www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 22:33:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1142 1143 1144 1145 1146 [1147] 1148 1149 1150 1151 1152 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14891639 alkalommal)
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34771 Dátum: 2009 Március 04, 21:22:32 »

Ha valamelyik munkahenger karmantyúja, akkor nem ez a baj...
Pumpálásra felkeményszik?
Ha megállok és pumpálom akkor valamennyire megkeményedik, de indulás után rögtön puhul....

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34770 Dátum: 2009 Március 04, 21:21:45 »

föfék.....
Hát, nekem is az lett volna a tippem, csak nem akartam egyből elkeseríteni...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34769 Dátum: 2009 Március 04, 21:20:28 »

Sajnos én is fékproblémával küzdök:
Még mielőtt leraktam volna télire az autót, működött minden, fogott a fék, aztán kb 3 hete kihoztam a garázsból a kis drágaságot és igen meglepődtem az első pirosnál, hogy tűzfalig nyomom a pedált.... Még fejtegetem, hogy mi a hiba. Szerintetek?
föfék.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34768 Dátum: 2009 Március 04, 21:19:30 »

Sajnos én is fékproblémával küzdök:
Még mielőtt leraktam volna télire az autót, működött minden, fogott a fék, aztán kb 3 hete kihoztam a garázsból a kis drágaságot és igen meglepődtem az első pirosnál, hogy tűzfalig nyomom a pedált.... Még fejtegetem, hogy mi a hiba. Szerintetek?
Ha valamelyik munkahenger karmantyúja, akkor nem ez a baj...
Pumpálásra felkeményszik?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34767 Dátum: 2009 Március 04, 21:15:48 »

Sajnos én is fékproblémával küzdök:
Még mielőtt leraktam volna télire az autót, működött minden, fogott a fék, aztán kb 3 hete kihoztam a garázsból a kis drágaságot és igen meglepődtem az első pirosnál, hogy tűzfalig nyomom a pedált.... Még fejtegetem, hogy mi a hiba. Szerintetek?

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34766 Dátum: 2009 Március 04, 21:14:05 »

Ahha, de akkor a dobba is a kopó felületet hozzák szintbe, ugye?
Dobot akkor szabályoznak, ha túl barázdásra kopott. Én úgy láttam, teljes szélességben szednek ki belőle.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34765 Dátum: 2009 Március 04, 21:12:02 »

Hiába teszel a szabályozott dobba új fékpofát, mert nem fog a teljes felületen fogni. Ekkor hiába nyomod a pedált, nincs rendes fékhatás.Be kell igazítani a fékpofát a dobhoz.
Ahha, de akkor a dobba is a kopó felületet hozzák szintbe, ugye?

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34764 Dátum: 2009 Március 04, 21:09:56 »

Most a pofákat kell szabályozni, vagy a dobot....?
Eddig én dobról hallottam, vagy az valami más dolog?
Hiába teszel a szabályozott dobba új fékpofát, mert nem fog a teljes felületen fogni. Ekkor hiába nyomod a pedált, nincs rendes fékhatás.Be kell igazítani a fékpofát a dobhoz.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34763 Dátum: 2009 Március 04, 21:04:12 »

Pontosan erről beszéltem.  Grin
Betonkemény féket lehet csinálni. Oszt mégis mindenki szidja a dobféket.  Grin
Most a pofákat kell szabályozni, vagy a dobot....?
Eddig én dobról hallottam, vagy az valami más dolog?

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34762 Dátum: 2009 Március 04, 21:01:13 »

Pontosan erről beszéltem.  Grin
Betonkemény féket lehet csinálni. Oszt mégis mindenki szidja a dobféket.  Grin
Nekem a 40-ből megmaradt kábé 35 lóhoz doszt elég...
MA beszéltem kasztnis haverral. Aszongya, le is festi nekem szépen, bérelünk egy műhelyt, és ketten megcsináljuk. A festést. 2 K festés+2K lakk, az eredeti kobaltkék árnyalatban, de gondolkodom még valami világos betéten (sahara beige) a díszléc alatt (mert ha vaciúj bogarat választhatnék, abban a színben választanám, rettenetesen tetszik, de Öregnél ragaszkodok a gyárihoz... Örülök, hogy én vigyázhatok erre a bogárra, hát felelősséggel is tartozom érte...).
A kasztnizást a saját garázsomban. Végre böcsületesen meg lesz csinálva szegény Öreg...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #34761 Dátum: 2009 Március 04, 20:51:41 »

