www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 23:23:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 679 680 681 682 683 [684] 685 686 687 688 689 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14871061 alkalommal)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53291 Dátum: 2011 április 04, 21:07:34 »

Az avatarodból nem tudom megállapítani, hogy milyen bogarad van, de ha véletlen a felsőbb kategóriákban utaznál (hosszó torziós) ott tök egyszerűen be tudod lőni.
A fedél alsó hátsó csavarját a már betett, de még fel nem emelt (helyére be nem pattintott) "pengétől" éppen hogy be tudod csavarni akkor pont jó lesz a magasságod.
A penge ütközőjétől nyugalmi helyzetben 1cm-re lelógó (ezt még akár kézzel is felkapatod az ötközőjére) épp, hogy fel fog ülni a gumibakra.
Na e-között a két pont között variálj, a legfontosabb, hogy egyforma legyen a két oldal.
Rövid torziós bogárnál más lehet, azt nem tudom.
Enyémet a múlt héten emeltem.  Wink
Az avatarom a munkámhoz kapcsolódik, a bogár a hobbim  Roll Eyes
Lehet hogy kicsit tudatlannak tűnök de mi a hosszú torzió és a rövid torzió?
67 évvégi, 68-as modellévű bogárka, nedves féltengellyel.
Ezesetben  kivitelezhető amit leírtál?
 

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53290 Dátum: 2011 április 04, 21:06:08 »

Amíg nem melegszik fel a gépem picit,valami a kuplung körül nyikorog,vagy szól stb..Ha benyomom a kuplungot elhagalgat(nem mindig)de ha ráengedem,akkor szól.Később 4-5 perc után megszűnik mi ez?
A váltónál nekem is szokta csinálni hideg olajjal. Mérhetetlen nyugalommal hallgatom már 13. éve. Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #53289 Dátum: 2011 április 04, 20:27:55 »

Köszi.
Ez az az eset amikor már túlbonyolítjuk a dolgokat és a legegyszerűbb, ám hatásos megoldás eszünkbe sem jut.  Tongue
Az avatarodból nem tudom megállapítani, hogy milyen bogarad van, de ha véletlen a felsőbb kategóriákban utaznál (hosszó torziós) ott tök egyszerűen be tudod lőni.
A fedél alsó hátsó csavarját a már betett, de még fel nem emelt (helyére be nem pattintott) "pengétől" éppen hogy be tudod csavarni akkor pont jó lesz a magasságod.
A penge ütközőjétől nyugalmi helyzetben 1cm-re lelógó (ezt még akár kézzel is felkapatod az ötközőjére) épp, hogy fel fog ülni a gumibakra.
Na e-között a két pont között variálj, a legfontosabb, hogy egyforma legyen a két oldal.
Rövid torziós bogárnál más lehet, azt nem tudom.
Enyémet a múlt héten emeltem.  Wink
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #53288 Dátum: 2011 április 04, 19:43:33 »

az Anulla és az AB között semmi különbség van :-)

amit én szétbontottam A0-nak vélt de utóbb kiderült AO-s váltót, abban 0.89-es negyedik fokozat volt, a többi fokozat meg a diffi ugyanaz volt mint a rövidnek

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53287 Dátum: 2011 április 04, 18:05:04 »

Ez a két fajta kuplungszerkezet kompatibilis egymással? Úgy értem hogy kinyomócsapágyuk megegyezik?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>


az alsó csak a vezetett csapágyashoz jó.
a felső mindkettőhöz.

a csapágy, ha jól tudom, ugyanolyan mind a kettőben.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53286 Dátum: 2011 április 04, 17:59:17 »

azt hiszem igen
Majd egyszer meg kell bontani.
Nekem most kell, mert kínai fütykösnyit jár ki-be.
Úgy egy évnyit cincogott, csak üresben.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53285 Dátum: 2011 április 04, 17:56:12 »

A kettő nem függ össze szvsz. Nem folyik túl a karbid és jól beáztatja a gyertyát?
Kondi nem lehet szar?
A kondi, ha szar, el sem indul.

Bácsi Győző
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #53284 Dátum: 2011 április 04, 17:55:49 »

Ez a két fajta kuplungszerkezet kompatibilis egymással? Úgy értem hogy kinyomócsapágyuk megegyezik?



Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53283 Dátum: 2011 április 04, 17:24:32 »

azt hiszem igen
az egy nyelestengely csapágy nem kell vele foglalkozni  lehet csak a kosara vagy mi a bánat cincog ! egész nyáron csendbe van  ha jön a hűvös cincog, bemelegszik  csendbe van, és menetközben is csendbe van  jobb az ilyet nem bolygatni   Grin ha cserélsz benne bele való hígabb olajat akkor 2hétig csendbe lesz  Roll Eyes

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53282 Dátum: 2011 április 04, 16:31:41 »

de csak üresben?
azt hiszem igen

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53281 Dátum: 2011 április 04, 16:22:55 »

A rövid nem AO ("O" betű)?
Az A0 ("nulla") és az AB közötti különbség érdekelne.
az Anulla és az AB között semmi különbség van :-)

Beirtam a reszletes keresobe, hogy "torzio" es usernevhez meg "xoyox". Nem nagy varazslat ...
ez nem lett kirakva a főoldalra valamikor?

Amíg nem melegszik fel a gépem picit,valami a kuplung körül nyikorog,vagy szól stb..Ha benyomom a kuplungot elhagalgat(nem mindig)de ha ráengedem,akkor szól.Később 4-5 perc után megszűnik mi ez?
kinyomócsapágy szaga van a dolognak

Novemberben szar volt a gyújtása a bogárnak, szerintem 2 henger járt csak, kb. 20 literes volt a fogyasztása. A múlthéten kicseréltük a gyújtáselosztó fedelet, mert már be volt sülve, a rotort, mert az is totál kipurcant és a gyújtókábeleket, mert olyan kemények voltak, mint a kő. Beállítottuk a gyújtást, pénteken szépen járt, de estére ismét kicsit gyengébb volt. Szombat reggel ismét minden rendben, majd délután ismét totál elment az erő, 50-nél többel nem bírt menni. Az, hogy sok benzint kap az tuti, mert olyan benzinszagú, mint egy tartálykocsi, ez okozhatja, hogy elmegy a gyújtás? Vagy mi lehet a gond? Köszi!
ha hol jó hol nem jó, az valószínűleg gyújtás.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53280 Dátum: 2011 április 04, 16:13:28 »

Novemberben szar volt a gyújtása a bogárnak, szerintem 2 henger járt csak, kb. 20 literes volt a fogyasztása. A múlthéten kicseréltük a gyújtáselosztó fedelet, mert már be volt sülve, a rotort, mert az is totál kipurcant és a gyújtókábeleket, mert olyan kemények voltak, mint a kő. Beállítottuk a gyújtást, pénteken szépen járt, de estére ismét kicsit gyengébb volt. Szombat reggel ismét minden rendben, majd délután ismét totál elment az erő, 50-nél többel nem bírt menni. Az, hogy sok benzint kap az tuti, mert olyan benzinszagú, mint egy tartálykocsi, ez okozhatja, hogy elmegy a gyújtás? Vagy mi lehet a gond? Köszi!
A kettő nem függ össze szvsz. Nem folyik túl a karbid és jól beáztatja a gyertyát?
Kondi nem lehet szar?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #53279 Dátum: 2011 április 04, 16:11:42 »

Novemberben szar volt a gyújtása a bogárnak, szerintem 2 henger járt csak, kb. 20 literes volt a fogyasztása. A múlthéten kicseréltük a gyújtáselosztó fedelet, mert már be volt sülve, a rotort, mert az is totál kipurcant és a gyújtókábeleket, mert olyan kemények voltak, mint a kő. Beállítottuk a gyújtást, pénteken szépen járt, de estére ismét kicsit gyengébb volt. Szombat reggel ismét minden rendben, majd délután ismét totál elment az erő, 50-nél többel nem bírt menni. Az, hogy sok benzint kap az tuti, mert olyan benzinszagú, mint egy tartálykocsi, ez okozhatja, hogy elmegy a gyújtás? Vagy mi lehet a gond? Köszi!

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53278 Dátum: 2011 április 04, 16:11:08 »

Beirtam a reszletes keresobe, hogy "torzio" es usernevhez meg "xoyox". Nem nagy varazslat ...
Köszi.
Ez az az eset amikor már túlbonyolítjuk a dolgokat és a legegyszerűbb, ám hatásos megoldás eszünkbe sem jut.  Tongue

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53277 Dátum: 2011 április 04, 15:31:06 »

Amíg nem melegszik fel a gépem picit,valami a kuplung körül nyikorog,vagy szól stb..Ha benyomom a kuplungot elhagalgat(nem mindig)de ha ráengedem,akkor szól.Később 4-5 perc után megszűnik mi ez?
de csak üresben?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53276 Dátum: 2011 április 04, 15:26:26 »

Amíg nem melegszik fel a gépem picit,valami a kuplung körül nyikorog,vagy szól stb..Ha benyomom a kuplungot elhagalgat(nem mindig)de ha ráengedem,akkor szól.Később 4-5 perc után megszűnik mi ez?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53275 Dátum: 2011 április 04, 14:53:39 »

Xoyox régebben beírta, hogy a torziót hogy lehet beállítani, hány ricnis kívül belül.
Azt szeretném kérdezni, hogy ezt hogyan lehet megtalálni, ha Ő már kiregelt?

