www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:39:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1616 1617 1618 1619 1620 [1621] 1622 1623 1624 1625 1626 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13154791 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15795 Dátum: 2007 Május 14, 14:58:34 »

Van rajta ilyen. Sőt a függőleges lemezen is van hasonló. Az olajhűtőn meg szivacs borítás.

a fotón látszik egy gumitümítés az olajhűtő kijáratánál ("U" alakú), ami a lemezre van ráhúzva vízszintes síkban. kérdésem, hogy a függőleges csatlakozásnál is volt ilyen gumi gyárilag? enyémen nincs, és eddig még nem láttam.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #15794 Dátum: 2007 Május 14, 13:38:49 »

Nekem így néz ki!
a fotón látszik egy gumitümítés az olajhűtő kijáratánál ("U" alakú), ami a lemezre van ráhúzva vízszintes síkban. kérdésem, hogy a függőleges csatlakozásnál is volt ilyen gumi gyárilag? enyémen nincs, és eddig még nem láttam.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15793 Dátum: 2007 Május 14, 13:05:09 »

AC le és szétszedéséhez milyen szarszámok kellenek?

Ha szétszeded, legyen nálad új tömítéskészlet, különben folyni fog orrán-száján....

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15792 Dátum: 2007 Május 14, 11:40:44 »

AC le és szétszedéséhez milyen szarszámok kellenek?
villáskulcs a leszedéshez, ha szétszedhető a pumpa, akkor csavarhúzó, ha nem szedhető szét, akkor tárgytalan Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15791 Dátum: 2007 Május 14, 11:39:06 »

AC le és szétszedéséhez milyen szarszámok kellenek?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15790 Dátum: 2007 Május 14, 10:05:31 »

én már a gumicsövekben sem bízok, mikor csináltam a gépet vettem direkt olaj és benzinálló csövet (dupla falú szálerősítésű) a főfékhenger és a fékolajtartály közé. Az eredmény az lett hogy a fékolaj kb 2-3 hónapig "át könnyezet" a csövön aztán abbahagyta. Nem levegősödött be meg nem is folyt el az olaj. Hogy ezt míért csinálta passz. De más csövet sehol sem találtam.
Azt nekem folyamatosan csinálja 2 éve. Huh Már vagy 50 féle csövet próbáltam. Mindenesetre a fék jó, és nem levegősödik. Huh Huh Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15789 Dátum: 2007 Május 14, 08:38:37 »

Az öreg vw-knek lelkük van...
Összekókányoltam a gyújtást, hogy még menjen fel legalább pátyra. Így is lett, épp az utcában adta meg magát. Kivettem, hazavittem, megforrasztottam, reggel visszatettem, és szépen beálltam az udvarba. Most végleges. :-)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15788 Dátum: 2007 Május 14, 08:26:29 »

Typ 4 hűtőturbina légmennyiség szállitásárol valaki nem tud infót? 

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15787 Dátum: 2007 Május 14, 08:24:40 »

Felhegesztik, újra méretre köszörülik. Akkor menthető, nem?
igy menthető,gondolom azért szorul mert nem méretpontos a belső csapágy , a 4 db ára cirka 6500ft , ennyiért a 4 lengőkart felheggesztik és méretre köszörülik neked? ja és akkor is venned kell csapágyat

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15786 Dátum: 2007 Május 14, 01:56:27 »

magas fordulaton kipörgettem a dzsuvát, ment is szépen.
Egy darabig...
Szereltetek már Bogarat az Andrássy úton?  Grin Grin Grin én már igen!  Evil
de sokáig itt sem húzta...
volt időm leszedtem a karbi tetejét, az úszóház tele volt kis fekete gumidarabokkal...
Ja épp a hétvégén cseréltem benzincsövet. Bakátson vettem. valaki hasonlót tapasztalt már? made in usa...
Arra gondoloik, hogy a gumicsóből amikor a fém csövekre ráhúzom akkor faragok belőle ilyen kis genyákat. ez lehet?

