www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 13:25:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1022 1023 1024 1025 1026 [1027] 1028 1029 1030 1031 1032 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13267170 alkalommal)
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #39558 Dátum: 2009 Szeptember 13, 11:00:23 »

 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #39557 Dátum: 2009 Szeptember 13, 10:56:47 »

Sziasztok!

Kalandos úton,de tegnapra összeállt az oválkám!

Az életem egyik legszebb napját éltem át tegnap!!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #39556 Dátum: 2009 Szeptember 12, 21:46:51 »

A magas CH inkább olaj jelenlétére utal az égéstérben ami el is ég.
Meg mit jelent ,hogy magas? Ha 1000/(ide egy mértékegység jönne ami nem jut eszembe) alatt van akkor nincs túl nagy gond.
Az elégetlen szénhidrogének magas értéke a hengerekben végbemenő tökéletlen égést jelzi elég nagy pontossággal az esetek 90%-ában. Lehet olaj is bár ennek ellentmond Stunt mester állapotfelvétele megbontásos szemle után...  Roll Eyes
Lényeg a lényeg valószínűleg nem mennek a hengerek rendesen, mert mikor felkapcsolok 3-masba érezni azt egész kocsin, hogy remeg és nem megy minden henger rendesen.
100ppm-nek örülnék, de nekem sajna a bal oldali csőben 5800 volt a jobb oldaliban 3900...  Undecided
(kimértem és 2 gyertyakábel 10 kOhm-os 2 pedig 20-as, tehát az első bibi ár alán megvan. Következnek a gyertyák.)

Utánakerestem kicsit a jogszabálynak:
7/2002. (VI. 29.) GKM-BM-KvVM együttes rendelet
a gépkocsik környezetvédelmi felülvizsgálatáról és ellenőrzéséről


2 érdekesség ebből:
(4) A motor normális működése mellett elérhető legalacsonyabb kibocsátási szintre kell beszabályozni, és az így elért értékkel megfelelőnek kell minősíteni az 1969. július 1-je előtt gyártott négyütemű Otto-rendszerű motorral meghajtott gépkocsit.

2.5. Alapjárati CO (térf.%) és CH (ppm) koncentráció (térf.% és ppm) - gyári érték hiányában megengedhető legnagyobb értéke:
Gépkocsitípus                                                         CO (%)           CH (ppm)
a)   Kétütemű motoros                                                2,5   2000
b)   Kétütemű katalizátoros                                                1,5   2000
c)   Négyütemű katalizátoros                                        1,0   400
d)   1969. július 1. előtt gyártott                                        6,0   ----
e)   1987. január 1. előtt gyártott egyéb négyütemű        4,5   1000
f)   1987. január 1. és 1990 között gyártott egyéb négyütemű   3,5   1000
g)   Egyéb négyütemű                                                        3,0   600

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #39555 Dátum: 2009 Szeptember 12, 19:02:14 »

400 ppm alatt kell lennie
nekem is volt gondom vele, nekem 725 volt alapjáraton, emleten jó volt az érték
a zöldkaris aszonta ez a sok por meg részecskék miatt van, nem értetttem akkor sem ,most sem
olaj jelenlétére meg azért nem gondolnék mert nekem  a D-s moci alig eszik olajat és mégis ez volt a gond
gyertyáim meg nyáron lettek megtekintve, és tiszták voltak, semmi szennyeződés
400? Nekem a zöld emberke 300-ról beszélt, meg írt a kártyára. A nagyobb értékeket kérdezve a motor kopottságára hivatkozott vagy atul sok üza. fogyasztásra.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #39554 Dátum: 2009 Szeptember 12, 18:45:28 »

Megvolt a mai SZMB is.
Meglátogattuk a bogival a régi munkahelyem (sajna kötélen mentünk mert összesen 1 határozatom van az autóhoz semmi más se ZK, se műszaki, se biztosítás egyenlőre) ahol a futóművet, gyújtást, fényszórót, CO-t beállítottuk, és sajnálattal láttam, hogy a CH magas, tehát kihagy mind a két oldalon néha egy-egy henger.  Undecided Következő lépés gyertyák ki, ellenőrzés vagy csere plusz gyertyakábel csere.
A másik picit nagyobb gond, hogy kifúj a kipufogó ott ahol a hőcserélővel találkozik a dob, pedig új tömítés és bilincs van rajta. Mit tudnék csinálni? Sajna a hőcserélő végén a kis fémcső már korrodált volt, így csöppet hepehupás a felülete.

