www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:20:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1485 1486 1487 1488 1489 [1490] 1491 1492 1493 1494 1495 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13272521 alkalommal)
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #21038 Dátum: 2007 November 08, 08:59:23 »

T2ből, hogy tudom leszívni a benyát üzembiztosan ?

(próbáltam slaggot letuszkolni a torkán, de nem nagyon akarta bevenni  Tongue )

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #21037 Dátum: 2007 November 08, 08:57:12 »

Nem végsebességben felel meg a hosszú váltónak (mert az a motortól függ) hanem végáttételben, ezzel a gumival.

Nekem ugyanez a váltó van 195/65-ös gumival. Leforog végig, 5700-ig, túl rövid....   Wink

ezek szerint egy bogár max 5700-ig pörög?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21036 Dátum: 2007 November 08, 08:42:18 »

Nekem egy fullra felujitott F-es motorral van a félhosszu párositva. Szerintem jó párositás. Ehhez 165-ös gumi van hátul, emiatt megfelel a hosszu váltonak végsebességben. Normálisan lehet vele haladni, bár városban inkább 60-at szeret.

Nem végsebességben felel meg a hosszú váltónak (mert az a motortól függ) hanem végáttételben, ezzel a gumival.

Nekem ugyanez a váltó van 195/65-ös gumival. Leforog végig, 5700-ig, túl rövid....   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21035 Dátum: 2007 November 08, 08:39:14 »

Német honlapon találtam ezt az infot, miszerint  a 3,875 végáttételhez 0,92es 4.et párositott a gyár szériában.

Ja ez így igaz.

Azonban nagyon sokféle váltó létezett, sokféle fogaskerékpárral. A leghosszabbat csak építeni lehet, 3.875-ös végáttétellel és 0.89-es negyedikkel.
A gyári 3.875-ösben 0.92-es negyedik volt.
Tudjuk, hogy a váltóház is sokat változott, kétoldalon szétszedhető, egy oldalon szétszedhető, stb. de a kapcsolóvillák (bronz, vas, széles körmű, keskeny), valamint a szinkronok is mások, néha kívülről nem is lehet eldönteni, hogy melyik változat van a váltón belül. A negyedik fokozat fogaskerékpárját is sokat módosították még a 0.92-áttételen belül, a kerékpár mérete változott, én már 3 félét is láttam. Ennek terhelés szempontból van jelentősége, egyik jobban bírja, erősebb, valamint a több fogú csendesebb üzemű.

Azt mondják, hogy a 4.125 végáttételű (középhosszúnak mondott) váltók a legerősebbek, ezekben 0.89-es negyedik van, ezeket szeretik drag bogarakba építeni, aminek számos oka van.

A normál (3 bordás) buszváltónak nagyon rövid a difije, de a 4. fokozata 0.82-es tehát ebből lehet overdrive-os hosszú váltót építeni. Amúgy a szinkron nem, de a fogaskerékpár csereszabatos.

stb. stb. stb.  A váltó egy külön tudomány.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #21034 Dátum: 2007 November 08, 08:37:35 »

Aki tudja mondja meg! Smiley

A napoleon sapkánál pontosan milyen csavar van?? arra a 2x2 darabragondolok!
Pontos típust és méretet valaki legyen szíves!
KÖCCEE
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #21033 Dátum: 2007 November 08, 08:26:50 »

  nekem beszórtak egy doboz kockacukrot a tankba  semmi baja nem lett kb 2-3 hónap múlva kérdezték meg hogy nem ment tönkre a motor ? mondom nem pedig tök drága volt a cukor  Roll Eyes  a tanulság nem szabad más nőjét megcsinálni csak csöndben Grin
Nekem a céges pajeroba szórtak csavarokat, eredmény: az egész blokk kuka!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető myoand
Hozzászólások: 199


« Hozzászólás #21032 Dátum: 2007 November 08, 08:10:40 »



Das Fahrzeug mit dem Seriengetriebe (1. Zeile) erreicht eine Höchstgeschwindigkeit von 143 km/h. Unter gleichen Bedingungen (Reifen, Motordrehzahl konstnat 5000 1/min, gleiche Fahrwiderstände) ist bei der Abstufung nach Zeile 2 eine Endgeschwindigkeit von 169 km/h (+ 18%!) möglich vorausgesetzt die Motorleistung ist ausreichend. 
Die Kombination von  4. Gang (0,89) mit einer Achsübersetzung von 3,875 war so nie serienmäßig erhältlich. Dieses "lange" Getriebe ist heute als Pendelachs- und Schräglenkerversion bei Custom & Speed Parts Autoteile GmbH erhältlich. 

www.flat4.de/getriebe
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 08, 08:19:11 írta myoand »
Nem elérhető myoand
Hozzászólások: 199


« Hozzászólás #21031 Dátum: 2007 November 08, 07:52:24 »

Áthoztam ide a komplett autósból.


