www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 11:40:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1853 1854 1855 1856 1857 [1858] 1859 1860 1861 1862 1863 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14791409 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #6331 Dátum: 2006 Augusztus 17, 18:16:31 »

ok de nem fog semmi kiegni vagy ilyenek?

Múltkor beszéltem egy fényszóróboltossal aki szerint hülyeség az, hogy "kiég a foncsor az erős halogénektől" meg hasonlók, mivel foncsorozás csak egyféle van nincs nagy variáció.
Max minőségben lehet különbség.
szeda_1970
« Hozzászólás #6330 Dátum: 2006 Augusztus 17, 17:39:34 »

Az! Cheesy


oki, kösz, csoki, az az alkalmatosság, amibe 2 oldalról be kell dugni, és csavarral rögzíteni a vezetéket?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6329 Dátum: 2006 Augusztus 17, 17:38:19 »

vigyél magaddal még pár méter sodort rézhuzalt és egy villanyszerelő "csoki"-t, ha valami bowden elszakadna.

oki, kösz, csoki, az az alkalmatosság, amibe 2 oldalról be kell dugni, és csavarral rögzíteni a vezetéket?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
szeda_1970
« Hozzászólás #6328 Dátum: 2006 Augusztus 17, 17:37:29 »

Én elviszem neked!!

Aha, sejtettem Embarrassed
Akkor marad a tréler, vagy a kockázat Evil
szeda_1970
« Hozzászólás #6327 Dátum: 2006 Augusztus 17, 17:36:35 »

Ha erre valóban hajlandó vagy akkor a következő rajzásra kiviszem neked üzemanyagárban!!
Ez tetszik! Cool


Ma Typ117-tel kimentünk a Lost and Found -os 65ös bogihoz és megpróbáltuk beröffenteni...

a 6V-s akksit kiszereltem és hazavittem, Sparkafer adott egy 6V-s töltőt, avval töltöttem 6 órát.

újra bekötöttük... és kapcsolási rajz alapján kerestük az inditó kábeleket... és meglett ! ( a 3 legvastagabb  Grin )
a karbiba locsoltunk egy kis benzint a benzincsövet meg belelógattuk egy kanna benyába...

3 inditózás után az akksi kimerült  Embarrassed

kiszedtük Typ117 12Vs akksiát a bogárból és avval próbálkoztunk. Pöcc röfff. elsőre indult vele  Wink pörgette is rendesen  Cool

egy gyors muzdulattal a sarukat visszaraktuk a 6V-sra és avval ketyegett tovább. mint az óramű Cool 1200-es  Grin

van alapjárat, gázra rögtön felpörög... hibátlan  Grin Grin Grin

kormány és váltókar nem volt benne... úgyhogy egyenlőre egyhelyben jár... de most szerváltunk cuccokat a helyi pappertól.

holnap beszerelem és irány a sztráda  Evil

2001 ben lett kivonva. utoljára 2 éve inditották be Shocked

rajzásra porig ültetve és hatalmas lukakkal fogunk menni  Grin

képek : http://diwad.hu/qzma/Inditas/  (  a nyomtávszélesítő az nagyon komoly tuning  Evil Grin )
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6326 Dátum: 2006 Augusztus 17, 17:32:51 »

hahó!

holnap indulok szlopákiába , mi az amit érdemes magammal vinni az úra a kocsihoz ? ha netán mégis történne valami. ami most benne van: kis krokodil, gyertya-, kerékkulcs, 10 es 13 as kulcs, ékszíj, mexakító, elosztó pipa, csavarnyúzók, fogók.
vigyél magaddal még pár méter sodort rézhuzalt és egy villanyszerelő "csoki"-t, ha valami bowden elszakadna.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6325 Dátum: 2006 Augusztus 17, 17:29:34 »

ok de nem fog semmi kiegni vagy ilyenek?

nekem az van benne, még nem történt semmi különös. mondjuk már amikor betettem, akkor elég fáradt volt a foncsor Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #6324 Dátum: 2006 Augusztus 17, 17:26:50 »

hamár cserélsz, tegyél be H5 ös égőt az eredeti bilux helyére, erősebb a fénye, és pont ugyanaz a foglalata.

ok de nem fog semmi kiegni vagy ilyenek?

Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #6323 Dátum: 2006 Augusztus 17, 17:26:26 »

haaaat... most opraltak ki a gyonyorusegembol...  Undecided

szal van ilyen

nos mindenki egyet ert ezzel a 60/55-el?????????????  Huh Cool

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6322 Dátum: 2006 Augusztus 17, 17:25:42 »

haaaat... most opraltak ki a gyonyorusegembol...  Undecided

szal van ilyen

hamár cserélsz, tegyél be H5 ös égőt az eredeti bilux helyére, erősebb a fénye, és pont ugyanaz a foglalata.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #6321 Dátum: 2006 Augusztus 17, 17:18:33 »

tudtommal nincs is 45/40-es égő, 55/50-es van
egyébként meg nem a 60/55-öt mindennek bírnia kell, a problémák a 100/90-nel szoktak lenni

haaaat... most opraltak ki a gyonyorusegembol...  Undecided

szal van ilyen

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6320 Dátum: 2006 Augusztus 17, 17:06:43 »

sziasztok
45\40-es ego helyett mi lesz ha rakok mondjuk 60/55 oset? megolvad valami?

tudtommal nincs is 45/40-es égő, 55/50-es van
egyébként meg nem a 60/55-öt mindennek bírnia kell, a problémák a 100/90-nel szoktak lenni

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #6319 Dátum: 2006 Augusztus 17, 17:05:05 »


sziasztok
45\40-es ego helyett mi lesz ha rakok mondjuk 60/55 oset? megolvad valami?

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6318 Dátum: 2006 Augusztus 17, 16:57:07 »

Az szép hely Smiley

azt írják, autóúton is kell.
itt olvasd el Szlovákiát:
http://nyaralas.vezess.hu/nyaralas.php

köszi!

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6317 Dátum: 2006 Augusztus 17, 16:53:49 »

az cask az autópályára kell ott is ,nem? a hegyekbe megyünk, alisa szlopák paradicsom, innen arrafele nem igen láttam autópályát a térképen.

addis is még megyek pár kört a kocsival hülyegyerek üzemmódban (bináris működés, csőgáz, padlófék:), hog yjól összekopjanak azok a fékpofák a dobokkal.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #6316 Dátum: 2006 Augusztus 17, 16:53:11 »

az cask az autópályára kell ott is ,nem? a hegyekbe megyünk, alisa szlopák paradicsom, innen arrafele nem igen láttam autópályát a térképen.
Az szép hely Smiley

azt írják, autóúton is kell.
itt olvasd el Szlovákiát:
http://nyaralas.vezess.hu/nyaralas.php
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6315 Dátum: 2006 Augusztus 17, 16:48:50 »

legtöbb helyen ezres asszem.
matricát meg itthon is vehetsz az autoklubbnál pl, ha nem akarsz a határon külön megállni bemenni és a kedves kisasszonytól venni, aki direkt nem beszél magyarul

az cask az autópályára kell ott is ,nem? a hegyekbe megyünk, alisa szlopák paradicsom, innen arrafele nem igen láttam autópályát a térképen.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #6314 Dátum: 2006 Augusztus 17, 16:48:19 »

Lehet valahogy a benzinszintmérőt kalibrálni? (a mutatót) Csinált már ilyet valaki?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #6313 Dátum: 2006 Augusztus 17, 16:41:10 »

baszki, tényleg. kukásmellény...remélem 500 forintnál nem kerül többe.
legtöbb helyen ezres asszem.
matricát meg itthon is vehetsz az autoklubbnál pl, ha nem akarsz a határon külön megállni bemenni és a kedves kisasszonytól venni, aki direkt nem beszél magyarul
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6312 Dátum: 2006 Augusztus 17, 16:39:23 »

ragasztószalag? kapcsolási rajz/könyv? szelepfedél tömítés? olaj?

azt nem tudom a világítós mellény kötelező-e arra. sőt nálunk kötelező?  Huh

baszki, tényleg. kukásmellény...remélem 500 forintnál nem kerül többe.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #6311 Dátum: 2006 Augusztus 17, 16:37:28 »

hahó!

