www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 00:10:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1441 1442 1443 1444 1445 [1446] 1447 1448 1449 1450 1451 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14801980 alkalommal)
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22811 Dátum: 2007 December 28, 14:28:52 »



Még kihagytam néhány dolgot!!

Hát igen, ereje nem nagyon volt...
valamint a fordulatszámmal igen változott a hang is!!

ennyi


ennél nincs kicsit pontosabb diagnózis?
hogy történt? fordulatszámmal arányosan kalapál? fémes hangja van? motor még megy? van ereje is? hogy mentél haza?
(nem én fogok neked válaszolni, de hátha ez segít másnak)
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22810 Dátum: 2007 December 28, 14:22:16 »


OK, Kicsit megpróbálom bővebben!!
Elvittük a kocsit édesapámmal olajcserére!! Az övében is cseréltek olajat(nem bogár)!

Az igazsághoz hozzátartozik, h kicsit már megfogyott az olaj a kocsiból, de nem vészesen azért!

Szóval kicseéltük az olajat, és a próbaúton 80nál hatalmas csörgő kopogó kereplő hangot adott!!

Még 3.ban vissza tudtam menni a szervízbe, de után már nagyon nehezen indult be!!

Először arra gondoltunk, h a ventilátor zörög kerepel, le is vettük az ékszíjtárcsát, de ugyanaz a hang volt!!

Végül vontatással sikerül hazajutni!!

Hát nagyjából ennyi!!


Ja, már az olacsere előtt is volt kicsi hangja, aggódtam is miatta rendesen, de most végleg beadta a kulcsot!! Sad

Valakinek alami ötlet??


ennél nincs kicsit pontosabb diagnózis?
hogy történt? fordulatszámmal arányosan kalapál? fémes hangja van? motor még megy? van ereje is? hogy mentél haza?
(nem én fogok neked válaszolni, de hátha ez segít másnak)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #22809 Dátum: 2007 December 28, 14:02:15 »

Sziasztok!!

Szörnyű dolog történt ma!! Sad

68 -as bogaramban (1200) a motor úgy kalapál, h azt hiszem szétesik!!

Pedig sztem a motorból jön, mert minden jel erre mutat!!

Tudna valaki segíteni, h mi lehet a baj???
Valami eltört?? hajtókar?? csapágy??


Tudom h csak akkor lehet pontosan megállapítani ha szét lesz szedve, de mégis tudna valaki mondani valami előzeteset??
Gyüjtsek motorra?? vagy azért nem ekkora a probléma??

Köszi szépen helló
ennél nincs kicsit pontosabb diagnózis?
hogy történt? fordulatszámmal arányosan kalapál? fémes hangja van? motor még megy? van ereje is? hogy mentél haza?
(nem én fogok neked válaszolni, de hátha ez segít másnak)
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #22808 Dátum: 2007 December 28, 13:58:20 »

Sziasztok!!

Szörnyű dolog történt ma!! Sad

68 -as bogaramban (1200) a motor úgy kalapál, h azt hiszem szétesik!!

Pedig sztem a motorból jön, mert minden jel erre mutat!!

Tudna valaki segíteni, h mi lehet a baj???
Valami eltört?? hajtókar?? csapágy??


Tudom h csak akkor lehet pontosan megállapítani ha szét lesz szedve, de mégis tudna valaki mondani valami előzeteset??
Gyüjtsek motorra?? vagy azért nem ekkora a probléma??