Fékpofát bekrétázod,
Pontosan erről beszéltem.  Grin
Betonkemény féket lehet csinálni. Oszt mégis mindenki szidja a dobféket.  Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34760 Dátum: 2009 Március 04, 20:44:12 »

Apám anno egy smirglis fékdobot csinált a nyers pofák becsiszolásához.
Anno a trabantomon meg krétás módszerrel csináltam 0%os eltérésű kéziféket... Fékpofát bekrétázod, összerakod, kicsit megjáratod a fékdobot súrlódó pofákkal, aztán szét. Ahol a kréta ottmaradt, ott nem fog a pofa, tehát a ahonnan a kréta lejött, azt kell lereszelni. Ha van egy unalmas délutánod, és nem nézed az esti mesét, akkor kezdj bele!
pontosan ahogy teccik mondani

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34759 Dátum: 2009 Március 04, 20:42:24 »

Ha újak a pofák és nem lettek beszabályozva a dobba akkor pont 2 hónap alatt kopik annyira a helyére, hogy elmenjen a pedálút, utána kell állítani. AZtán 2 hónap múlva megint.  Grin
Vagy felszabályozni méretre a pofákat.  Roll Eyes
Apám anno egy smirglis fékdobot csinált a nyers pofák becsiszolásához.
Anno a trabantomon meg krétás módszerrel csináltam 0%os eltérésű kéziféket... Fékpofát bekrétázod, összerakod, kicsit megjáratod a fékdobot súrlódó pofákkal, aztán szét. Ahol a kréta ottmaradt, ott nem fog a pofa, tehát a ahonnan a kréta lejött, azt kell lereszelni. Ha van egy unalmas délutánod, és nem nézed az esti mesét, akkor kezdj bele!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34758 Dátum: 2009 Március 04, 20:23:30 »

Akkor csinálj rögtön 2db-ot. Egy kéne nekem is. 1 ajrót rá tudok szánni.  Wink

csak egy féékolajtartály fedél kell hozzá és egy szelep beleragasztva vagy beleforrasztva
a pótkerekedről kiválóan működik és kb pont 1€-ból kijön

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34757 Dátum: 2009 Március 04, 19:26:14 »

a csukló és a kar között nincs semmi . csukló alkarcsont könyök felkarcsont ,nem lehet hogy a válladdal van valami nekem is az kattog Roll Eyes
De nem kattog,hanem a 3-at meg a 4-et (szerintem nem veszi.Csak ha a csuklónál segítek neki.Az a pöcs csavar a helyén van,aminek hegyes a vége.Tehát a rúd a helyén van.Na mindegy majd kiderül miután gyorsító membránt cseréltem.

Nem elérhető Magnus
Hozzászólások: 47


ETH-624

« Hozzászólás #34756 Dátum: 2009 Március 04, 19:22:28 »

Akkor szerelő Smiley

"Borsodi, azzal megy a harckocsi"
1303LS
« Hozzászólás #34755 Dátum: 2009 Március 04, 19:11:34 »

Akkor is messze van a pofa a dobtól.
Ezzel én is sz****m egy alkalommal, még főfékmunkahenger garanciális csere is lett belőle, mert szerencsére nem ért hozzá mindenki... Wink
Ha újak a pofák és nem lettek beszabályozva a dobba akkor pont 2 hónap alatt kopik annyira a helyére, hogy elmenjen a pedálút, utána kell állítani. AZtán 2 hónap múlva megint.  Grin
Vagy felszabályozni méretre a pofákat.  Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34754 Dátum: 2009 Március 04, 17:47:42 »


a csukló és a kar között nincs semmi . csukló alkarcsont könyök felkarcsont ,nem lehet hogy a válladdal van valami nekem is az kattog Roll Eyes

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34753 Dátum: 2009 Március 04, 17:10:56 »

