www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 22:49:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 683 684 685 686 687 [688] 689 690 691 692 693 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14891799 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53131 Dátum: 2011 Március 30, 21:50:42 »

Nem tudom eldönteni, hogy milyen HF-el rakjam össze az 1,6-os motort.
Kompressziót egy hajszálnyit akarok növelni, gyári vezérműtengely és 34PICT-3 karbi lesz rajta.
A cél, hogy 70-80-as tempónál legyen benne erő bőven a lakókocsi húzás miatt. Esetleg hosszú váltót is tennék bele, de ha ennél a tempónál érezhetően gyengébb lesz akkor visszakerül a rövid. Szólóban 120-130-nál gyorsabban nem akarok menni vele, mint utazó tempó, normális fogyasztás mellett.
Találtam 2db tökéletes és 2db szinte észrevehetetlenül repedt duplaszívós HF-et.
A két tökéletes, most megzavart egy kicsit, eddig szimplaszívóssal akartam, de elbizonytalanított.
Ötletelgetést szívesen veszem, pro és kontra. Gyakorlati tapasztalat előnyben.

Nem tennék ebbe hosszúváltót, pont a vontatás miatt.

Az én 1.6-osom a callookerben szimplaszívós fejjel, rövidváltóval úgy ment (és megy is) 140-et, mint a huzat, igaz duplakarbival.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53130 Dátum: 2011 Március 30, 21:37:47 »

Ki tudna nekem segíteni abban, hogy milyen, vagy mik voltak a bogár szerszámkészleteiben. Hanyas kulcsok voltak, és mibe tartották. Voltak-e csavarhúzók? 1956-os modelévhez kéne, de 1970-től is érdekel. Sőt 1936-tól 1975-ig. Mivel nem láttam még eredeti szerszámkészletet, nagyon kiváncsi lennék egyre.
hátha ezek a hirdetések segítenek:
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/search.php?submit=yes&type=text&keywords=hazet
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53129 Dátum: 2011 Március 30, 21:29:52 »

Képet csinálok,ha el nem felejtem,de még szólj rám privibe .Lehet volt rugó,csak letörött.Viszont létezik olyan is,ami önsujos,és csak nagyobb fordulaton ál át a hideg oldalra,de a motor hütésének is jót tesz ebben az esetbe.Ami azt jelenti,hogy jobban is meólegszik,ha állandó meleg levegőt szív.Speciál nekem működik a csapantyú,de nincs fent harmonika a meleglevegő beszívásához. Wink
Ez megint csak logikus és az enyém tud is így működni. Alapból zárva és amikor nő a fordulat, elvileg nyithat a csappanytú. A harmonikacső meg rá van kötve és meleg levegőt szállít a motortól. De akkor minek lenne bovden, ha önsúlyos...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #53128 Dátum: 2011 Március 30, 21:26:12 »

Ki tudna nekem segíteni abban, hogy milyen, vagy mik voltak a bogár szerszámkészleteiben. Hanyas kulcsok voltak, és mibe tartották. Voltak-e csavarhúzók? 1956-os modelévhez kéne, de 1970-től is érdekel. Sőt 1936-tól 1975-ig. Mivel nem láttam még eredeti szerszámkészletet, nagyon kiváncsi lennék egyre.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #53127 Dátum: 2011 Március 30, 21:00:55 »

Szerintem nyomatékban nem rosszabb a szimpla szívós, fordulaton már igen. Rövid váltó szimpla szívós fej nem biztos, hogy megy 130-at.

F2-es 1.6 motor szimplaszívós eredeti hengerfej, hosszúváltó. Szereti a 130-at.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #53126 Dátum: 2011 Március 30, 20:57:58 »

Speciál nekem működik a csapantyú,de nincs fent harmonika a meleglevegő beszívásához. Wink
Rohadt drága a harmonikacső, add nekem a bovdent.  Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #53125 Dátum: 2011 Március 30, 20:55:48 »

Biztos MZ/X küldte "Gézának".

