www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 19:23:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1621 1622 1623 1624 1625 [1626] 1627 1628 1629 1630 1631 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13151410 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15595 Dátum: 2007 Május 04, 21:10:46 »

de 50%ba én  verzoim van
10%kis karter szürö
többinél csö lemegy konkrétan nem látni hova
ezek depok scene wob

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #15594 Dátum: 2007 Május 04, 21:10:11 »

 larbuba  bug bob de busza

ez mit jelent? Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15593 Dátum: 2007 Május 04, 21:09:55 »

emberek
1igy van a használati utasitása
2:gyári karbinál nem a légszüröbe van vissza vezetve el is magyarázom miért van ez
 mert karter gáz "lassan párolog motorbol  no ha én szelepdefélbe kötöm 2 rész ést azt 1et karter  kivezetö helyére efektive csak kering a gáz nem történik semmi,igy viszont a karbi szivja(mint a gyárinál)igy felgyorsul szelöztetés!
  -megkérdezetm  az embert aki hengerfejemet csinálta ,meg egy két oylan motort csinált ami már teljesitet

-Balage:"is szív a motor levegőt, az nincs légmentesen lezárva"   dobozba van egy szürö betét amit csrélni pucolni kel ez is egyik léynege
én úgy tudtam hogy a gyárinál az olajbeöntőtöl megy a légszűrőbe(azaz már ott van a karbinál)és a kis vascsövön meg 1 része a szabadba.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15592 Dátum: 2007 Május 04, 21:09:41 »

'68-as D-s 1200-en milyen karbi van gyárilag?

30pict2



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető dch-733_janko
Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #15591 Dátum: 2007 Május 04, 21:08:40 »

'68-as D-s 1200-en milyen karbi van gyárilag?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15590 Dátum: 2007 Május 04, 21:05:54 »

depo2006 8 vaj osztrák tunig mocis bogár karbiba kötev van
2006 10 sárga 1,9es motors karbiba van kötev
2002 rat busz larbuba kötve bug bob de busza

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15589 Dátum: 2007 Május 04, 21:02:58 »

csak azért kérdeztem, mert ilyen bekötést még nem láttam.
akkor a legtöbb embernek rosszul lenne bekötve?

emberek
1igy van a használati utasitása
2:gyári karbinál nem a légszüröbe van vissza vezetve el is magyarázom miért van ez
 mert karter gáz "lassan párolog motorbol  no ha én szelepdefélbe kötöm 2 rész ést azt 1et karter  kivezetö helyére efektive csak kering a gáz nem történik semmi,igy viszont a karbi szivja(mint a gyárinál)igy felgyorsul szelöztetés!
  -megkérdezetm  az embert aki hengerfejemet csinálta ,meg egy két oylan motort csinált ami már teljesitet

-Balage:"is szív a motor levegőt, az nincs légmentesen lezárva"   dobozba van egy szürö betét amit csrélni pucolni kel ez is egyik léynege

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15588 Dátum: 2007 Május 04, 20:53:46 »

Összeállt a typ4. Még a kipuffot és a kuplungot kell rárakni, kb 2-3 óra. Jövő hét végén indítás. :-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15587 Dátum: 2007 Május 04, 20:51:53 »

sztem se jól van kötve, a lényeg az lenne hogy a felesleges többletnyomást előidéző gázok minél hamarabb minél több helyröl távozzanak a blokkbol a szabadba, most gyakorlatilag ott tart Maresz ahol elkezdte ,eleve ha a kartergázt a karbiba vezeted az csökkenti a motor teljesitményét, szóval a helyes bekötés valóban a két szelepdekni és az olajbeöntö szellőzőét bevezetni a dobozba,karbi meg hadd szíjja a friss levegőt.
emberek
1igy van a használati utasitása
2:gyári karbinál nem a légszüröbe van vissza vezetve el is magyarázom miért van ez
 mert karter gáz "lassan párolog motorbol  no ha én szelepdefélbe kötöm 2 rész ést azt 1et karter  kivezetö helyére efektive csak kering a gáz nem történik semmi,igy viszont a karbi szivja(mint a gyárinál)igy felgyorsul szelöztetés!
  -megkérdezetm  az embert aki hengerfejemet csinálta ,meg egy két oylan motort csinált ami már teljesitet

