www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 22:22:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1370 1371 1372 1373 1374 [1375] 1376 1377 1378 1379 1380 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13273429 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #25638 Dátum: 2008 Március 08, 22:29:52 »

azt hiszem van gumibánál egy, ami az enyémé, csak mindig elfelejtem elhozni.
Jaja, azzal lett leszedve. ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #25637 Dátum: 2008 Március 08, 21:29:35 »

van valaknek kölcsönben 36os dugókulcsa, vagy csillagkulcsa? lendkerék leszedéshez.
XI. ker előnyben Smiley

azt hiszem van gumibánál egy, ami az enyémé, csak mindig elfelejtem elhozni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #25636 Dátum: 2008 Március 08, 21:07:29 »

megszakadt 1 menet a hátsó fékdobomon.nem tudjátok hogy ha vágatok bele újat,akkor milyen autóé lesz jó hozzá?nyilván vastagabb csavar kell majd mint a gyári.csináltatni meg elég nehéz olyat ami szépen beül kerék lyukába,bár nem lehetetlen.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25635 Dátum: 2008 Március 08, 20:10:57 »

7végén bogaras összejövetel lesz
nálunk is Wink, akksit én 2-3 hete vettem meg feszszabályzót is.


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25634 Dátum: 2008 Március 08, 20:08:07 »

NA megyek vissza a garázsba, reggel indítani akarok. A nyomatékkulcsom beadta a kulcsot (pedig BETA) és csak most tudtam szerezni. Még a himbatengelyt kell visszaraknom, a burkolatokat stb... És mehet be.

ha nem lennék most is benn a melóban már én is indítottam volna ....megvettem az új akksit 7végén bogaras összejövetel lesz és még fel se ébresztettem a gépet
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25633 Dátum: 2008 Március 08, 19:38:46 »

NA megyek vissza a garázsba, reggel indítani akarok. A nyomatékkulcsom beadta a kulcsot (pedig BETA) és csak most tudtam szerezni. Még a himbatengelyt kell visszaraknom, a burkolatokat stb... És mehet be.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25632 Dátum: 2008 Március 08, 19:35:12 »

mi a furfang benne?

féltengely ki, a másik meg be. Új tömítéskészlet, és faszán ki kell hézagolni a csőtengelyt hogy ne lógjon, de ne is szoruljon.


                             GNX-967
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #25631 Dátum: 2008 Március 08, 17:18:20 »

1. Ha nem tudod mikor volt gyertya cserélve akkor megnéz/kicserél.
Gyújtást állít, ha Meláktól kapott információkat is nézem akkor kibasz belőle és egy komoly gyárit betenni.
2. Mielőtt bármit mókolnál az önindítóval a váltóra menő testkábelt nézd meg illetve ne is nézd hanem csavarozd le pucold fel a felületét és úgy csavard vissza. A gázpedál/bowden mozgatásából erős a gyanú rá hogy ott kapja most a testet ami nagyon nem egészséges, még tüzijáték is könnyen lehet belőle.
Koszonom, ezeket is meg fogjuk nezni! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #25630 Dátum: 2008 Március 08, 17:10:12 »

Ezel nem megbántani akartalak csak ez az igaság ahogy néztem a kocsidat. És bocs ha valamivel megbántotalak.
Dehogy bantottal, ne aggodj ma'! Cheesy Majd meg jol megkereslek, kerek tanacsot aztan vmikor a jovo heten nekiugrom (sztem typ117tel) es megcsinaljuk! (Rendkivul erik mar egy motorfelujitas (tobbek kozott), ez az auto ezer sebbol verzik, neha mar fel akarom gyujtani szegenyt... ahogy egyre jobban ertek hozza, egyre tobb dolog derul ki rola, a multjaval kapcsolatban :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25629 Dátum: 2008 Március 08, 16:22:01 »

Cheesy titok
köszi a segitséget
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #25628 Dátum: 2008 Március 08, 16:19:26 »

SOS!
Működő önindítót vennék debrecen környékéről!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25627 Dátum: 2008 Március 08, 14:40:50 »

mi a furfang benne?