"F"es motor valahol 4200 körül adja le a legnagyobb teljesítményét, ha jól emlékszem ez rövidváltóval van valahol 130 környékén. Az áttételezést pedig nem a legnagyobb teljesítménycsúcsra szokták tervezni, szóval kicsit túlforogva egy "F"-es valahol 130-140 között tudhat.
100%-os motort feltételezve.
Az én motorom 3600-on van a csúcson.  Grin Gyári adat.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53124 Dátum: 2011 Március 30, 20:51:40 »

Köszi. Tudnatok erről fotót küldeni, h hogyan kell kinéznie? Ha nincs a bovden rögzítve és a csappantyúra csak a gravitáció hat és zárja, az okozhat gondot?
Képet csinálok,ha el nem felejtem,de még szólj rám privibe .Lehet volt rugó,csak letörött.Viszont létezik olyan is,ami önsujos,és csak nagyobb fordulaton ál át a hideg oldalra,de a motor hütésének is jót tesz ebben az esetbe.Ami azt jelenti,hogy jobban is meólegszik,ha állandó meleg levegőt szív.Speciál nekem működik a csapantyú,de nincs fent harmonika a meleglevegő beszívásához. Wink

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #53123 Dátum: 2011 Március 30, 20:46:49 »

Biztos MZ/X küldte "Gézának".

Karesz haverom autójában most egy mezei "F"-es 100%-os motor van. 130-nál meggyőzően van még tartalék benne a porsche váltó 4. fokozatában 5.- ben meg még sokat megy. Az "F" es meg ugye szimpla és 1,3-as.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #53122 Dátum: 2011 Március 30, 20:28:54 »

Köszi. Tudnatok erről fotót küldeni, h hogyan kell kinéznie? Ha nincs a bovden rögzítve és a csappantyúra csak a gravitáció hat és zárja, az okozhat gondot?
Valami rugóval vagy gumival rögzítsd úgy azt a csappantyút,hogy csak allulról tudjon a motorod meleg levegőt szívni.Előbb bemelegszik,nem lesznek alapjárat problémáid.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53121 Dátum: 2011 Március 30, 20:24:36 »

Így van!Ott azt a kart a termosztát mozgatja,oda simán a bovdent csavarral kell felfogatni.A légszűrő szívó csonkján van egy hely ahova a bovden külső részét fogatod fixre 1 lemezcsavarral,a bovden huzal vége rugósra végződik,az megy a csappantyúra ami kötelező,ki ne hagyjad,mert széttéphet valamit,vagy deformálódik ha rosszul van beállítva.
Nekem nincs rugó a bovdenszál végén..  Huh

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53120 Dátum: 2011 Március 30, 20:22:21 »

Így van!Ott azt a kart a termosztát mozgatja,oda simán a bovdent csavarral kell felfogatni.A légszűrő szívó csonkján van egy hely ahova a bovden külső részét fogatod fixre 1 lemezcsavarral,a bovden huzal vége rugósra végződik,az megy a csappantyúra ami kötelező,ki ne hagyjad,mert széttéphet valamit,vagy deformálódik ha rosszul van beállítva.
Köszi. Tudnatok erről fotót küldeni, h hogyan kell kinéznie? Ha nincs a bovden rögzítve és a csappantyúra csak a gravitáció hat és zárja, az okozhat gondot?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53119 Dátum: 2011 Március 30, 19:42:54 »

Hát én mikor kiértem a múltkor (dec eleje) Münchenbe, hideg volt, de egy rántottát meg tudtam volna sütni a motorháztetőn. Igaz odaáig nyélgáz, ami kifért az ment is.  Evil
Az enyém meg összeépült készre,már a műszakin gondolkodom,de próbakörön csalódtam,mert a partot nem nagyon akarta bírni.Pedig szépen indul,alapjárat jó,vagyis egyenletes,nem durrog vissza túráztatás után sem,de terhelés alatt mégsem jó.Mondjuk most jelre tettem a szívatót,Mert ha magas fordulaton tartottam,inkább lehörgött,meg a levegőn is állítottam.


Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53118 Dátum: 2011 Március 30, 19:38:01 »

A szívócső mögött megbújva ott lapul egy kis kallantyú. Oda kell feleszkábálni. Ha nagyon nem kell akkor a bovdenes részt add nekem.  Cheesy
Így van!Ott azt a kart a termosztát mozgatja,oda simán a bovdent csavarral kell felfogatni.A légszűrő szívó csonkján van egy hely ahova a bovden külső részét fogatod fixre 1 lemezcsavarral,a bovden huzal vége rugósra végződik,az megy a csappantyúra ami kötelező,ki ne hagyjad,mert széttéphet valamit,vagy deformálódik ha rosszul van beállítva.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #53117 Dátum: 2011 Március 30, 19:35:54 »

