www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 17:19:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1851 1852 1853 1854 1855 [1856] 1857 1858 1859 1860 1861 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13252250 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6397 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:22:59 »

Azt hijják kisütésnek.
De az öreg daraboknál az olom cellákat támadja a sav,az leül az aljára és zárlatot csinál.
Onnan kezdve meg marad az egyetlen megoldás,a környezetvédö,szelekziv kuka. Grin
Egyszer probálzunk egy ilyen lepukkant akksit átmosni,ujrasavazni,feltölteni,de nem volt sok eredménye.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6396 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:21:16 »

mondjuk érdmees rátenni egy izzót, megvárni, míg lemerül, újra feltölteni, lemeríteni, feltölteni, az is dobhat rajta
Azt hijják kisütésnek.
De az öreg daraboknál az olom cellákat támadja a sav,az leül az aljára és zárlatot csinál.
Onnan kezdve meg marad az egyetlen megoldás,a környezetvédö,szelekziv kuka. Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6395 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:15:34 »

Sok sikert!
A régi gyakorlat,meg tapasztalat az volt,ha beindul a pezsgés,már nem sok kell a töltésböl.
De ez függ a töltöáram erösségétöl.
Hány amperral tolod neki?
mondjuk érdmees rátenni egy izzót, megvárni, míg lemerül, újra feltölteni, lemeríteni, feltölteni, az is dobhat rajta

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6394 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:13:24 »

akkor csak 6 órát töltöttem... lehet, hogy az kevés volt.

most már töltöm 20 órája... majd kipróbálom utána... hátha Shocked
Sok sikert!
A régi gyakorlat,meg tapasztalat az volt,ha beindul a pezsgés,már nem sok kell a töltésböl.
De ez függ a töltöáram erösségétöl.
Hány amperral tolod neki?

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6393 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:12:12 »

akkor csak 6 órát töltöttem... lehet, hogy az kevés volt.

most már töltöm 20 órája... majd kipróbálom utána... hátha Shocked
ha életre is kel, nem lesz hosszú életű, az elsp hideg kinyírja..

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6392 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:10:07 »

mondjuk 5-6 éves akksi már kuka...ha soha nincs feltöltve és kint áll télen nyáron  akkor 2 év is bőven elég neki és kuka
Ez igy igaz.!
Nekem egy akksi birta 7 évig,de az még a régi orosz(szovjet)kátrányszigetelésü monstrum volt egy puposííWarsavában. Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6391 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:08:26 »


Abbol amit leirtál a 65-ös vas inditásánál,én erre gondolok.

akkor csak 6 órát töltöttem... lehet, hogy az kevés volt.

most már töltöm 20 órája... majd kipróbálom utána... hátha Shocked

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6390 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:07:06 »

Egy rendesen lepukkant akksit min 12 óráig kell tölteni,de a töltés áramerösségének függvényében az lehet akár 24 ora is.
A zubogás,gázképzödés a töltés velejároja,de nem árt menet közben kicsit pihentetni.
Aztán van olyan is,ha nagyon öreg,avétos az akksi,akkor már nem veszi fel a töltést és egy inditozást se bir tulélni.
Abbol amit leirtál a 65-ös vas inditásánál,én erre gondolok.
mondjuk 5-6 éves akksi már kuka...ha soha nincs feltöltve és kint áll télen nyáron  akkor 2 év is bőven elég neki és kuka

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
« Hozzászólás #6389 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:06:18 »

Hú az nagyon jó ár de sajnos messze vagy nagyon! Megkérdezem majd stuntmásztert!


