www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 18:57:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1021 1022 1023 1024 1025 [1026] 1027 1028 1029 1030 1031 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13270871 alkalommal)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #39598 Dátum: 2009 Szeptember 14, 18:53:16 »

Én ezt a németeknél alkalmaztam, de én mindet kivettem, mert ha valaki figyel, átteszi máshonnan max nincs index, városi... de megy az autó.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #39597 Dátum: 2009 Szeptember 14, 18:49:58 »

Én ezt a németeknél alkalmaztam, de én mindet kivettem, mert ha valaki figyel, átteszi máshonnan max nincs index, városi... de megy az autó.

fémpénz pár db és megy az autó Smiley kár ilyen marhaságokkal foglalkozni....főleg pont Németországban
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #39596 Dátum: 2009 Szeptember 14, 18:48:14 »

a történet kereken így hangzik:

jobbról a második helyett balról a második biztosíték nyert,ha ezt kiveszem akkor, se olajnyomás se töltés jelző lámpa nem világít
kulcsfordításra nem történik semmi
zsír
ha visszarakom akkor minden működik így nyugodtabb szívvel hagyom bárhol a bogaramat ha parkolni kell, és nem kell megállás után a motortérhez menni lehúzni 1 kábelt

szóval ez nem a te probléműdra megoldás sajna Undecided
Én ezt a németeknél alkalmaztam, de én mindet kivettem, mert ha valaki figyel, átteszi máshonnan max nincs index, városi... de megy az autó.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #39595 Dátum: 2009 Szeptember 14, 18:45:14 »

és ez mire is jó?

a történet kereken így hangzik:

jobbról a második helyett balról a második biztosíték nyert,ha ezt kiveszem akkor, se olajnyomás se töltés jelző lámpa nem világít
kulcsfordításra nem történik semmi
zsír
ha visszarakom akkor minden működik így nyugodtabb szívvel hagyom bárhol a bogaramat ha parkolni kell, és nem kell megállás után a motortérhez menni lehúzni 1 kábelt

szóval ez nem a te probléműdra megoldás sajna Undecided
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #39594 Dátum: 2009 Szeptember 14, 18:42:24 »

Én az önindítónál is körülnéznék.
Hmm, az lenne az utolsó, ahol körbenéznék. Egyre jobban erősödik, hogyha gázról hirtelen lelépek, pattan egy jó nagyot, illetve ha csak gurul, akkor néha beindul elég erősen, gyorsítás még mindig jó.
Azt hiszem megvan a téli program Sad

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #39593 Dátum: 2009 Szeptember 14, 18:26:31 »

és ez mire is jó?

Én az önindítónál is körülnéznék.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #39592 Dátum: 2009 Szeptember 14, 18:00:48 »

jobbról a második helyett balról a második nyert, se olajnyomás se töltés jelző lámpa nem világít
kulcsfordításra nem történik semmi ha kiveszem
zsír
és ez mire is jó?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #39591 Dátum: 2009 Szeptember 14, 17:57:46 »

még mindig azt mondom, amit tegnap is.
a kézifék izécskéjét baszogatja a kerékcsavar.
szedd le a hátsó dobot, oszt látni fogod, hogy mi kopik.
Ha szétesik a fékpofa tartó az is hasonlót produkál! kifele dől a fékpofa! Ez most kattant be nekem.
Végül elvittem Szabó Mikihez, mert egyedül nem bírtam a csavart leszedni és a dobot lerángatni. Régen volt szétszedve, de ettől függetlenül semmi rendellenesség nincs sajnos. Undecided Ki lett pucolva, újra be lett álltva. A kattogás, pattanás még mindig megvan, átnézve a futóművet, csak a váltóban lehet valami gebasz - és ennek egyáltalán nem örülök. Sad

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #39590 Dátum: 2009 Szeptember 14, 14:05:16 »

ez így van , de ha jobban megnézed a kapcsolási rajzot , és ha Mickának gyári bekötése van akkor hiába veszi ki a második biztosítékot akkor is lesz gyújtás mert direktbe van kötve a gyújtáskapcsoló és a trafó 15-ös pontja a biztitáblán
jobbról a második helyett balról a második nyert, se olajnyomás se töltés jelző lámpa nem világít
kulcsfordításra nem történik semmi ha kiveszem
zsír
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #39589 Dátum: 2009 Szeptember 14, 13:58:17 »

az baj neki 2db bizti tábla van bent ez nem fog segiteni Roll Eyes
Grin
ez van, előző tulajok ezt alkották
de valamelyik bizti eltávolításával nem indul az önindító csak töltés van, ez tuti, mert egyszer szállt már el az egyik biztosíték és ezt produkállta
mindjárt megnézem, mert most már idegesít
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #39588 Dátum: 2009 Szeptember 14, 12:52:31 »

De fizetni kell...
szerintem, aki ilyen szinten felújít egy bogarat (ovál), annak az évi 3500 Ft meg sem kottyan (de lehet a duplája sem)
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #39587 Dátum: 2009 Szeptember 14, 12:49:58 »

de '69 előtti autónak nem kell a zöldkártya értékeket teljesítni, csak a lehető legjobb értéket a motor normális beállítása mellett.
a súlyadó teljesítményadó meg vagy 3500.-/év


De fizetni kell...

