www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 18:33:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14830839 alkalommal)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74011 Dátum: 2015 Február 25, 13:13:26 »

berohadt nyereg munka henger,szarul beállitott fék,szar logó futomű, öreg  gumifékcső stb...stb....
Köszi, ezeket általánosságban én is tudom, ám a fékrendszer új rajta. OT-s. Azért is kérdeztem, mert látszólag nincs hiba, de mégis elhúz.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74010 Dátum: 2015 Február 24, 21:50:58 »

És az elhúzás fékezésnél?
Amerre húz az jó, a többi nem.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74009 Dátum: 2015 Február 24, 21:49:31 »

le a kalappal!!   Shocked Kezfogas Kezfogas Kezfogas

(egyszer majd szeretnék beleülni 5 percre  Wink  )
Rendben.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74008 Dátum: 2015 Február 24, 21:26:09 »

És az elhúzás fékezésnél?
berohadt nyereg munka henger,szarul beállitott fék,szar logó futomű, öreg  gumifékcső stb...stb....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74007 Dátum: 2015 Február 24, 21:19:23 »

És az elhúzás fékezésnél?
A bal első még mindig levegős.
Eszméletlen sok levegő tud lenni a rendszerben. Nem is veszkődünk már a pumpál, benntart, kiteker, lezár, újra... simán befogom ujjal, a pumpálástól úgysem tudom benntartani a levegőt, de a pedál visszaeresztésekor elég jól be tudom fogni a légtelenítő csavart, fél perc alatt kész.

Bácsi Győző
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74006 Dátum: 2015 Február 24, 20:35:23 »


Rosszul volt légtelenítve, azonban nem egy nagy buborék volt, hanem sok kicsi, amely az állásban összeállt és akkor teljesen működésképtelen lett a fék.
Ez gyakran előfordul, én sokszor hagyom egy éjszakát állni, aztán folytatom a légtelenítést, ha nincs szerszámom hozzá.
És az elhúzás fékezésnél?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #74005 Dátum: 2015 Február 24, 20:18:49 »

Itt tartunk. Jön a jó idő és folyt köv.

le a kalappal!!   Shocked Kezfogas Kezfogas Kezfogas

(egyszer majd szeretnék beleülni 5 percre  Wink  )
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74004 Dátum: 2015 Február 24, 19:27:23 »

Esetleg valami segítő ötlet?


Rosszul volt légtelenítve, azonban nem egy nagy buborék volt, hanem sok kicsi, amely az állásban összeállt és akkor teljesen működésképtelen lett a fék.
Ez gyakran előfordul, én sokszor hagyom egy éjszakát állni, aztán folytatom a légtelenítést, ha nincs szerszámom hozzá.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74003 Dátum: 2015 Február 24, 19:22:14 »

Kiálltam a kocsival a garázsból és meglepve tapasztaltam, hogy a fékpedál a padlón koppant.
A bal első kerék kivételével mind a 3 keréknél jött levegő, viszont a fékolajtartáyban a szint rendben volt. Ez mitől lehet?
A másik, mentünk egy karikát a bogárral és ha fékezek a hatulja megindul balra (vagy az eleje jobbra, nem tudom eldönteni).
Merre keressem a hibát?
A komplett fékrendszer új, tavaly beállítottam a fékpofákat egyenletes hézagra.
Esetleg valami segítő ötlet?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74002 Dátum: 2015 Február 24, 18:54:49 »

Itt tartunk. Jön a jó idő és folyt köv.
Kösz Józsi.
Végigcsodálni is nagy élmény volt.

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74001 Dátum: 2015 Február 24, 18:49:32 »

Itt tartunk. Jön a jó idő és folyt köv.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74000 Dátum: 2015 Február 24, 18:43:39 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #73999 Dátum: 2015 Február 24, 18:42:46 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #73998 Dátum: 2015 Február 24, 18:42:02 »

Nézem én mindegyiket,csak pakold ide a képeket!!
Nagyok a képek és visszadobja. Nem kicsinyítem le, mert elb@szom a fotót.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #73997 Dátum: 2015 Február 24, 18:35:25 »

Vaga ezt nézd.
Nézem én mindegyiket,csak pakold ide a képeket!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #73996 Dátum: 2015 Február 24, 18:34:45 »

Már kerekeken.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #73995 Dátum: 2015 Február 24, 18:33:04 »

Vaga ezt nézd.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #73994 Dátum: 2015 Február 24, 18:31:42 »

Itt a végeredmény.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #73993 Dátum: 2015 Február 24, 18:30:43 »

igen.
Maximális tiszteletem és elismerésem! Kezfogas

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #73992 Dátum: 2015 Február 24, 18:29:45 »

Akkor ez az amit már láttam.Jól haladtatok .