Nem a honolas az: Amikor a henger falarol etunnek azok a mikormilimeteres "(huzagolások)" amik az olajat vezetik. Ha ezek nincsenek meg akkor a gyuru nem tudja lehuzni az olajat bent marad az egesterben es eleg=eszi a moci az olajat. Honolas utan a henger atmeroje nem valtozik.
Ha nem talalsz szakit itt Karcagon van egy, nekem 2000FT/4db-ert csinalta meg nagyon szepen
 Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6388 Dátum: 2006 Augusztus 18, 15:02:28 »

A 6V-s akksimat feltöltöttem desztillált vízzel (addig, hogy a lamellákat ellepje) .

levettem a kupakokat (a gáz képződés miatt) és rádughtam a töltőre...

a sav szint folyamatosan emelkedik, mindjárt kipukik a nyíláson. és olyan mintha zubogna (fejlődik a gáz) ez természetes ?
Egy rendesen lepukkant akksit min 12 óráig kell tölteni,de a töltés áramerösségének függvényében az lehet akár 24 ora is.
A zubogás,gázképzödés a töltés velejároja,de nem árt menet közben kicsit pihentetni.
Aztán van olyan is,ha nagyon öreg,avétos az akksi,akkor már nem veszi fel a töltést és egy inditozást se bir tulélni.
Abbol amit leirtál a 65-ös vas inditásánál,én erre gondolok.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6387 Dátum: 2006 Augusztus 18, 14:45:19 »

A 6V-s akksimat feltöltöttem desztillált vízzel (addig, hogy a lamellákat ellepje) .

levettem a kupakokat (a gáz képződés miatt) és rádughtam a töltőre...

a sav szint folyamatosan emelkedik, mindjárt kipukik a nyíláson. és olyan mintha zubogna (fejlődik a gáz) ez természetes ?
ööö, nem értelek. ha felkészültél a gázképződésre és levetted a kupakokat, akkor miért lepődsz meg, ha gáz képződik? Wink amúgy van ilyen savpótló létyó is, azzal is lehet adni az arcába

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6386 Dátum: 2006 Augusztus 18, 14:22:32 »

Asszem hónolás az!
Arra gondolsz, amikor a hengerfal felületét felpolírozzák fúrás után, igaz?
Nem a honolas az: Amikor a henger falarol etunnek azok a mikormilimeteres "(huzagolások)" amik az olajat vezetik. Ha ezek nincsenek meg akkor a gyuru nem tudja lehuzni az olajat bent marad az egesterben es eleg=eszi a moci az olajat. Honolas utan a henger atmeroje nem valtozik.
Ha nem talalsz szakit itt Karcagon van egy, nekem 2000FT/4db-ert csinalta meg nagyon szepen
 Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6385 Dátum: 2006 Augusztus 18, 14:19:02 »

A 6V-s akksimat feltöltöttem desztillált vízzel (addig, hogy a lamellákat ellepje) .

levettem a kupakokat (a gáz képződés miatt) és rádughtam a töltőre...

a sav szint folyamatosan emelkedik, mindjárt kipukik a nyíláson. és olyan mintha zubogna (fejlődik a gáz) ez természetes ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6384 Dátum: 2006 Augusztus 18, 14:08:27 »

Tegnap a vaterán megvettem a Qzma álltal belinkelt 1500-as dugó-gyürü garnitúrát.Vannak 1500 hengereim amik nem rosszak.Mit kell vele csinálnom? Hónolásnak hivják vagy mi????
Ha ez összemenne az eredmény egy ezeröcsi lenne 286-os tengellyel és duplatorkú központi weberrel.

Asszem hónolás az!
Arra gondolsz, amikor a hengerfal felületét felpolírozzák fúrás után, igaz?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
szeda_1970
« Hozzászólás #6383 Dátum: 2006 Augusztus 18, 13:11:45 »

Tegnap a vaterán megvettem a Qzma álltal belinkelt 1500-as dugó-gyürü garnitúrát.Vannak 1500 hengereim amik nem rosszak.Mit kell vele csinálnom? Hónolásnak hivják vagy mi????
Ha ez összemenne az eredmény egy ezeröcsi lenne 286-os tengellyel és duplatorkú központi weberrel.
matchbox
« Hozzászólás #6382 Dátum: 2006 Augusztus 18, 12:48:11 »

Ha mar itt tartunk, postakoltesegert elkuldok 3 db H5-os 12V 60/55-os fenyszoroizzot: 1 origin, 2 db alig hasznalt.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #6381 Dátum: 2006 Augusztus 18, 11:49:13 »

