www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 23:18:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1212 1213 1214 1215 1216 [1217] 1218 1219 1220 1221 1222 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13274132 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #31958 Dátum: 2008 Október 16, 22:07:55 »

de most komolyan
Nekem a Maresz rakott a motortérbe. Előtte Polifom szerűség volt benne, azzal halkabb volt.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31957 Dátum: 2008 Október 16, 22:07:02 »

zajcsillapító bitumenlapot használ valaki?
Miakérdés.
RNIE
« Hozzászólás #31956 Dátum: 2008 Október 16, 22:05:07 »

Ja, de a papír jobb volt.  Evil
de most komolyan
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #31955 Dátum: 2008 Október 16, 22:02:44 »

zajcsillapító bitumenlapot használ valaki?
Ja, de a papír jobb volt.  Evil
RNIE
« Hozzászólás #31954 Dátum: 2008 Október 16, 22:01:46 »

zajcsillapító bitumenlapot használ valaki?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31953 Dátum: 2008 Október 16, 22:00:40 »

Mennyire hosszú az Ovál váltójának a negyedik fokozata?
mennyire hangos az ovál vátója Grin




gyik!csak számsor volt akkor kod nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31952 Dátum: 2008 Október 16, 21:59:44 »

Mennyire hosszú az Ovál váltójának a negyedik fokozata?
Semennyire Evil Egy váltókód kéne, akkor meg tudom nézni Smiley
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31951 Dátum: 2008 Október 16, 21:57:40 »

elegem van a kocsiban lévő benzinszagból
ki akarom cserélni a benzin beömlő csövet meg tankszellőző csövet is( a 14 belső átmérőjűt)
ma voltam a bakáts téren, benzinbeömlő cső van 7600 ért Shocked, más nincs
tanszellőző meg semmilyen nincs
bejártam itt fóton az autós boltokat de nem találtam se egyik se másik méretű gumicsövet
a szellőzőcső lenne a fontos mert abból árad a benzinszag, már már a műanyag slagcsőben gondolkozom Undecided
hol lehet ilyen csöveket venni emberi áron, vagy mivel lehet ezeket helyetesíteni, vkinek van okos megoldása?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #31950 Dátum: 2008 Október 16, 20:32:16 »

Mennyire hosszú az Ovál váltójának a negyedik fokozata?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #31949 Dátum: 2008 Október 16, 16:01:10 »

A mostani motorral sincs semmi bajom, csak még egy jó 20ezer belemegy, és nagygenerál.
Viszont az öcsémnek van egy full felújított d1200-asa, amit hengerfej probléma miatt kicserélt a kocsijában a Narancs-féle D1200-asra.
Az is lehet, hogy hagyom a francba, marad 1200-as, állítólag szépen lehet vele autózni.
Ezzel a zsugorral meg jó lenne az utazási sebesség tartományát kicsit feljebb húzni: magyarul, ha sietnem kell, 100-110-nél ne üvöltsön, valamennyire a mostani 85-90-es tempó komfortját tudja rugalmasságban, zajban.
De az is lehet, hogy amint a lazább illesztésű motor át lesz csapágyazva, akkor csendesebb lesz... Mert menni megy szépen 110-ig, utána is, de akkor már erőlködés, meg minden...
hát nemtudom, autópályán gps szerinti 100as utazót totál kényelmesen tartottam felújítás előtt miskolcig (és haza is jöttem  Grin), valamint ha előzni kellett, oda is tudtam lépni neki és volt hova gyorsulnia

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31948 Dátum: 2008 Október 16, 15:27:11 »

neki már van pedálos váltója, cserébe neked meg nincs.  Wink

8)Kitalalom Ö is cseréljen valtot Cool Cool Cool

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31947 Dátum: 2008 Október 16, 15:26:15 »

Ez általában igaz, de egy bizonyos fordulatszámhoz, egy adott fokozatban, egy sebesség tartozik (kivév, ha csúszi a kuplung).
És ez független a motor teljesítményétől.

Tehát ha a váltó nem változik, akkor hiába raksz bele nagyobb motort, akkor is ~4000/min fog forogni a motor 110-nél.


Nyilván a lökettérfogat megnövekedése valamekkora teljesítménynövekedéssel is jár.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 16, 15:31:33 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #31946 Dátum: 2008 Október 16, 15:23:45 »

 Cool
A zsugor 1.6 is pont annyira fog üvölteni 110-nél, mit az 1.2

 
Kitalalom Ö is cseréljen valtot Cool Cool Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31945 Dátum: 2008 Október 16, 15:20:45 »

A zsugor 1.6 is pont annyira fog üvölteni 110-nél, mit az 1.2

 
Azért gondolom, az ikrek ex-ovál motorja nemcsak a dupla karbi, meg a tuning vezérlés miatt tudta az utazó 130-at...

