www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 22:18:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1861 1862 1863 1864 1865 [1866] 1867 1868 1869 1870 1871 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14800370 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6011 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:36:06 »

Simonyinak Simonyi, de nem Kriszti! Smiley Hanem a nővéréé. (ez így jó? Smiley)
ööt hogy hijják Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6010 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:35:49 »

Nagyon fontos hogy a ratlook hengerfejet  Grin Grin szépen becsiszoljuk az új hüvelyhez. Az első képen az látszik, hogy előtte milyen volt...ne rémüljünk meg a szelepvezetők jó állapotúak, a szelepülék tökéletes, csak sokat állt. Tehát előtte ilyen volt, a második képen a motorolajjal összekevert 180-as üvegpor, a harmadik képen rá van kenve pár helyen a tömítő felületre a negyedik képen meg a szépen megcsiszont tutira illeszkedő tömítő felület. Nézzétek meg, hogy a henger az illeszkedő rész oldalát is megcsiszolta olyan pontosan van illesztve. Nagyon szép lett.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6009 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:34:20 »

köszi a segítséget.
Nemhiszem, mert az enyém, de még a fényezés előtti tavaly őszi a kép és még mindig nincs kész.
ok csak hasonlit rá Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6008 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:32:58 »

majd nem nyitogatom a motortértetőt, csak hallgatni lehet! Hisz régóta tudjuk, hogy hallgatni arany... :-)
Köszönöm!

Készül Stonemen motorja. Elég ratlook, mert a lemezek ecsettel vannak festve, van ami fekete, van ami kályhaezüst (ecsettel!) ezért lesz egy patinája a gépnek, de új csavarokkal teszem össze, valamint hát az AS21-es blokk egyes túlméreten van, vonalba van fúrva, +1-es külső túlméretes csapágyak, +025-ös hajtórúd csapágyak, vezérműtengely is csapágyazva, szépen hántolva a csapágyak, hogy a vonalbafúrás miatt nehogy szoros legyen, hajtórudak kigrammolva, ellenőrizve, megperselyezve, vadi új mahle henger/dugó, főtengely 0.2-0.3-ra kihézagolva, úgyhogy a motor nagyon rendben van, csak szarul néz ki.

A dugó tetejét megpolíroztam, dugattyúkiállást pontosan megmértem, de nem avatkoztam be, mert hajszál pontosan 1.9 mm volt, jó a blokk, nincs megnyomorgatva.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6007 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:30:56 »

Készül Stonemen motorja. Elég ratlook, mert a lemezek ecsettel vannak festve, van ami fekete, van ami kályhaezüst (ecsettel!) ezért lesz egy patinája a gépnek, de új csavarokkal teszem össze, valamint hát az AS21-es blokk egyes túlméreten van, vonalba van fúrva, +1-es külső túlméretes csapágyak, +025-ös hajtórúd csapágyak, vezérműtengely is csapágyazva, szépen hántolva a csapágyak, hogy a vonalbafúrás miatt nehogy szoros legyen, hajtórudak kigrammolva, ellenőrizve, megperselyezve, vadi új mahle henger/dugó, főtengely 0.2-0.3-ra kihézagolva, úgyhogy a motor nagyon rendben van, csak szarul néz ki.

A dugó tetejét megpolíroztam, dugattyúkiállást pontosan megmértem, de nem avatkoztam be, mert hajszál pontosan 1.9 mm volt, jó a blokk, nincs megnyomorgatva.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #6006 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:30:36 »


a képeden nem a simonyi kriszti autója?

Simonyinak Simonyi, de nem Kriszti! Smiley Hanem a nővéréé. (ez így jó? Smiley)
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #6005 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:26:54 »

köszi a segítséget.
Nemhiszem, mert az enyém, de még a fényezés előtti tavaly őszi a kép és még mindig nincs kész.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6004 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:23:00 »


Bár még mindig nem értem hogy miért nem hagyható el a nagyobb átmérőjű rész a végéről?
Valahol olyat is láttam hogy a szelepvezetőt levágták 'tőbe'...




Pont azért nem hagyható el, hogy védje a szárat a koromtól.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #6003 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:22:54 »

ugyan azt!
és bele megy a váltóba!
a képeden nem a simonyi kriszti autója?
ennek csak nincs sárvédője, nem?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6002 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:21:00 »

Üdv!
Ha már kupplung a téma oly kérdésem lenne hogy a 215ös kupplunszerkezet belemegy e 1300as bogár váltóházába.
Ja és 1.6os moci 200as szerkezettel ugyanazt tudja mint a 215össel? Gondolom ugyanazt.
ugyan azt!
és bele megy a váltóba!
a képeden nem a simonyi kriszti autója?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #6001 Dátum: 2006 Augusztus 12, 19:18:25 »

