www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 14:19:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1767 1768 1769 1770 1771 [1772] 1773 1774 1775 1776 1777 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14774722 alkalommal)
dt
« Hozzászólás #9771 Dátum: 2006 November 12, 13:31:00 »

Abból is a belső szabályozós! Smiley


az mitől jobb?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9770 Dátum: 2006 November 12, 13:12:31 »

Én futóművesnél voltam így. Beállította a futóművet, és mondta, hogy szar az egyik lengéscsillaőító+ kerékcsapágy.Mondzam, hogy csinálja meg, itthagyom visszajövök stb.. Erre azt mondta, hogy ennyi idős kicsival nem akar foglalkozni, meg hogy nem érdemes... Így aztán mérges lettem, és megcsináltam otthon magánban...

Félnek az ilyen öreg kocsiktól, mert sokszor minden össze van rohadva, szétszopja vele magát. Egyszerűbb lepattintani, és várni egy zsírosabb ügyfelet. Manapság úgyis sok az autó, sok munkája van minden, ezzel kapcsolatos embernek.
A másik dolog, h. az autóvillamosságban tényleg jó dolog az olyan szakműhely, ahol vannak rendes műszereik, és nem csak próbálkoznak (lsd. partizán esete...). A kérdés csak az, hol van ilyen műhely (én nem tudok)?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9769 Dátum: 2006 November 12, 12:48:19 »

06-42 460-241
Káplár Tibiét mingyá előkotrom...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #9768 Dátum: 2006 November 12, 12:44:56 »

(Ez most nem Slavia-nak szól csak az ő beírására folytatom a témát)

Tudom, hogy most nagyon furcsán fog hangzani amit mondok és nem is illik teljesen ide, de nem lenne egyszerűbb elvinni egy szakműhelybe, ahol felteszik egy mérőpadra és 1 perc alatt a dinamód össze baját elmondanák neked? Sőt egy-két nap alatt meg is csinálják ha éppen nincs náluk felújított cseredarab.
Vannak dolgok amiket meg lehet otthon csinálni, mint pl. a szelephézag állítás. Vannak ügyes emberek, akik otthon komplett motorokat tudnak összeszerelni. De én még nem láttam olyan embert, aki egy állórész vagy forgórész deformációját szemmel, műszer nélkül meglátta volna. Ráadásul a szakszervíz árai sem drágák.

Persze nem olyan elegáns, mint otthon kínlódni vele vagy töltés hiányában idegeskedni vagy nem használni a kocsit...
Mondjuk biztos belekerül egy teljes felújítás vagy 16-20 ezer forintba, de utána már csak nagypapa korodban kell legközelebb a töltés miatt idegeskedned.
Én futóművesnél voltam így. Beállította a futóművet, és mondta, hogy szar az egyik lengéscsillaőító+ kerékcsapágy.Mondzam, hogy csinálja meg, itthagyom visszajövök stb.. Erre azt mondta, hogy ennyi idős kicsival nem akar foglalkozni, meg hogy nem érdemes... Így aztán mérges lettem, és megcsináltam otthon magánban...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9767 Dátum: 2006 November 12, 12:42:57 »

Hol találom őt meg?
06-42 460-241

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #9766 Dátum: 2006 November 12, 12:31:40 »

(Ez most nem Slavia-nak szól csak az ő beírására folytatom a témát)

Tudom, hogy most nagyon furcsán fog hangzani amit mondok és nem is illik teljesen ide, de nem lenne egyszerűbb elvinni egy szakműhelybe, ahol felteszik egy mérőpadra és 1 perc alatt a dinamód össze baját elmondanák neked? Sőt egy-két nap alatt meg is csinálják ha éppen nincs náluk felújított cseredarab.
Vannak dolgok amiket meg lehet otthon csinálni, mint pl. a szelephézag állítás. Vannak ügyes emberek, akik otthon komplett motorokat tudnak összeszerelni. De én még nem láttam olyan embert, aki egy állórész vagy forgórész deformációját szemmel, műszer nélkül meglátta volna. Ráadásul a szakszervíz árai sem drágák.

