www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 17:52:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1515 1516 1517 1518 1519 [1520] 1521 1522 1523 1524 1525 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14830337 alkalommal)
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #19851 Dátum: 2007 Október 08, 15:49:42 »

Tegnap este mentem 200km-t az autóval. Már korábban is volt, h kicsit rázkódott a kasztni, mert a váltótartó bakjaim már eléggé csereérettek. Az útközben jelentkező relatíve erős, de még ingerküszöbön belüli rezonanciát is ennek tudtam be az út folyamán.
Azonban mikor felértem vele pestre, kicsit más dologgal találkoztam. Ha kb lépésben haladok, akkor mintha másodpercenként meglöknék az autót jobb irányból, dülöngél. A motor fordulatszámától független, sebességgel arányos. Nagyobb sebességnél inkább rezonancia. Egyenesfutás rendben.
Utóbbi 1,5 hónapban mozdulatlanul állt az autó, indulás elött elöl 1.6, hátul 1.8 barra fújtam a gumikat. Lehet, hogy valamelyik deformálódott? Este az autót körüljárva külsőre nem vettem észre semmit, de ma tüzetesebben körülnézek.
Ötlet, javaslat? köszi.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #19850 Dátum: 2007 Október 08, 15:44:17 »

nekem a busz alapból 9-10 körül, télen nem használom, 6 emberrel hosszú távon végig dombos vidéken 15 liter 1.6os motor. a bogár 1.2-es, változó, országúton volt, hogy megfordultam 1 tankból 400 kilómétert és még maradt több, mint 5 liter, városban simán 10 vagy felette

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19849 Dátum: 2007 Október 08, 15:43:45 »

Hát de akkor gyárilag miért 10 l(9,9)-es városi fogyasztás van megadva a könyvben??? A vevőket akarták elriasztani ? Cool
Sőt...a lila bogaras könyvben van egy tesztvizsgálat, ahol az 1.2-esre mért értékek:
autósztrádán 100-al : 11,1 l/100 km
harmadosztályú úton 60-al: 9,6l/100km
rövid útszakaszokon:9,5....10,5 l/100km
közepes fogyasztás a teszt során: 10,2 l/100km

Na és ezek? Mondjuk ezek tényleg túl soknak tűnnek, lehet hülye volt a tesztelő  Grin


én nem tudom honnan szedték ezeket az értékeket, de eléggé irreálisnak tűnnek egy jól működő motornál.
eszembe jutott valami: a km óra köztudottan fölé van lőve erőteljesen a bogaraknál. pl. mikor 90-et mutat, akkor kb. 80-nal mész. ha ugyanez a jelenség a km számlálónál is, akkor többet mér, mint amennyit valójában autózol. ha a tesztben pontos méréseket végeztek külső műszerek segítségével, akkor kijöhet magasabb fogyasztás mint amiről a tulajdonosok beszámolnak. na de akkor sem ennyivel több...
a 2000 ccm benzines turbómotor egy böszme kasztnival eszik 11 körül normál-dinamikus vezetés mellett (nem dugóban ácsorogva), azért ott picivel több a cserélődő gázmennyiség, mint egy 1200 ccm esetében.
végülis mindegy, sokan mondjuk, hogy valami nem stimmel - egy jó beállítással sok pénz maradna a zsebedben, ha akár csak a kétharmadából autóznál... gondold meg.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #19848 Dátum: 2007 Október 08, 15:40:07 »

Hát de akkor gyárilag miért 10 l(9,9)-es városi fogyasztás van megadva a könyvben??? A vevőket akarták elriasztani ? Cool
Sőt...a lila bogaras könyvben van egy tesztvizsgálat, ahol az 1.2-esre mért értékek:
autósztrádán 100-al : 11,1 l/100 km
harmadosztályú úton 60-al: 9,6l/100km
rövid útszakaszokon:9,5....10,5 l/100km
közepes fogyasztás a teszt során: 10,2 l/100km

Na és ezek? Mondjuk ezek tényleg túl soknak tűnnek, lehet hülye volt a tesztelő  Grin



nekem osztrák autópályán 100zal 3felnőt + 1 8éves gyerek + 2sátor + 3napi ruha + hálózsákok stb hegyekbe fel 7.2 hazafelé 6.5 volt a fogyasztás
Gyomára menet egyedül ültem benne viszont nem végig pálya akkor is 6.5
városban rövid utakon 7.5-8 de ennél többet sose tudtam megetetni 1.2es motorral D144 szám

busz 1.6 megpakolva 3személlyel + sok cucc gyomára menet jövet 8.5 abaligetre menet jövet szintén 8.5 körül
városban nyáron 9-9.5 télen 10-11 körül
Nem elérhető walaki
Hozzászólások: 167


a drágaszágom :)

