www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 22:18:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1110 1111 1112 1113 1114 [1115] 1116 1117 1118 1119 1120 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13236329 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #36036 Dátum: 2009 április 19, 18:49:55 »

Na sokmindent írtatok,és jókat is! A heggesztésnél Fe3o keletkezik ez a reve,ami lilás színű. Dupla oxigén van jelen. Még a pontheggesztéseknél is pedig ott a legkisebb a hőhatás. Na innen indul el a rozsdásodás haladva kifelé. Aztán van az elektrokémiai korrózió. A régi autók forditott testelésűek voltak,ezért nem rohadtak. Léteznek kisérletek amiket laposelem segítségével hoznak létre fordított polaritást elérve. Régi autó motor újságokban olvashattok róla. A hideg és meleg lecsapódásakor a pára is ront a helyzeten,főleg az üregekben. Ezért fontos az üregvédelem is. A Lángheggesztés a leg jobb, mert a vékony lemezt is meg lehet heggeszteni. A rozsdás lemezen CO-val nehéz dolgozni,mert nem vezeti az áramot,és a vékonysága miatt kilukad,és nehéz utánna beheggeszteni. Sokat kell köszörülni. Új cuccot CO-val érdemes felrakni,mert kicsi a hőhatás és nem húzódik el a lemez. 30 éves tapasztalatot osztottam meg most veletek.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #36035 Dátum: 2009 április 19, 18:11:12 »

Ahol szabad elektronok rohangálnak változó mágneses tér hatására fémes térrács szerkezetben.

Villanyon meg nem is tudom mit értetek.... o.O
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #36034 Dátum: 2009 április 19, 18:00:19 »

gondolom elektródás
Villanyon meg nem is tudom mit értetek.... o.O

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #36033 Dátum: 2009 április 19, 17:45:58 »

Aztán még könnyen hullámos is lehet, mivel jól átmelegítik az egész lemezt.

de, kiégeti a szenet az acélbú (ja meg kivonnya a zoxigént a vízbű), aztán rozsdállik, mintállat
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #36032 Dátum: 2009 április 19, 17:28:22 »

az egyik legszebb szin oválon... csak 57ben volt..

Jól eltalálták annó ezt a színt!
Amikor vettem nem is gondoltam,hogy ilyen szine volt gyárilag.(a sok festék alatt nem látszott az eredeti)
Emlékszem a típus tábla leszedése után kezdtem ismerkedni ezzel a színnel.
Eredetileg feketére akartam fényeztetni,de amikor megjött a stiftung
és megbizonyosodtam,hogy valóban ez a gyári szín,akkor döntöttem a zöld mellett...
Nagy okosság lett volna feketéra fújni! Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36031 Dátum: 2009 április 19, 15:19:35 »

ezexerint a lánggal hegesztés mégsem annyira szar, mint mondják?

Mi itt hegesztgettünk suliban lánggal meg CO-val.
Hogy melyik miben különbözik abba ne menjünk bele, mi fél évig tanuljuk a heg. eljárásokat. Viszont tapasztalatom szerint lánggal nehéz lemezt hegeszteni. Azzal könnyen átégetheti az ember a cuccot... Mi kb. fél centi vastag anyagokat hegesztettünk azzal.
CO egy alapjában véve fejlettebb eljárás, leginkább elterjedt és nem véletlen. Ezzel én mint béna kezdőmócsing is mernék lemezt pontozni. Lánggal nem. Persze biztos lánggal is tud valaki szépen dolgozni ettől még.

Pityubá te tudod hogy az embered mióta hegeszt lánggal ha rá mered bízni én a helyedben rábíznám. Hülyeség hogy a két eljárásnál kiég meg nem ég ki a szén a fémből. Mindkettőnél kiég (persze nem egyforma mértékben) mivel izzik a fém itt is ott is. És ahogy sztem a javítóelemeket ismerjük bogarakhoz, nem hinném a varratoknál kezdene legelsőnek hervadni az elem.... Főleg ha az akármilyen mondjuk:würth tömítőt is rákeni az ember....

Villanyon meg nem is tudom mit értetek.... o.O
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 19, 15:28:59 írta tazoli »
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #36030 Dátum: 2009 április 19, 15:18:23 »

ezexerint a lánggal hegesztés mégsem annyira szar, mint mondják?

de, kiégeti a szenet az acélbú (ja meg kivonnya a zoxigént a vízbű), aztán rozsdállik, mintállat
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36029 Dátum: 2009 április 19, 14:54:37 »

Villanynál nagyobb áramerősség kell és a segédanyag salakként a varraton marad ami azért nem jó mert ha bénázol kiégeted a lemezt és a salak oda befolyik = nem fog semmit.

Co-nál a segédanyag maga a gáz .Ami a dróton van vmiféle réz bevonat az csak azért van hogy ne rohadjon össze a dob.

