www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 19:02:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 678 679 680 681 682 [683] 684 685 686 687 688 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13171818 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53315 Dátum: 2011 április 05, 14:00:57 »

ja. de jó lett.
mondtad hogy fülre kell állítani!
Meg hogy azért szorítod a kutyaházat mert úgy érzed a járását Evil
Ja a megszakító hézagot meg kártyanaptárhoz állítottad.
Utána még beléd diktáltam 0,5L sert.

jééézusfasza.
pedig szoktam emlékezni.
ha te mondod, neked elhiszem.
a kutyaházszorongatós ficsört AZS-tól tanultam, a kártyanaptárast meg egy öregbuzi autószerelőtől, aki az orosz fronton kezdte berhelni a vasakat. (komolyan)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #53314 Dátum: 2011 április 05, 13:56:49 »

ez kizárt, mert nemtudom :-PP

ja. de jó lett.
mondtad hogy fülre kell állítani!
Meg hogy azért szorítod a kutyaházat mert úgy érzed a járását Evil
Ja a megszakító hézagot meg kártyanaptárhoz állítottad.
Utána még beléd diktáltam 0,5L sert.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53313 Dátum: 2011 április 05, 13:52:44 »

ja és neked még gyomán "kicsit" berúgva (nem nagyon csak a kutyházba kapaszkodott) sikerült kicserélned a megszakítóm és beállítani a gyújtásom hogy utána se kellet baxogatni.
bá thö king Grin
ez kizárt, mert nemtudom :-PP




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #53312 Dátum: 2011 április 05, 13:45:06 »

ez mondjuk faszság.

az ékszíjtárcsán lévő bevágás meg essen egybe azzal a résszel, ahol a két blokkfél össze van illesztve.
így van fhp (felső holtpont) előtt 7 fokkal (elvileg)
az a baj, hogy leírni gecinehéz.
megmutatni, vagy fényképen sokkal egyszerűbb.
kábé mint a fagolyó.
ja és neked még gyomán "kicsit" berúgva (nem nagyon csak a kutyházba kapaszkodott) sikerült kicserélned a megszakítóm és beállítani a gyújtásom hogy utána se kellet baxogatni.
bá thö king Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53311 Dátum: 2011 április 05, 13:40:10 »

"A motor hideg legyen, vagy legfeljebb 50 fokos! Az előgyújtás beállításához le kell venni az elosztófedelet
ez mondjuk faszság.

az ékszíjtárcsán lévő bevágás meg essen egybe azzal a résszel, ahol a két blokkfél össze van illesztve.
így van fhp (felső holtpont) előtt 7 fokkal (elvileg)
az a baj, hogy leírni gecinehéz.
megmutatni, vagy fényképen sokkal egyszerűbb.
kábé mint a fagolyó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #53310 Dátum: 2011 április 05, 13:28:26 »

Rendben.Szelepfedél tömítésem most nincs,mert nem számítottam rá,de nem is voltak jó véleménnyel róla.Marad a piros paszta,ami eddig bevált a féltengely szimeringnél is,meg motornál (nem az enyémnél) is.
milyen paszta?
tömítés helyett?? persze azt csinálsz amit akarsz Tongue
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53309 Dátum: 2011 április 05, 13:23:09 »

olajat ne eresszd le, nem folyik ki szelepállításkor (ha vízszintesen van a kocsi)
új szelepfedél tömítés nem árt, főleg ha a régi már beteg. és kenj egy kis zsírt körbe a tömítésre mielőtt visszarakod

az ékszíjtárcsán ha több jel van, akkor nem emlékszem már melyiket kell figyelned, de úgy emlékszem benne volt a leírásban
Rendben.Szelepfedél tömítésem most nincs,mert nem számítottam rá,de nem is voltak jó véleménnyel róla.Marad a piros paszta,ami eddig bevált a féltengely szimeringnél is,meg motornál (nem az enyémnél) is.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53308 Dátum: 2011 április 05, 13:20:27 »

