www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 05:26:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1657 1658 1659 1660 1661 [1662] 1663 1664 1665 1666 1667 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13183098 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14155 Dátum: 2007 Március 08, 23:24:08 »

Nagy. Szívócső le hogy hozzáférj a turbina fedél alsó csavarjaihoz, akkor leveszed a bilincset ami a talphoz rögzíti. Dinamósnál nem emlékszem már  (szerintem itt is), de a generátornál a talpat is le kell venni, különben nem tudod kihúzni.

ok,kösz. akkor majd amotor felújítással együtt.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14154 Dátum: 2007 Március 08, 20:58:21 »

Tökéletes! Köszi!  Kint van az asztalon az összes madzag, cserélek/javítok egy csomót. azért bizonytalankodok így.

A "kis pöcök" a töltés ellenörző lámpán keresztül kapja a gerjesztést.

Az izzó egyik oldala gyujtáskapcsoló utáni (15)pont a másik vége a "kis pöcök".Asszem világoskék szinü.
PéZsé
« Hozzászólás #14153 Dátum: 2007 Március 08, 20:53:48 »

Segítség kéne!
A belső szabályzós generátor bekötéséről tud mondani valaki?  Az tudom, hogy a kis pöcök a gerjesztés -de honnan jön és milyen szinű, az 5.ös csavaron veszem el a töltést. Hová kötöm a visszajelző lámpát, ami a kék kábel?
A "kis pöcök" a töltés ellenörző lámpán keresztül kapja a gerjesztést.

Az izzó egyik oldala gyujtáskapcsoló utáni (15)pont a másik vége a "kis pöcök".Asszem világoskék szinü.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14152 Dátum: 2007 Március 08, 20:53:40 »

Segítség kéne!
A belső szabályzós generátor bekötéséről tud mondani valaki?  Az tudom, hogy a kis pöcök a gerjesztés -de honnan jön és milyen szinű, az 5.ös csavaron veszem el a töltést. Hová kötöm a visszajelző lámpát, ami a kék kábel?
kék sarus(lámpa),piros+csavaros

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14151 Dátum: 2007 Március 08, 20:46:28 »

Segítség kéne!
A belső szabályzós generátor bekötéséről tud mondani valaki?  Az tudom, hogy a kis pöcök a gerjesztés -de honnan jön és milyen szinű, az 5.ös csavaron veszem el a töltést. Hová kötöm a visszajelző lámpát, ami a kék kábel?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14150 Dátum: 2007 Március 08, 08:34:40 »

Ma rápróbáltik a volt 1.3as motor kuiplungjára a kuplung tárcsát... a 180as kicsi...  Grin
200as kell!  Grin Szóval valaki eccer kicserélte a kuplung szerkezetet...  Evil
erről jut eszembe a váltószámot hol tudom megnézni?
  meg a lendkereket is

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #14149 Dátum: 2007 Március 08, 08:20:58 »

erről jut eszembe a váltószámot hol tudom megnézni?
Menetirány szerinti jobb oldalon, kb. az önindító környékén.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14148 Dátum: 2007 Március 08, 00:22:03 »

Ma rápróbáltik a volt 1.3as motor kuiplungjára a kuplung tárcsát... a 180as kicsi...  Grin
200as kell!  Grin Szóval valaki eccer kicserélte a kuplung szerkezetet...  Evil
erről jut eszembe a váltószámot hol tudom megnézni?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14147 Dátum: 2007 Március 08, 00:19:30 »

Srácok!
1.3as motorból építettünk 1-6ost. Milyen szelep beállítást ajálnanátok?
1.3asnál 0.15/0.15, ugye? 1.6nál?
Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #14146 Dátum: 2007 Március 07, 22:04:19 »

  mert azt nem mondták mikor jelenik meg . Még én se láttam kösz hogy szoltál ! És lassacskán készül a tatinson.hu is.
Gratulálok!
Láttam én is.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14145 Dátum: 2007 Március 07, 21:57:44 »

Tati, nem is mondtad hogy a járgányod benne van a Retro mobil ujságban!!
Még nem olvastam a cikket!
Amugy gratulálok!

  mert azt nem mondták mikor jelenik meg . Még én se láttam kösz hogy szoltál ! És lassacskán készül a tatinson.hu is.

Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #14144 Dátum: 2007 Március 07, 20:56:19 »

ja és szerezz egy mélytengeri nehézbúvár sisakot mert az első sárvédő hajlatnál feladod a homokoskodást még a fitymádalatt is homok lessz már akinek van vallási hovatartozás végett Grin

Tati, nem is mondtad hogy a járgányod benne van a Retro mobil ujságban!!
Még nem olvastam a cikket!
Amugy gratulálok!

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
1303LS
« Hozzászólás #14143 Dátum: 2007 Március 07, 20:15:25 »

könyv szerint az előírt axiális hézag: 0.07 és 0.13 mm között van,  0.15mm-es kopáshatárral
Az kb annyit jelent, hogy ha olaj van közte az összerakott blokknál nem érzed a mozgást rángatással.
Ha érezhető cuppogásszerű az érzés az már a határ felett van, a koppanásos mozgás már gáz.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #14142 Dátum: 2007 Március 07, 18:41:58 »

szevasztok!
kiszereltem a bogiból a motort. bontogatom szépen s látom, hogy a főtengelynek 1mm hossz irányú holtjátéka van. mennyi a tűrés? lehet tűrés? vagy nincs ilyen? egy ilyen főtengellyel augusztusban svájcot be lehet vállalni?

előre is köszi!

könyv szerint az előírt axiális hézag: 0.07 és 0.13 mm között van,  0.15mm-es kopáshatárral

'81 Hecho en México
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14141 Dátum: 2007 Március 07, 18:24:10 »

Jó a 200 lehet erős, de ebben benne van hogy odaviszed-elhozod az autókat. Ami fordulónként 10-20, 3 autónál 40-60 és már ott is vagy 200 környékén az idődről nem is beszélve amit a szállítással, pakolással töltöttél...

OFF Megvan a kapszkodó amit ígértem!  Wink ON

képet csinálj légyszi
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14140 Dátum: 2007 Március 07, 18:20:23 »

szevasztok!
kiszereltem a bogiból a motort. bontogatom szépen s látom, hogy a főtengelynek 1mm hossz irányú holtjátéka van. mennyi a tűrés? lehet tűrés? vagy nincs ilyen? egy ilyen főtengellyel augusztusban svájcot be lehet vállalni?
előre is köszi!

olyan 4-5 század mm tűrésre tippelek.
attól még vígan megjárja svájcot, csak vigyél magaddal sok olajat, mert szét fogja baszni a főtengelyszimmeringet (is)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14139 Dátum: 2007 Március 07, 16:51:53 »

szevasztok!
kiszereltem a bogiból a motort. bontogatom szépen s látom, hogy a főtengelynek 1mm hossz irányú holtjátéka van. mennyi a tűrés? lehet tűrés? vagy nincs ilyen? egy ilyen főtengellyel augusztusban svájcot be lehet vállalni?

előre is köszi!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14138 Dátum: 2007 Március 07, 15:16:10 »

Nem beszélve arról, ha elkap egy eső, ki lehet dobni a kasztnit.  Sad

Jó a 200 lehet erős, de ebben benne van hogy odaviszed-elhozod az autókat. Ami fordulónként 10-20, 3 autónál 40-60 és már ott is vagy 200 környékén az idődről nem is beszélve amit a szállítással, pakolással töltöttél...

OFF Megvan a kapszkodó amit ígértem!  Wink ON
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14137 Dátum: 2007 Március 07, 15:08:26 »

hát 25-40között leszórják itt győrben..szóval 200nagyon irreális

Jó a 200 lehet erős, de ebben benne van hogy odaviszed-elhozod az autókat. Ami fordulónként 10-20, 3 autónál 40-60 és már ott is vagy 200 környékén az idődről nem is beszélve amit a szállítással, pakolással töltöttél...

