www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 16:07:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 938 939 940 941 942 [943] 944 945 946 947 948 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14908470 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #42931 Dátum: 2010 Január 16, 09:44:39 »

fenn vagyok a hírlevélen,nekem küldtek képet az új dupla Python kipufogóról

[a csatolmányt egy admin törölte]
xoyox
« Hozzászólás #42930 Dátum: 2010 Január 16, 09:30:16 »

talaltam neked egy ujonnankifejlesztett Typ-3 kipuffot, a CSP-töl szarmazik. Küldözgetik a Newslettereket innen :

Hatha erdekel, es bankrablas nelkül is m,eg tudod venni Smiley))

Entwicklung Typ-3 Python
Schritt 1
Eine neue Version der CSP PYTHON Auspuffanlage entwickeln wir gerade speziell für den VW Typ-3. Die beengten Platzverhältnisse erforderten von uns eine völlig neue Konzeption der Anlage, denn die Beibehaltung des typischen PYTHON Kollektors und abgestimmte Rohrlängen unter Einhaltung der Zündfolge standen im Lastenheft an oberster Stelle. Wir haben uns lange Gedanken gemacht und viel Zeit investiert, um Ihnen in Kürze eine optimale Lösung für den Typ-3 anbieten zu können - perfekt bis ins Detail und in gewohnter CSP Qualität.

Das Angebot an Tuningteilen für den Typ 3 ist bekanntermaßen eher dürftig zu nennen.
Daher ist es uns ein besonderes Anliegen, auch für diese Baureihe die ultimative Auspuffanlage zu realisieren. Neben dem ästhetischen Anspruch steht für uns bei der Entwicklung die maximale Performance gleichermaßen im Vordergrund.

Geplant ist, die neue Python Auspuffanlage für den Typ 3 auf der Volksworld Show in England erstmals der Öffentlichkeit zu präsentieren.

Wir möchten Sie schrittweise über so einen Entwicklungsprozess im Hause CSP informieren.
Der erste Schritt ist natürlich die Idee, der dann die Vermessung an einem entsprechenden Fahrzeug folgt. Ziel ist es, die räumlichen Verhältnisse aufzunehmen und eine virtuelle Entwicklungsumgebung für den PC zu schaffen.

Entsprechende Bilder des Vermessvorgangs können sie heute sehen...

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42929 Dátum: 2010 Január 15, 22:13:23 »

van benne olaj egyáltalán?  Grin
Van, van, erre figyelek. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #42928 Dátum: 2010 Január 15, 22:12:07 »

Hengerlehúzva lóg a hajtókarcsapágy, járatva hallod a főtengelykopogást. Erre gondoltam, hogy amelyik ezt nem csinálja azt még nem veri szét SZVSZ egy gyűrűzés.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #42927 Dátum: 2010 Január 15, 22:10:33 »

Ne is mondd, most van nalam egy bogi, amin alapjaraton nem pislakol, hanem folyamatosan, erosen eg az olajnyomas visszajelzo Undecided Mikor neha megyek vele, allandoan fosok, h egyszercsak azt mondja, hogy RECCS. A Typ117tol tanult bogaras modszerrel hajtom, hogy jobb lab talpparnaval fekezek, sarkaval a gazt nyomom, bal lab meg kuplungol Roll Eyes
Nah itt mire is gondoltal konkretan? Nem ertem.
van benne olaj egyáltalán?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #42926 Dátum: 2010 Január 15, 22:09:59 »

Ne is mondd, most van nalam egy bogi, amin alapjaraton nem pislakol, hanem folyamatosan, erosen eg az olajnyomas visszajelzo Undecided Mikor neha megyek vele, allandoan fosok, h egyszercsak azt mondja, hogy RECCS. A Typ117tol tanult bogaras modszerrel hajtom, hogy jobb lab talpparnaval fekezek, sarkaval a gazt nyomom, bal lab meg kuplungol Roll Eyes
Nah itt mire is gondoltal konkretan? Nem ertem.
Azért lehet ott szarrákopva az olajpumpa is, vagy akár csak a fedele.