-Balage:"is szív a motor levegőt, az nincs légmentesen lezárva"   dobozba van egy szürö betét amit csrélni pucolni kel ez is egyik léynege

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15586 Dátum: 2007 Május 04, 20:43:03 »

nem akarok beleszólni, de ezt a szellőztetőt biztos így kell bekötni?
nem nagyon értem, hogy miért a karbira van rávezetve, szerintem azt a szelepfedélre kell kötni.
így a dobozon keresztül is szív a motor levegőt, az nincs légmentesen lezárva!
 

sztem se jól van kötve, a lényeg az lenne hogy a felesleges többletnyomást előidéző gázok minél hamarabb minél több helyröl távozzanak a blokkbol a szabadba, most gyakorlatilag ott tart Maresz ahol elkezdte ,eleve ha a kartergázt a karbiba vezeted az csökkenti a motor teljesitményét, szóval a helyes bekötés valóban a két szelepdekni és az olajbeöntö szellőzőét bevezetni a dobozba,karbi meg hadd szíjja a friss levegőt.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15585 Dátum: 2007 Május 04, 19:45:00 »

nem akarok beleszólni, de ezt a szellőztetőt biztos így kell bekötni?
nem nagyon értem, hogy miért a karbira van rávezetve, szerintem azt a szelepfedélre kell kötni.
így a dobozon keresztül is szív a motor levegőt, az nincs légmentesen lezárva!
 

kicsit azért turkálta karter szelöztetöt ahelyére Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15584 Dátum: 2007 Május 04, 19:37:00 »

Előkerültem. Pontosan leírtad a dolog lényegét LS Mester  Smiley  Ideális eset meg nincs. El van cseszve a dolog. Tudom, nektek csupa olyan kocsitok van, amivel ez nem fordul elő.....

Ahogy mondod, ideális esetben jó karban lévő jól beálított motornál, de kevés ma guruló bogárról mondható ez el.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15583 Dátum: 2007 Május 04, 17:53:52 »

Ahogy mondod, ideális esetben jó karban lévő jól beálított motornál, de kevés ma guruló bogárról mondható ez el.
Na jó én se azt mondom, csak néhányszor van úgy, hogy megyek le lassan meredek hoszzú lejtőn lefelé 3-ban motorfékkel, hirtelen fékezek kátyú miatt, kuplung kinyomással, és leáll a moci, vagy csak majdnem. Ennyi. Nem olyan vészes.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #15582 Dátum: 2007 Május 04, 16:07:59 »

Ideális esetben ettől még nem fullad le. Kicsit elszegényedik vagy bedúsul, de nem fullad le. Legalábbis gyári motorokról nem írkáltak ilyeneket annak idején. Smiley
Ahogy mondod, ideális esetben jó karban lévő jól beálított motornál, de kevés ma guruló bogárról mondható ez el.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15581 Dátum: 2007 Május 04, 15:07:17 »

kicsit azért turkálta karter szelöztetöt ahelyére Grin

[melléklet törölve az admin által]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15580 Dátum: 2007 Május 04, 14:49:25 »

Dehogy hosszú.
Fékezéskor előrebillen a benzin és az úszóház (menetirány szerint) mögött lévő keverőcsőben lecsökken a benzinszint.
Ennyi.
Ez hegy menetben pont jól jön, ilyenkor "ráfolyik" a benzin a karburátorra(keverőcső) és nem a szokásos "pontjó" keverékkel taposod szét a motor hanem egy picit dúsabbal, ami mint tudjuk jó.
Ezért is szar pincegarázsból tolatva kiállni hideg motorral, érdemes kipróbálni.

Ideális esetben ettől még nem fullad le. Kicsit elszegényedik vagy bedúsul, de nem fullad le. Legalábbis gyári motorokról nem írkáltak ilyeneket annak idején. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #15579 Dátum: 2007 Május 04, 14:23:10 »

Merkivel konzultáltam, aki előtte épp ezt a jelenséget vitatta meg a Vörös Lacival egy "motor feltöltődés benzinnel" eset kapcsán. Leírni most túl hosszú....  Kikapcs.