Majd kiderül.
Egyenlőre ettől félek a legkevésbé.
Most 1.2-es motorral a 70km/h könnyed fél gázzal megvan sík úton. Szerintem olyankor termel a motor kb 25+LE-t. Nem hinném, hogy gondot okozna az ezzel járó hőtermelés.
Annyi hiányzik, hogy a fennmaradó elméleti 9LE (34-25) már semmire sem elég, illetve ebben a tartományban mozogva már erőlködik a motor.
4 rácsos géptetővel sok 10km-en keresztül 110km/h-val haladva mindig csak kézmeleg a motorháztető, de még a hengerek lemez burkolatára is ráteszem a kezem kis időre.
Hát én mikor kiértem a múltkor (dec eleje) Münchenbe, hideg volt, de egy rántottát meg tudtam volna sütni a motorháztetőn. Igaz odaáig nyélgáz, ami kifért az ment is.  Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #53116 Dátum: 2011 Március 30, 19:31:18 »

Nincs.  Huh
A szívócső mögött megbújva ott lapul egy kis kallantyú. Oda kell feleszkábálni. Ha nagyon nem kell akkor a bovdenes részt add nekem.  Cheesy
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53115 Dátum: 2011 Március 30, 19:29:40 »

Meg van a megoldás? Wink
Nincs.  Huh

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #53114 Dátum: 2011 Március 30, 19:13:12 »

6db alig észrevehetően repedtem van, ha nem mondom meg , hogy repedtek, észre sem vennéd
ha nem veszi meg senki odaadom játszani, próbálkozni
Köszönöm szépen! 
Ilyenem is van 2db meg olyan is amin még ennyi makula sincs.
Lehet, hogy veszek bele új szelepeket, felmarom és lesz duplaszívós. Ha nem megy tele takonnyal a hűtőborda és tud hűlni rendesen nem lesz annak baja sokáig.
1303LS
« Hozzászólás #53113 Dátum: 2011 Március 30, 19:08:23 »

Partizánt ne hasonlítsd össze Vilivel  Grin

Hát igen vépóvert sose vennék.  Grin
Egyébként ütni vágni sose szoktam a kocsit, de az 1,2-essel simán utazok 110-el, a vége 120 körül van egyébként és az sem árt neki, hiszen mechanikailag nincs túlterhelve a motor, sőt még kihajtva sem.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53112 Dátum: 2011 Március 30, 19:07:18 »

Nem tudom eldönteni, hogy milyen HF-el rakjam össze az 1,6-os motort.
Kompressziót egy hajszálnyit akarok növelni, gyári vezérműtengely és 34PICT-3 karbi lesz rajta.
A cél, hogy 70-80-as tempónál legyen benne erő bőven a lakókocsi húzás miatt. Esetleg hosszú váltót is tennék bele, de ha ennél a tempónál érezhetően gyengébb lesz akkor visszakerül a rövid. Szólóban 120-130-nál gyorsabban nem akarok menni vele, mint utazó tempó, normális fogyasztás mellett.
Találtam 2db tökéletes és 2db szinte észrevehetetlenül repedt duplaszívós HF-et.
A két tökéletes, most megzavart egy kicsit, eddig szimplaszívóssal akartam, de elbizonytalanított.
Ötletelgetést szívesen veszem, pro és kontra. Gyakorlati tapasztalat előnyben.
6db alig észrevehetően repedtem van, ha nem mondom meg , hogy repedtek, észre sem vennéd
ha nem veszi meg senki odaadom játszani, próbálkozni

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #53111 Dátum: 2011 Március 30, 19:05:24 »

Rövid váltó szimpla szívós fej nem biztos, hogy megy 130-at.

Karesz haverom autójában most egy mezei "F"-es 100%-os motor van. 130-nál meggyőzően van még tartalék benne a porsche váltó 4. fokozatában 5.- ben meg még sokat megy. Az "F" es meg ugye szimpla és 1,3-as.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #53110 Dátum: 2011 Március 30, 19:04:41 »

Partizánt ne hasonlítsd össze Vilivel  Grin

annó, amikor partizán vett vépóvert, akkor 140-150-nel tepertünk zsidófok felé.
az a valóságban is simán megvan 120-130.

alábbi volt a motorizáltság:
stone 1.2, én 1.3 szimpla, partizán 1.3 dupla
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53109 Dátum: 2011 Március 30, 19:02:32 »

Rövid váltó szimpla szívós fej nem biztos, hogy megy 130-at.

annó, amikor partizán vett vépóvert, akkor 140-150-nel tepertünk zsidófok felé.
az a valóságban is simán megvan 120-130.

alábbi volt a motorizáltság:
stone 1.2, én 1.3 szimpla, partizán 1.3 dupla



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #53108 Dátum: 2011 Március 30, 19:02:25 »

Szembe szélben én is mentem harmadikban 70-nel Gyomára Smiley

Múltkor erősebb -még nem viharos- szembeszélben a 60km/h gondot okozott, már túl kellett nyomnom azon az elméleti "mégnemfáj" határom.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #53107 Dátum: 2011 Március 30, 19:00:23 »

Szerintem nyomatékban nem rosszabb a szimpla szívós, fordulaton már igen. Rövid váltó szimpla szívós fej nem biztos, hogy megy 130-at.