holnap indulok szlopákiába , mi az amit érdemes magammal vinni az úra a kocsihoz ? ha netán mégis történne valami. ami most benne van: kis krokodil, gyertya-, kerékkulcs, 10 es 13 as kulcs, ékszíj, mexakító, elosztó pipa, csavarnyúzók, fogók.
ragasztószalag? kapcsolási rajz/könyv? szelepfedél tömítés? olaj?

azt nem tudom a világítós mellény kötelező-e arra. sőt nálunk kötelező?  Huh
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6310 Dátum: 2006 Augusztus 17, 16:31:33 »

hahó!

holnap indulok szlopákiába , mi az amit érdemes magammal vinni az úra a kocsihoz ? ha netán mégis történne valami. ami most benne van: kis krokodil, gyertya-, kerékkulcs, 10 es 13 as kulcs, ékszíj, mexakító, elosztó pipa, csavarnyúzók, fogók.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #6309 Dátum: 2006 Augusztus 17, 15:08:19 »


Ezzel már úgysem megy Föld körüli túrára senki.
Qzma majd ezzel indul a Bamako rallyn  Evil

egyébként kuplung jó, fék állóhelyben jó  Evil, gázbovden szakadt.
jó lesz szántani a szőlőt  Grin
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6308 Dátum: 2006 Augusztus 17, 15:03:16 »

biztos jók a fékek is..én uti nem mennék útra vele. ha vicc volt, akkor haha Smiley
meg egy két éve álló motorban alap az olajcsere és ki tudja mi volt a hengerekben, amit indításra jól beledolgoztatok Wink
nameg ha volt valami a hengerekben azt most jol elkente a falan es meg lehet ero is lesz benne tolle Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6307 Dátum: 2006 Augusztus 17, 15:02:22 »

biztos jók a fékek is..én uti nem mennék útra vele. meg egy két éve álló motorban alap az olajcsere és ki tudja mi volt a hengerekben, amit indításra jól beledolgoztatok Wink


Ezzel már úgysem megy Föld körüli túrára senki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6306 Dátum: 2006 Augusztus 17, 15:01:00 »

Ma Typ117-tel kimentünk a Lost and Found -os 65ös bogihoz és megpróbáltuk beröffenteni...

a 6V-s akksit kiszereltem és hazavittem, Sparkafer adott egy 6V-s töltőt, avval töltöttem 6 órát.

újra bekötöttük... és kapcsolási rajz alapján kerestük az inditó kábeleket... és meglett ! ( a 3 legvastagabb  Grin )
a karbiba locsoltunk egy kis benzint a benzincsövet meg belelógattuk egy kanna benyába...

3 inditózás után az akksi kimerült  Embarrassed

kiszedtük Typ117 12Vs akksiát a bogárból és avval próbálkoztunk. Pöcc röfff. elsőre indult vele  Wink pörgette is rendesen  Cool

egy gyors muzdulattal a sarukat visszaraktuk a 6V-sra és avval ketyegett tovább. mint az óramű Cool 1200-es  Grin

van alapjárat, gázra rögtön felpörög... hibátlan  Grin Grin Grin

kormány és váltókar nem volt benne... úgyhogy egyenlőre egyhelyben jár... de most szerváltunk cuccokat a helyi pappertól.

holnap beszerelem és irány a sztráda  Evil

2001 ben lett kivonva. utoljára 2 éve inditották be Shocked

rajzásra porig ültetve és hatalmas lukakkal fogunk menni  Grin

képek : http://diwad.hu/qzma/Inditas/  (  a nyomtávszélesítő az nagyon komoly tuning  Evil Grin )
biztos jók a fékek is..én uti nem mennék útra vele. ha vicc volt, akkor haha Smiley
meg egy két éve álló motorban alap az olajcsere és ki tudja mi volt a hengerekben, amit indításra jól beledolgoztatok Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #6305 Dátum: 2006 Augusztus 17, 14:51:21 »


képek : http://diwad.hu/qzma/Inditas/ ( a nyomtávszélesítő az nagyon komoly tuning Evil Grin )

Lámpa helyén a pettyes labda odab@sz!! Grin
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6304 Dátum: 2006 Augusztus 17, 14:49:42 »

Hat azert kell hozza nemi lakatolas Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #6303 Dátum: 2006 Augusztus 17, 14:47:37 »

Amúgy, ha elkap, mennyivel húzhat le a ?