Jártam én is így benzincsővel. Jó régen. Egyszerűen elkezdett szétmállani a cső belseje. Aztán ha jól emlékszem, Merki Pistától került bele gyári.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #15785 Dátum: 2007 Május 13, 23:28:21 »

én már a gumicsövekben sem bízok, mikor csináltam a gépet vettem direkt olaj és benzinálló csövet (dupla falú szálerősítésű) a főfékhenger és a fékolajtartály közé. Az eredmény az lett hogy a fékolaj kb 2-3 hónapig "át könnyezet" a csövön aztán abbahagyta. Nem levegősödött be meg nem is folyt el az olaj. Hogy ezt míért csinálta passz. De más csövet sehol sem találtam.


                             GNX-967
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15784 Dátum: 2007 Május 13, 23:23:47 »

Ja, milyen magasan kellene lennie a benzinnek az úszóházban?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #15783 Dátum: 2007 Május 13, 23:23:19 »

A régebbi tankok alján elszokott tömődni a kanyar. Én személy szerint nem ajánlom a hollander leszedését mert eddig ahány ismerősöm leszedte annak állandóan szivárgott visszarakás után (új tömítést is raktak). De ez az én véleményem ill. tapasztalatom. Elkerülést illetően van aki kiönti műgyantával vagy nitrós zománcfestékkel a tank belsejét.


                             GNX-967
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15782 Dátum: 2007 Május 13, 23:22:34 »

magas fordulaton kipörgettem a dzsuvát, ment is szépen.
Egy darabig...
Szereltetek már Bogarat az Andrássy úton?  Grin Grin Grin én már igen!  Evil
de sokáig itt sem húzta...
volt időm leszedtem a karbi tetejét, az úszóház tele volt kis fekete gumidarabokkal...
Ja épp a hétvégén cseréltem benzincsövet. Bakátson vettem. valaki hasonlót tapasztalt már? made in usa...
Arra gondoloik, hogy a gumicsóből amikor a fém csövekre ráhúzom akkor faragok belőle ilyen kis genyákat. ez lehet?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #15781 Dátum: 2007 Május 13, 23:15:56 »

Nekem is pontosan ez tortent ma! Jovok haza Budaorsrol (ahol az egyik korforgalomban csatlakozott mogem egy CTB-763 rendszamu kubelwagen! Cheesy az kiaz?) es a Gazdagreti lakotelep aljan levo kis emelkedonel elkezdett gyengulni a kocsi, mintha kihagyott volna par utemet, ugyh gyorsan felrealltam a bicikli ut melle es mivel szerintem kifogyott a benzin (a mutato szerint volt meg benne egy keves, talan az emelkedo miatt nem szivott uzemanyagot ?), a nalam levo kannabol toltottem meg bele 1-2 litert, 3-4 inditozas utan megint volt ennivaloja, ujbol erore kapott es folytattuk az utunkat hazafele. Mivel mar nem voltam messze, par keresztutca utan, mikor mar fordultam be a sajat utcamba ereztem, hogy mintha megint gond lenne, elkezdett gyengulni, majd leallt. Ha inditoztam, elindult, alapjarat nem volt, gazt adva elindult nagy keretlenul, de aztan leallt. nekem is dugulas lehet? lehet, h felkavarodott vmi trutymak a tankbol ? mennyi ido kipucolni a csoveket meg a tankot ? 1 nap alatt meg lehet csinalni? nehogyma' most rohadjon le a bogin Hortobagy elott!

De egyebkent az eset nagyon jo peldaja annak, h egy bogarnak telleg lelke van ... engem mindig csak akkor viccelt meg, mikor mar 100 meterre voltunk az otthontol, es utana is hazahozott vhogy... Szeretem Smiley


Nekem ugyan ez volt rajzás után. Szeptemberbe készülte el a gép,  rajzásig nem volt fél tanknál több benne. Két szűrőt cseréltem az első hónapba aztán ki tisztult a tank (azt hittem). Aztán tele lett tankolva rajzásra menet. Oda fele nem volt semmi gond. Haza fele pedig jöttek nekem is a kimaradások, gyengülések félreálltam Érdnél, látszólag minden rendben. Azt hittem a gyújtásom szórakozik. Met a jelenség ugyan ilyen amikor a trafó túlmelegszik a kis megszakító hézag végett. Megszakító rendben volt a jelenség pedig folytatódott kb 100 km-enként ismétlődött és 100-120 között jött elő a gyengülés félreállás után meg leállt. Kis szünet aztán megint ment minden alapjárat meg nem igen volt. Aztán hazaérve lehúztam a befolyó csövet az AC-ról és nem jött semmi. Én is arra gyanakodtam. Fogtam a kompresszort bele fújattam a csőbe meg cseréltem egy szűrőt , illetve kipucolta az AC előszűrőjét is. Azóta megszünt a jelenség.