Üdv!
Ha már kupplung a téma oly kérdésem lenne hogy a 215ös kupplunszerkezet belemegy e 1300as bogár váltóházába.
Ja és 1.6os moci 200as szerkezettel ugyanazt tudja mint a 215össel? Gondolom ugyanazt.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #6000 Dátum: 2006 Augusztus 12, 18:12:49 »

Köszi a tanácsot. Ha nem durvul a helyzet, megpróbálom.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5999 Dátum: 2006 Augusztus 12, 18:05:41 »

Igazából hülyén tettem fel a kérdést. Inkább így kérdezem: ezzel a rossz kuplunggal pl. Orfűre elindulhatok, vagy nem?

ha nem csak elindulásnál rángat, hanem egyenletes alacson sebességnél is, akkor lehet valami eltört a kuplungszerkezetben
ez nem egészséges

Ha csak kopás baja van, akkor előbb-utóbb csúszni is fog a kluplung. Nagy kárt nem okozol vele ha egy kicsit így jársz, de a levegőben azért ott lóg, hogy egyszer csak nem tudsz felmenni egy emelkedőre.

Ezt jól megválaszoltam mi?
Én elindulnék vele.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #5998 Dátum: 2006 Augusztus 12, 17:51:43 »

Kuplung? Nem kopott már?
Igazából hülyén tettem fel a kérdést. Inkább így kérdezem: ezzel a rossz kuplunggal pl. Orfűre elindulhatok, vagy nem?
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5997 Dátum: 2006 Augusztus 12, 17:50:21 »

ma rászántam magam, hogyha már szar idő van és itthon vagyok, akkor végre felrakom a Bogira a karbit. szétszedtem az újat, minden kivehető szelepet, stb-t, kipucoltam karbi tisztítóval meg sűrített levegővel, összeraktam, fel a gépre és voala, műxik. még rendesen be kell állítani, meg a gyújtást utánállítani, majd előások egy leírást Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5996 Dátum: 2006 Augusztus 12, 17:48:56 »

Beteszem a buszt egyesbe, engedem fel a kuplungpedált, rángatást tapasztalok. Próbálkoztam többféle gázállással is, de mindig rángat, hol kevésbé, hol jobban. Mi halt meg / fog meghalni?

Kuplung? Nem kopott már?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #5995 Dátum: 2006 Augusztus 12, 17:41:56 »

Beteszem a buszt egyesbe, engedem fel a kuplungpedált, rángatást tapasztalok. Próbálkoztam többféle gázállással is, de mindig rángat, hol kevésbé, hol jobban. Mi halt meg / fog meghalni?

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #5994 Dátum: 2006 Augusztus 12, 14:45:14 »

A szelep vezetője, a hengerfejben. Amibe a szelepszár belecsúszik! Alul, az égéstér felé nem szabad, hogy pontos legyen az illesztése, mert a kipufogógázokból korom ráég a szelepszárra és amikor a szelep visszacsukódik akkor begyűri a sok kormot a szelepvezetőbe és szoros lesz. Itt be szoktak szúrni kb 10 mm-es hosszon, hogy legyen helye a koromnak. Azért elég 10 mm, mert kb ennyit emel a himba, olyan 8 mm-t.

Na itt a válasz egy februári kérdésemre. Köszönöm! Smiley
Ez volt az, még rajzoltam is hozzá:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg1577#msg1577

Közben rájöttem hogy akkoriban is ugyanez volt a válasz pár hozzászólással arrébb:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg1810#msg1810

Bár még mindig nem értem hogy miért nem hagyható el a nagyobb átmérőjű rész a végéről?
Valahol olyat is láttam hogy a szelepvezetőt levágták 'tőbe'...
Azaz inkább lefaragták: http://www.funkenblitz.com/images/755.jpg
Itt lehet látni hogy a kipuffogószelep-vezető egyáltalán nem áll ki: http://www.funkenblitz.com/images/759.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 12, 17:34:22 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5993 Dátum: 2006 Augusztus 12, 13:35:13 »

fákk...

góf buzizás van műsoron.
gondoltam, hogy visszarakom a pedálsort, mert a kuplungbowden-vezető szar le volt törve.
ez vissza lett hegesztve, de rossz szögben, mint most kiderült, hegesztőapparátja meg senkinek sincs.
akinek van, az meg nem ér rá.

jó, akkor karbi + gy.elosztó + hátsó kerékcsapágy cserébe + vezetékezésbe fogtam, de a második menüpont közepén elkezdett esni ez a szájbaQrt eső.
fákk!!

holnap már festeni akartam... grrr....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #5992 Dátum: 2006 Augusztus 12, 11:09:19 »

A dugattyúkiállás a henger legfelső pereme és a dugattyú teteje közötti távolság. Amikor azt mondják, hogy a dugattyúkiállás 1.5 mm az valójában - (mínusz)1.5, mert mélyebben van. De a bogár motornál csak mélyebben lehet, itt nem szokták ezt hangsúlyozni.

