www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 23:00:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1168 1169 1170 1171 1172 [1173] 1174 1175 1176 1177 1178 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13236979 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33716 Dátum: 2009 Január 15, 14:12:48 »

Éppen olvasgatok
Bélehetneszkennelnihogymiisolvashassuk.

Ezért van nekem cpi1280-as trafóm. Wink

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #33715 Dátum: 2009 Január 15, 14:08:38 »

Éppen olvasgatok egy érdekes kis írást (77 -ből, de jó). Kb. fél éve került szóba, hogy Gyuszkó úgy szünteti meg a háromhengerezést, hogy "szikráztatja" a kábelt a gyertyára. Na, ennek az elméletét úgy magyarázzák ki, hogy az elszennyeződött/benzines gyertyán gyújtáskor lesöntöl a szikra. Ha beiktatjuk a szikraközt (szikráztatunk), akkor annak távolságától függően (nyilván ameddig bírja a trafó) az átütési feszültség megnő. Ez a magasabb feszültség a szikra pillanatában a gyertyán egy nagyon meredek felfutású csúcsot produkál (mint pl. egy CPI gyújtás), ami elég erős ahhoz, hogy az áram java része ne kússzon el, hanem átüssön az elektródok között. Ha pedig már robban a hengerben párszor, akkor letisztul annyira a gyertya, hogy normálisan menjen.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #33714 Dátum: 2009 Január 15, 12:46:52 »

Majd pedig az ótómatát eladod jól nekem. Grin
szerintem 20 pénzért eltudom boltolni az emberrel akitől a kasznit vettem énnem hoztam el anno mert engem a kaszni érdekelt vanmég egy f-es moci is nála nemtom milyen állapotban.

06208005898
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #33713 Dátum: 2009 Január 15, 12:44:02 »

kidobod a felesleges dolgokat (devander, olajtartály, stb...), a hidro helyére dobsz egy lendkereket, teszel bele másik pedálsort és mehet összea te váltóddal. Röviden.
nincs meg az autómata váltó . A kuplung bowden elhelyzésével vagyok gondban,mit kell változtatni  vagy egyáltalán kell-e az alagútban?

06208005898
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33712 Dátum: 2009 Január 15, 12:34:54 »

azt télre be kell akasztani

Pont az, hogy ki!!

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33711 Dátum: 2009 Január 15, 12:22:46 »

Nekem 1700 a nyomatékcsúcs. 3600 a teljesítmény. 

mid van neked, 1,2  ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33710 Dátum: 2009 Január 15, 10:07:22 »

kidobod a felesleges dolgokat (devander, olajtartály, stb...), a hidro helyére dobsz egy lendkereket, teszel bele másik pedálsort és mehet összea te váltóddal. Röviden.
Majd pedig az ótómatát eladod jól nekem. Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #33709 Dátum: 2009 Január 15, 10:04:26 »

Amikor bejáratós volt, én sem húzattam 50-nél tovább az első 1000 km-en. De egy bejáratott motornak 60-at hármasban röhögve bírni kell tartósan. Az rendben van, hogy a bogár motorja alapvetően egy nyomatékos, mélyről húzó motor, de szerintem 3-4 fokozat között 50 a határ. S Z E R I N T E M.
ez így van, és azért van így mert akkor kevésbé kap a főtengely lökésszerű terhelést.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33708 Dátum: 2009 Január 15, 08:51:01 »

Nekem 1700 a nyomatékcsúcs. 3600 a teljesítmény. 
kéne egy jó  motor már nektek amibe van egy 294es tengely Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #33707 Dátum: 2009 Január 15, 08:49:26 »


40 nél 4 esben 1333,33 /min, ne viccelődjünk már  Evil
Nekem 1700 a nyomatékcsúcs. 3600 a teljesítmény. 
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #33706 Dátum: 2009 Január 15, 07:44:46 »

Lassan szeretnék nekifogni bogaratépteni.A kimúlt kasznim hagyományosváltóval volt szerelve az új tip top gépecske autómatát tudott maga alatt ismét megkérdem hátha azóta okosodtatok  Grin  hogyan fogjak hozzá a váltóm átpakolásának az ótómata helyére????
Mi bajod az automatával? Ki nem dobnám, ha csak nem rossz...

Bácsi Győző
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #33705 Dátum: 2009 Január 15, 01:07:31 »

  nekem egy fél évig nem is volt km órám még is tudtam menni vele ,nyomni kell mint bátyám ángyomnak lófa... 40nél 4.