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #39586 Dátum: 2009 Szeptember 14, 12:47:55 »

Köszönöm szépen!

Azon morfondírozok,hogy hagyományos rendszáma legyen,vagy OT-s.
Vanaki azt mondja,hogy sima,vanaki meg,hogy OT-s!
Szerintetek?
Van, aki vagy valaki???? Mert nem mindegy, hogy ki mondja és mit mond.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #39585 Dátum: 2009 Szeptember 14, 12:34:19 »

Csak akkor élvezed az előnyöket, ha kikéred az OT rendszámot: zöldkártya, nincs teljesítményadó...
De ha felhívod a MAVAMSZ-t piszok készségesek és segítenek dönteni.
de '69 előtti autónak nem kell a zöldkártya értékeket teljesítni, csak a lehető legjobb értéket a motor normális beállítása mellett.
a súlyadó teljesítményadó meg vagy 3500.-/év
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #39584 Dátum: 2009 Szeptember 14, 12:31:12 »

Köszönöm szépen!

Azon morfondírozok,hogy hagyományos rendszáma legyen,vagy OT-s.
Vanaki azt mondja,hogy sima,vanaki meg,hogy OT-s!
Szerintetek?
Csak akkor élvezed az előnyöket, ha kikéred az OT rendszámot: zöldkártya, nincs teljesítményadó...
De ha felhívod a MAVAMSZ-t piszok készségesek és segítenek dönteni.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #39583 Dátum: 2009 Szeptember 14, 09:51:52 »

ez így van , de ha jobban megnézed a kapcsolási rajzot , és ha Mickának gyári bekötése van akkor hiába veszi ki a második biztosítékot akkor is lesz gyújtás mert direktbe van kötve a gyújtáskapcsoló és a trafó 15-ös pontja a biztitáblán
az baj neki 2db bizti tábla van bent ez nem fog segiteni Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #39582 Dátum: 2009 Szeptember 14, 07:48:41 »

jobbról második a gyújtás, ha erre gondolsz
ez így van , de ha jobban megnézed a kapcsolási rajzot , és ha Mickának gyári bekötése van akkor hiába veszi ki a második biztosítékot akkor is lesz gyújtás mert direktbe van kötve a gyújtáskapcsoló és a trafó 15-ös pontja a biztitáblán

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #39581 Dátum: 2009 Szeptember 14, 07:01:54 »

Ha szétesik a fékpofa tartó az is hasonlót produkál! kifele dől a fékpofa! Ez most kattant be nekem.
Ezt viszont ellenőrizheti ha mögé néz a fékalaplapnak,hogy helyén van -e az a kis tüske.Mert ennyi autózás után már kiesett volna.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #39580 Dátum: 2009 Szeptember 13, 21:48:49 »

e helyett inkább írtam 2 sort és nem szenvedtettem a kocsit
:-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #39579 Dátum: 2009 Szeptember 13, 21:22:24 »

egyszerűen kiszeded szép sorban és kipróbálod.
az a 10 db biztosíték, ami a bogárban van, nem sok.
e helyett inkább írtam 2 sort és nem szenvedtettem a kocsit
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #39578 Dátum: 2009 Szeptember 13, 21:10:31 »

igen erre
náztem a lila könyvben ,de nem írta melyik a gyújtásé csak a lámpákat sorolja :(lopásvédelem miatt, hogy ne kelljen parkolás után a motortérhez menjek

egyszerűen kiszeded szép sorban és kipróbálod.
az a 10 db biztosíték, ami a bogárban van, nem sok.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #39577 Dátum: 2009 Szeptember 13, 20:53:13 »

jobbról második a gyújtás, ha erre gondolsz
igen erre
náztem a lila könyvben ,de nem írta melyik a gyújtásé csak a lámpákat sorolja Sad
ki akarod venni lopásvédelem miatt? Grin vagy nem működik több dolog köztűk az is hogy nem kap áramot a gyújtótrafó ?
lopásvédelem miatt, hogy ne kelljen parkolás után a motortérhez menjek
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #39576 Dátum: 2009 Szeptember 13, 19:12:58 »

after gépben melyik az a biztosíték amit ha kiveszek nem indul az autó?
mondjuk jobbról a hanyadik?
jobbról második a gyújtás, ha erre gondolsz