Ezt honnan vetted? Egy kicsit szkeptikus vagyok ezekkel a táblázatokkal saját tapasztalata alapján. Az AB-s váltóban a csp szerint a 4. fokozat 0.93, szerintem 0.89 és nem 60:50 hanem 27:24 fogaskerekekkel. Ez egy 72-es bogárban volt.


Német honlapon találtam ezt az infot, miszerint  a 3,875 végáttételhez 0,92es 4.et párositott a gyár szériában.
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 08, 08:18:07 írta myoand »
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #21030 Dátum: 2007 November 08, 07:42:14 »

kérdezd NGA-t, neki ez a párosítás van!

Nekem egy fullra felujitott F-es motorral van a félhosszu párositva. Szerintem jó párositás. Ehhez 165-ös gumi van hátul, emiatt megfelel a hosszu váltonak végsebességben. Normálisan lehet vele haladni, bár városban inkább 60-at szeret.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #21029 Dátum: 2007 November 07, 23:22:35 »

Éljenek az utángyártott alkatrészek!!
Van valami ami utángyártott és passzol minden?


Jelentem: nincs.


                             GNX-967
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21028 Dátum: 2007 November 07, 23:16:20 »

  remélem az elsősárvédőt vissza rakod Grin
ja amúgy műanyag

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21027 Dátum: 2007 November 07, 23:15:06 »

  remélem az elsősárvédőt vissza rakod Grin
minden körülmények között....
ja és keresek nagy szányat meg ikarusz helyzetjelzőt     Grin Grin Grin         
Ezeket az első sárvédőket el kellene tenni, hogy ha majd lesz egyszer a magyar bogarazást feldolgozó kiállítás, akkor ott szépen be lehetne mutatni. Roll Eyes
bemutatom majd valaminek, úgy hívják kuka  Cheesy Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21026 Dátum: 2007 November 07, 23:08:14 »

Ezeket az első sárvédőket el kellene tenni, hogy ha majd lesz egyszer a magyar bogarazást feldolgozó kiállítás, akkor ott szépen be lehetne mutatni.  Roll Eyes

.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21025 Dátum: 2007 November 07, 23:06:37 »

köszi
elvileg 1- 1 1/2, hónap múlva, már jobban fog kinézni Wink Cheesy
  remélem az elsősárvédőt vissza rakod Grin

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21024 Dátum: 2007 November 07, 23:04:27 »

hajrá szorítok
köszi
elvileg 1- 1 1/2, hónap múlva, már jobban fog kinézni Wink Cheesy

[melléklet törölve az admin által]

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21023 Dátum: 2007 November 07, 23:03:48 »

cukortól megtapad a dugatyú de a szelep is?

  nekem beszórtak egy doboz kockacukrot a tankba  semmi baja nem lett kb 2-3 hónap múlva kérdezték meg hogy nem ment tönkre a motor ? mondom nem pedig tök drága volt a cukor  Roll Eyes  a tanulság nem szabad más nőjét megcsinálni csak csöndben Grin

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21022 Dátum: 2007 November 07, 22:59:46 »

a hátsó ablak alatt mi lehet az a gitt szerű anyag?
büdös mint a ....... Huh

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21021 Dátum: 2007 November 07, 22:58:49 »

Üdvw mindenkinek!
Apakazdődik apakezdődik........ Cool Grin
 

hajrá szorítok

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21020 Dátum: 2007 November 07, 22:58:03 »

.

[melléklet törölve az admin által]

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #21019 Dátum: 2007 November 07, 22:57:00 »

Üdvw mindenkinek!
Apakazdődik apakezdődik........ Cool Grin
 

[melléklet törölve az admin által]

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21018 Dátum: 2007 November 07, 22:54:38 »

cukortól megtapad a dugatyú de a szelep is?

ha kopott a dugó stb akkor csak a szelp áll be hisz a dugó mellett fú a szél
annak pont jót tesz pillanatokig és ezzel fullra terheli a szelepet
ha pedig nem a benyába tette hanem az olajba akkor pedig pont

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #21017 Dátum: 2007 November 07, 22:54:33 »

miért ki más ?
nekem is ez a párosítás van amig a motorom elkészül. /1.3 AO-s váltóval (leghosszabb)/
 ...a 4.-be váltásnál már egy kis emelkedőt is megérez az ember. szerinetm nem igazán érdemes így párosítani, főleg ha azt nézzük hogy mennyibe krül egy hosszú váltó, és mennyiért cserélik ki.
...persze ha van váltód, és te szereled ki be, akkor ez nem szempont.  Wink

Váltóm mondjuk még nincs, de ki-be szerelek én mindent Grin Evil Grin
Egyenlőre csak érdeklődök a témável kapcsolatban, hogy ne terheljem fölösleges kiadásokkal a tárcámat...

