www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 19:12:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1481 1482 1483 1484 1485 [1486] 1487 1488 1489 1490 1491 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14815755 alkalommal)
Robpanzer
« Hozzászólás #21211 Dátum: 2007 November 10, 21:32:34 »

egyszerűbb lenne leírni mi a célod


Az, hogy egy picit jdinamikusabb legyen.  Valahol olvastam, hogy elektronikus gyújtással magasabb furdulatszámon egy picit jobban húz., no meg mintha azt is írták volna, hogy kevesebbet fogyaszt.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #21210 Dátum: 2007 November 10, 21:21:14 »

Az elektronikus gyújtásról mi a véleményed?  Szerinted azt megéri?
egyszerűbb lenne leírni mi a célod

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Robpanzer
« Hozzászólás #21209 Dátum: 2007 November 10, 21:19:24 »

Amiről beszéltem az egy másik autóban volt egy kényszerből belekerült "nemszámítmileszvele" motor volt.
A két karbi az pdsit 1.6-os TLből,
A mostaniban egy 1.2-es "D" szimplaszívós motor van asszem 30pict3 karbival, vagy 31 nem is tudom.  Undecided
Mikor megvettem és még nem mentem vele addíg nekem is előkelő helyen volt a tervek között egy minimum 1.5-ös motor belecsinálása, de most kb 10000km után múlik az érzés, tetszik a motor, más világ.
Az elektronikus gyújtásról mi a véleményed?  Szerinted azt megéri?
Robpanzer
« Hozzászólás #21208 Dátum: 2007 November 10, 21:10:57 »

Igen, és nagyon köszönöm a tanácsaidat. Azt hiszem akkor inkább hanyagolom ezt.

Nekem most egy gyári 1.6-os moci van bennt a 03-asban. Pontosabban 1.3-as volt de át lett alakítva 1.6-ra, duplaszívósra.  Így, hogy a karbi is át lett cserélve, a hangerek is, különbözik valamiben egy gyári 1.6-ostól?
1303LS
« Hozzászólás #21207 Dátum: 2007 November 10, 21:09:03 »

Köszi. Neked most milyen karburátor van fennt?
Amiről beszéltem az egy másik autóban volt egy kényszerből belekerült "nemszámítmileszvele" motor volt.
A két karbi az pdsit 1.6-os TLből,
A mostaniban egy 1.2-es "D" szimplaszívós motor van asszem 30pict3 karbival, vagy 31 nem is tudom.  Undecided
Mikor megvettem és még nem mentem vele addíg nekem is előkelő helyen volt a tervek között egy minimum 1.5-ös motor belecsinálása, de most kb 10000km után múlik az érzés, tetszik a motor, más világ.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21206 Dátum: 2007 November 10, 21:07:36 »

attól hogy valaki feltesz egy webert meg dellortot magában nem fog nagy eredményet eléreni....a tuning véleményem szerint egy összetett dolog nem lehet csak úgy összehányni dolgokat....
igy van!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #21205 Dátum: 2007 November 10, 21:07:16 »

9 és 22 között.
9 mikor rájössz, hogy kurvasokat fogyaszt az autód és átváltassz nyúlszőrkalapos tata üzemmódba, de ekkor én az 1.2es mocimmal négyszeméllyel megelőzlek az érdi emelkedőn.
22 mikor a haveroknak bőgetve mutatod mit tud a csoda, ekkor én bár nem de egy jókarban lévő gyári egyhatos lehet hogy megfog a lámpánál, 10literes fogyasztással.
Remélem értessz és nem bántalak meg.

Igen, és nagyon köszönöm a tanácsaidat. Azt hiszem akkor inkább hanyagolom ezt.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #21204 Dátum: 2007 November 10, 21:06:28 »


Köszi szépen, akkor inkább dellorto karbikat fogok keresni. Azokkal mennyit eszik a gép?

attól hogy valaki feltesz egy webert meg dellortot magában nem fog nagy eredményet eléreni....a tuning véleményem szerint egy összetett dolog nem lehet csak úgy összehányni dolgokat....
1303LS
« Hozzászólás #21203 Dátum: 2007 November 10, 21:02:52 »