Múltkor erősebb -még nem viharos- szembeszélben a 60km/h gondot okozott, már túl kellett nyomnom azon az elméleti "mégnemfáj" határom.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #53106 Dátum: 2011 Március 30, 18:56:56 »

Akkor ugyis 3. Roll Eyes
Csodálkoznék, ha 70-80-at nem tudna röhögve hosszú váltóval egy 1.6-os motor, lásd lentebbi gyakorlati LE levezetést.
Viszont lakókocsival nem fogok előzgetni, így relatív kicsi az esélye, hogy sokszor kelljen visszarakosgatni 3.-ba.
Rohadt nyugisan tudok vezetni.  Roll Eyes
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #53105 Dátum: 2011 Március 30, 18:55:20 »

Szerintem nyomatékban nem rosszabb a szimpla szívós, fordulaton már igen. Rövid váltó szimpla szívós fej nem biztos, hogy megy 130-at.

Nem tudom eldönteni, hogy milyen HF-el rakjam össze az 1,6-os motort.
Kompressziót egy hajszálnyit akarok növelni, gyári vezérműtengely és 34PICT-3 karbi lesz rajta.
A cél, hogy 70-80-as tempónál legyen benne erő bőven a lakókocsi húzás miatt. Esetleg hosszú váltót is tennék bele, de ha ennél a tempónál érezhetően gyengébb lesz akkor visszakerül a rövid. Szólóban 120-130-nál gyorsabban nem akarok menni vele, mint utazó tempó, normális fogyasztás mellett.
Találtam 2db tökéletes és 2db szinte észrevehetetlenül repedt duplaszívós HF-et.
A két tökéletes, most megzavart egy kicsit, eddig szimplaszívóssal akartam, de elbizonytalanított.
Ötletelgetést szívesen veszem, pro és kontra. Gyakorlati tapasztalat előnyben.
1303LS
« Hozzászólás #53104 Dátum: 2011 Március 30, 18:53:37 »

Ötlet.
Hosszú váltó+vontatás viszonylag alacsony sebesség mellett nem megy a hűtés rovására?
 Huh
Majd kiderül.
Egyenlőre ettől félek a legkevésbé.
Most 1.2-es motorral a 70km/h könnyed fél gázzal megvan sík úton. Szerintem olyankor termel a motor kb 25+LE-t. Nem hinném, hogy gondot okozna az ezzel járó hőtermelés.
Annyi hiányzik, hogy a fennmaradó elméleti 9LE (34-25) már semmire sem elég, illetve ebben a tartományban mozogva már erőlködik a motor.
4 rácsos géptetővel sok 10km-en keresztül 110km/h-val haladva mindig csak kézmeleg a motorháztető, de még a hengerek lemez burkolatára is ráteszem a kezem kis időre.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53103 Dátum: 2011 Március 30, 18:50:25 »

spar (pre67) lökhárítónál a tartókonzol teljesen vízszintesen jön ki a homlokfalon?
Elméletileg.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53102 Dátum: 2011 Március 30, 18:49:49 »

Akkor ugyis 3. Roll Eyes
Mondjuk 100 km-en keresztül?

Bácsi Győző
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #53101 Dátum: 2011 Március 30, 18:44:12 »

spar (pre67) lökhárítónál a tartókonzol teljesen vízszintesen jön ki a homlokfalon?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #53100 Dátum: 2011 Március 30, 18:43:22 »

Ötlet.
Hosszú váltó+vontatás viszonylag alacsony sebesség mellett nem megy a hűtés rovására?
 Huh
Akkor ugyis 3. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53099 Dátum: 2011 Március 30, 18:41:43 »