Sátánka km órája alapjáraton 60at mutat (csak ha jár a motor) ha megyek is vele 120 ha odalépek neki akkor körbefordul Cheesy
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33704 Dátum: 2009 Január 14, 23:12:47 »

  nekem egy fél évig nem is volt km órám még is tudtam menni vele ,nyomni kell mint bátyám ángyomnak lófa... 40nél 4.
Te nem vagy rokona Pityubácsinak? Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33703 Dátum: 2009 Január 14, 23:11:51 »

Az a "gégecső" , pontosabban nekem egy slaggdarab, mert régi kis légszűrőházam van, az a helyén van, meg az a csappantyú is működik, de ugye az is még a régi fajta ellensúlyos, magától nyit, mihint megnövekszik a fordulat.
Azt nem tom mennyire szívhat onnan lentről meleget, de a gyári helyére van kötve, tehát elvileg ott meleg van.
azt télre be kell akasztani
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #33702 Dátum: 2009 Január 14, 23:11:32 »

Lassan szeretnék nekifogni bogaratépteni.A kimúlt kasznim hagyományosváltóval volt szerelve az új tip top gépecske autómatát tudott maga alatt ismét megkérdem hátha azóta okosodtatok  Grin  hogyan fogjak hozzá a váltóm átpakolásának az ótómata helyére????
kidobod a felesleges dolgokat (devander, olajtartály, stb...), a hidro helyére dobsz egy lendkereket, teszel bele másik pedálsort és mehet összea te váltóddal. Röviden.


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33701 Dátum: 2009 Január 14, 23:10:50 »

pontosan ezt pofázom én is  Grin offautóval sem autózom soha 2000 alatt, pedig az kicsit kraftosabb. ( na ez nem azt jelenti,hogy széjjelégetem a kupplungot Cheesy )
Akko nemtom kéremszépenkaccsojjaki polgárjenőúr és mámegbocsásson... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #33700 Dátum: 2009 Január 14, 23:04:45 »

Lassan szeretnék nekifogni bogaratépteni.A kimúlt kasznim hagyományosváltóval volt szerelve az új tip top gépecske autómatát tudott maga alatt ismét megkérdem hátha azóta okosodtatok  Grin  hogyan fogjak hozzá a váltóm átpakolásának az ótómata helyére????

06208005898
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33699 Dátum: 2009 Január 14, 23:01:41 »

de ugye az is még a régi fajta ellensúlyos, magától nyit, mihint megnövekszik a fordulat.
Kösd ki fixre.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33698 Dátum: 2009 Január 14, 22:59:52 »

Az a "gégecső" , pontosabban nekem egy slaggdarab, mert régi kis légszűrőházam van, az a helyén van, meg az a csappantyú is működik, de ugye az is még a régi fajta ellensúlyos, magától nyit, mihint megnövekszik a fordulat.
Azt nem tom mennyire szívhat onnan lentről meleget, de a gyári helyére van kötve, tehát elvileg ott meleg van.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33697 Dátum: 2009 Január 14, 22:55:04 »

ha nem rendesen megy a gáz akkor szabadkézzel megfogható üzemmelegen is


Akkor ez tuti bibis nekem, mert simán megfoghatom, nem süt meg, 1 óra kocsikázás után sem.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33696 Dátum: 2009 Január 14, 22:38:14 »

  nekem egy fél évig nem is volt km órám még is tudtam menni vele ,nyomni kell mint bátyám ángyomnak lófa... 40nél 4.

túrót, hülyeséget mondtam.

22 40 66 90 a 3000/min rövid ( AB ) váltóval, 165/80R15 gumival. szóval 40 nál max 3 ast rakni  Wink

40 nél 4 esben 1333,33 /min, ne viccelődjünk már  Evil

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #33695 Dátum: 2009 Január 14, 22:29:17 »

Ja, a mostani órám szerint nekem is 40-nél kell (10-et csal lefelé, amikor átpucoltam, meg a jelzőfények lencséit cseréltem, a mutatót kicsit "nemúgy" dugtam vissza... Tongue
Majd ha meleg lesz, és nagyon zavar, akkor megigazítom...
  nekem egy fél évig nem is volt km órám még is tudtam menni vele ,nyomni kell mint bátyám ángyomnak lófa... 40nél 4.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33694 Dátum: 2009 Január 14, 22:24:47 »

ki tudja.. lehet hogy neki 14"-es kerekei vannak, peres gumival Wink akkor hamarabb kell váltani
Ja, a mostani órám szerint nekem is 40-nél kell (10-et csal lefelé, amikor átpucoltam, meg a jelzőfények lencséit cseréltem, a mutatót kicsit "nemúgy" dugtam vissza... Tongue
Majd ha meleg lesz, és nagyon zavar, akkor megigazítom...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33693 Dátum: 2009 Január 14, 22:24:29 »