Köszi szépen helló
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #22807 Dátum: 2007 December 28, 13:46:11 »

Mi kell egy 1.3as bogár 1.6ossá alakításához?tud vki segíteni,ér valamit ez a művelet igy teljesítmény szempontjából?kösz
ja a barátnőm mondta, hogy jobban gyorsul a Bogár (1,6 szettel, de ezt ő nem tudta), mint az 1.4 OFF autónk  Grin
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #22806 Dátum: 2007 December 28, 13:23:01 »

Mi kell egy 1.3as bogár 1.6ossá alakításához?tud vki segíteni,ér valamit ez a művelet igy teljesítmény szempontjából?kösz
1600-os henegerdugo szett, uj hengerfejek (vagy atalakitani az 1300-ast, de a szelepek lehet, hogy kicsik lesznek), uj szivocsonk?, uj (vagy atfuvokazott) karbi?.
De egyesek szerint nemart az ujracsapagyazas, mert ha mar logott a fotengely, akkor hamar szetverheti az uj 1600-os.
Teljesitmenyben biztosan szamit, de szerintem talan nyomatekban meg erotartalekban tobbet.
En ultem mar 1300-asban es 1600-osban is, de nem szorosan egymas utan, ugyhogy a kulonbseget biztosan jobban tudjak a tobbiek.
De talan a hengerdugo szett is ugyanannyiban van, vagy akar olcsobb is az 1600-oshoz.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Wega
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #22805 Dátum: 2007 December 28, 12:14:46 »

Mi kell egy 1.3as bogár 1.6ossá alakításához?tud vki segíteni,ér valamit ez a művelet igy teljesítmény szempontjából?kösz
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #22804 Dátum: 2007 December 28, 11:53:41 »

Karburátor szakértők!

Valami nem kóser a porlasztómmal már nagyon régóta, amióta kicseréltem a régi kopott eredetit, azóta mindig baszakszik valami. Állítottam én ezen már mindent, de nem az igazi, meg zabál is vele nagyon.pedig ez ami rajta van, zsír állapotban van. De muszáj leszek visszatenni a régi vielteset, mert az legalább jó volt.

Na a kérdés!
Néztem a könyvet, ír legalább 2-3 golyóról. Namármost ezek kieshetnek a karbiból, vagy úgy van megoldva, hogy ne tudjanak kijönni? Mert, hogy őszinte legyek, eddig nem foglalkoztam velük, hallottam őket kotyogni benne, a spricni működik, ennyi. Van esetleg olyan golyó, ami kieshet, így az enyémből alapvetően hiányozhat ????


Matolcsi? majdnem szomszédod az öreg...
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #22803 Dátum: 2007 December 28, 08:25:30 »

Fölmerül bennem az egyik szinte megfejthetetlen Bogaras kérdés:

Miért van a géptetőn lévő sinen 2x2 lyuk a képen? Lehet erősebb rugót betenni vagy mi?

Egykori géptantanárom mindig azt válaszolta, ha nem tudta a választ, hogy valószínű "gyártástechnológiai" oka van annak, hogy az a lyuk ott van. Még ha lett volna funkciója, akkor is ezt mondta. Úgyhogy lehet itt is ez lesz Grin

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
matchbox
« Hozzászólás #22802 Dátum: 2007 December 27, 20:11:53 »

minden gyújtótrafóban van olaj, a Bosch-ban is
alapvetően ezért okos dolog "fejjel felfele" (tehát az elektronyos dolgokkal felfele) beépíteni a bogárba
megháromszorozódik az élettartama és jelentősen lecsökken a váratlan meghibásodás esélye

egyébként, ha a trafóból folyik az olaj, akkor alapvetően a trafó és környéke olajos
ha mindenütt olaj van, akkor
1 - a főtengely környékén jön az olaj és az ékszíjtárcsa szétveri
2 - az olajbeöntő/kartergáz kivezető környékén jön a forró olajpára és az ül le mindenhova

szerintem
király vagy
a trafóban már csak alig lötyögött valami - 1 éve vettem; most visszaraktam az eredeti BOSCH-t oszt' kifogástalanul jár a motor (csak tudnám, mi a f*szért cseréltem le)
 Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 27, 20:51:37 írta matchbox »
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #22801 Dátum: 2007 December 27, 20:02:12 »

Finom olaj borítja a motorteret, de nem motorolaj. Egyszerűen nem tudok másra gondolni, csak a LADA gyújtótrafóra: ezekben tényleg olaj lenne?