Nem tudom eldönteni, hogy milyen HF-el rakjam össze az 1,6-os motort.
Kompressziót egy hajszálnyit akarok növelni, gyári vezérműtengely és 34PICT-3 karbi lesz rajta.
A cél, hogy 70-80-as tempónál legyen benne erő bőven a lakókocsi húzás miatt. Esetleg hosszú váltót is tennék bele, de ha ennél a tempónál érezhetően gyengébb lesz akkor visszakerül a rövid. Szólóban 120-130-nál gyorsabban nem akarok menni vele, mint utazó tempó, normális fogyasztás mellett.
Találtam 2db tökéletes és 2db szinte észrevehetetlenül repedt duplaszívós HF-et.
A két tökéletes, most megzavart egy kicsit, eddig szimplaszívóssal akartam, de elbizonytalanított.
Ötletelgetést szívesen veszem, pro és kontra. Gyakorlati tapasztalat előnyben.
Ötlet.
Hosszú váltó+vontatás viszonylag alacsony sebesség mellett nem megy a hűtés rovására?
 Huh

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53098 Dátum: 2011 Március 30, 18:37:51 »

Lehet, hogy a nyelestengely rögzítő kis hüvely lecsúszott a tengelyről.

Könnyű javítani, visszatenni, de a difit ki kell venni. (váltót is a kocsiból)
Köszönet!

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #53097 Dátum: 2011 Március 30, 18:19:33 »

Nem tudom eldönteni, hogy milyen HF-el rakjam össze az 1,6-os motort.
Kompressziót egy hajszálnyit akarok növelni, gyári vezérműtengely és 34PICT-3 karbi lesz rajta.
A cél, hogy 70-80-as tempónál legyen benne erő bőven a lakókocsi húzás miatt. Esetleg hosszú váltót is tennék bele, de ha ennél a tempónál érezhetően gyengébb lesz akkor visszakerül a rövid. Szólóban 120-130-nál gyorsabban nem akarok menni vele, mint utazó tempó, normális fogyasztás mellett.
Találtam 2db tökéletes és 2db szinte észrevehetetlenül repedt duplaszívós HF-et.
A két tökéletes, most megzavart egy kicsit, eddig szimplaszívóssal akartam, de elbizonytalanított.
Ötletelgetést szívesen veszem, pro és kontra. Gyakorlati tapasztalat előnyben.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53096 Dátum: 2011 Március 30, 17:53:35 »

Valaki mondja már meg, mi a nyavalyáért ugrik ki a nyelestengely a váltóból?
Tegnap a szokásos 10 perc helyett két óra hosszat műtöttük kifele a motort, mert nem tudtam leakasztani a kuplungot a tengelyről..
Javításról is lehet írni, meg ha van valakinek váltója, arról is.

Lehet, hogy a nyelestengely rögzítő kis hüvely lecsúszott a tengelyről.

Könnyű javítani, visszatenni, de a difit ki kell venni. (váltót is a kocsiból)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53095 Dátum: 2011 Március 30, 17:52:55 »

Az újról a fekete festéket minek levakarni, az nem védőrétehnek van fent?
De, vedoreteg. Hogy megvedje a legyektol, amig hozzadkerul ... :-)
Allitolag nagyon silany annak a minosege, mindenki azt mondja (lakatosok, fenyezok is), hogy azt le kell szedni rola es normalisan lealapozni fenyezes elott.
Sajat tapasztalatom is ez, konkretan megjelentek a rozsdafoltok a frissen vasarolt, utangyartott, fekete reteggel bevont elemeken.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #53094 Dátum: 2011 Március 30, 17:50:38 »


Neked is köszönöm!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #53093 Dátum: 2011 Március 30, 17:50:18 »

Ha használt akkor :

Ro55 aztán lemosás (van más anyag is, én így szoktam)
Kétkomponensű alapozó ( ez fontos! )
Alvázvédelem igény szerint ( Body részemről , ha fested akkor fényezhető)

Ha új akkor a Ro55 nem kell. de akkor is le kell vakarni a fekete festéket teljesen.

belülről ugyanez.

Szivacsos anyagot - nedvszívó -  ne használj, mert ha egyszer beázik -elég egy ablakon beesőzápor is - akkor nem szárad ki. A bitumenes lapok jók, kicsit nyáron büdösek az első évben.


Köszönöm az infókat!

Az újról a fekete festéket minek levakarni, az nem védőrétehnek van fent?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53092 Dátum: 2011 Március 30, 16:33:12 »

Valaki mondja már meg, mi a nyavalyáért ugrik ki a nyelestengely a váltóból?
Tegnap a szokásos 10 perc helyett két óra hosszat műtöttük kifele a motort, mert nem tudtam leakasztani a kuplungot a tengelyről..
Javításról is lehet írni, meg ha van valakinek váltója, arról is.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 683 684 685 686 687 [688] 689 690 691 692 693 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.215 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.