www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 08:23:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 682 683 684 685 686 [687] 688 689 690 691 692 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13162417 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53155 Dátum: 2011 Március 31, 20:12:05 »

És a fúvókák mérete?Azzal mi van?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53154 Dátum: 2011 Március 31, 20:10:12 »

0.05 micsoda? biztos ott mérted, amikor legjobban nyitva van?
0.4mm-nek kéne lenni
Pont így emlékszem én is,de mondom lehet egy nullára nem emlékszem.... ;DBasszus!

Igaz én úgy mértem,hogy lassan forgattam az ékszíjtárcsát,és mikor a legjobban kiemelt,akor tettem közé a hézagmérőt.Az 1 készletem van,de úgy volt írva rá,hogy 0.05 Embarrassed

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #53153 Dátum: 2011 Március 31, 20:06:52 »


Ma szétszedtem megmértem a megszakító hézagot,és a 0,05-ös hézagmérő épp hogy befért
a karbit is szétszedtem
0.05 micsoda? biztos ott mérted, amikor legjobban nyitva van?
0.4mm-nek kéne lenni
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53152 Dátum: 2011 Március 31, 20:06:12 »

Csináltam képeket a bovdenről Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53151 Dátum: 2011 Március 31, 19:59:50 »

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=category&id=16&Itemid=35

Ez a link nekem nem jó,mert Solex 30pict-2 a karbim.
Fúvókák pedig 125,tűszelepnél 150.es,úszóház alján viszont 125-ös.De van egy másik ugyanilyen karburátorom,aminek az úszóház aljában 112-es.Nem ez volt nagy előtte? Roll EyesÚszó nem lukas,az bizti. Undecided

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53150 Dátum: 2011 Március 31, 19:56:07 »

Egy ötlet:
Próbaképpen vedd ki a kis gyorsítópipát a karbi tetején és nézd meg, hogy ha meghúzod a gázkart, kinyomja-e a pipa helyén a benzint. Ha igen akkor a pipát fújd ki és egy vékony dróttal óvatosan pucold ki (nekem egy kis szmötyi volt benne ami, mint visszacsapószelep funkcionált. Amikor jött a benzin eldugaszolta a csövet.) A gyorsító rudazata nem tudom neked milyen, de az is lehet, hogy nincs jól beállítva és nem nyom elég naftát. Próbáld ki azt, hogy beindítod a motort és nagyon finoman húzod a gázt. Ha így veszi a fordulatot, akkor próbáld meg azt, hogy hirtelen ráhúzod a gázt és ha ekkor lehörög akkor nem megy a gyorsító.
Gyorsító pipa akkora nyomással nyomja a benyát,hogy kilikad a torok alja Grin

Lassan is veszi szépen a fordulatot,meg ha gyórsan ráhuzom a gázt akkor is.De ha fent tartom magas fordulaton,egyre rosszabb,és elmennek a lovak.

Viszont:

Ma szétszedtem megmértem a megszakító hézagot,és a 0,05-ös hézagmérő épp hogy befért
a karbit is szétszedtem

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53149 Dátum: 2011 Március 31, 15:12:14 »

Köszi!Megpróbálom a hézagot megmérem,Gyertyapipákat lehúzom,Csak félek tőle,mert lehet megcsíp.Tengelyek talán nem lógnak,meg trutyis sem lehet,mert magam pucoltam ki a belsejét.Fúvókák amivel mentek előtte az van benne nem cseréltem semmit.
Egy ötlet:
Próbaképpen vedd ki a kis gyorsítópipát a karbi tetején és nézd meg, hogy ha meghúzod a gázkart, kinyomja-e a pipa helyén a benzint. Ha igen akkor a pipát fújd ki és egy vékony dróttal óvatosan pucold ki (nekem egy kis szmötyi volt benne ami, mint visszacsapószelep funkcionált. Amikor jött a benzin eldugaszolta a csövet.) A gyorsító rudazata nem tudom neked milyen, de az is lehet, hogy nincs jól beállítva és nem nyom elég naftát. Próbáld ki azt, hogy beindítod a motort és nagyon finoman húzod a gázt. Ha így veszi a fordulatot, akkor próbáld meg azt, hogy hirtelen ráhúzod a gázt és ha ekkor lehörög akkor nem megy a gyorsító.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53148 Dátum: 2011 Március 31, 15:04:02 »

