www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 00:44:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1205 1206 1207 1208 1209 [1210] 1211 1212 1213 1214 1215 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13275099 alkalommal)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #32238 Dátum: 2008 Október 31, 13:13:50 »

Miről van szó? Ajtótömítésről, ablakéderről (gumi) vagy sárvédőkéderről?

Mindegyikre más-más szer lenne való?  Shocked Gumi-gumi nem?!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32237 Dátum: 2008 Október 31, 13:12:48 »

Viccet felreteve: en eddig csak atkenest hallottam mindenkitol. Meg minden tel elott megegyszer mondjuk.

Miről van szó? Ajtótömítésről, ablakéderről (gumi) vagy sárvédőkéderről?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32236 Dátum: 2008 Október 31, 12:41:39 »

új kédert meddig ildomos glicerinben áztatni felrakás előtt?vagy elég csak átkenni?
Viccet felreteve: en eddig csak atkenest hallottam mindenkitol. Meg minden tel elott megegyszer mondjuk.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #32235 Dátum: 2008 Október 31, 12:27:25 »

új kédert meddig ildomos glicerinben áztatni felrakás előtt?vagy elég csak átkenni?

Ha kenhető szigetelésre vágysz, akkor várj még egy kicsit... Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32234 Dátum: 2008 Október 31, 12:17:40 »

új kédert meddig ildomos glicerinben áztatni felrakás előtt?vagy elég csak átkenni?
Most, hogy mar elfolyosodott: keso!


Buzi, aki fékez! :-)))
RNIE
« Hozzászólás #32233 Dátum: 2008 Október 31, 11:18:48 »

új kédert meddig ildomos glicerinben áztatni felrakás előtt?vagy elég csak átkenni?
RNIE
« Hozzászólás #32232 Dátum: 2008 Október 31, 10:39:07 »


A legnagyobb gond hogy hozzá nem értő Designerek tervezik az autókat a fogyasztói társadalomnak.  Undecided

pont hogy nagyon is értenek hozzá.de nem érdekük hogy mekkmester megbuherálja a hátsókertben,az az érdekük hogy ne legyenek kompatibilisek az alkatrészek és egy gyertyacsere is szakszervízes legyen
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #32231 Dátum: 2008 Október 30, 21:45:22 »

Az egyes golfok első lámpáit be lehet rakni after bogárba??

elvileg igen csak meg kell nézni, hogy megvannak-e a rögzítő fülek a fészekben,nekem olyan van benne
Nem elérhető Wega
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #32230 Dátum: 2008 Október 30, 21:43:26 »

Az egyes golfok első lámpáit be lehet rakni after bogárba??
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #32229 Dátum: 2008 Október 29, 23:24:28 »

Rühellem a PDTDI sharant. A V6os mondeot C5öt. És A V8as pontiac Trans AM-ban is a gyertyacsere cirka 6 óra. Nem véletlenül voltak benne még a gyáriak 92000 mérföldnél 14 évesesen. És még sorolhatnánk...
A legnagyobb gond hogy hozzá nem értő Designerek tervezik az autókat a fogyasztói társadalomnak.  Undecided
Szvsz inkább bogarat javítanék egész nap.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #32228 Dátum: 2008 Október 29, 19:06:53 »

Próbálj bármit is csinálni egy V8-as BMW motorterében, sírni fogsz a bogár után Wink
vagy egy r5 turboba vagy sharanba Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32227 Dátum: 2008 Október 29, 16:41:47 »

Szakál metál, vagy Benyák gépműhely Szigetszentmiklós
Koszonom!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32226 Dátum: 2008 Október 29, 16:24:52 »

Próbálj bármit is csinálni egy V8-as BMW motorterében, sírni fogsz a bogár után Wink
Vagy egy PDTDI Passat motorterében. A tű sem esik le, felakad.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32225 Dátum: 2008 Október 29, 16:23:50 »

Kene nekem olyan muhely vagy szaki Bp konyeken, aki egy OFF autoban tudna az allandoan kirepulo egyik gyertya blokkbeli menetevel kezdeni valamit. Gondolom egy menetjavito begyogyitasa megoldana a problemat, de en meg ilyet nem csinaltam, egyelore nem ertek hozza. Otletek?

Szakál metál, vagy Benyák gépműhely Szigetszentmiklós. Nekik van menetjavítójuk, be is hajtják.

3000 Ft / menet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #32224 Dátum: 2008 Október 29, 15:44:56 »

Kene nekem olyan muhely vagy szaki Bp konyeken, aki egy OFF autoban tudna az allandoan kirepulo egyik gyertya blokkbeli menetevel kezdeni valamit. Gondolom egy menetjavito begyogyitasa megoldana a problemat, de en meg ilyet nem csinaltam, egyelore nem ertek hozza. Otletek?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #32223 Dátum: 2008 Október 29, 15:04:53 »

Az tuti, hogy nem egy könnyen szerelhető masina. Skoda után kész rémálom, semmihez nem lehet egyszerűen, gyorsan hozzáférni a motor környékén.