Mondjuk hideg motornál 40-nél ekkora fordulaton olajnyomás... Meg mégegyszer mondom, sokkal nagyobb kínlódás a motornak ez. 40-nél még szinte semmi nyomaték.

pontosan ezt pofázom én is  Grin offautóval sem autózom soha 2000 alatt, pedig az kicsit kraftosabb. ( na ez nem azt jelenti,hogy széjjelégetem a kupplungot Cheesy )

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33692 Dátum: 2009 Január 14, 22:24:08 »

alapvetően egy nyomatékos, mélyről húzó motor,

inkább felül baromi gyenge.  kb mint egy  dízel, 2200 nál nyomatékcsúcs, maxford 4500 Cheesy széria tengelyről beszélünk természetesen.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33691 Dátum: 2009 Január 14, 22:23:10 »

60 nál 3000 a ford. 3asban, rövidváltóval. megjegyeztem, mert maresz letöri a lábam, ha tovább huzatom , míg bejáratós Smiley

nembaj, erőltessük kicsit a hideg motort 40 el 4 esben  Evil
Mondjuk hideg motornál 40-nél ekkora fordulaton olajnyomás... Meg mégegyszer mondom, sokkal nagyobb kínlódás a motornak ez. 40-nél még szinte semmi nyomaték.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #33690 Dátum: 2009 Január 14, 22:22:46 »

Amikor bejáratós volt, én sem húzattam 50-nél tovább az első 1000 km-en. De egy bejáratott motornak 60-at hármasban röhögve bírni kell tartósan. Az rendben van, hogy a bogár motorja alapvetően egy nyomatékos, mélyről húzó motor, de szerintem 3-4 fokozat között 50 a határ. S Z E R I N T E M.
  80 rövid váltóval Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #33689 Dátum: 2009 Január 14, 22:22:19 »

Ne kínozd szegényt. Nyugodtan húzasd meg ilyenkor 60-ig, semmi baja nem lesz. Sokkal inkább kínlasztja az F-es motort, ha 40 körül kapcsolsz egy 4.-et neki. És ha hideg motornál húzatod egy kicsit topvább, szerintem az sem akkora gond. Hamarabb bemelegszik. Én városban mínusz 5 környékén már nem használom a negyediket. Zabálni sem zabál sokkal többet...
ki tudja.. lehet hogy neki 14"-es kerekei vannak, peres gumival Wink akkor hamarabb kell váltani
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33688 Dátum: 2009 Január 14, 22:21:34 »

60 nál 3000 a ford. 3asban, rövidváltóval. megjegyeztem, mert maresz letöri a lábam, ha tovább huzatom , míg bejáratós Smiley

nembaj, erőltessük kicsit a hideg motort 40 el 4 esben  Evil
Amikor bejáratós volt, én sem húzattam 50-nél tovább az első 1000 km-en. De egy bejáratott motornak 60-at hármasban röhögve bírni kell tartósan. Az rendben van, hogy a bogár motorja alapvetően egy nyomatékos, mélyről húzó motor, de szerintem 3-4 fokozat között 50 a határ. S Z E R I N T E M.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #33687 Dátum: 2009 Január 14, 22:20:24 »

60 nál 3000 a ford. 3asban, rövidváltóval. megjegyeztem, mert maresz letöri a lábam, ha tovább huzatom , míg bejáratós Smiley

nembaj, erőltessük kicsit a hideg motort 40 el 4 esben  Evil
akkor én folyamatosn bejáratom Grin Grin Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #33686 Dátum: 2009 Január 14, 22:19:17 »

60 nál 3000 a ford. 3asban, rövidváltóval. megjegyeztem, mert maresz letöri a lábam, ha tovább huzatom , míg bejáratós Smiley

nembaj, erőltessük kicsit a hideg motort 40 el 4 esben  Evil
igy van Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #33685 Dátum: 2009 Január 14, 22:17:58 »

Ne kínozd szegényt. Nyugodtan húzasd meg ilyenkor 60-ig, semmi baja nem lesz. Sokkal inkább kínlasztja az F-es motort, ha 40 körül kapcsolsz egy 4.-et neki. És ha hideg motornál húzatod egy kicsit topvább, szerintem az sem akkora gond. Hamarabb bemelegszik. Én városban mínusz 5 környékén már nem használom a negyediket. Zabálni sem zabál sokkal többet...