minden gyújtótrafóban van olaj, a Bosch-ban is
alapvetően ezért okos dolog "fejjel felfele" (tehát az elektronyos dolgokkal felfele) beépíteni a bogárba
megháromszorozódik az élettartama és jelentősen lecsökken a váratlan meghibásodás esélye

egyébként, ha a trafóból folyik az olaj, akkor alapvetően a trafó és környéke olajos
ha mindenütt olaj van, akkor
1 - a főtengely környékén jön az olaj és az ékszíjtárcsa szétveri
2 - az olajbeöntő/kartergáz kivezető környékén jön a forró olajpára és az ül le mindenhova

szerintem

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
matchbox
« Hozzászólás #22800 Dátum: 2007 December 27, 19:57:38 »

Finom olaj borítja a motorteret, de nem motorolaj. Egyszerűen nem tudok másra gondolni, csak a LADA gyújtótrafóra: ezekben tényleg olaj lenne?
matchbox
« Hozzászólás #22799 Dátum: 2007 December 27, 19:55:39 »

Karburátor szakértők!

Valami nem kóser a porlasztómmal már nagyon régóta, amióta kicseréltem a régi kopott eredetit, azóta mindig baszakszik valami. Állítottam én ezen már mindent, de nem az igazi, meg zabál is vele nagyon.pedig ez ami rajta van, zsír állapotban van. De muszáj leszek visszatenni a régi vielteset, mert az legalább jó volt.

Na a kérdés!
Néztem a könyvet, ír legalább 2-3 golyóról. Namármost ezek kieshetnek a karbiból, vagy úgy van megoldva, hogy ne tudjanak kijönni? Mert, hogy őszinte legyek, eddig nem foglalkoztam velük, hallottam őket kotyogni benne, a spricni működik, ennyi. Van esetleg olyan golyó, ami kieshet, így az enyémből alapvetően hiányozhat ????
Karbi engem is tett már automata szivatóra 2-3 éve.
Én ekkor fogtam ezt a cikket (http://www.vw-resource.com/jets.html) és ez alapján próbáltam visszaállítani a gyári állapotot.
Nekem a gond a rossz méretű fúvókákkal és a fals-levegővel volt (karbitalpnál).
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22798 Dátum: 2007 December 27, 19:45:05 »

Fölmerül bennem az egyik szinte megfejthetetlen Bogaras kérdés:
Miért van a géptetőn lévő sinen 2x2 lyuk a képen? Lehet erősebb rugót betenni vagy mi?

ez tényleg jó kérdés.
az is lehet, hogy egyszerűbb így odaadni hanzinak a szerelősoron, legalább nem tudja fordítva feltenni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #22797 Dátum: 2007 December 27, 15:46:59 »

húbazz....
scanning....

szerencséd van, megtaláltam.
minek szeded szét, ha nem bírod összerakni, e!? :-PP


Fölmerül bennem az egyik szinte megfejthetetlen Bogaras kérdés:

Miért van a géptetőn lévő sinen 2x2 lyuk a képen? Lehet erősebb rugót betenni vagy mi?
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #22796 Dátum: 2007 December 27, 13:06:42 »

Karburátor szakértők!

Valami nem kóser a porlasztómmal már nagyon régóta, amióta kicseréltem a régi kopott eredetit, azóta mindig baszakszik valami. Állítottam én ezen már mindent, de nem az igazi, meg zabál is vele nagyon.pedig ez ami rajta van, zsír állapotban van. De muszáj leszek visszatenni a régi vielteset, mert az legalább jó volt.

Na a kérdés!
Néztem a könyvet, ír legalább 2-3 golyóról. Namármost ezek kieshetnek a karbiból, vagy úgy van megoldva, hogy ne tudjanak kijönni? Mert, hogy őszinte legyek, eddig nem foglalkoztam velük, hallottam őket kotyogni benne, a spricni működik, ennyi. Van esetleg olyan golyó, ami kieshet, így az enyémből alapvetően hiányozhat ????