ok Smiley
persze, mindent lehet, csak inkább a többi legyen jó, akkor nem kell kendácsolással kompenzálni.
ja és a karbi tengelyei ne lógjanak (nagyon)
Köszi!Megpróbálom a hézagot megmérem,Gyertyapipákat lehúzom,Csak félek tőle,mert lehet megcsíp.Tengelyek talán nem lógnak,meg trutyis sem lehet,mert magam pucoltam ki a belsejét.Fúvókák amivel mentek előtte az van benne nem cseréltem semmit.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #53147 Dátum: 2011 Március 31, 13:15:35 »

nemerről volt szó  Wink Kiss
ok Smiley
persze, mindent lehet, csak inkább a többi legyen jó, akkor nem kell kendácsolással kompenzálni.
ja és a karbi tengelyei ne lógjanak (nagyon)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53146 Dátum: 2011 Március 31, 13:11:10 »

csak minek
nemerről volt szó  Wink Kiss

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #53145 Dátum: 2011 Március 31, 13:09:42 »

de.
csak minek
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53144 Dátum: 2011 Március 31, 13:08:31 »

azt nem is lehet állítani.
e
de.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #53143 Dátum: 2011 Március 31, 13:07:22 »

sok benzinre gyanakodok,de azt mi szabályozza?mert az úszószinten nem láttam állítási lehetőséget.
azt nem is lehet állítani.
esetleg túl nagy a főfúvóka, vagy csak simán valami kosz van valamelyik, pl levegőfúvóka előtt.. vagy 100 más dolog..
vagy a generál után nem lett tökéletesre beállítva.

de elsőre kéne egy szelephézag állítás, aztán megszakítóhézag állítás és végül karbiállítás a fúvókák tisztításával szerintem.
itt találsz leírást a karbihoz:
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=category&id=16&Itemid=35
a váci bogarasok oldalán meg még többet mindenhez elvileg:
http://www.bogarklub-vac.at.hu/
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53142 Dátum: 2011 Március 31, 13:06:20 »

sok benzinre gyanakodok,de azt mi szabályozza?mert az úszószinten nem láttam állítási lehetőséget.
járó motornál egyesével húzd le a gyertyapipákat ,nagyon szép járású gyenge motor tipikus 3henger , vagy elment a mexakítóhézag  ha a karbiban trutymó úszkálna az alapjárat halna meg leghamarabb.... nem ördöngősség egy csomó ember megtanulja 30év alatt Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53141 Dátum: 2011 Március 31, 12:53:52 »

szelephézag, gyújtás, megszakítóhézag jó?
karbiban fúvókaméretek gyáriak? nem lehet hogy sok benzint kap?
sok benzinre gyanakodok,de azt mi szabályozza?mert az úszószinten nem láttam állítási lehetőséget.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53140 Dátum: 2011 Március 31, 12:53:01 »

szelephézag, gyújtás, megszakítóhézag jó?
karbiban fúvókaméretek gyáriak? nem lehet hogy sok benzint kap?
Az a helyzet,hogy eddig nem foglalkoztam a motorral,mert mikor le lett állítva végleg tíz évvel ezelőtt,tehát állt 8 évet mozdulatlanul,aztán mikor hozzám került be lett nagy nehezen indítva,azóta állt,de egy fél éve rendszeresen ment a motorja,hiszen mozgattam az udvarban(nem kicsi udvar).Nem csak beindítottam,hiszen a gyertyáknak az nem jó.hanem fél órát hagytam járni.