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #39575 Dátum: 2009 Szeptember 13, 15:41:38 »

after gépben melyik az a biztosíték amit ha kiveszek nem indul az autó?
mondjuk jobbról a hanyadik?
ki akarod venni lopásvédelem miatt? Grin vagy nem működik több dolog köztűk az is hogy nem kap áramot a gyújtótrafó ?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39574 Dátum: 2009 Szeptember 13, 15:24:54 »

Köszönöm! Akkor mindig kéne csinálnia, nem?
Szétszedni nem tudtam, nincs itthon nagy kulcsom, holnap megnézem
Ha szétesik a fékpofa tartó az is hasonlót produkál! kifele dől a fékpofa! Ez most kattant be nekem.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #39573 Dátum: 2009 Szeptember 13, 15:10:09 »

Antal János Budakalászi lakatosról tud valaki valami tapasztalatot mondani gyorsaság/anyagiasság/minőség vonalon?
06/09-es Depoban van egy riport vele a 70-es after cabrioról.
meg most a szentendrei nemtudommianeve srác iks sztem vele lakatoltatja a fehér bogarát...de nem valami kommunitatív a szar!


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #39572 Dátum: 2009 Szeptember 13, 14:42:25 »

Köszönöm szépen!

Azon morfondírozok,hogy hagyományos rendszáma legyen,vagy OT-s.
Vanaki azt mondja,hogy sima,vanaki meg,hogy OT-s!
Szerintetek?

mi hagyományost akartunk,pedig van OT vizsgánk, de akkor kellene zöldkártya, meg még valami amire nem emlékszem, így maradunk az OT-s rendszámnál.

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #39571 Dátum: 2009 Szeptember 13, 13:32:42 »

még mindig azt mondom, amit tegnap is.
a kézifék izécskéjét baszogatja a kerékcsavar.
szedd le a hátsó dobot, oszt látni fogod, hogy mi kopik.
A kéziféken lévő bovden visszahúzó rugója csinálja! Nagyon hosszú és meg van ívelődve. Mindkét oldalon le kell vágni 1 cm-ert belőle. Még jobban is fog működni,mert szerintem össze is ér az összes menet. Ezért is van íve ami a dob belsejéhez ér. Meg kell nézni a rugón a kopást. Az árulkodó jel lehet.
Köszönöm! Akkor mindig kéne csinálnia, nem?
Szétszedni nem tudtam, nincs itthon nagy kulcsom, holnap megnézem

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #39570 Dátum: 2009 Szeptember 13, 13:07:47 »

after gépben melyik az a biztosíték amit ha kiveszek nem indul az autó?
mondjuk jobbról a hanyadik?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39569 Dátum: 2009 Szeptember 13, 12:13:27 »


Valaki tapasztalt már hasonlót? köszi

A kéziféken lévő bovden visszahúzó rugója csinálja! Nagyon hosszú és meg van ívelődve. Mindkét oldalon le kell vágni 1 cm-ert belőle. Még jobban is fog működni,mert szerintem össze is ér az összes menet. Ezért is van íve ami a dob belsejéhez ér. Meg kell nézni a rugón a kopást. Az árulkodó jel lehet.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #39568 Dátum: 2009 Szeptember 13, 12:04:10 »

Köszönöm szépen!

Azon morfondírozok,hogy hagyományos rendszáma legyen,vagy OT-s.
Vanaki azt mondja,hogy sima,vanaki meg,hogy OT-s!
Szerintetek?
Feltétlen sima! OT lehet utánna is.  Igy is kaphat minősítést. Egy arany tábla beragasztva a csomagtérbe. Utánna ha kell kapod at OT rendszámot. De ne kérd,mert,ha lejár a minősítésed,akkor az önkormányzat bevonja az OT-t!!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #39567 Dátum: 2009 Szeptember 13, 12:02:10 »

