www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 11:00:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 931 932 933 934 935 [936] 937 938 939 940 941 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14903081 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #43211 Dátum: 2010 Január 28, 21:48:50 »

Hehe, es mi jeloli a szineket? :-)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #43210 Dátum: 2010 Január 28, 21:43:21 »

A szinek jelölik a vastagságot.
Hehe, es mi jeloli a szineket? :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #43209 Dátum: 2010 Január 28, 21:41:24 »

igen hogy vastagabb vagy vékonyabb de azt nem tudom hogy mondjuk a vékonyabb milyen átmérőjü
A szinek jelölik a vastagságot.  Valahol van jelmagyarázat.
Váciak oldalát nézted már?
Privátot írtam neked.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #43208 Dátum: 2010 Január 28, 21:37:32 »

Ma meghoztam a felniket a polírozótól Cool
Csak ámulok bámulok. Szép lett.
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #43207 Dátum: 2010 Január 28, 21:37:12 »

a legtöbb kapcsolási rajzon jelölve van a vezeték vastagsága is  Wink

igen hogy vastagabb vagy vékonyabb de azt nem tudom hogy mondjuk a vékonyabb milyen átmérőjü

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #43206 Dátum: 2010 Január 28, 21:13:19 »

Ma meghoztam a felniket a polírozótól Cool

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #43205 Dátum: 2010 Január 28, 20:05:18 »


ez igy tökéletes köszönöm  Grin


megcsinálom magamnak! Csak azt kéne tudnom hogy a kapcsolási rajzon lévö kábelek mien  vastagok. Cool
a legtöbb kapcsolási rajzon jelölve van a vezeték vastagsága is  Wink

Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #43204 Dátum: 2010 Január 28, 19:36:19 »

lehet hogy csak munkadíjjat kérdezett...


ez igy tökéletes köszönöm  Grin


megcsinálom magamnak! Csak azt kéne tudnom hogy a kapcsolási rajzon lévö kábelek mien  vastagok. Cool

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #43203 Dátum: 2010 Január 28, 17:25:24 »

vagy veszel egy köteget 48ért és akárki berakja 20ért  az csak 68 Roll Eyes nem a köteget beráncigálni a kaszniba meg a biztitáblára kiosztani a nagy meló, hanem az összes be ill. szétrohadt foglalatot meg bizbaszt megtakarítani , fényszoró relét szétszedni be Wd 40-ezni  önindító madzagot a hátsóülés alatt  fesszabályzó........ nincs meg 1nap alatt ,vagy hol ég hol nem  Roll Eyes (70-et énse adnék ) Wink
lehet hogy csak munkadíjjat kérdezett...
hello!

KI tudja bevezetékelni az üres kasznimat és menyiért? Huh
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43202 Dátum: 2010 Január 28, 17:22:21 »

hopp! Shocked Shocked Shocked jó drága arrafelé ez a művelet!
vagy veszel egy köteget 48ért és akárki berakja 20ért  az csak 68 Roll Eyes nem a köteget beráncigálni a kaszniba meg a biztitáblára kiosztani a nagy meló, hanem az összes be ill. szétrohadt foglalatot meg bizbaszt megtakarítani , fényszoró relét szétszedni be Wd 40-ezni  önindító madzagot a hátsóülés alatt  fesszabályzó........ nincs meg 1nap alatt ,vagy hol ég hol nem  Roll Eyes (70-et énse adnék ) Wink

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #43201 Dátum: 2010 Január 28, 16:25:13 »

Bármelyik villamossági szerelő, és olyan hetven papírt kérhet érte..

hopp! Shocked Shocked Shocked jó drága arrafelé ez a művelet!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #43200 Dátum: 2010 Január 28, 14:24:27 »

Bármelyik villamossági szerelő, és olyan hetven papírt kérhet érte..

uramisten , ennyire felmentek az árak,/ jó hogy megtudom csinálni magamnak/

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #43199 Dátum: 2010 Január 28, 11:38:05 »

hello!

KI tudja bevezetékelni az üres kasznimat és menyiért? Huh
Bármelyik villamossági szerelő, és olyan hetven papírt kérhet érte..

Bácsi Győző
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #43198 Dátum: 2010 Január 28, 07:53:06 »

hello!

KI tudja bevezetékelni az üres kasznimat és menyiért? Huh

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43197 Dátum: 2010 Január 28, 01:05:40 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #43196 Dátum: 2010 Január 27, 22:47:28 »

mivel már mindent kizártál, akkor marad a fék vagy csapágy.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #43195 Dátum: 2010 Január 27, 22:32:01 »

Hell!
tudom már volt róla szó többször is, mégis megkérdezném, hogy 1302-nél 80 és 85km/h között miért szitál, ráz a kormány? se előtte, se utánna. a bogár eleje sajnos volt törve. akitől vettem váltig állitotta, hogy ez sohasem volt törve, aztán a lakatosnál felújitáskor biz kiderült, hogy a jobb eleje volt.
előre is köszönöm!