Dehogy hosszú.
Fékezéskor előrebillen a benzin és az úszóház (menetirány szerint) mögött lévő keverőcsőben lecsökken a benzinszint.
Ennyi.
Ez hegy menetben pont jól jön, ilyenkor "ráfolyik" a benzin a karburátorra(keverőcső) és nem a szokásos "pontjó" keverékkel taposod szét a motor hanem egy picit dúsabbal, ami mint tudjuk jó.
Ezért is szar pincegarázsból tolatva kiállni hideg motorral, érdemes kipróbálni.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15578 Dátum: 2007 Május 04, 14:05:31 »

Merkivel konzultáltam, aki előtte épp ezt a jelenséget vitatta meg a Vörös Lacival egy "motor feltöltődés benzinnel" eset kapcsán. Leírni most túl hosszú....  Kikapcs.

Ezt fejtsd ki bővebben!?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15577 Dátum: 2007 Május 04, 13:43:19 »

Esso ásványi 15w40 olajról van valakinek apasztalata?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Zsovács
Hozzászólások: 166


« Hozzászólás #15576 Dátum: 2007 Május 04, 13:10:54 »

Váltóban milyen olaj van, mikori? Szint rendben? Forduláskor tudtommal hátul egyedül a diffi csinál másképp, mint egyenesen...
Decemberben lett készen, akkor mindenből friss került bele, de hogy milyen, azt csak a szerelőm tudná megmondani
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15575 Dátum: 2007 Május 04, 13:08:49 »

Csak balra forduláskor, akkor ha egy kicsit jobban el van tekerve a kormány és ha gyorsul a kocsi, vagy jobban alászedem, akkor erősödik. Én felemelve se láttam semmi szokatlant rajta (igaz, nem vagyok szakértő ilyen téren)

Váltóban milyen olaj van, mikori? Szint rendben? Forduláskor tudtommal hátul egyedül a diffi csinál másképp, mint egyenesen...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15574 Dátum: 2007 Május 04, 13:07:00 »

Mert egy hülye konstrukciós tévedés miatt elszegényedik a keverék.

Ezt fejtsd ki bővebben!?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zsovács
Hozzászólások: 166


« Hozzászólás #15573 Dátum: 2007 Május 04, 13:02:56 »

Csak forduláskor? Csak balra? Lassan, gyorsan? Esetleg lassan csak kopog?
Fékdobok jól rögzítve vannak? (koronás anya) Felemelve azt az oldalát, mit tapasztalsz?
Csak balra forduláskor, akkor ha egy kicsit jobban el van tekerve a kormány és ha gyorsul a kocsi, vagy jobban alászedem, akkor erősödik. Én felemelve se láttam semmi szokatlant rajta (igaz, nem vagyok szakértő ilyen téren)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15572 Dátum: 2007 Május 04, 12:59:46 »

Mert egy hülye konstrukciós tévedés miatt elszegényedik a keverék.

Üdv.
Az miért van, hogy a bogi erős, hirtelen fékezés után ha van nyomva a kuplung leáll? Vagy ha nem is áll le kisebb fékezésnél is erősen leesik a fordulat, majd pár pillanat múlva visszatér rendesen? Huh
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15571 Dátum: 2007 Május 04, 12:55:49 »

Egy olyan jelenséget tapasztalok pár napja, hogy amikor balra fordulok hátulról erős nyikorgást lehet hallani. Ha ilyenkor rálépek a gázra és nagyobb terhelést kap a kerék, akkor fokozódik. Semmilyen más módon nem jön elő. Levettem a kerekeket, de semmi látható problémát nem találtam.

Csak forduláskor? Csak balra? Lassan, gyorsan? Esetleg lassan csak kopog?
Fékdobok jól rögzítve vannak? (koronás anya) Felemelve azt az oldalát, mit tapasztalsz?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zsovács
Hozzászólások: 166


« Hozzászólás #15570 Dátum: 2007 Május 04, 12:38:36 »

féltengelyt nézted?
Azt merre találom? Smiley
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15569 Dátum: 2007 Május 04, 12:34:04 »

Kerdes: van-e valami jo modszer/vegyszer a szelvedorol lehuzott belso sotetitofolia maradvanyainak (ragaszto es nehol kis muanyagdarabok) szep eltavolitasara? Foliaval vettem, vizsgara le kellett tepni (ami nem baj, mer' legalabb kilatok rajta rendesen), de nagyon ocsmany es szeretnem felrakni a bogarhatu.hu -s Matr Icakat, de elotte le kene vhogy takaritani ... Otletek? (A forro kromkensav meg a femszivacsos VIMmel surolas nem jaccik, koszi! Cheesy )
A JollyJoker a nitrohigító: mindent visz!  Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15568 Dátum: 2007 Május 04, 12:30:45 »

