www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 22:43:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1504 1505 1506 1507 1508 [1509] 1510 1511 1512 1513 1514 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818098 alkalommal)
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #20291 Dátum: 2007 Október 18, 14:36:07 »

Milyen karbi, milyen elosztó?
Ha 34 pict 3, akkor azt először kompatibilissá kell tenni az esetleg nem vákumos gyújtással, mert amúgy rángat/erőtlen kisfordulaton.
Attól függ, mekkora a repedés!?
30 pict3-as. levágtam a csövecskéből a lukas részeket, és visszatettem, de így is csinálja. az előző is ilyen volt, de azzal nem volt gond. volt egy tipp, hogy talán a szívócső fagyogat, de akkopr alapjáratom se lenne. volt már fagyogatás, és azt az alapjáraton is lehetett érezni rendesen....
plusz, ha a szívató be van kapcsolva, nem csinálja.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #20290 Dátum: 2007 Október 18, 14:28:30 »

Sőt, sértődős, vagy csak ilyen kedved van. Semmi bajom a forgalomban 100 paci nélkül. Pesten sem...
Ettől függetlenül elfog néha a vágyódás egy erősebb motor után, de nem vészes, tudom kezelni... Grin

No, azért az Öcsisajt 50 paciját élvezted már... és asszem tetszett is... Grin Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #20289 Dátum: 2007 Október 18, 12:19:42 »

Az alapjáratom oké, mint a svájci óra, a gyorsító ma este lett kipucolva brutális módon. Hanem. Erre felmegy a papíros légszűrő is, de a vákuumcső csöve le ven dugózva - ami a szűrőre megy - lehúztam, hát mit látok? két repedést, ahol esetleg falsot szívhatott. lehetett ez az oka?
kicsit olyan az érzés, mint amikor motoron nem jó a beállítás, és túl sok levegőt/benyát kap, küszködik, aztán megindul. Hm?
Milyen karbi, milyen elosztó?
Ha 34 pict 3, akkor azt először kompatibilissá kell tenni az esetleg nem vákumos gyújtással, mert amúgy rángat/erőtlen kisfordulaton.
Attól függ, mekkora a repedés!?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #20288 Dátum: 2007 Október 18, 12:18:04 »

Mert király vagy, én meg balfasz.
Sőt, sértődős, vagy csak ilyen kedved van. Semmi bajom a forgalomban 100 paci nélkül. Pesten sem...
Ettől függetlenül elfog néha a vágyódás egy erősebb motor után, de nem vészes, tudom kezelni... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #20287 Dátum: 2007 Október 18, 11:16:33 »

Az alapjáratom oké, mint a svájci óra, a gyorsító ma este lett kipucolva brutális módon. Hanem. Erre felmegy a papíros légszűrő is, de a vákuumcső csöve le ven dugózva - ami a szűrőre megy - lehúztam, hát mit látok? két repedést, ahol esetleg falsot szívhatott. lehetett ez az oka?
kicsit olyan az érzés, mint amikor motoron nem jó a beállítás, és túl sok levegőt/benyát kap, küszködik, aztán megindul. Hm?
nekem is ilyen. még mindig nem volt időm a karbit belőni. szerintem beállítás gond.
gyújtás, szelephézag rendben.
az 1600os motoron jól ment ez a karbi, ebből kiindulva meg kell hogy tudja etetni az 1500öst is szépen. ugye?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #20286 Dátum: 2007 Október 18, 10:41:18 »

Itt a fórumon nem nagyon díjazzák a bogarak átalakítását, ezt vedd figyelembe!  Smiley
Amúgy meg beszélj Bugmasterrel, neki ilyesmi van.  Nemsokára jön ki hozzám Dunakeszire, ott megnézheted.


mikor is ?Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20285 Dátum: 2007 Október 17, 20:46:51 »

*inkább tapasztalatlan

de mostmár ezt is tudod ;-)
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #20284 Dátum: 2007 Október 17, 20:32:11 »

nem, a csapágy porvédő sapkájának csúcsán

úgyhogy még a kereket sem kell leszedni, csak a dísztárcsát

Óhh persze hülye vagyok*! Értem teljesen világos! Kösz mindent!

