www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 08:50:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921355 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1507 1508 1509 1510 1511 [1512] 1513 1514 1515 1516 1517 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14824395 alkalommal)
Nem elérhető Öcsman
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #20171 Dátum: 2007 Október 16, 18:50:56 »

Hali!  talán 500eft-bol kivitelezhető amit álmodtál, a 2  lityis megoldás olcsóbb sztem Wink

Azt a 2lityis motort nem raknám be,mert nem tudna kielégiteni.És ugye hazudik az ,aki nem azért csinál valamit,hogy ne élvezze. Smiley
Nem elérhető Öcsman
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #20170 Dátum: 2007 Október 16, 18:49:08 »

ha pesti vagy én szivesen elmegyek segiteni neked autot választani de akor megyünk egyet az enyémel és akor mond hogy a karbis gyenge vagy nem

Bp.IV.-ben lakom.
Az első autom karbis volt és sokat szívtam vele.Sajna hagyott érzelmi nyomokat bennem ,ezáltal a karbiról" hallani nem szeretnék".A másik,hogy szerintem rosszabb a hatásfoka mint egy injectorosnak.Főleg egy hengerenkénti befecsistől.És a fogyasztása is jobb. Egyébként sok féle fogyit olvastam a neten.Mi a franko? 8-tól 10-11litereket olvastam nagyságrendileg gyári 1.2-es és 1.3-as mocitol.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #20169 Dátum: 2007 Október 16, 18:42:23 »

Sziasztok,üdvözlök mindenkit!
A mai reggel a szokásos autónézegetés a neten és valahogy beleakadtam a bogárban.Elöszőr átnéztem a használtauto.hu-n a kínálatott és semmi.Aztán körülnéztem a neten és mindjárt találtam sok olyan példányt az autóból ,ami beinditotta a fantáziámat és az érzelmi szálak is kezdenek megremegni Smiley
Az elképzeléseim már meg is születtek csak még semmit sem tudok a bogárról. A legnagyobb problémám a motor. Tudtok abban segíteni, hogy milyen korszerübb motort lehet belerakni? A karburátoros motorok nem az én világom.Nagyon kevés erejük van és ahoz képpest sokat fogyasztanak.A megbízhatóság meg nem tudom.Néztem a transzporternek a 2literes mociját,de az is nagyon kevésnek tűnik nekem teljesítményben, ahoz képpest hogy 2literes.Én inkább valami 1.3-as motorra gondolok és min.60le-től 80-90le körülig.
Hali!  talán 500eft-bol kivitelezhető amit álmodtál, a 2  lityis megoldás olcsóbb sztem Wink

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #20168 Dátum: 2007 Október 16, 18:41:58 »

Sziasztok,üdvözlök mindenkit!
A mai reggel a szokásos autónézegetés a neten és valahogy beleakadtam a bogárban.Elöszőr átnéztem a használtauto.hu-n a kínálatott és semmi.Aztán körülnéztem a neten és mindjárt találtam sok olyan példányt az autóból ,ami beinditotta a fantáziámat és az érzelmi szálak is kezdenek megremegni Smiley
Az elképzeléseim már meg is születtek csak még semmit sem tudok a bogárról. A legnagyobb problémám a motor. Tudtok abban segíteni, hogy milyen korszerübb motort lehet belerakni? A karburátoros motorok nem az én világom.Nagyon kevés erejük van és ahoz képpest sokat fogyasztanak.A megbízhatóság meg nem tudom.Néztem a transzporternek a 2literes mociját,de az is nagyon kevésnek tűnik nekem teljesítményben, ahoz képpest hogy 2literes.Én inkább valami 1.3-as motorra gondolok és min.60le-től 80-90le körülig.

amugy az ismerösöm a bogárar rárakta a KE-jetronik+Digifont egyöt öszevariálta és nagyon álat

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #20167 Dátum: 2007 Október 16, 18:40:59 »

Sziasztok,üdvözlök mindenkit!
A mai reggel a szokásos autónézegetés a neten és valahogy beleakadtam a bogárban.Elöszőr átnéztem a használtauto.hu-n a kínálatott és semmi.Aztán körülnéztem a neten és mindjárt találtam sok olyan példányt az autóból ,ami beinditotta a fantáziámat és az érzelmi szálak is kezdenek megremegni Smiley
Az elképzeléseim már meg is születtek csak még semmit sem tudok a bogárról. A legnagyobb problémám a motor. Tudtok abban segíteni, hogy milyen korszerübb motort lehet belerakni? A karburátoros motorok nem az én világom.Nagyon kevés erejük van és ahoz képpest sokat fogyasztanak.A megbízhatóság meg nem tudom.Néztem a transzporternek a 2literes mociját,de az is nagyon kevésnek tűnik nekem teljesítményben, ahoz képpest hogy 2literes.Én inkább valami 1.3-as motorra gondolok és min.60le-től 80-90le körülig.

