www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:36:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1145 1146 1147 1148 1149 [1150] 1151 1152 1153 1154 1155 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13239227 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #34636 Dátum: 2009 Február 28, 19:21:38 »

Azt lehet csinálni,hogy többen összeállni,és venni fejenként 3 darabot. Akkor engednek az árból,és 6 év múlva ingyen lesz az aksid. 6 és 12 voltra is igaz. Én benne vagyok,mert jó befektetés.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #34635 Dátum: 2009 Február 28, 19:17:12 »

Van, egyre ritkábban de még lehet kapni.
Annak idelyén vettem 4 darabot. Nehezen tudtam elintézni.A gyártót kell keresned. Még egy ezressel olcsobb is volt,de a sav bel és az áram pont annyi. Én 7 éve vettem 7000/ darab.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #34634 Dátum: 2009 Február 28, 19:10:11 »

Van olyan akkumulator, amit ugy lehet venni, hogy nincs feltoltve savval? Meg sosem hallottam ilyet, de nagyon jo otletnek tunik! Gondolom nem a TESCOban keres az ember ilyet, hanem vmi szakboltban ...
Van, egyre ritkábban de még lehet kapni.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34633 Dátum: 2009 Február 28, 18:55:41 »

Ha még nem volt felsavazva
Van olyan akkumulator, amit ugy lehet venni, hogy nincs feltoltve savval? Meg sosem hallottam ilyet, de nagyon jo otletnek tunik! Gondolom nem a TESCOban keres az ember ilyet, hanem vmi szakboltban ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #34632 Dátum: 2009 Február 28, 18:40:38 »

Régi, nem gondozásmentes akkumulátornak lehet valami baja több éves szárazon állás miatt? Úgy néz ki, még sosem volt feltöltve, garázsban volt papírba csomagolva.
Szia! Ha még nem volt felsavazva és légmentesen le voltak a cellák zárva, akkor feltöltöd savval, feltöltöd árammal és lehet használni.  Wink
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34631 Dátum: 2009 Február 28, 18:38:01 »

Régi, nem gondozásmentes akkumulátornak lehet valami baja több éves szárazon állás miatt? Úgy néz ki, még sosem volt feltöltve, garázsban volt papírba csomagolva.
Nekem is volt zselés,de álláősába tönkre is ment ennyi

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34630 Dátum: 2009 Február 28, 17:51:50 »

Nem szoktál Te ilyen kifejezéseket használni... Akarsz róla beszélni? :-)


Mint a viccben:
"- Pista bácsi, azt beszélik a faluban, hogy beszűkült a szókincse?
 - Faszt."

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34629 Dátum: 2009 Február 28, 17:50:57 »

Régi, nem gondozásmentes akkumulátornak lehet valami baja több éves szárazon állás miatt? Úgy néz ki, még sosem volt feltöltve, garázsban volt papírba csomagolva.

Hát, próba szerencse. Van rá esély, hogy nem szulfátosodott el.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34628 Dátum: 2009 Február 28, 17:25:53 »

Ehun a belsőfesszabos képek
Nekem az előző motorom ami bent volt az külső fesszabályzós volt, van(még bent van az utastérben a hátsó ülés alatt,a fesszab), ezért nem bontottam szét semmit, és a csatit is meghagytam.(mert megy is vissza a motor majd)Csak a jobb oldali érintkezőt kell rádugni.Azaz a 2. képen az alsóra, ami vizszintesen van.
Köszi szépen .Akkor ha ezek a generátorok a belső fesszabosak,akkor jó .Nekem is ilyan van bent a gépbe.Csak az ülés alatt nincs semmim.Akkor ott össze kell kötnöm a pirossakat gondolom .??? Roll Eyes Cheesy

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34627 Dátum: 2009 Február 28, 16:00:10 »

ez gyári szín mindhárom.Akkor nekem hol a fesszabom?generátorba?Tudom egy kicsit sokat kérdek,csak szeretném bekötni.Annak idején meg nem foglalkoztam vele,mi hova megy,mert az ismerősöm mondta nem kell neki beköti annélkül.Csak most adott a köteg,és láttam rajta,hogy meglepődött a sok szinen.Meghogy nem talált egyértelmű fesszabot.Mert lehet nem is volt.Csak még mindig nem tom,milyen az a generátor,amin van fesszab,vagy bele van építve.Mondjuk ha valaki tolna róla képet Cheesy
Ehun a belsőfesszabos képek
Nekem az előző motorom ami bent volt az külső fesszabályzós volt, van(még bent van az utastérben a hátsó ülés alatt,a fesszab), ezért nem bontottam szét semmit, és a csatit is meghagytam.(mert megy is vissza a motor majd)Csak a jobb oldali érintkezőt kell rádugni.Azaz a 2. képen az alsóra, ami vizszintesen van.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 28, 16:46:13 írta sparkafer »