*inkább tapasztalatlan
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 17, 20:40:42 írta Kacsa »

T2a - T1
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #20283 Dátum: 2007 Október 17, 20:25:54 »

Mármint a tárcsa és a kerék közötti részen mondod ugye? Belül a tárcsa és a kasztni között nincs ilyen cucc már amennyire én láttam. Akkor leszedem a kerek és remélem valahol ott lesz a tárcsa mögöt. Köszi!

nem, a csapágy porvédő sapkájának csúcsán

úgyhogy még a kereket sem kell leszedni, csak a dísztárcsát
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #20282 Dátum: 2007 Október 17, 20:01:43 »

van rajta egy pici biztosító, amit le kell pattintani, vagy ha sasszeg, leszedni. Utána kupakból kijön és felfelé kihúzni. Legalábbis a T2-ben.

Mármint a tárcsa és a kerék közötti részen mondod ugye? Belül a tárcsa és a kasztni között nincs ilyen cucc már amennyire én láttam. Akkor leszedem a kerek és remélem valahol ott lesz a tárcsa mögöt. Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 17, 20:05:34 írta Kacsa »

T2a - T1
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20281 Dátum: 2007 Október 17, 19:57:46 »

van rajta egy pici biztosító, amit le kell pattintani, vagy ha sasszeg, leszedni. Utána kupakból kijön és felfelé kihúzni. Legalábbis a T2-ben.

Ugyan kicsit off mert T3 hoz kell, de ha jól tudom T2 höz is ugyan így megy.
Hogy kell kicserélni a kilóméteróra spirált? Felül gondolom ki kell húzni a km órából alul viszont a kerékbe megy bele. Ott hogy kell kiszedni? Huh
Nem elérhető Kacsa
Hozzászólások: 240


« Hozzászólás #20280 Dátum: 2007 Október 17, 19:55:47 »

Ugyan kicsit off mert T3 hoz kell, de ha jól tudom T2 höz is ugyan így megy.
Hogy kell kicserélni a kilóméteróra spirált? Felül gondolom ki kell húzni a km órából alul viszont a kerékbe megy bele. Ott hogy kell kiszedni? Huh

T2a - T1
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20279 Dátum: 2007 Október 17, 19:51:43 »

várjálmá' baze.
most jut eszembe, hogy kuplungszerkezetet kell cserélni.
vezetős váltó volt benne és most vezető nélküli.

ilyenkor a kinyomócsapágy is cserés vagy csak a szerkezet?
mind2

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #20278 Dátum: 2007 Október 17, 19:20:50 »

Eltömődött gyorsító fúvóka, eltömődött alapjárati rendszer (leginkább az átmeneti rész), túl kicsi alapjárati fúvóka.
Az alapjáratom oké, mint a svájci óra, a gyorsító ma este lett kipucolva brutális módon. Hanem. Erre felmegy a papíros légszűrő is, de a vákuumcső csöve le ven dugózva - ami a szűrőre megy - lehúztam, hát mit látok? két repedést, ahol esetleg falsot szívhatott. lehetett ez az oka?
kicsit olyan az érzés, mint amikor motoron nem jó a beállítás, és túl sok levegőt/benyát kap, küszködik, aztán megindul. Hm?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20277 Dátum: 2007 Október 17, 19:14:04 »

Pityubácsi Szombat akkor lendületet vehet! Smiley
Szabadulok szombatra melófogházból! Smiley
Viszopnt qrva xar időnk lesz de majd befűtűnk hp-val! Smiley
 Grin

várjálmá' baze.
most jut eszembe, hogy kuplungszerkezetet kell cserélni.
vezetős váltó volt benne és most vezető nélküli.

ilyenkor a kinyomócsapágy is cserés vagy csak a szerkezet?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #20276 Dátum: 2007 Október 17, 19:13:50 »

hát pasz látni kéne
holnap fotózom köszi

06208005898
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #20275 Dátum: 2007 Október 17, 18:12:24 »

nincs mert ma diagnosztizáltuk  a betegséget...az ékszij fogaskerekének a stiftje okozta a galibát. tehát a vége a törött .

hát pasz látni kéne

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #20274 Dátum: 2007 Október 17, 18:08:06 »

foto van rola??
nincs mert ma diagnosztizáltuk  a betegséget...az ékszij fogaskerekének a stiftje okozta a galibát. tehát a vége a törött .