« Hozzászólás #19847 Dátum: 2007 Október 08, 15:39:15 »

Hát de akkor gyárilag miért 10 l(9,9)-es városi fogyasztás van megadva a könyvben??? A vevőket akarták elriasztani ? Cool
Sőt...a lila bogaras könyvben van egy tesztvizsgálat, ahol az 1.2-esre mért értékek:
autósztrádán 100-al : 11,1 l/100 km
harmadosztályú úton 60-al: 9,6l/100km
rövid útszakaszokon:9,5....10,5 l/100km
közepes fogyasztás a teszt során: 10,2 l/100km

Na és ezek? Mondjuk ezek tényleg túl soknak tűnnek, lehet hülye volt a tesztelő  Grin
nekem olyan 11-12l jön ki... kicsit sokallom... nem lehetne lejjebb tornázni? 9-10l-rel már elégedet lennék Cheesy (1,3-as)

VW 1302 (1972)
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19846 Dátum: 2007 Október 08, 15:32:36 »


egyébként a 12 literes fogyasztás rohadt sok egy 1.2-nél! nekem a szimplaportos 1.6-os sem eszik annyit, talán csak ha állandóan kinyomnám a szemét... olyat meg nem csinálok, 9-10 körül fogyaszt. volt szimpla szívós 1.3asom nagyon régen, ami 7-8 lityivel ment (az akkori lazább forgalomban). nézd meg a beállításaidat, fúvókákat a karbidban...

Hát de akkor gyárilag miért 10 l(9,9)-es városi fogyasztás van megadva a könyvben??? A vevőket akarták elriasztani ? Cool
Sőt...a lila bogaras könyvben van egy tesztvizsgálat, ahol az 1.2-esre mért értékek:
autósztrádán 100-al : 11,1 l/100 km
harmadosztályú úton 60-al: 9,6l/100km
rövid útszakaszokon:9,5....10,5 l/100km
közepes fogyasztás a teszt során: 10,2 l/100km

Na és ezek? Mondjuk ezek tényleg túl soknak tűnnek, lehet hülye volt a tesztelő  Grin


VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető walaki
Hozzászólások: 167


a drágaszágom :)

« Hozzászólás #19845 Dátum: 2007 Október 08, 15:26:19 »

és mennyit kell tankolnod ahhoz, hogy a negyed állásból teli tankot mutasson? lehet el van kalibrálva a műszered...
érdemes átnézni a benzincsöveket, beépített szűrőket ha vannak dugulás szempontjából. a helyedben én kiszerelném az úszót, és kézben mozgatnám a két végállás között, hogy úgy mit mutat a műszer (ne felejts el testet adni az úszó házának). ja és a kiszerelt úszó nyílásán nézz bele a tankba lerakódást illetően, zseblámpával bevilágítva.
ha jól emlékszem akkor olyan 6-7ezer és tele van... de nem esküszöm meg rá... lehet, hogy 5-6ezer... elég szar a memóriám  Roll Eyes

VW 1302 (1972)
Nem elérhető walaki
Hozzászólások: 167


a drágaszágom :)

« Hozzászólás #19844 Dátum: 2007 Október 08, 15:25:01 »

Ha mechanikus akkor állítani kell rajt.
Lehet, hogy az AC nem működik rendesen, és a benzin nyomása segít neki kicsit, Amikor fogy a benzin, kisebb a segítő nyomás, nem kap eleget a motor...
köszi a válaszokat. én is valami ilyesmire tippelnék, mert teletank után is folytatja egy ideig, majd szép lassan abbahagyja... szóval akkor AC probléma?