én azt nem szeretem, mikor a szembejövő tompítottja is kiégeti a szemem a sötétben is és utána pár másodpercig nem látok

Áááá.. arra nekem ott van az egyenként 100W-os izzóval felszerelt ködlámpa....  Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6380 Dátum: 2006 Augusztus 18, 11:45:02 »

én szeretem, mikor a szembejövő szemét kiégeti a tompítottam a sötétben is és utána pár másodpercig nem lát


(egyébként nem sötétben hogyan égetné le a retinádat??)

én meg úgy vagyok vele, hogy inkább a szembe jövő dögöljön meg, mert szar a szeme és csak szúrófény mellett lát, mint én, aki megy rendes fénnyel és bevakítja a szembejövő fasz Tongue

és jött már szembe velem napközben is kocsi, ami keményen vakított

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6379 Dátum: 2006 Augusztus 18, 11:38:28 »

én azt nem szeretem, mikor a szembejövő tompítottja is kiégeti a szemem a sötétben is és utána pár másodpercig nem látok

én szeretem, mikor a szembejövő szemét kiégeti a tompítottam a sötétben is és utána pár másodpercig nem lát


(egyébként nem sötétben hogyan égetné le a retinádat??)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6378 Dátum: 2006 Augusztus 18, 11:35:05 »

Nekem a régi Spar Kaferem is 6V-os volt... az kb. a zárlatos szentjános bogárral ért fel....  Grin
Nem árt, ha látok is valamit az este sötétjében, az útból.... Én ezt szeretem,  Te meg a brei írást... ez van!  Tongue Grin  Evil
én azt nem szeretem, mikor a szembejövő tompítottja is kiégeti a szemem a sötétben is és utána pár másodpercig nem látok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #6377 Dátum: 2006 Augusztus 18, 11:22:10 »

minek annyi plusz fény? nekem a 6Vos motorom is kiba nagy területet világított be, eddig nekem teljesen elég volt az az izzó, ami benne van Smiley

Nekem a régi Spar Kaferem is 6V-os volt... az kb. a zárlatos szentjános bogárral ért fel....  Grin
Nem árt, ha látok is valamit az este sötétjében, az útból.... Én ezt szeretem,  Te meg a brei írást... ez van!  Tongue Grin  Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6376 Dátum: 2006 Augusztus 18, 11:12:24 »

Viszonylag olcsó fényszóró tuning, ha veszel bele a Tungsram által gyártott +60%-os fényerejű izzót.. sokkal jobban világít....
Én is ezt vettem, H4-ben a Bogiba meg a szolgálati Golfba is.
minek annyi plusz fény? nekem a 6Vos motorom is kiba nagy területet világított be, eddig nekem teljesen elég volt az az izzó, ami benne van Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #6375 Dátum: 2006 Augusztus 18, 10:47:32 »

ezt en is konfirmalom: valoban egyszeru a bogarhoz passzolohalogent beszerelni (csuszosarukkal megoldhato), de a vilagert sem akart normalisan vilagitani. Merki Pista batyam rakott bele konyv szerinti biluxokat - csodak csodajara, a vilagitasomat mintha kicsereltek volna

Viszonylag olcsó fényszóró tuning, ha veszel bele a Tungsram által gyártott +60%-os fényerejű izzót.. sokkal jobban világít....
Én is ezt vettem, H4-ben a Bogiba meg a szolgálati Golfba is.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
matchbox
« Hozzászólás #6374 Dátum: 2006 Augusztus 18, 10:37:29 »

Jeladónál még szívás:
igaz, az enyém sima egy úszós, de a többinél is hiba lehet. A tekercs a súrlódástól megkopik, majd elszakad. Apám ezt úgy orvosolta, hogy a hibás menet(ek)et rövidre kötötte. Ennek eredményeképpen van egy tartomány, ahol a műszer mutatója elkezd fel-le táncolni (hol kap impulzust a hullámzó benzin miatt, hol nem, mert a rövidre kötött tekercsmenet(ek) semmi testet nem adnak...).
Egyébként komplett csere. Én még várok vele...

mikor megvettem a bogaramat, az also negyedben csinalta ugyanezt a muszer, ergo az elodom val'szeg mindig ''csakeleglesz' mennyisegu benzinnel kozlekedett.