Mert Porsche Apánk ezt úgy tervezte meg, hogy 30-40 évig ne nagyon kelljen szerelgetni...
Az, hogy valakinek folyton arra van ingerenciája, hogy szerelgessen odabenn, az már az ő baja.... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #32222 Dátum: 2008 Október 29, 14:45:36 »

Az tuti, hogy nem egy könnyen szerelhető masina. Skoda után kész rémálom, semmihez nem lehet egyszerűen, gyorsan hozzáférni a motor környékén.

Próbálj bármit is csinálni egy V8-as BMW motorterében, sírni fogsz a bogár után Wink

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #32221 Dátum: 2008 Október 29, 13:17:57 »

Szívás minden a bogáron! 26 éve kinlódok,nekem elhihetitek. (csak nem akarjuk beismerni). Cheesy

Az tuti, hogy nem egy könnyen szerelhető masina. Skoda után kész rémálom, semmihez nem lehet egyszerűen, gyorsan hozzáférni a motor környékén.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #32220 Dátum: 2008 Október 29, 10:25:08 »

ha valaki előrelátó volt, oda hatlapfejű csavarokat tett, nem csavarhúzósat. ellenkező esetben szopóka van.

emlékeim szerint hatlapfejű  Smiley
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #32219 Dátum: 2008 Október 29, 10:11:18 »


Ezek eltáviolítása esetén már van esély, hogy nem kell a szívócsövet is lebontani ahhoz, hogy hozzáférj az alsó csavarokhoz is a dinamó gallérjánál, valamint ki is fér az a bizonyos gallér...

ha valaki előrelátó volt, oda hatlapfejű csavarokat tett, nem csavarhúzósat. ellenkező esetben szopóka van.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #32218 Dátum: 2008 Október 29, 09:32:28 »

generátornál is ?
Szívás minden a bogáron! 26 éve kinlódok,nekem elhihetitek. (csak nem akarjuk beismerni). Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #32217 Dátum: 2008 Október 29, 09:11:23 »

generátornál is ?
Nem a dinamó-generátor a szívás, hanem a gallér.

Bácsi Győző
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #32216 Dátum: 2008 Október 29, 09:10:27 »

Annyira nem nagy szívás, másodjára-harmadjára már rutin, csak kellemetlen rutin...
Fel kell lazítani a csigaházat, aztán hátra kell dönteni, ekkor elvileg kiemelhető a dinamó. Ennek a következő akadályai vannak:
-a termosztát
-a motorháztető rugója
Ezek eltáviolítása esetén már van esély, hogy nem kell a szívócsövet is lebontani ahhoz, hogy hozzáférj az alsó csavarokhoz is a dinamó gallérjánál, valamint ki is fér az a bizonyos gallér...

generátornál is ?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #32215 Dátum: 2008 Október 29, 09:08:44 »

egy gyertya csere +  gyújtáskebel csere csodákra képes  Smiley szép egyenletes lett a motor járása
kicseréltem az ékszíjjat is kattogó hang most nem hallatszik ez egy kicsit nyugtalanító.
hogy kel kiszedni a generátort? nagy szívás?  (tegnap gyertyacserénél ha hátsó gyertyát becsúszott valahogy a takaró lemez alá mire kiműtöttem .... nem volt egyszerű )
Annyira nem nagy szívás, másodjára-harmadjára már rutin, csak kellemetlen rutin...
Fel kell lazítani a csigaházat, aztán hátra kell dönteni, ekkor elvileg kiemelhető a dinamó. Ennek a következő akadályai vannak:
-a termosztát
-a motorháztető rugója
Ezek eltáviolítása esetén már van esély, hogy nem kell a szívócsövet is lebontani ahhoz, hogy hozzáférj az alsó csavarokhoz is a dinamó gallérjánál, valamint ki is fér az a bizonyos gallér...

Bácsi Győző
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #32214 Dátum: 2008 Október 29, 09:07:50 »

amikor kattog az a baj, amikor nem kattog az a baj?

ha egy hiba magától szűnik meg az nem jó mert a legrosszabb pillanatban jöhet elő, vagy sokkal nagyobb kárt okozva jelentkezik újra  pl: országút legközelebbi település mondjuk 20 km 
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #32213 Dátum: 2008 Október 29, 09:01:57 »

egy gyertya csere +  gyújtáskebel csere csodákra képes  Smiley szép egyenletes lett a motor járása
kicseréltem az ékszíjjat is kattogó hang most nem hallatszik ez egy kicsit nyugtalanító.
...

amikor kattog az a baj, amikor nem kattog az a baj?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #32212 Dátum: 2008 Október 29, 08:45:38 »

egy gyertya csere +  gyújtáskebel csere csodákra képes  Smiley szép egyenletes lett a motor járása
kicseréltem az ékszíjjat is kattogó hang most nem hallatszik ez egy kicsit nyugtalanító.
hogy kel kiszedni a generátort? nagy szívás?  (tegnap gyertyacserénél ha hátsó gyertyát becsúszott valahogy a takaró lemez alá mire kiműtöttem .... nem volt egyszerű )
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32211 Dátum: 2008 Október 29, 00:31:36 »