VW 1302 (1972)
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19843 Dátum: 2007 Október 08, 15:23:01 »

Most konstatáltam, hogy nincs helyzetjelzőm elöl, és nem égnek a műszerek lámpái. A duda, meg kb 10%osan szól...
Ez lehet valami általános hiba? vagy keresgélnem kell...
sztem utóbbi  Wink
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19842 Dátum: 2007 Október 08, 15:21:41 »

remélem jó helyre írom, ha nem akkor bocsi:
az a gondom, hogy ha a benzinszint mutatója 1/4 vagy alá megy, akkor az autó rángatni kezd. A benzinszintmérő úszó nyár elején lett cserélve vadi újra. Elképzelhető, hogy ennyi idő alatt elhasználódik vagy esetleg más lehet a probléma...
előre is köszi.
és mennyit kell tankolnod ahhoz, hogy a negyed állásból teli tankot mutasson? lehet el van kalibrálva a műszered...
érdemes átnézni a benzincsöveket, beépített szűrőket ha vannak dugulás szempontjából. a helyedben én kiszerelném az úszót, és kézben mozgatnám a két végállás között, hogy úgy mit mutat a műszer (ne felejts el testet adni az úszó házának). ja és a kiszerelt úszó nyílásán nézz bele a tankba lerakódást illetően, zseblámpával bevilágítva.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #19841 Dátum: 2007 Október 08, 15:20:01 »

remélem jó helyre írom, ha nem akkor bocsi:
az a gondom, hogy ha a benzinszint mutatója 1/4 vagy alá megy, akkor az autó rángatni kezd. A benzinszintmérő úszó nyár elején lett cserélve vadi újra. Elképzelhető, hogy ennyi idő alatt elhasználódik vagy esetleg más lehet a probléma...
előre is köszi.

Ha mechanikus akkor állítani kell rajt.
Lehet, hogy az AC nem működik rendesen, és a benzin nyomása segít neki kicsit, Amikor fogy a benzin, kisebb a segítő nyomás, nem kap eleget a motor...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #19840 Dátum: 2007 Október 08, 15:16:13 »

Most konstatáltam, hogy nincs helyzetjelzőm elöl, és nem égnek a műszerek lámpái. A duda, meg kb 10%osan szól...
Ez lehet valami általános hiba? vagy keresgélnem kell...
Nem elérhető walaki
Hozzászólások: 167


a drágaszágom :)

« Hozzászólás #19839 Dátum: 2007 Október 08, 15:14:49 »

remélem jó helyre írom, ha nem akkor bocsi:
az a gondom, hogy ha a benzinszint mutatója 1/4 vagy alá megy, akkor az autó rángatni kezd. A benzinszintmérő úszó nyár elején lett cserélve vadi újra. Elképzelhető, hogy ennyi idő alatt elhasználódik vagy esetleg más lehet a probléma...
előre is köszi.

VW 1302 (1972)
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #19838 Dátum: 2007 Október 08, 15:13:34 »

A hátsó ülések tartósínje alatt fut, az alagúttól a hátsó fűtéscsatornáig. Gyárilag le van hegesztve a vezetője. Merev drót a bowdenje, mivel a hátsóknak (ha jól tudom) nincsen visszahúzórugója. Ha szarok a küszöbök, akkor hátul kinyitva még tud egy kis meleget nyomni.

nekem ezt már valaki kiflexelte vagy ilyesmi, mert ennek nyoma sincs...
Nembaj, bedrótoztam fixre szinte minden meleg előre jön.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19837 Dátum: 2007 Október 08, 14:36:16 »

Hétvégén, barátnőm kérésére fűtés SZMB volt.
két kar van ugye: egyik indítja, a másik állítja hogy előre v hátra menjen a meleg.
2 kérdésem van:
- Az előre/hátra állítósnak hol fut a drótja?
- mind a kettő vezeték ugyanúgy néz ki?

A hátsó ülések tartósínje alatt fut, az alagúttól a hátsó fűtéscsatornáig. Gyárilag le van hegesztve a vezetője. Merev drót a bowdenje, mivel a hátsóknak (ha jól tudom) nincsen visszahúzórugója. Ha szarok a küszöbök, akkor hátul kinyitva még tud egy kis meleget nyomni.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #19836 Dátum: 2007 Október 08, 13:27:33 »

Alkatrész gyilkosság lenne. Meg a lámpa többe kerül, mint a fél bogár.

egy kérdés, az alábbi bogira felrakható e a mellékelt hátsó lámpa minden különösebb átalakítás nélkül? illetve ez indexként is funkcionál?

