www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 19:49:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14816151 alkalommal)
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74411 Dátum: 2015 április 10, 11:23:31 »

egy csavar van a másik kettő szegecs.
újabb érdekes adat Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74410 Dátum: 2015 április 10, 11:13:56 »

na most megnéztem, eddig nem nagyon figyeltem ezt a részét a kocsinak
3 csavarhely van, és csak 1 csavar van bent.. Smiley (a kesztyűtartó külső részén van a csavar)
ami érdekes, hogy ez az 1 csavar is elég stabilan fogja, nem mozog, és közel a megfelelő pozícióban van, (lyukon van)
viszont maga a kesztyűtartó kicsit lötyögős
valószínű az lesz, hogy majd próbálok állítani ezen, lehet kicsit forgatom, plusz meghúzom az egészet
vagy ha az sem megy akkor kikapom azt az 1 csavart is, és az egész kart húzom magamfelé.
közben valaki majd nyitja
ez tuti megoldás lesz!
plusz szerzek bele plusz 2 csavart majd! Smiley
köszi mindenkinek!
egy csavar van a másik kettő szegecs.

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74409 Dátum: 2015 április 10, 10:45:51 »

A csomitetőt nyomd le és valaki húzza meg a kart,hogy ne feszüljön a zár.Valószínű a gomba nagyon be van tekerve A kar alsó csavarja bent van rendesen?Mert ha nem akkor mozog a kesztyűtartóban ,és nem marad feszesen a bowden.És azért nyílik nehezen.
na most megnéztem, eddig nem nagyon figyeltem ezt a részét a kocsinak
3 csavarhely van, és csak 1 csavar van bent.. Smiley (a kesztyűtartó külső részén van a csavar)
ami érdekes, hogy ez az 1 csavar is elég stabilan fogja, nem mozog, és közel a megfelelő pozícióban van, (lyukon van)
viszont maga a kesztyűtartó kicsit lötyögős
valószínű az lesz, hogy majd próbálok állítani ezen, lehet kicsit forgatom, plusz meghúzom az egészet
vagy ha az sem megy akkor kikapom azt az 1 csavart is, és az egész kart húzom magamfelé.
közben valaki majd nyitja
ez tuti megoldás lesz!
plusz szerzek bele plusz 2 csavart majd! Smiley
köszi mindenkinek!
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 10, 11:08:45 írta szilati »
pecek
« Hozzászólás #74408 Dátum: 2015 április 10, 10:26:47 »

ezt kellett volna csinálni nekem is... amikor még nyílt  Wink

A csomitetőt nyomd le és valaki húzza meg a kart,hogy ne feszüljön a zár.Valószínű a gomba nagyon be van tekerve A kar alsó csavarja bent van rendesen?Mert ha nem akkor mozog a kesztyűtartóban ,és nem marad feszesen a bowden.És azért nyílik nehezen.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 10, 10:29:43 írta pecek »
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74407 Dátum: 2015 április 10, 10:11:28 »

Ezzel próbálkoztam utána,benyúltam a lyukon,megoldottam a csillagcsavart,és húztam a bowdenen.
ezt kellett volna csinálni nekem is... amikor még nyílt  Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74406 Dátum: 2015 április 10, 10:09:03 »

aztán ha kinyílt, állítsd be jóra, mert talán megnyúlt a bovden, vagy kicsit engedett a rögzítő csavar a zárszerkezetnél
Ezzel próbálkoztam utána,benyúltam a lyukon,megoldottam a csillagcsavart,és húztam a bowdenen.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74405 Dátum: 2015 április 10, 10:06:18 »

Nekem az utólján vásárolt 1303-ason úgy van,hogy ha a kesztyűtartóból erőlteljesen többször is meghúzom,még akkor sem tudom kinyitni.Már pont azon voltam két napja,hogy leflexelem a krómozott fogantyút,szereztem is belőle egy pótot.Aztán véltelenül jöttem rá,ha egy ember meghúzza a kesztyűtartóban,de nem engedi vissza a kis kart hanem lenttartja,akkor elől simán fel tudom emelni a csomitetőt.Tehát próbáld ki,hogy valaki folyamatosan tartja a kis kart.
aztán ha kinyílt, állítsd be jóra, mert talán megnyúlt a bovden, vagy kicsit engedett a rögzítő csavar a zárszerkezetnél
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74404 Dátum: 2015 április 10, 10:06:15 »