Egy utangyartott ca. 8-10 e HUF korul volt tavaly.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 18, 10:39:12 írta matchbox »
matchbox
« Hozzászólás #6373 Dátum: 2006 Augusztus 18, 10:34:41 »

Hát, van különbség!
Az igaz, hogy nem ég ki, de a halogénnél máshova esik a hagyományos nem halogén lámpa parabola tükrének gyújtóponjához képest az izzószál. Eredmény: úgy vakít a tompítottad, mint a szar, a reflektor meg szanaszét világít.
Ezt onnan tudom, hogy amikor haver R4-ét hoztuk haza, a nem halogénes lámpába halogént raktunk (mert az akadt a kezünkbe...), és én mentem elöl, oszt tükrön keresztül majd kisült a kis szemem. Amint a sima égőt raktuk be otthon, volt tökéletes tompított fénykéve, meg minden.


ezt en is konfirmalom: valoban egyszeru a bogarhoz passzolohalogent beszerelni (csuszosarukkal megoldhato), de a vilagert sem akart normalisan vilagitani. Merki Pista batyam rakott bele konyv szerinti biluxokat - csodak csodajara, a vilagitasomat mintha kicsereltek volna
matchbox
« Hozzászólás #6372 Dátum: 2006 Augusztus 18, 10:31:13 »

erről a tekertyűről valami képet tudnál mutatni?
láttam már szintjelző műszert, de ilyesmi nem rémlik.
ne haragudj, de tegnap este a benzinlucskos kezem inkompatibilis volt a digit-kameraval...
a kisebb szintjelzo vege a muanyag-hazba vegzodik egy kvazi tengely formajaban (hozzateszem: mexikoi darab). A tengely masik vege a haz tuloldalan nem log ki, hanem egy muanyagban vegzodik, benne a negyzet alaku melyedessel: ha ellentartod a szintjelzot, finoman lehet allitani; ha csend van, finom kattanasokatg is hallasz...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6371 Dátum: 2006 Augusztus 18, 10:05:21 »

Hát, van különbség!
Az igaz, hogy nem ég ki, de a halogénnél máshova esik a hagyományos nem halogén lámpa parabola tükrének gyújtóponjához képest az izzószál. Eredmény: úgy vakít a tompítottad, mint a szar, a reflektor meg szanaszét világít.
Ezt onnan tudom, hogy amikor haver R4-ét hoztuk haza, a nem halogénes lámpába halogént raktunk (mert az akadt a kezünkbe...), és én mentem elöl, oszt tükrön keresztül majd kisült a kis szemem. Amint a sima égőt raktuk be otthon, volt tökéletes tompított fénykéve, meg minden.


A nem halogénes lámpába (bilux) a H4-est csak adapterrel tudod berakni, ami az izzószálat pontosan fókuszpontba hozza. Az eltérő geometria méretű izzóknak a szoknyájuk is más, hogy ne lehessen felcserélni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6370 Dátum: 2006 Augusztus 18, 09:44:07 »

Múltkor beszéltem egy fényszóróboltossal aki szerint hülyeség az, hogy "kiég a foncsor az erős halogénektől" meg hasonlók, mivel foncsorozás csak egyféle van nincs nagy variáció.
Max minőségben lehet különbség.