60 nál 3000 a ford. 3asban, rövidváltóval. megjegyeztem, mert maresz letöri a lábam, ha tovább huzatom , míg bejáratós Smiley

nembaj, erőltessük kicsit a hideg motort 40 el 4 esben  Evil

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33684 Dátum: 2009 Január 14, 21:58:44 »

Mittom 4.be ha 45-50-nél váltok fel, akkor még csinálja, de ha 60 ig kihuzatom 3.ikban, akkor már jó. "Jobb" időkben,meg jól bemelegedve meg már 40-nél simán viszi a 4-et. A lényeg, hogy hidegben legalább 55-60-al kell mennem, hogy 4.ikben ne rángatózzon.


Amúgy az előmelegítőm jobb oladala melegebb mindig. Ott megy bele a füst, és baloldalt megy ki, ahol a kislyukú tömítés van ?
Ne kínozd szegényt. Nyugodtan húzasd meg ilyenkor 60-ig, semmi baja nem lesz. Sokkal inkább kínlasztja az F-es motort, ha 40 körül kapcsolsz egy 4.-et neki. És ha hideg motornál húzatod egy kicsit topvább, szerintem az sem akkora gond. Hamarabb bemelegszik. Én városban mínusz 5 környékén már nem használom a negyediket. Zabálni sem zabál sokkal többet...
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 14, 22:03:44 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #33683 Dátum: 2009 Január 14, 18:15:45 »


Először is van e meleglevegő szívó csöved, ha van onnan szívja-e a levegőt.
Van e termosztátod, működik-e.
Gyorsító membrán a karbiban.
Gyújtás beállítás vákuum dob mozog-e, jó helyen van -e a vékonycsövecskéje.
stb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #33682 Dátum: 2009 Január 14, 17:37:21 »

Hát majd megnézem ezt a szívócsövet az tuti.
De nekem szerencsére 3 hengerezés az nincs egy pillanatig sem, meg mindig pöccre indul reggel, egyedül ez a torpangatás(pl. amikor kettesbe csigatempóban gurulok be egy kereszteződésbe, szétnézek,nem jön semmi, belelépek, na akkor bőőő, aztán rángatva megindul, hacsak nem túráztatom meg kicsit előtte), meg rángatózás kis fordulaton van nagy hidegekben, amig be nem melegszik teljesen (kb. 20-25 perc).
A rángatás amúgy mindig úgyvan(kis fordulaton), hogy beteszem a nagyobb sebességbe, aztán utána megy jól 3-4 mp-ig, aztán kezd rángatni, erre vagy az  a megoldás, hogy megtaposom jobban, hogy jobban forogjon, akkor abbahagyja, vagy visszakapcsolok. De ha már bemelegedett, meg amikor alapból nincsenek ilyen minuszok, akkor ez sose jön elő, tehát nem arról van szó, hogy mittom túl hamar felkapcsolok. Mittom 4.be ha 45-50-nél váltok fel, akkor még csinálja, de ha 60 ig kihuzatom 3.ikban, akkor már jó. "Jobb" időkben,meg jól bemelegedve meg már 40-nél simán viszi a 4-et. A lényeg, hogy hidegben legalább 55-60-al kell mennem, hogy 4.ikben ne rángatózzon.


Amúgy az előmelegítőm jobb oladala melegebb mindig. Ott megy bele a füst, és baloldalt megy ki, ahol a kislyukú tömítés van ?
Ugyan ezeket csinálja nekem is a zöldem,míg teljesen be nem melegszik.
Nincsen meg az előmelegítő gégecsövem ami allulról megy fel a levegőszűrőre.Pedig az sokat segítene a dolgon.
A Narancs is produkált hasonlókat,kitisztított szívócsővel!Aztán átállítottam a levegőszűrőt úgy,hogy mindig csak allulról kap meleg levegőt,a hideg levegő bevezetés meg fikszen le van zárva azzal a mozgó kis lemezzel,amit eredetileg a thermostát szabályoz.Azóta teljesen más az autó,ég és föld a különbség.Nincsenek alapjárati problémák,félmeleg leállások,kis fordulaton rángatások,letorpanások.