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #22795 Dátum: 2007 December 27, 07:34:55 »

Mi az a kis y alaku vasdarab amivel a bogarak első futóművét kiszokták támasztani? És mire jó?
nekem van oylan iletve kübelnek gyárilag! vissza témaszkodik az alváz aljához ahid ergó kcisit mervebb de h acsattansz nem hid görbül hanem az a lváz kuka!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #22794 Dátum: 2007 December 26, 22:57:17 »

Sziasztok!
Légyszi segítsetek.  VDO olajhőfokmérőhöz jeladót hol lehet venni?  Illetve kb mi pénzbe kerül? Köszi előre is. Ha esetleg valakinek lenne eladó, azt megköszönném.Smiley
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22793 Dátum: 2007 December 26, 22:50:29 »

Mi az a kis y alaku vasdarab amivel a bogarak első futóművét kiszokták támasztani? És mire jó?
Kép nincs?


                             GNX-967
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #22792 Dátum: 2007 December 26, 22:45:26 »

Mi az a kis y alaku vasdarab amivel a bogarak első futóművét kiszokták támasztani? És mire jó?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #22791 Dátum: 2007 December 26, 22:32:24 »

Hát nem tudok érdemben hozzászólni a dologhoz, csak annyit, hogy a bugbox-ban voltam, nekem a komplett rúd kellet volna és annyit mondtak, hogy ezt a 68 körülit felejtsem el, még bontóba sem, a hudáknál van valami stabilizátor felújító készlet, de valami tizenezrekre emlékszem..... ha van valami infód akkor szóljál nekem is légyszi!
De a Tiéd olyan,mint a néggyel ezelőtti képen, vagy ---[ ?
Ennyi kéne nekem...
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 26, 22:39:28 írta Zoli »

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #22790 Dátum: 2007 December 26, 22:19:41 »

Akkor máshogy kérdezem:
Mi a geci ez? stabilizátor-szilent?
Hát nem tudok érdemben hozzászólni a dologhoz, csak annyit, hogy a bugbox-ban voltam, nekem a komplett rúd kellet volna és annyit mondtak, hogy ezt a 68 körülit felejtsem el, még bontóba sem, a hudáknál van valami stabilizátor felújító készlet, de valami tizenezrekre emlékszem..... ha van valami infód akkor szóljál nekem is légyszi!

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #22789 Dátum: 2007 December 26, 22:14:55 »

Ezt csak a Stunt kedvéért rakom be ide, hogy tudjon mit nézegetni így karácsony utolsó napján, mikor már az összes DVD-t látta hatszor és túl hideg van ahhoz, hogy kint barkácsoljon...

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=254338

motorhead porn     Grin Grin Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #22788 Dátum: 2007 December 26, 21:53:52 »

Hol tudommegnézni/megrendelni ide a szilentet? Az enyém nem ilyen, hanem Y szerű kar, átmenőcsavar, hengeres szilent megoldású. A BBT-ben nem találtam...
 
Akkor máshogy kérdezem:
Mi a geci ez? Wink stabilizátor-szilent?
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 26, 22:34:36 írta Zoli »

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #22787 Dátum: 2007 December 26, 15:46:44 »

Ezt csak a Stunt kedvéért rakom be ide, hogy tudjon mit nézegetni így karácsony utolsó napján, mikor már az összes DVD-t látta hatszor és túl hideg van ahhoz, hogy kint barkácsoljon...

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=254338

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #22786 Dátum: 2007 December 26, 13:38:29 »

Hol tudommegnézni/megrendelni ide a szilentet? Az enyém nem ilyen, hanem Y szerű kar, átmenőcsavar, hengeres szilent megoldású. A BBT-ben nem találtam...
 

