www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 09:05:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1106 1107 1108 1109 1110 [1111] 1112 1113 1114 1115 1116 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14859329 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #36211 Dátum: 2009 április 25, 21:31:29 »

A régi F-es motoroknál K-s szivócsonk kell ehhez a karbihoz! Ugyanis az ilyen vastag, mint a tied! A többi meg vékonyabb, igy lesz egy perem a karbi és a csonk között.
Nekem is ilyen van fent, kifogástalan 4 éve már, abszolute finom alapjárat van.
Jó ez a karbi,most már rájöttem,hogy jobb egy ilyen új Brosol,mint egy felújított Solex.Maresz is írta,Solex karbi felújítása ritkán sikerül jól,kb.tízből,kétszer.

Új karbiba csak ezt az egyet lehet kapni,ez ilyen univerzális,minden motorhoz.Van hozzá valami módosító adapter,hogy más szívócsőre is felszerelhető legyen.Hogy az én szívócsövemre felmenjen,azt a közbetétet amit két imbusz csavar fog,le kellett vennem.
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 25, 21:34:04 írta Narancs »
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #36210 Dátum: 2009 április 25, 21:22:47 »

Itt meg már beszerelve.

A régi F-es motoroknál K-s szivócsonk kell ehhez a karbihoz! Ugyanis az ilyen vastag, mint a tied! A többi meg vékonyabb, igy lesz egy perem a karbi és a csonk között.
Nekem is ilyen van fent, kifogástalan 4 éve már, abszolute finom alapjárat van.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #36209 Dátum: 2009 április 25, 21:19:21 »

Szia!
Megjártad az új motorral az ausztriai talit?
Milyen volt?
igen! semmi különösebb program nem volt...bogarakat letámasztották aztán tolták a sört Smiley kb. 100 autó, volt egykét érdekes nagy része 03as kabrió buggy meg after 67
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #36208 Dátum: 2009 április 25, 21:16:00 »

Szééép! (Hétfőn utalok.) Jobbról szállsz be?
Köszönöm! Cheesy

Igen jobbról mászok át,duplagarázs,és a két autó között eléggé kicsi hely van,muszáj teljesen falra állnom.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36207 Dátum: 2009 április 25, 21:06:07 »

Én is SZMB-ztem ma egy kicsit.

Szééép! (Hétfőn utalok.) Jobbról szállsz be?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #36206 Dátum: 2009 április 25, 21:04:02 »

Itt meg már beszerelve.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #36205 Dátum: 2009 április 25, 21:03:41 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #36204 Dátum: 2009 április 25, 21:03:18 »

Az új karbi.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #36203 Dátum: 2009 április 25, 21:01:49 »

Én is SZMB-ztem ma egy kicsit.
-Sikerült feljebbemelnem a pumát.Callook köszi az ötletet!Simán ment,felemeltem az elejét,lelazítottam a csavarokat,megnyomkodtam lefelé a kerekeket,és már felfelé is mentek a nutban azok a kiálló csavarok.
-Felkerültek az új,német lökősök.
-Az indexvisszahúzom nem működött,a bajuszkapcsolómban le volt törve a visszahúzó rugó egyik tartópöcke.Ezt is kicseréltem.
-És felkerült egy új Pict 30-31-es karbi.(Bár amit leszedtem sem volt rossz,az is egy Merki Pista által generálozott karbi volt).A boltban azt mondták,hogy gyárilag be van állítva,csak fel kell szerelni.Gondoltam azért minden motor más beállítást követel meg,ez egy hülyeség,de nagyot döbbentem!!!Feltöltögettem fecskendővel az úszóházat.Összeraktam a dolgokat,mondom kipróbálom.Csak lestem!Az indítómotor első fordítására beindult,volt alapjárat,gázra szépen reagált,hibátlanul járt a motor.Elvittem egy próbakörre,de ott is kifogástalanul működött az autó.Nem gondoltam volna,hogy felteszek egy karbit,és még csak alapjáratot sem kell állítani,nem,hogy mást.