mivel már mindent kizártál, akkor marad a fék vagy csapágy.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #43194 Dátum: 2010 Január 27, 21:14:00 »

kormánylengéscsillapitó csere volt. három garnitúra gumi és felni is volt. féktárcsa csere is volt bár ez nem függhet össze asszem... az eredeti VW lengéscsillapitó keményebb volt mint a vadi új brazil csoda...
6db szilent? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #43193 Dátum: 2010 Január 27, 20:50:25 »

Ránéznék még a csapágyhézagra is, mert látom már mindent cseréltél többször.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #43192 Dátum: 2010 Január 27, 20:46:42 »

Hell!

tudom már volt róla szó többször is, mégis megkérdezném, hogy 1302-nél 80 és 85km/h között miért szitál, ráz a kormány? se előtte, se utánna. a bogár eleje sajnos volt törve. akitől vettem váltig állitotta, hogy ez sohasem volt törve, aztán a lakatosnál felújitáskor biz kiderült, hogy a jobb eleje volt.

előre is köszönöm!

Először mindenképpen a 2 első kereket centíroztatnám ki és azt is megnézetném, hogy a gumik vagy felnik nem ütnek-e, utána merülnék el benne jobban.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #43191 Dátum: 2010 Január 27, 17:58:58 »

kormánylengéscsillapitó csere volt. három garnitúra gumi és felni is volt. féktárcsa csere is volt bár ez nem függhet össze asszem... az eredeti VW lengéscsillapitó keményebb volt mint a vadi új brazil csoda...
Futomű állitás? Felnik centirozása?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #43190 Dátum: 2010 Január 27, 17:48:33 »

Kormánylengéscsillapító állapota? Kormánymű állapota? Felnik állapota?

kormánylengéscsillapitó csere volt. három garnitúra gumi és felni is volt. féktárcsa csere is volt bár ez nem függhet össze asszem... az eredeti VW lengéscsillapitó keményebb volt mint a vadi új brazil csoda...
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #43189 Dátum: 2010 Január 27, 17:38:48 »

Hell!

tudom már volt róla szó többször is, mégis megkérdezném, hogy 1302-nél 80 és 85km/h között miért szitál, ráz a kormány? se előtte, se utánna. a bogár eleje sajnos volt törve. akitől vettem váltig állitotta, hogy ez sohasem volt törve, aztán a lakatosnál felújitáskor biz kiderült, hogy a jobb eleje volt.

előre is köszönöm!


Kormánylengéscsillapító állapota? Kormánymű állapota? Felnik állapota?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #43188 Dátum: 2010 Január 27, 17:33:11 »

Hell!

tudom már volt róla szó többször is, mégis megkérdezném, hogy 1302-nél 80 és 85km/h között miért szitál, ráz a kormány? se előtte, se utánna. a bogár eleje sajnos volt törve. akitől vettem váltig állitotta, hogy ez sohasem volt törve, aztán a lakatosnál felújitáskor biz kiderült, hogy a jobb eleje volt.

előre is köszönöm!

Ilyen nekem is volt, de felnicsere után elmúlt.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #43187 Dátum: 2010 Január 27, 17:21:33 »

Hell!

tudom már volt róla szó többször is, mégis megkérdezném, hogy 1302-nél 80 és 85km/h között miért szitál, ráz a kormány? se előtte, se utánna. a bogár eleje sajnos volt törve. akitől vettem váltig állitotta, hogy ez sohasem volt törve, aztán a lakatosnál felújitáskor biz kiderült, hogy a jobb eleje volt.

előre is köszönöm!
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #43186 Dátum: 2010 Január 27, 13:00:20 »

Kutyaház, satöbbi???
szerintem egy az egyben cuppan fel a bogárba a T2 (1.6) busz motor, nó para, dont fos!

laikus nem mondja meg a különbséget (persze ennek feltétele, hogy nincs egymás mellett a két motor), te pedig csak annyit látsz, hogy a dupla szívós motorokra más leömlők kerültek és az olajhűtő nagyobb és a kutyaházon kívül van és esetleg generátoros, plusz az oldalsó és hátsó takaró lemezek a busz és bogár kasztnijának felépítésbeli különbsége miatt nem cserélhetők össze, meg mikor elindulsz erősebb Grin (ha jó a motor!) Evil
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43185 Dátum: 2010 Január 26, 21:09:39 »

Hali.

Bogaram nincs,csak szar vizesem. Wink Grin
ó igen.  Grin Éreztem én, hogy mi "keménycsávók" vagyunk a napi használat császárai!! (igaz ez a gépemen is látszik keményen ugye... )

Amúgy respect!! 

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #43184 Dátum: 2010 Január 26, 21:08:13 »

Ez nemér'.
Amúgy van napi használatra érdemes bogarad?
Hali.