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15780 Dátum: 2007 Május 13, 23:03:58 »

Nekem is pontosan ez tortent ma! Jovok haza Budaorsrol (ahol az egyik korforgalomban csatlakozott mogem egy CTB-763 rendszamu kubelwagen! Cheesy az kiaz?) es a Gazdagreti lakotelep aljan levo kis emelkedonel elkezdett gyengulni a kocsi, mintha kihagyott volna par utemet, ugyh gyorsan felrealltam a bicikli ut melle es mivel szerintem kifogyott a benzin (a mutato szerint volt meg benne egy keves, talan az emelkedo miatt nem szivott uzemanyagot ?), a nalam levo kannabol toltottem meg bele 1-2 litert, 3-4 inditozas utan megint volt ennivaloja, ujbol erore kapott es folytattuk az utunkat hazafele. Mivel mar nem voltam messze, par keresztutca utan, mikor mar fordultam be a sajat utcamba ereztem, hogy mintha megint gond lenne, elkezdett gyengulni, majd leallt. Ha inditoztam, elindult, alapjarat nem volt, gazt adva elindult nagy keretlenul, de aztan leallt. nekem is dugulas lehet? lehet, h felkavarodott vmi trutymak a tankbol ? mennyi ido kipucolni a csoveket meg a tankot ? 1 nap alatt meg lehet csinalni? nehogyma' most rohadjon le a bogin Hortobagy elott!

De egyebkent az eset nagyon jo peldaja annak, h egy bogarnak telleg lelke van ... engem mindig csak akkor viccelt meg, mikor mar 100 meterre voltunk az otthontol, es utana is hazahozott vhogy... Szeretem Smiley

Gyorssegély fél nap alatt megvan.
A tankban is van egy szűrő, azt is nézd meg, ahhoz ki kell szedned a tankot, és az alján a csöcsöt befogó hollandert letekerni. Csavarlazítóval biztos, hogy meg kell fújjad... A többit már látod. Ha a szűrő likas (Nekem a leszívástól ment szét, amikor az ukrán benyát szívogattam ki a tankból, mert a ledugott cső szétnyomta...), akkor azt forrasztással rendbe lehet tenni. Vagy ideiglenesen kiiktatod... Csak akkor vigyázz, mert a trutymó a kocsi alatt végigmenő hosszú csőszakaszban ál meg. Ja, és minden csövet fújj ki pumpával, vagy kompresszorral...
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 13, 23:05:47 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #15779 Dátum: 2007 Május 13, 22:27:25 »

ma állítottam karbit. Zsír volt, meg minden. oszt eccercsak megyek és elkeztem lessulni, majd leállt az egész...
dadogott akadozott.
állítottam, de ismét előjött a dolog...
pedig a könyv szerint tettem mindent.
mi lkehet?

Nekem is pontosan ez tortent ma! Jovok haza Budaorsrol (ahol az egyik korforgalomban csatlakozott mogem egy CTB-763 rendszamu kubelwagen! Cheesy az kiaz?) es a Gazdagreti lakotelep aljan levo kis emelkedonel elkezdett gyengulni a kocsi, mintha kihagyott volna par utemet, ugyh gyorsan felrealltam a bicikli ut melle es mivel szerintem kifogyott a benzin (a mutato szerint volt meg benne egy keves, talan az emelkedo miatt nem szivott uzemanyagot ?), a nalam levo kannabol toltottem meg bele 1-2 litert, 3-4 inditozas utan megint volt ennivaloja, ujbol erore kapott es folytattuk az utunkat hazafele. Mivel mar nem voltam messze, par keresztutca utan, mikor mar fordultam be a sajat utcamba ereztem, hogy mintha megint gond lenne, elkezdett gyengulni, majd leallt. Ha inditoztam, elindult, alapjarat nem volt, gazt adva elindult nagy keretlenul, de aztan leallt. nekem is dugulas lehet? lehet, h felkavarodott vmi trutymak a tankbol ? mennyi ido kipucolni a csoveket meg a tankot ? 1 nap alatt meg lehet csinalni? nehogyma' most rohadjon le a bogin Hortobagy elott!