Cheesy titok

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25626 Dátum: 2008 Március 08, 14:34:03 »

igen de nem ripsz ropsz megy
mi a furfang benne?
1303LS
« Hozzászólás #25625 Dátum: 2008 Március 08, 14:32:54 »

Nah
1. Ha nem tudod mikor volt gyertya cserélve akkor megnéz/kicserél.
Gyújtást állít, ha Meláktól kapott információkat is nézem akkor kibasz belőle és egy komoly gyárit betenni.
2. Mielőtt bármit mókolnál az önindítóval a váltóra menő testkábelt nézd meg illetve ne is nézd hanem csavarozd le pucold fel a felületét és úgy csavard vissza. A gázpedál/bowden mozgatásából erős a gyanú rá hogy ott kapja most a testet ami nagyon nem egészséges, még tüzijáték is könnyen lehet belőle.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25624 Dátum: 2008 Március 08, 14:30:22 »

igen de nem ripsz ropsz megy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #25623 Dátum: 2008 Március 08, 14:25:07 »

bogár válto
a rövid féltengely és a hosszu féltengely kompatibilis
ha váltot cserélek?
mármint a féltengelyeket tudom cserélgetni?
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25622 Dátum: 2008 Március 08, 13:12:44 »

csak 3motortató több mint 10e

nem ara értetem a lovét (hanem ösze lehet kukázni jopofa dolgokat )

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #25621 Dátum: 2008 Március 08, 13:10:23 »

-bazd ki a gecibe belöle az a gyujtást mert álithatatlan amikor nézegetük az ugy szar ahogy van ,
-a maotortartó bakjaid mintha nem is lenne bene egyse szoval az off
-a karbidat is lekéne kapni jol beásztatni ujra tömitésezni és jol beálitani
-talán még ahengerfejed is kifuj ahogy halotam
-de a kipud az tuti romokba hever alata

ezek nagydolognak hangzanak de ki kel kurni belöle a motort és egy szombaton ösze lehet lapátolni haverokkal kb 10e ft öszeg az egész

Ezel nem megbántani akartalak csak ez az igaság ahogy néztem a kocsidat.És bocs ha valamivel megbántotalak
csak 3motortató több mint 10e

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #25620 Dátum: 2008 Március 08, 10:18:38 »

Nah a segitsegeteket kerem, ket dologgal kapcsolatban:
1. A motorom nagyon idiotan jar, neha ugrik egyet balra, mintha keson/koran/nem lenne egy utem, nem jar szep folyamatosan. Alapjaraton ez nagyon szepen eszreveheto, ugral a motor, rangatja az egesz kasztnit is, kaotikusan, latszolag 1-1 utem erejeig (magasabb fordulaton is erezheto, de ott nem a kasztnin, hanem a gyorsulason! hirtelen torpan egy pillanatra, vagy ugrik elore (most nem emlekszem melyik), 50km/h -nal jol erezheto). Tudom, hogy ez nem sokat mond, de otleteket varok, mi miatt lehet? A gyujtast/hezagot allitgatni nem tudom, elektronikus (vagy lehet azt allitgatni?). Abban bizom, hogy egy gyertyacsere megoldja ezt a gondot. Milyen gyertyat vegyek bele? NGK(?)-t es BOSCH-t szoktam itt olvasni toletek, ezen belul milyen kell? (duplaszivos 1.6os)
2. Kb nem tudom elinditani az automat! :-) Leirom mit csinal... Ha inditozok, akkor van, hogy szepen atforog, aztan hirtelen megakad/megszorul/kitudjamicsinal. Ilyenkor kb nem indul, hiaba probalkozok vele tobbszor, aztan sokszor mikor mar megunom es hirtelen elengedem a slusszkulcsot, akkor hirtelen beroffen es vigan jar! Ezen kivul meg azt vettem eszre, hogy ha lenyomom a gazpedalt inditozas kozben, akkor szorul, nem tekeri, ha felengedem akkor atforog szepen! :-) De ha lejton indulok (gyk: betoljuk az autot) akkor azonnal beroffen es ma' szaguld is velem, siman indul. Amire en a fentiek alapjan gondolok: megmurdelt az onindito, nem forog at a vegen a kis fogaskerek, mikor mar a motor tekeri a lendkereket es megszorul ezaltal, vagy ami meg valoszinubb: megdoglott/elkopott/kiesett/sosemvolt a persely a valtoban, amibe az onindito tengelye csusszan, es mikor gazt adok (es mar indulna a motor) akkor a meglazult tengely felrebillen es megszorul a valtoban levo lyukban, mikor nem visszafele all az erolkodestol, hanem a lendkerek megtolja elore (a tengelyt). Elkepzelheto ez? Jol gondolom? Mindenesetre biztos az ondindito korul kell keresnem a bibit, a motort nem szeretnem kivenni, ha nem muszaj. Van valakinek olyan kis szerszama kolcsonbe, amivel a valtobol ki lehet huzni elore (az onindito fele) a kis rez/bronz perselyt? Otleteket szeretnek kapni, hogy mi lehet a gond, illetve celszerszam nelkul hogyan lehetne kivenni a perselyt, vagy annak maradekat ?
Koszonom!