Lángnál szerintem meg túl nagy felületen hevítesz egyszerre és igazából csak a köztes hézagot töltöd ki és ragasztod hozzá a lemezhez mig amásik kettőnél maga a lemez is megolvad és ugy forrnak össze. = tehát ha leköszörülöd a hegesztést nem fog szétválni a két anyag

Ez az én véleményem és tapasztalatom, de biztos vannak még akik jobban értenek hozzá nálam

ezexerint a lánggal hegesztés mégsem annyira szar, mint mondják?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #36028 Dátum: 2009 április 19, 14:39:09 »

Villanynál nagyobb áramerősség kell és a segédanyag salakként a varraton marad ami azért nem jó mert ha bénázol kiégeted a lemezt és a salak oda befolyik = nem fog semmit.

Co-nál a segédanyag maga a gáz .Ami a dróton van vmiféle réz bevonat az csak azért van hogy ne rohadjon össze a dob.

Lángnál szerintem meg túl nagy felületen hevítesz egyszerre és igazából csak a köztes hézagot töltöd ki és ragasztod hozzá a lemezhez mig amásik kettőnél maga a lemez is megolvad és ugy forrnak össze. = tehát ha leköszörülöd a hegesztést nem fog szétválni a két anyag

Ez az én véleményem és tapasztalatom, de biztos vannak még akik jobban értenek hozzá nálam

CO is villany. ( Vagyis elektromos ívhegesztés.) Polgári nevén (szén-dioxid) védőgázas, fogyóelektródás ívhegesztés. ( angolul MIG , Metal Inert Gas) Azért jó, mert a védőgáz , hihi,ahogy a nevében is benne van, védi a levegőtől a készülő varratot.

"Villany" néven, ha jól gondolom, a fógyóelektródás kézi ívhegesztést értitek, ahol az elektróda különböző bevonatai próbálják ellátani a védő "aura" szerepét, nyilván nem olyan jól, mint a végőgáz.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #36027 Dátum: 2009 április 19, 14:25:27 »

az egyik legszebb szin oválon... csak 57ben volt..

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #36026 Dátum: 2009 április 19, 14:19:38 »

.

jó lesz a vas...
nekem is volt egy ilyen szinűm...
csak eddigre már eladtam...

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 19, 14:23:50 írta mikrobi »
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36025 Dátum: 2009 április 19, 14:09:47 »

 

húúú

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #36024 Dátum: 2009 április 19, 13:28:42 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #36023 Dátum: 2009 április 19, 13:27:50 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #36022 Dátum: 2009 április 19, 13:26:27 »

 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #36021 Dátum: 2009 április 19, 12:56:55 »

lakatolás témában érdeklődnék

1. profi lakatos CO-val x pénzért
2. haver faterja lánggal sörér'. bíztat, hogy ha lekenjük faszán a felületet meg trafóolajjal kiöntjük a küszöböt, akkor semmi baja nem lesz.

melyiket válasszam?
Keményforrasztás és fémragasztó kombó  Grin Grin Grin Grin
Vagy van egy igazán profi megoldás, ami soha nem rohad el: Linóleum+gyorskötöző!  Evil Evil Evil Evil Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #36020 Dátum: 2009 április 19, 12:41:53 »

le tudná valaki írni érthetően, hogy mi a különbség a 3 hegesztési eljárás között?

kevésbé ég ki a fémből a szén? (korrodálóbb, ridegebb lesz?)
szebb a varrat?
stb  Cheesy ?


1. CO ?
2. láng ?
3 villany ?

köszi  Wink

Villanynál nagyobb áramerősség kell és a segédanyag salakként a varraton marad ami azért nem jó mert ha bénázol kiégeted a lemezt és a salak oda befolyik = nem fog semmit.

Co-nál a segédanyag maga a gáz .Ami a dróton van vmiféle réz bevonat az csak azért van hogy ne rohadjon össze a dob.

Lángnál szerintem meg túl nagy felületen hevítesz egyszerre és igazából csak a köztes hézagot töltöd ki és ragasztod hozzá a lemezhez mig amásik kettőnél maga a lemez is megolvad és ugy forrnak össze. = tehát ha leköszörülöd a hegesztést nem fog szétválni a két anyag

Ez az én véleményem és tapasztalatom, de biztos vannak még akik jobban értenek hozzá nálam

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #36019 Dátum: 2009 április 19, 12:27:36 »

le tudná valaki írni érthetően, hogy mi a különbség a 3 hegesztési eljárás között?

kevésbé ég ki a fémből a szén? (korrodálóbb, ridegebb lesz?)
szebb a varrat?
stb  Cheesy ?