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #34626 Dátum: 2009 Február 28, 15:56:04 »

Régi, nem gondozásmentes akkumulátornak lehet valami baja több éves szárazon állás miatt? Úgy néz ki, még sosem volt feltöltve, garázsban volt papírba csomagolva.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #34625 Dátum: 2009 Február 28, 15:27:10 »

Nem szoktál Te ilyen kifejezéseket használni... Akarsz róla beszélni? :-)

Faszt. Kiváló vele.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34624 Dátum: 2009 Február 28, 15:21:30 »

Akkor neked a generátorod belső fesszabos!!
Nekem eredetileg külsős volt fent ezért csak 1 szálat kell most feldugni a belsősnél.Azt ami a kontroll-lámpához megy előre.Csinálok képet mindjárt.
Aham!! Akkor a fesszab helyén,a sarokban  H.ülés alatt össze kell kötnöm a pirosakat,a többi meg nem érdekes.legfeljebb a jelző lámpáé.Király.Mondjuk plusz kábelt 3-at is tettem bele,mert kell esetleg több műszernek is Smiley

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34623 Dátum: 2009 Február 28, 15:17:18 »

Hát ez az a generátorom csak két pólusu,vagyis 1 csavaros,és egy rádugós.Gondolom rejtett nincs rajta.Gondolok itt arra,hogy melette van két kis csavar.arra lehetne csavarosni.Engem csak az zavar meg,hogy ezek szerint dinamós kötegem van,és a generátornál levő három vezeték(vastag piros,vékony zöld,és barna) nem rádugós,hanem csavaros helyre valók.

Leírták már, egy piros jön az akkutól (önindítón keresztül) - ezen tölt, egy meg megy a lámpára azt' csókolom. Benne van a  fesszab, ezért ennyi. A barnát ne kösd be a kötegbe, jó lesz az még ha kell valamire - pl. forimérő. Megkeresed a végét, és van egy fasza szálad hátulról.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34622 Dátum: 2009 Február 28, 15:16:56 »

ha 3 vezeték megy a generátorhoz és ezzel a színkombóval akkor ez dinamóshoz való köteg. A fesszabnál lévő és a motortérben ezt a 3 vezetéket ki is iktathatod.
Legegyszerűbb: Akku + az önindítóra->önindítótól egy szál a generátor csavaros csatlakozójára(valami vastagabb vezetékkel)-> és onnan egy a biztosítéktáblára (szintén izmosabbal).
A generátoron lévő sarus csatlakozó pedig megy a töltés visszajelzőre 1 szál vezetékkel. (gyárilag kék).

ez gyári szín mindhárom.Akkor nekem hol a fesszabom?generátorba?Tudom egy kicsit sokat kérdek,csak szeretném bekötni.Annak idején meg nem foglalkoztam vele,mi hova megy,mert az ismerősöm mondta nem kell neki beköti annélkül.Csak most adott a köteg,és láttam rajta,hogy meglepődött a sok szinen.Meghogy nem talált egyértelmű fesszabot.Mert lehet nem is volt.Csak még mindig nem tom,milyen az a generátor,amin van fesszab,vagy bele van építve.Mondjuk ha valaki tolna róla képet Cheesy

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34621 Dátum: 2009 Február 28, 15:15:43 »

Hát ez az a generátorom csak két pólusu,vagyis 1 csavaros,és egy rádugós.Gondolom rejtett nincs rajta.Gondolok itt arra,hogy melette van két kis csavar.arra lehetne csavarosni.Engem csak az zavar meg,hogy ezek szerint dinamós kötegem van,és a generátornál levő három vezeték(vastag piros,vékony zöld,és barna) nem rádugós,hanem csavaros helyre valók.