OFF Megvan a kapszkodó amit ígértem!  Wink ON
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14136 Dátum: 2007 Március 07, 14:52:51 »

Azért keresgélek mert ugye most 3 komplett autót tutira meg kellen csinálni, Annak meg alaphangon is legalább 200e a homokfújása.
Tehát be kellene ruházni valamibe. Kompresszor van a telepen ahol az autókat csináljuk, nem tom mennyi a liter/perc, de 18bar-t tud.
Már nézegetem egy ideje a gépeket, csak valami egyszerűbb, biztos megoldás jó lenne...
Ha van ötletetek ne kíméljetek, hogy kellen összerakni egy homokszóró rendszert, hogy a célnak megfeleljen...
vagyis mi kell hozzá?

hát 25-40között leszórják itt győrben..szóval 200nagyon irreális
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14135 Dátum: 2007 Március 07, 14:48:00 »

Bármivel szórhatsz, amit kivisz a pisztoly  Smiley Én Sóskúton vettem homokot, az jó éles és durva. A homokozókból is lehet gyűjteni, az szép selymes felületet ad, de nem "viszi" az anyagot. Javaslom  elötte a négertárcsa használatát, nagy felületeken olcsóbb, és gyorsabb. Egyebekben Tatira halgassatok, látszik, hogy már csinált ilyet. A fúvókából pedig tudomásom szerint a karbid fedőnevű tartósabb, mint a kerámia.  A szilikózis veszélyt azért ne becsüljétek le, különösen friss homoknál. Van olyan maszk, amibe kívülről lehet befújni a friss levegőt. (pl. porszívó)
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14134 Dátum: 2007 Március 07, 13:54:31 »

  a vödörbe dugós kerámia fejjel eséllyesebb én marosi mosott homokot használok vagy homokszóróstól kérek olyat amit már használt 1-2szer mert annak a szemcsemérete fele a zsákosnak (és sokkal szebben dolgozik  de pepecselőlebb is)

Asszem itt a pepecselés egyikünknek sem akadály!  Wink
Szóval azt a vödörbe dugós módszer ajánlod, és lenti linken lévő cucc a kerámia fejjel használható lehet? Vagy tudsz valami más beszerzési helyet ahol ilyet kapok? Ilyen technikával csak homokkal lehet szórni?

Egyébként szóróanyagot a kematechniknél is lehet kapni, minden félét. http://www.kematechnik.hu/index.php
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14133 Dátum: 2007 Március 07, 13:43:25 »

ja és szerezz egy mélytengeri nehézbúvár sisakot mert az első sárvédő hajlatnál feladod a homokoskodást még a fitymádalatt is homok lessz már akinek van vallási hovatartozás végett Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14132 Dátum: 2007 Március 07, 13:39:52 »

Azért keresgélek mert ugye most 3 komplett autót tutira meg kellen csinálni, Annak meg alaphangon is legalább 200e a homokfújása.
Tehát be kellene ruházni valamibe. Kompresszor van a telepen ahol az autókat csináljuk, nem tom mennyi a liter/perc, de 18bar-t tud.
Már nézegetem egy ideje a gépeket, csak valami egyszerűbb, biztos megoldás jó lenne...
Ha van ötletetek ne kíméljetek, hogy kellen összerakni egy homokszóró rendszert, hogy a célnak megfeleljen...

  a vödörbe dugós kerámia fejjel eséllyesebb én marosi mosott homokot használok vagy homokszóróstól kérek olyat amit már használt 1-2szer mert annak a szemcsemérete fele a zsákosnak (és sokkal szebben dolgozik  de pepecselőlebb is)

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14131 Dátum: 2007 Március 07, 13:35:06 »

  ennek az a baja hogy nincs farslevegős csöve berántja a homokot  és bedugul  de ilyesmivel nyomtam én is Shocked

Azért keresgélek mert ugye most 3 komplett autót tutira meg kellen csinálni, Annak meg alaphangon is legalább 200e a homokfújása.
Tehát be kellene ruházni valamibe. Kompresszor van a telepen ahol az autókat csináljuk, nem tom mennyi a liter/perc, de 18bar-t tud.
Már nézegetem egy ideje a gépeket, csak valami egyszerűbb, biztos megoldás jó lenne...
Ha van ötletetek ne kíméljetek, hogy kellen összerakni egy homokszóró rendszert, hogy a célnak megfeleljen...
vagyis mi kell hozzá?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 07, 13:37:13 írta vw1970 »
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14130 Dátum: 2007 Március 07, 13:33:35 »

és mit használsz bele, sima homokot?