-bazd ki a gecibe belöle az a gyujtást mert álithatatlan amikor nézegetük az ugy szar ahogy van ,
-a maotortartó bakjaid mintha nem is lenne bene egyse szoval az off
-a karbidat is lekéne kapni jol beásztatni ujra tömitésezni és jol beálitani
-talán még ahengerfejed is kifuj ahogy halotam
-de a kipud az tuti romokba hever alata

ezek nagydolognak hangzanak de ki kel kurni belöle a motort és egy szombaton ösze lehet lapátolni haverokkal kb 10e ft öszeg az egész

Ezel nem megbántani akartalak csak ez az igaság ahogy néztem a kocsidat.És bocs ha valamivel megbántotalak

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #25619 Dátum: 2008 Március 08, 09:39:19 »

Nah a segitsegeteket kerem, ket dologgal kapcsolatban:


nekem mindkettő gyújtásgondnak tűnik
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #25618 Dátum: 2008 Március 08, 00:54:23 »

Nah a segitsegeteket kerem, ket dologgal kapcsolatban:
1. A motorom nagyon idiotan jar, neha ugrik egyet balra, mintha keson/koran/nem lenne egy utem, nem jar szep folyamatosan. Alapjaraton ez nagyon szepen eszreveheto, ugral a motor, rangatja az egesz kasztnit is, kaotikusan, latszolag 1-1 utem erejeig (magasabb fordulaton is erezheto, de ott nem a kasztnin, hanem a gyorsulason! hirtelen torpan egy pillanatra, vagy ugrik elore (most nem emlekszem melyik), 50km/h -nal jol erezheto). Tudom, hogy ez nem sokat mond, de otleteket varok, mi miatt lehet? A gyujtast/hezagot allitgatni nem tudom, elektronikus (vagy lehet azt allitgatni?). Abban bizom, hogy egy gyertyacsere megoldja ezt a gondot. Milyen gyertyat vegyek bele? NGK(?)-t es BOSCH-t szoktam itt olvasni toletek, ezen belul milyen kell? (duplaszivos 1.6os)
2. Kb nem tudom elinditani az automat! :-) Leirom mit csinal... Ha inditozok, akkor van, hogy szepen atforog, aztan hirtelen megakad/megszorul/kitudjamicsinal. Ilyenkor kb nem indul, hiaba probalkozok vele tobbszor, aztan sokszor mikor mar megunom es hirtelen elengedem a slusszkulcsot, akkor hirtelen beroffen es vigan jar! Ezen kivul meg azt vettem eszre, hogy ha lenyomom a gazpedalt inditozas kozben, akkor szorul, nem tekeri, ha felengedem akkor atforog szepen! :-) De ha lejton indulok (gyk: betoljuk az autot) akkor azonnal beroffen es ma' szaguld is velem, siman indul. Amire en a fentiek alapjan gondolok: megmurdelt az onindito, nem forog at a vegen a kis fogaskerek, mikor mar a motor tekeri a lendkereket es megszorul ezaltal, vagy ami meg valoszinubb: megdoglott/elkopott/kiesett/sosemvolt a persely a valtoban, amibe az onindito tengelye csusszan, es mikor gazt adok (es mar indulna a motor) akkor a meglazult tengely felrebillen es megszorul a valtoban levo lyukban, mikor nem visszafele all az erolkodestol, hanem a lendkerek megtolja elore (a tengelyt). Elkepzelheto ez? Jol gondolom? Mindenesetre biztos az ondindito korul kell keresnem a bibit, a motort nem szeretnem kivenni, ha nem muszaj. Van valakinek olyan kis szerszama kolcsonbe, amivel a valtobol ki lehet huzni elore (az onindito fele) a kis rez/bronz perselyt? Otleteket szeretnek kapni, hogy mi lehet a gond, illetve celszerszam nelkul hogyan lehetne kivenni a perselyt, vagy annak maradekat ?
Koszonom!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #25617 Dátum: 2008 Március 07, 23:54:35 »

van valaknek kölcsönben 36os dugókulcsa, vagy csillagkulcsa? lendkerék leszedéshez.
XI. ker előnyben Smiley
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #25616 Dátum: 2008 Március 07, 23:00:50 »

Ma kiugrasztottam a motoromat, holnap mennek rá a Porsche-tól vett hengerfejek. Átszelepezve, szelepfészkek felmarva (szívtam vele rendesen, jól meg voltak edződve a szelepülések).