06208005898
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #20273 Dátum: 2007 Október 17, 17:57:56 »

tudom hogy nem ide tartozik de van valakinek valami 5lete mit csináljak?t4-esem főtengelyének végéből letört egy darab lehet-e hegeszteni vagy másikat szerezzek az új  méregdrága... Embarrassed

foto van rola??

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #20272 Dátum: 2007 Október 17, 17:48:43 »

 tudom hogy nem ide tartozik de van valakinek valami 5lete mit csináljak?t4-esem főtengelyének végéből letört egy darab lehet-e hegeszteni vagy másikat szerezzek az új  méregdrága... Embarrassed

06208005898
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #20271 Dátum: 2007 Október 17, 16:39:22 »

a lendület, apám, a ledület.
látszik, hogy nem trabanttal kezdted :-)
Én azzal kezdtem. Hármat fogyasztottam el jó egészséggel.
(Mindhárom lábon ment el, jó állapotban... Wink)
Azzal tényleg meg kellett tanulnomlendületből autózni. Plusz egészséges veszélyérzet épül ki az emberben, hála a duroplasztnak.
De komolyan: megtanulsz vigyázni a másik autósra is.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #20270 Dátum: 2007 Október 17, 15:40:33 »

Érdekes, városban még elmegy a dolog, nekem országúton van az a bajom, hogy a balfaszokat nehéz megelőzni, azt a fajtát, aki akkor nyomja neki, mikor előzni lehetne, egyébként meg 60-70.
nem országúti előzésről volt szó, az tényleg nehézkes vele. ettől még városban tökéletes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #20269 Dátum: 2007 Október 17, 15:39:52 »

Mert király vagy, én meg balfasz.
most erre mit mondjak? 5 éve használom és sosem volt gondom a város tempójával. ezután bármit írhatsz, én tudom, hogy hogyan lehet használni, vita vége

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #20268 Dátum: 2007 Október 17, 15:13:42 »

Nekem se, 30-40 lóerővel manapság már nem lehet résztvenni a forgalomban, mert a helyi járat busz letol az útról...babakocsis nő megelőz, érdi emelkedőn meg visszaesel 43 km/h-ra és hátulról agyonüt egy bontószökevény 25 éves rizsrakéta.
Ha valaki veteránozni akar az oké, de ha közlekedni, akkor bogárban minimum az 1.6-os. szvsz.
Ebben nem osztom a véleményed.
Mennyi a lakott területen kívül megengedett max, sebesség? Azt vígan tartja, és van annyira dinamikus, mint némely koreai vagy japó fűnyírómotoros. Autópályán meg a külső sávban 100-110-es tempóval el lehet menni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20267 Dátum: 2007 Október 17, 15:01:20 »

érdekes, nekem az 1.2es kopott motorral semmi bajom nincs, nem tol senki sehova
Mert király vagy, én meg balfasz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20266 Dátum: 2007 Október 17, 14:59:32 »

érdekes, nekem az 1.2es kopott motorral semmi bajom nincs, nem tol senki sehova

Érdekes, városban még elmegy a dolog, nekem országúton van az a bajom, hogy a balfaszokat nehéz megelőzni, azt a fajtát, aki akkor nyomja neki, mikor előzni lehetne, egyébként meg 60-70.

VW Beetle - the original since 1938
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #20265 Dátum: 2007 Október 17, 13:49:16 »

Nekem se, 30-40 lóerővel manapság már nem lehet résztvenni a forgalomban, mert a helyi járat busz letol az útról...babakocsis nő megelőz, érdi emelkedőn meg visszaesel 43 km/h-ra és hátulról agyonüt egy bontószökevény 25 éves rizsrakéta.
Ha valaki veteránozni akar az oké, de ha közlekedni, akkor bogárban minimum az 1.6-os. szvsz.
érdekes, nekem az 1.2es kopott motorral semmi bajom nincs, nem tol senki sehova

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #20264 Dátum: 2007 Október 17, 13:45:03 »

a lendület, apám, a ledület.
látszik, hogy nem trabanttal kezdted :-)

Pityubácsi Szombat akkor lendületet vehet! Smiley
Szabadulok szombatra melófogházból! Smiley
Viszopnt qrva xar időnk lesz de majd befűtűnk hp-val! Smiley
 Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20263 Dátum: 2007 Október 17, 13:35:35 »

