www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 00:17:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1083 1084 1085 1086 1087 [1088] 1089 1090 1091 1092 1093 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14871979 alkalommal)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37131 Dátum: 2009 Június 03, 23:16:52 »

KS 1000 rücsi.1300 Huf /1000ml    Csak a bitumenesen nem áll  meg!!

Vagy Body 930_? vagy menni a száma.

Body cumók nem drágák?  Huh

M eg miaz hogy a bitumenesen nem áll meg?  Huh
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37130 Dátum: 2009 Június 03, 23:02:23 »

hello!

milyen alvázvédőt javasoltok ami nem túl drága, de tartós?

Köszi!

Tom
KS 1000 rücsi.1300 Huf /1000ml    Csak a bitumenesen nem áll  meg!!

Vagy Body 930_? vagy menni a száma.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #37129 Dátum: 2009 Június 03, 17:16:09 »

...mert mindenki azt mondja, hogy a Fosch az egy szar...
 Grin
Valóban...
Nem minden kocsi szereti, de ha 50e-t elment.. én 5e-ként cserélem  másfajtát is.

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #37128 Dátum: 2009 Június 03, 16:44:14 »

NGK B5HS gyertya: 870 HUF/db (Rádi Autósbolt)

Az jó ár!

VW Beetle - the original since 1938
matchbox
« Hozzászólás #37127 Dátum: 2009 Június 03, 14:02:22 »

NGK B5HS gyertya: 870 HUF/db (Rádi Autósbolt)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #37126 Dátum: 2009 Június 03, 07:19:51 »

Na tegnap este megvolt a fék légtelenítése , egyedül .
Kipróbáltam a Xoyox féle légtelenítést , és tényleg zsír.
A kellékek amik kellenek:
2 méter  5-ös átlátszó benzincső (az átmérő a légtelenítő csavartol függ, hogy melyik megy rá) 230 Ft
1 db 5 lityis higító kupakja ,+ gumitömítés (nekem golf tartály van arra ez tökéletesen passzol ) volt
1 db kerékszelep (amit beletekerek a kupakba ,erre csatlakoztatom a kompresszort) volt
Folyamat:
-tartály felönt olajjal
-kupak felcsavar a tartályra
-légtelenítőcsavarra kulcs és cső rárak, a csövet bevezetni egy másik olajos dobozba
-tartályt max 1.5 barra felnyomni , többel nem ajánlatos mert így is már púposodik
-légtelenítő csavar nyit , légtelenít addíg mig légtelen olaj jön belőlle
ezt megismételni mind a 4 keréken
egyszerü olcsó és jó

Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37125 Dátum: 2009 Június 02, 23:45:36 »

hello!

milyen alvázvédőt javasoltok ami nem túl drága, de tartós?

Köszi!

Tom
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37124 Dátum: 2009 Június 02, 21:43:29 »

http://www.youtube.com/watch?v=PhaMRUj5ANk&feature=related

Ez a másfél perc ez ide való! Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 02, 21:46:30 írta kdf 001 »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37123 Dátum: 2009 Június 02, 20:49:46 »

Hamisítják a fosch-t is  Grin
Ezért mondom.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #37122 Dátum: 2009 Június 02, 20:43:25 »

Az is ami nem fosch csak az van ráírva...ű

Stílusosan nem mind fosch ami fénylik.  Tongue Evil
Hamisítják a fosch-t is  Grin

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37121 Dátum: 2009 Június 02, 20:26:06 »

...mert mindenki azt mondja, hogy a Fosch az egy szar...
 Grin
Az is ami nem fosch csak az van ráírva...ű

Stílusosan nem mind fosch ami fénylik.  Tongue Evil
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 02, 20:28:32 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
matchbox
« Hozzászólás #37120 Dátum: 2009 Június 02, 20:22:49 »

Hozzáteszem: ezt a garnitúrát a Merkinél vettem!
matchbox
« Hozzászólás #37119 Dátum: 2009 Június 02, 20:18:56 »

Akkor most halkan megkérdezném, hogy 50 ekm teljesítése után mi a bánatért akarsz másik fajta gyertyát?