Ja és miután 0-ról 7,5 fokra belőttük a gyujtást, érezhetően erőre kapott a motor!  Grin
A magas CH inkább olaj jelenlétére utal az égéstérben ami el is ég.
Meg mit jelent ,hogy magas? Ha 1000/(ide egy mértékegység jönne ami nem jut eszembe) alatt van akkor nincs túl nagy gond.
400 ppm alatt kell lennie
nekem is volt gondom vele, nekem 725 volt alapjáraton, emleten jó volt az érték
a zöldkaris aszonta ez a sok por meg részecskék miatt van, nem értetttem akkor sem ,most sem
olaj jelenlétére meg azért nem gondolnék mert nekem  a D-s moci alig eszik olajat és mégis ez volt a gond
gyertyáim meg nyáron lettek megtekintve, és tiszták voltak, semmi szennyeződés
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 12, 18:48:09 írta Micka »
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #39553 Dátum: 2009 Szeptember 12, 18:29:54 »

A magas CH inkább olaj jelenlétére utal az égéstérben ami el is ég.
Meg mit jelent ,hogy magas? Ha 1000/(ide egy mértékegység jönne ami nem jut eszembe) alatt van akkor nincs túl nagy gond.



ppm a mértékegység aszem... nekem alapjáraton kb250 volt a zöldkártyás mondta,hogy jó. A co-m alapon 0.69% emelten 0.21 .
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #39552 Dátum: 2009 Szeptember 12, 13:57:18 »

a vészjelző rendszerhez 3 csatlakozós gomba jár, ha elszáll 1 kör akkor delejt ad a km órában levő vészjelző lámpának, ez nem minden órába van beépítve, az hogy 2db két csatlakozós gomba van a főfékhengerben annak annyi előnye van hogy ha az egyik beszarik még mindig van féklámpád
De akkor erre jó a külön féklámpára való kötés is,vagy az egyik gombát belehetne kötni belső jelzőnek is.Mondjuk 1 pici jelző égővel Smiley

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #39551 Dátum: 2009 Szeptember 12, 07:25:47 »

Mé gyárilag van?Nincs nem?Külön meg nem teszek be.

Viszont még egyféle képen tudtam volna elképzelni-Mondjuk ha külön féklámpára kötöm.Vagy ez baromság?
 Grin
a vészjelző rendszerhez 3 csatlakozós gomba jár, ha elszáll 1 kör akkor delejt ad a km órában levő vészjelző lámpának, ez nem minden órába van beépítve, az hogy 2db két csatlakozós gomba van a főfékhengerben annak annyi előnye van hogy ha az egyik beszarik még mindig van féklámpád
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 12, 07:28:53 írta ESZ-764 »

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39550 Dátum: 2009 Szeptember 12, 07:14:42 »

A magas CH inkább olaj jelenlétére utal az égéstérben ami el is ég.
Meg mit jelent ,hogy magas? Ha 1000/(ide egy mértékegység jönne ami nem jut eszembe) alatt van akkor nincs túl nagy gond.



Megvolt a mai SZMB is.
Meglátogattuk a bogival a régi munkahelyem (sajna kötélen mentünk mert összesen 1 határozatom van az autóhoz semmi más se ZK, se műszaki, se biztosítás egyenlőre) ahol a futóművet, gyújtást, fényszórót, CO-t beállítottuk, és sajnálattal láttam, hogy a CH magas, tehát kihagy mind a két oldalon néha egy-egy henger.  Undecided Következő lépés gyertyák ki, ellenőrzés vagy csere plusz gyertyakábel csere.
A másik picit nagyobb gond, hogy kifúj a kipufogó ott ahol a hőcserélővel találkozik a dob, pedig új tömítés és bilincs van rajta. Mit tudnék csinálni? Sajna a hőcserélő végén a kis fémcső már korrodált volt, így csöppet hepehupás a felülete.