Hát, van különbség!
Az igaz, hogy nem ég ki, de a halogénnél máshova esik a hagyományos nem halogén lámpa parabola tükrének gyújtóponjához képest az izzószál. Eredmény: úgy vakít a tompítottad, mint a szar, a reflektor meg szanaszét világít.
Ezt onnan tudom, hogy amikor haver R4-ét hoztuk haza, a nem halogénes lámpába halogént raktunk (mert az akadt a kezünkbe...), és én mentem elöl, oszt tükrön keresztül majd kisült a kis szemem. Amint a sima égőt raktuk be otthon, volt tökéletes tompított fénykéve, meg minden.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6369 Dátum: 2006 Augusztus 18, 09:33:09 »

Tegnap este raszantam egy kis idot es beallitottam a szintmerot. Nekem olyan tartalyom van, amelybe bele kell csavarozni a jeladot (2 uszos).

Talaltam egy finomallitast: a kisebbik uszo tengelyvege muanyag, ott pedig egy negyzet alaku melyedest talalsz. Nagyon kisfeju lapos csavarhuzoval tudod tekergetni: itt a meresi tartomanyt tudod eltolni lefele vagy felfele (ures tanknal ureset, tele tanknal telet mutasson a - persze - kiszerelt jelado).

Most tele-tartalynal visszahelyezve a jeladot ugy kell beallitani a kisebbik uszo karjat (hajlas-szog enyhe megvaltoztatasaval), hogy eppen teletankot mutasson a muszer. Ha majd majdnem kiurul a tankom (lesz benne meg ca. 5  liter benzin), akkor a hosszabbik kart bellitom az "R" mezo elejere.

Beepitett szivato: ha nincsenek jol meghuzva az uszok, konnyen a tartalyban fog el-uszkalni (nekem nem sikerullt maskepp kiszedni, csak a tartaly kiszerelese es felforditasa utan).

Remelem segitettem!
 Wink

Jeladónál még szívás:
igaz, az enyém sima egy úszós, de a többinél is hiba lehet. A tekercs a súrlódástól megkopik, majd elszakad. Apám ezt úgy orvosolta, hogy a hibás menet(ek)et rövidre kötötte. Ennek eredményeképpen van egy tartomány, ahol a műszer mutatója elkezd fel-le táncolni (hol kap impulzust a hullámzó benzin miatt, hol nem, mert a rövidre kötött tekercsmenet(ek) semmi testet nem adnak...).
Egyébként komplett csere. Én még várok vele...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #6368 Dátum: 2006 Augusztus 18, 08:40:39 »

Tegnap este raszantam egy kis idot es beallitottam a szintmerot. Nekem olyan tartalyom van, amelybe bele kell csavarozni a jeladot (2 uszos).

Talaltam egy finomallitast: a kisebbik uszo tengelyvege muanyag, ott pedig egy negyzet alaku melyedest talalsz. Nagyon kisfeju lapos csavarhuzoval tudod tekergetni: itt a meresi tartomanyt tudod eltolni lefele vagy felfele (ures tanknal ureset, tele tanknal telet mutasson a - persze - kiszerelt jelado).

Most tele-tartalynal visszahelyezve a jeladot ugy kell beallitani a kisebbik uszo karjat (hajlas-szog enyhe megvaltoztatasaval), hogy eppen teletankot mutasson a muszer. Ha majd majdnem kiurul a tankom (lesz benne meg ca. 5  liter benzin), akkor a hosszabbik kart bellitom az "R" mezo elejere.

Beepitett szivato: ha nincsenek jol meghuzva az uszok, konnyen a tartalyban fog el-uszkalni (nekem nem sikerullt maskepp kiszedni, csak a tartaly kiszerelese es felforditasa utan).

Remelem segitettem!
 Wink

Na ez engem is érdekelne, mert nekem sem képes teletankot mutatni.... mégha csurig is van....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6367 Dátum: 2006 Augusztus 18, 08:30:12 »

Tegnap este raszantam egy kis idot es beallitottam a szintmerot. Nekem olyan tartalyom van, amelybe bele kell csavarozni a jeladot (2 uszos).

Talaltam egy finomallitast: a kisebbik uszo tengelyvege muanyag, ott pedig egy negyzet alaku melyedest talalsz. Nagyon kisfeju lapos csavarhuzoval tudod tekergetni: itt a meresi tartomanyt tudod eltolni lefele vagy felfele (ures tanknal ureset, tele tanknal telet mutasson a - persze - kiszerelt jelado).

