www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 13:00:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 604 605 606 607 608 [609] 610 611 612 613 614 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13166190 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #56275 Dátum: 2011 Augusztus 16, 11:51:58 »

Én is csiszoltam a "segédemmel"  Grin

Gyerekmunka??? Shocked Roll Eyes Grin Csak a hatóságok meg ne tudják!!  Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56274 Dátum: 2011 Augusztus 16, 11:50:22 »

Én is csiszoltam a "segédemmel"  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56273 Dátum: 2011 Augusztus 16, 06:32:34 »

Tehetek mást?  Undecided
Nem.
Általában a hátsó lyukak a pontosak, mármint a motor felőli sor, aztán onnan kezdheted igazítani a lyukakat. Nekem a végén már majdnem öt centi eltérés volt. Szerencsére az eleje is stimmelt, de közben...? Tongue

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56272 Dátum: 2011 Augusztus 15, 23:57:03 »

16-8-8-8-16-8-8-8-8-8
elvileg
Itt meg egész más:  Huh Huh Huh


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56271 Dátum: 2011 Augusztus 15, 23:40:28 »

Most mégis találtam az egyik "owner's manual"-ban egy utalást, hogy mindig legyen nálad néhány 8A-s bizti, de mindegyik ekkora?
16-8-8-8-16-8-8-8-8-8
elvileg
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 15, 23:46:53 írta Zoli »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56270 Dátum: 2011 Augusztus 15, 23:36:18 »

Gyárilag hány amperosak a bogár biztosítékai? Későbbi évjáratokra vonatkozóan találtam értéket, de a 70-es 1.3-ra nem.
Most összevissza van benne (lehet, hogy így a jó), de a régi biztosítékokon még érték sincs...
Most mégis találtam az egyik "owner's manual"-ban egy utalást, hogy mindig legyen nálad néhány 8A-s bizti, de mindegyik ekkora?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56269 Dátum: 2011 Augusztus 15, 23:32:43 »

Gyárilag hány amperosak a bogár biztosítékai? Későbbi évjáratokra vonatkozóan találtam értéket, de a 70-es 1.3-ra nem.
Most összevissza van benne (lehet, hogy így a jó), de a régi biztosítékokon még érték sincs...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56268 Dátum: 2011 Augusztus 15, 23:16:30 »

Kireszeled a lyukat.
Tehetek mást?  Undecided

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #56267 Dátum: 2011 Augusztus 15, 23:14:22 »

ez minek a maradványa?
boxter?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56266 Dátum: 2011 Augusztus 15, 23:05:31 »

Ilyen pontos a "brazil gépsor" :
Kireszeled a lyukat.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56265 Dátum: 2011 Augusztus 15, 22:51:36 »

Ilyen pontos a "brazil gépsor" :

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56264 Dátum: 2011 Augusztus 15, 22:49:39 »

a kispályásoknak csináltam a hétvégén egy képet Kiss
Inkább azt mondd meg, gíakorlatiasan hol kell mérni és mennyit a padlólemez befaragásnál, mivel a kasznim is szar, nem tudok mihez mérni...
Egy ilyenem van, eléggé pontatlan rajz.


Ja és a hátsó torzió-házhoz hogy van hozzáfogatva a padló gyárilag?

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 15, 23:12:52 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56263 Dátum: 2011 Augusztus 15, 22:46:39 »

Köcce mindenkinek Kiss
Én ezt használom, nagyon jó, és nem kell ledrótkefézni, nagyon masszív réteget alkot, lehet rá festeni.
Üregvédőnek is használható kb...

http://www.chemsearch.com/productDetail.asp?country=UK&language=English&language_id=4&countryName=UK&pLetter=C&pName=CHELADE%0D%0A

RNIE
« Hozzászólás #56262 Dátum: 2011 Augusztus 15, 22:16:57 »