Egy csatlakozóra három?honnan mi az? Huh  nekemn a háromból összesen egy vastag piros a csavarosra,a másik kettőből pedig hármat nem tok csinálni Grin


Estleg valaki tolna egy képet a fesszabról,mert minden doboz megvan otthon,meg relé,de fesszabot lehet nem találtunk.esetleg hasónlót,de a vill.szerelőm nem álítja azt,hogy az feszültségszabályzó Roll Eyes
Akkor neked a generátorod belső fesszabos!!
Nekem eredetileg külsős volt fent ezért csak 1 szálat kell most feldugni a belsősnél.Azt ami a kontroll-lámpához megy előre.Csinálok képet mindjárt.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34620 Dátum: 2009 Február 28, 15:11:55 »

Hát az enyém külső fesszab generátoros gyárilag.
Autó nincs itt de egy piros megy a generátor tetejére a csavaros csatira
és a generáror tetején van egy csatlakozó amibe 3 kábel megy.


 Evil
Hát ez az a generátorom csak két pólusu,vagyis 1 csavaros,és egy rádugós.Gondolom rejtett nincs rajta.Gondolok itt arra,hogy melette van két kis csavar.arra lehetne csavarosni.Engem csak az zavar meg,hogy ezek szerint dinamós kötegem van,és a generátornál levő három vezeték(vastag piros,vékony zöld,és barna) nem rádugós,hanem csavaros helyre valók.

Egy csatlakozóra három?honnan mi az? Huh  nekemn a háromból összesen egy vastag piros a csavarosra,a másik kettőből pedig hármat nem tok csinálni Grin


Estleg valaki tolna egy képet a fesszabról,mert minden doboz megvan otthon,meg relé,de fesszabot lehet nem találtunk.esetleg hasónlót,de a vill.szerelőm nem álítja azt,hogy az feszültségszabályzó Roll Eyes

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34619 Dátum: 2009 Február 28, 15:08:31 »

Nincs.
Hosszú váltóhoz elég kevés lesz a 34 LE.

Faszt. Kiváló vele.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #34618 Dátum: 2009 Február 28, 14:38:03 »

ha 3 vezeték megy a generátorhoz és ezzel a színkombóval akkor ez dinamóshoz való köteg. A fesszabnál lévő és a motortérben ezt a 3 vezetéket ki is iktathatod.
Legegyszerűbb: Akku + az önindítóra->önindítótól egy szál a generátor csavaros csatlakozójára(valami vastagabb vezetékkel)-> és onnan egy a biztosítéktáblára (szintén izmosabbal).
A generátoron lévő sarus csatlakozó pedig megy a töltés visszajelzőre 1 szál vezetékkel. (gyárilag kék).

Hát az enyém külső fesszab generátoros gyárilag.
Autó nincs itt de egy piros megy a generátor tetejére a csavaros csatira
és a generáror tetején van egy csatlakozó amibe 3 kábel megy.


 Evil

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34617 Dátum: 2009 Február 28, 14:12:38 »

Ma kidugta az orrát a ponyva alól.
Jó lenne már összefele rakni!
Este majd jól visszatolom.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #34616 Dátum: 2009 Február 28, 07:46:12 »

gyújtótrafó 15-ös pontjáról adni neki áramot

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34615 Dátum: 2009 Február 28, 07:04:26 »

Halihó

1200-es D-s motorhoz érdemes e hosszúváltót társítanom?
Az utazósebességet szeretném növelni és nem tuningmotorral...csak egyszerűen...
Van esélyem rá?
Nincs.
Hosszú váltóhoz elég kevés lesz a 34 LE.

Bácsi Győző
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34614 Dátum: 2009 Február 27, 23:35:59 »

Lemaradt egy vezeték

ha 3 vezeték megy a generátorhoz és ezzel a színkombóval akkor ez dinamóshoz való köteg. A fesszabnál lévő és a motortérben ezt a 3 vezetéket ki is iktathatod.
Legegyszerűbb: Akku + az önindítóra->önindítótól egy szál a generátor csavaros csatlakozójára(valami vastagabb vezetékkel)-> és onnan egy a biztosítéktáblára (szintén izmosabbal).
A generátoron lévő sarus csatlakozó pedig megy a töltés visszajelzőre 1 szál vezetékkel. (gyárilag kék).
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 27, 23:38:15 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34613 Dátum: 2009 Február 27, 23:23:21 »

Esni fog...  Grin

Meló van...
Ha utánanézek, fagyok is lesznek!
Azt sajnálom, ha melózni kell.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #34612 Dátum: 2009 Február 27, 23:10:58 »

Nem jössz át hétvégén?Kivennénk, áttennénk.Ha süt a napocska!
Már úgy szerelgetnék!
Esni fog...  Grin

Meló van...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34611 Dátum: 2009 Február 27, 23:07:51 »