Itt még a lökősök felszerelésre várnak.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 25, 21:04:38 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #36202 Dátum: 2009 április 25, 20:43:56 »

Megvolt a próbaút a bogárral!
250 km-t mentem vele...jól húz..nagyon jól megy...de néha durran egyet egyet pl ha beérek faluba és elveszem lábam gázról lassításkor, vagy ha 3asban kell araszolgatni, szóval gyújtáson finomítanom kell. Empi T váltókarom van ezen egy kicsit állítani kell mert az 1es nem mindig van meg. Viszont most hogy behordtam kocsiból cuccokat és le lett téve garázsba...egy 5cm átmérőjű olajfoltot találtam alatta....nem látszik sehol olajosnak...na majd jövő héten megcsináljuk ....

(ja behalt km óra, meg nem kapcsol be CD, meg bal elől nincs világítás ezeket holnap meg kell néznem)
Szia!
Megjártad az új motorral az ausztriai talit?
Milyen volt?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #36201 Dátum: 2009 április 25, 20:08:27 »

Megvolt a próbaút a bogárral!
250 km-t mentem vele...jól húz..nagyon jól megy...de néha durran egyet egyet pl ha beérek faluba és elveszem lábam gázról lassításkor, vagy ha 3asban kell araszolgatni, szóval gyújtáson finomítanom kell. Empi T váltókarom van ezen egy kicsit állítani kell mert az 1es nem mindig van meg. Viszont most hogy behordtam kocsiból cuccokat és le lett téve garázsba...egy 5cm átmérőjű olajfoltot találtam alatta....nem látszik sehol olajosnak...na majd jövő héten megcsináljuk ....

(ja behalt km óra, meg nem kapcsol be CD, meg bal elől nincs világítás ezeket holnap meg kell néznem)
Wink
 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #36200 Dátum: 2009 április 25, 20:01:28 »

Megvolt a próbaút a bogárral!
250 km-t mentem vele...jól húz..nagyon jól megy...de néha durran egyet egyet pl ha beérek faluba és elveszem lábam gázról lassításkor, vagy ha 3asban kell araszolgatni, szóval gyújtáson finomítanom kell. Empi T váltókarom van ezen egy kicsit állítani kell mert az 1es nem mindig van meg. Viszont most hogy behordtam kocsiból cuccokat és le lett téve garázsba...egy 5cm átmérőjű olajfoltot találtam alatta....nem látszik sehol olajosnak...na majd jövő héten megcsináljuk ....

(ja behalt km óra, meg nem kapcsol be CD, meg bal elől nincs világítás ezeket holnap meg kell néznem)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #36199 Dátum: 2009 április 25, 19:51:03 »

Az enyém ilyen, csak ezen a rádión rajta van a fül gyárilag.


enyémen is ami vitrinemben van Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #36198 Dátum: 2009 április 25, 15:38:00 »

Rendben, akkor festek rá.  Grin  Csak nem akartam kidobni.

köszi, tulképpen csak  a kék pötyy...  Grin
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36197 Dátum: 2009 április 25, 11:58:50 »

Ha ilyen nagy gyűjtő vagy, egy alig használt Videoton "kétnormás", fekete előlapos (a drágábbik Smiley ) nem érdekel? Most veszem ki a Nissanból ahol eddig a lyukat takarta..  Vagy lehet, hogy van közte, csak nem látom?


köszi, tulképpen csak  a kék pötyy...  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36196 Dátum: 2009 április 25, 11:57:49 »

Az enyém ilyen, csak ezen a rádión rajta van a fül gyárilag.

<beszúrt kép törölve>

szép  Smiley

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #36195 Dátum: 2009 április 25, 11:08:59 »

Ha ilyen nagy gyűjtő vagy, egy alig használt Videoton "kétnormás", fekete előlapos (a drágábbik Smiley ) nem érdekel? Most veszem ki a Nissanból ahol eddig a lyukat takarta..  Vagy lehet, hogy van közte, csak nem látom?