Köszi szépen, akkor inkább dellorto karbikat fogok keresni. Azokkal mennyit eszik a gép?
9 és 22 között.
9 mikor rájössz, hogy kurvasokat fogyaszt az autód és átváltassz nyúlszőrkalapos tata üzemmódba, de ekkor én az 1.2es mocimmal négyszeméllyel megelőzlek az érdi emelkedőn.
22 mikor a haveroknak bőgetve mutatod mit tud a csoda, ekkor én bár nem de egy jókarban lévő gyári egyhatos lehet hogy megfog a lámpánál, 10literes fogyasztással.
Remélem értessz és nem bántalak meg.
Robpanzer
« Hozzászólás #21202 Dátum: 2007 November 10, 21:00:44 »

Én szintén próbáltam jópár éve.
A motor egy gyári 1.6 os motor volt pici kompresszió növeléssel.
Amíg normál körülmények között használtam addíg semmi előnye nem volt, max a kicsit több fogyasztás okokzta üzemanyagrendszer öblítés.  Grin
Viszont 2.-3. fokozatban megforgatva, lepadlózva érezhető volt a különbség.
Lórúgásra nem kell gondolni sőt pár nap után már fel sem tünt, hogy többet tud a motor, szóval kicsi de érezhető eredménye volt.
Viszont a fogyasztás ilyenkor már komolyabban mutatkozik.
Azonban más részeit érintetlenül hagyva a motornak csak a két karbit rábiggyesztve várni a csodát csalódás fog érni.
SZVSZ tengely/karbi/kipufogó hármas az ami az alap tuningoláshoz kell, bármelyik összetevő kihagyása megfogja a RENDSZERt. Ezentúl jöhet a HF piszkálgatás stb.
Mindezeket úgy írom, hogy 1 azaz egy tuning motort nem építettem még és csak a kis okos  Roll Eyes fejem használva gondolom végig a dolgot, szóval ezzel az összetevővel tessék osztani vagy szorozni a gondolataimat.  Grin
Én mindenkit lebeszélnék a tuningolásokról, mert az, hogy olyanoknak összejön akik értenek hozzá, és/vagy hatalmas lexikális tudás van a fejükben úgy hogy értik is azt amit tudnak nem garantálja, hogy mindenkinek tépni fog a gépe aki kitalálja, hogy rádob két polák karbit és uzsgyi.
A másik megoldás épíTTEtni egy motort, de az az a kategória amit itt magyarországon kevesen (khhm) tesznek meg.


Köszi. Neked most milyen karburátor van fennt?
Robpanzer
« Hozzászólás #21201 Dátum: 2007 November 10, 20:56:55 »

én próbáltam.
eleve dupla vákumdobos gyújtás kéne hozzá...
nem ment jobban mint egy 30PICT2vel.
sőt, még többet is evett.
nem ajánlom.


Köszi szépen, akkor inkább dellorto karbikat fogok keresni. Azokkal mennyit eszik a gép?
1303LS
« Hozzászólás #21200 Dátum: 2007 November 10, 20:55:56 »

én próbáltam.
eleve dupla vákumdobos gyújtás kéne hozzá...
nem ment jobban mint egy 30PICT2vel.
sőt, még többet is evett.
nem ajánlom.
Én szintén próbáltam jópár éve.
A motor egy gyári 1.6 os motor volt pici kompresszió növeléssel.
Amíg normál körülmények között használtam addíg semmi előnye nem volt, max a kicsit több fogyasztás okokzta üzemanyagrendszer öblítés.  Grin
Viszont 2.-3. fokozatban megforgatva, lepadlózva érezhető volt a különbség.
Lórúgásra nem kell gondolni sőt pár nap után már fel sem tünt, hogy többet tud a motor, szóval kicsi de érezhető eredménye volt.
Viszont a fogyasztás ilyenkor már komolyabban mutatkozik.
Azonban más részeit érintetlenül hagyva a motornak csak a két karbit rábiggyesztve várni a csodát csalódás fog érni.
SZVSZ tengely/karbi/kipufogó hármas az ami az alap tuningoláshoz kell, bármelyik összetevő kihagyása megfogja a RENDSZERt. Ezentúl jöhet a HF piszkálgatás stb.
Mindezeket úgy írom, hogy 1 azaz egy tuning motort nem építettem még és csak a kis okos  Roll Eyes fejem használva gondolom végig a dolgot, szóval ezzel az összetevővel tessék osztani vagy szorozni a gondolataimat.  Grin
Én mindenkit lebeszélnék a tuningolásokról, mert az, hogy olyanoknak összejön akik értenek hozzá, és/vagy hatalmas lexikális tudás van a fejükben úgy hogy értik is azt amit tudnak nem garantálja, hogy mindenkinek tépni fog a gépe aki kitalálja, hogy rádob két polák karbit és uzsgyi.
A másik megoldás épíTTEtni egy motort, de az az a kategória amit itt magyarországon kevesen (khhm) tesznek meg.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #21199 Dátum: 2007 November 10, 19:05:46 »