                             GNX-967
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #25615 Dátum: 2008 Március 07, 22:37:35 »

még

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #25614 Dátum: 2008 Március 07, 22:35:26 »

kép hozzá

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #25613 Dátum: 2008 Március 07, 22:33:58 »

azért kerülnek elő hegeszteni valók az új szerzeményen....báttya miután lemosta az övét,kezelésbe is vette a co-val az enyémet.amúgy már a féke össze van rakva,elektronikája is,lámpák rajta.kerekeket ma raktam renbe,szereztem hozzá kis bolhákat is a dísztárcsáknak.még alvázvédelem kell,bebútorozni,apróságok,kéderek,aztán a motorral szórakozni..aztán papírmunka

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #25612 Dátum: 2008 Március 06, 22:40:17 »

Köszöntelek a tuningmotorosok klubjában.
Azt hiszed, hogy az ember összerak egy tuning motort és aztán már minden jó? Gondolod én nem káromkodtam az első időkben? A lényeg, hogy akinek nincs türelme, az ne is kezdjen bele tuningba, maradjon a megbízható, jól bevált gyárinál.
meg akinek pénze az se...sufni tuningnak semmi értelme....csak bosszúság meg a mókolás
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #25611 Dátum: 2008 Március 06, 21:32:44 »

köszi mindenkinek,végigjárok mindent mégegyszer 

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #25610 Dátum: 2008 Március 06, 21:25:14 »

üdv...

mia franctol lehet,hogy hidegen van alapjárat,mihelyt bemelegszik elmegy az alapjárat....
minden franko pedig....

tippek???

attól, hogy se hidegen, se melegen nincs alapjárat, csak hidegen a szívató még rásegít...

ha a mágnesszelep jó, akkor karbit kéne állítani (a két csavarral)
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #25609 Dátum: 2008 Március 06, 21:21:33 »

üdv...

mia franctol lehet,hogy hidegen van alapjárat,mihelyt bemelegszik elmegy az alapjárat....
minden franko pedig....

tippek???

Vagy a levegőcsavarod van túl kicsvarva, tehát túl dús a keverék.
Vagy az alapjárati fordszám csavar(a karbi karján) van túl kicsavarva, így túl alacsony az alapjárat, így csak a kkor van, amikor még megy szivató, és kiemeli.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #25608 Dátum: 2008 Március 06, 21:09:26 »

üdv...

mia franctol lehet,hogy hidegen van alapjárat,mihelyt bemelegszik elmegy az alapjárat....
minden franko pedig....

tippek???
  szerintem elromlott valami szerintem Roll Eyes

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #25607 Dátum: 2008 Március 06, 21:05:39 »

üdv...

mia franctol lehet,hogy hidegen van alapjárat,mihelyt bemelegszik elmegy az alapjárat....
minden franko pedig....

tippek???
Alapjárati fúvóka eltömődött? Hidegen a szívató rendszeren keresztül megy a dús keverék, nem???
Vagy én vagyok nagyon kula a témához???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #25606 Dátum: 2008 Március 06, 20:59:51 »

üdv...

mia franctol lehet,hogy hidegen van alapjárat,mihelyt bemelegszik elmegy az alapjárat....
minden franko pedig....

tippek???

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #25605 Dátum: 2008 Március 06, 15:18:21 »

szerintem a stunt pontosan írta.
írhatta volna vesszősen is, de akkor 85,45 - 85,47 mm között lett volna ;-)

Köszömszépen, igy már több mint jó! Grin Grin

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #25604 Dátum: 2008 Március 06, 14:51:45 »

Pontosan kérte!!  Grin

szerintem a stunt pontosan írta.
írhatta volna vesszősen is, de akkor 85,45 - 85,47 mm között lett volna ;-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25603 Dátum: 2008 Március 06, 14:13:22 »

Pontosan kérte!!  Grin

De nem mondta hol mérve!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #25602 Dátum: 2008 Március 06, 14:04:25 »

85.45 - 85.47 mm között
Pontosan kérte!!  Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #25601 Dátum: 2008 Március 06, 14:03:10 »

Lehet láma kérdés, de mekkora pontosan az 1,6-os dugó átmérője?

G.

85.45 - 85.47 mm között

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #25600 Dátum: 2008 Március 06, 13:03:05 »

Lehet láma kérdés, de mekkora pontosan az 1,6-os dugó átmérője?

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Süni
« Hozzászólás #25599 Dátum: 2008 Március 06, 12:01:50 »

A G1 méretű kormányoszlopnak mekkora a ricnis rész átmérője ? (amelyikre 24-es kulcsnyílású anya kell).
Oldalak: 1 ... 1370 1371 1372 1373 1374 [1375] 1376 1377 1378 1379 1380 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.