Légtelenítve van, ha lenne benne levegő, akkor nem lenne betonkemény alapállapotban, és nem csak időleges lenne a hiba.
Fékdob, lehetséges, hogy ott van a bibi, de az is állandó jellegű probléma lenne nem?
Elvileg pöccre be lett állítva a fék 2 hónapja, amikr rendbetettük a gépet, annyira nem vagyok béna, hogy ennyi idő alatt szétverjem xD
Akkor is messze van a pofa a dobtól.
Ezzel én is sz****m egy alkalommal, még főfékmunkahenger garanciális csere is lett belőle, mert szerencsére nem ért hozzá mindenki... Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34752 Dátum: 2009 Március 04, 16:07:59 »



zsírozd be :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #34751 Dátum: 2009 Március 04, 16:07:42 »

3/ --ha csak pumpalassal akartatok legteleniteni, van, hogy hamarabb beszarik a föfekhenger mint gondondolnatok !
erröl a fenomenröl oldalakat irnak a nemet forumokon !

miért fosik be a főfékhenger ettől?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34750 Dátum: 2009 Március 04, 16:07:29 »

Kicsit furcsa hangok vannak indításkor,ami régen nem volt lehet én basztam el valamit?Gondolok itt esetleg a kuplung rossz beállítására.Eléggé fent fog .Esetleg az megfordulhat,mikor indítom a motort,és nem indul be,de olyan mint ha valami tovább,vagy kevesebb ideig forogna.
Szerintem a tárcsa súrlódását hallom.Lehetséges?Megpróbálok még rajta állítani.

A sebváltás nehézkes.Minden bak új,elötte nem akadt. Sebválltóhoz nem nyúltam.
Észrevételem szerint nem a váltó akad,hanem valami a csuklótól a karig.De ott mi?

A hangról és a sebváltóról kérek eszme cserét Wink
 ::)csak 1 hozzászólást kaptam elemezzük kicsit tovább Undecided

xoyox
« Hozzászólás #34749 Dátum: 2009 Március 04, 14:36:27 »

Akkor csinálj rögtön 2db-ot. Egy kéne nekem is. 1 ajrót rá tudok szánni.  Wink

maj ha összeallitottam a jatekot lefotozom, es hajra,
nalam 50 juro lesz Smiley marmint a Foto Smiley
ugye az "ötletet" meg kell fizetni !
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #34748 Dátum: 2009 Március 04, 14:10:05 »

Tapasztalatom szerint marha jó akkumlátorok. Szinte mindent kibírnak, már három is volt nálam, mást sosem fogok venni - de most komolyan.


Alátámasztom, ha minden igaz, én ezzel vettem, már akkor sem volt új...
Pedig igazi vásári kinézete van.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #34747 Dátum: 2009 Március 04, 13:23:43 »

Kinek a pap, kinek a papné. Nem lesz sok egy tekerőért?

Hol kapok ient? Már bent az Oválban a centrálzár, a nagyzene meg a kékneonok, már csak ez hiányzik. :-)
Mennyit küzdöttem, mire befaragtam a trabiablakot...

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #34746 Dátum: 2009 Március 04, 13:01:48 »

Hol kapok ient? Már bent az Oválban a centrálzár, a nagyzene meg a kékneonok, már csak ez hiányzik. :-)
Mennyit küzdöttem, mire befaragtam a trabiablakot...


neked szerzek ajcsiba
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #34745 Dátum: 2009 Március 04, 13:00:46 »

Hol kapok ient? Már bent az Oválban a centrálzár, a nagyzene meg a kékneonok, már csak ez hiányzik. :-)
Mennyit küzdöttem, mire befaragtam a trabiablakot...

a Mien BX2/36-os jó bele (a 35-öst ne vedd meg, mert az a jobbkormányos bogarakhoz való)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #34744 Dátum: 2009 Március 04, 12:58:15 »

ha elektromos ablakor szeretnék a bogárda akkor mient vegyek és hogy szereljem be? Huh

a Mien BX2/36-os jó bele (a 35-öst ne vedd meg, mert az a jobbkormányos bogarakhoz való)
Nem elérhető Magnus
Hozzászólások: 47


ETH-624

« Hozzászólás #34743 Dátum: 2009 Március 04, 12:53:00 »

ha elektromos ablakor szeretnék a bogárda akkor mient vegyek és hogy szereljem be? Huh
Szentségtörés

"Borsodi, azzal megy a harckocsi"
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34742 Dátum: 2009 Március 04, 12:38:20 »

Tapasztalatom szerint marha jó akkumlátorok. Szinte mindent kibírnak, már három is volt nálam, mást sosem fogok venni - de most komolyan.