Beirtam a reszletes keresobe, hogy "torzio" es usernevhez meg "xoyox". Nem nagy varazslat ...

En leirom neked, de csak rettentö tömören, es erthetöen, mert ezt az allitast lehet millimeterekre is kiszamitani !
tehat, hogy erthetö legyen :
1/ a kerek közeppontja es a Drehstab = azaz a torzios tengely közeppontja minden VW Bogarnal azonos , azaz 42 cm
( azert fogok cm-röl irni, mert különben szögmeröket hasznalnak pontosabb helyeken, ha mar faradt, öreg  a tengely... es cm-ben levezetve erthetöbb lesz, tudom vannak varazsszavakkal operalo, nepkabitok, akik most engem egy Technikai Vaddisznonak neveznenek, de leszarom Smiley--hidd el igy tök vilagos lesz ! )
2/ Igy az egesz kerülete, ha ezt körnek venned , (azaz körzövel kört irnal a közeppontok körül ) lenne 264 cm.
3/ a Torzios tengelyek belsö fogazasa  BELÜL ! 40 fogat szamlal, KIVÜL 44-et !
4/ Elmeletileg tehat ha csak belül tenned a tengely fogait egy - egy  foggal odebb, lenne lehetöseged 40 variatiora !
5/ ha a tengely külsö fogait teszed odebb , lehetne elmeletileg 44 lehetöseged .
6/ Ha az kör kerületeböl szamolnad ki az allitasi lehetösegedet, amit a 40 fog  odeballitasa adna, akkor tudnal 6,6 cm-t, oldalankent elerni 264/40 = 6,6 cm !
7/ ha a külös fogakat allitanad , akkor 264 / 44 = 6 cm. az allitasi lehetöseged.
8/ Rettenetesen vigyazz, ha kihuzod a tengelyt a helyeröl, es nem figyeled, maris 2 helyzettel odebb dugod vissza, es mar mas lesz a kocsi ket oldala közti ferdeseg okozta, földtöl valo tavolsag !
Ha huzod kifele lassan, allando feszültseggel csinald, es amikor kijött, erzed a felszabadult mozgast, azonnal probald visszadugni es a legelsö lehetösegnel nyomd befele  !

Na ennyi kesz

 Emelesnel:
a bal oldalit jobbra dugod egy - egy foggal, a jobb oldalnal ellenkezöleg . Logikus bitte schön Smiley)
Zsirozni ! nem elfelejteni !


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53274 Dátum: 2011 április 04, 14:44:39 »

Xoyox régebben beírta, hogy a torziót hogy lehet beállítani, hány ricnis kívül belül.
Azt szeretném kérdezni, hogy ezt hogyan lehet megtalálni, ha Ő már kiregelt?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53273 Dátum: 2011 április 04, 14:40:29 »

Hosszú-Rövid
Ha bővebben érdekel majd jön Stunt és aprólékosan, csavarjaikra bontva leírja a különbségeket.
A rövid nem AO ("O" betű)?
Az A0 ("nulla") és az AB közötti különbség érdekelne.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #53272 Dátum: 2011 április 04, 14:16:20 »

Mi a különbség az A0 és az AB-s váltó között?

Hosszú-Rövid
Ha bővebben érdekel majd jön Stunt és aprólékosan, csavarjaikra bontva leírja a különbségeket.
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 04, 14:19:58 írta tazoli49 »
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53271 Dátum: 2011 április 04, 13:47:27 »

Mi a különbség az A0 és az AB-s váltó között?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53270 Dátum: 2011 április 04, 13:35:12 »

az O betű kerekebb a 0 meg vékonyabb.
toljál fotót.
Fotó este.
Gyertya ki, és már könnyebb is tekerni. Szerintem úgyis ráfér egy tavaszi pucolás a gyertyákra, vagy egy új garnitúra a paripának.. Wink
600km van benne......... Roll Eyes
Akkor kicsit nehezebb tekerni, de a nyelestengellyel egyutt forog az also ekszijtarcsa ... ergo ugyanott vagy. Roll Eyes
Tudtam, hogy lesz megoldás!  Cheesy

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
RNIE
« Hozzászólás #53269 Dátum: 2011 április 04, 12:50:46 »

Typ4-re a duplakarbik helyett érdemes felbarkácsolni egy központit?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53268 Dátum: 2011 április 04, 12:11:15 »