hát kérdezz itt és elmagyarázzuk Smiley

ez kb annyit jelent, hogy az alsó ékszíjtárcsán lévő jel függőlegesen felfelé mutasson. mert a veérmű ugye pont az osztósíkban van, tehát a motorblokk osztósíkja pont középen függőleges.
és azért kell az elosztópipát nézni, mert amíg a vezérműtengely (ékszíjtárcsa) két fordulatot tesz, addig a főtengely és a gyújtás csak egyet.  úgyhogy azt az állást kell megtalálnod, amikor (úgy emlékszem) az egyes hengerre mutat az elosztópipa (és nem a hármasra)

az óramutató járása meg azért van beleírva, mert a motort csak a járásanak megfelelő irányba tekerjük még kézzel is, visszafele nem.

ja, a hengerek számozása rajta van a burkolaton a gyertyák mellett.
Kivételt képez a forgási irány szelepbeállításnál.Hengerek száma megvan.Na jó egyenlőre hagyjuk.Most mennem kell,aztán délután valamit nézek.Addig is köszi Wink


Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #53307 Dátum: 2011 április 05, 13:17:49 »

Próbalámpa van,multiméter meg ha jól tudom olyan kell ami sipolni is tud.

Szelephézaghoz lehet jobb ha leengedem az olajat nem?mert friss olaj van benne,de kicsit több is mint kellene.Ha a fedelet leveszem,(mondjuk 15 éve rajt rohad,biztos hogy utána folyatna,így tömítenem kell)ott folyna az olaj.

Az ékszíjtárcsán ne keressek olyan jeleket ugye,hogy felső meg alsó holtpont.mert van rajta három darab bemart csík aztán csókolom.Ha az felül van,akkor van a 3-as henger FHP-on? Roll Eyes

Mondjuk ha már láttam volna ilyet,biztos nekem is rutinból menne Grin
De egyszer meg kell tanulni,hiszen ez fontos része,hogy a gépem megbízható és hosszú életű legyen
olajat ne eresszd le, nem folyik ki szelepállításkor (ha vízszintesen van a kocsi)
új szelepfedél tömítés nem árt, főleg ha a régi már beteg. és kenj egy kis zsírt körbe a tömítésre mielőtt visszarakod

az ékszíjtárcsán ha több jel van, akkor nem emlékszem már melyiket kell figyelned, de úgy emlékszem benne volt a leírásban
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #53306 Dátum: 2011 április 05, 13:14:55 »

Ez az a leírás.Olyan jeleket mutatnak a képeken,hogy nem lehet megállapítani semmit.

"A motor hideg legyen, vagy legfeljebb 50 fokos! Az előgyújtás beállításához le kell venni az elosztófedelet. A dinamó ékszíjtárcsájával a forgattyús tengelyt forgassuk az óramutató járásával azonos irányba addig, míg a forgattyús tengelyen levő ékszíjtárcsán látható jel a motorblokk osztósíkjával egybeesik és az elosztópipa az elosztóházon levő jelre mutat""

A tárcsán a jelet megtalálom,bár a blokkon semmit,az elosztópipám meg véletlenül sem ott jár szerintem,ahol kell.Bár mondom a képen még a pipa helyzetét formáját sem látni Undecided

Tudatlan vagyok,bevallóm e téren Embarrassed,de a rajz alapján csak az tud eligazodni,aki már csinált ilyet,és olyan szemmel nézi.
hát kérdezz itt és elmagyarázzuk Smiley

ez kb annyit jelent, hogy az alsó ékszíjtárcsán lévő jel függőlegesen felfelé mutasson. mert a főtengely ugye pont az osztósíkban van, tehát a motorblokk osztósíkja pont középen függőleges.
és azért kell az elosztópipát nézni, mert amíg a vezérműtengely (ékszíjtárcsa) két fordulatot tesz, addig a főtengely és a gyújtás csak egyet.  úgyhogy azt az állást kell megtalálnod, amikor (úgy emlékszem) az egyes hengerre mutat az elosztópipa (és nem a hármasra)

az óramutató járása meg azért van beleírva, mert a motort csak a járásanak megfelelő irányba tekerjük még kézzel is, visszafele nem.