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 26, 14:33:18 írta Zoli »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22785 Dátum: 2007 December 26, 13:09:22 »

á, egyszerűbb, ha BlackP-vel vetetem ki... Grin

ja, aztán majd lófasz lesz neked, nem unokád.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #22784 Dátum: 2007 December 26, 10:29:50 »

de.
olvassgass közben popó magazint.
á, egyszerűbb, ha BlackP-vel vetetem ki... Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #22783 Dátum: 2007 December 26, 10:29:01 »

húbazz....
scanning....

szerencséd van, megtaláltam.
minek szeded szét, ha nem bírod összerakni, e!? :-PP



kösz. tavasszal szedtük szét, hogy junior beapplikálja a kiemelőt. most meg télire kiszedtük a távtartókat, de a rugóval nem boldogultunk. kiafranc emlékszik olyan régre vissza...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22782 Dátum: 2007 December 26, 10:27:19 »

és akkor nem vág tökön a kormányrúd alátámasztás híján?

de.
olvassgass közben popó magazint.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22781 Dátum: 2007 December 26, 10:26:36 »

Pityubácsi: a motorházruganyról tettél be a múltkor egy képet. megismételnéd, hogy ne kelljen keresgélni?

húbazz....
scanning....

szerencséd van, megtaláltam.
minek szeded szét, ha nem bírod összerakni, e!? :-PP



[melléklet törölve az admin által]



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #22780 Dátum: 2007 December 26, 10:24:58 »

azt a baszt is le kell húzni, amiben a kormány forog. (ebben az öntvényben lakik a betét is)

és akkor nem vág tökön a kormányrúd alátámasztás híján?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #22779 Dátum: 2007 December 26, 10:23:55 »

Pityubácsi: a motorházruganyról tettél be a múltkor egy képet. megismételnéd, hogy ne kelljen keresgélni?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22778 Dátum: 2007 December 26, 10:22:37 »

halihó!
mekkora szívás egy mexikóiban a gyújtáskapcsolócsere? (csak az elektromos betét)

gondolom kormány le, bajusz le, madzagok lehúz. és onnan hogyan tovább?

azt a baszt is le kell húzni, amiben a kormány forog. (ebben az öntvényben lakik a betét is)
utána már csak 1 db csillagcsavarhúzó szükséges a műtéthez.
hátulról betámadod a betétet, kihúzod, bedugod, örülsz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #22777 Dátum: 2007 December 26, 08:42:08 »

halihó!
mekkora szívás egy mexikóiban a gyújtáskapcsolócsere? (csak az elektromos betét)

gondolom kormány le, bajusz le, madzagok lehúz. és onnan hogyan tovább?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #22776 Dátum: 2007 December 24, 22:47:58 »

ez mi a szösz?

UPGS=usztrojsztvo prigotovlenyija homogennoj benzo

Benzin porlasztó, a karbiba sugárba beömlő benyát ködösíti.  Smiley

http://kep.tar.hu/samara/50034641#2
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 24, 22:49:59 írta abes »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #22775 Dátum: 2007 December 24, 22:39:30 »

pirosiksz
nálam nem! próbálkozz jobban  Tongue
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #22774 Dátum: 2007 December 24, 22:38:43 »

ez mi a szösz?

pirosiksz



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #22773 Dátum: 2007 December 24, 22:36:08 »

Ezt Bogár karbiba be lehet faragni?

ez mi a szösz?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #22772 Dátum: 2007 December 24, 20:15:06 »

Igen ez az a cikk.... akkor hiába kerestem az origon SmileySmileySmiley
akkor elvileg nincsen akadálya az etanolnak... én nem is telibe gondoltam hanem mondjuk felesbe tankolni...... és alkoholálló benzincső létezik??? meg talán a benzinpumpánál is tönkreteheti a membránt nem???

Inkább a koszos tank miatt aggódnék.
Oldalak: 1 ... 1441 1442 1443 1444 1445 [1446] 1447 1448 1449 1450 1451 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.187 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.