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19835 Dátum: 2007 Október 08, 13:26:28 »

egy kérdés, az alábbi bogira felrakható e a mellékelt hátsó lámpa minden különösebb átalakítás nélkül? illetve ez indexként is funkcionál?

perszehogy felrakható, csak a lyukakat kell máshová fúrni, plusz a régieket behegeszteni. egyébként csatlakozom az előttem felszólalóhoz! nem erre való.
megvetted Strano kocsiját?
a lámpa nem funkcionál indexként, tudomásom szerint a szívecske a féklámpa, a másik pedig helyzetjelző. persze mindent be lehet kötni mindennek... sufniban
másrészről a két hátsó lámpa árából már egy kocsit is vehetsz magadnak  Cheesy vagy van ilyened a zsebben?
RNIE
« Hozzászólás #19834 Dátum: 2007 Október 08, 13:23:37 »

ja,kicsihez illene egy ovál
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #19833 Dátum: 2007 Október 08, 13:20:14 »

egy kérdés, az alábbi bogira felrakható e a mellékelt hátsó lámpa minden különösebb átalakítás nélkül? illetve ez indexként is funkcionál?

 

Szubjektív véleményem: én nem cserélném le a két lámpát...
A kicsi nem erre való.... SZVSZ...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #19832 Dátum: 2007 Október 08, 13:15:09 »

egy kérdés, az alábbi bogira felrakható e a mellékelt hátsó lámpa minden különösebb átalakítás nélkül? illetve ez indexként is funkcionál?


[melléklet törölve az admin által]

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19831 Dátum: 2007 Október 08, 12:33:50 »

Hétvégén, barátnőm kérésére fűtés SZMB volt.
két kar van ugye: egyik indítja, a másik állítja hogy előre v hátra menjen a meleg.
2 kérdésem van:
- Az előre/hátra állítósnak hol fut a drótja?
- mind a kettő vezeték ugyanúgy néz ki?
a hátsó ülés alatti fal mögött megy egy sima fekete csőben.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #19830 Dátum: 2007 Október 08, 12:01:44 »

Hétvégén, barátnőm kérésére fűtés SZMB volt.
két kar van ugye: egyik indítja, a másik állítja hogy előre v hátra menjen a meleg.
2 kérdésem van:
- Az előre/hátra állítósnak hol fut a drótja?
- mind a kettő vezeték ugyanúgy néz ki?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19829 Dátum: 2007 Október 08, 11:37:39 »

Úgy néz ki ma megtaláltam a hibáját az önindító nemindításának.
Reggel megint megmakacsolta magát, megint csak félig vagy még annyira sem húzott be a behúzótekercs az önindítóban.
Gyorsan kikaptam a hátsó ülést és megkerestem azt a csatlakozást amit asszem Funk kolléga ajánlott mint hibaforrást ami a kötegből megy az önindítóig, majdnem a fűtés Y alatt van nem épp észrevehető helyen.
Mikor már megfogdostam éreztem, hogy meleg úgyhogy valószínűleg itt lehetett a bibi.
Megpucolgattam összenyomtam a sarut és visszaszigeteltem.
Most jó.
Rohadt rejtett hibák.

Ja, önindító jelzi először a szar csatlakozásokat. Hétvégn összeállt az autó, de a testkábel csak kézzel volt ráhúzva a sarura. Első indításkor még jó volt, másodikra már a visszajelző lámpák sem villantak fel. Csak meg kellett húzni a csavart, és minden jó lett. Előtte a világítást teszteltem, nem volt semmi probléma. Szóval ez ilyen.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19828 Dátum: 2007 Október 08, 11:17:08 »

Ráteszem a cakkpakk zsírúj szettet és 1.5-ös?  Beférnek a hengerek a blokkba? A csapszeg nem vastagabb az 1,6-os dugóba? Nomeg az 1,2-es hengerfej is maradhat?  Roll Eyes
annyira azért nem cakk-pakk. a motorblokk oldalát fel kell bővíteni a nagyobb hengerekhez, valamint a hengerek hosszát is meg kell kurtítani x mm-rel (4<x<6), hacsak nem elégedsz meg a 3-4 körüli kompresszióviszonnyal. valamint érdemes a hengerfejeket is cserélni, sztem nem érdemes a kicsi szívócsöves, kicsi szelepes fejeket felmunkáltatni. csapszeget nem tudom, mérni kell.

