www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 15:07:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1767 1768 1769 1770 1771 [1772] 1773 1774 1775 1776 1777 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13134684 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9754 Dátum: 2006 November 11, 22:01:30 »

Én is hozzá fogom vinni a motoromat....

Hol találom őt meg?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9753 Dátum: 2006 November 11, 21:43:57 »

Hol találom őt meg?

nyiregyházán  Grin

(06-42) 460-241

merki(kukac)t-online(pont)hu

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Gabi
« Hozzászólás #9752 Dátum: 2006 November 11, 21:29:57 »

Nyíregyházán keresd Merki Istvánt. korrekt. komplett bogár felújítást, üzembentartást, szerelést és minden bogarakhoz kapcsolódó dolgot megcsinál. nem ver át  Wink
Hol találom őt meg?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9751 Dátum: 2006 November 11, 21:28:19 »

Sok rajta a munka, és elég gyakori, hogy a nőket átverik általában. Nekem ez a tapasztalatom. Mivel sokat nem tudok a bogarakról, csak vezetni, ezért a elég nagy az esélye, hogy megtörténik ez velem az első bontóban.

Nyíregyházán keresd Merki Istvánt. korrekt. komplett bogár felújítást, üzembentartást, szerelést és minden bogarakhoz kapcsolódó dolgot megcsinál. nem ver át  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Gabi
« Hozzászólás #9750 Dátum: 2006 November 11, 21:25:37 »

akkor miért is akarod eladni ?  Wink
Sok rajta a munka, és elég gyakori, hogy a nőket átverik általában. Nekem ez a tapasztalatom. Mivel sokat nem tudok a bogarakról, csak vezetni, ezért a elég nagy az esélye, hogy megtörténik ez velem az első bontóban.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9749 Dátum: 2006 November 11, 21:24:02 »

Pont eltaláltad, milyen vagyok

akkor miért is akarod eladni ?  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Gabi
« Hozzászólás #9748 Dátum: 2006 November 11, 21:21:18 »

A második rész feltétlenül igaz. Az első kevésbé, elsősorban konstrukciós okokból. A mai fiatal lányok - ha vezettek már más kocsit - azért azt a műszaki szinvonalat várják el, pl. alapjárat, szervók, stb. tekintetben. Persze mindig vannak ügyes és elszánt nőszemélyek, akikre igaz lehet! Smiley


Pont eltaláltad, milyen vagyok
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9747 Dátum: 2006 November 11, 21:18:40 »

A második rész feltétlenül igaz. Az első kevésbé, elsősorban konstrukciós okokból. A mai fiatal lányok - ha vezettek már más kocsit - azért azt a műszaki szinvonalat várják el, pl. alapjárat, szervók, stb. tekintetben. Persze mindig vannak ügyes és elszánt nőszemélyek, akikre igaz lehet! Smiley

még lenne egy másik fontos kérdesem én azt állítom hogy egy átlagos bogár ami nincs  kókányolva az bizony nagyon megbízható akár egy fiatal hölgy számára is + a többi közlekedő is előzékenyen bánik vele (velük) erősítsétek meg ! vagy csak én gondolom így?
Gabi
« Hozzászólás #9746 Dátum: 2006 November 11, 21:13:48 »

még lenne egy másik fontos kérdesem én azt állítom hogy egy átlagos bogár ami nincs  kókányolva az bizony nagyon megbízható akár egy fiatal hölgy számára is + a többi közlekedő is előzékenyen bánik vele (velük) erősítsétek meg ! vagy csak én gondolom így?

 Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9745 Dátum: 2006 November 11, 21:12:39 »

Ja, ma bepattintottam a Busz alá az új első futóművet. Jövőhét végén összerakom a féket és egyebeket, aztán fordulunk a garázsban és jön ki a motor...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9744 Dátum: 2006 November 11, 21:10:50 »

még lenne egy másik fontos kérdesem én azt állítom hogy egy átlagos bogár ami nincs  kókányolva az bizony nagyon megbízható akár egy fiatal hölgy számára is + a többi közlekedő is előzékenyen bánik vele (velük) erősítsétek meg ! vagy csak én gondolom így?