Nyilván a lökettérfogat megnövekedése valamekkora teljesítménynövekedéssel is jár.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31944 Dátum: 2008 Október 16, 15:18:47 »

A zsugor 1.6 is pont annyira fog üvölteni 110-nél, mit az 1.2

 
A mostani motorral sincs semmi bajom, csak még egy jó 20ezer belemegy, és nagygenerál.
Viszont az öcsémnek van egy full felújított d1200-asa, amit hengerfej probléma miatt kicserélt a kocsijában a Narancs-féle D1200-asra.
Az is lehet, hogy hagyom a francba, marad 1200-as, állítólag szépen lehet vele autózni.
Ezzel a zsugorral meg jó lenne az utazási sebesség tartományát kicsit feljebb húzni: magyarul, ha sietnem kell, 100-110-nél ne üvöltsön, valamennyire a mostani 85-90-es tempó komfortját tudja rugalmasságban, zajban.
De az is lehet, hogy amint a lazább illesztésű motor át lesz csapágyazva, akkor csendesebb lesz... Mert menni megy szépen 110-ig, utána is, de akkor már erőlködés, meg minden...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31943 Dátum: 2008 Október 16, 14:35:14 »

ezen én is gondolkodtam, mikor a motor felújítása ment, de nagyon sokat kellett volna módosítani rajta
A mostani motorral sincs semmi bajom, csak még egy jó 20ezer belemegy, és nagygenerál.
Viszont az öcsémnek van egy full felújított d1200-asa, amit hengerfej probléma miatt kicserélt a kocsijában a Narancs-féle D1200-asra.
Az is lehet, hogy hagyom a francba, marad 1200-as, állítólag szépen lehet vele autózni.
Ezzel a zsugorral meg jó lenne az utazási sebesség tartományát kicsit feljebb húzni: magyarul, ha sietnem kell, 100-110-nél ne üvöltsön, valamennyire a mostani 85-90-es tempó komfortját tudja rugalmasságban, zajban.
De az is lehet, hogy amint a lazább illesztésű motor át lesz csapágyazva, akkor csendesebb lesz... Mert menni megy szépen 110-ig, utána is, de akkor már erőlködés, meg minden...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #31942 Dátum: 2008 Október 16, 14:24:06 »

Akkor ha jól értem, D-s motor 1600-as hengerekkel = zsugor motor?

Ennek mi az előnye? Rövidebb löket, azaz pörgősebb? A nyomaték, illetve a teljesítménycsúcs nagysága és fordulatszám tartománya merre alakul?
Érdemes a vezérlésbe is belenyúlni? (Csakúgy szoftosan, pl. dupla leömlős, esetleg nagyobb szelepek, vagy más tengely...). Meg gondolom, egy szimpla gyári karbi kevés hozzá...

Mi van, ha csak az 1600-as hengerek kerülnek fel egy D blokkra, és minden marad a gyári?
ezen én is gondolkodtam, mikor a motor felújítása ment, de nagyon sokat kellett volna módosítani rajta

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31941 Dátum: 2008 Október 16, 14:11:36 »

Akkor ha jól értem, D-s motor 1600-as hengerekkel = zsugor motor?

Ennek mi az előnye? Rövidebb löket, azaz pörgősebb? A nyomaték, illetve a teljesítménycsúcs nagysága és fordulatszám tartománya merre alakul?
Érdemes a vezérlésbe is belenyúlni? (Csakúgy szoftosan, pl. dupla leömlős, esetleg nagyobb szelepek, vagy más tengely...). Meg gondolom, egy szimpla gyári karbi kevés hozzá...

Mi van, ha csak az 1600-as hengerek kerülnek fel egy D blokkra, és minden marad a gyári?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Robpanzer
« Hozzászólás #31940 Dátum: 2008 Október 16, 13:39:35 »

Sot, ha felapplikalsz ketoldalra egy-egy regi bojlert, akkor akar 160000 cm3 is lehet! Bojlert olcson kapsz pl vateran.

 Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #31939 Dátum: 2008 Október 16, 11:57:22 »

gondolkoztam, hogyan lehet a térfogatot úgy növelni, hogy nem faragok a fal vastagságából.
Sot, ha felapplikalsz ketoldalra egy-egy regi bojlert, akkor akar 160000 cm3 is lehet! Bojlert olcson kapsz pl vateran.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31938 Dátum: 2008 Október 16, 07:55:59 »

Kösz, akkor marad egy későbbi projekt Smiley
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31937 Dátum: 2008 Október 16, 00:11:49 »

Turbinaházat mindenképpen, meg ha jól tévedek csak adapterrel tudod feltenni.