Most tele-tartalynal visszahelyezve a jeladot ugy kell beallitani a kisebbik uszo karjat (hajlas-szog enyhe megvaltoztatasaval), hogy eppen teletankot mutasson a muszer. Ha majd majdnem kiurul a tankom (lesz benne meg ca. 5  liter benzin), akkor a hosszabbik kart bellitom az "R" mezo elejere.

Beepitett szivato: ha nincsenek jol meghuzva az uszok, konnyen a tartalyban fog el-uszkalni (nekem nem sikerullt maskepp kiszedni, csak a tartaly kiszerelese es felforditasa utan).

Remelem segitettem!
 Wink

erről a tekertyűről valami képet tudnál mutatni?
láttam már szintjelző műszert, de ilyesmi nem rémlik.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #6366 Dátum: 2006 Augusztus 18, 08:20:42 »

senki nem tudja, hogy lehet-e a benzinszintmérőt valahogy állítani, hogy üresen tényleg üreset mutasson??

nem láttam rajta semmi állítási lehetőséget Sad  Huh

Tegnap este raszantam egy kis idot es beallitottam a szintmerot. Nekem olyan tartalyom van, amelybe bele kell csavarozni a jeladot (2 uszos).

Talaltam egy finomallitast: a kisebbik uszo tengelyvege muanyag, ott pedig egy negyzet alaku melyedest talalsz. Nagyon kisfeju lapos csavarhuzoval tudod tekergetni: itt a meresi tartomanyt tudod eltolni lefele vagy felfele (ures tanknal ureset, tele tanknal telet mutasson a - persze - kiszerelt jelado).

Most tele-tartalynal visszahelyezve a jeladot ugy kell beallitani a kisebbik uszo karjat (hajlas-szog enyhe megvaltoztatasaval), hogy eppen teletankot mutasson a muszer. Ha majd majdnem kiurul a tankom (lesz benne meg ca. 5  liter benzin), akkor a hosszabbik kart bellitom az "R" mezo elejere.

Beepitett szivato: ha nincsenek jol meghuzva az uszok, konnyen a tartalyban fog el-uszkalni (nekem nem sikerullt maskepp kiszedni, csak a tartaly kiszerelese es felforditasa utan).

Remelem segitettem!
 Wink
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 18, 08:23:29 írta matchbox »
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6365 Dátum: 2006 Augusztus 18, 08:13:33 »

én azért a féket is lekötném
á nem muszáj féktartó lemezzel eggyüt leveszed a csonktengelyröl, gondolom nem nagy kedve lenne légteleniteni, meg minek ha nem muszáj Wink

Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #6364 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:55:05 »

kosz mindenkinek mostmar csak egy kis idore lenne szuksegem.nincs valakinek felesleges?
Holló
« Hozzászólás #6363 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:50:02 »

én azért a féket is lekötném
jaaaa, te!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6362 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:41:15 »

kettő csavar van ami bodéhoz köti.... tank ki kormány hardinál lekött...kasznihoz menő két csavar ki....alvázhoz kötödő csavarok ki futómű lefelé lejön....szvsz

én azért a féket is lekötném
Holló
« Hozzászólás #6361 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:33:51 »

hogy lehet megoldani anelkul hogy le keljen venni a bodet?
vicvót vazze
nem győztem elég szmájlit odarakni
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6360 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:33:36 »

kosz a segitseget


kettő csavar van ami bodéhoz köti.... tank ki kormány hardinál lekött...kasznihoz menő két csavar ki....alvázhoz kötödő csavarok ki futómű lefelé lejön....szvsz
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #6359 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:26:49 »

kiveszed csavarokat és leveszed futóművet
kosz a segitseget
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6358 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:25:51 »

hogy lehet megoldani anelkul hogy le keljen venni a bodet?

kiveszed csavarokat és leveszed futóművet
Oldalak: 1 ... 1851 1852 1853 1854 1855 [1856] 1857 1858 1859 1860 1861 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.