www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 23:26:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818631 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #74131 Dátum: 2015 Március 09, 20:41:21 »

Ezt inkább ne emlegesd. Kerestél már kereket derékig érő búzamezőben?
Méghozzá kettőt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74130 Dátum: 2015 Március 09, 20:16:39 »

Ezt inkább ne emlegesd. Kerestél már kereket derékig érő búzamezőben?
Méghozzá kettőt.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74129 Dátum: 2015 Március 09, 19:58:18 »

Szorul a bal első tárcsafékem.Le szerettem volna szedni a kereket,de nem jön.Az alufelni (porsche dial)hozzá tud úgy rohadni az osztókörhöz,hogy az még azt is elbírja,ha a kocsi teljes súlyát ráengedem?Mit tegyek?

Köszi.



Nagykalapács +fakocka belülröl ami kifér a csövön körbe ütögetni nekem mindig lejön. 1 csav visszakapatva h ne repüljön messzire:)
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74128 Dátum: 2015 Március 09, 19:56:54 »

Ja ,csavarok nélküli két kerekezés Grin Grin Grin
Ezt inkább ne emlegesd. Kerestél már kereket derékig érő búzamezőben?
Méghozzá kettőt.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74127 Dátum: 2015 Március 09, 19:51:00 »

Dinamikus erőhatás kell neki, nem statikus.
Főleg, ha még tehermentesítő is van a felni közepén....
Ja ,csavarok nélküli két kerekezés Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74126 Dátum: 2015 Március 09, 19:48:06 »

Köszi,de ezt nem gondoltam volna,hogy a kocsi súlyát ráengedve sem jön le a felni.....

Dinamikus erőhatás kell neki, nem statikus.
Főleg, ha még tehermentesítő is van a felni közepén....
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74125 Dátum: 2015 Március 09, 19:46:29 »

Ja.Ha nem szorulna a fékem.Senki semmit?Mivel fújjam be?
Én egyszer jártam így, akkor felemeltem az autót, alábakoltam, aláfeküdtem, aztán belülről talppal rugdaltam a gumit, közben mindig fordítottam rajta egy negyedfordulatot, míg végül engedett (x4)
Ja, meg egyszer sötétben, két falu között megállított egy Passatos (gömbölyű), hogy tudnék-e adni neki egy imbuszkulcsot, mert defektje van, és nem tudja levenni a kereket. Hazagurultam a szerszámoskészletért, meg valami lámpáért, aztán nézem, mit művel: a kerékcsavarokat már kiszedte, de ki akarta tekerni a kerékagy közepéből is a belső kulcsnyílású csavart, mert azt hitte, attól nem jön le a kerék. Ekkor megmutattam neki a keréklerugdalós trükköt.
Egyszer meg egy bolt előtt állt emelőn egy Megane, hárman sem bírtak a defektes kerékkel. Én meg három rúgással leszedtem. (Pedig ez utóbbi lemezfelni volt.)
Azóta felrakás előtt leheletvékonyan megzsírzom az érintkező felületet.
Meg persze a félévenkénti téli-nyári csere is hasznos, mert ilyen rövid idő alatt kevésbé tud rátapadni.
Meg már van 3-4 nagyobb kaliberű kalapácsom is idehaza, de szerintem nem merném azzal leütni.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #74124 Dátum: 2015 Március 09, 19:35:23 »

Köszi,de ezt nem gondoltam volna,hogy a kocsi súlyát ráengedve sem jön le a felni.Lehet visszarakom rá a 4 jubit.Wd-t fújtam már be a csavarok helyére,de szart sem ért.Annyira a tárcsát sem akarom nyüveszteni.Üdv.


mi igy csináljuk:
- csavarlaz befúj
-felemelve belülről megpróbál leütni(kalapács,elöször gumit üt és közben pörgetni,ha igy sem jön akkor a felni finoman)

ha nem jön

-akkor 3 db csavar visszatesz
-érintöre meghúz
-előre-hátra gk megmozgat

ekkor már le kell hogy jöjjön

ha felnit is akarsz felújítattni akkor tegyél rá csak fékolajat Tongue
én oda nem tennék

remélem segitettem Cool
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74123 Dátum: 2015 Március 09, 13:39:05 »

ha felnit is akarsz felújítattni akkor tegyél rá csak fékolajat Tongue
én oda nem tennék
A gumi is szereti.  Undecided
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #74122 Dátum: 2015 Március 09, 13:02:05 »

Ja.Ha nem szorulna a fékem.Senki semmit?Mivel fújjam be?
mi igy csináljuk:
- csavarlaz befúj
-felemelve belülről megpróbál leütni(kalapács,elöször gumit üt és közben pörgetni,ha igy sem jön akkor a felni finoman)

ha nem jön

-akkor 3 db csavar visszatesz
-érintöre meghúz
-előre-hátra gk megmozgat

ekkor már le kell hogy jöjjön

ha felnit is akarsz felújítattni akkor tegyél rá csak fékolajat Tongue
én oda nem tennék

remélem segitettem Cool

1303LS
« Hozzászólás #74121 Dátum: 2015 Március 09, 09:17:13 »