Nézd meg a privát üzeneteidet!  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #6302 Dátum: 2006 Augusztus 17, 14:42:46 »

Amúgy, ha elkap, mennyivel húzhat le a ?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #6301 Dátum: 2006 Augusztus 17, 14:39:44 »

nem.
tréleren vagy útvonalengedéllyel teheted csak meg.
a JPE ebben az esetben szart sem ér

Aha, sejtettem Embarrassed
Akkor marad a tréler, vagy a kockázat Evil

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6300 Dátum: 2006 Augusztus 17, 14:38:02 »

Ma Typ117-tel kimentünk a Lost and Found -os 65ös bogihoz és megpróbáltuk beröffenteni...

a 6V-s akksit kiszereltem és hazavittem, Sparkafer adott egy 6V-s töltőt, avval töltöttem 6 órát.

újra bekötöttük... és kapcsolási rajz alapján kerestük az inditó kábeleket... és meglett ! ( a 3 legvastagabb  Grin )
a karbiba locsoltunk egy kis benzint a benzincsövet meg belelógattuk egy kanna benyába...

3 inditózás után az akksi kimerült  Embarrassed

kiszedtük Typ117 12Vs akksiát a bogárból és avval próbálkoztunk. Pöcc röfff. elsőre indult vele  Wink pörgette is rendesen  Cool

egy gyors muzdulattal a sarukat visszaraktuk a 6V-sra és avval ketyegett tovább. mint az óramű Cool 1200-es  Grin

van alapjárat, gázra rögtön felpörög... hibátlan  Grin Grin Grin

kormány és váltókar nem volt benne... úgyhogy egyenlőre egyhelyben jár... de most szerváltunk cuccokat a helyi pappertól.

holnap beszerelem és irány a sztráda  Evil

2001 ben lett kivonva. utoljára 2 éve inditották be Shocked

rajzásra porig ültetve és hatalmas lukakkal fogunk menni  Grin

képek : http://diwad.hu/qzma/Inditas/  (  a nyomtávszélesítő az nagyon komoly tuning  Evil Grin )

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #6299 Dátum: 2006 Augusztus 17, 14:37:59 »

Tudtommal: igen. Ha en vontatnam, akkor lenne rajta hatul elakadasjelzo-haromszog es hatso vilagitas. Max. sebessegem 30-40 km/h-t nem lepne at.

Azert irom igy, mert pontosan nem ismerem a vonatkozo jogszabalyokat, de a 'JPE System' - Józan Paraszti Ész logikája - szerint en igy csinalnam.

Kösz a választ!
Én pont a jogszabályra vagyok kíváncsi, mert ha lemeszel a  , a büntetés lehet többe lenne, mint a tréler (kb 18-20ezer lenne a bérlés). Persze talán ki lehet dumálni, hogy csak a szomszéd faluig megyünk, meg ilyesmi. Tudja valaki, mit mond a jogszabály?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6298 Dátum: 2006 Augusztus 17, 14:37:15 »

Sziasztok!
Szabad vontatni forgalomból ideiglenesen kivont autót? A fék jó rajta, de már 2004 óta nincs forgalomban a gép. Kb. 90km-ről lenne szó.

nem.
tréleren vagy útvonalengedéllyel teheted csak meg.
a JPE ebben az esetben szart sem ér



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #6297 Dátum: 2006 Augusztus 17, 14:29:27 »

Sziasztok!

Szabad vontatni forgalomból ideiglenesen kivont autót? A fék jó rajta, de már 2004 óta nincs forgalomban a gép. Kb. 90km-ről lenne szó.



Tudtommal: igen. Ha en vontatnam, akkor lenne rajta hatul elakadasjelzo-haromszog es hatso vilagitas. Max. sebessegem 30-40 km/h-t nem lepne at.