Nekem az utólján vásárolt 1303-ason úgy van,hogy ha a kesztyűtartóból erőlteljesen többször is meghúzom,még akkor sem tudom kinyitni.Már pont azon voltam két napja,hogy leflexelem a krómozott fogantyút,szereztem is belőle egy pótot.Aztán véltelenül jöttem rá,ha egy ember meghúzza a kesztyűtartóban,de nem engedi vissza a kis kart hanem lenttartja,akkor elől simán fel tudom emelni a csomitetőt.Tehát próbáld ki,hogy valaki folyamatosan tartja a kis kart.
ja volt már ilyesmi próba reggel, meg régebben is volt h csak így nyílt
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74403 Dátum: 2015 április 10, 10:00:00 »

kesztyűtartós
mennyire fix azt megnézem majd
köszi
Nekem az utólján vásárolt 1303-ason úgy van,hogy ha a kesztyűtartóból erőlteljesen többször is meghúzom,még akkor sem tudom kinyitni.Már pont azon voltam két napja,hogy leflexelem a krómozott fogantyút,szereztem is belőle egy pótot.Aztán véltelenül jöttem rá,ha egy ember meghúzza a kesztyűtartóban,de nem engedi vissza a kis kart hanem lenttartja,akkor elől simán fel tudom emelni a csomitetőt.Tehát próbáld ki,hogy valaki folyamatosan tartja a kis kart.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74402 Dátum: 2015 április 10, 09:41:23 »

Állíts a rudazaton, hátha nem tolja be eléggé. Ha ez jó, akkor váltócsere, vagy tartod tolatás közben. Esetleg gumipók.
hátha. (a gumipók nekem is eszembe jutott)
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74401 Dátum: 2015 április 10, 09:40:14 »

kesztyűtartóból nyitós, ugye?
miközben lefordítod a kis kart, próbáld magad felé is húzni az egészet, hátha úgy eléggé megfeszül a bovden. a kesztyűtartó bélése elég fixen van a helyén? nem mozog?
kesztyűtartós
mennyire fix azt megnézem majd
köszi
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74400 Dátum: 2015 április 10, 08:55:48 »

hi
ma reggel nem tudtam kinyitni a bogi csomagtér ajtaját
tegnap este még jó volt
hogyan kellene próbálkozni?
köszi
kesztyűtartóból nyitós, ugye?
miközben lefordítod a kis kart, próbáld magad felé is húzni az egészet, hátha úgy eléggé megfeszül a bovden. a kesztyűtartó bélése elég fixen van a helyén? nem mozog?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74399 Dátum: 2015 április 10, 08:55:38 »

Állíts a rudazaton, hátha nem tolja be eléggé. Ha ez jó, akkor váltócsere, vagy tartod tolatás közben. Esetleg gumipók.

erre semmi megoldás?
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 10, 08:57:29 írta stonemen »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74398 Dátum: 2015 április 10, 08:52:26 »

Lassan minden alakul, bár most fingom nincs néhány csavarról, hogy hova való.  Tongue
<beszúrt kép törölve>
de jól néznek ki! Cheesy
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74397 Dátum: 2015 április 10, 08:34:28 »

Hi
Ha a rükvercet kidobja a bogi, az javítható valamilyen egyszerű beállítással, vagy váltócsere?
köszi
erre semmi megoldás?
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74396 Dátum: 2015 április 10, 08:16:13 »

hi
ma reggel nem tudtam kinyitni a bogi csomagtér ajtaját
tegnap este még jó volt
hogyan kellene próbálkozni?
köszi
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74395 Dátum: 2015 április 09, 18:53:10 »

Illetve ez is előkerült a centi szurok alól. Azt hittem, meg sincs.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 09, 18:55:24 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74394 Dátum: 2015 április 09, 18:29:52 »

Lassan minden alakul, bár most fingom nincs néhány csavarról, hogy hova való.  Tongue

1303LS
« Hozzászólás #74393 Dátum: 2015 április 09, 10:07:16 »

Köszi, már több helyről hallottam, hogy a 31-es karbi stabilabb, és van is egy itthon szuper állapotban ( nem lóg, nem kotyog, és nincsenek rommá tekergetve a csavarjai) úgyhogy lehet, hogy egy átalakítóval inkább ráteszem azt... Igazából már abban sem vagyok biztos, hogy 1.3-mas e a motor. A forgalmiban az van, a motorszám elvben AB de háát azt ütöttek bele amit akartak...
Egyébként tűszelepet néztem ( és cseréltem is), és a mágnesszelepet is kitekertem, de nem volt róla levágva semmi.