ja, a hengerek számozása rajta van a burkolaton a gyertyák mellett.
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 05, 13:48:33 írta Typ117 »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53305 Dátum: 2011 április 05, 13:13:04 »

Ez az a leírás.Olyan jeleket mutatnak a képeken,hogy nem lehet megállapítani semmit.

 motorblokk osztósíkjával

Vágom  Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53304 Dátum: 2011 április 05, 13:11:16 »

szerintem először kéne szelephézagot aztán gyújtást és csak utána a karbit piszkálni.... milyen műszer? egy próbalámpa vagy digitális multiméter teljesen jó....szerintem Váciak leírásai nagyon jók, nekem mikor még az 1200es motorba bele mertem nyúlni mindig sikerült beállítani azok alapján (én így gondolom de én nem értek hozzá)
Próbalámpa van,multiméter meg ha jól tudom olyan kell ami sipolni is tud.

Szelephézaghoz lehet jobb ha leengedem az olajat nem?mert friss olaj van benne,de kicsit több is mint kellene.Ha a fedelet leveszem,(mondjuk 15 éve rajt rohad,biztos hogy utána folyatna,így tömítenem kell)ott folyna az olaj.

Az ékszíjtárcsán ne keressek olyan jeleket ugye,hogy felső meg alsó holtpont.mert van rajta három darab bemart csík aztán csókolom.Ha az felül van,akkor van a 3-as henger FHP-on? Roll Eyes

Mondjuk ha már láttam volna ilyet,biztos nekem is rutinból menne Grin
De egyszer meg kell tanulni,hiszen ez fontos része,hogy a gépem megbízható és hosszú életű legyen

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #53303 Dátum: 2011 április 05, 13:04:40 »


Ez az a leírás.Olyan jeleket mutatnak a képeken,hogy nem lehet megállapítani semmit.

"A motor hideg legyen, vagy legfeljebb 50 fokos! Az előgyújtás beállításához le kell venni az elosztófedelet. A dinamó ékszíjtárcsájával a forgattyús tengelyt forgassuk az óramutató járásával azonos irányba addig, míg a forgattyús tengelyen levő ékszíjtárcsán látható jel a motorblokk osztósíkjával egybeesik és az elosztópipa az elosztóházon levő jelre mutat""

A tárcsán a jelet megtalálom,bár a blokkon semmit,az elosztópipám meg véletlenül sem ott jár szerintem,ahol kell.Bár mondom a képen még a pipa helyzetét formáját sem látni Undecided

Tudatlan vagyok,bevallóm e téren Embarrassed,de a rajz alapján csak az tud eligazodni,aki már csinált ilyet,és olyan szemmel nézi.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53302 Dátum: 2011 április 05, 13:02:47 »

az alapvető gyújtásállításhoz semmi nem kell, csak egy 8as vagy 10es dugókulcs és egy próbalámpa, meg a leírás

szelepállításhoz meg 0.15ös hézagmérő, csavarhúzó, és (asszem)13as csillag vagy villás kulcs

egyik sem nehéz, csak kis idő kell rá
Ez az a leírás.Olyan jeleket mutatnak a képeken,hogy nem lehet megállapítani semmit.