Mikor végleg félretették,előtte volt motor generál két éve..Így azt gondoltam hogy jó.az udvarban jó is volt.de az úton,ahol meg kellett volna mutatni ott szarul viselkedik. Undecided

Hogy jók-e a beállítások?Fogalmam sincs.De ha őszinte akarok lenni,nem szereltem bogár motor ennyire mélyen belemenve.
Szelepfedelet leveszem,ami már lehet 15 éve nem volt bántva,több kárt csinálok mint hasznot.
Megszakító hézagot megmérem,gyújtása Hát ::)Nem bántottam rajta semmit,de szerintem nem durrog egyenletes.... Undecided

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #53139 Dátum: 2011 Március 31, 11:37:20 »

Nekem a Narancs bogaramon,szintén hiányos volt a csappantyú mozgatása,fixre volt kötve,csak meleg levegőt kapott allulról.
2004-ben,mielőtt felmentem vele a rajzásra,nem hagyott nyugodni a dolog,féltem,hogy autópályán hátha megsül a motorom,felhívtam a Szepes Gabit,hogy mit tanácsol Ő.Azt mondta állítsam fixre,hogy csak meleg levegőt kapjon,a motor nem tud megsülni,sőt a hosszú szívócső miatt még jobb is neki,és legalább nem lesznek gondajaim,hogy nincs rendes alapjárat meg hasonlók.Én átállítottam,és észrevehetően jobban viselkedik a motor.

A papírfilteres szűrőházon ez úgy van megoldva, (mint sok későbbi típuson is) hogy csak akkor vált a csappantyú hidegre, ha a gázpedált teljesen lenyomjuk. Egyébként mindig meleg levegőt szív a motor.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #53138 Dátum: 2011 Március 31, 10:37:21 »

Azt hiszem a karbi körül lesz a gond,esetleg gyertya.Reggel csak azért felkeltem hajnali 4-kor,hogy megpróbáljam műszaki nélküli bogaram de nem akart menni.
Észrevételek:
Lebökőt,ha gyorsulni akartam.Az úszószintet ezeknél nem is lehet állítani,felújítva készletből volt,így membránok jók,szívató bimetál rendben,alapjárat egyenletes,nem durrog,ha a levegőcsavart behajtom megáll,tehát falsot nem szív.

Miért nem megy? Undecided
szelephézag, gyújtás, megszakítóhézag jó?
karbiban fúvókaméretek gyáriak? nem lehet hogy sok benzint kap?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53137 Dátum: 2011 Március 31, 10:22:14 »

Azt hiszem a karbi körül lesz a gond,esetleg gyertya.Reggel csak azért felkeltem hajnali 4-kor,hogy megpróbáljam műszaki nélküli bogaram de nem akart menni.
Észrevételek:
Lebökőt,ha gyorsulni akartam.Az úszószintet ezeknél nem is lehet állítani,felújítva készletből volt,így membránok jók,szívató bimetál rendben,alapjárat egyenletes,nem durrog,ha a levegőcsavart behajtom megáll,tehát falsot nem szív.

Miért nem megy? Undecided

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53136 Dátum: 2011 Március 31, 10:17:53 »

Nekem a Narancs bogaramon,szintén hiányos volt a csappantyú mozgatása,fixre volt kötve,csak meleg levegőt kapott allulról.
2004-ben,mielőtt felmentem vele a rajzásra,nem hagyott nyugodni a dolog,féltem,hogy autópályán hátha megsül a motorom,felhívtam a Szepes Gabit,hogy mit tanácsol Ő.Azt mondta állítsam fixre,hogy csak meleg levegőt kapjon,a motor nem tud megsülni,sőt a hosszú szívócső miatt még jobb is neki,és legalább nem lesznek gondajaim,hogy nincs rendes alapjárat meg hasonlók.Én átállítottam,és észrevehetően jobban viselkedik a motor.
Én viszont pont úgy tudom,hogy ha állandó meleg levegőt szív be,az nem tesz jót a motornak,főleg ha közel maximumon fordulaton  is van használva.Leírtak alapján pl jobban melegszik.Régen halottam olyant is,hogy a szelepeknek sem tesz jót.Azért a kipufogó fölé van ám helyezve a harmonika cső vége.Esetleg fix télen meleg,nyáron hidegre állítani.Úgy még oké.