Huh az előlapok között is van többféle méret
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36194 Dátum: 2009 április 25, 11:08:41 »

Az enyém ilyen, csak ezen a rádión rajta van a fül gyárilag.


Huh az előlapok között is van többféle méret

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36193 Dátum: 2009 április 25, 10:53:18 »

kb 5 ilyent vettem, de mindegyik nagyobb mint az előlap.  Undecided
lehet megfaragom az egyiket.


 Huh az előlapok között is van többféle méret

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36192 Dátum: 2009 április 25, 10:41:19 »

kb 5 ilyent vettem, de mindegyik nagyobb mint az előlap.  Undecided
lehet megfaragom az egyiket.

pl egy ilyen rögzítő kerettől:

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #36191 Dátum: 2009 április 25, 10:40:42 »

Így van. Én sem a külső díszre gondoltam, csak nem voltam pontos. A régi műszerfalon két lyuk volt a tekerő gomboknak. Legalábbis az én 57-es Wartburgomon.

pl ettől.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36190 Dátum: 2009 április 25, 10:40:25 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36189 Dátum: 2009 április 25, 10:38:52 »

Van egy gyári Grundig rádióm.
Ezt szeretném beépíteni az autóba, de a rádió oldalán nincs rögzítő rugó.
Az lenne a kérdés, hogy mitől marad ez a helyén?
Hátul van egy rögzítési pont meg elől tartja az előlap és ennyi?

<beszúrt kép törölve> 

pl egy ilyen rögzítő kerettől:

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #36188 Dátum: 2009 április 25, 10:35:16 »

Ha ilyen van, akkor mindig valami testzárlat szokott lenni.Azt hiszem.
Nálam ha kirakom az indexet jobbra , akkor megy ki a bizti. Most már nálam is kiment.
Jobb oldali első indexre fordítva van rádugva a két vezeték...
szerintem

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36187 Dátum: 2009 április 25, 10:14:21 »

akkor teszek egy kísérletet.
köszi
 
Szerintem annyi.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #36186 Dátum: 2009 április 25, 10:08:53 »

Van egy gyári Grundig rádióm.
Ezt szeretném beépíteni az autóba, de a rádió oldalán nincs rögzítő rugó.
Az lenne a kérdés, hogy mitől marad ez a helyén?
Hátul van egy rögzítési pont meg elől tartja az előlap és ennyi?

 
Úgy emlékszem, a régi rádióknak csak a kijelző helye volt kivágva, és a kezelőgombok tengelye volt a rögzítési pont elől, hátul meg egy függesztőcsavar. A bogárnak eleve nagyobb a rádióhelye.

Bácsi Győző
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #36185 Dátum: 2009 április 25, 10:08:25 »

Szerintem annyi.

Van egy gyári Grundig rádióm.
Ezt szeretném beépíteni az autóba, de a rádió oldalán nincs rögzítő rugó.
Az lenne a kérdés, hogy mitől marad ez a helyén?
Hátul van egy rögzítési pont meg elől tartja az előlap és ennyi?

<beszúrt kép törölve> 
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36184 Dátum: 2009 április 25, 09:44:22 »

Van egy gyári Grundig rádióm.
Ezt szeretném beépíteni az autóba, de a rádió oldalán nincs rögzítő rugó.
Az lenne a kérdés, hogy mitől marad ez a helyén?
Hátul van egy rögzítési pont meg elől tartja az előlap és ennyi?