De egyebkent az eset nagyon jo peldaja annak, h egy bogarnak telleg lelke van ... engem mindig csak akkor viccelt meg, mikor mar 100 meterre voltunk az otthontol, es utana is hazahozott vhogy... Szeretem Smiley


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15778 Dátum: 2007 Május 13, 21:22:56 »

és ezzel halálra itéltél egy jó állapotu lengőkart, és ha véletlen cserélni akarja majd valaki a belső siklócsapágyat akkor majd a lengőkart is lehet vele eggyütt kidobni.
Felhegesztik, újra méretre köszörülik. Akkor menthető, nem?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #15777 Dátum: 2007 Május 13, 21:08:43 »

Ma meg kellett állípítanom, hogy az utángyártott stabilizátor gumi (303) egy rakás szar.
5000km alatt úgy szétment mint a szar, nem elkopott, szétment.
Mikor összeraktam csak egyet cseréltem mert nem volt több a boltban (most már tudom milyen szerencsés vagyok) a jóállapotú régi úgy áll mintha odarajzolták volna.
Most kezdhetek kukázni valahol jóállapotú gumikat, mert ilyen szart többet be nem teszek.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15776 Dátum: 2007 Május 13, 20:58:22 »

ma elkezdtük beépíteni a hangrendszert a buszba, hát nem épp gyors a dolog, nemis jutottunk csak odáig, hogy bement egy csipogó meg közép meg hangváltó az jatóba. másik ajtó, erősítők még sehol Sad eltart még egy ideig, mire minden bent lesz..korábban kell kezdeni Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #15775 Dátum: 2007 Május 13, 20:40:58 »

Én a lengőkarból vettem le, nekem be vált ha pedig nem lett volna jó akkor a persely lett volna soron, de műxik. Idézve Mareszt lengőkar pedig tonnaszámra van. A híd pedig drága.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15774 Dátum: 2007 Május 13, 20:17:08 »

és ezzel halálra itéltél egy jó állapotu lengőkart, és ha véletlen cserélni akarja majd valaki a belső siklócsapágyat akkor majd a lengőkart is lehet vele eggyütt kidobni.
ha van más ötelet vagy tapasztalatod nyugodtan megoszthatod itt,mert sajnos 10hidböl 3nál van valmi szar éljen brazilia!
amugy lengökar tonna számra van!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #15773 Dátum: 2007 Május 13, 19:28:17 »

Karbit? nemá...
Nem karbit említettél? Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15772 Dátum: 2007 Május 13, 19:27:33 »

Karbit? nemá...
lehet az AC szűrőjében is valami
vagy karbi fúvókában
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15771 Dátum: 2007 Május 13, 19:25:30 »

A nagy szerelés közben fellazítottál némi koszt, ami a megfelelő helyen dugulást okozott. Pucolj!
Karbit? nemá... Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 13, 19:30:43 írta FradiDani »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #15770 Dátum: 2007 Május 13, 19:21:28 »

ma állítottam karbit. Zsír volt, meg minden. oszt eccercsak megyek és elkeztem lessulni, majd leállt az egész...
dadogott akadozott.
állítottam, de ismét előjött a dolog...
pedig a könyv szerint tettem mindent.
mi lkehet?
A nagy szerelés közben fellazítottál némi koszt, ami a megfelelő helyen dugulást okozott. Pucolj!

Bácsi Győző
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15769 Dátum: 2007 Május 13, 19:14:44 »

ma állítottam karbit. Zsír volt, meg minden. oszt eccercsak megyek és elkeztem lessulni, majd leállt az egész...
dadogott akadozott.
állítottam, de ismét előjött a dolog...
pedig a könyv szerint tettem mindent.
mi lkehet?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #15768 Dátum: 2007 Május 13, 18:38:58 »

Ma elegem lett a néha akadozó gyűjtásból... Előkerestem a vélt hiba miatt kivett kék trafót, kicsit átfújkáltam, bekötöttem, láss csodát..?! Jobb, mint az új! Eredeti forever! Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15767 Dátum: 2007 Május 13, 17:48:02 »

Azért nem kellene ennyire AZS-t utánozni  Cheesy
Egyébként gratulálok!