...mert mindenki azt mondja, hogy a Fosch az egy szar...
 Grin
1303LS
« Hozzászólás #37118 Dátum: 2009 Június 02, 20:17:33 »

Sziasztok!
A gyújtógyertya már volt nem is egyszer ONtopic - engem most az érdekelne, hogy ki ? km után cseréli?
Nekem Fosch Bosch van bent olyan 50 ekm óta; egyszer volt kiszedve drótkefézés és hézagállítás miatt, de egyre gyengébb a szikra, így csere lesz (NGK, B5HS: 940 HUF/db; olajshop.hu).
Szerintem ez korrekt egy léghűtésestől, amelyben kínai után gyártott szarok vannak.
 Huh
Akkor most halkan megkérdezném, hogy 50 ekm teljesítése után mi a bánatért akarsz másik fajta gyertyát?
matchbox
« Hozzászólás #37117 Dátum: 2009 Június 02, 20:14:02 »

Jó kis összehasonlító-táblázat:
http://www.szocimotoros.hu/download/gyertyakonverziostabla.pdf
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #37116 Dátum: 2009 Június 02, 19:08:59 »

Ezt is érdemes talán elolvasni...

http://totalcar.hu/magazin/szotar/gyertya!1

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #37115 Dátum: 2009 Június 02, 18:45:41 »

AH egyátalán húzza addig... Már, ha egyátalán a bolti új jó... Nekem ami most van benn 4 azt 12db újból válogattam  össze.... Bár én nem készletben veszem hanem darabonként. Champion. Bosch volt már hogy 4 ből 4 szar volt.
A kulcsszó: Made in Japan (Denso)  Wink

http://www.formula3000.hu/shop/index.php?cPath=65
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?name=KAFER%2FBEETLE&filename=4w-97.txt&action=search
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37114 Dátum: 2009 Június 02, 18:36:09 »

Sok.

30e-nél csere.

AH egyátalán húzza addig... Már, ha egyátalán a bolti új jó... Nekem ami most van benn 4 azt 12db újból válogattam  össze.... Bár én nem készletben veszem hanem darabonként. Champion. Bosch volt már hogy 4 ből 4 szar volt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #37113 Dátum: 2009 Június 02, 18:32:34 »

50 ekm óta;
Sok.

30e-nél csere.
matchbox
« Hozzászólás #37112 Dátum: 2009 Június 02, 18:28:30 »

Sziasztok!
A gyújtógyertya már volt nem is egyszer ONtopic - engem most az érdekelne, hogy ki ? km után cseréli?
Nekem Fosch Bosch van bent olyan 50 ekm óta; egyszer volt kiszedve drótkefézés és hézagállítás miatt, de egyre gyengébb a szikra, így csere lesz (NGK, B5HS: 940 HUF/db; olajshop.hu).
Szerintem ez korrekt egy léghűtésestől, amelyben kínai után gyártott szarok vannak.
 Huh
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 02, 18:30:55 írta matchbox »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37111 Dátum: 2009 Június 01, 20:22:26 »

mé?csomószor voltam nálad
Jóvanna, akkor sokszor ezért nem jöttél be. Grin
RNIE
« Hozzászólás #37110 Dátum: 2009 Június 01, 20:19:05 »

Ja!
Ernie sem jött be soha ezért.
De most már megcsinálták.
mé?csomószor voltam nálad
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #37109 Dátum: 2009 Június 01, 20:16:39 »

Nem igaz. Az a rugo tolja ra a pedalt a gazkarra, illetve annak gorgojere. Ezert nem esik le a pedal lapja a padlora, feled. A gazpedalt a karbin levo rugonak kell visszahuznia. Szerintem.
Nem. A pedált is visszahúzza egy rugó.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37108 Dátum: 2009 Június 01, 20:16:10 »

Nalatok ugy emlekszem, hogy az egesz utca olyan, hogy terepjaroval is nehez vegigmenni rajta ... Azota ezt megcsinaltak ?
Ja!
Ernie sem jött be soha ezért.
De most már megcsinálták.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37107 Dátum: 2009 Június 01, 20:10:47 »

Nalatok ugy emlekszem, hogy az egesz utca olyan, hogy terepjaroval is nehez vegigmenni rajta ... Azota ezt megcsinaltak ?