Hengerlehúzva lóg a hajtókarcsapágy, járatva hallod a főtengelykopogást. Erre gondoltam, hogy amelyik ezt nem csinálja azt még nem veri szét SZVSZ egy gyűrűzés.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #42925 Dátum: 2010 Január 15, 22:05:19 »

Lehet, nem tudom. Elso 20 percben, hideg olajjal nem csinalja. (Tudom, ettol meg mindig lehet gomba baj)
Akkor már necces

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42924 Dátum: 2010 Január 15, 22:04:15 »

Ez simán lehet gomba baj
Lehet, nem tudom. Elso 20 percben, hideg olajjal nem csinalja. (Tudom, ettol meg mindig lehet gomba baj)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #42923 Dátum: 2010 Január 15, 22:02:51 »

Ne is mondd, most van nalam egy bogi, amin alapjaraton nem pislakol, hanem folyamatosan, erosen eg az olajnyomas visszajelzo Undecided Mikor neha megyek vele, allandoan fosok, h egyszercsak azt mondja, hogy RECCS. A Typ117tol tanult bogaras modszerrel hajtom, hogy jobb lab talpparnaval fekezek, sarkaval a gazt nyomom, bal lab meg kuplungol Roll Eyes
Nah itt mire is gondoltal konkretan? Nem ertem.
Ez simán lehet gomba baj IS
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 15, 22:04:23 írta batorit »

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42922 Dátum: 2010 Január 15, 22:02:12 »

jettán valami hasonló probléma volt.
a jeladó cseréje után karaj lett.
Errol Qzmicsek jut eszembe, 110 fokos volt mindig az olaj, de miutan kikototte a jeladot a problema megszunt (mer' ma' nem idegesitette Cheesy)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42921 Dátum: 2010 Január 15, 22:00:33 »

Sokan járnak pislákoló olajlámpával sokáig, amikor is a nyomás a csapágyhézagokon megy el alapjáraton
Ne is mondd, most van nalam egy bogi, amin alapjaraton nem pislakol, hanem folyamatosan, erosen eg az olajnyomas visszajelzo Undecided Mikor neha megyek vele, allandoan fosok, h egyszercsak azt mondja, hogy RECCS. A Typ117tol tanult bogaras modszerrel hajtom, hogy jobb lab talpparnaval fekezek, sarkaval a gazt nyomom, bal lab meg kuplungol Roll Eyes

Idézet
és ezt az állapotot már műszer nélkül ki lehet szépen tapogatni.
Nah itt mire is gondoltal konkretan? Nem ertem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #42920 Dátum: 2010 Január 15, 21:59:30 »

jettán valami hasonló probléma volt.
a jeladó cseréje után karaj lett.

sajnos csak benzines rajzom van/volt (nem tudom, hogy letöröltem-e azóta)
Az a baj hogy 2 jelado van és 1 vezeték Shocked

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42919 Dátum: 2010 Január 15, 21:42:45 »

Én még mindíg azt mondom, lehet semmi baja a mocidnak. Mérj rajta kompressziót, meg ékszíj nélkül rángasd meg a főtengelyt, stb. De ha kicsit föstöl ,de indul, megy és gyorsul addíg nehogy bántsd, használd míg megy. Esetleg próbálj be jóféle botond olajat.
Nagy divat a motorfelújítósdni, de nagyrésze hiedelmeken alapul és olyan motorokat újítanak fel amik még boldogan elmennének finoman hajtva 100e+ kilómétereket...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #42918 Dátum: 2010 Január 15, 21:31:39 »

Szevasztok
Tudna valaki 1 rajzot (elektrimos) az 1.6 d golf 2 röl? Az egyik vezeték nincs meg ami a vizhöfok jelzőre megy Felbontottam  amotorra menő köteget de az első csonkon lévő jeladónak nincs meg a vezetéke. A hvizhőmérő gujtásnál kiakad a lámpája meg folyamatosan pislog.