Kétütemű versenymotoroknál szokott lenni pozitív, akkor a dugattyú teteje kiemelkedhet a hengerből valamennyire.


A négy ütemű trabantomnál is kilóg a dugattyú a hengerből felső holtpontnál.
1303LS
« Hozzászólás #5991 Dátum: 2006 Augusztus 12, 10:53:59 »

Idézet innen: szeda_1970  Tegnap, ebben az időpontban 17:39:14
Én meg a kuplungkart feszítő rugóval szopok ami a kiemelővillát húzza vissza alaphelyzetbe és tartja feszesen a bowdent.Nem jön le a tengelyről a kar, emiatt nem tudom kicserélni a rugót és visszarakni a motort.
Kezd kicsit elegem lenni a folyamatos szopásból.


Valaki már a múltkor problémázott ezen.
Simán lejön a rugó anélkül, hogy levennéd a kart.
Kettőt is szedtem le a napokban.
Főleg hogy kint van a motorod.


Na kifelé és addíg be ne gyere amig kész nincs. 
 


Valaki aki Szeda felé lakik szóljon már neki hogy bejöhet.
Tegnap óta nincs hír róla, kezdek aggódni. Shocked
1303LS
« Hozzászólás #5990 Dátum: 2006 Augusztus 12, 10:44:02 »

jóvanna, gondoltam, hogy igyexel, de egy gömbölűszélvédősnek ne higyj sosem, ez örök szabály :-))
hogy áll a talyigád?
Múlt héten beteg volt a gyerek nem igazán foglalkoztam az autóval.
Mostmeg szinte egyfolytában dolgozom (rohadt túlóra) csak kedden leszek otthon pl a jövő héten.
Szóval lassú munkához idő kell.
Utoljára meg akkorát szívtam egy kipufogó csavarral, hogy csak na.
A beszakadt csavart szépen ki tudtam furdalni majd a menetfúró( szerintem valami ócska szarráedzett orosz piaci csak benyúltam a fiókba) is beletört úgy hogy a síktól kb 5mm-re volt beljebb a törés.
Vagy 2 óra volt mire kivettem ráhegesztgetős módszerrel ami természetesen vagy 86-szor letört.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 12, 10:49:51 írta 1303LS »
1303LS
« Hozzászólás #5989 Dátum: 2006 Augusztus 12, 10:40:02 »

Sziasztok,

Le szeretnem cserelni az 1303-osban (73-as) az elso rugokat.
Leirna nekem valaki par mondtaban mikent kellene eljarnom?
Kell hozza rugo osszeszorito?
Ha jol latom fentrol tudom leszedni a rugot...de viszonylag akkor jol szet kellene szednem, hogy le is tudjam szedni a hosszu gatlokrol, nem ?

Koszi elore is.

Nem árt ha van összehúzó, de ha ügyes vagy nem feltétlen kell.
Stabil bak meg stabil krokodilemelő azért kell.
Ha a Hudák féle ültető rugót veszed (asszem18000) azt még könnyebb is összerakni, meg nem fog bután az égbe szökellni a szekér.
Mondjuk szerelgetési gyakorlat nélkül inkább ne fogj hozzá, meg a lengéscsillapító felső végéhez komoly imbuszkulcs kell és még akkor sem biztos a siker (ha nagyon be van gyógyulva törhet is a lengéscsillapító vége)
Lehet jobban jársz ha mondjuk megkérded a Mareszt vagy valakit.
1303LS
« Hozzászólás #5988 Dátum: 2006 Augusztus 12, 10:31:00 »

vw1303,
lécci meséld el, hogy mit csináltál a szar ablakemelőiddel.
ahogy néztem, a tekertyű része préselve van, ezáltal nem nagyon javítható

Ha a tekerentyű része szar akkor kb kuka.
Ha az jó és csak a bowden kopott meg akkor simán megfordítod a bowdent a szerkentyűben.
Ütköző behajtást kihajtod, szétszed.
Az ablakra csavaranytyús részhez a bowdent jó közel befogod a satuba érzéssel de erősen.
Óvatosan lecsavarod róla a lemez bizbazt majd az egészet értelemszerűen ordítva rakod össze.
Ha nem csavarodik le a cucc szépen akkor nincs szerencséd, de le kell annak jönni egy kis kézügyességgel.
Emberek csinálták azt is nem az UFOk. 
Sok sikert.
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #5987 Dátum: 2006 Augusztus 12, 10:19:35 »

Sziasztok,

Le szeretnem cserelni az 1303-osban (73-as) az elso rugokat.
Leirna nekem valaki par mondtaban mikent kellene eljarnom?
Kell hozza rugo osszeszorito?
Ha jol latom fentrol tudom leszedni a rugot...de viszonylag akkor jol szet kellene szednem, hogy le is tudjam szedni a hosszu gatlokrol, nem ?