Most már járható! Smiley Megcsinálták végre!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #37106 Dátum: 2009 Június 01, 19:56:06 »

Bár a kapunál lévő emelkedő miatt gondolkodóba estem, hogy kell-é nekem. De majd akkor tudom a választ, ha bent lesz.
Nalatok ugy emlekszem, hogy az egesz utca olyan, hogy terepjaroval is nehez vegigmenni rajta ... Azota ezt megcsinaltak ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #37105 Dátum: 2009 Június 01, 19:36:54 »

A renszer már 12 V-os. Az ablaktörlő ami most benne van az 6V-os. De valamiért akkor működik amikor ő akarja.
Elsőkörben kicserélem a kapcsolót.Nekem nem baj, ha gyorsabban jár, csak töröljön.
Ja és még kell egy lapát a jobboldali csonkra.

Kisütött a nap! Így kimerészkedtünk a benzinkútra egy rövid próbaútra.Élmény volt!!
Mászkált az eleje össze-vissza. A keréknyomás persze 4 különböző volt.



Akkor jó. Király! Sört én is bontottam  Grin Ha kell a motor szólj!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37104 Dátum: 2009 Június 01, 19:22:53 »

nagyon betyár! gratulálok  Cool
Köszi!
És még nincs alatta az első futóműved!
Bár a kapunál lévő emelkedő miatt gondolkodóba estem, hogy kell-é nekem. De majd akkor tudom a választ, ha bent lesz.
De akkor is inkább keverek 1/2 Köbméter betont, hogy megcsináljam a kihajtást.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 01, 19:25:44 írta sparkafer »
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37103 Dátum: 2009 Június 01, 19:17:15 »

Ennek örömére, hazaérkezés után bontottam egy sört!

nagyon betyár! gratulálok  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #37102 Dátum: 2009 Június 01, 19:09:39 »

tudna valaki mutatni képet hátsó fékről hogy hogy néz ki összerakva? esetleg robbantott ábrán?
a kérdésem az lenne hogy ha behúzom a kéziféket, akkor ugye a hátsó munkahenger nem dolgozik? tehát ha az tönkrement, a kézifékkel akkor is fékezhetek, ugye?
Győző nektek is valami ilyen gond volt/van, nem?
Első keréken volt-van a baj.
Ettől függetlenül kézifékkel szép nyugodtan haza lehet közlekedni, ha baj van. Volt már rá példa, hogy főfékhenger hiba miatt így abszolváltuk a rajzás-Komárom utat.

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37101 Dátum: 2009 Június 01, 19:02:14 »

A renszer már 12 V-os. Az ablaktörlő ami most benne van az 6V-os. De valamiért akkor működik amikor ő akarja.
Elsőkörben kicserélem a kapcsolót.Nekem nem baj, ha gyorsabban jár, csak töröljön.
Ja és még kell egy lapát a jobboldali csonkra.

Kisütött a nap! Így kimerészkedtünk a benzinkútra egy rövid próbaútra.Élmény volt!!
Mászkált az eleje össze-vissza. A keréknyomás persze 4 különböző volt.


Ennek örömére, hazaérkezés után bontottam egy sört!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37100 Dátum: 2009 Június 01, 17:45:50 »

Ablaktörlőhöz van 6V-os motorom, ha kell!
A renszer már 12 V-os. Az ablaktörlő ami most benne van az 6V-os. De valamiért akkor működik amikor ő akarja.
Elsőkörben kicserélem a kapcsolót.Nekem nem baj, ha gyorsabban jár, csak töröljön.
Ja és még kell egy lapát a jobboldali csonkra.