Ja.Ha nem szorulna a fékem.Senki semmit?Mivel fújjam be?
WD40 szart sem ér, talán még jobban bedagad tőle az aluoxid. Fékolajat próbálnék becsorgatni. Vagy csavarlazítóspary, de a fékolaj jobb.
Ügyesen le kell pajszerolni, márha befér a pajszer a küllők között.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74120 Dátum: 2015 Március 09, 09:09:48 »

Ja.Ha nem szorulna a fékem.Senki semmit?Mivel fújjam be?
wd40 egyébként gumit ütve belülről egyszer csak elenged.
Nagyon vékonyan a tehermentesítő gyűrűnél és a felfekvési pontokon hőálló gépzsírral szoktam bekenni.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #74119 Dátum: 2015 Március 09, 08:27:55 »

Gurulj el gumibogihoz.

Ja.Ha nem szorulna a fékem.Senki semmit?Mivel fújjam be?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74118 Dátum: 2015 Március 08, 22:08:19 »

nekem is így nézett ki egy 5000ft -os kínai 1órányi üzem után  Undecided
Olyat hoztak nekem is. Megnézés után adtam vissza, szemre látszott hogy a szál rosszul van beforrasztva.
Maradok a Tungsramnál (GE).
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74117 Dátum: 2015 Március 08, 22:06:39 »

Mostanában
Ma cseréltem egy Honda Jazz-ben izzót. Na aki ezt kitalálta... 20 perc orális a kellemetlenebbik fajtából.
Abban olyan tüneteket produkált, hogy hol világított, hol nem. Aztán egy idő múlva már nem. Kiszedve az izzót, jól látszott, hogy a szál szakadt, de néha még össze tudott érni. Ott is olvadt minden az extra hőtől. (Philips volt került a helyére Tungsram).
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74116 Dátum: 2015 Március 08, 21:09:57 »

Én most vettem ki a motoromból az izzót. Pont ugyanígy nézett ki, annyi különbséggel, hogy azon 2 pkli van, mind a két szál csinált magának helyet.
Valszeg ezeket is már hamisítják és ócska kínai mind.
nekem is így nézett ki egy 5000ft -os kínai 1órányi üzem után  Undecided

1303LS
« Hozzászólás #74115 Dátum: 2015 Március 08, 19:33:40 »

Tungsram  Tongue
(kibírt néhány évet, csak fura lett a végzet)
Én most vettem ki a motoromból az izzót. Pont ugyanígy nézett ki, annyi különbséggel, hogy azon 2 pkli van, mind a két szál csinált magának helyet.
Valszeg ezeket is már hamisítják és ócska kínai mind.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74114 Dátum: 2015 Március 08, 19:17:45 »

Tungsram  Tongue
(kibírt néhány évet, csak fura lett a végzet)
Kínai?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #74113 Dátum: 2015 Március 08, 19:14:15 »

occsó vót ,örülj,hogy egyáltalán világított Grin

Tungsram  Tongue
(kibírt néhány évet, csak fura lett a végzet)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74112 Dátum: 2015 Március 08, 19:11:31 »

Mostanában napi használatba került átmenetileg a Boglárka.
Így egy-egy esti hazaérkezésnél feltűnt, hogy a kapura vetített fénycsóvák közül a bal oldali kicsit sárgább. Az autóval szemben állva nem volt feltűnő, nem tulajdonítottam nagy jelentőséget neki. Aztán észrevettem, hogy az úttesten alig látszik a fénycsóva a jobb oldali, erősebb mellett.
Így aztán nekiláttam keresni a hibát. Kontakt, test ...
Aztán megtaláltam a lyukasan púposra olvadt üvegbúra alatt beszürkült izzót  Grin
<beszúrt kép törölve>
occsó vót ,örülj,hogy egyáltalán világított Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #74111 Dátum: 2015 Március 08, 19:04:12 »

Mostanában napi használatba került átmenetileg a Boglárka.
Így egy-egy esti hazaérkezésnél feltűnt, hogy a kapura vetített fénycsóvák közül a bal oldali kicsit sárgább. Az autóval szemben állva nem volt feltűnő, nem tulajdonítottam nagy jelentőséget neki. Aztán észrevettem, hogy az úttesten alig látszik a fénycsóva a jobb oldali, erősebb mellett.
Így aztán nekiláttam keresni a hibát. Kontakt, test ...
Aztán megtaláltam a lyukasan púposra olvadt üvegbúra alatt beszürkült izzót  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #74110 Dátum: 2015 Március 08, 16:47:25 »

Szorul a bal első tárcsafékem.Le szerettem volna szedni a kereket,de nem jön.Az alufelni (porsche dial)hozzá tud úgy rohadni az osztókörhöz,hogy az még azt is elbírja,ha a kocsi teljes súlyát ráengedem?Mit tegyek?

Köszi.