Köcce mindenkinek Kiss
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #56261 Dátum: 2011 Augusztus 15, 19:04:28 »

nem kell azonnal válaszolni,ráér a 3-4 flexes-bontós poén után Cool

Grin Grin Grin
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56260 Dátum: 2011 Augusztus 15, 18:10:59 »

Én Ferropassitot használok. Nem kell letörölni.
Ez fehér tejszerűből fekete lesz, ha megszáradt és működött.
bocs, hülyeséget irtam. Én is Korantot már. A ferropassit olyan, mint az ro55. Olyan is van itthon, de jobb a Korant.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56259 Dátum: 2011 Augusztus 15, 18:03:55 »

Korant.
Én Ferropassitot használok. Nem kell letörölni.
Ez fehér tejszerűből fekete lesz, ha megszáradt és működött.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #56258 Dátum: 2011 Augusztus 15, 17:32:12 »

pl:
A flakon alatt látszik az erdmény

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56257 Dátum: 2011 Augusztus 15, 17:27:49 »

rozsdaátalakítóból mi ajánlott?valami foszfátos cucc?
nem kell azonnal válaszolni,ráér a 3-4 flexes-bontós poén után Cool
Korant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #56256 Dátum: 2011 Augusztus 15, 17:16:13 »

Lényeg, hogy a maradékot vízzel töröld le. Humbug, hogy rajta kell hagyni. Az Evipass-ban a foszforsavon kívül valami hasomló más is van.

rozsdaátalakítóból mi ajánlott?valami foszfátos cucc?
nem kell azonnal válaszolni,ráér a 3-4 flexes-bontós poén után Cool
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #56255 Dátum: 2011 Augusztus 15, 16:20:24 »

rozsdaátalakítóból mi ajánlott?valami foszfátos cucc?
nem kell azonnal válaszolni,ráér a 3-4 flexes-bontós poén után Cool
pl:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56254 Dátum: 2011 Augusztus 15, 15:53:39 »

rozsdaátalakítóból mi ajánlott?valami foszfátos cucc?
nem kell azonnal válaszolni,ráér a 3-4 flexes-bontós poén után Cool
Mihez? Amúgy Ro55 vagy Evipass, egykutya. Nekem a Ro55 tetszik, mert szép a színe. Smiley
(Mind foszfátos)

VW Beetle - the original since 1938
RNIE
« Hozzászólás #56253 Dátum: 2011 Augusztus 15, 15:25:39 »

rozsdaátalakítóból mi ajánlott?valami foszfátos cucc?
nem kell azonnal válaszolni,ráér a 3-4 flexes-bontós poén után Cool
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #56252 Dátum: 2011 Augusztus 15, 14:21:54 »

a kispályásoknak csináltam a hétvégén egy képet Kiss
ez minek a maradványa?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56251 Dátum: 2011 Augusztus 15, 11:25:04 »

és a múlthéten én is haladtam Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56250 Dátum: 2011 Augusztus 15, 11:15:01 »

Az első autón, amit megvettem felújításra (Fiat 127), annyi gitt volt, hogy a csomagtér fedelet nem bírta el a rugó.  Cool
A bogarat lehomokoltatom és addig kalapálom, míg sima nem lesz a gyűrött rész.
a kispályásoknak csináltam a hétvégén egy képet Kiss

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56249 Dátum: 2011 Augusztus 15, 10:03:47 »

Buszban nekem 5 perc,   Wink
bogárban 2,5

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #56248 Dátum: 2011 Augusztus 15, 09:33:26 »

mekkora mutatvány váltókart cserélni?
Buszban nekem 5 perc, a bogarunkhoz még nem mertem hozzányúlni.  Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56247 Dátum: 2011 Augusztus 15, 09:29:08 »

mekkora mutatvány váltókart cserélni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #56246 Dátum: 2011 Augusztus 15, 09:24:12 »