Legáltalánosabb laikus hiba, hogy a pillangószelep csavarjával szoktak alapjáratot adni. Az úgy nem jó. Az elekerülő alapjárati rendszernek kell működnie. Pillangónak gyakorlatilag zárva kell lennie és az alapjárati csavarral (lukban van és nem kicsi) kel alapjáratot adni. A pillangó csavarja csak arra való, hogy maga a pillangó ne üssön bele a torok falába.
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #74392 Dátum: 2015 április 09, 09:54:41 »

1.3-mas motorra a 31-es karbi való. a 34-esed lehet 1.6-hoz van fúvókázva, és akkor sem lesz jó ha mindene szuperál rendesen.
a szívócsőből 2 méret van, és szerintem az átalakító pont arra van kitalálva, hogy a nagyobb szívócsőre lehessen feltenni a 31-es karbit (úgy hallottam fordítva nem működik az átalakító).
a helyedben én a 31-es felé alakulnék, ha szerencséd van, akkor a fúvókázása is stimmel az 1.3-mas motorodhoz. ha nem elég a karbicsere, akkor még a szívócsövet is érdemes a kisebbre váltani.
persze mindezt azok után amit a többiek javasoltak a falslevegő felderítéssel kapcsolatban. még a tűszelepet is megnézném, hogy elzár-e rendesen, vagy átereszt zárt állapotában is. a mágnesszelepedet pedig kitekerném megnézni, hogy mi újság vele belül. ha úgy van ahogy írod esélyes, hogy lecsípték a belső oldaláról a dugattyút ami elzárná a benzin útját gyújtás nélkül - elvileg ez utóbbi nem befolyásolja az alapjáratot.
Köszi, már több helyről hallottam, hogy a 31-es karbi stabilabb, és van is egy itthon szuper állapotban ( nem lóg, nem kotyog, és nincsenek rommá tekergetve a csavarjai) úgyhogy lehet, hogy egy átalakítóval inkább ráteszem azt... Igazából már abban sem vagyok biztos, hogy 1.3-mas e a motor. A forgalmiban az van, a motorszám elvben AB de háát azt ütöttek bele amit akartak...
Egyébként tűszelepet néztem ( és cseréltem is), és a mágnesszelepet is kitekertem, de nem volt róla levágva semmi.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74391 Dátum: 2015 április 09, 09:50:42 »

1.3-mas motorra a 31-es karbi való. a 34-esed lehet 1.6-hoz van fúvókázva, és akkor sem lesz jó ha mindene szuperál rendesen.
a szívócsőből 2 méret van, és szerintem az átalakító pont arra van kitalálva, hogy a nagyobb szívócsőre lehessen feltenni a 31-es karbit (úgy hallottam fordítva nem működik az átalakító).
a helyedben én a 31-es felé alakulnék, ha szerencséd van, akkor a fúvókázása is stimmel az 1.3-mas motorodhoz. ha nem elég a karbicsere, akkor még a szívócsövet is érdemes a kisebbre váltani.
persze mindezt azok után amit a többiek javasoltak a falslevegő felderítéssel kapcsolatban. még a tűszelepet is megnézném, hogy elzár-e rendesen, vagy átereszt zárt állapotában is. a mágnesszelepedet pedig kitekerném megnézni, hogy mi újság vele belül. ha úgy van ahogy írod esélyes, hogy lecsípték a belső oldaláról a dugattyút ami elzárná a benzin útját gyújtás nélkül - elvileg ez utóbbi nem befolyásolja az alapjáratot.
Első körben alapjárati fúvóka.
Egyébként jó lehet a 34-es is, ha összességében jól van összelőve benne a fő és féklevegő fúvóka. Meglepődtök, ha megnézitek, azonos motorokon mennyi eltérés volt fúvókázásban ezeknél a primitív karbiknál az évek során...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #74390 Dátum: 2015 április 09, 09:04:23 »