Persze nem olyan elegáns, mint otthon kínlódni vele vagy töltés hiányában idegeskedni vagy nem használni a kocsit...
Mondjuk biztos belekerül egy teljes felújítás vagy 16-20 ezer forintba, de utána már csak nagypapa korodban kell legközelebb a töltés miatt idegeskedned.

én is vittem szakműhelybe. Ennek köszönhetően szoptam szét az agyamn a kárpátaljai és a csángó túrán...
Meg most a fékem is ilyesmi. Megcsinál valamit. Szar valami utána is. Aztán még egy jópénzért megiont megcsinál valamit és nem azt. Csak az álllandó kocsikázás sem semmi.

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9765 Dátum: 2006 November 12, 12:12:46 »

Nézd meg a fesszabályzót, nekem az OFF Jawám csinálta ugyanezt, a fesszabályzóban lévő érintkező megkopott, és a másik érintkezőt kellett kicsit "ráállítani" és láss csodát!

(Ez most nem Slavia-nak szól csak az ő beírására folytatom a témát)

Tudom, hogy most nagyon furcsán fog hangzani amit mondok és nem is illik teljesen ide, de nem lenne egyszerűbb elvinni egy szakműhelybe, ahol felteszik egy mérőpadra és 1 perc alatt a dinamód össze baját elmondanák neked? Sőt egy-két nap alatt meg is csinálják ha éppen nincs náluk felújított cseredarab.
Vannak dolgok amiket meg lehet otthon csinálni, mint pl. a szelephézag állítás. Vannak ügyes emberek, akik otthon komplett motorokat tudnak összeszerelni. De én még nem láttam olyan embert, aki egy állórész vagy forgórész deformációját szemmel, műszer nélkül meglátta volna. Ráadásul a szakszervíz árai sem drágák.

Persze nem olyan elegáns, mint otthon kínlódni vele vagy töltés hiányában idegeskedni vagy nem használni a kocsit...
Mondjuk biztos belekerül egy teljes felújítás vagy 16-20 ezer forintba, de utána már csak nagypapa korodban kell legközelebb a töltés miatt idegeskedned.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #9764 Dátum: 2006 November 12, 11:55:59 »

na, töltésgondokkal szopok megint. a forgórészt, ahol a szénkefékkel érintkezik megpucoltam, meg a vájatokat kitisztítottam egy kisebb csavarhúzóval, az érintkezőket is smirglivel. eltűnt a halvány világítása a töltéslámpának, alacsony fordulaton minden jó. aztán ahoyg mentem gyorsabban egyszer csak elkezdett mint az őrült kapcsolgatni a feszstab, és ilyenkor égett a töltésjelző is. aztán kb perzenként megismételte ezt. holnap megmérem a feszültségeket, de addig is van valami tippetek ? megmurdelt volna a feszstab ?
Nézd meg a fesszabályzót, nekem az OFF Jawám csinálta ugyanezt, a fesszabályzóban lévő érintkező megkopott, és a másik érintkezőt kellett kicsit "ráállítani" és láss csodát!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #9763 Dátum: 2006 November 12, 11:33:41 »

Hol találom őt meg?

nem kell elkótyavetyélni egy bogarat, főleg, ha nyíregyi vagy! Szerintem éppen a merkinek, de a káplár tibinek is köszönhetően szerintem az országban ott van a második legkomolyabb bogaras blokk. Nem a sok autó miatt, hanem a kedvező szervízháttér miatt.
Egyébként a Merrki az ott van a kórház mellet Ady, vagy Dózsa utca. nagyon precíz, nagyon jó. A Káplár Tibivel még nem szereltettem, viszont egy haver kétszer is robbant le nyíregy mellett és hát mindkétszer ő mentette meg (egyszer egy gázbowden,egyszer egy szélvédő).