Az,hogy a szívócső jobb oldala a melegebb,az természetes.Átfújható előmelegítőnél,a jobb felén elég a kezed,a bal oldala megfogható.Mire végigér a csövön a forró gáz,már veszít a hőmérsékletéből,ezért a cső másik végét már nem hevíti fel annyira.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #33681 Dátum: 2009 Január 14, 16:57:34 »

Hát majd megnézem ezt a szívócsövet az tuti.
szerintem ez előmelegítőcső, ahogy korábban már írtad gyujtás karbi álltalánosan rendben
ha jól átjárható, akkor viszonylag hamar meleg lesz a bal oldal is persze jobbos az melegebb, ha nem rendesen megy a gáz akkor szabadkézzel megfogható üzemmelegen is
(nekem is ilyen volt, de....)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #33680 Dátum: 2009 Január 14, 16:42:29 »

Pucold ki az előmelegítőt, vagy vidd el Szilvásiékhoz Miskócon, vagy Merki Pistához Nyíregyházára. Pista tuti, hogy felújít ilyen előmelegítő cuccot, az enyémben ilyen van, azóta mínusz 15-ben egyszer indult két hengerrel a kocsi, de szemvillanás alatt beröffent a másik két henger, és szépen duruzsol.
Előtte cumi, háromhengereztés, meg minden.
De a torpanás lehet fals levegő is, ami a karbitalp alól származhat, vagy a pillangótengely kotyogásásból.

Hát majd megnézem ezt a szívócsövet az tuti.
De nekem szerencsére 3 hengerezés az nincs egy pillanatig sem, meg mindig pöccre indul reggel, egyedül ez a torpangatás(pl. amikor kettesbe csigatempóban gurulok be egy kereszteződésbe, szétnézek,nem jön semmi, belelépek, na akkor bőőő, aztán rángatva megindul, hacsak nem túráztatom meg kicsit előtte), meg rángatózás kis fordulaton van nagy hidegekben, amig be nem melegszik teljesen (kb. 20-25 perc).
A rángatás amúgy mindig úgyvan(kis fordulaton), hogy beteszem a nagyobb sebességbe, aztán utána megy jól 3-4 mp-ig, aztán kezd rángatni, erre vagy az  a megoldás, hogy megtaposom jobban, hogy jobban forogjon, akkor abbahagyja, vagy visszakapcsolok. De ha már bemelegedett, meg amikor alapból nincsenek ilyen minuszok, akkor ez sose jön elő, tehát nem arról van szó, hogy mittom túl hamar felkapcsolok. Mittom 4.be ha 45-50-nél váltok fel, akkor még csinálja, de ha 60 ig kihuzatom 3.ikban, akkor már jó. "Jobb" időkben,meg jól bemelegedve meg már 40-nél simán viszi a 4-et. A lényeg, hogy hidegben legalább 55-60-al kell mennem, hogy 4.ikben ne rángatózzon.


Amúgy az előmelegítőm jobb oladala melegebb mindig. Ott megy bele a füst, és baloldalt megy ki, ahol a kislyukú tömítés van ?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33679 Dátum: 2009 Január 13, 23:37:14 »

Pucold ki az előmelegítőt,
Ajajj!
Azt hiszem hétvégén, flexelés közben szívócsonkot fogok cserélni!Az enyém úgy el van tömődve szerintem , mint állat.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #33678 Dátum: 2009 Január 13, 20:18:24 »

Köszi - majd, ha úgy hozza a jószerencse (nem sűrgős). E-mailben már szaktársunktól konyhakész műbizonylatot kaptam (csak színes nyomtató és egy toll kell hozzá).
:-)
íjjjajjj.... Grin Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #33677 Dátum: 2009 Január 13, 20:17:01 »

Vonóhorog miatt szóljh rám! Az igazság az, hogy most Zsolti szomszédékkal nem olyan sűrű a kapcsolattartás, de lehet, át kell menjek újévet köszönteni...
Köszi - majd, ha úgy hozza a jószerencse (nem sűrgős). E-mailben már szaktársunktól konyhakész műbizonylatot kaptam (csak színes nyomtató és egy toll kell hozzá).
:-)
Oldalak: 1 ... 1168 1169 1170 1171 1172 [1173] 1174 1175 1176 1177 1178 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.