jettán valami hasonló probléma volt.
a jeladó cseréje után karaj lett.

sajnos csak benzines rajzom van/volt (nem tudom, hogy letöröltem-e azóta)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #42917 Dátum: 2010 Január 15, 21:17:04 »

Erre talán az én motorom is példa...
Kilőtte a gyertyamenetet, előtte semmi problémám nem volt vele, de szétszedésnél látszott, hogy gyűrűk kopottak. Szerelő javaslatára kapott új gyűrűszettet. Na kb 5000 km-t mentem utána ezzel a motorral. A megnövekedett kompresszió teljesen szétverte a csapágyakat. Szóval fél éven belül mehetett is gépmunkára... Sad
Akkor az a motor már a végét járta egyébként is, ha csak nem volt más olajellátási gond. Sokan járnak pislákoló olajlámpával sokáig, amikor is a nyomás a csapágyhézagokon megy el alapjáraton, és ezt az állapotot már műszer nélkül ki lehet szépen tapogatni.  Grin És mennek ezek a motorok is.  Grin Az a plusz 1-2LE SZVSZ nem ver szét jónak látszó csapágyat. Gondolom érted mire gondolok.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #42916 Dátum: 2010 Január 15, 21:09:28 »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #42915 Dátum: 2010 Január 15, 21:08:30 »

Erre talán az én motorom is példa...
Kilőtte a gyertyamenetet, előtte semmi problémám nem volt vele, de szétszedésnél látszott, hogy gyűrűk kopottak. Szerelő javaslatára kapott új gyűrűszettet. Na kb 5000 km-t mentem utána ezzel a motorral. A megnövekedett kompresszió teljesen szétverte a csapágyakat. Szóval fél éven belül mehetett is gépmunkára... Sad
Pedig sokszor ezért szoktak csak gyűrűzni.
Mert az új henger-dugó miatti nagy kompresszió szétveri a csapányakat,inkább csak a gyűrűket cserélik.De ezek szerint a Te motorod már az új gyűrűket sem bírta el.
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #42914 Dátum: 2010 Január 15, 21:04:03 »

Tehát jó a gyűrűcsere,csak nem egy teljes generálra megérett motorra.Ott már tényleg annyi,mint halottnak a rúzs.
Erre talán az én motorom is példa...
Kilőtte a gyertyamenetet, előtte semmi problémám nem volt vele, de szétszedésnél látszott, hogy gyűrűk kopottak. Szerelő javaslatára kapott új gyűrűszettet. Na kb 5000 km-t mentem utána ezzel a motorral. A megnövekedett kompresszió teljesen szétverte a csapágyakat. Szóval fél éven belül mehetett is gépmunkára... Sad

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #42913 Dátum: 2010 Január 15, 20:59:03 »


Nekem ugyan az a Narancs motorja,amit a múltkor írtál ehhez a gyűrű témához!
Tökéletes motor volt,nem kopott,szépen járt,semmi rendellenes hang.Egy ici-picit csípkedte az olajat.A hengerek leszedésekor kiderült,hogy azok szinte újszerűek,és a csak gyűrűk lettek cserélve.
Azóta ment már kb 10000 km-t,szinte nulla az olajfogyasztása.Nem füstöl,és hatalmas a kopresszió benne.Ha menetközben lekapod a gázról a lábad,a motorféket egyből érezni.
Tehát jó a gyűrűcsere,csak nem egy teljes generálra megérett motorra.Ott már tényleg annyi,mint halottnak a rúzs.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #42912 Dátum: 2010 Január 15, 20:40:17 »