Kisütött a nap! Így kimerészkedtünk a benzinkútra egy rövid próbaútra.Élmény volt!!
Mászkált az eleje össze-vissza. A keréknyomás persze 4 különböző volt.



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #37099 Dátum: 2009 Június 01, 16:27:12 »

Már nem sok hiányzik, de nem mertem elindulni Tökölre vele.Pedig nagyon szerettem volna.
Még ablaktörlő, fényváltó és belső kárpitok nincsenek pillanatnyilag.És egy szakadás a faltdachon.
WildDaemon Zsolti pedig sokat segített, neki külön köszönet.Majd Gyomára talán kész lesz az én tempómmal is.

Ablaktörlőhöz van 6V-os motorom, ha kell!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #37098 Dátum: 2009 Június 01, 16:08:22 »

A csillapított, de csak akkor, ha jó és nem a szétesés szélén áll. Komfortosabb váltás, ksiebb zaj, kisebb rezonancia. Kicsit mérsékli a lökésszerű terheléseket a váltón.

Gyorsulni jobb a fix.
köszönöm
a kép csak illusztráció Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37097 Dátum: 2009 Június 01, 16:04:29 »

Már nem sok hiányzik, de nem mertem elindulni Tökölre vele.Pedig nagyon szerettem volna.
Még ablaktörlő, fényváltó és belső kárpitok nincsenek pillanatnyilag.És egy szakadás a faltdachon.
WildDaemon Zsolti pedig sokat segített, neki külön köszönet.Majd Gyomára talán kész lesz az én tempómmal is.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37096 Dátum: 2009 Június 01, 16:03:59 »

Ki tudja az igazat arról, hogy ha kicserélem a szelepemelő tőkéket "billet" keményítettre, akkor az esetleg tönkrebaszhatja-e a széria vezérműtngelyt, vagy ez nem igaz. Állítólag hamar megeszi, lekoptatja a bütykeit. Hallott már vki evvel kapcsolatban okosat, tudományosat? Pl. Stunt véleményére volnék kíváncsi. Kösz.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 01, 16:06:59 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37095 Dátum: 2009 Június 01, 16:02:12 »

üdv!
valaki hozzáértő mondja meg melyik kuplung jobb a csillapított, vagy a direkt,
bogárban még nem volt tapasztalatom ilyennel,
<beszúrt kép törölve>
itt van nagyban
http://picasaweb.google.com/lh/photo/4qsrX9EaLtLE_dfmNohGaw?feat=directlink

A csillapított, de csak akkor, ha jó és nem a szétesés szélén áll. Komfortosabb váltás, ksiebb zaj, kisebb rezonancia. Kicsit mérsékli a lökésszerű terheléseket a váltón.

Gyorsulni jobb a fix.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #37094 Dátum: 2009 Június 01, 15:41:28 »

üdv!
valaki hozzáértő mondja meg melyik kuplung jobb a csillapított, vagy a direkt,
bogárban még nem volt tapasztalatom ilyennel,

itt van nagyban
http://picasaweb.google.com/lh/photo/4qsrX9EaLtLE_dfmNohGaw?feat=directlink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #37093 Dátum: 2009 Június 01, 15:29:35 »

mindegyik fékez,ahogy húzod a jobboldalit,az tolja el a baloldalit ;)a minkahenger alatt ami van keresztbe fém,az tolja el
tényleg. azt hittem az fix és arra támaszkodik, de igazatok van, a szemben lévőre támaszkodik Smiley
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #37092 Dátum: 2009 Június 01, 15:08:45 »

ezekszerint a munkahenger nem dolgozik és csak a képen jobb oldali fékpofa fékez
Ahogy DANIka mondta, mindketto fekez.

[a csatolmányt egy admin törölte]


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 1083 1084 1085 1086 1087 [1088] 1089 1090 1091 1092 1093 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.