Nekem is ha leveszem a rugós bovdenvéget,Önsúlyosként mozog,beáll meleg levegőre.Úgy tudom mindkét variáció volt.
De a bovden szerintem nem nagy vaszisz Roll Eyes

0.8-as co drót,alul fixre rögzíteni,felül pedig egy toldóval megfelelő (itt a hangsúly) erősségű rugót ráfogatni stabilan a drót végére.(erre van megfelelő megoldás,akár egy villany vezeték közösítésére/toldására való csoki)  rugó utolsó két karikája kihajt,és beakaszt a zsalu karjára.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #53135 Dátum: 2011 Március 30, 23:03:21 »

Így teszek, köszi. És leszarom a bovdent. (Majd rákötök valamit Evil)
Nekem a Narancs bogaramon,szintén hiányos volt a csappantyú mozgatása,fixre volt kötve,csak meleg levegőt kapott allulról.
2004-ben,mielőtt felmentem vele a rajzásra,nem hagyott nyugodni a dolog,féltem,hogy autópályán hátha megsül a motorom,felhívtam a Szepes Gabit,hogy mit tanácsol Ő.Azt mondta állítsam fixre,hogy csak meleg levegőt kapjon,a motor nem tud megsülni,sőt a hosszú szívócső miatt még jobb is neki,és legalább nem lesznek gondajaim,hogy nincs rendes alapjárat meg hasonlók.Én átállítottam,és észrevehetően jobban viselkedik a motor.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53134 Dátum: 2011 Március 30, 22:53:10 »

Mert szerintem volt többféle változat,volt önsúlyos,és volt bowdenes.
De már írtam,ha jót akarsz,akkor állítsd fixre,hogy csak meleglevegőt szívjon a motorod.
Így teszek, köszi. És leszarom a bovdent. (Majd rákötök valamit Evil)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #53133 Dátum: 2011 Március 30, 22:48:20 »

De akkor minek lenne bovden, ha önsúlyos...
Mert szerintem volt többféle változat,volt önsúlyos,és volt bowdenes.
De már írtam,ha jót akarsz,akkor állítsd fixre,hogy csak meleglevegőt szívjon a motorod.
1303LS
« Hozzászólás #53132 Dátum: 2011 Március 30, 21:54:55 »

Nem tennék ebbe hosszúváltót, pont a vontatás miatt.

Az én 1.6-osom a callookerben szimplaszívós fejjel, rövidváltóval úgy ment (és megy is) 140-et, mint a huzat, igaz duplakarbival.
A HF-re mondjál valamit.
Mondjuk most (lefekvés előtt) a dupla mellett vagyok.
Aztán ki tudja mire kelek.  Cheesy
A Te 1.6-osodban nem gyári a tengely?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53131 Dátum: 2011 Március 30, 21:50:42 »

Nem tudom eldönteni, hogy milyen HF-el rakjam össze az 1,6-os motort.
Kompressziót egy hajszálnyit akarok növelni, gyári vezérműtengely és 34PICT-3 karbi lesz rajta.
A cél, hogy 70-80-as tempónál legyen benne erő bőven a lakókocsi húzás miatt. Esetleg hosszú váltót is tennék bele, de ha ennél a tempónál érezhetően gyengébb lesz akkor visszakerül a rövid. Szólóban 120-130-nál gyorsabban nem akarok menni vele, mint utazó tempó, normális fogyasztás mellett.
Találtam 2db tökéletes és 2db szinte észrevehetetlenül repedt duplaszívós HF-et.
A két tökéletes, most megzavart egy kicsit, eddig szimplaszívóssal akartam, de elbizonytalanított.
Ötletelgetést szívesen veszem, pro és kontra. Gyakorlati tapasztalat előnyben.

Nem tennék ebbe hosszúváltót, pont a vontatás miatt.