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9743 Dátum: 2006 November 11, 20:33:24 »

alapvetően rém egyszerűen működik a dolog:
1. adsz neki áramot meg testet és már majdnem működik is
2. ez meg van fejelve egy vezérlő jellel ami olyan, hogy ha áramot adsz neki, akkor jár a gép ha nem akkor meg nem (tehát van egy táp kábel meg egy "vezérlő" kábel, mint az autó erősítőknél)
3. ezen a "vezérlő" kábelen a főkapcsolóval sorba van kötve egy termosztát (ami mezei szobai termosztáttal helyettesíthető), ami a beállított hőmérséklet függvényében ki-e kapcsolgatja a cuccot
4 . van egy külön kis kapcsoló, ami azt tudja, hogyha túlmelegszik a kályha, akkor ez a kapcsoló fizikailag egy lehetetlen helyzetbe ugrik, ezzel szakítja az áramkört. Innen csak kézzel lehet visszapattintani. Bimetálos elven működik.

összesen erről szól ez benzinkályha

magára a lályhára van csavarozva egy másik bimetál (a kimenő forró levegő útjába van rakva), ami a szellőzést és a felfűtést hivatott vezérelni
itt is a bimetál hajlik ide-oda és így kapcsolgatja az áramot, ezt lehet állítani is (ha nem akar begyulladni a kálya vagy ha nem szellőztet ki rendesen)

azért van külön a vezérlő jel a táptól, mert az Eberspaecher kályhák nem folyamatos üzeműek, ha elérnek egy hőfokot, akkor kikapcsolnak
de a ventillátor ekkor is megy és szellőzeti a kályhát
ha te lekapcsolod, akkor is lehűti a kályhát és csak utána áll le a ventillátor, ez olyan fél-egy percig is eltarthat

a különböző Eberspaecher kályhák ugyan ezen az elven működnek, csak az érzékelők kialakítása más és más

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9742 Dátum: 2006 November 11, 19:28:31 »

AZS honlapján is van egy csomó anyag állófűtéshez.
1303LS
« Hozzászólás #9741 Dátum: 2006 November 11, 19:24:08 »

talán segít:

[
Nem olvastam vissza min tököltök, de itt van egy ilyen amit lehet hogy ismertek, de baj nem lehet belőle.

http://www.vintagebus.com/techinfo/eber/index.html
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9740 Dátum: 2006 November 11, 19:18:57 »

talán segít:


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9739 Dátum: 2006 November 11, 18:12:59 »

megezis

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9738 Dátum: 2006 November 11, 18:12:22 »

megez

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9737 Dátum: 2006 November 11, 18:11:48 »

kizsnek

RNIE
« Hozzászólás #9736 Dátum: 2006 November 11, 17:10:28 »

VAN A FÓRUMON VALAKI AKI TUD POLÍROZNI(vagy ismerőse)??MÁRMINT AKI EL IS VÁLLAL MUNKÁT ÉS VAN REFIJE.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9735 Dátum: 2006 November 11, 12:30:13 »

Tényleg lehet rajta állítani.

Kiszedtem a tankműszert és a hátulján van két kis rugófeszítő lemez amivel az alsó és a felső állást szabályozhatod be.
most már jól müködik. Cheesy
  a picsába megyek a sufniba  szétkurok egy müszert megnézem micsinátál én még nem halottam ilyenről mostanáig de jó megjegyzem  és legközelebb ebbő leszek multicsiliárdos     

Nem elérhető Dühösnyúl
Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #9734 Dátum: 2006 November 11, 12:22:16 »

Tényleg lehet rajta állítani.

Kiszedtem a tankműszert és a hátulján van két kis rugófeszítő lemez amivel az alsó és a felső állást szabályozhatod be.
most már jól müködik. Cheesy

Nem elérhető Dühösnyúl
Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #9733 Dátum: 2006 November 11, 11:57:39 »

  és amikor kint van alsó és felsö hótponton mit mutat csak aggyá neki testet  ha így jól müxik akkor a z úszó leér a tank aljára és meg kék hajlítni a szárát ha nem jól mutat kintsenem akkor keresse fel a szakszervízet Grin
A jeladó jól működik,  Ha normálisan áll a tank akkor teljesen 0 a feszültség ha viszont fejreállítom tehát full-t mutat akkor pedigteljes feszkót kapok.
Ezzel szemben a műszer 0 mál 1/4 felett mutat egy kicsivel és már fél tanknál teli tankot.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9732 Dátum: 2006 November 11, 11:40:36 »

Azért gondolom hogy nem hülyeség mert félnél már telit jelez és üresnél felet.
Nem hiszem hugy így kéne müködnije.