Ülés. Az Attila csinálta.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #73991 Dátum: 2015 Február 24, 18:26:15 »

Nulláról indultatok?
Ujragyártva minden?
igen.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #73990 Dátum: 2015 Február 24, 18:25:40 »

Ezt már 5 éve építjük. 2 év és kész.

Akkor ez az amit már láttam.Jól haladtatok .

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #73989 Dátum: 2015 Február 24, 18:22:29 »

A kezdetek.
Nulláról indultatok?
Ujragyártva minden?

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #73988 Dátum: 2015 Február 24, 18:22:13 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #73987 Dátum: 2015 Február 24, 18:20:06 »

A kezdetek.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #73986 Dátum: 2015 Február 24, 18:16:41 »

Ez a mostani projek vagy egy régebbi?
Ezt már 5 éve építjük. 2 év és kész.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #73985 Dátum: 2015 Február 24, 13:34:34 »

Csak haladóknak!
Ez a mostani projek vagy egy régebbi?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73984 Dátum: 2015 Február 24, 13:30:46 »

 
Én úgy látom hogy a lakatos munka nem szakszerű.Mintha egymásra lenne lapolva a két lemez .Pontos illesztéssel kell készíteni a foltot KB 1 mm hézaggal és végig varrni.Fontos a zárványmentes heggesztés mert ott nem lehet fémtiszta a felület akármivel kenegeted el kezd rozsdásodni.A korrant csak rozsdaátalakító azt 2k alapozóval KELL kezelni minden réteget érdesíteni,por mentesíteni.Utána jöhet a kitt csak szárazon szabad csiszolni mert beszívja a nedvességet és már ekkor el kezd a lemez rozsdásodni.
hibatlan!!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #73983 Dátum: 2015 Február 24, 13:20:01 »

Tudás gyakorlat felszerelés Ezeket nem pótolja semmilyen segítség Talán a tudásban lehet.Ezt egy lemezből kalpáltam ki
Csak haladóknak!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #73982 Dátum: 2015 Február 24, 13:16:49 »

Tudás gyakorlat felszerelés Ezeket nem pótolja semmilyen segítség Talán a tudásban lehet.Ezt egy lemezből kalpáltam ki
persze a lakatos munkát nem én csinálom....
 minden mást viszont én szeretnék, és ehhez köszönöm a segítséget
pistolt már vettem, most kompresszorra gyűjtök (áram van☺)
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #73981 Dátum: 2015 Február 24, 13:12:02 »

banyek tök aszittem ez egy hobbista fórum
"SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt..."
topickja
tudod:
 kispénzből
otthon
 sajátkezüleg
 de lehetőleg szépen """""""""igényesre""""""""""nem nadrágszárat begittelve
 tartósra ha lehet

tanácsokkal egymást segítve

én kérek elnézést☺
Tudás gyakorlat felszerelés Ezeket nem pótolja semmilyen segítség Talán a tudásban lehet.Ezt egy lemezből kalpáltam ki

[a csatolmányt egy admin törölte]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #73980 Dátum: 2015 Február 24, 12:50:45 »

És akkor itt jön, hogy ez is egy szakma. Nem véletlen hullámos minden busz oldala. Meg van olyan is, hogy zömítőkalapács.  Cheesy
banyek tök aszittem ez egy hobbista fórum
"SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt..."
topickja
tudod:
 kispénzből
otthon
 sajátkezüleg
 de lehetőleg szépen """""""""igényesre""""""""""nem nadrágszárat begittelve
 tartósra ha lehet

tanácsokkal egymást segítve

én kérek elnézést☺
1303LS
« Hozzászólás #73979 Dátum: 2015 Február 24, 12:36:36 »