Az én 1.6-osom a callookerben szimplaszívós fejjel, rövidváltóval úgy ment (és megy is) 140-et, mint a huzat, igaz duplakarbival.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #53130 Dátum: 2011 Március 30, 21:37:47 »

Ki tudna nekem segíteni abban, hogy milyen, vagy mik voltak a bogár szerszámkészleteiben. Hanyas kulcsok voltak, és mibe tartották. Voltak-e csavarhúzók? 1956-os modelévhez kéne, de 1970-től is érdekel. Sőt 1936-tól 1975-ig. Mivel nem láttam még eredeti szerszámkészletet, nagyon kiváncsi lennék egyre.
hátha ezek a hirdetések segítenek:
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/search.php?submit=yes&type=text&keywords=hazet
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53129 Dátum: 2011 Március 30, 21:29:52 »

Képet csinálok,ha el nem felejtem,de még szólj rám privibe .Lehet volt rugó,csak letörött.Viszont létezik olyan is,ami önsujos,és csak nagyobb fordulaton ál át a hideg oldalra,de a motor hütésének is jót tesz ebben az esetbe.Ami azt jelenti,hogy jobban is meólegszik,ha állandó meleg levegőt szív.Speciál nekem működik a csapantyú,de nincs fent harmonika a meleglevegő beszívásához. Wink
Ez megint csak logikus és az enyém tud is így működni. Alapból zárva és amikor nő a fordulat, elvileg nyithat a csappanytú. A harmonikacső meg rá van kötve és meleg levegőt szállít a motortól. De akkor minek lenne bovden, ha önsúlyos...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #53128 Dátum: 2011 Március 30, 21:26:12 »

Ki tudna nekem segíteni abban, hogy milyen, vagy mik voltak a bogár szerszámkészleteiben. Hanyas kulcsok voltak, és mibe tartották. Voltak-e csavarhúzók? 1956-os modelévhez kéne, de 1970-től is érdekel. Sőt 1936-tól 1975-ig. Mivel nem láttam még eredeti szerszámkészletet, nagyon kiváncsi lennék egyre.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #53127 Dátum: 2011 Március 30, 21:00:55 »

Szerintem nyomatékban nem rosszabb a szimpla szívós, fordulaton már igen. Rövid váltó szimpla szívós fej nem biztos, hogy megy 130-at.

F2-es 1.6 motor szimplaszívós eredeti hengerfej, hosszúváltó. Szereti a 130-at.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #53126 Dátum: 2011 Március 30, 20:57:58 »

Speciál nekem működik a csapantyú,de nincs fent harmonika a meleglevegő beszívásához. Wink
Rohadt drága a harmonikacső, add nekem a bovdent.  Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #53125 Dátum: 2011 Március 30, 20:55:48 »

Biztos MZ/X küldte "Gézának".

"F"es motor valahol 4200 körül adja le a legnagyobb teljesítményét, ha jól emlékszem ez rövidváltóval van valahol 130 környékén. Az áttételezést pedig nem a legnagyobb teljesítménycsúcsra szokták tervezni, szóval kicsit túlforogva egy "F"-es valahol 130-140 között tudhat.
100%-os motort feltételezve.
Az én motorom 3600-on van a csúcson.  Grin Gyári adat.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53124 Dátum: 2011 Március 30, 20:51:40 »

Köszi. Tudnatok erről fotót küldeni, h hogyan kell kinéznie? Ha nincs a bovden rögzítve és a csappantyúra csak a gravitáció hat és zárja, az okozhat gondot?
Képet csinálok,ha el nem felejtem,de még szólj rám privibe .Lehet volt rugó,csak letörött.Viszont létezik olyan is,ami önsujos,és csak nagyobb fordulaton ál át a hideg oldalra,de a motor hütésének is jót tesz ebben az esetbe.Ami azt jelenti,hogy jobban is meólegszik,ha állandó meleg levegőt szív.Speciál nekem működik a csapantyú,de nincs fent harmonika a meleglevegő beszívásához. Wink

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #53123 Dátum: 2011 Március 30, 20:46:49 »

Biztos MZ/X küldte "Gézának".

Karesz haverom autójában most egy mezei "F"-es 100%-os motor van. 130-nál meggyőzően van még tartalék benne a porsche váltó 4. fokozatában 5.- ben meg még sokat megy. Az "F" es meg ugye szimpla és 1,3-as.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #53122 Dátum: 2011 Március 30, 20:28:54 »

Köszi. Tudnatok erről fotót küldeni, h hogyan kell kinéznie? Ha nincs a bovden rögzítve és a csappantyúra csak a gravitáció hat és zárja, az okozhat gondot?
Valami rugóval vagy gumival rögzítsd úgy azt a csappantyút,hogy csak allulról tudjon a motorod meleg levegőt szívni.Előbb bemelegszik,nem lesznek alapjárat problémáid.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53121 Dátum: 2011 Március 30, 20:24:36 »