  és amikor kint van alsó és felsö hótponton mit mutat csak aggyá neki testet  ha így jól müxik akkor a z úszó leér a tank aljára és meg kék hajlítni a szárát ha nem jól mutat kintsenem akkor keresse fel a szakszervízet Grin
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 11, 11:46:57 írta tati »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #9731 Dátum: 2006 November 11, 11:36:22 »

Azért gondolom hogy nem hülyeség mert félnél már telit jelez és üresnél felet.
Nem hiszem hugy így kéne müködnije.

multkor azt hiszem valaki azt magyarázta, hogy a jeladó két gömbjét kell állítgatni, meghajlítani a tankban. (teli meg üres állapotban) de az boginál volt. buszé nem tudom neked milyen.

Nem elérhető Dühösnyúl
Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #9730 Dátum: 2006 November 11, 11:31:48 »

  szerintem hülyeség berakod aszt kész! Shocked

Azért gondolom hogy nem hülyeség mert félnél már telit jelez és üresnél felet.
Nem hiszem hugy így kéne müködnije.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9729 Dátum: 2006 November 11, 11:25:54 »

Nekem is dinamóm van, soha semmilyen töltésgondom nem volt! Ha nincs gond minek alakítgatni?
  nekem is az volt meg akinek eladtam 2éve tökéletesen műxik de a generátor az generátor az elektronikus gyujtásról nem is beszélve

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #9728 Dátum: 2006 November 11, 11:14:19 »

Nekem is dinamóm van, soha semmilyen töltésgondom nem volt! Ha nincs gond minek alakítgatni?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9727 Dátum: 2006 November 11, 11:12:27 »

Mesterek!!

Tamkműszer Jeladót cserélek a buszba . Azt hallottam hogy ezt be kell hangolni a műszerhez valahol ott a müszer hátuljánál.
Tud erről valaki valamit?

  szerintem hülyeség berakod aszt kész! Shocked

Nem elérhető Dühösnyúl
Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #9726 Dátum: 2006 November 11, 11:07:11 »

Mesterek!!

Tamkműszer Jeladót cserélek a buszba . Azt hallottam hogy ezt be kell hangolni a műszerhez valahol ott a müszer hátuljánál.
Tud erről valaki valamit?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9725 Dátum: 2006 November 11, 10:07:48 »

  én nem értek egyet!  (miről van szó?) Grin

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9724 Dátum: 2006 November 11, 09:36:13 »

Figyelj! Én nem egy hetet mentem hanem 4 évet.A haverok még 3-6km-re sem laktak tőlem.Egy évben kb 3-4 balaton, egy kaposvár meg kb 3-4 telek de az is csak 30km volt.
Szóval semmi baja a dinamónak...teljesen faszság azért generátort venni mert az a jobb.Ha nincsen 500W-os erősítőd csak két fűthető tescós üléshuzatod már nincs is értelme!

Egyetértek. Nekem is dinamó volt a bogaramban és teljesen jól elvoltam vele, soha semmilyen töltés bajom nem volt.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
szeda_1970
« Hozzászólás #9723 Dátum: 2006 November 11, 09:15:27 »

Figyelj! Én nem egy hetet mentem hanem 4 évet.A haverok még 3-6km-re sem laktak tőlem.Egy évben kb 3-4 balaton, egy kaposvár meg kb 3-4 telek de az is csak 30km volt.
Szóval semmi baja a dinamónak...teljesen faszság azért generátort venni mert az a jobb.Ha nincsen 500W-os erősítőd csak két fűthető tescós üléshuzatod már nincs is értelme!