Koszi elore is.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5986 Dátum: 2006 Augusztus 12, 09:42:17 »

veszel nálam  1000.-ért 1et Grin

csak ne laknál olyan szájbavert messze.. :-))
orfüvön leszel? oda hozhatnál egyet mondjuk



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5985 Dátum: 2006 Augusztus 12, 09:37:38 »

vw1303,
lécci meséld el, hogy mit csináltál a szar ablakemelőiddel.
ahogy néztem, a tekertyű része préselve van, ezáltal nem nagyon javítható
veszel nálam  1000.-ért 1et Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5984 Dátum: 2006 Augusztus 12, 09:35:30 »

vw1303,
lécci meséld el, hogy mit csináltál a szar ablakemelőiddel.
ahogy néztem, a tekertyű része préselve van, ezáltal nem nagyon javítható



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5983 Dátum: 2006 Augusztus 12, 08:56:14 »

a himba oldalon?

A szelep vezetője, a hengerfejben. Amibe a szelepszár belecsúszik! Alul, az égéstér felé nem szabad, hogy pontos legyen az illesztése, mert a kipufogógázokból korom ráég a szelepszárra és amikor a szelep visszacsukódik akkor begyűri a sok kormot a szelepvezetőbe és szoros lesz. Itt be szoktak szúrni kb 10 mm-es hosszon, hogy legyen helye a koromnak. Azért elég 10 mm, mert kb ennyit emel a himba, olyan 8 mm-t.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5982 Dátum: 2006 Augusztus 12, 08:24:01 »

na mizu? sikerült meggyártanod a bitumenes zajcsillapitószigetelöt? vagy nem adott a mama zsákot és maradt a PVC Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5981 Dátum: 2006 Augusztus 12, 07:27:05 »

A pityubá megy? :-)))

sajnos nem, bár a flex elő van készítve.
egy telefon, és repülnék :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5980 Dátum: 2006 Augusztus 12, 06:03:36 »

A pityubá megy? :-)))

Na pár óra és elkezdődik a műtétje a Fiatal úrnak,ma mezdjük szétaszedni Wink
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5979 Dátum: 2006 Augusztus 12, 05:58:12 »

Na pár óra és elkezdődik a műtétje a Fiatal úrnak,ma mezdjük szétaszedni Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5978 Dátum: 2006 Augusztus 11, 22:25:55 »

Figyelj, hogy a kipu szelep bronz vezetőjének az alja kb 1 cm hosszon ne 9-es furatú legyen, hanem tizes. Ezt néhány fasz hengerfejes elfelejti és a korom megragasztja a szelepet a dugó meg megüti és kikad a szelepék. Én már jártam így! 
a himba oldalon?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Holló
« Hozzászólás #5977 Dátum: 2006 Augusztus 11, 22:02:24 »


holló meg majd vág nekem "gulf" matricát, csak még nem tud róla :-))
kezdem kapisgálni Wink
sajnos most nincs iroda, amit festeni kéne:)
de ha minde igaz " ezért festettél? hát ezt ollóval kivágtam volna" valszeg rá érek Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5976 Dátum: 2006 Augusztus 11, 21:54:19 »

ja 9ces!!összes szelep

Figyelj, hogy a kipu szelep bronz vezetőjének az alja kb 1 cm hosszon ne 9-es furatú legyen, hanem tizes. Ezt néhány fasz hengerfejes elfelejti és a korom megragasztja a szelepet a dugó meg megüti és kikad a szelepék. Én már jártam így! 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5975 Dátum: 2006 Augusztus 11, 21:50:29 »

Holnap rakom össze Stone motorját. Majd csinálok fotókat. Most short block állapotban van, de holnap majdnem készre játszom.
ja 9ces!!összes szelep

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5974 Dátum: 2006 Augusztus 11, 21:48:29 »

ma hazafelé csak úgy beugrott, lusták SzMB-je: Szerelted Mással Bogarad
holnap meg motor fogok csesztetni.
ja és most fasza a busz kuplungja

Holnap rakom össze Stone motorját. Majd csinálok fotókat. Most short block állapotban van, de holnap majdnem készre játszom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5973 Dátum: 2006 Augusztus 11, 21:47:01 »

edzett szelep kerülnek a hengerfejembe vastagabb szárral!

Minden szelep edzett. 9-es szárral? Enyémben is az van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5972 Dátum: 2006 Augusztus 11, 21:37:31 »

ma hazafelé csak úgy beugrott, lusták SzMB-je: Szerelted Mással Bogarad
holnap meg motor fogok csesztetni.
ja és most fasza a busz kuplungja

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1861 1862 1863 1864 1865 [1866] 1867 1868 1869 1870 1871 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.