"A motor hideg legyen, vagy legfeljebb 50 fokos! Az előgyújtás beállításához le kell venni az elosztófedelet. A dinamó ékszíjtárcsájával a forgattyús tengelyt forgassuk az óramutató járásával azonos irányba addig, míg a forgattyús tengelyen levő ékszíjtárcsán látható jel a motorblokk osztósíkjával egybeesik és az elosztópipa az elosztóházon levő jelre mutat""

A tárcsán a jelet megtalálom,bár a blokkon semmit,az elosztópipám meg véletlenül sem ott jár szerintem,ahol kell.Bár mondom a képen még a pipa helyzetét formáját sem látni Undecided

Tudatlan vagyok,bevallóm e téren Embarrassed,de a rajz alapján csak az tud eligazodni,aki már csinált ilyet,és olyan szemmel nézi.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #53301 Dátum: 2011 április 05, 12:58:09 »

Most ,hogy tervezem leviszem Kanizsára a gépet mivel műszaki alá akarom helyezni,nem akar alapjáratom lenni.Eddig az volt,csak a partokat nem bírta,most állítottam a megszakító hézagon (0,4) a fúvókák rendben,benzint megfelelően kap,Íg még hátramaradt a gyújtás megfelelő beállítása,szelepbeállítás.

Gyújtást,meg szelephézagot még nem állítottam,valamint műszerem sincs a gyújtáshoz,így el kell vinnem valami szerelőhöz,hogy varázsoljon rá valami üzembiztos motorjárást,aztán majd Kanizsán átnézik a szakik.

Van ugye leírás a váciak honlapján,de a képek is olyan szarok,hogy nem lehet látni semmit Undecided
szerintem először kéne szelephézagot aztán gyújtást és csak utána a karbit piszkálni.... milyen műszer? egy próbalámpa vagy digitális multiméter teljesen jó....szerintem Váciak leírásai nagyon jók, nekem mikor még az 1200es motorba bele mertem nyúlni mindig sikerült beállítani azok alapján (én így gondolom de én nem értek hozzá)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53300 Dátum: 2011 április 05, 12:55:25 »

Habár belegondolok,hogy múltkor ömlött bele a benzin,lehet hogy akkor megtellett a henger benyával annyira,hogy megér magához térni ::)Sztem kiszedem a gyertyákat délután,és ránézek.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #53299 Dátum: 2011 április 05, 12:54:53 »

Most ,hogy tervezem leviszem Kanizsára a gépet mivel műszaki alá akarom helyezni,nem akar alapjáratom lenni.Eddig az volt,csak a partokat nem bírta,most állítottam a megszakító hézagon (0,4) a fúvókák rendben,benzint megfelelően kap,Íg még hátramaradt a gyújtás megfelelő beállítása,szelepbeállítás.

Gyújtást,meg szelephézagot még nem állítottam,valamint műszerem sincs a gyújtáshoz,így el kell vinnem valami szerelőhöz,hogy varázsoljon rá valami üzembiztos motorjárást,aztán majd Kanizsán átnézik a szakik.

Van ugye leírás a váciak honlapján,de a képek is olyan szarok,hogy nem lehet látni semmit Undecided
az alapvető gyújtásállításhoz semmi nem kell, csak egy 8as vagy 10es dugókulcs és egy próbalámpa, meg a leírás

szelepállításhoz meg 0.15ös hézagmérő, csavarhúzó, és (asszem)13as csillag vagy villás kulcs

egyik sem nehéz, csak kis idő kell rá
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53298 Dátum: 2011 április 05, 12:52:14 »

Most ,hogy tervezem leviszem Kanizsára a gépet mivel műszaki alá akarom helyezni,nem akar alapjáratom lenni.Eddig az volt,csak a partokat nem bírta,most állítottam a megszakító hézagon (0,4) a fúvókák rendben,benzint megfelelően kap,Íg még hátramaradt a gyújtás megfelelő beállítása,szelepbeállítás.

Gyújtást,meg szelephézagot még nem állítottam,valamint műszerem sincs a gyújtáshoz,így el kell vinnem valami szerelőhöz,hogy varázsoljon rá valami üzembiztos motorjárást,aztán majd Kanizsán átnézik a szakik.