én próbáltam.
eleve dupla vákumdobos gyújtás kéne hozzá...
nem ment jobban mint egy 30PICT2vel.
sőt, még többet is evett.
nem ajánlom.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #21198 Dátum: 2007 November 10, 15:54:41 »

ezzel már majdnem 30LE-s lehet a perecablakos  Grin
persze lehet, hogy nem ahhoz való, de arra asszociáltam a régi légszűrőből...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #21197 Dátum: 2007 November 10, 15:54:29 »

Akinek nem elég kettő...
Tessék, egy igazi különlegesség:
<beszúrt kép törölve>

Grin
lehet hogy átkapcsolós Wink
takarékos üzem egy karbival, gyorsulásos üzem kettővel  Cool
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #21196 Dátum: 2007 November 10, 15:50:59 »

Akinek nem elég kettő...
Tessék, egy igazi különlegesség:


'81 Hecho en México
Robpanzer
« Hozzászólás #21195 Dátum: 2007 November 10, 15:47:54 »

Solex 34 pict 3, Polski 125P meg ez...mindegyiket 'fel lehet rakni' kellő elszántsággal...de mi lesz a vége? A tervezés szerintem nem abból áll hogy legozok...


Csak tanácsot kérek, hogy nektek mi a véleményetek ezekről, mert ezeknek a véleményeknek a felhasználásával szeretném megtervezni.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #21194 Dátum: 2007 November 10, 15:34:12 »


 Solex 34 pict 3, Polski 125P meg ez...mindegyiket 'fel lehet rakni' kellő elszántsággal...de mi lesz a vége? A tervezés szerintem nem abból áll hogy legozok...

'81 Hecho en México
Robpanzer
« Hozzászólás #21193 Dátum: 2007 November 10, 15:16:29 »

http://www.teszvesz.hu/show_item.php?item=266474230&msg=Az+e-mailt+sikeresen+elk%C3%BCldt%C3%BCk#photo

Ezt a T3-asról leoperált solexet fel lehet szerintetek rakni?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21192 Dátum: 2007 November 10, 12:55:18 »

84elötti kocsikon tedd hozzá mert után azokon sem idf volt
alfasud is az volt alfetta
  tényleg ! volt egy 88as 1.5 aranylóherésem azon delortó volt ( az ment  stoper óra szerint 2kilót)

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21191 Dátum: 2007 November 10, 12:29:04 »

meggyógyult  Cheesy (feltöltöttem az akksit)

a pösti dugót (2óra lépésben) nem nagyon szereti úgylátszik, nem tölt eleget... mennyit teljesít a generátor ? 180W ? lámpa, hifi, erölködő szerintem 300W körül van minyimum... alapjáraton gyengébben világít a lámpa és a hifi kijelzője is elhalványodik...