Szóval ha nincs nagy baja az autónak, ne add el. Annyi pénzből, amennyiből egy másikat a nevedre iratsz, ezt rendbe teszik neked.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #9762 Dátum: 2006 November 12, 10:30:41 »

Abból is a belső szabályozós! Smiley

a varázs szó generátor Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #9761 Dátum: 2006 November 12, 10:22:24 »

a varázs szó generátor Grin
attól meggyógyzul a fesszab is?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9760 Dátum: 2006 November 12, 10:09:21 »

a varázs szó generátor Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9759 Dátum: 2006 November 12, 08:27:40 »

na, töltésgondokkal szopok megint. a forgórészt, ahol a szénkefékkel érintkezik megpucoltam, meg a vájatokat kitisztítottam egy kisebb csavarhúzóval, az érintkezőket is smirglivel. eltűnt a halvány világítása a töltéslámpának, alacsony fordulaton minden jó. aztán ahoyg mentem gyorsabban egyszer csak elkezdett mint az őrült kapcsolgatni a feszstab, és ilyenkor égett a töltésjelző is. aztán kb perzenként megismételte ezt. holnap megmérem a feszültségeket, de addig is van valami tippetek ? megmurdelt volna a feszstab ?

nekem is kattog a fesszabályzó, de tőtés az van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9758 Dátum: 2006 November 11, 23:56:16 »

na, töltésgondokkal szopok megint. a forgórészt, ahol a szénkefékkel érintkezik megpucoltam, meg a vájatokat kitisztítottam egy kisebb csavarhúzóval, az érintkezőket is smirglivel. eltűnt a halvány világítása a töltéslámpának, alacsony fordulaton minden jó. aztán ahoyg mentem gyorsabban egyszer csak elkezdett mint az őrült kapcsolgatni a feszstab, és ilyenkor égett a töltésjelző is. aztán kb perzenként megismételte ezt. holnap megmérem a feszültségeket, de addig is van valami tippetek ? megmurdelt volna a feszstab ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9757 Dátum: 2006 November 11, 22:29:47 »

...
Persze a 3e ft/ óradíjon nem is kell meglepődni,
...

mutassak neked 17 ezer + áfa/óra áron dolgozó autószervízt?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Leon 1303
« Hozzászólás #9756 Dátum: 2006 November 11, 22:20:55 »


Utca házszámot most nem tok, de ha debrecen felől megyünk be nyíregyre,
akkor a felüljáró után a nagy kereszteződésben jobbra, és a nagy kanyarban, az omw kút előtt lekell ffordulni jobbra,
ott az utca közepén jobb oldalon ki is van cégtáblázva!
(remélem jól írtam :-)
Leon 1303
« Hozzászólás #9755 Dátum: 2006 November 11, 22:18:04 »

Én is hozzá fogom vinni a motoromat....

Az enyém meg a nyáron volt nálla, jobbat nem is találhat senki.
Persze a 3e ft/ óradíjon nem is kell meglepődni,
de az eredmény minden pénzt megér!
Gabinak mondom, hogy a Merki egy igazán korrekt ember, sosem verne át senkit,
és hihetetlen segítőkész!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #9754 Dátum: 2006 November 11, 22:01:30 »

Én is hozzá fogom vinni a motoromat....

Hol találom őt meg?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9753 Dátum: 2006 November 11, 21:43:57 »

Hol találom őt meg?

nyiregyházán  Grin

(06-42) 460-241

merki(kukac)t-online(pont)hu

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Gabi
« Hozzászólás #9752 Dátum: 2006 November 11, 21:29:57 »

Nyíregyházán keresd Merki Istvánt. korrekt. komplett bogár felújítást, üzembentartást, szerelést és minden bogarakhoz kapcsolódó dolgot megcsinál. nem ver át  Wink
Hol találom őt meg?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9751 Dátum: 2006 November 11, 21:28:19 »

Sok rajta a munka, és elég gyakori, hogy a nőket átverik általában. Nekem ez a tapasztalatom. Mivel sokat nem tudok a bogarakról, csak vezetni, ezért a elég nagy az esélye, hogy megtörténik ez velem az első bontóban.