Arra van lehetőség, hogy 31 PICT 3-mas karburátort tegyek fel ennek a helyére? Mert láttam átalakítót a szívócsőre, de azzal ha jól emlékszem 31 helyére lehetett feltenni a 34-est...
1.3-mas motorra a 31-es karbi való. a 34-esed lehet 1.6-hoz van fúvókázva, és akkor sem lesz jó ha mindene szuperál rendesen.
a szívócsőből 2 méret van, és szerintem az átalakító pont arra van kitalálva, hogy a nagyobb szívócsőre lehessen feltenni a 31-es karbit (úgy hallottam fordítva nem működik az átalakító).
a helyedben én a 31-es felé alakulnék, ha szerencséd van, akkor a fúvókázása is stimmel az 1.3-mas motorodhoz. ha nem elég a karbicsere, akkor még a szívócsövet is érdemes a kisebbre váltani.
persze mindezt azok után amit a többiek javasoltak a falslevegő felderítéssel kapcsolatban. még a tűszelepet is megnézném, hogy elzár-e rendesen, vagy átereszt zárt állapotában is. a mágnesszelepedet pedig kitekerném megnézni, hogy mi újság vele belül. ha úgy van ahogy írod esélyes, hogy lecsípték a belső oldaláról a dugattyút ami elzárná a benzin útját gyújtás nélkül - elvileg ez utóbbi nem befolyásolja az alapjáratot.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74389 Dátum: 2015 április 09, 08:26:45 »

Köszönöm, megnézem akkor este jobban! Smiley
Fújd be féktisztítóval, ha megváltozik a fordulat, akkor falsot szív.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #74388 Dátum: 2015 április 09, 08:25:18 »

Nos, nekem is annk tűnt, amikor néztem... aztán egy szövetes ragasztószalaggal körbetekertem, a bilincsek alatt is és sokat javult... aztán vettem új gumikat, új bilincsekkel és megjavult...
De ez csak egy ötlet volt, hátha itt a bibi...
Köszönöm, megnézem akkor este jobban! Smiley
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74387 Dátum: 2015 április 09, 08:17:39 »


Igen, dupla szívós, azt a tömítés néztem, de teljesen jónak tűnik, nincs kirepedezve, lényegében új:)

Arra van lehetőség, hogy 31 PICT 3-mas karburátort tegyek fel ennek a helyére? Mert láttam átalakítót a szívócsőre, de azzal ha jól emlékszem 31 helyére lehetett feltenni a 34-est...


Nos, nekem is annk tűnt, amikor néztem... aztán egy szövetes ragasztószalaggal körbetekertem, a bilincsek alatt is és sokat javult... aztán vettem új gumikat, új bilincsekkel és megjavult...
De ez csak egy ötlet volt, hátha itt a bibi...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #74386 Dátum: 2015 április 09, 07:40:02 »

Szia!

Beteg ott minden:

Szia, köszönöm a linkeket.

Nos, a karbi alapján nem tudom, hogy dupla szívócsöved van-e, de engem pár éve szívatott a gyönyörűségem, hogy a szívócső és a dupla leömlő (szívótorok) közti gumi áteresztett, mivel el volt repedve) és vígan falsot szívott. Hasonló tüneteket, ha nem is ennyire durvákat, produkált, mint amit leírtál.
Én megnézném ezt is...
Persze ettől még lehet más baja is, csak leírtam, mert volt ilyen hibatünetem nekem is...
Igen, dupla szívós, azt a tömítés néztem, de teljesen jónak tűnik, nincs kirepedezve, lényegében új:)

Arra van lehetőség, hogy 31 PICT 3-mas karburátort tegyek fel ennek a helyére? Mert láttam átalakítót a szívócsőre, de azzal ha jól emlékszem 31 helyére lehetett feltenni a 34-est...



Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74385 Dátum: 2015 április 09, 07:29:53 »

Sziasztok,
.......

Nos, a karbi alapján nem tudom, hogy dupla szívócsöved van-e, de engem pár éve szívatott a gyönyörűségem, hogy a szívócső és a dupla leömlő (szívótorok) közti gumi áteresztett, mivel el volt repedve) és vígan falsot szívott. Hasonló tüneteket, ha nem is ennyire durvákat, produkált, mint amit leírtál.
Én megnézném ezt is...
Persze ettől még lehet más baja is, csak leírtam, mert volt ilyen hibatünetem nekem is...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74384 Dátum: 2015 április 09, 01:44:07 »

Sziasztok...
Szia!