Nekem se, 30-40 lóerővel manapság már nem lehet résztvenni a forgalomban, mert a helyi járat busz letol az útról...babakocsis nő megelőz, érdi emelkedőn meg visszaesel 43 km/h-ra és hátulról agyonüt egy bontószökevény 25 éves rizsrakéta.
Ha valaki veteránozni akar az oké, de ha közlekedni, akkor bogárban minimum az 1.6-os. szvsz.

a lendület, apám, a ledület.
látszik, hogy nem trabanttal kezdted :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20262 Dátum: 2007 Október 17, 13:13:46 »

szerintem Neked nem való bogár

Nekem se, 30-40 lóerővel manapság már nem lehet résztvenni a forgalomban, mert a helyi járat busz letol az útról...babakocsis nő megelőz, érdi emelkedőn meg visszaesel 43 km/h-ra és hátulról agyonüt egy bontószökevény 25 éves rizsrakéta.
Ha valaki veteránozni akar az oké, de ha közlekedni, akkor bogárban minimum az 1.6-os. szvsz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #20261 Dátum: 2007 Október 17, 11:44:37 »

Ötlet kellene nekem. Kicseréltem a karbimat, és elő is jött egy kis hiba.
Konkrétan gyorsításkor - jellemzően az alsó fordulatszámtartomámyban - rángat az erőmű. Tehát, ha mondjuk 40-nél hármasban van a szerkezet, iszonyatosan nehezen indul meg, ki, kihagy, aztán hirtelen megához tér, és megy. És tök mindegy, hogy hideg a motor, vagy meleg. A szívócső lefagyására gondoltam, de az alapjárat egyenletes, a szívató működik, szóval nem tudom.
Eltömődött gyorsító fúvóka, eltömődött alapjárati rendszer (leginkább az átmeneti rész), túl kicsi alapjárati fúvóka.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #20260 Dátum: 2007 Október 17, 10:18:54 »

nem fog 200m-en széthullani.
Dehogynem. A sima gyári moci tuti nem bírná el, problémás is megoldani. Ha sok lóerőt akarsz (70-80-at) akkor hatványozottan csőkken a moci élettartama, és megbízhatósága és pont. Egy 60 lóerős bogárral már nagyo állatul lehet közlekedni, igazi vadállat.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #20259 Dátum: 2007 Október 17, 09:50:16 »

Nekem ezt akkor csinálja, mikor szegény a keverék. Lehet még gyorsító hiba, nem nyom be eleget, és csak akkor indul meg, mikor belép a főfúvóka. De ez lehet, hogy marhaság, nem értek nagyon a karburátorokhoz.

Ötlet kellene nekem. Kicseréltem a karbimat, és elő is jött egy kis hiba.
Konkrétan gyorsításkor - jellemzően az alsó fordulatszámtartomámyban - rángat az erőmű. Tehát, ha mondjuk 40-nél hármasban van a szerkezet, iszonyatosan nehezen indul meg, ki, kihagy, aztán hirtelen megához tér, és megy. És tök mindegy, hogy hideg a motor, vagy meleg. A szívócső lefagyására gondoltam, de az alapjárat egyenletes, a szívató működik, szóval nem tudom.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20258 Dátum: 2007 Október 17, 09:38:39 »

Ötlet kellene nekem. Kicseréltem a karbimat, és elő is jött egy kis hiba.
Konkrétan gyorsításkor - jellemzően az alsó fordulatszámtartomámyban - rángat az erőmű. Tehát, ha mondjuk 40-nél hármasban van a szerkezet, iszonyatosan nehezen indul meg, ki, kihagy, aztán hirtelen megához tér, és megy. És tök mindegy, hogy hideg a motor, vagy meleg. A szívócső lefagyására gondoltam, de az alapjárat egyenletes, a szívató működik, szóval nem tudom.