Azert irom igy, mert pontosan nem ismerem a vonatkozo jogszabalyokat, de a 'JPE System' - Józan Paraszti Ész logikája - szerint en igy csinalnam.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #6296 Dátum: 2006 Augusztus 17, 14:25:59 »

Sziasztok!

Szabad vontatni forgalomból ideiglenesen kivont autót? A fék jó rajta, de már 2004 óta nincs forgalomban a gép. Kb. 90km-ről lenne szó.


2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
matchbox
« Hozzászólás #6295 Dátum: 2006 Augusztus 17, 13:45:01 »


Nem biztos, hogy a kisebb fúvóka fogyasztáscsökkenést eredményez, egyrészt jobban kell nyomnod, másrészt még melegszik is a hengerfej.
Általában a legjobb fogyasztási adat a gyári fúvóka vagy esetleg alatta 2.5-tel, tehát a 125 helyett 122.5.

Viszont takarékossági szempontokból a 30-as karbi jobb választás az 1.3-as motorra...

Szerintem.

Sajnos nekem is ez a velemenyem - de remenykedtem, hatha megcafol valaki.
Ha egy 36 eves auto 'hozza' a gyari ertekeket, akkor azt nem szabad piszkalni.

Koszonom!
 Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6294 Dátum: 2006 Augusztus 17, 13:05:57 »

Sziasztok Szakertok!

Az alabbiakon meditalok mar napok ota:
1.3-as duplaszivos hengerfejes, szimpla karbis moci, de 34 PICT-3-as karbi, amely tudtommal 1.6-os motorra lett kitalalva.
Fuvokak: g60, x125, z100
Stabilan tartja a gepkonyvi erteket a gep: 8,5 L/100 km, gyujtas ok, emisszio-ja VALOBAN minden fordszam-tartomanyban jo.

Van egy bontott Solex 30-om, amelyet 1.3-as motorrol vettek le g40, x112,5, z100-as fuvokakkal.

Ha ezt a kombinaciot kiprobalnam az en 34-emben, akkor az vajon fog-e fogyicsokkenest eredmenyezni?
(Szegeny ember vizzel foz: norma alapjan fizetik a kocsifutast...)
 Roll Eyes


Nem biztos, hogy a kisebb fúvóka fogyasztáscsökkenést eredményez, egyrészt jobban kell nyomnod, másrészt még melegszik is a hengerfej.
Általában a legjobb fogyasztási adat a gyári fúvóka vagy esetleg alatta 2.5-tel, tehát a 125 helyett 122.5.

Viszont takarékossági szempontokból a 30-as karbi jobb választás az 1.3-as motorra...

Szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
matchbox
« Hozzászólás #6293 Dátum: 2006 Augusztus 17, 12:22:03 »

Sziasztok Szakertok!

Az alabbiakon meditalok mar napok ota:
1.3-as duplaszivos hengerfejes, szimpla karbis moci, de 34 PICT-3-as karbi, amely tudtommal 1.6-os motorra lett kitalalva.
Fuvokak: g60, x125, z100
Stabilan tartja a gepkonyvi erteket a gep: 8,5 L/100 km, gyujtas ok, emisszio-ja VALOBAN minden fordszam-tartomanyban jo.

Van egy bontott Solex 30-om, amelyet 1.3-as motorrol vettek le g40, x112,5, z100-as fuvokakkal.

Ha ezt a kombinaciot kiprobalnam az en 34-emben, akkor az vajon fog-e fogyicsokkenest eredmenyezni?
(Szegeny ember vizzel foz: norma alapjan fizetik a kocsifutast...)
 Roll Eyes
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #6292 Dátum: 2006 Augusztus 17, 10:04:06 »

mi az a hasonpacik ?  Evil

és akkor még nem is tudod, hogy milyen fasza duplalámpás sárhányót tervezek előre  Evil Grin Grin

hasonpacik = hasonGrin

Te, ha ezt megteszed, ki leszel tagadva!! 
Vagy beárullak a Tibinek és visszaveszi Tőled....tutira!!  Evil Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 1853 1854 1855 1856 1857 [1858] 1859 1860 1861 1862 1863 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.