Állóhelyben ok. Szerintem valami üzemanyagellátási gond lesz. Ha nem áll le egészen, úgyanúgy kinyomott kuplungnál feléled. Annyira nem vészes azért, csak ritkán fordul elő és főleg erős lejtőn meleg motornál. Az előmelegítőt most pucoltam ugyanolyan. Az ac-re ránézek.
thx Wink
Alapjárati fúvókát is pucold meg, hátha...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15567 Dátum: 2007 Május 04, 12:28:07 »

Egy olyan jelenséget tapasztalok pár napja, hogy amikor balra fordulok hátulról erős nyikorgást lehet hallani. Ha ilyenkor rálépek a gázra és nagyobb terhelést kap a kerék, akkor fokozódik. Semmilyen más módon nem jön elő. Levettem a kerekeket, de semmi látható problémát nem találtam.
féltengelyt nézted?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Zsovács
Hozzászólások: 166


« Hozzászólás #15566 Dátum: 2007 Május 04, 12:19:08 »

Egy olyan jelenséget tapasztalok pár napja, hogy amikor balra fordulok hátulról erős nyikorgást lehet hallani. Ha ilyenkor rálépek a gázra és nagyobb terhelést kap a kerék, akkor fokozódik. Semmilyen más módon nem jön elő. Levettem a kerekeket, de semmi látható problémát nem találtam.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15565 Dátum: 2007 Május 04, 12:17:53 »

benéznék szívesen a pancsis/csepeles garázsba 1x...
Pancsi az nincs, csak két Dancsi, meg 2 Csepel darabokban(majd nyáron összeáll 1), a komplett Csepelt elpasszoltam, kellett a Bogihoz a zsé  Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15564 Dátum: 2007 Május 04, 12:14:02 »

Állóhelyben kinyomott kuplunggal mi történik?
AC pumpa visszacsapószelepe jó? Alapjárat, megszakító, előmelegítő amúgy rendben? (Én úgy következtetek - lehet persze csak okoskodás - hogy ilyenkor kicsit előreindul a benzin a tankban és ez kihat a vezetékre is. Ha minden rendben van, ezt észre sem veszed, de ha mondjuk az AC nem tökéletes, akkor kicsit esik a benzinszint az úszóházban, és ettől visszaesik az alapjárat, amitől még kisebb lesz az AC szállítása, stb. Nekem akkor csinálta, mikor nem volt penge az AC visszacsapó szelep, plusz előmelegítő cső sem volt jó, így alapjáraton fékezésnél fokozottan elszegényedett. Az előmelegítő tisztítása és az AC _egyidejűleg_ segített, magában az előmelegítő csak javított.)
Állóhelyben ok. Szerintem valami üzemanyagellátási gond lesz. Ha nem áll le egészen, úgyanúgy kinyomott kuplungnál feléled. Annyira nem vészes azért, csak ritkán fordul elő és főleg erős lejtőn meleg motornál. Az előmelegítőt most pucoltam ugyanolyan. Az ac-re ránézek.
thx Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15563 Dátum: 2007 Május 04, 12:01:50 »

Üdv.
Az miért van, hogy a bogi erős, hirtelen fékezés után ha van nyomva a kuplung leáll? Vagy ha nem is áll le kisebb fékezésnél is erősen leesik a fordulat, majd pár pillanat múlva visszatér rendesen? Huh

Állóhelyben kinyomott kuplunggal mi történik?
AC pumpa visszacsapószelepe jó? Alapjárat, megszakító, előmelegítő amúgy rendben? (Én úgy következtetek - lehet persze csak okoskodás - hogy ilyenkor kicsit előreindul a benzin a tankban és ez kihat a vezetékre is. Ha minden rendben van, ezt észre sem veszed, de ha mondjuk az AC nem tökéletes, akkor kicsit esik a benzinszint az úszóházban, és ettől visszaesik az alapjárat, amitől még kisebb lesz az AC szállítása, stb. Nekem akkor csinálta, mikor nem volt penge az AC visszacsapó szelep, plusz előmelegítő cső sem volt jó, így alapjáraton fékezésnél fokozottan elszegényedett. Az előmelegítő tisztítása és az AC _egyidejűleg_ segített, magában az előmelegítő csak javított.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15562 Dátum: 2007 Május 04, 11:23:22 »