Nekem dinamóm?  Huh
Mi az a dinamó? Evil
Az egész pusztán elmélet.
Viszont mostmár majd keresek egy töltési jelleggörbét fordulatszámilag dinamóra meg generátorra aztán jól iderakom nektek.
7+7km-rt tötyörögjél lépésben a körúton mondjuk egy hétig csúcsban(de máshova ne menj) aztán kiderül mit bír, tölt a dinamó.
Az Exide az jó az asszem nagyindítóáramú és extrémen kisüthető és asszem -10ben is jóval többet tud mint egy sima.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #9722 Dátum: 2006 November 11, 08:39:51 »

egy brutál motor 2.1 WBX-böl ,    http://www.aussieveedubbers.com/forums/viewtopic.php?tid=52517

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9721 Dátum: 2006 November 10, 20:48:11 »

Helyes, ne add fel! Én éppen azon gondolkozom, h. visszaalakítom az enyémet 6V -ra.

Ne higgy mindenféle műanyagos kontároknak, meg Marton Papáknak! Wink
  azt megvárjuk  Grin Grin Grin

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9720 Dátum: 2006 November 10, 19:18:48 »

Helyes, ne add fel! Én éppen azon gondolkozom, h. visszaalakítom az enyémet 6V -ra.

Ne higgy mindenféle műanyagos kontároknak, meg Marton Papáknak! Wink

aztán mi lesz  , ha  6V -s ?  +5 mentális lóerő ?
ülsz a bogiba, a távolba meredsz és közben álmodozol...pl:  Hu de fasza ez a 6V, mindig ilyenről álmodtam   Cheesy

én bizti nem alakítanám vissza... de át sem  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9719 Dátum: 2006 November 10, 19:14:35 »

Holnap kicserélem a feszszabot, van egy másik Bosch, szemrevételezési hiba nincs rajta:)

Helyes, ne add fel! Én éppen azon gondolkozom, h. visszaalakítom az enyémet 6V -ra.

Ne higgy mindenféle műanyagos kontároknak, meg Marton Papáknak! Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9718 Dátum: 2006 November 10, 18:32:58 »

Skodás:
Ami még okozhat ilyen "rejtélyes" dolgot: a visszáramkapcsoló meghalt a fesszabban. Ilyenkor alacsonyabb fordulaton nem kapcsolja le a dinamót, és az akksit a dinamó meríti. Meg kéne nézni, hogy a másik oszlop a fesszabban alacsony fordulatnál mit csinál. Ill. esetleg egy másik fesszabot belepróbálni (ideiglenesen egy Skodáé is jó lehet...).


Holnap kicserélem a feszszabot, van egy másik Bosch, szemrevételezési hiba nincs rajta:)

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9717 Dátum: 2006 November 10, 16:04:20 »


Skodás:
Ami még okozhat ilyen "rejtélyes" dolgot: a visszáramkapcsoló meghalt a fesszabban. Ilyenkor alacsonyabb fordulaton nem kapcsolja le a dinamót, és az akksit a dinamó meríti. Meg kéne nézni, hogy a másik oszlop a fesszabban alacsony fordulatnál mit csinál. Ill. esetleg egy másik fesszabot belepróbálni (ideiglenesen egy Skodáé is jó lehet...).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #9716 Dátum: 2006 November 10, 13:05:01 »

mennyiben más egy totál halott akksi, meg a semmi? ha nem ad le feszültséget az akksi, akkor két dolog lehet: vagy minden cella zárlatos, ergo rövidzár az akksi, vagy végleg kihalt, tehát szakadás, mintha nemis lenne rajta. ilyen erővel egy darab kenyér is lehetne ott, azt is lehetne tölteni Smiley haver sokdája is ment akksi nélkül addig biztosan, míg kivettük az enyémet és betette a sajátját
na, ha ilyen biztosak vagytok, akkor majd kipróbálom délután Wink
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9715 Dátum: 2006 November 10, 12:24:22 »

mennyiben más egy totál halott akksi, meg a semmi? ha nem ad le feszültséget az akksi, akkor két dolog lehet: vagy minden cella zárlatos, ergo rövidzár az akksi, vagy végleg kihalt, tehát szakadás, mintha nemis lenne rajta. ilyen erővel egy darab kenyér is lehetne ott, azt is lehetne tölteni Smiley haver sokdája is ment akksi nélkül addig biztosan, míg kivettük az enyémet és betette a sajátját

A Skoda, legalábbis a dinamós, az tuti, hogy megy akksi nélkül!  Ebből kiindulva a Bogárnak is kéne, ha jó a rendszer, szerintem.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Oldalak: 1 ... 1767 1768 1769 1770 1771 [1772] 1773 1774 1775 1776 1777 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.164 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.