AVI val lehet szépen dolgozni de Co val is meg lehet csinálni csak nem folyamatos varratot kell csinálni hanem szakaszosan esetleg levegővel hűteni közben de mindenképpen gyakorlat kell hozzá.Tehát nem egyszerre körbe varrni hanem egy kicsit fenn egy kicsit lenn aztán oldal és igy tovább ha még így is elhúzódna közben lehet óvatosan egyengetni.De azért kell az 1mm hézag hogy
 ne húzza el a hegesztés.
És akkor itt jön, hogy ez is egy szakma. Nem véletlen hullámos minden busz oldala. Meg van olyan is, hogy zömítőkalapács.  Cheesy
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #73978 Dátum: 2015 Február 24, 12:20:03 »

köszönöm
a végigvarrni sejtem nem egyszerű, ha nem akarja az ember hogy elhúzza a hőtágulás a síkokat vonalakat izé
a többi tiszta☺
AVI val lehet szépen dolgozni de Co val is meg lehet csinálni csak nem folyamatos varratot kell csinálni hanem szakaszosan esetleg levegővel hűteni közben de mindenképpen gyakorlat kell hozzá.Tehát nem egyszerre körbe varrni hanem egy kicsit fenn egy kicsit lenn aztán oldal és igy tovább ha még így is elhúzódna közben lehet óvatosan egyengetni.De azért kell az 1mm hézag hogy
 ne húzza el a hegesztés.

Aki nem lép egyszerre......
pecek
« Hozzászólás #73977 Dátum: 2015 Február 24, 11:51:26 »

Én úgy látom hogy a lakatos munka nem szakszerű.Mintha egymásra lenne lapolva a két lemez .Pontos illesztéssel kell készíteni a foltot KB 1 mm hézaggal és végig varrni.Fontos a zárványmentes heggesztés mert ott nem lehet fémtiszta a felület akármivel kenegeted el kezd rozsdásodni.A korrant csak rozsdaátalakító azt 2k alapozóval KELL kezelni minden réteget érdesíteni,por mentesíteni.Utána jöhet a kitt csak szárazon szabad csiszolni mert beszívja a nedvességet és már ekkor el kezd a lemez rozsdásodni.

Legjobb kicserélni a foltot és akkor lehet alapozni,gittelni ,fényezni.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #73976 Dátum: 2015 Február 24, 10:57:40 »

Én úgy látom hogy a lakatos munka nem szakszerű.Mintha egymásra lenne lapolva a két lemez .Pontos illesztéssel kell készíteni a foltot KB 1 mm hézaggal és végig varrni.Fontos a zárványmentes heggesztés mert ott nem lehet fémtiszta a felület akármivel kenegeted el kezd rozsdásodni.A korrant csak rozsdaátalakító azt 2k alapozóval KELL kezelni minden réteget érdesíteni,por mentesíteni.Utána jöhet a kitt csak szárazon szabad csiszolni mert beszívja a nedvességet és már ekkor el kezd a lemez rozsdásodni.
köszönöm
a végigvarrni sejtem nem egyszerű, ha nem akarja az ember hogy elhúzza a hőtágulás a síkokat vonalakat izé
a többi tiszta☺
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #73975 Dátum: 2015 Február 24, 10:48:14 »

Kiálltam a kocsival a garázsból és meglepve tapasztaltam, hogy a fékpedál a padlón koppant.
A bal első kerék kivételével mind a 3 keréknél jött levegő, viszont a fékolajtartáyban a szint rendben volt. Ez mitől lehet?
A másik, mentünk egy karikát a bogárral és ha fékezek a hatulja megindul balra (vagy az eleje jobbra, nem tudom eldönteni).
Merre keressem a hibát?
A komplett fékrendszer új, tavaly beállítottam a fékpofákat egyenletes hézagra.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #73974 Dátum: 2015 Február 24, 10:26:15 »

legközelebb hogy csináljam☺ hogy ne jöjjön elő a rozsda?
jó lenne  "pontos" technológia- rétegrend-anyaghasználat stb


 hátha valaki tudja, és el is meséli...
Én úgy látom hogy a lakatos munka nem szakszerű.Mintha egymásra lenne lapolva a két lemez .Pontos illesztéssel kell készíteni a foltot KB 1 mm hézaggal és végig varrni.Fontos a zárványmentes heggesztés mert ott nem lehet fémtiszta a felület akármivel kenegeted el kezd rozsdásodni.A korrant csak rozsdaátalakító azt 2k alapozóval KELL kezelni minden réteget érdesíteni,por mentesíteni.Utána jöhet a kitt csak szárazon szabad csiszolni mert beszívja a nedvességet és már ekkor el kezd a lemez rozsdásodni.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73973 Dátum: 2015 Február 23, 23:23:56 »

Nyitott, vagy hullámos rugós? Mert hullámosat találtam. Köszi.
nyitott nincs a bogármotoron sehol

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73972 Dátum: 2015 Február 23, 22:59:55 »

Nyitott, vagy hullámos rugós? Mert hullámosat találtam. Köszi.
ay hullámos

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.