Ja és miután 0-ról 7,5 fokra belőttük a gyujtást, érezhetően erőre kapott a motor!  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 12, 07:17:22 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #39549 Dátum: 2009 Szeptember 12, 00:03:43 »

A paszta tűnik reálisnak.
De mi is az a kellő erősség??????  Huh Roll Eyes Wink
Belegondoltam: hiába gyilkolod a bilincset, az a cső egyenetlenségét nem hozza helyre, nem tömíti. Paszta. Vagy szilvalekvár... Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #39548 Dátum: 2009 Szeptember 11, 23:58:00 »

Vagy kipuff tömítő paszta, vagy hőálló nicro maszgéró(spray), vagy...
khömm...izé... én még csak Trabanton használtam, de bevált: szilvalekvár... kend be vele a csövet, és úgy rakd össze. (nem vicc...). Csak ne akard sűrűn szétszedni utána...
De ha a bilincset a tűzkarikára kellő erősséggel ráhúzod, szerintem tömítenie kell.
A paszta tűnik reálisnak.
De mi is az a kellő erősség??????  Huh Roll Eyes Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #39547 Dátum: 2009 Szeptember 11, 23:29:38 »


A másik picit nagyobb gond, hogy kifúj a kipufogó ott ahol a hőcserélővel találkozik a dob, pedig új tömítés és bilincs van rajta. Mit tudnék csinálni? Sajna a hőcserélő végén a kis fémcső már korrodált volt, így csöppet hepehupás a felülete.


Vagy kipuff tömítő paszta, vagy hőálló nicro maszgéró(spray), vagy...
khömm...izé... én még csak Trabanton használtam, de bevált: szilvalekvár... kend be vele a csövet, és úgy rakd össze. (nem vicc...). Csak ne akard sűrűn szétszedni utána...
De ha a bilincset a tűzkarikára kellő erősséggel ráhúzod, szerintem tömítenie kell.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #39546 Dátum: 2009 Szeptember 11, 23:05:25 »

Megvolt a mai SZMB is.
Meglátogattuk a bogival a régi munkahelyem (sajna kötélen mentünk mert összesen 1 határozatom van az autóhoz semmi más se ZK, se műszaki, se biztosítás egyenlőre) ahol a futóművet, gyújtást, fényszórót, CO-t beállítottuk, és sajnálattal láttam, hogy a CH magas, tehát kihagy mind a két oldalon néha egy-egy henger.  Undecided Következő lépés gyertyák ki, ellenőrzés vagy csere plusz gyertyakábel csere.
A másik picit nagyobb gond, hogy kifúj a kipufogó ott ahol a hőcserélővel találkozik a dob, pedig új tömítés és bilincs van rajta. Mit tudnék csinálni? Sajna a hőcserélő végén a kis fémcső már korrodált volt, így csöppet hepehupás a felülete.

Ja és miután 0-ról 7,5 fokra belőttük a gyujtást, érezhetően erőre kapott a motor!  Grin

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #39545 Dátum: 2009 Szeptember 11, 20:14:52 »

Ha van extra visszajelződ bent akkor.
Mé gyárilag van?Nincs nem?Külön meg nem teszek be.

Viszont még egyféle képen tudtam volna elképzelni-Mondjuk ha külön féklámpára kötöm.Vagy ez baromság?
 Grin

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #39544 Dátum: 2009 Szeptember 11, 20:01:00 »

Viszont Süsüvel egyeztetve,minden oké,de nem értem a fékjelző gomba működését.Az oké,hogy a régin csak 1 volt(első körön),most mindkét körön van.De minek is?

 Az is oké,hogy mindkét kört jelzi,így állítólag ha gond van jelzi.De hogyan?
Ha van extra visszajelződ bent akkor.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #39543 Dátum: 2009 Szeptember 11, 19:57:24 »

Mai SZMB!

 Főfékhengerem a helyén,minden bekötve.Így kész a teljesen új fékrendszer,a fékpofák kivételével.(azok jók voltak)

Viszont Süsüvel egyeztetve,minden oké,de nem értem a fékjelző gomba működését.Az oké,hogy a régin csak 1 volt(első körön),most mindkét körön van.De minek is?

 Az is oké,hogy mindkét kört jelzi,így állítólag ha gond van jelzi.De hogyan?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #39542 Dátum: 2009 Szeptember 11, 19:54:45 »

Mai SZMB!