ha pesti vagy én szivesen elmegyek segiteni neked autot választani de akor megyünk egyet az enyémel és akor mond hogy a karbis gyenge vagy nem

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Öcsman
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #20166 Dátum: 2007 Október 16, 18:39:35 »

Sziasztok,üdvözlök mindenkit!
A mai reggel a szokásos autónézegetés a neten és valahogy beleakadtam a bogárban.Elöszőr átnéztem a használtauto.hu-n a kínálatott és semmi.Aztán körülnéztem a neten és mindjárt találtam sok olyan példányt az autóból ,ami beinditotta a fantáziámat és az érzelmi szálak is kezdenek megremegni Smiley
Az elképzeléseim már meg is születtek csak még semmit sem tudok a bogárról. A legnagyobb problémám a motor. Tudtok abban segíteni, hogy milyen korszerübb motort lehet belerakni? A karburátoros motorok nem az én világom.Nagyon kevés erejük van és ahoz képpest sokat fogyasztanak.A megbízhatóság meg nem tudom.Néztem a transzporternek a 2literes mociját,de az is nagyon kevésnek tűnik nekem teljesítményben, ahoz képpest hogy 2literes.Én inkább valami 1.3-as motorra gondolok és min.60le-től 80-90le körülig.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20165 Dátum: 2007 Október 16, 17:19:22 »

nem érig meg önteni
mégis mennyi lenne?
CNC marás?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20164 Dátum: 2007 Október 16, 17:11:46 »

KERESEK!
Olyan céget, embert, aki tud egyedi karbi szívócsövet készíteni!
 
nem érig meg önteni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20163 Dátum: 2007 Október 16, 13:57:33 »

KERESEK!
Olyan céget, embert, aki tud egyedi karbi szívócsövet készíteni!
 
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #20162 Dátum: 2007 Október 15, 22:05:29 »

Gyuszkó keres LT ajtót, ezért gondoltam itt felteszem az én kérdésem is:
Hasonló problémával küzdök, de nekem (barátomnak) T3 hoz kellene az a kis fül ami oldalt csúszik. Azt mondták az okosak, hogy PÉCS környékén, van valami buszos-bogaras emberke. Tudna valaki közelebbi infót adni?
(talán annyira nem volt off)

T2a - T1
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20161 Dátum: 2007 Október 15, 17:09:14 »

akkor neke a gyári helyén van bent  atyp 4 hűtő ? hoyg fért be akutyaházba ?
igy van nekem is van egy ilyenem de nem raktam fel cserébe igy is mindig tul hideg az olajom!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #20160 Dátum: 2007 Október 15, 14:38:54 »

a bugpack single quiet és dual quiet kipuffogó között mi a különbség? (azon túl,hogy az egyiknél egy dob a másiknál kettő)
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #20159 Dátum: 2007 Október 15, 13:00:57 »

akkor neke a gyári helyén van bent  atyp 4 hűtő ? hoyg fért be akutyaházba ?
ki lett szélesítve...

'81 Hecho en México
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #20158 Dátum: 2007 Október 15, 12:59:32 »

A hűtés témához:
1.8-as motor type4-es olajhűtő (1 vagy 2 'bordával' vastagabb mint a nagyolajhűtő) + 1L -es olajtartály alúlra (szívócső meghosszabítva). A termosztát( a hengerekre jutó levegő szabályzáshoz)+szerkezete nincs bennt . Nyáron 35 'C-os meleg, Írottkő (800m) 'megmászása', pörgetve (1-2 ritkán 3 (xar az út)) -> olajhőfok max 95-100 'C.
20 'C-os kűlső hőmérséklet alatt gyakorlatilag túlhűtés (nem mozdul ki a mutató ->50 'C). 25 'C -os hőmérséklet felett utazó tempónál 60-70-80 'C olajhőfok. Városban (50 km/h) 80-90. Ezután egy helyben állva (pl piros lámpa) 90-110 'C.