De az olajam folyik... :-(
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15766 Dátum: 2007 Május 13, 16:54:21 »

lengökar ki és belsö felfekvö részén (perselynél)köszörölni kell,vagy csiszolni vagy bármi hasonló  10hidból 3nál van iylen
és ezzel halálra itéltél egy jó állapotu lengőkart, és ha véletlen cserélni akarja majd valaki a belső siklócsapágyat akkor majd a lengőkart is lehet vele eggyütt kidobni.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15765 Dátum: 2007 Május 13, 14:51:22 »


De az olajam folyik... :-(
Az kinek nem? Grin Cool Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15764 Dátum: 2007 Május 13, 13:45:12 »

Ma lett:
- 1-2-3-4-R
- beállított kuplung
- működő generátor
- végre jó légszűrő
- összefaragott, talán tartós gyújtás
- légtelenített első fékek
- kormányoszlop rögzítés
- kmspirál csere
- sok apróság
Ja, mindemellett reggel felálltunk a garázsból. Imádok Buszozni.
De az olajam folyik... :-(
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15763 Dátum: 2007 Május 13, 11:02:10 »

Monnyuk a pillangószelep, nem nagyon teszi a dolgát... Elvileg az szabályozza indításkor a nagyobb bordulatot, nem?
náléam ezt nem teszi...
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15762 Dátum: 2007 Május 13, 11:00:02 »

Lehet, de abban a két percben fordulaton is villog a tőttés? Szénkefe?

nem, csak az alapjárat közelében. Fordulaton semmi gond. megvaccsingolom.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15761 Dátum: 2007 Május 13, 10:59:02 »

Ez dinamó vagy generátor?A dinamó az tölt alapjáraton?Lehet,hogy csak a 6 voltos nem töltött?Milyen karbi van rajta most?
Generális. Solex 30PICT-2.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15760 Dátum: 2007 Május 13, 10:44:41 »

Mai SZMB:
-Betettem a fordulatszám-mérőt. Holnap lehet teszek be képet (kókány lett, de ez csak ideiglenes...)
-Kicseréltem a benzincsövet.
apró pó, gyárilag volt benzinszűrő a motortérben? milyen? képet ha tudtok.
GYárilag csak az ac-ben lévő szűrőszita volt. Azé' azt is illik nézegetni.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #15759 Dátum: 2007 Május 13, 10:43:30 »

Helyzet:
induláskor kb 2 percig könnyen lefullad a motor. töltéslámpa pislákol, ha gondol egyet leáll... aztán utánna megy ahogy kölll.
Lehet az a gond, hogy 1.6 a motor és az 1.3 karbija van rajta még?
Lehet, de abban a két percben fordulaton is villog a tőttés? Szénkefe?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #15758 Dátum: 2007 Május 13, 10:37:59 »

Helyzet:
induláskor kb 2 percig könnyen lefullad a motor. töltéslámpa pislákol, ha gondol egyet leáll... aztán utánna megy ahogy kölll.
Lehet az a gond, hogy 1.6 a motor és az 1.3 karbija van rajta még?
Ez dinamó vagy generátor?A dinamó az tölt alapjáraton?Lehet,hogy csak a 6 voltos nem töltött?Milyen karbi van rajta most?

Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15757 Dátum: 2007 Május 12, 21:34:43 »

Helyzet:
induláskor kb 2 percig könnyen lefullad a motor. töltéslámpa pislákol, ha gondol egyet leáll... aztán utánna megy ahogy kölll.
Lehet az a gond, hogy 1.6 a motor és az 1.3 karbija van rajta még?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #15756 Dátum: 2007 Május 12, 21:27:53 »

Mai SZMB:
-Betettem a fordulatszám-mérőt. Holnap lehet teszek be képet (kókány lett, de ez csak ideiglenes...)
-Kicseréltem a benzincsövet.
apró pó, gyárilag volt benzinszűrő a motortérben? milyen? képet ha tudtok.
Oldalak: 1 ... 1616 1617 1618 1619 1620 [1621] 1622 1623 1624 1625 1626 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.