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21016 Dátum: 2007 November 07, 22:52:43 »

Kezdek ideges lenni.......................................
Ne legyél. A kasztnissal dumáld meg, hogy dobja szét, mert ez bizony kimaradt. Max egy félnapos csúszás.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21015 Dátum: 2007 November 07, 22:49:25 »

Áthoztam ide a komplett autósból.


Ezt honnan vetted? Egy kicsit szkeptikus vagyok ezekkel a táblázatokkal saját tapasztalata alapján. Az AB-s váltóban a csp szerint a 4. fokozat 0.93, szerintem 0.89 és nem 60:50 hanem 27:24 fogaskerekekkel. Ez egy 72-es bogárban volt.


..., azokat viszont a gyár sosem szerelte 0.89el, csak 0.92vel.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21014 Dátum: 2007 November 07, 22:40:37 »

A fűtésbakelitet roncsolás náélkül nekünk csak leemelt kasztninál lehetett kiszedni.
Lesz egy köröd, kasztni a padlótól szét, bakelit be, új tömítés be a kasztnio meg a padló közé, aztán kasztni vissza. Plusz egy nap, de ha összetördeled ezt a bakelit csatornát, a fűtés miatt szívhatod a fogad évekig télen, vagy kora tavasszal késő ősszel...

Kezdek ideges lenni.......................................

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21013 Dátum: 2007 November 07, 22:39:04 »

Öööö izé, nemsoká jön haza a lakatostól a frissen fényezett KÉSZRE szerelt bódé (alvázzal faszán összecsavarozva).  Undecided Akkor most vegyek sok nyugtatót?????  Huh Úgy emlékszem amikor szétbontottam ez simán kijött és nem is így nézett ki. Ez lehetséges?
A fűtésbakelitet roncsolás náélkül nekünk csak leemelt kasztninál lehetett kiszedni.
Lesz egy köröd, kasztni a padlótól szét, bakelit be, új tömítés be a kasztnio meg a padló közé, aztán kasztni vissza. Plusz egy nap, de ha összetördeled ezt a bakelit csatornát, a fűtés miatt szívhatod a fogad évekig télen, vagy kora tavasszal késő ősszel...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21012 Dátum: 2007 November 07, 22:35:06 »

Éljenek az utángyártott alkatrészek!!
Van valami ami utángyártott és passzol minden?

Hát jelen állás szerint 0 találat............. Még az ajtó alsó javítólemez is szar volt, pedig az nem egy bonyolult darab.......

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #21011 Dátum: 2007 November 07, 22:33:41 »

ha valaki tudna esetleg???????

hajtókar 1300f 1 db
mexikói hengerfej 1600 nagy szelepes

F-es hajtókarom szerintem tutira van!

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #21010 Dátum: 2007 November 07, 22:33:03 »

Még jó hogy korán sötétedik, mert így hétvégéig nem tudom meg, hogy mivel keverem össze.  Huh ("nincs világítás az alkatrészbázison") Az eloszto OK azzal is szopok mert nem teljesen passzol az utángyártott fűtéscsatornához..............

Éljenek az utángyártott alkatrészek!!
Van valami ami utángyártott és passzol minden?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #21009 Dátum: 2007 November 07, 22:31:34 »

elméletileg mindegyik igy néz ki van belőle 2 egy jobbos meg egy balos de így kellet kinézzen. a hátsó ülés alatt a két szélen van ez a bakelit arről csatlakozik egy elosztó aminek az egyik fele a küszöbbe a másik fele a hátsó ülés előtti lábtérbe vezeti a meleg levegőt!


Még jó hogy korán sötétedik, mert így hétvégéig nem tudom meg, hogy mivel keverem össze.  Huh ("nincs világítás az alkatrészbázison") Az eloszto OK azzal is szopok mert nem teljesen passzol az utángyártott fűtéscsatornához..............

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #21008 Dátum: 2007 November 07, 22:30:36 »

szeríntem cukor !
ha nem egy szimpla szelepszakadás

cukortól megtapad a dugatyú de a szelep is?
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #21007 Dátum: 2007 November 07, 22:30:27 »

szerintem is "sima" szelep leszakadásról van szó. ez a lemez a dinamó/ generátor talp alatt van. ha itt átgyömöszölnek valahogy egy 6-os anyát az nem fog az égéstérben kikötni.