akkor neke a gyári helyén van bent  atyp 4 hűtő ? hoyg fért be akutyaházba ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #20157 Dátum: 2007 Október 15, 12:46:05 »

A hűtés témához:
1.8-as motor type4-es olajhűtő (1 vagy 2 'bordával' vastagabb mint a nagyolajhűtő) + 1L -es olajtartály alúlra (szívócső meghosszabítva). A termosztát( a hengerekre jutó levegő szabályzáshoz)+szerkezete nincs bennt . Nyáron 35 'C-os meleg, Írottkő (800m) 'megmászása', pörgetve (1-2 ritkán 3 (xar az út)) -> olajhőfok max 95-100 'C.
20 'C-os kűlső hőmérséklet alatt gyakorlatilag túlhűtés (nem mozdul ki a mutató ->50 'C). 25 'C -os hőmérséklet felett utazó tempónál 60-70-80 'C olajhőfok. Városban (50 km/h) 80-90. Ezután egy helyben állva (pl piros lámpa) 90-110 'C.

'81 Hecho en México
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #20156 Dátum: 2007 Október 15, 12:28:21 »

Maresz, van neked mikrométered ? Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20155 Dátum: 2007 Október 15, 11:51:54 »

sztem Balage emiatt kérdezte a csöveket  Roll Eyes
mintha ezt már 25ször kiveséztük volna itt...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20154 Dátum: 2007 Október 15, 10:37:17 »

Hideg zsiroldo?

A hideg zsíroldó nagyon durva anyag (csak gumikesztyűben szabad megfogni!), és vigyázni kell vele, mert megmarja az alumíniumot is! (Legalábbis ami nekem van).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #20153 Dátum: 2007 Október 15, 09:46:25 »

CNC - maró program (tervrajz) tervezőt keresek!!
20/222-0373

nem lesz olcsó  Shocked

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #20152 Dátum: 2007 Október 15, 09:39:36 »

hülye kérdésre hülye válasz!
igen b+
szerinted?
...
az pedig egy faszság!
25 rongyból van egy nagynyomású pumpád, külső szűrővel, oszt nem kell baszakodni csövekkel, nincs rizikó, meg esztétikusabb, és jobb is... pfff...
Ez addig lesz jó, amíg egyszer ki nem találod, hogy akarsz, egy rendes kipufogó rendszert, és nem fog elférni rendesen.
A fronthűtőbe teleportációval fog eljutni az olaj, vagy csövekkel fogsz baszkolodni? Huh


sztem Balage emiatt kérdezte a csöveket  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20151 Dátum: 2007 Október 15, 09:30:35 »

CNC - maró program (tervrajz) tervezőt keresek!!
20/222-0373
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20150 Dátum: 2007 Október 15, 09:18:22 »

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20149 Dátum: 2007 Október 15, 09:16:28 »

Ez addig lesz jó, amíg egyszer ki nem találod, hogy akarsz, egy rendes kipufogó rendszert, és nem fog elférni rendesen.
A fronthűtőbe teleportációval fog eljutni az olaj, vagy csövekkel fogsz baszkolodni?  Huh


hülye kérdésre hülye válasz!
igen b+
szerinted?
...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #20148 Dátum: 2007 Október 14, 23:34:02 »

forraltbort biztos melegíteni akar, nem? *-)

akkor meg szerkeszt fémből egy kis dobozt, és beteszi a motortérbe Smiley

OFF

mint aszakácskönyv, ami arról szól,hoyg süssünk mindenfélét alufóliába csomagolva eg ykocsi leölmőjén Smiley és a sütési idő megtett kilométerben votl kb megadva Cheesy

ON

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #20147 Dátum: 2007 Október 14, 23:31:13 »

szivargyújtós hűtőtűska ? télen meg kiteszed a tetőre.
forraltbort biztos melegíteni akar, nem? *-)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #20146 Dátum: 2007 Október 14, 23:30:26 »

A fronthűtőről jut eszembe...
hogy lehetne megoldani, hogy nyáron hűtsem a sört a bogiban?
Ugyanez télen a forraltborral...
hűtőszkrény?
télen meg fordítsd ki  Wink Grin Evil
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #20145 Dátum: 2007 Október 14, 23:29:44 »

A fronthűtőről jut eszembe...
hogy lehetne megoldani, hogy nyáron hűtsem a sört a bogiban?
Ugyanez télen a forraltborral...

szivargyújtós hűtőtűska ? télen meg kiteszed a tetőre.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20144 Dátum: 2007 Október 14, 23:04:26 »

Ez addig lesz jó, amíg egyszer ki nem találod, hogy akarsz, egy rendes kipufogó rendszert, és nem fog elférni rendesen.
A fronthűtőbe teleportációval fog eljutni az olaj, vagy csövekkel fogsz baszkolodni?  Huh


A fronthűtőről jut eszembe...
hogy lehetne megoldani, hogy nyáron hűtsem a sört a bogiban?
Ugyanez télen a forraltborral...