Valóban leírta a stunt, de attól még a gyakorlat mást mutathat.  Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #42911 Dátum: 2010 Január 15, 20:31:16 »

a gyűrűzést én sem értem, nincs értelme, ahogy stunt is leírta, hacsak nem valami ultrafos gyűrű került bele felújításkor. de persze, lehet foltozgatni, csak közép távon is drágább lesz, mint egy korrekt rendbetétel
Valóban leírta a stunt, de attól még a gyakorlat mást mutathat.  Wink
Mit tennél egy olyan motorral amit egy kicsit meghajtottak az m7-esen a nyári hőségben, de még jó állapotban van mindene, csak a gyűrűket főzték tésztává de ezt észre sem veszed,mert szépen megy tovább a gép, majd egyszer más okból szét kell szedni, és látod, hogy a gyűrűk odavannak. Legyen mondjuk a más ok egy gyertyamenetkijövés. Na én nem veszek erre új HD-t fonalfúrást új csapágyakat, stb, hanem csak párezert egy gyűrűgarnitúrát és hajts tovább. Na így lett egy sokkal erősebb motorom a régi bogaramból a buszomba ami abban még ment legalább 40-45 ezret, majd odaadtam az eladott roncs bogaramhoz amit más lábratett és járt vele. Lehet, hogy még most is azzal ketyeg, mert nagyon szépen forgó hézagmentes alja (főtengely/hajtókarok) volt.
A mostani motoromat is gyűrűztem és jobb lett.
Ha meg hozzávesszük hogy mennyibe kerül egy 1.2-es vagy 1.3-as HD szett már érthetőbb is. 1.2-re az 1,6 os (olcsó) HDszettet fefaragni relatív nagy munka. "F"-es motorra meg nincs értelme, csak a drága 1.3-asnak.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #42910 Dátum: 2010 Január 15, 19:50:31 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #42909 Dátum: 2010 Január 15, 19:36:20 »

http://video.mon.hu/video/53139/hokotro-bogarhatu

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #42908 Dátum: 2010 Január 15, 18:54:51 »

Szevasztok
Tudna valaki 1 rajzot (elektrimos) az 1.6 d golf 2 röl? Az egyik vezeték nincs meg ami a vizhöfok jelzőre megy Felbontottam  amotorra menő köteget de az első csonkon lévő jeladónak nincs meg a vezetéke. A hvizhőmérő gujtásnál kiakad a lámpája meg folyamatosan pislog.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #42907 Dátum: 2010 Január 15, 17:38:40 »

ez a zsigulinál van így  , bogárnál  a sok szívatózástól meg a 3hegerezéstől szokott emelkedni az olajszint meg a kopott hener-és gyűrűtől ,    Roll Eyes

épp valami hasonlót akartam beszélni.
lehet karbi / ac puNpa / tényleg fosok a hengernél az illesztések

ilyen sorrendben kb....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #42906 Dátum: 2010 Január 15, 16:12:20 »

Ha a benzin belefolyik az olajba akkor ac pumpa csere és utánna olaj csere.
Ha szétszedhető az ac akkor csak tömités.


 Evil
ez a zsigulinál van így  , bogárnál  a sok szívatózástól meg a 3hegerezéstől szokott emelkedni az olajszint meg a kopott hener-és gyűrűtől ,    Roll Eyes

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #42905 Dátum: 2010 Január 15, 15:04:06 »

Egyszerű kérdés:
Ha benzin folyik bele az olajba valahol, akkor: motor ki?
Ha már motor ki, akkor generál(kicsit füstöl)? (marad 1.3, mert mint megtudtam a növekedés húzós)
Ha már generál, akkor mennyi? (rakjam bele a 67-es jó motorját, azt hajrá?)
Köszi

Ha a benzin belefolyik az olajba akkor ac pumpa csere és utánna olaj csere.
Ha szétszedhető az ac akkor csak tömités.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #42904 Dátum: 2010 Január 15, 14:58:06 »

3M öntapadós kátrányszigetelés


Ha nincs felragasztva és megtörlöd a kocsi oldalát egy szarvasbőrrel akkor kábé olyan lesz a lemez mint hold felszine.