1. CO ?
2. láng ?
3 villany ?

köszi  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36018 Dátum: 2009 április 19, 10:39:56 »

köszi, buzik! :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #36017 Dátum: 2009 április 19, 09:09:12 »

lakatolás témában érdeklődnék

1. profi lakatos CO-val x pénzért
2. haver faterja lánggal sörér'. bíztat, hogy ha lekenjük faszán a felületet meg trafóolajjal kiöntjük a küszöböt, akkor semmi baja nem lesz.

melyiket válasszam?
disznót vágtok?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #36016 Dátum: 2009 április 19, 08:14:02 »

lakatolás témában érdeklődnék

1. profi lakatos CO-val x pénzért
2. haver faterja lánggal sörér'. bíztat, hogy ha lekenjük faszán a felületet meg trafóolajjal kiöntjük a küszöböt, akkor semmi baja nem lesz.

melyiket válasszam?
4. liter benzin,gyufa  Kiss

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #36015 Dátum: 2009 április 19, 07:37:54 »

lakatolás témában érdeklődnék
1. profi lakatos CO-val x pénzért
2. haver faterja lánggal sörér'. bíztat, hogy ha lekenjük faszán a felületet meg trafóolajjal kiöntjük a küszöböt, akkor semmi baja nem lesz.
melyiket válasszam?
3. flex  Evil
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #36014 Dátum: 2009 április 18, 23:14:04 »

2. opció bérelt CO val láng helyett jobban hangzana
Igen, meg  profi lakatossal haver faterja helyett... Tongue Evil Cool

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #36013 Dátum: 2009 április 18, 22:31:59 »

lakatolás témában érdeklődnék

1. profi lakatos CO-val x pénzért
2. haver faterja lánggal sörér'. bíztat, hogy ha lekenjük faszán a felületet meg trafóolajjal kiöntjük a küszöböt, akkor semmi baja nem lesz.

melyiket válasszam?

2. opció bérelt CO val láng helyett jobban hangzana
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36012 Dátum: 2009 április 18, 22:11:12 »

csakis a 2.  Evil
(én az első opciót választanám)
lakatolás témában érdeklődnék

1. profi lakatos CO-val x pénzért
2. haver faterja lánggal sörér'. bíztat, hogy ha lekenjük faszán a felületet meg trafóolajjal kiöntjük a küszöböt, akkor semmi baja nem lesz.

melyiket válasszam?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36011 Dátum: 2009 április 18, 22:06:23 »

lakatolás témában érdeklődnék

1. profi lakatos CO-val x pénzért
2. haver faterja lánggal sörér'. bíztat, hogy ha lekenjük faszán a felületet meg trafóolajjal kiöntjük a küszöböt, akkor semmi baja nem lesz.

melyiket válasszam?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36010 Dátum: 2009 április 18, 22:04:52 »

A két kerék leszorító anya közé vedd meg azt a 150 Ft-os lecsavarodás gátló lemezt.

ez melyik cucc?
az első keréknél ilyen nem rémlik (igaz, csak after67-ről vannak tapasztalataim)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #36009 Dátum: 2009 április 18, 21:59:47 »

bogár jobb első kerekéből nyivákoló hangok törnek fel... (megnéztem, nem szorult alá kismacska  Evil )

kanyarban, valami súrlódik a dobhoz. kapjam le a dobot és nézzek alá? anyát mivel tudom lepattintani?
Szerintem kiesett az alátét a rugó tetejeréről, és beér a dobba a fékpofa.Nézd meg, a stift ott van?
A két kerék leszorító anya közé vedd meg azt a 150 Ft-os lecsavarodás gátló lemezt.Mert nem tudom, hogy sérülés nélkül letudod-e venni a lemezt.
Általába mikor visszahajlítja az ember gyermeke, akkor el is törik.

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #36008 Dátum: 2009 április 18, 21:13:14 »

húzz rá egy -egy gumicsövecskét a lábacskákra és vezesd ahova a karod a vizecskét  Wink
bár csak vizecske esne rá az égből Tongue (vodka ugye vörösöknél )
namármost okos megoldást már én is kigondoltam, csak kiváncsi vagyok hogy ez másokénn hogy van, hátha van jobb ötlet
ez a gumicsöves megoldás igen ronda lenne azért nem gondolod?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #36007 Dátum: 2009 április 18, 21:07:42 »

feltettem a motorttérajtóra külső esővédőt, de beázik, az alsó részéről a víz a pirossal jelölt kis lábakon befolyik a résen, az a 2 lábacska bevezeti sajnos
a 4 csácsos mocitetőnél is van ilyen probléma?

valami bevállt dolog hogy hogyan lehet ezt orvosolni?