Ahogy a Tati mondja: van ekkora kompresszorod? Ehhez legalább kéthengeres gép kell. Nekem tartályos szóróm van, de nem sokat ér. Féknyerget tisztogatni, ilyenek.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14129 Dátum: 2007 Március 07, 13:24:48 »

Ahogy a Tati mondja: van ekkora kompresszorod? Ehhez legalább kéthengeres gép kell. Nekem tartályos szóróm van, de nem sokat ér. Féknyerget tisztogatni, ilyenek.

Azt írja 50 percnyi folyamatos szórásra elég ami benne van?? A másikat nézted?
Az mobil cucc: http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=47&products_id=166
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14128 Dátum: 2007 Március 07, 13:13:02 »

Azt írja 50 percnyi folyamatos szórásra elég ami benne van?? A másikat nézted?
Az mobil cucc: http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=47&products_id=166
  ennek az a baja hogy nincs farslevegős csöve berántja a homokot  és bedugul  de ilyesmivel nyomtam én is Shocked

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #14127 Dátum: 2007 Március 07, 13:08:47 »

Erről valaki hozzáértő mondana véleményt? Milyen lehet egy ilyen cucc, ennyiért?? Huh

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?products_id=167
  ha 13kg anyagot 10perc alatt nyomná ki akkor is jólenne már  de a 400liter / perces kompresszor  már nem a maket fújó kategóriába tartozik hanem az ipariba ( és véleményem szerint kell is ekkora kapacitás ,saját bőrömön tapasztalva)

Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14126 Dátum: 2007 Március 07, 13:05:31 »

Hát, ha a családi ezüstöt akarod polírozni, arra jó lehet. Komolyabb eredményhez ezt a 13 kg anyagot kb. két perc alatt ki kéne nyomnia.


Azt írja 50 percnyi folyamatos szórásra elég ami benne van?? A másikat nézted?
Az mobil cucc: http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=47&products_id=166
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14125 Dátum: 2007 Március 07, 12:58:24 »

Hát, ha a családi ezüstöt akarod polírozni, arra jó lehet. Komolyabb eredményhez ezt a 13 kg anyagot kb. két perc alatt ki kéne nyomnia.

Erről valaki hozzáértő mondana véleményt? Milyen lehet egy ilyen cucc, ennyiért?? Huh

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?products_id=167
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #14124 Dátum: 2007 Március 07, 12:49:42 »

Erről valaki hozzáértő mondana véleményt? Milyen lehet egy ilyen cucc, ennyiért?? Huh

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?products_id=167
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14123 Dátum: 2007 Március 07, 12:07:05 »

Szerintem akkoriban csak kétpontos övre csinálták meg a helyet gyárilag.
jaja, a lényeg, hogy GYÁRILAG. az utólagos gány lehet, de akkorsem elég erős. és nemis kötelező, hiába fúrt oda vki...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #14122 Dátum: 2007 Március 07, 12:04:38 »

Értem.
Esetleg közeli képeket tudtok adni gyári beépítésről?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14121 Dátum: 2007 Március 07, 11:59:52 »

De a B oszlop tetején megvan a helye, és a 2 ülés között is. Múlt héten egy olyan emberrel beszéltem aki napi szinten visz kocsikat műszaki viszgára, és ő azt mondta, ha megvan a helye akkor kell bele öv. A fenéklemezen van egy lyuk de az már szerintem barkács megoldás. Ha azt megerősítem mondjuk egy 8*6 centis vagy nagyobb lappal az már elég erős lenne. De azért jó lenne egy automata öv és nem csak egy sima mint a trabantokban. Elég jó súlyban vagyok és ha rajtam egy kabát akkor már nem érne be. Niincs kedvem mindig állítgatni. Ezért kéne valami megoldás.