egyébként a 12 literes fogyasztás rohadt sok egy 1.2-nél! nekem a szimplaportos 1.6-os sem eszik annyit, talán csak ha állandóan kinyomnám a szemét... olyat meg nem csinálok, 9-10 körül fogyaszt. volt szimpla szívós 1.3asom nagyon régen, ami 7-8 lityivel ment (az akkori lazább forgalomban). nézd meg a beállításaidat, fúvókákat a karbidban...
1303LS
« Hozzászólás #19827 Dátum: 2007 Október 08, 11:13:56 »

pesti közlekedésben 10 km-t megtenni 3/4 óra alatt a lámpákat nemis nézve, mert folyamatos araszolás van ilyenkor szerintem egyáltalán nem sok. illetve az, de nem meglepő
Skodi miskolci
1303LS
« Hozzászólás #19826 Dátum: 2007 Október 08, 11:13:10 »

Hát igen, bár a fogyasztással én már úgy vagyok, hogy "gyári adat" szerint eszik. Eddigi tapasztalataim szerint kerek 12 litert eszik városban. Namármost a könyvben a zsírúj 1.2-esekre ír 10 litert, ehhez képest, ez teljesen jó, ha belevesszük, hogy nem vadiúj motor, nomeg a könyvekben általában inkább kevesebbet írnak  Wink
12 literes fogyasztást mérve asszem a következő 12 litert a kocsira locsolnám..........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #19825 Dátum: 2007 Október 08, 11:07:04 »

az nem sok?nekem az automata 2.3-as eszik annyit
pesti közlekedésben 10 km-t megtenni 3/4 óra alatt a lámpákat nemis nézve, mert folyamatos araszolás van ilyenkor szerintem egyáltalán nem sok. illetve az, de nem meglepő

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #19824 Dátum: 2007 Október 08, 11:01:21 »

Eddigi tapasztalataim szerint kerek 12 litert eszik városban.
az nem sok?nekem az automata 2.3-as eszik annyit
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19823 Dátum: 2007 Október 08, 11:00:01 »

viszont 1,5-ösre fejleszthető, az 1,6-os hengerdugószettel

Ráteszem a cakkpakk zsírúj szettet és 1.5-ös?  Beférnek a hengerek a blokkba? A csapszeg nem vastagabb az 1,6-os dugóba? Nomeg az 1,2-es hengerfej is maradhat?  Roll Eyes

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19822 Dátum: 2007 Október 08, 10:57:52 »

1.2 1.3 hoz képest sokkal jobban megy az 1.6.
Viszont a maga nemében az 1.2 is jól megy.
OFF dévúmatyi is összefossa magát 5 személlyel emelkedőn, több lóerős papíron.
Bogárral vele jár a dinamikájának hiánya, ennyi.
Asszem volt szó régebben az autód fogyazstásáról, asszem ezen az úton kellene elindulnod, mert ha jól emlékszem k.. sokat eszik, ennek oka van.

Hát igen, bár a fogyasztással én már úgy vagyok, hogy "gyári adat" szerint eszik. Eddigi tapasztalataim szerint kerek 12 litert eszik városban. Namármost a könyvben a zsírúj 1.2-esekre ír 10 litert, ehhez képest, ez teljesen jó, ha belevesszük, hogy nem vadiúj motor, nomeg a könyvekben általában inkább kevesebbet írnak  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
1303LS
« Hozzászólás #19821 Dátum: 2007 Október 08, 10:56:09 »

Úgy néz ki ma megtaláltam a hibáját az önindító nemindításának.
Reggel megint megmakacsolta magát, megint csak félig vagy még annyira sem húzott be a behúzótekercs az önindítóban.
Gyorsan kikaptam a hátsó ülést és megkerestem azt a csatlakozást amit asszem Funk kolléga ajánlott mint hibaforrást ami a kötegből megy az önindítóig, majdnem a fűtés Y alatt van nem épp észrevehető helyen.
Mikor már megfogdostam éreztem, hogy meleg úgyhogy valószínűleg itt lehetett a bibi.
Megpucolgattam összenyomtam a sarut és visszaszigeteltem.
Most jó.
Rohadt rejtett hibák.
RNIE
« Hozzászólás #19820 Dátum: 2007 Október 07, 23:24:18 »