Bogaram nincs,csak szar vizesem. Wink Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #43183 Dátum: 2010 Január 26, 20:39:19 »

drága lepapírozni. meg a motorhoz is kell papír, ami bele megy

Ezt mondjuk sejtettem... Neki megérte... Grin
Én meg jól jártam vele... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43182 Dátum: 2010 Január 26, 20:14:46 »

Kutyaház, satöbbi???
persze ilyesmi van, de ezeket nyilván nem kell átrakni meg nem is lehet

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43181 Dátum: 2010 Január 26, 20:12:34 »

meglepődnél,hogy mennyire nincs különbség a te 1300-as és az 1600-os buszmotor között
gyakorlatilag ránézésre max a lemezelés
és ha a tied szimplaszívós akkor a hf,szívócső,leömlő,karbi

és nagyjából optikailag ennyi
Kutyaház, satöbbi???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43180 Dátum: 2010 Január 26, 20:12:11 »

Akkor magyarul:
 buszmotor bogárba c. mutatvány előtt állok.
Soha nem csináltam ilyet, most hirtelen az sincs előttem, hogy a t2 busz motorja hogyan néz ki.

Ezért kérdezek ilyen szépeket...
azt javaslom csere előtt igyál meg 4üveg sört és akkor nem is fogod látni a motorok közti különbséget ,és nem fogsz ennyire izgulni  Roll Eyes

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43179 Dátum: 2010 Január 26, 20:11:15 »

Akkor magyarul:
 buszmotor bogárba c. mutatvány előtt állok.
Soha nem csináltam ilyet, most hirtelen az sincs előttem, hogy a t2 busz motorja hogyan néz ki.

Ezért kérdezek ilyen szépeket...
meglepődnél,hogy mennyire nincs különbség a te 1300-as és az 1600-os buszmotor között
gyakorlatilag ránézésre max a lemezelés
és ha a tied szimplaszívós akkor a hf,szívócső,leömlő,karbi

és nagyjából optikailag ennyi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #43178 Dátum: 2010 Január 26, 20:08:07 »

Öcsisajtba is ezt cuppantott bele az előző tulaja, minden gond nélkül... csak engedélyeztetés kellett hozzá, meg típusmódosítás... akkor...
Most is kell-e azt nem tudom, de majd az okosok megmondják...
Naggyon jó az a + 10 paci, hidd el... Grin
drága lepapírozni. meg a motorhoz is kell papír, ami bele megy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43177 Dátum: 2010 Január 26, 20:07:32 »

ha bekötöm a szemem és az egyik kezem bedugom a seggembe akkor 8 perc Roll Eyes aki szokott buszokat csinálni annak 7
Akkor magyarul:
 buszmotor bogárba c. mutatvány előtt állok.
Soha nem csináltam ilyet, most hirtelen az sincs előttem, hogy a t2 busz motorja hogyan néz ki.

Ezért kérdezek ilyen szépeket...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43176 Dátum: 2010 Január 26, 19:50:50 »

Öcsisajtba is ezt cuppantott bele az előző tulaja, minden gond nélkül... csak engedélyeztetés kellett hozzá, meg típusmódosítás... akkor...
Most is kell-e azt nem tudom, de majd az okosok megmondják...
Naggyon jó az a + 10 paci, hidd el... Grin
Nem papírozom be, AZ F moci megmarad, vizsgákra azt rakom vissza, két vizsga között a kutya sem fogja nézni a motorszámot.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 26, 20:08:37 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #43175 Dátum: 2010 Január 26, 19:36:13 »

Naszóval. Unokatesóm nekem ad ingyé' egy 1600-as buszmotort, ami nem is olyan szar állapotú.
1300 F moci helyére mekkora meló befaragni?
Semmi tuning, semmi móka. Mondjuk, hogy megvan mindene. (Valszeg egy HD szett kell bele, meg csapágyazás, meg stb...)
Lemezelés, önindító, kuplungszerkezet, stb mekkora belenyúlást igényel?

Gondolkodom, hogy már akkor egy lépcsőt feljebb lépve hosszabb távon is komfortosabb legyen Öreg a +10 pacival.

Esetleg egy 34PICT3 karbi hogyér lenne?

Öcsisajtba is ezt cuppantott bele az előző tulaja, minden gond nélkül... csak engedélyeztetés kellett hozzá, meg típusmódosítás... akkor...
Most is kell-e azt nem tudom, de majd az okosok megmondják...
Naggyon jó az a + 10 paci, hidd el... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43174 Dátum: 2010 Január 26, 18:41:50 »

ja, nem ahhoz. biztos csak azért kell megvenni a buszos fedelet, amikor bogármotor megy buszba...
pontosan Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43173 Dátum: 2010 Január 26, 18:41:18 »

"Lemezelés, önindító, kuplungszerkezet, stb mekkora belenyúlást igényel?"
ha bekötöm a szemem és az egyik kezem bedugom a seggembe akkor 8 perc Roll Eyes aki szokott buszokat csinálni annak 7

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #43172 Dátum: 2010 Január 26, 18:40:58 »


az olajszivattyú tetejét le ne szedd mert a gerenda nem ahoz van csavarozva csak közvetlen előtte megy el Roll Eyes

ja, nem ahhoz. biztos csak azért kell megvenni a buszos fedelet, amikor bogármotor megy buszba...
Oldalak: 1 ... 931 932 933 934 935 [936] 937 938 939 940 941 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.243 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.