Beteg ott minden:

http://vbklub.net/szereles/lefullad.htm

http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Szeleph%C3%A9zag_%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s
http://vbklub.net/Karbik_fuvokak.pdf
http://vbklub.net/szereles/solex/solex31.htm
http://vbklub.net/szereles/gyujtas/gyujtas.HTM


Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #74383 Dátum: 2015 április 08, 23:19:48 »

Sziasztok,

segítséget kérnék motorszerelés témakörben, eléggé kezdő bogarasként:)
Röviden és tömören: nincs alapjárat a bogarunkon, ami elvben 1.3-mas, 34 PICT 3-mas karbival.
Hosszabban: Amióta megvettük eléggé vacakolt a karburátor. Jó sok benzint kapott, emelkedőn volt alapjárat de lejtőn nem( hidegen-melegen egyaránt)... Ez eddig gondolom benzinszint probléma. Középgázon folyamatosan torpant, de kis gázzal vagy padlón, gyorsult mint a veszedelem. Múlthét végén gyorsító membránt cseréltem mert a blokkra köpte a benzint és én úgy nem szeretem.  Azóta nem gyorsult annyira, de az alapjárat probléma továbbra is megvolt. Most szombaton viszont menet közben egyszer csak teljesen eltűnt az alapjárat bármilyen helyzetben. De teljesen. Amint leesik a fordulat rögtön lefullad a kocsi. Érdekes, hogy kattan az alapjárati mágnesszelep gyújtás ráadásakor, de ha nincs rajta a vezeték akkor is beindul és teljesen ugyan úgy viselkedik a motor mint amikor rajta van. Karbit kipucoltam, kifújtam, tömítéseket kicseréltem,benzinszintet lejjebb tettem, benzinszűrőt, csöveket cseréltem de semmi. Pöccre indul, de amint a szívató 1 foggal visszaengedi, a motor lefullad. Nem igazán tudom merre keressem a hibát. Valahol a gyújtási rendszerben lehet? Van olyan, hogy csak fordulaton van gyújtás alapjáraton nincs? Illetve új jelenség az is, hogy gázadásra inkább dadog melegen mint felpörög, köhög prüszköl és szenved...
Nagyon köszönöm a segítséget előre is, ha sikerülne megcsinálni, tudnánk menni rajzásra is:)
ÜdVW: Hencz Bandi
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #74382 Dátum: 2015 április 08, 22:58:37 »

Köszönöm !

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #74381 Dátum: 2015 április 08, 19:50:44 »

Az mitől lehet, hogy hidegen tök jól hajt az önindító, melegen meg nagyon nagyon nehezen (alig indít). (töltés jó, akku új, önindítóhoz 10 éve nem nyúltam) Zsírmérgezés?

Persely szopat, jártam már én is így természetesen.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74380 Dátum: 2015 április 08, 10:05:19 »

szóval ezzel majd még foglalkozni kell, de azt hiszem a rajzást így is bevállalhatom.
1303LS
« Hozzászólás #74379 Dátum: 2015 április 08, 09:51:34 »

Az mitől lehet, hogy hidegen tök jól hajt az önindító, melegen meg nagyon nagyon nehezen (alig indít). (töltés jó, akku új, önindítóhoz 10 éve nem nyúltam) Zsírmérgezés?
Akkor ideje lesz hozzányúlni. De inkább kisperselyhez a házban. Meg a zsír sem árt ezeknek néha.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74378 Dátum: 2015 április 08, 09:45:20 »

Bedúsul, próbálj padlógázzal indítani.

Az mitől lehet, hogy hidegen tök jól hajt az önindító, melegen meg nagyon nagyon nehezen (alig indít). (töltés jó, akku új, önindítóhoz 10 éve nem nyúltam) Zsírmérgezés?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74377 Dátum: 2015 április 08, 09:22:11 »


Az mitől lehet, hogy hidegen tök jól hajt az önindító, melegen meg nagyon nagyon nehezen (alig indít). (töltés jó, akku új, önindítóhoz 10 éve nem nyúltam) Zsírmérgezés?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74376 Dátum: 2015 április 08, 07:51:48 »

Kiderült valami?