 

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #36183 Dátum: 2009 április 25, 09:26:12 »

pöfög a buggym csak az a baj hogy egyszere az összes helyzetjelzö világit söt még az indexis, itt valami nem kóser ezt nem értem ,viszem a villamosági szerelöhöz majd az kideriti
Ha ilyen van, akkor mindig valami testzárlat szokott lenni.Azt hiszem.
Nálam ha kirakom az indexet jobbra , akkor megy ki a bizti. Most már nálam is kiment.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #36182 Dátum: 2009 április 24, 22:26:43 »

itthon a bogár 1 hónap után holnap megjáratom mert még csak 7 km van az órában
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36181 Dátum: 2009 április 24, 21:51:40 »

pöfög a buggym csak az a baj hogy egyszere az összes helyzetjelzö világit söt még az indexis, itt valami nem kóser ezt nem értem ,viszem a villamosági szerelöhöz majd az kideriti
  ah ez ámerikai kivitel Grin

Nem elérhető suki
Hozzászólások: 675


20/4848-392

« Hozzászólás #36180 Dátum: 2009 április 24, 14:33:01 »

pöfög a buggym csak az a baj hogy egyszere az összes helyzetjelzö világit söt még az indexis, itt valami nem kóser ezt nem értem ,viszem a villamosági szerelöhöz majd az kideriti
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #36179 Dátum: 2009 április 24, 13:17:24 »

van valakinek ilyen sínes ülése ami romhalmaz de a sínt odaadná róla?

sörér vagy pénzér is akár
nam akarnám a saját üléseim alját  megbontani az újabbakért

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36178 Dátum: 2009 április 24, 11:50:30 »

Drasztikus megoldás, de célravezetőnek tűnik.  Kezfogas Köszi azért az ötletet.
mondom egyik újabb fajta főhengerben sincs ilyen ! és helyesbítek  két rugó közt műanyag fészekben van egy 5ös csapágygolyó ami körül ha összegyűlik a rozsda esetleg beszorulhat 

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36177 Dátum: 2009 április 24, 10:47:30 »

  úgy gondoltam hogy a szelep belsejét! kitekered a baszást lehúzod a fém kupakot van benne egy rugó egy gumitányér meg még valami már nem emléxem tán egy golyó kipucolod vagy kibaszod asztán a házat visszarakod Roll Eyes
Drasztikus megoldás, de célravezetőnek tűnik.
igen, úgy jó. csak volt már rá példa hogy felcserélték a dolgokat és nem sikerült légteleníteniük.
Kezfogas Köszi azért az ötletet.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36176 Dátum: 2009 április 24, 10:04:26 »

Valamiért csak oda tették?  Huh
A helyére sztem nem megy be a fékcső csavarja vagy igen?
  úgy gondoltam hogy a szelep belsejét! kitekered a baszást lehúzod a fém kupakot van benne egy rugó egy gumitányér meg még valami már nem emléxem tán egy golyó kipucolod vagy kibaszod asztán a házat visszarakod Roll Eyes

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36175 Dátum: 2009 április 23, 22:44:43 »

féklámpakapcsolók az alsó sorban egymás mellett, első fékkör a főhenger elején szemből nézne jobbra és felül, hátsó fékkör ezek mögött (asszem oldalt, de most nem ugrik be. Jó így?  Roll Eyes  Wink
igen, úgy jó. csak volt már rá példa hogy felcserélték a dolgokat és nem sikerült légteleníteniük.


                             GNX-967
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36174 Dátum: 2009 április 23, 22:38:07 »

És nem lehet hogy a féklámpa kapcsoló helyére kötötted az egyik fékcsövet?
féklámpakapcsolók az alsó sorban egymás mellett, első fékkör a főhenger elején szemből nézne jobbra és felül, hátsó fékkör ezek mögött (asszem oldalt, de most nem ugrik be. Jó így?  Roll Eyes  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36173 Dátum: 2009 április 23, 22:32:25 »

És nem lehet hogy a féklámpa kapcsoló helyére kötötted az egyik fékcsövet?


                             GNX-967
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36172 Dátum: 2009 április 23, 22:29:54 »

XI.ker Csorbai út. tényleg szinte minden van nála Smiley
1-208-5268
Szabó&Szabó

depóban mindig hirdet
Köcce.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Oldalak: 1 ... 1106 1107 1108 1109 1110 [1111] 1112 1113 1114 1115 1116 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.