Lehet, hogy két oldalról közelítették meg a motort. Biztosra akartak menni.
Sompi
« Hozzászólás #21006 Dátum: 2007 November 07, 22:29:37 »

miért ki más ?
... Grin  Tongue  Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21005 Dátum: 2007 November 07, 22:28:39 »

szeríntem cukor !
ha nem egy szimpla szelepszakadás

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #21004 Dátum: 2007 November 07, 22:23:28 »

indok igazán nincs
a b nőmmel akart járni de el küldte én össze jöttem vele már az óta egy évesek leszünk hétvégén
tehát régi ügy (a gyerekkel még sose találkoztam nem is beszéltem
ja a legfontosabb NAGYFÜGED
Akkor addig vered, amíg ki nem köhög egy jó kétszázezres összeget, ami fedez egy komplett motorfelújítást gépmunkákkal, egyebekkel.
Mondjuk az az alulemez ha elnyomorodott, kuka lehet az egész blokk, nem ? Az olajba is ment trutymó, akkor az valszeg mindent elrendezett a blokk belsejében... Mindenképpen darabokra kellene szedni a blokkot, ha még nem történt meg...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21003 Dátum: 2007 November 07, 22:22:55 »

szerintem is "sima" szelep leszakadásról van szó. ez a lemez a dinamó/ generátor talp alatt van. ha itt átgyömöszölnek valahogy egy 6-os anyát az nem fog az égéstérben kikötni. hacsak nem kétütemű a motorod, de akkor meg nincsenek szelepek.
részvétem.
biztos nem cseréltek 100eKm-nél szelepet.


hu basszus azt én sem  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #21002 Dátum: 2007 November 07, 22:22:43 »

Öööö izé, nemsoká jön haza a lakatostól a frissen fényezett KÉSZRE szerelt bódé (alvázzal faszán összecsavarozva).  Undecided Akkor most vegyek sok nyugtatót?????  Huh Úgy emlékszem amikor szétbontottam ez simán kijött és nem is így nézett ki. Ez lehetséges?

elméletileg mindegyik igy néz ki van belőle 2 egy jobbos meg egy balos de így kellet kinézzen. a hátsó ülés alatt a két szélen van ez a bakelit arről csatlakozik egy elosztó aminek az egyik fele a küszöbbe a másik fele a hátsó ülés előtti lábtérbe vezeti a meleg levegőt!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21001 Dátum: 2007 November 07, 22:21:51 »

szerintem is "sima" szelep leszakadásról van szó. ez a lemez a dinamó/ generátor talp alatt van. ha itt átgyömöszölnek valahogy egy 6-os anyát az nem fog az égéstérben kikötni. hacsak nem kétütemű a motorod, de akkor meg nincsenek szelepek. ja és még annak a bizonyos kártevőnek a szívó szelepen is át kellet küzdenie magát.
részvétem.
biztos nem cseréltek 100eKm-nél szelepet.

skacok figyeljetek ilyet csinál egy elszakadt szelep
nem iet hogy darabokra a dugót
meg ami még bizonyíték ez még mikor ösze raktam ép volt az olaj nem nyomorgatja el
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 07, 22:24:34 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #21000 Dátum: 2007 November 07, 22:21:33 »

nekem is ez a párosítás van amig a motorom elkészül. /1.3 AO-s váltóval (leghosszabb)/
 ...a 4.-be váltásnál már egy kis emelkedőt is megérez az ember. szerinetm nem igazán érdemes így párosítani, főleg ha azt nézzük hogy mennyibe krül egy hosszú váltó, és mennyiért cserélik ki.
...persze ha van váltód, és te szereled ki be, akkor ez nem szempont.  Wink


miért ki más ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Sompi
« Hozzászólás #20999 Dátum: 2007 November 07, 22:19:26 »

A komplett autókban éppen váltó téma megy, és ennek kapcsán az a kérdés merült fel bennem, hogy mi történik akkor, ha egy F 1300-sal egy félhosszú váltót párosítok?? mik az előnyei - hátrányai, az üzemanyagfogyasztást hogyan befolyásolja, egyáltalán érdemes e ilyenbe gondolkodni vagy oltári baromság??? Evil
nekem is ez a párosítás van amig a motorom elkészül. /1.3 AO-s váltóval (leghosszabb)/
 ...a 4.-be váltásnál már egy kis emelkedőt is megérez az ember. szerinetm nem igazán érdemes így párosítani, főleg ha azt nézzük hogy mennyibe krül egy hosszú váltó, és mennyiért cserélik ki.
...persze ha van váltód, és te szereled ki be, akkor ez nem szempont.  Wink
Oldalak: 1 ... 1485 1486 1487 1488 1489 [1490] 1491 1492 1493 1494 1495 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.