Ha tobbet menne az autod a sajat motorjaval, mint amennyit tolod meg huzzak, akkor nem merulne le az akksid! ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #21190 Dátum: 2007 November 10, 12:21:55 »

meggyógyult  Cheesy (feltöltöttem az akksit)

a pösti dugót (2óra lépésben) nem nagyon szereti úgylátszik, nem tölt eleget... mennyit teljesít a generátor ? 180W ? lámpa, hifi, erölködő szerintem 300W körül van minyimum... alapjáraton gyengébben világít a lámpa és a hifi kijelzője is elhalványodik...
Generátor?
Napelem?
Mókuskerék?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #21189 Dátum: 2007 November 10, 11:44:00 »

mostanába igencsak szopóágon vagyok...

bogár ma az andrássy úton megadta magát... önindító meg sem mukkan.(most cseréltük 12V-sre, ma 5ször hiba nélkül beindult) akksi jó, minden fasza. nem tudtam alánézni... most megint tologatom... qwa jó  Undecided

meggyógyult  Cheesy (feltöltöttem az akksit)

a pösti dugót (2óra lépésben) nem nagyon szereti úgylátszik, nem tölt eleget... mennyit teljesít a generátor ? 180W ? lámpa, hifi, erölködő szerintem 300W körül van minyimum... alapjáraton gyengébben világít a lámpa és a hifi kijelzője is elhalványodik...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #21188 Dátum: 2007 November 10, 10:37:06 »

ááá
szép az időőő,süt a nap
melózhatok egész nap
akkkkkoris összerakom!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21187 Dátum: 2007 November 10, 08:37:56 »

én 1.7-ről szedtem le a 40-es karbikat sk.  Roll Eyes
  33- mas 1.3 ,1.5,1.6-on   az 1.7-esek már injektorosak

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #21186 Dátum: 2007 November 10, 07:43:23 »

  33- mas 1.3 ,1.5,1.6-on   az 1.7-esek már injektorosak
84elötti kocsikon tedd hozzá mert után azokon sem idf volt
alfasud is az volt alfetta

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #21185 Dátum: 2007 November 10, 01:00:53 »

Ezt tényleg kikéne próbálni....

Felénk nincs ilyen kút, úgyhogy várom a mások véleményeit, beszámolóit !  Wink
Suzuki a mindennapi autóm. Erősen elgondolkodtam...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21184 Dátum: 2007 November 10, 00:40:05 »

melyik alfa tipusokon voltak ilyen karbik?
  33- mas 1.3 ,1.5,1.6-on   az 1.7-esek már injektorosak

Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #21183 Dátum: 2007 November 10, 00:37:01 »

  én 10ezer ft-ért vettem 1pár 36os vebert  bontóba alfáról  szívócsövet meg majd másolok azthiszem  rozsdamentes csőből meg lézerrel vágatok karimát oszt kész  Roll Eyes

melyik alfa tipusokon voltak ilyen karbik?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21182 Dátum: 2007 November 10, 00:26:30 »

A Polski Fiat 125P karburátorát fel lehet vhogy tenni , ikerkarbinak?  http://www.vatera.hu/polski_fiat_125p_karburator_39823389.html   Így néz ki. 
  én 10ezer ft-ért vettem 1pár 36os vebert  bontóba alfáról  szívócsövet meg majd másolok azthiszem  rozsdamentes csőből meg lézerrel vágatok karimát oszt kész  Roll Eyes

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #21181 Dátum: 2007 November 10, 00:06:45 »

Ezt kell kicserélni a motoromban, hogy ne rángasson.
A karburátorban van, ha jól tudom.
Az eredetibe belement valami kosz, ezért néha nem lefele megy belőle a benzin, és olyankor rángat.
Nagyjából tudom, hogy hogy kell szétszedni.
Van valami jótanács, amire mindenképp oda kell figyelni?
Köszi!

Fújd ki a fúvókát sűrített levegővel és tegyél fel benzinszűrőt, ha még nincs.
A fúvóka ki- és beszereléséhez kényelmesebb és biztonságosabb leszedni a karbit.
Amikor visszateszed a fúvókát, ütögesd vissza rendesen a helyére, különben kilazulhat a helyéről és felszívhatja a motor. (én már jártam így, nem kellemes élmény)  Wink

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #21180 Dátum: 2007 November 10, 00:02:16 »

A Polski Fiat 125P karburátorát fel lehet vhogy tenni , ikerkarbinak?  http://www.vatera.hu/polski_fiat_125p_karburator_39823389.html   Így néz ki. 