Van ugye leírás a váciak honlapján,de a képek is olyan szarok,hogy nem lehet látni semmit Undecided

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53297 Dátum: 2011 április 05, 08:45:53 »

Az áttételük azonos, de
AB: vezetett kinyomócsapágyas, bronz kapcsolóvillás, bordás negyedik fokozatú AB-s váltó 1970-től van az olajos féltengely legvégéig, még a mexikóikban is.
Anulla: nem vezetett kinyomócsapágyas, vas kapcsolóvillás és ékhornyos negyedik fokozatú. A0 váltó 1964 (?)-től 1968-ig van.
Köszönöm.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53296 Dátum: 2011 április 05, 08:24:00 »

Köszi! De mi okozza, hogy a faszán belőtt gyújtás másnap délutánra ugyanolyan kalap fos. Ja, gyertyát is cseréltünk.
6volt   Undecided

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #53295 Dátum: 2011 április 04, 22:50:36 »

Köszi! De mi okozza, hogy a faszán belőtt gyújtás másnap délutánra ugyanolyan kalap fos. Ja, gyertyát is cseréltünk.
Szerintem meg a karbival lesz ott valami gixer, vidd már el Tsigához... Péntek este a mekiben kifordult az emberek szájából a hamburger a benzinszagtól, mikor befordultál a parkolóba  Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53294 Dátum: 2011 április 04, 22:40:00 »


Az A0 ("nulla") és az AB közötti különbség érdekelne.

Az áttételük azonos, de
AB: vezetett kinyomócsapágyas, bronz kapcsolóvillás, bordás negyedik fokozatú AB-s váltó 1970-től van az olajos féltengely legvégéig, még a mexikóikban is.
Anulla: nem vezetett kinyomócsapágyas, vas kapcsolóvillás és ékhornyos negyedik fokozatú. A0 váltó 1964 (?)-től 1968-ig van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53293 Dátum: 2011 április 04, 21:56:01 »

Köszi! De mi okozza, hogy a faszán belőtt gyújtás másnap délutánra ugyanolyan kalap fos. Ja, gyertyát is cseréltünk.
megszakító beégett, mégsem lett faszán beállítva a gyújtás, valami madzag nem érintkezik, vagy éppen ellenkezőleg, érintkezik, aminek nem kéne, testel a gyertyakábel.
a lehetőségek végtelenek.
végig kell nézni onnan, hogy bejön a delej a trafóba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #53292 Dátum: 2011 április 04, 21:47:48 »

ha hol jó hol nem jó, az valószínűleg gyújtás.

Köszi! De mi okozza, hogy a faszán belőtt gyújtás másnap délutánra ugyanolyan kalap fos. Ja, gyertyát is cseréltünk.

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53291 Dátum: 2011 április 04, 21:07:34 »

Az avatarodból nem tudom megállapítani, hogy milyen bogarad van, de ha véletlen a felsőbb kategóriákban utaznál (hosszó torziós) ott tök egyszerűen be tudod lőni.
A fedél alsó hátsó csavarját a már betett, de még fel nem emelt (helyére be nem pattintott) "pengétől" éppen hogy be tudod csavarni akkor pont jó lesz a magasságod.
A penge ütközőjétől nyugalmi helyzetben 1cm-re lelógó (ezt még akár kézzel is felkapatod az ötközőjére) épp, hogy fel fog ülni a gumibakra.
Na e-között a két pont között variálj, a legfontosabb, hogy egyforma legyen a két oldal.
Rövid torziós bogárnál más lehet, azt nem tudom.
Enyémet a múlt héten emeltem.  Wink
Az avatarom a munkámhoz kapcsolódik, a bogár a hobbim  Roll Eyes
Lehet hogy kicsit tudatlannak tűnök de mi a hosszú torzió és a rövid torzió?
67 évvégi, 68-as modellévű bogárka, nedves féltengellyel.
Ezesetben  kivitelezhető amit leírtál?
 