Noss, volt egy elég bizonytalan toldás a hátulról jövő +12-es vezetéken közvetlenül a világításkapcsoló előtt. a szigszalag alatt fehéres-feketés oxidált volt, a szigszalag meg megkeményedett, valószínűleg hőtől, így reméltem hogy ez volt az okozó. ezt a részt kivágtam, az új sarut ráforrasztottuk, itt már nem lesz baj. az innen tovább a biztitábla egyik felére menő vezeték sem volt túl bizalomgerjesztő korábban csúnyán forrasztották, azt is kicseréltük. a biztosítéktáblán a lábakat megcsiszolgattam. ezután kipróbáltam és nem volt már hiba, úgyhogy nem ellenőriztem tovább a többi tippet. hazajöttem vele.
Hazafelé már bent jártam Pesten az alsó rakparton, a pirosnál gondoltam beállítom a rádiót is. no akkor megint elment az áram 10-20 másodpercre.. szóval azt hiszem csak egy legnagyobb hibát találtam meg, de lehet hogy vannak még apróbbak.. nem tudom hogy fogom megtalálni. hazaérkezés után már sötét volt, de hiába kapcsoltam be a rádiót meg fényszórót, vészvillogót egyszerre, nem volt gond.. szóval ezzel majd még foglalkozni kell, de azt hiszem a rajzást így is bevállalhatom.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74375 Dátum: 2015 április 08, 05:32:08 »

Kiderült valami?

ok, először ezeket a vastagabbakat ellenőrzöm, a biztitáblánál is, a gyújtásnál is, a lámpa kacsolójánál is meg akkor már a fesszabnál is mégegyszer.
aztán próbálok testelési hiányt találni valahol ha ezek nem segítenek
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74374 Dátum: 2015 április 07, 10:41:22 »

Gondolkodtam, és a gyújtáskapcsoló hibája lehet a probléma, hisz gyújtáson megy az idex, és a világítás is onnan kap áramot. Nem rossz a kapcsoló, hanem a vezeték ami rá megy az a terheléstől nem tudja ellátni a funkcióját. Oxidált, a kis keresztmetszete miatt. A terhelés miatt melegszik, és ez elég ahhoz, hogy megmozduljon a saru, és már nem is érintkezik. Nincs ott nagy hiba, nehogy szétszedd az egész kocsit. Amin előrejön az áram hátulról azt a vezetéket keresd. Megtalálod egy lámpával, mert az  mindig áram alatt van. Nem kell gyújtást sem adni.

ok, először ezeket a vastagabbakat ellenőrzöm, a biztitáblánál is, a gyújtásnál is, a lámpa kacsolójánál is meg akkor már a fesszabnál is mégegyszer.
aztán próbálok testelési hiányt találni valahol ha ezek nem segítenek
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74373 Dátum: 2015 április 07, 10:36:44 »

ki ért itt villanyászathoz?

Gondolkodtam, és a gyújtáskapcsoló hibája lehet a probléma, hisz gyújtáson megy az idex, és a világítás is onnan kap áramot. Nem rossz a kapcsoló, hanem a vezeték ami rá megy az a terheléstől nem tudja ellátni a funkcióját. Oxidált, a kis keresztmetszete miatt. A terhelés miatt melegszik, és ez elég ahhoz, hogy megmozduljon a saru, és már nem is érintkezik. Nincs ott nagy hiba, nehogy szétszedd az egész kocsit. Amin előrejön az áram hátulról azt a vezetéket keresd. Megtalálod egy lámpával, mert az  mindig áram alatt van. Nem kell gyújtást sem adni.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74372 Dátum: 2015 április 07, 08:30:37 »

az akksiról a kocsira szerintem tuti a testelés, de mérjek ellenállást köztük?
Szerintem is jó a testelés. Ne ott méregess hanem a gyújtáskapcsoló környékén mert elképzelhető, hogy ott esik le a fesz. Bár látatlanban semmi sem biztos. Én a gyújtáskapcsoló környékén a vastagabb piros kábelnél megszüntettem az egymásba tologatós sarukat és forrasztást alkalmaztam helyette. Az előző oldalon van kép a műszerfal mögötti részről. Talán vmennyire látható a zsugorcsövezett vezetékelés.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.