Nyíregyházán keresd Merki Istvánt. korrekt. komplett bogár felújítást, üzembentartást, szerelést és minden bogarakhoz kapcsolódó dolgot megcsinál. nem ver át  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Gabi
« Hozzászólás #9750 Dátum: 2006 November 11, 21:25:37 »

akkor miért is akarod eladni ?  Wink
Sok rajta a munka, és elég gyakori, hogy a nőket átverik általában. Nekem ez a tapasztalatom. Mivel sokat nem tudok a bogarakról, csak vezetni, ezért a elég nagy az esélye, hogy megtörténik ez velem az első bontóban.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9749 Dátum: 2006 November 11, 21:24:02 »

Pont eltaláltad, milyen vagyok

akkor miért is akarod eladni ?  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Gabi
« Hozzászólás #9748 Dátum: 2006 November 11, 21:21:18 »

A második rész feltétlenül igaz. Az első kevésbé, elsősorban konstrukciós okokból. A mai fiatal lányok - ha vezettek már más kocsit - azért azt a műszaki szinvonalat várják el, pl. alapjárat, szervók, stb. tekintetben. Persze mindig vannak ügyes és elszánt nőszemélyek, akikre igaz lehet! Smiley


Pont eltaláltad, milyen vagyok
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #9747 Dátum: 2006 November 11, 21:18:40 »

A második rész feltétlenül igaz. Az első kevésbé, elsősorban konstrukciós okokból. A mai fiatal lányok - ha vezettek már más kocsit - azért azt a műszaki szinvonalat várják el, pl. alapjárat, szervók, stb. tekintetben. Persze mindig vannak ügyes és elszánt nőszemélyek, akikre igaz lehet! Smiley

még lenne egy másik fontos kérdesem én azt állítom hogy egy átlagos bogár ami nincs  kókányolva az bizony nagyon megbízható akár egy fiatal hölgy számára is + a többi közlekedő is előzékenyen bánik vele (velük) erősítsétek meg ! vagy csak én gondolom így?
Gabi
« Hozzászólás #9746 Dátum: 2006 November 11, 21:13:48 »

még lenne egy másik fontos kérdesem én azt állítom hogy egy átlagos bogár ami nincs  kókányolva az bizony nagyon megbízható akár egy fiatal hölgy számára is + a többi közlekedő is előzékenyen bánik vele (velük) erősítsétek meg ! vagy csak én gondolom így?

 Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9745 Dátum: 2006 November 11, 21:12:39 »

Ja, ma bepattintottam a Busz alá az új első futóművet. Jövőhét végén összerakom a féket és egyebeket, aztán fordulunk a garázsban és jön ki a motor...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9744 Dátum: 2006 November 11, 21:10:50 »

még lenne egy másik fontos kérdesem én azt állítom hogy egy átlagos bogár ami nincs  kókányolva az bizony nagyon megbízható akár egy fiatal hölgy számára is + a többi közlekedő is előzékenyen bánik vele (velük) erősítsétek meg ! vagy csak én gondolom így?

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9743 Dátum: 2006 November 11, 20:33:24 »

alapvetően rém egyszerűen működik a dolog:
1. adsz neki áramot meg testet és már majdnem működik is
2. ez meg van fejelve egy vezérlő jellel ami olyan, hogy ha áramot adsz neki, akkor jár a gép ha nem akkor meg nem (tehát van egy táp kábel meg egy "vezérlő" kábel, mint az autó erősítőknél)
3. ezen a "vezérlő" kábelen a főkapcsolóval sorba van kötve egy termosztát (ami mezei szobai termosztáttal helyettesíthető), ami a beállított hőmérséklet függvényében ki-e kapcsolgatja a cuccot
4 . van egy külön kis kapcsoló, ami azt tudja, hogyha túlmelegszik a kályha, akkor ez a kapcsoló fizikailag egy lehetetlen helyzetbe ugrik, ezzel szakítja az áramkört. Innen csak kézzel lehet visszapattintani. Bimetálos elven működik.