Tegnap Tatabánya felé valószínűleg a kézifék a jobb hátsón nem oldott ki, így Budaörsön már füstölt a fék, félreálltunk. Pézsé szerint a legszarabb helyen - igaza is volt! - kéziféket megrángattuk, jónak tűnt, Gumibogi javaslatára végül tovább mentünk, legalább hűti a menetszél. Nem is volt gond, de Tatabányán már furcsa kattogás hallatszott jobb hátulról. Szabó Mikit lekapcsoltam, gurultunk egy kört, azt mondja ilyet még nem igazán hallott. Felvonulást nem, de a többi programot kihagytuk sajnos.
Fékfog rendesen!
Hazafelé jövet próbáltam kitapasztalni mi a jelenség: olyan mintha minden kerék fordulatnál valami beakadna, majd utána kipattan
Ha a motor hajtja az autót, gyorsítás, sebesség tartás, hegymenet, síri csönd.
Ha a gázról hirtelen leveszem a lában, lejtőn motorfék, akkor kattogás,
Ha finoman veszem le, random szerű, ha üresben gurul az autó tuti kattog
Ha fékezek enyhül, abbamarad
Ha gyorsítok, minden esetben elhallgat.
Ma felemeltem a jobb hátsót, hogy kézzel meghajtsam a kereket, de semmi hang. Visszaeresztettem, majd gurultam vele egy kicsit. Először mintha elmúlt volna, de pár kanyar után megint.
Valaki tapasztalt már hasonlót? köszi

még mindig azt mondom, amit tegnap is.
a kézifék izécskéjét baszogatja a kerékcsavar.
szedd le a hátsó dobot, oszt látni fogod, hogy mi kopik.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #39566 Dátum: 2009 Szeptember 13, 11:56:45 »

Gratulálunk!!
Mikor láthatjuk élőben?

Köszönöm szépen!

Azon morfondírozok,hogy hagyományos rendszáma legyen,vagy OT-s.
Vanaki azt mondja,hogy sima,vanaki meg,hogy OT-s!
Szerintetek?
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #39565 Dátum: 2009 Szeptember 13, 11:51:09 »

gratula! gyönyörü lett!
évadzárón már ottlesz?


Köszi!!

Még a papirozáson kell túl lenni!Viszont anyagilag teljesen kiégtem...
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #39564 Dátum: 2009 Szeptember 13, 11:45:08 »

Sziasztok!
Kalandos úton,de tegnapra összeállt az oválkám!
Az életem egyik legszebb napját éltem át tegnap!!
Gratulálunk!!
Mikor láthatjuk élőben?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #39563 Dátum: 2009 Szeptember 13, 11:42:52 »

Sziasztok!

Kalandos úton,de tegnapra összeállt az oválkám!

Az életem egyik legszebb napját éltem át tegnap!!
gratula! gyönyörü lett!
évadzárón már ottlesz?

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #39562 Dátum: 2009 Szeptember 13, 11:38:54 »

Tegnap Tatabánya felé valószínűleg a kézifék a jobb hátsón nem oldott ki, így Budaörsön már füstölt a fék, félreálltunk. Pézsé szerint a legszarabb helyen - igaza is volt! - kéziféket megrángattuk, jónak tűnt, Gumibogi javaslatára végül tovább mentünk, legalább hűti a menetszél. Nem is volt gond, de Tatabányán már furcsa kattogás hallatszott jobb hátulról. Szabó Mikit lekapcsoltam, gurultunk egy kört, azt mondja ilyet még nem igazán hallott. Felvonulást nem, de a többi programot kihagytuk sajnos.
Fékfog rendesen!
Hazafelé jövet próbáltam kitapasztalni mi a jelenség: olyan mintha minden kerék fordulatnál valami beakadna, majd utána kipattan
Ha a motor hajtja az autót, gyorsítás, sebesség tartás, hegymenet, síri csönd.
Ha a gázról hirtelen leveszem a lában, lejtőn motorfék, akkor kattogás,
Ha finoman veszem le, random szerű, ha üresben gurul az autó tuti kattog
Ha fékezek enyhül, abbamarad
Ha gyorsítok, minden esetben elhallgat.
Ma felemeltem a jobb hátsót, hogy kézzel meghajtsam a kereket, de semmi hang. Visszaeresztettem, majd gurultam vele egy kicsit. Először mintha elmúlt volna, de pár kanyar után megint.
Valaki tapasztalt már hasonlót? köszi

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #39561 Dátum: 2009 Szeptember 13, 11:14:04 »

Gratula, nagyon szép a vas..


Köszi!! 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #39560 Dátum: 2009 Szeptember 13, 11:01:44 »


látom "1rugóra jár az agyunk Cheesy" F.Massa
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #39559 Dátum: 2009 Szeptember 13, 11:01:01 »

Sziasztok!

Kalandos úton,de tegnapra összeállt az oválkám!

Az életem egyik legszebb napját éltem át tegnap!!
Gratula, nagyon szép a vas..

Nem volt feldíszítve esküvőn bogár?? Képet  
Oldalak: 1 ... 1021 1022 1023 1024 1025 [1026] 1027 1028 1029 1030 1031 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.