 Főfékhengerem a helyén,minden bekötve.Így kész a teljesen új fékrendszer,a fékpofák kivételével.(azok jók voltak)Csak még próbálni nemtom,mert    ugye a bódé külön,fényezésre vár.

 Aztán köszönet a kormánymű szimering cseréjéhez a méreteket,és a segítséget.Újra lett perselyezve,és új szimeringet kapott.
 Most nem lötyög,semmi lógás.Zsír és hajtóműolaj keveréke van benne.

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #39541 Dátum: 2009 Szeptember 11, 18:53:20 »

Sajnáljuk.... Undecided

Hát még én!  Undecided
Már a Rajzáson mondtam neked, hogy megyek.

Nem elérhető Gaga
Hozzászólások: 2552


« Hozzászólás #39540 Dátum: 2009 Szeptember 11, 18:52:32 »

<beszúrt kép törölve>

Kész!!
(kellene 4 szép baba)
Szép lett!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #39539 Dátum: 2009 Szeptember 11, 18:49:55 »


Nagyon szívesen mennék, főleg így, hogy kész lett (bár a gyújtás nem tökéletes, úgyhogy annak neki kellene esni), de meccsem van holnap... Embarrassed

Sajnáljuk.... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #39538 Dátum: 2009 Szeptember 11, 18:47:29 »

javítható semmi gond! Szerencsés törés. Talán valami őz?

Majdnem. Vonóhorog...  Grin Embarrassed

Szép lett!! Gratula!
Ja, és, ha Te jöttél volna, hozzánk, a legmesszebbről, akkor majdnem ingyen lett volna az útiköltséged...csak megsúgtam... Wink Grin

Nagyon szívesen mennék, főleg így, hogy kész lett (bár a gyújtás nem tökéletes, úgyhogy annak neki kellene esni), de meccsem van holnap... Embarrassed

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #39537 Dátum: 2009 Szeptember 11, 18:29:41 »

<beszúrt kép törölve>
ez csak egy bogár  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #39536 Dátum: 2009 Szeptember 11, 18:25:53 »

<beszúrt kép törölve>

Kész!!
(kellene 4 szép baba)

Szép lett!! Gratula!
Ja, és, ha Te jöttél volna, hozzánk, a legmesszebbről, akkor majdnem ingyen lett volna az útiköltséged...csak megsúgtam... Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39535 Dátum: 2009 Szeptember 11, 18:20:24 »

<beszúrt kép törölve>
javítható semmi gond! Szerencsés törés. Talán valami őz?
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #39534 Dátum: 2009 Szeptember 11, 18:13:47 »

mi ?  Shocked


Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #39533 Dátum: 2009 Szeptember 11, 18:07:33 »

<beszúrt kép törölve>

Kész!!
(kellene 4 szép baba)
mi ?  Shocked

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #39532 Dátum: 2009 Szeptember 11, 17:36:07 »



Kész!!
(kellene 4 szép baba)

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #39531 Dátum: 2009 Szeptember 11, 14:47:57 »

engem is érdekelne kiaz mert tatabányai vagyok és nem szeretném rossz kezekbe adni a bogaram

És találkoztunk már? Shocked
A nevet majd megírom inkább priviben, ha megfelel... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #39530 Dátum: 2009 Szeptember 11, 14:44:23 »

Én nem tudok bővebbet róla... talán kérdezd meg tőle, mondjuk priviben... Wink

engem is érdekelne kiaz mert tatabányai vagyok és nem szeretném rossz kezekbe adni a bogaram

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #39529 Dátum: 2009 Szeptember 11, 14:21:37 »

Hali részese vagyok az AC-rúd projeknek,tehát a moci a hosszabb lökőruddal és a hozzávaló szerelhető AC-pumpával volt szerelve.Az ujj iökőrud kb-4mm -
t mozog/többször átterertük a mocit/scak az a ciki,hogy rövid lökörudhoz nincs AC-pumpám,a hosszólökőrudat itthon hagytuk!Kb 20-Km kellene autózni.de a gazdi a T.bányai tal után akarja a ezt a RELYTÉJT-orvosolni!Nagy égés lenne ha a szervezők VW-t húzigállni köne!!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39528 Dátum: 2009 Szeptember 11, 12:23:14 »