Szerintem akkoriban csak kétpontos övre csinálták meg a helyet gyárilag.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #14120 Dátum: 2007 Március 07, 11:41:44 »

erről volt szó korábban, hogy nem kötelező és ahol rögzítenéd nincs is megerősítve az anyag, szal ütközésnél nemis érne semmit.

De a B oszlop tetején megvan a helye, és a 2 ülés között is. Múlt héten egy olyan emberrel beszéltem aki napi szinten visz kocsikat műszaki viszgára, és ő azt mondta, ha megvan a helye akkor kell bele öv. A fenéklemezen van egy lyuk de az már szerintem barkács megoldás. Ha azt megerősítem mondjuk egy 8*6 centis vagy nagyobb lappal az már elég erős lenne. De azért jó lenne egy automata öv és nem csak egy sima mint a trabantokban. Elég jó súlyban vagyok és ha rajtam egy kabát akkor már nem érne be. Niincs kedvem mindig állítgatni. Ezért kéne valami megoldás.
Leon 1303
« Hozzászólás #14119 Dátum: 2007 Március 07, 11:31:19 »

Es itt mivel szabalyozod a kulso illetve a belso kort? Ide is aramlik egy kis olaj, meg oda is?
Szerintem a kutyahazas hutes meg 2 liter alatt eleg kell legyen. Persze attol fugg ki merre vezeti a buszat, bogarat :-)
Egy termosztát szabályozná, de nyomás alatt úgyis mindenfele megy az anyag, ahol csak utat talál, ez csak egy plusz elágazás,
és ha elérte a hőfok a 80-at, akkor átenegdi a fronthűtő felé is az olajat!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #14118 Dátum: 2007 Március 07, 11:30:35 »

Hello!
65-ös bogárba hogyan lehet betenni automata biztonsági övet? Valahogy rögzíteni kellene a B oszlop tövében.
Gyárilag nincs neki hely.
erről volt szó korábban, hogy nem kötelező és ahol rögzítenéd nincs is megerősítve az anyag, szal ütközésnél nemis érne semmit.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #14117 Dátum: 2007 Március 07, 11:25:05 »

Hello!
65-ös bogárba hogyan lehet betenni automata biztonsági övet? Valahogy rögzíteni kellene a B oszlop tövében.
Gyárilag nincs neki hely.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14116 Dátum: 2007 Március 07, 11:13:53 »

Mondjuk ez pont akkor jó, ha ÉPPEN hozáér (ellenkező esetben kikoptatja a pillangószelep a szívótorkot...).
Lásd.: http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/szereles/solex/solex31.htm

A könyv szerint kell hogy legyen egy nagyon minimális hézag. asszem 0,1mm-t ir.
lényeg hogy nem ettől szar az alapjáratom.
A ti kocsitokon a küszöb vagyis fellépő milyen erős? megbír egy embert vagy csak díszként működik?
mert nekem a gyárira van felcsavarozva egy nagyobb és elég gyenge.



Meg is van! az előbbi címről származik:
Ha a gázkar kis elmozdítása után fullad, vagy akadozik a motor, akkor pontosítanunk kell az alapjárat beállításán, vagy a 3. csavar és 4. fogazott tárcsa nincs jól beállítva! Közéjük 0,10mm-es hézagmérőt teszünk, beállítjuk hogy éppen ekkora legyen a hézag, majd 2 egész 1/4 fordulatot becsavarjuk a 3-as csavart, hogy ráfeküdjön a tárcsa élére. Tehát a tárcsát csak kicsit szabad érintenie a csavarnak, különben nem tudunk normális alapjáratot állítani.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 07, 11:17:39 írta Pisti »
Oldalak: 1 ... 1657 1658 1659 1660 1661 [1662] 1663 1664 1665 1666 1667 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.