Hosszú
Nem jössz át hétvégén?Kivennénk, áttennénk.Ha süt a napocska!
Már úgy szerelgetnék!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34610 Dátum: 2009 Február 27, 23:05:43 »

Hosszú
Thx

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #34609 Dátum: 2009 Február 27, 23:03:04 »

(AO , ez nem tudom mit takar)
Hosszú
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34608 Dátum: 2009 Február 27, 22:45:06 »

Azon nőttem fel!Vagyis vele! Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34607 Dátum: 2009 Február 27, 22:43:07 »

Szerintem nem hülyeség! Mert néha én is kapcsolnék még egy 5. sebességet!(1200D)
Majd az 1,6-nál kipróbálom.Csak csinálni kell.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34606 Dátum: 2009 Február 27, 22:40:24 »

Halihó

1200-es D-s motorhoz érdemes e hosszúváltót társítanom?
Az utazósebességet szeretném növelni és nem tuningmotorral...csak egyszerűen...
Van esélyem rá?
Szerintem nem hülyeség! Mert néha én is kapcsolnék még egy 5. sebességet!(1200D)
Majd az 1,6-nál kipróbálom.Csak csinálni kell.Bár azt hiszem ami nekem van váltóm az csak félhosszú.(AO , ez nem tudom mit takar)
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 27, 22:43:32 írta sparkafer »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #34605 Dátum: 2009 Február 27, 21:42:03 »

65-ösnél magasabb viszont ritka..legalábbis amikor még kérdezgettem

azt hittem peresebb a gumid. a 185/65 helyett ha 165/80-as lenne a gumid, csak 3,7%-al lenne "hosszabb a váltó" az meg tényleg nem sok
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34604 Dátum: 2009 Február 27, 21:37:21 »

te_o-nak volt, mentem vele. Szerintem nem volt rossz. Kérdezd meg őt.

Halihó

1200-es D-s motorhoz érdemes e hosszúváltót társítanom?
Az utazósebességet szeretném növelni és nem tuningmotorral...csak egyszerűen...
Van esélyem rá?
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #34603 Dátum: 2009 Február 27, 21:32:16 »

egyszerűbb ha hátra magasabb oldalfalú gumit teszel. azzal minden sebességfokozat hosszabbá válik  Wink
65-ösnél magasabb viszont ritka..legalábbis amikor még kérdezgettem
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #34602 Dátum: 2009 Február 27, 21:01:25 »

Halihó

1200-es D-s motorhoz érdemes e hosszúváltót társítanom?
Az utazósebességet szeretném növelni és nem tuningmotorral...csak egyszerűen...
Van esélyem rá?
egyszerűbb ha hátra magasabb oldalfalú gumit teszel. azzal minden sebességfokozat hosszabbá válik  Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34601 Dátum: 2009 Február 27, 20:59:23 »

Halihó

1200-es D-s motorhoz érdemes e hosszúváltót társítanom?
Az utazósebességet szeretném növelni és nem tuningmotorral...csak egyszerűen...
Van esélyem rá?
Háát nem tuttó hogy megéri. Esetleg egy félhosszút. A hosszúval szerintem nem mennél túl sokra egy d-s atomerőművel.
megaztán melyik hosszúra gondoltál?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34600 Dátum: 2009 Február 27, 20:56:44 »

Halihó

1200-es D-s motorhoz érdemes e hosszúváltót társítanom?
Az utazósebességet szeretném növelni és nem tuningmotorral...csak egyszerűen...
Van esélyem rá?
Nem értek hozzá, de az előzés nem főne meg?

Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #34599 Dátum: 2009 Február 27, 20:48:47 »

Halihó

1200-es D-s motorhoz érdemes e hosszúváltót társítanom?
Az utazósebességet szeretném növelni és nem tuningmotorral...csak egyszerűen...
Van esélyem rá?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #34598 Dátum: 2009 Február 27, 20:31:08 »

Lemaradt egy vezeték

Szivató?  Mágnesszelep?
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/elektro/bug-69+71.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 27, 20:37:18 írta Zoli »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #34597 Dátum: 2009 Február 27, 20:26:26 »

Lemaradt egy vezeték

igen, az biztos a rendszámnak lesz

azt hogy a fesszabnál mit kell mivel összekötni, serintem nem tudjuk megmondani. ki kell sajnos mérni. pl egy hosszú lengővezetékkel, aminek csipesz van a végén, és pl egy ohm mérővel
Oldalak: 1 ... 1145 1146 1147 1148 1149 [1150] 1151 1152 1153 1154 1155 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.23 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.