Ha meghajtod, és tényleg meleg (nem csak városban), akkor is csinálja? Lefagyhat kicsit, ami csak akkor jön elő, ha nagyobb mennyiségű üzemanyag jut be (gyorsítás tipikusan).
A másik: gyorsító fúvóka mérete, benzinszint (AC mennyit nyom).
Harmadik: gyújtás (túl kicsi előgyújtásnál is csak nagyobb fordulaton ébred fel).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #20257 Dátum: 2007 Október 17, 08:58:27 »

Ötlet kellene nekem. Kicseréltem a karbimat, és elő is jött egy kis hiba.
Konkrétan gyorsításkor - jellemzően az alsó fordulatszámtartomámyban - rángat az erőmű. Tehát, ha mondjuk 40-nél hármasban van a szerkezet, iszonyatosan nehezen indul meg, ki, kihagy, aztán hirtelen megához tér, és megy. És tök mindegy, hogy hideg a motor, vagy meleg. A szívócső lefagyására gondoltam, de az alapjárat egyenletes, a szívató működik, szóval nem tudom.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #20256 Dátum: 2007 Október 17, 08:15:23 »

Itt a fórumon nem nagyon díjazzák a bogarak átalakítását, ezt vedd figyelembe!  Smiley
Amúgy meg beszélj Bugmasterrel, neki ilyesmi van.  Nemsokára jön ki hozzám Dunakeszire, ott megnézheted.

Persze, akkorinak teljes mértékben. De nem éri meg belecsempészni egy kis modern technikát a kaszni alá? A kérdés tényleg az hogy pénzben megéri-e.Azt néztem, hogy rengeteg helyre alkalmazzák a bogár alvázát,ugyhogy ha a kaszni is engedi ,akkor lehetőségek vannak, csak a kivitelezés a kérdés.
A 8 liter teljesen jó és még 10 is.Főleg ha azért már ad is valamit és nem 40pacit. Biztós én vagyok korlátozott,de nem tudom elképzelni hogy 40-50le mire képpes.Az má nagyon nyugdíjas.Én meg egy kicsit beteg vagyok odafent.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #20255 Dátum: 2007 Október 17, 01:49:03 »

elsőnek próbálj ki egy bogarat az 1.6 motorral, 50 pacival.
pölö az 1.1-es golf 50 lovától abban különbözik, hogy ez 2000-res fordulaton rendelkezésre áll, a 6000 rpm-mel szemben.
ezek mennek, meg a bárányfelhők.

most vezettem egy 1.6i-t nagyon bejött Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20254 Dátum: 2007 Október 17, 01:45:53 »

.  Sziasztok!
Egy pár dolgot leszögeznék.Tudom,hogy egy társaságba a beilleszkedés göröngyös út, főképp, ha más gondolatai vannak az egyénnek.
Nem vagyok felvágós apa kedvence.CSak hogy tudjátok,mert nem szégyellem, a családom hamar meghalt és még 20 éves sem voltam,amikor egyedül találtam magam.Ja és nem örököltem semmi nemű pénzt. Dolgozok annyit, hogy a terveimet meg tudjam valósitani. Ha nem egy millió forintból ,akkor többől.De ügye azt belátja mindenki,hogy itt már nem pár ezer ft-ról van szó.Ezért természetes, hogy utána érdeklődőm, ha van rá lehetőség.Mert tájékozódok, mielőtt belekezdek.Ezért utólag nem ér meglepetés és nem lehet mást hibáztatni. A bogár kasznija igen szemre való és könnyen lehet vele elmenni különböző irányzatokba.A szerelhetőségéről is sok jót hallottam már. Nekem csak a motorral van problémám.
Szerintem Leoval félreértettük egymást.Ismétlem, én nem fricskánnak szántam!

elsőnek próbálj ki egy bogarat az 1.6 motorral, 50 pacival.
pölö az 1.1-es golf 50 lovától abban különbözik, hogy ez 2000-res fordulaton rendelkezésre áll, a 6000 rpm-mel szemben.
ezek mennek, meg a bárányfelhők.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #20253 Dátum: 2007 Október 17, 00:59:05 »

hát egy picit elkéstél szerintem
ez már így van. sztem mindenki értette, csak ő nem mert nem fórumos.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #20252 Dátum: 2007 Október 17, 00:40:27 »

én azt mondtam, hogy húzás (a topicról), mert marhára nem ide tartozik a kezdők okítása, bogárvásárlás meg ilyenek... már ugyan mind1...
hát egy picit elkéstél szerintem


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1504 1505 1506 1507 1508 [1509] 1510 1511 1512 1513 1514 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.