húzz rá egy -egy gumicsövecskét a lábacskákra és vezesd ahova a karod a vizecskét  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #36006 Dátum: 2009 április 18, 21:05:03 »

a 2 rácsosra belső elvezető való
a 4-esnél biztos nincs a lábak alatt lyuk
igen tudom, de leszedtem hogy papiros levegőszűrőt rakjak be
én is gondoltam erre de 4 rácsoson mindenhol rács van, pont oda esne teli lemez?
meg akkor ha nem lyukra esik akkor is körülötte lyuk van, és oldalirányba is folyik víz szóval azon is befolyna sztem
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #36005 Dátum: 2009 április 18, 21:02:06 »

feltettem a motorttérajtóra külső esővédőt, de beázik, az alsó részéről a víz a pirossal jelölt kis lábakon befolyik a résen, az a 2 lábacska bevezeti sajnos
a 4 csácsos mocitetőnél is van ilyen probléma?

valami bevállt dolog hogy hogyan lehet ezt orvosolni?


a 2 rácsosra belső elvezető való
a 4-esnél biztos nincs a lábak alatt lyuk
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #36004 Dátum: 2009 április 18, 20:59:35 »

feltettem a motorttérajtóra külső esővédőt, de beázik, az alsó részéről a víz a pirossal jelölt kis lábakon befolyik a résen, az a 2 lábacska bevezeti sajnos
a 4 csácsos mocitetőnél is van ilyen probléma?

valami bevállt dolog hogy hogyan lehet ezt orvosolni?



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #36003 Dátum: 2009 április 18, 20:42:00 »

Finoman utánna kell húzni a kerékagynak!
Én azér' bezsíroznám előtte...

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #36002 Dátum: 2009 április 18, 20:08:28 »

Itt is szeretném megköszönni Bogaras barátaimnak (és a minőségellenőrnek :-)) a mai lépcsőépítésben végzett áldásos tevékenységüket!
Ja, meg szereltünk traktort is, már majdnem jó. :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #36001 Dátum: 2009 április 18, 19:55:22 »

bogár jobb első kerekéből nyivákoló hangok törnek fel... (megnéztem, nem szorult alá kismacska  Evil )

kanyarban, valami súrlódik a dobhoz. kapjam le a dobot és nézzek alá? anyát mivel tudom lepattintani?
Finoman utánna kell húzni a kerékagynak!
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #36000 Dátum: 2009 április 18, 19:30:39 »

bogár jobb első kerekéből nyivákoló hangok törnek fel... (megnéztem, nem szorult alá kismacska  Evil )

kanyarban, valami súrlódik a dobhoz. kapjam le a dobot és nézzek alá? anyát mivel tudom lepattintani?
esetleg kopott a fékbetét és már vason fog.
az anyát rögzítő inbusz csavart kell kilazítani, utána könnyen lejön.
DE ha kopott a dob és van válla akkor érdemes kicsit visszaállítani a féket hogy le tudd huzni

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #35999 Dátum: 2009 április 18, 13:08:19 »

bogár jobb első kerekéből nyivákoló hangok törnek fel... (megnéztem, nem szorult alá kismacska  Evil )

kanyarban, valami súrlódik a dobhoz. kapjam le a dobot és nézzek alá? anyát mivel tudom lepattintani?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #35998 Dátum: 2009 április 17, 23:02:07 »

Sziasztok!
Van egy haveremnek egy régi tüzoltó-motor vagy mi.nagy nehezen beindul,jár de ha leáll akkor az istenér nem indul el.Valami mágneses gyujtása van,abban az egyik tekercs elég rendesen el van "rohadva""mitt vannak az adatai:Scintilla S.A.
0vp4l 402Z144<-
100-0ŕ2D9 1750-121/2ŕ2D9 /1900

Hátha valaki tud valamit segiteni,akár azakröl a motorokról,mert én szerintem nem teljesen az mint a bogármotor...
újra kell tekercseltetni.


                             GNX-967
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35997 Dátum: 2009 április 17, 22:10:26 »

Olyan mint egy sima bogármotor, csak apróságok különböznek. Igen ezeken mágnesgyújtás volt, amit vagy elviszel valami szakihoz, vagy az ebay-en néha van eladó heroin áron, vagy átalakítod hagyományos gyújtásra...

Sziasztok!
Van egy haveremnek egy régi tüzoltó-motor vagy mi.nagy nehezen beindul,jár de ha leáll akkor az istenér nem indul el.Valami mágneses gyujtása van,abban az egyik tekercs elég rendesen el van "rohadva""mitt vannak az adatai:Scintilla S.A.
0vp4l 402Z144<-
100-0ŕ2D9 1750-121/2ŕ2D9 /1900

Hátha valaki tud valamit segiteni,akár azakröl a motorokról,mert én szerintem nem teljesen az mint a bogármotor...

Oldalak: 1 ... 1110 1111 1112 1113 1114 [1115] 1116 1117 1118 1119 1120 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.