Ha korábban felhívtál volna, átugrottam volna rálépni a fékre. Smiley
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74109 Dátum: 2015 Március 08, 16:00:07 »

Gurulj el gumibogihoz.

Szorul a bal első tárcsafékem.Le szerettem volna szedni a kereket,de nem jön.Az alufelni (porsche dial)hozzá tud úgy rohadni az osztókörhöz,hogy az még azt is elbírja,ha a kocsi teljes súlyát ráengedem?Mit tegyek?

Köszi.



Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #74108 Dátum: 2015 Március 08, 14:57:23 »

Szorul a bal első tárcsafékem.Le szerettem volna szedni a kereket,de nem jön.Az alufelni (porsche dial)hozzá tud úgy rohadni az osztókörhöz,hogy az még azt is elbírja,ha a kocsi teljes súlyát ráengedem?Mit tegyek?

Köszi.


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74107 Dátum: 2015 Március 06, 22:16:34 »

fárasztó sportág :

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74106 Dátum: 2015 Március 06, 22:16:02 »

fárasztó sportág :

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74105 Dátum: 2015 Március 06, 22:15:13 »

Zolinak :


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74104 Dátum: 2015 Március 06, 22:14:47 »

Zolinak :


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74103 Dátum: 2015 Március 06, 18:17:22 »

Főfékhengeren a pedálhoz közelebbi fékcső rácsatlakozás a hátsó kör igaz?
aha

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #74102 Dátum: 2015 Március 06, 17:41:45 »

Főfékhengeren a pedálhoz közelebbi fékcső rácsatlakozás a hátsó kör igaz?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74101 Dátum: 2015 Március 06, 08:31:20 »

Érdekes lenne a zsanérokat megcserélni, mivel a tetőre van hegesztve.Amire meg rácsavarják azt tartónak hívják. Wink
Az az, a tartókonzol. Szemre tök egyformák, pedig nem. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74100 Dátum: 2015 Március 05, 18:47:40 »

<beszúrt kép törölve>
Az mitől van, hogy a zár köszönő viszonyban sincs a kampójával?
Már más bogáron is láttam, hogy meg van hosszabítva a kis nyelv.
jó a lakatos....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74099 Dátum: 2015 Március 05, 18:16:33 »

Ha levetted a zsanérokat, és mondjuk megcserélted... na, az vicces. Matekoztam ilyennel én is. Mondjuk ott a zárral nem volt gond, csak a hézaggal.
(Fent kb. 0,5 környéki hézag néz ki jól, azt hiszem).
De ha megcseréled, akkor is fel lehet tenni az ajtót simán, csak elmászik a hézag?

pecek
« Hozzászólás #74098 Dátum: 2015 Március 05, 18:03:02 »

Ha levetted a zsanérokat, és mondjuk megcserélted... na, az vicces. Matekoztam ilyennel én is. Mondjuk ott a zárral nem volt gond, csak a hézaggal.
(Fent kb. 0,5 környéki hézag néz ki jól, azt hiszem).

Érdekes lenne a zsanérokat megcserélni, mivel a tetőre van hegesztve.Amire meg rácsavarják azt tartónak hívják. Wink
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74097 Dátum: 2015 Március 05, 15:25:38 »

Ez még a gyári. Csak az ajtó és a zár lehet a ludas. Szerintem. Fent a motorháztetőnél mennyi a gyári hézag? Már arra is gondoltam, hogy kihagytak valamit a zsanérok felrakásánál.
Ha levetted a zsanérokat, és mondjuk megcserélted... na, az vicces. Matekoztam ilyennel én is. Mondjuk ott a zárral nem volt gond, csak a hézaggal.
(Fent kb. 0,5 környéki hézag néz ki jól, azt hiszem).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74096 Dátum: 2015 Március 05, 15:22:22 »

De mitől? Ellakatolt hátfal?
Ez még a gyári. Csak az ajtó és a zár lehet a ludas. Szerintem. Fent a motorháztetőnél mennyi a gyári hézag? Már arra is gondoltam, hogy kihagytak valamit a zsanérok felrakásánál.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74095 Dátum: 2015 Március 05, 14:34:47 »

Igen, előfordul.
De mitől? Ellakatolt hátfal?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74094 Dátum: 2015 Március 04, 18:17:58 »

Ma hajléktalanná tettem egy egércsaládot.  Cool

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74093 Dátum: 2015 Március 04, 09:15:56 »

<beszúrt kép törölve>
Az mitől van, hogy a zár köszönő viszonyban sincs a kampójával?
Már más bogáron is láttam, hogy meg van hosszabítva a kis nyelv.
Igen, előfordul.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #74092 Dátum: 2015 Március 04, 03:49:27 »

gumibogival óvatosan bizniszeljetek!  Grin

'sszameg, én is. Ki kellet volna hozni ide, három hete hó és ónos eső esik. A sok marha meg persze nem használt téligumit, mer' délen vagyunk... Ja. Aztán amikor a buszt a vellanypózna fogta meg a kapunkban, volt nagy csodálkozás.

Üdv!

Trau
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.