Szeda is egyedül pakolgatta a motorom a dokába
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19819 Dátum: 2007 Október 07, 21:48:09 »

egyedül hogyan lehet ki/be rakni a motort?
beszarsz, amíg le/fel teszed a krokodilra.
Fa alátétekkel billegtetve szépen egyik oldalt a másik után úgy alá tudod ékelni több lépcsőben, hogy be tudd tolni alá a krokodilt.
Öcsém egyedül mindent ki-berak a kocsi alól/alá, úgy, ahogy azt Maresz írja. Ja, nincs szerelőaknája.
Én azért nem űzöm ezt a sportot, mert apósomat idézve "Ki minek nem mestere, gyilkosa annak...", ezt a munkát öcsém, apám hozzám képest profi szinten nyomják.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19818 Dátum: 2007 Október 07, 21:14:29 »

holnap megküldöm emelővel, ha azzal sem megy akkor marad a flex  Cool

szem 2 tengely 2kupos

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19817 Dátum: 2007 Október 07, 21:14:12 »


De ha jól tom az 1.2-es nem is "fejleszthető" 1,3-asra.


viszont 1,5-ösre fejleszthető, az 1,6-os hengerdugószettel
1303LS
« Hozzászólás #19816 Dátum: 2007 Október 07, 21:11:00 »

Lenne egy kérdésem
1.2 1.3 hoz képest sokkal jobban megy az 1.6.
Viszont a maga nemében az 1.2 is jól megy.
OFF dévúmatyi is összefossa magát 5 személlyel emelkedőn, több lóerős papíron.
Bogárral vele jár a dinamikájának hiánya, ennyi.
Asszem volt szó régebben az autód fogyazstásáról, asszem ezen az úton kellene elindulnod, mert ha jól emlékszem k.. sokat eszik, ennek oka van.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19815 Dátum: 2007 Október 07, 21:03:33 »

Szóval érdekelne, hogy pl. egy 1.3-as vagy 1.6-os sokkal jobban húz-e, mert az igazat megvallva, én bogarat "húzni" még nem láttam, semelyik sem gyorsul, legyen az bármilyen, legalábbis itt Miskolcon  Grin Láttam már 1303S-t is, de az is csak "vonaglott", mint az enyém  Cool Egy olyan kéne nekem, ami legalább annyira megy, mint egy 120-as Skoda mondjuk, vagy egy Zsiga, ha már babrálom a motort.

érezhetően nem húz jobban, de az 1.6-os erőlködés nélkül felgyorsul az érdi emelkedő aljáról a tetejére 100-ról 130-ra.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19814 Dátum: 2007 Október 07, 20:45:17 »

Ha ez vígasztal, én sem tudtam szétszedni egy váltót.  Wink

én igen.csak nem tudtam összerakni.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19813 Dátum: 2007 Október 07, 20:43:50 »

Lenne egy kérdésem azokhoz, akiknek volt 1.2-es, meg 1.3-as, meg 1.6-os bogaruk is, magyarul szinte az egész paletta:)
Na szóval van ezek között jól érezhető erőkülönbség? Leginkább a dinamikára gondolok, meg a "hegymászásra", a végsebesség nem érdekel, 100-nál úgysem megyek többet. Na meg a fogyasztás-különbségek is érdekelnének.

Csak azért érdekel, mert hegymenetben 5 személlyel nagyon-nagyon gyenguska ez az 1,2-es, mondjuk nem is várható több 34LE-től. Idővel majd tervbe van véve egy motorfelújítás, aztán érdekelne, hogy milyennel érdemes foglalkozni. De ha jól tom az 1.2-es nem is "fejleszthető" 1,3-asra. Legalábbis más a löket, főtengely-csere tuti kéne. Az meg már teljes szétbontás:)

Szóval érdekelne, hogy pl. egy 1.3-as vagy 1.6-os sokkal jobban húz-e, mert az igazat megvallva, én bogarat "húzni" még nem láttam, semelyik sem gyorsul, legyen az bármilyen, legalábbis itt Miskolcon  Grin Láttam már 1303S-t is, de az is csak "vonaglott", mint az enyém  Cool Egy olyan kéne nekem, ami legalább annyira megy, mint egy 120-as Skoda mondjuk, vagy egy Zsiga, ha már babrálom a motort.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19812 Dátum: 2007 Október 07, 20:09:03 »

Azt addig értem, hogy emelővel kinyomom, de hogy kerül akkor vissza a helyére?

szem 2 tengely 2kupos

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1515 1516 1517 1518 1519 [1520] 1521 1522 1523 1524 1525 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.175 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.