                             GNX-967
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31936 Dátum: 2008 Október 16, 00:03:32 »

Hogy idevágjak:
bontottam AB-sről olajhűtőt gyárit. Bele lehet mókolni (F1) motoromba, vagy a kutyaházat is cserélni kéne hozzá?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31935 Dátum: 2008 Október 15, 23:27:37 »

Aham

értem,  mostmár minden tiszta, csak a zsugor motorról a zsiguli ugrott be Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31934 Dátum: 2008 Október 15, 23:26:09 »

Aham


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31933 Dátum: 2008 Október 15, 23:23:14 »

Van gyáriba is, de ez direkt typ1-hez való.

ok, értem.

akkor milyen zsugor motorba szántad ? rövid löketű 1,5 ös , á la ikrek ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31932 Dátum: 2008 Október 15, 23:21:40 »

azt tudom, csak az nem tiszta, hogy van e gyárilag ilyen méretű vw dugó, vagy más márkáé ? tehát vettél anno egy zsiguli motorba ilyen dugattyúkat, aztán betetted a felfúrt (eredtileg 85,5ös) vw hengerekbe ?
Van gyáriba is (ha  minden igaz Noral-VW), de ez direkt typ1-hez való KS.




« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 15, 23:25:13 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31931 Dátum: 2008 Október 15, 23:19:50 »

nem off, hanem a bogaram motorja.

azt tudom, csak az nem tiszta, hogy van e gyárilag ilyen méretű vw dugó, vagy más márkáé ? tehát vettél anno egy zsiguli motorba ilyen dugattyúkat, aztán betetted a felfúrt (eredtileg 85,5ös) vw hengerekbe ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31930 Dátum: 2008 Október 15, 23:17:34 »


jahogy off kocsi mérete ?

azért mondom, gyors számolás után 86, 58 jött ki Cheesy
nem off, hanem a bogaram motorja.


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31929 Dátum: 2008 Október 15, 23:12:03 »

de van, de van... Grin 86,46-os (asszem a 2. túlméret)
Gyűrű beszerzése horror volt, dugók voltak polcon (még annó egy zsugor motorhoz lettek véve de aztán nem lett belőle semmi), henger meg fel lett fúrva.


jahogy off kocsi mérete ?

azért mondom, gyors számolás után 86, 58 jött ki Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31928 Dátum: 2008 Október 15, 23:08:32 »

azt hogyan ? olyan méretű dugattyú nincs is. vagy csak gyűrű ?
de van, de van... Grin 86,46-os (asszem a 2. túlméret)
Gyűrű beszerzése horror volt, dugók voltak polcon (még annó egy zsugor motorhoz lettek véve de aztán nem lett belőle semmi), henger meg fel lett fúrva.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 15, 23:10:10 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31927 Dátum: 2008 Október 15, 23:06:01 »

azt hogyan ? olyan méretű dugattyú nincs is. vagy csak gyűrű ?
miylen?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #31926 Dátum: 2008 Október 15, 23:05:17 »

Köszi! Ennyi infó bőven elég nekem. Asszem átállok az 1600ra.

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31925 Dátum: 2008 Október 15, 23:04:15 »

A löketet a főtengely adja és nem a hajtórúd hossza.
Az én motorom 1625 ös, de 1.6 túlméretben messzebre nem mernék menni. Akkor inkább 1776.

azt hogyan ? olyan méretű dugattyú nincs is. vagy csak gyűrű ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31924 Dátum: 2008 Október 15, 23:02:29 »

Te hány km-ert mentél már vele?
majdnem 20ezret, hajtom is semmi gáz nem volt vele, bár a blokkom AS21-es nagyhűtős és komplett gépmunkát kapott, Kolben-Schmidt gyűrűk, dugók, csapágyak.
Nagyobb hajtás után nyáron sem megy az olajam 85 fok fölé (nem szellőzős tetővel, de szerintem nincs nagy jelentősége), igyekszem a legjobb olajakat tenni bele (pl.: 15w50).
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 15, 23:06:23 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #31923 Dátum: 2008 Október 15, 22:57:55 »

A löketet a főtengely adja és nem a hajtórúd hossza.
Az én motorom 1625 ös, de 1.6 túlméretben messzebre nem mernék menni. Akkor inkább 1776.
Te hány km-ert mentél már vele?

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31922 Dátum: 2008 Október 15, 22:49:59 »

ne add mér alá a lovat  Grin
A löketet a főtengely adja és nem a hajtórúd hossza.
Az én motorom 1625 ös, de 1.6 túlméretben messzebre nem mernék menni. Akkor inkább 1776.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 15, 22:51:37 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31921 Dátum: 2008 Október 15, 22:41:30 »

igen. én sem azt mondtam, hogy ez a legfaszább ötlet. Csak gondolkoztam, hogyan lehet a térfogatot úgy növelni, hogy nem faragok a fal vastagságából.

ja, sokkal egyszerűbb új főtengelyt faragtatni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31920 Dátum: 2008 Október 15, 22:40:23 »

A kompresszió csökkenést pedig kompenzálni lehetne hosszabb hajtórudakkal,
és akkor ugyanott vagyunk, ahonnan elindultunk

ne add már alá a lovat  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 15, 22:55:09 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #31919 Dátum: 2008 Október 15, 22:34:37 »

igen. én sem azt mondtam, hogy ez a legfaszább ötlet. Csak gondolkoztam, hogyan lehet a térfogatot úgy növelni, hogy nem faragok a fal vastagságából.

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Oldalak: 1 ... 1212 1213 1214 1215 1216 [1217] 1218 1219 1220 1221 1222 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.