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53290 Dátum: 2011 április 04, 21:06:08 »

Amíg nem melegszik fel a gépem picit,valami a kuplung körül nyikorog,vagy szól stb..Ha benyomom a kuplungot elhagalgat(nem mindig)de ha ráengedem,akkor szól.Később 4-5 perc után megszűnik mi ez?
A váltónál nekem is szokta csinálni hideg olajjal. Mérhetetlen nyugalommal hallgatom már 13. éve. Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #53289 Dátum: 2011 április 04, 20:27:55 »

Köszi.
Ez az az eset amikor már túlbonyolítjuk a dolgokat és a legegyszerűbb, ám hatásos megoldás eszünkbe sem jut.  Tongue
Az avatarodból nem tudom megállapítani, hogy milyen bogarad van, de ha véletlen a felsőbb kategóriákban utaznál (hosszó torziós) ott tök egyszerűen be tudod lőni.
A fedél alsó hátsó csavarját a már betett, de még fel nem emelt (helyére be nem pattintott) "pengétől" éppen hogy be tudod csavarni akkor pont jó lesz a magasságod.
A penge ütközőjétől nyugalmi helyzetben 1cm-re lelógó (ezt még akár kézzel is felkapatod az ötközőjére) épp, hogy fel fog ülni a gumibakra.
Na e-között a két pont között variálj, a legfontosabb, hogy egyforma legyen a két oldal.
Rövid torziós bogárnál más lehet, azt nem tudom.
Enyémet a múlt héten emeltem.  Wink
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #53288 Dátum: 2011 április 04, 19:43:33 »

az Anulla és az AB között semmi különbség van :-)

amit én szétbontottam A0-nak vélt de utóbb kiderült AO-s váltót, abban 0.89-es negyedik fokozat volt, a többi fokozat meg a diffi ugyanaz volt mint a rövidnek

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53287 Dátum: 2011 április 04, 18:05:04 »

Ez a két fajta kuplungszerkezet kompatibilis egymással? Úgy értem hogy kinyomócsapágyuk megegyezik?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>


az alsó csak a vezetett csapágyashoz jó.
a felső mindkettőhöz.

a csapágy, ha jól tudom, ugyanolyan mind a kettőben.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53286 Dátum: 2011 április 04, 17:59:17 »

azt hiszem igen
Majd egyszer meg kell bontani.
Nekem most kell, mert kínai fütykösnyit jár ki-be.
Úgy egy évnyit cincogott, csak üresben.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53285 Dátum: 2011 április 04, 17:56:12 »

A kettő nem függ össze szvsz. Nem folyik túl a karbid és jól beáztatja a gyertyát?
Kondi nem lehet szar?
A kondi, ha szar, el sem indul.

Bácsi Győző
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #53284 Dátum: 2011 április 04, 17:55:49 »

Ez a két fajta kuplungszerkezet kompatibilis egymással? Úgy értem hogy kinyomócsapágyuk megegyezik?



Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53283 Dátum: 2011 április 04, 17:24:32 »

azt hiszem igen
az egy nyelestengely csapágy nem kell vele foglalkozni  lehet csak a kosara vagy mi a bánat cincog ! egész nyáron csendbe van  ha jön a hűvös cincog, bemelegszik  csendbe van, és menetközben is csendbe van  jobb az ilyet nem bolygatni   Grin ha cserélsz benne bele való hígabb olajat akkor 2hétig csendbe lesz  Roll Eyes

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53282 Dátum: 2011 április 04, 16:31:41 »

de csak üresben?
azt hiszem igen

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53281 Dátum: 2011 április 04, 16:22:55 »

A rövid nem AO ("O" betű)?
Az A0 ("nulla") és az AB közötti különbség érdekelne.
az Anulla és az AB között semmi különbség van :-)

Beirtam a reszletes keresobe, hogy "torzio" es usernevhez meg "xoyox". Nem nagy varazslat ...
ez nem lett kirakva a főoldalra valamikor?