Üdv.
Az miért van, hogy a bogi erős, hirtelen fékezés után ha van nyomva a kuplung leáll? Vagy ha nem is áll le kisebb fékezésnél is erősen leesik a fordulat, majd pár pillanat múlva visszatér rendesen? Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15561 Dátum: 2007 Május 04, 10:44:29 »

a csomagtartó ott nyílik, díszléc nincs a belső kárpiton, csak kis króm kilincsek, nem karok. Amúgy a motoron Solex30 Pict 3. karburátor van, amin marha magas az alapjárat. valaki tud nekem leírást adni ehhez a karburátorhoz, hogy pontosan be tudjam állítani?
A képen látható, hogy a jobb hátsó keréknél veri ki az olajat. Milyen szimmegring kell hozzá, valamint van-e valamilyen különleges dolog, amire a cserénél figyelni kell? Mennyi ideig tart ez a művelet?
Bocs, ha sokat kérdezek, de szeretném saját magam helyreállítani az autómat, de senki ismerősöm nincs, akinek Bogara lenne, vagy szerelt volna ilyet.
Éredekelnének webcímek, ahol utána tudok járni szereléssel, "Do-it-yourself" dolgokkal kapcsolatban. Segítségeteket köszönöm!
dch-733_janko:
A váci bogarasok oldalát tudom ajánlani (www.bogarhatu.hu oldalon linkekben megvan) , esetleg angol lapok, meg itt a topicban, konkrét kérdéseket tegyél fel.
A 30PICT3 az 1200 -es késői karbija, külön alapjárati rendszerrel, beállítása a fenti oldalon megvan. A lényeg: pillangószelep zárva, épphogy érintse a lépcsőstárcsát. Utána a kis csavar balra a keveréket szabályozza, a nagy az alapjárati fordulatszámot. Jobbra fent két fúvóka van, ha jól emlékszem, a külső az alapjárati, a belső a gyorsító, alapjárati 65 -ös, gyorsító 55 -ös gyárilag (ennek nézz utána, lehet, h. rosszul emlékszem). Érdemes megnézni, hogy a szívató zár-e, egy árammal melegített fűtőszálas cucc szabályozza a szívatót, azaz a gyújtáson levés idejétől függ a szívató állása!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15560 Dátum: 2007 Május 04, 10:32:58 »

Próbáld meg kárpitpsnál, nekem is az csinálta vannak nagyon komoly ipari cuccai, mindent ki tud puccantani szinte.
Sárváron az "Istenes" Pistit tudom ajánlani ő főleg veteránokkal foglalkozik.Írj privit ha érdekel.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15559 Dátum: 2007 Május 04, 10:31:34 »

Egy esztétikai kérdés. Nem tudja valaki véletlenül, hogy lehet a régi bőrt tisztítani? Sikerült eredeti üléseket szereznem a kocsiba és nem akarom lecserélni a kárpitot rajta. Sajnos az 50 év minden nyoma meglátszik és bármivel is próbálkozom, nem akar kijönni belőle.
Próbáld meg kárpitpsnál, nekem is az csinálta vannak nagyon komoly ipari cuccai, mindent ki tud puccantani szinte.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15558 Dátum: 2007 Május 04, 09:33:17 »

levettem a csomitető gédertartó profilját, hát nem semmi volt a látvány vastagon rozsda alatta,aki most újjit annak érdemes követni a példám Grin a kép már drótkorongozás után készült, 

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15557 Dátum: 2007 Május 04, 09:29:39 »

itt is megkapta a magáét Wink

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15556 Dátum: 2007 Május 04, 09:28:43 »

Én hegeszteni el is kezdtem a nulláról, épp ma csináltam meg a B oszlop alját. Természetesen javítóelem nélkül  Wink
Jövő hónapban meg kitanulom a fényezést valamennyire Cool
á apám te is ezselmestel vagy Grin

Oldalak: 1 ... 1621 1622 1623 1624 1625 [1626] 1627 1628 1629 1630 1631 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.