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20143 Dátum: 2007 Október 14, 22:15:58 »

Ez addig lesz jó, amíg egyszer ki nem találod, hogy akarsz, egy rendes kipufogó rendszert, és nem fog elférni rendesen.
A fronthűtőbe teleportációval fog eljutni az olaj, vagy csövekkel fogsz baszkolodni?  Huh


az pedig egy faszság!
25 rongyból van egy nagynyomású pumpád, külső szűrővel, oszt nem kell baszakodni csövekkel, nincs rizikó, meg esztétikusabb, és jobb is... pfff...
én még ezt a variációt is megűberelem egy fronthűtővel, mármegvan minden, csak összekék rakni!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20142 Dátum: 2007 Október 14, 21:56:39 »

de én nem olyat akarok, hanem olyat, ahol a pumpából kijön az olaj a szűrőbe, aztán vissza a blokkba, nagyobb keresztmetszetű csöveken, mint ami a fedeles pumpában van.
az pedig egy faszság!
25 rongyból van egy nagynyomású pumpád, külső szűrővel, oszt nem kell baszakodni csövekkel, nincs rizikó, meg esztétikusabb, és jobb is... pfff...
én még ezt a variációt is megűberelem egy fronthűtővel, mármegvan minden, csak összekék rakni!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #20141 Dátum: 2007 Október 14, 19:52:31 »

apropó, hova szokás a visszatérő ágat befúrni a blokkba ?

A nyomott ag vakdugojaba a blokk hatuljan vagy az olajgombanal.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #20140 Dátum: 2007 Október 14, 19:51:38 »

az egész kocsit kicseréled? mi marad a régi kasztniból?  Roll Eyes
már ha erre a 71-re gondolsz abbol kidobáltam a rozsdás részeket  Grin volt belőlle rendesen

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #20139 Dátum: 2007 Október 14, 19:46:08 »

lehet így hagyom , tiszta ájron filing
az egész kocsit kicseréled? mi marad a régi kasztniból?  Roll Eyes
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #20138 Dátum: 2007 Október 14, 19:45:44 »

Idézet
aki utángyártott küszöböt épít be annak ajánlom levenni rólla a kárpitlefogó lécet ,  ha 2 évnél tovább akarja használni Evil

Szeva ESZ Kollága!
Nézzél már be lécci a komplett autokba!

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #20137 Dátum: 2007 Október 14, 19:42:59 »

lehet így hagyom , tiszta ájron filing

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #20136 Dátum: 2007 Október 14, 19:41:59 »

ma sem unatkoztam Smiley

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #20135 Dátum: 2007 Október 14, 19:40:26 »

aki utángyártott küszöböt épít be annak ajánlom levenni rólla a kárpitlefogó lécet ,  ha 2 évnél tovább akarja használni Evil

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #20134 Dátum: 2007 Október 14, 18:56:54 »

????
a külső szűrő olajpumpával együt van.
kiszeded a régit, beteszed az újat és nem fúrkálsz semmit.

de én nem olyat akarok, hanem olyat, ahol a pumpából kijön az olaj a szűrőbe, aztán vissza a blokkba, nagyobb keresztmetszetű csöveken, mint ami a fedeles pumpában van.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20133 Dátum: 2007 Október 14, 18:18:45 »

????
a külső szűrő olajpumpával együt van.
kiszeded a régit, beteszed az újat és nem fúrkálsz semmit.
nem csak olyan van ami fedélen van!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20132 Dátum: 2007 Október 14, 17:15:59 »

apropó, hova szokás a visszatérő ágat befúrni a blokkba ?

????
a külső szűrő olajpumpával együt van.
kiszeded a régit, beteszed az újat és nem fúrkálsz semmit.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1507 1508 1509 1510 1511 [1512] 1513 1514 1515 1516 1517 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.