 Shocked  Huh  Undecided  Grin

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21179 Dátum: 2007 November 09, 23:48:41 »

A Polski Fiat 125P karburátorát fel lehet vhogy tenni , ikerkarbinak?  http://www.vatera.hu/polski_fiat_125p_karburator_39823389.html   Így néz ki. 

már elnézéstha megsértlek, ilyen gány ötletekre ne várj választ ebbena témában.
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 09, 23:52:21 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Robpanzer
« Hozzászólás #21178 Dátum: 2007 November 09, 23:27:34 »

gugli Smiley typ 3 karbik, alfa bontókból dellortok, weberek, aztán csillagos ég. árban.

A Polski Fiat 125P karburátorát fel lehet vhogy tenni , ikerkarbinak?  http://www.vatera.hu/polski_fiat_125p_karburator_39823389.html   Így néz ki. 
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #21177 Dátum: 2007 November 09, 23:23:56 »


Ezt tényleg kikéne próbálni....

Felénk nincs ilyen kút, úgyhogy várom a mások véleményeit, beszámolóit !  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #21176 Dátum: 2007 November 09, 23:05:50 »

a karbit ehhez nem is kell kiszedni a kocsiból. ott helyben leszedheted a fedelét, csak vigyázz valami bele ne essen
szerintem egyértelmű, menni fog.
ha beraktad az újat, húzd meg a gázt és úgy állítsd ezt a fúvókát be, be hogy jó helyre spricceljen (a lyukba)

biztos hogy ez dugult el? ha már ezt cseréled, a többi fúvókát is átfújtad, ott nincs-e valami kosz

Nagybátyámmal szedtük szét a karbit, amikor elhoztuk, mert akkor kezdett rángatni.
Ő húzta, és akkor láttuk, hogy spriccel oldalra.
Aztán, most a héten átrendeztem az alkatrészeket, amiket kaptam a kocsihoz, és ott találtam közte egy ilyet.
Aztán gondoltam, ha már van, akkor kicserélem...

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #21175 Dátum: 2007 November 09, 23:00:36 »

Ezt kell kicserélni a motoromban, hogy ne rángasson.
A karburátorban van, ha jól tudom.
Az eredetibe belement valami kosz, ezért néha nem lefele megy belőle a benzin, és olyankor rángat.
Nagyjából tudom, hogy hogy kell szétszedni.
Van valami jótanács, amire mindenképp oda kell figyelni?
Köszi!

a karbit ehhez nem is kell kiszedni a kocsiból. ott helyben leszedheted a fedelét, csak vigyázz valami bele ne essen
szerintem egyértelmű, menni fog.
ha beraktad az újat, húzd meg a gázt és úgy állítsd ezt a fúvókát be, be hogy jó helyre spricceljen (a lyukba)

biztos hogy ez dugult el? ha már ezt cseréled, a többi fúvókát is átfújtad, ott nincs-e valami kosz
« Utoljára szerkesztve: 2007 November 09, 23:02:30 írta Typ117 »
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #21174 Dátum: 2007 November 09, 22:52:58 »

Ezt kell kicserélni a motoromban, hogy ne rángasson.
A karburátorban van, ha jól tudom.
Az eredetibe belement valami kosz, ezért néha nem lefele megy belőle a benzin, és olyankor rángat.
Nagyjából tudom, hogy hogy kell szétszedni.
Van valami jótanács, amire mindenképp oda kell figyelni?
Köszi!


[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #21173 Dátum: 2007 November 09, 22:40:21 »

<beszúrt kép törölve>
http://index.hu/gal/14/huge.php?dir=totalcar/magazin/technika/e85hasznalt/&width=1024&pic=e85hasznalt_032.jpg
erről a képről jut szembe: zöldkártyánál általában a co és a hc szokott a problémás lenni, nem? mármint hogy túl magas.

nem lenne akkor érdemes felesben alkoholt tankolni zöldkártya vizsgálat elött?  Roll Eyes

 Grin nekem is ez fordult meg a fejemben a cikk olvasása közben   Wink  Tongue

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #21172 Dátum: 2007 November 09, 22:32:11 »

nem lenne akkor érdemes felesben alkoholt tankolni zöldkártya vizsgálat elött?  Roll Eyes

rálöttyintesz egy adag jó kis házi guggolóst, oszt jólvan :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1481 1482 1483 1484 1485 [1486] 1487 1488 1489 1490 1491 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.