A helye ott van, csak nincs kifúrva.
Nekem a Typ3 cseremotornál ott vannak valami csavarhelyek alul. Tettem bele csavart, hogy ne menjen tele kosszal. Az másik olajbetöltő nyílás is le van fedve.
1974 után gyártott blokkokon megvan a helye, de nincs kifúrva a középső, valamint az összes ún. universal blokkon (amit alkatrészként lehetett venni) ott van ez a 3 felfogató.
bogármotoron nincs, de typ3 motoron is van, ha jól emlékszem

köszönöm!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56245 Dátum: 2011 Augusztus 14, 14:27:44 »

úgy néz ki, mint egy szép, márványos sztékhús :-))
Hol az a húsi?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56244 Dátum: 2011 Augusztus 14, 08:42:32 »

egy 1.6 os motornál,ha a blokkon alul ottvan a busznak a motortartóbaknak a 3 csavarhely,akkor az busz motor??az 1.6 os bogármotoroknál is megvannak ezek?
Nekem a Typ3 cseremotornál ott vannak valami csavarhelyek alul. Tettem bele csavart, hogy ne menjen tele kosszal. Az másik olajbetöltő nyílás is le van fedve.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56243 Dátum: 2011 Augusztus 14, 08:00:28 »

Ma csiszoltam egy kicsit. Jó nagy felület.
úgy néz ki, mint egy szép, márványos sztékhús :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #56242 Dátum: 2011 Augusztus 13, 21:30:55 »

egy 1.6 os motornál,ha a blokkon alul ottvan a busznak a motortartóbaknak a 3 csavarhely,akkor az busz motor??az 1.6 os bogármotoroknál is megvannak ezek?
A helye ott van, csak nincs kifúrva.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56241 Dátum: 2011 Augusztus 13, 21:30:04 »

egy 1.6 os motornál,ha a blokkon alul ottvan a busznak a motortartóbaknak a 3 csavarhely,akkor az busz motor??az 1.6 os bogármotoroknál is megvannak ezek?

1974 után gyártott blokkokon megvan a helye, de nincs kifúrva a középső, valamint az összes ún. universal blokkon (amit alkatrészként lehetett venni) ott van ez a 3 felfogató.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #56240 Dátum: 2011 Augusztus 13, 21:20:33 »

egy 1.6 os motornál,ha a blokkon alul ottvan a busznak a motortartóbaknak a 3 csavarhely,akkor az busz motor??az 1.6 os bogármotoroknál is megvannak ezek?
bogármotoron nincs, de typ3 motoron is van, ha jól emlékszem

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #56239 Dátum: 2011 Augusztus 13, 21:18:03 »

egy 1.6 os motornál,ha a blokkon alul ottvan a busznak a motortartóbaknak a 3 csavarhely,akkor az busz motor??az 1.6 os bogármotoroknál is megvannak ezek?

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56238 Dátum: 2011 Augusztus 13, 20:07:53 »

Hát, az AB-s váltómon is jobb oldalon van a kód...

A busz váltókon (091 tipuskód) bal oldalon van a kód, a bogár váltókon (113-as kód) pedig jobb oldalon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56237 Dátum: 2011 Augusztus 13, 20:06:36 »

Hát, az AB-s váltómon is jobb oldalon van a kód...
Nekem is.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56236 Dátum: 2011 Augusztus 13, 20:01:06 »

Akkor így jártál, tehát mint mondtam, nekem a CP-s váltómon baloldalon van a gyári beütés, azon az oldalon, ahol a kuplungbowden is fut. Meg a CE-s váltón is ott van. Az első egy buszos hosszú váltó, a második is buszban volt eredetileg, de az rövid váltó. Sajnálom, hogy neked a váltódon jobb oldalon van a beütés, de talán amiatt, hogy az bogár váltó volna? Várom az ide vonatkozó infókat, had tanuljak.
Hát, az AB-s váltómon is jobb oldalon van a kód...

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 604 605 606 607 608 [609] 610 611 612 613 614 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.208 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.