Nekem is ez a tapasztalatom. Varta ment már tönkre nálam 1 év alatt viszont...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #34741 Dátum: 2009 Március 04, 12:35:38 »

Tapasztalatom szerint marha jó akkumlátorok. Szinte mindent kibírnak, már három is volt nálam, mást sosem fogok venni - de most komolyan.

Global power "márka"... Evil
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34740 Dátum: 2009 Március 04, 12:33:59 »

ha elektromos ablakor szeretnék a bogárda akkor mient vegyek és hogy szereljem be? Huh


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #34739 Dátum: 2009 Március 04, 12:31:33 »

Régi, nem gondozásmentes akkumulátornak lehet valami baja több éves szárazon állás miatt? Úgy néz ki, még sosem volt feltöltve, garázsban volt papírba csomagolva.
Hát spec ami nekem most bennt van az 3 évet állt, megvettem a tescóban a legolcsóbbat állt 3 évig a garázsban, elővettem feltöltöttem, egy éve megy most télen sem volt vele gond, pedig kint állok. Global power "márka"... Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #34738 Dátum: 2009 Március 04, 12:28:38 »

ha elektromos ablakor szeretnék a bogárda akkor mient vegyek és hogy szereljem be? Huh

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34737 Dátum: 2009 Március 04, 12:26:20 »

A oszlop aljában található szép lik  megjavítása, szakértő lakatosch által,  nagyjából mekkora tétel ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34736 Dátum: 2009 Március 04, 11:39:21 »


En eppen most keszitek egyet Smiley)) 1 = azaz egy Eurobol Smiley

na, muticsak ! Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #34735 Dátum: 2009 Március 04, 11:38:37 »

Akkor csinálj rögtön 2db-ot. Egy kéne nekem is. 1 ajrót rá tudok szánni.  Wink

...
En eppen most keszitek egyet Smiley)) 1 = azaz egy Eurobol Smiley

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
xoyox
« Hozzászólás #34734 Dátum: 2009 Március 04, 11:25:28 »

Valami ötlet?
1/ -- Távol van a fékbetét a fékdobtól! Utánna kell állítani!
2/ -- meg mindig levegös !
3/ --ha csak pumpalassal akartatok legteleniteni, van, hogy hamarabb beszarik a föfekhenger mint gondondolnatok !
erröl a fenomenröl oldalakat irnak a nemet forumokon !

Vacuum geppel, vagy tulnyomassal kell legteleniteni !
Egy szerelönek kell, hogy legyen effele szerkezete, € 25-500.- ig neten rendelhetö !
En eppen most keszitek egyet Smiley)) 1 = azaz egy Eurobol Smiley
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #34733 Dátum: 2009 Március 04, 11:00:27 »

Légtelenítve van, ha lenne benne levegő, akkor nem lenne betonkemény alapállapotban, és nem csak időleges lenne a hiba.
Fékdob, lehetséges, hogy ott van a bibi, de az is állandó jellegű probléma lenne nem?
Elvileg pöccre be lett állítva a fék 2 hónapja, amikr rendbetettük a gépet, annyira nem vagyok béna, hogy ennyi idő alatt szétverjem xD
Még 1 lehetőség van vizes a fékolaj.
Nem elérhető Magnus
Hozzászólások: 47


ETH-624

« Hozzászólás #34732 Dátum: 2009 Március 04, 10:48:41 »

Légtelenítve van, ha lenne benne levegő, akkor nem lenne betonkemény alapállapotban, és nem csak időleges lenne a hiba.
Fékdob, lehetséges, hogy ott van a bibi, de az is állandó jellegű probléma lenne nem?
Elvileg pöccre be lett állítva a fék 2 hónapja, amikr rendbetettük a gépet, annyira nem vagyok béna, hogy ennyi idő alatt szétverjem xD

"Borsodi, azzal megy a harckocsi"
Oldalak: 1 ... 1142 1143 1144 1145 1146 [1147] 1148 1149 1150 1151 1152 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.244 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.