Amíg nem melegszik fel a gépem picit,valami a kuplung körül nyikorog,vagy szól stb..Ha benyomom a kuplungot elhagalgat(nem mindig)de ha ráengedem,akkor szól.Később 4-5 perc után megszűnik mi ez?
kinyomócsapágy szaga van a dolognak

Novemberben szar volt a gyújtása a bogárnak, szerintem 2 henger járt csak, kb. 20 literes volt a fogyasztása. A múlthéten kicseréltük a gyújtáselosztó fedelet, mert már be volt sülve, a rotort, mert az is totál kipurcant és a gyújtókábeleket, mert olyan kemények voltak, mint a kő. Beállítottuk a gyújtást, pénteken szépen járt, de estére ismét kicsit gyengébb volt. Szombat reggel ismét minden rendben, majd délután ismét totál elment az erő, 50-nél többel nem bírt menni. Az, hogy sok benzint kap az tuti, mert olyan benzinszagú, mint egy tartálykocsi, ez okozhatja, hogy elmegy a gyújtás? Vagy mi lehet a gond? Köszi!
ha hol jó hol nem jó, az valószínűleg gyújtás.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53280 Dátum: 2011 április 04, 16:13:28 »

Novemberben szar volt a gyújtása a bogárnak, szerintem 2 henger járt csak, kb. 20 literes volt a fogyasztása. A múlthéten kicseréltük a gyújtáselosztó fedelet, mert már be volt sülve, a rotort, mert az is totál kipurcant és a gyújtókábeleket, mert olyan kemények voltak, mint a kő. Beállítottuk a gyújtást, pénteken szépen járt, de estére ismét kicsit gyengébb volt. Szombat reggel ismét minden rendben, majd délután ismét totál elment az erő, 50-nél többel nem bírt menni. Az, hogy sok benzint kap az tuti, mert olyan benzinszagú, mint egy tartálykocsi, ez okozhatja, hogy elmegy a gyújtás? Vagy mi lehet a gond? Köszi!
A kettő nem függ össze szvsz. Nem folyik túl a karbid és jól beáztatja a gyertyát?
Kondi nem lehet szar?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #53279 Dátum: 2011 április 04, 16:11:42 »

Novemberben szar volt a gyújtása a bogárnak, szerintem 2 henger járt csak, kb. 20 literes volt a fogyasztása. A múlthéten kicseréltük a gyújtáselosztó fedelet, mert már be volt sülve, a rotort, mert az is totál kipurcant és a gyújtókábeleket, mert olyan kemények voltak, mint a kő. Beállítottuk a gyújtást, pénteken szépen járt, de estére ismét kicsit gyengébb volt. Szombat reggel ismét minden rendben, majd délután ismét totál elment az erő, 50-nél többel nem bírt menni. Az, hogy sok benzint kap az tuti, mert olyan benzinszagú, mint egy tartálykocsi, ez okozhatja, hogy elmegy a gyújtás? Vagy mi lehet a gond? Köszi!

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53278 Dátum: 2011 április 04, 16:11:08 »

Beirtam a reszletes keresobe, hogy "torzio" es usernevhez meg "xoyox". Nem nagy varazslat ...
Köszi.
Ez az az eset amikor már túlbonyolítjuk a dolgokat és a legegyszerűbb, ám hatásos megoldás eszünkbe sem jut.  Tongue

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53277 Dátum: 2011 április 04, 15:31:06 »

Amíg nem melegszik fel a gépem picit,valami a kuplung körül nyikorog,vagy szól stb..Ha benyomom a kuplungot elhagalgat(nem mindig)de ha ráengedem,akkor szól.Később 4-5 perc után megszűnik mi ez?
de csak üresben?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53276 Dátum: 2011 április 04, 15:26:26 »

Amíg nem melegszik fel a gépem picit,valami a kuplung körül nyikorog,vagy szól stb..Ha benyomom a kuplungot elhagalgat(nem mindig)de ha ráengedem,akkor szól.Később 4-5 perc után megszűnik mi ez?

Oldalak: 1 ... 678 679 680 681 682 [683] 684 685 686 687 688 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.