Ennek eldöntése elég nehéz...... Hogyan lehet ezt eldönteni?
az O betű kerekebb a 0 meg vékonyabb.
toljál fotót.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53267 Dátum: 2011 április 04, 11:39:35 »

Akkor kicsit nehezebb tekerni, de a nyelestengellyel egyutt forog az also ekszijtarcsa ... ergo ugyanott vagy. Roll Eyes
Gyertya ki, és már könnyebb is tekerni. Szerintem úgyis ráfér egy tavaszi pucolás a gyertyákra, vagy egy új garnitúra a paripának.. Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53266 Dátum: 2011 április 04, 11:31:19 »

És ha a motor is benn van?
Akkor kicsit nehezebb tekerni, de a nyelestengellyel egyutt forog az also ekszijtarcsa ... ergo ugyanott vagy. Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53265 Dátum: 2011 április 04, 11:25:56 »

Forgatod a kereket, és számolod a nyeles tengely fordulatát. Hogy mennyi az annyi, azt meg nem mondom már, de jól számolható a különbség. (én AT váltót néztem így a "normál" váltóhoz)

És ha a motor is benn van?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #53264 Dátum: 2011 április 04, 09:37:44 »

Forgatod a kereket, és számolod a nyeles tengely fordulatát. Hogy mennyi az annyi, azt meg nem mondom már, de jól számolható a különbség. (én AT váltót néztem így a "normál" váltóhoz)

Ennek eldöntése elég nehéz...... Hogyan lehet ezt eldönteni?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53263 Dátum: 2011 április 04, 08:42:47 »

bontódik az alany, csak pár km-t mentem vele akkor jól működött többet nem tudok
a Te váltód AO vagy A0 (nulla)
Ennek eldöntése elég nehéz...... Hogyan lehet ezt eldönteni?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53262 Dátum: 2011 április 04, 06:48:07 »

ehh.
köszi.
megnézem, hogy az ernst milyen.

csak össze van lapolva, igen



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53261 Dátum: 2011 április 04, 06:47:15 »

ehh.
köszi.
megnézem, hogy az ernst milyen.
Azon nem volt. Olyan van most az autón.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53260 Dátum: 2011 április 04, 06:43:14 »

Olyan, mint a képkeret...
ehh.
köszi.
megnézem, hogy az ernst milyen.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53259 Dátum: 2011 április 04, 06:42:12 »

az milyen az az U profil?
képet 
Olyan, mint a képkeret...

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 04, 06:46:37 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53258 Dátum: 2011 április 04, 06:36:43 »

Kurvajó a kipuffdob, amit küldtél. Vagy én élek túlzottan vidéken, vagy tényleg ilyen ritka, de még nem láttam ilyen U profillal lezárt peremű kipuffdobot, pedig volt a kezemben már Ernst is meg Bosal is.
az milyen az az U profil?
képet 



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53257 Dátum: 2011 április 03, 23:04:43 »

nos gyári
Teku#>aélet..... Shocked Shocked

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53256 Dátum: 2011 április 03, 23:03:07 »

Milyen márka? A logót nem ismerem. De komoly cuccnak néz ki...
nos gyári

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53255 Dátum: 2011 április 03, 22:56:36 »

west germany Wink
Milyen márka? A logót nem ismerem. De komoly cuccnak néz ki...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53254 Dátum: 2011 április 03, 22:53:20 »

Kurvajó a kipuffdob, amit küldtél. Vagy én élek túlzottan vidéken, vagy tényleg ilyen ritka, de még nem láttam ilyen U profillal lezárt peremű kipuffdobot, pedig volt a kezemben már Ernst is meg Bosal is.
west germany Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53253 Dátum: 2011 április 03, 22:21:06 »

gyerekek üdvw a való világba......


drága szar világba élünk
Kurvajó a kipuffdob, amit küldtél. Vagy én élek túlzottan vidéken, vagy tényleg ilyen ritka, de még nem láttam ilyen U profillal lezárt peremű kipuffdobot, pedig volt a kezemben már Ernst is meg Bosal is.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #53252 Dátum: 2011 április 03, 22:16:44 »

Akkor lehet akár az eredeti is?  Roll Eyes
Nekem kicsit lustának tűnik vele az autó, viszont 110-nél szép a a hangja. (ebből azt tippeltem volna, hogy hosszú váltó van a kocsi alatt.)
A te váltód állapotáról tudni valamit?
bontódik az alany, csak pár km-t mentem vele akkor jól működött többet nem tudok
a Te váltód AO vagy A0 (nulla)
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 03, 22:18:31 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 679 680 681 682 683 [684] 685 686 687 688 689 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.