Így van!Ott azt a kart a termosztát mozgatja,oda simán a bovdent csavarral kell felfogatni.A légszűrő szívó csonkján van egy hely ahova a bovden külső részét fogatod fixre 1 lemezcsavarral,a bovden huzal vége rugósra végződik,az megy a csappantyúra ami kötelező,ki ne hagyjad,mert széttéphet valamit,vagy deformálódik ha rosszul van beállítva.
Nekem nincs rugó a bovdenszál végén..  Huh

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53120 Dátum: 2011 Március 30, 20:22:21 »

Így van!Ott azt a kart a termosztát mozgatja,oda simán a bovdent csavarral kell felfogatni.A légszűrő szívó csonkján van egy hely ahova a bovden külső részét fogatod fixre 1 lemezcsavarral,a bovden huzal vége rugósra végződik,az megy a csappantyúra ami kötelező,ki ne hagyjad,mert széttéphet valamit,vagy deformálódik ha rosszul van beállítva.
Köszi. Tudnatok erről fotót küldeni, h hogyan kell kinéznie? Ha nincs a bovden rögzítve és a csappantyúra csak a gravitáció hat és zárja, az okozhat gondot?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53119 Dátum: 2011 Március 30, 19:42:54 »

Hát én mikor kiértem a múltkor (dec eleje) Münchenbe, hideg volt, de egy rántottát meg tudtam volna sütni a motorháztetőn. Igaz odaáig nyélgáz, ami kifért az ment is.  Evil
Az enyém meg összeépült készre,már a műszakin gondolkodom,de próbakörön csalódtam,mert a partot nem nagyon akarta bírni.Pedig szépen indul,alapjárat jó,vagyis egyenletes,nem durrog vissza túráztatás után sem,de terhelés alatt mégsem jó.Mondjuk most jelre tettem a szívatót,Mert ha magas fordulaton tartottam,inkább lehörgött,meg a levegőn is állítottam.


Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53118 Dátum: 2011 Március 30, 19:38:01 »

A szívócső mögött megbújva ott lapul egy kis kallantyú. Oda kell feleszkábálni. Ha nagyon nem kell akkor a bovdenes részt add nekem.  Cheesy
Így van!Ott azt a kart a termosztát mozgatja,oda simán a bovdent csavarral kell felfogatni.A légszűrő szívó csonkján van egy hely ahova a bovden külső részét fogatod fixre 1 lemezcsavarral,a bovden huzal vége rugósra végződik,az megy a csappantyúra ami kötelező,ki ne hagyjad,mert széttéphet valamit,vagy deformálódik ha rosszul van beállítva.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #53117 Dátum: 2011 Március 30, 19:35:54 »

Majd kiderül.
Egyenlőre ettől félek a legkevésbé.
Most 1.2-es motorral a 70km/h könnyed fél gázzal megvan sík úton. Szerintem olyankor termel a motor kb 25+LE-t. Nem hinném, hogy gondot okozna az ezzel járó hőtermelés.
Annyi hiányzik, hogy a fennmaradó elméleti 9LE (34-25) már semmire sem elég, illetve ebben a tartományban mozogva már erőlködik a motor.
4 rácsos géptetővel sok 10km-en keresztül 110km/h-val haladva mindig csak kézmeleg a motorháztető, de még a hengerek lemez burkolatára is ráteszem a kezem kis időre.
Hát én mikor kiértem a múltkor (dec eleje) Münchenbe, hideg volt, de egy rántottát meg tudtam volna sütni a motorháztetőn. Igaz odaáig nyélgáz, ami kifért az ment is.  Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #53116 Dátum: 2011 Március 30, 19:31:18 »

Nincs.  Huh
A szívócső mögött megbújva ott lapul egy kis kallantyú. Oda kell feleszkábálni. Ha nagyon nem kell akkor a bovdenes részt add nekem.  Cheesy
Oldalak: 1 ... 682 683 684 685 686 [687] 688 689 690 691 692 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.