 Evil

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42903 Dátum: 2010 Január 15, 14:54:17 »

 

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #42902 Dátum: 2010 Január 15, 14:19:52 »

Már ha szar a motorja egyátalán...  Roll Eyes
naja, kezdődnek a tippelések pontos hibaleírás nélkül  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42901 Dátum: 2010 Január 15, 14:18:14 »

a gyűrűzést én sem értem, nincs értelme, ahogy stunt is leírta, hacsak nem valami ultrafos gyűrű került bele felújításkor. de persze, lehet foltozgatni, csak közép távon is drágább lesz, mint egy korrekt rendbetétel
Már ha szar a motorja egyátalán...  Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #42900 Dátum: 2010 Január 15, 14:16:44 »

Azonban ha csak meg kell gyuruzni es a tomiteseket ujra cserelni, akkor partizezer. Erdemes errol mindenkeppen egy normalis szerelovel beszelni, aki nem kokler es nem akar lehuzni.
a gyűrűzést én sem értem, nincs értelme, ahogy stunt is leírta, hacsak nem valami ultrafos gyűrű került bele felújításkor. de persze, lehet foltozgatni, csak közép távon is drágább lesz, mint egy korrekt rendbetétel

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42899 Dátum: 2010 Január 15, 13:59:14 »

Egyszerű kérdés:

Ha benzin folyik bele az olajba valahol, akkor: motor ki?

Ha már motor ki, akkor generál(kicsit füstöl)? (marad 1.3, mert mint megtudtam a növekedés húzós)

Ha már generál, akkor mennyi? (rakjam bele a 67-es jó motorját, azt hajrá?)

Köszi
Meg ha kicsit füstöl attól még nem bizti hogy szar. Lehet hogy csak valamelyik gyűrű repedt csak. VAgy dús keverékkel jársz. A füst kék vagy fekete? Melegen is csinálja?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42898 Dátum: 2010 Január 15, 13:48:30 »

ha nem kell teljes generál, csak nagy javítás, akkor is kezdődhet 150-nél
Azonban ha csak meg kell gyuruzni es a tomiteseket ujra cserelni, akkor partizezer. Erdemes errol mindenkeppen egy normalis szerelovel beszelni, aki nem kokler es nem akar lehuzni.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #42897 Dátum: 2010 Január 15, 13:47:37 »


Ha már motor ki, akkor generál(kicsit füstöl)? (marad 1.3, mert mint megtudtam a növekedés húzós)

Ha már generál, akkor mennyi? (rakjam bele a 67-es jó motorját, azt hajrá?)

Köszi


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #42896 Dátum: 2010 Január 15, 13:41:53 »

Egyszerű kérdés:

Ha benzin folyik bele az olajba valahol, akkor: motor ki?

Ha már motor ki, akkor generál(kicsit füstöl)? (marad 1.3, mert mint megtudtam a növekedés húzós)

Ha már generál, akkor mennyi? (rakjam bele a 67-es jó motorját, azt hajrá?)

Köszi
ha nem kell teljes generál, csak nagy javítás, akkor is kezdődhet 150-nél, onnan meg a csillagos ég. de cserébe tudod, hogy nem fog egyhamar tönkremenni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #42895 Dátum: 2010 Január 15, 13:24:23 »

Egyszerű kérdés:

Ha benzin folyik bele az olajba valahol, akkor: motor ki?

Ha már motor ki, akkor generál(kicsit füstöl)? (marad 1.3, mert mint megtudtam a növekedés húzós)

Ha már generál, akkor mennyi? (rakjam bele a 67-es jó motorját, azt hajrá?)

Köszi
xoyox
« Hozzászólás #42894 Dátum: 2010 Január 14, 11:34:30 »

http://www.youtube.com/profile?user=glenn986s#p/u/8/t9kHpZnh5T0

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #42893 Dátum: 2010 Január 14, 07:34:26 »

aham, szal nagyjából csak merevít, hogy ne rezonáljon.

thx

nem merevít, inkább a tömegénél fogva meggátolja a rezonanciát (szerintem)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #42892 Dátum: 2010 Január 14, 07:33:50 »

Nekem  generátor szétesett, megszorult csapágy megállította a járó  45 LE-s motort...

erős lehetett az éxíj.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 938 939 940 941 942 [943] 944 945 946 947 948 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.