Ha rendes irányban hangja van, akkor lehet csapágy, de a szénkeféket is megnézném a helyedben.
Visszafele szerintem felesleges tekerni, mert nem úgy használod.A szénkeféket vedd ki még és úgy forgasd meg.De ha kiveszed őket rögtön fog látszani rajtuk, ha nem jók már.Lehet rövid, kopott és a fészekben ugrál csak, forgáskor eltolja a forgórész ferdére,és azért kattog.

generátor, nem dinamó...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #32210 Dátum: 2008 Október 28, 22:50:43 »

nos a mai szmb: beindítottam a motort és hallgatóztam úgy tűnt, hogy a generátor adja ki a hangot, rá tettem a kezem, és a koppanással egyszerre ütést éreztem. Levettem az ékszíjat, és beindítottam a motort és nem hallottam a kattogó hangot, nosza ellenpróba, vissza szereltem mindent és a kattogó hang szinte megszűnt. Amikor nem volt ékszíj a generátoron akkor megforgattam kézzel  ha a forgásirányba forgattam akkor nem adott ki hangot csak a csapágyak súrlódása hallatszott viszonylag hangos volt. Ha ellentétes irányba forgattam akkor minden körben kattant egyet.

az egyik gyertya továbbra sem, de az csere lesz bosch vagy nkg?
Ha rendes irányban hangja van, akkor lehet csapágy, de a szénkeféket is megnézném a helyedben.
Visszafele szerintem felesleges tekerni, mert nem úgy használod.A szénkeféket vedd ki még és úgy forgasd meg.De ha kiveszed őket rögtön fog látszani rajtuk, ha nem jók már.Lehet rövid, kopott és a fészekben ugrál csak, forgáskor eltolja a forgórész ferdére,és azért kattog.

Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #32209 Dátum: 2008 Október 28, 19:42:07 »

Az tényleg szép óra. Ritka is.
Ki kell venni az autót meg a méh-be küldeni.  Evil

jó kis autó lesz ez

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #32208 Dátum: 2008 Október 28, 19:39:41 »

bogarak hosszú sora.az 59 már rá se fért.hamarosan mégjobban szét kell szedni,remélem ez a szép óra nem fog megsérülni.télig már nemigen lesz lefújva.
Hajrá! Grin Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #32207 Dátum: 2008 Október 28, 19:24:55 »

bogarak hosszú sora.az 59 már rá se fért.hamarosan mégjobban szét kell szedni,remélem ez a szép óra nem fog megsérülni.télig már nemigen lesz lefújva.

Az tényleg szép óra. Ritka is.
Ki kell venni az autót meg a méh-be küldeni.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető embecska
Hozzászólások: 1595


« Hozzászólás #32206 Dátum: 2008 Október 28, 16:44:50 »

bogarak hosszú sora.az 59 már rá se fért.hamarosan mégjobban szét kell szedni,remélem ez a szép óra nem fog megsérülni.télig már nemigen lesz lefújva.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #32205 Dátum: 2008 Október 27, 12:20:57 »

mind1, csak a hőértékre figyelj. Én pl championt használok.
okés, akkor irány a bolt
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32204 Dátum: 2008 Október 27, 11:47:30 »

persze,mert Neked a hazai gyártókat kell támogatni Grin

szeretném megérdeklődni, hogy tisztességben megőszült, kedves nőrokonaid hogy érzik magukat?  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32203 Dátum: 2008 Október 27, 11:47:01 »

én a török/indiai/román bosch-okkal is tökjól elvoltam.

én is, azzal az eggyel, ami működőképes volt a négy vacsiújból...
RNIE
« Hozzászólás #32202 Dátum: 2008 Október 27, 11:27:36 »

én a török/indiai/román bosch-okkal is tökjól elvoltam.
persze,mert Neked a hazai gyártókat kell támogatni Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #32201 Dátum: 2008 Október 27, 11:23:16 »

nekem meg az ngk, de tényleg mindegy, kivéve, hogy ne legyen török/indiai/seggbebasztáni bosch...

én a török/indiai/román bosch-okkal is tökjól elvoltam.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #32200 Dátum: 2008 Október 27, 11:22:02 »

Nekem meg még mindig a Brisk vált be a legjobban...

nekem meg az ngk, de tényleg mindegy, kivéve, hogy ne legyen török/indiai/seggbebasztáni bosch...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #32199 Dátum: 2008 Október 27, 10:56:07 »

mind1, csak a hőértékre figyelj. Én pl championt használok.

Nekem meg még mindig a Brisk vált be a legjobban...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 1205 1206 1207 1208 1209 [1210] 1211 1212 1213 1214 1215 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.308 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.