összesen erről szól ez benzinkályha

magára a lályhára van csavarozva egy másik bimetál (a kimenő forró levegő útjába van rakva), ami a szellőzést és a felfűtést hivatott vezérelni
itt is a bimetál hajlik ide-oda és így kapcsolgatja az áramot, ezt lehet állítani is (ha nem akar begyulladni a kálya vagy ha nem szellőztet ki rendesen)

azért van külön a vezérlő jel a táptól, mert az Eberspaecher kályhák nem folyamatos üzeműek, ha elérnek egy hőfokot, akkor kikapcsolnak
de a ventillátor ekkor is megy és szellőzeti a kályhát
ha te lekapcsolod, akkor is lehűti a kályhát és csak utána áll le a ventillátor, ez olyan fél-egy percig is eltarthat

a különböző Eberspaecher kályhák ugyan ezen az elven működnek, csak az érzékelők kialakítása más és más

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #9742 Dátum: 2006 November 11, 19:28:31 »

AZS honlapján is van egy csomó anyag állófűtéshez.
1303LS
« Hozzászólás #9741 Dátum: 2006 November 11, 19:24:08 »

talán segít:

[
Nem olvastam vissza min tököltök, de itt van egy ilyen amit lehet hogy ismertek, de baj nem lehet belőle.

http://www.vintagebus.com/techinfo/eber/index.html
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9740 Dátum: 2006 November 11, 19:18:57 »

talán segít:


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9739 Dátum: 2006 November 11, 18:12:59 »

megezis

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9738 Dátum: 2006 November 11, 18:12:22 »

megez

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9737 Dátum: 2006 November 11, 18:11:48 »

kizsnek

RNIE
« Hozzászólás #9736 Dátum: 2006 November 11, 17:10:28 »

VAN A FÓRUMON VALAKI AKI TUD POLÍROZNI(vagy ismerőse)??MÁRMINT AKI EL IS VÁLLAL MUNKÁT ÉS VAN REFIJE.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9735 Dátum: 2006 November 11, 12:30:13 »

Tényleg lehet rajta állítani.

Kiszedtem a tankműszert és a hátulján van két kis rugófeszítő lemez amivel az alsó és a felső állást szabályozhatod be.
most már jól müködik. Cheesy
  a picsába megyek a sufniba  szétkurok egy müszert megnézem micsinátál én még nem halottam ilyenről mostanáig de jó megjegyzem  és legközelebb ebbő leszek multicsiliárdos     

Nem elérhető Dühösnyúl
Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #9734 Dátum: 2006 November 11, 12:22:16 »

Tényleg lehet rajta állítani.

Kiszedtem a tankműszert és a hátulján van két kis rugófeszítő lemez amivel az alsó és a felső állást szabályozhatod be.
most már jól müködik. Cheesy

Nem elérhető Dühösnyúl
Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #9733 Dátum: 2006 November 11, 11:57:39 »

  és amikor kint van alsó és felsö hótponton mit mutat csak aggyá neki testet  ha így jól müxik akkor a z úszó leér a tank aljára és meg kék hajlítni a szárát ha nem jól mutat kintsenem akkor keresse fel a szakszervízet Grin
A jeladó jól működik,  Ha normálisan áll a tank akkor teljesen 0 a feszültség ha viszont fejreállítom tehát full-t mutat akkor pedigteljes feszkót kapok.
Ezzel szemben a műszer 0 mál 1/4 felett mutat egy kicsivel és már fél tanknál teli tankot.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9732 Dátum: 2006 November 11, 11:40:36 »

Azért gondolom hogy nem hülyeség mert félnél már telit jelez és üresnél felet.
Nem hiszem hugy így kéne müködnije.

  és amikor kint van alsó és felsö hótponton mit mutat csak aggyá neki testet  ha így jól müxik akkor a z úszó leér a tank aljára és meg kék hajlítni a szárát ha nem jól mutat kintsenem akkor keresse fel a szakszervízet Grin
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 11, 11:46:57 írta tati »

Oldalak: 1 ... 1767 1768 1769 1770 1771 [1772] 1773 1774 1775 1776 1777 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.