A rövid meg nem nyom semmit, akkor nem mész 50m-t....  Ezért mondtam, hogy nem felcserélhető.
Szerintem amikor eltört,(mert repedt volt) a bakelit aláttét, akkor kiugrott a nyomórúd,és a súlyától lejebb helyeszkedett el és a következő nyomásnál,meg meggőrbűlt,és le is szakította az egész AC-t. Vissza kell egyenesíteni a rúdat,ha szorúl,akkor egy másikat szerezni.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #39527 Dátum: 2009 Szeptember 11, 09:00:36 »

:protest:Hmm!  Ezért jó lenne tudni ki az,nehogy már én is oda keveredjek valamikor

Én nem tudok bővebbet róla... talán kérdezd meg tőle, mondjuk priviben... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #39526 Dátum: 2009 Szeptember 11, 08:04:25 »

Minx kolléga hallott valamit róla, és tart tőle, hogy esetleg az ő Bogara is ott járhatott, mert sok kókány megoldást találtak...
:protest:Hmm!  Ezért jó lenne tudni ki az,nehogy már én is oda keveredjek valamikor

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #39525 Dátum: 2009 Szeptember 11, 08:02:20 »

MIért van valaki Zalaegerszeg környékén "HÍRES neves" bogár szerelő? Undecided

Minx kolléga hallott valamit róla, és tart tőle, hogy esetleg az ő Bogara is ott járhatott, mert sok kókány megoldást találtak...
(egyébként, itt, nálunk, Tattabányán is van, aki "neves" Bogár-szerelő, de a minőségi munka mellett csinált már ő is hajmeresztő dolgokat...)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #39524 Dátum: 2009 Szeptember 11, 08:00:24 »


Valami Zalegerszeg környéki "híres-neves" Bogár szerelőnél volt a gép, ha minden igaz...
MIért van valaki Zalaegerszeg környékén "HÍRES neves" bogár szerelő? Undecided

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39523 Dátum: 2009 Szeptember 10, 18:27:04 »

50m-re elég kb ami a karbiban van szvsz.
A rövid meg nem nyom semmit, akkor nem mész 50m-t....  Ezért mondtam, hogy nem felcserélhető.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39522 Dátum: 2009 Szeptember 10, 17:54:58 »

Szerintem hosszúra, fel sem lehet rakni rövidhez való AC-t! Mondjuk én vettem egy új Brosol AC-t kértem hogy adjanak hozzávaló rudat is, meg nem mértem elhozáskor, viszont mikor raktam össze akkor kiderült hogy mégse hozzávaló. Egyik 108 másik 100 mm hosszú...

A rövid meg nem nyom semmit, akkor nem mész 50m-t....  Ezért mondtam, hogy nem felcserélhető.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #39521 Dátum: 2009 Szeptember 10, 17:45:39 »


Akkor előtte hogy ment? A két rúd nem cserélhető fel.
Szerintem hosszúra, fel sem lehet rakni rövidhez való AC-t! Mondjuk én vettem egy új Brosol AC-t kértem hogy adjanak hozzávaló rudat is, meg nem mértem elhozáskor, viszont mikor raktam össze akkor kiderült hogy mégse hozzávaló. Egyik 108 másik 100 mm hosszú...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #39520 Dátum: 2009 Szeptember 10, 17:25:12 »

Abból a rúdból 2 féle hosszúság létezik. Nem lehet, hogy a nem az ac-hez való rúd került bele. Kb. fél centi a különbség a két rúd között.


Akkor előtte hogy ment? A két rúd nem cserélhető fel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #39519 Dátum: 2009 Szeptember 10, 15:15:28 »

Igen, úgy néz ki, ez volt a gond...
Valaki nagyon kókány módon rakta össze... és sajna úgy néz, ki mást is... Tongue Undecided
Valami Zalegerszeg környéki "híres-neves" Bogár szerelőnél volt a gép, ha minden igaz...
Sőt AC- ből is van nekem olyan aminek kilóg az a része amit a lökőrúd bökdös.
Bár az lehet nem bogáré.

Oldalak: 1 ... 1022 1023 1024 1025 1026 [1027] 1028 1029 1030 1031 1032 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.