www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 07:33:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 604 605 606 607 608 [609] 610 611 612 613 614 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14808422 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #56291 Dátum: 2011 Augusztus 17, 11:34:10 »

Ha meg van és jó minden szükséges dolog a pedál és a karbi között.

hol szakadt el azt tudod? elől a pedálnál?
először szerezd meg az újat, csak aztán szedd ki a régit. illetve a régivel jó esetben be tudod egyből fűzni az újat. legalábbis úgy lenne a legkönnyebb. én ugyan még nem cseréltem, csak ezek szoktak a  tanácsok lenni. szerintem előről kell befűzni, aztán elöl a pedálba beakasztani a kis pöcköt, utána hátul a szoritót a karbinál átrakni az újra
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #56290 Dátum: 2011 Augusztus 17, 11:19:15 »

Sziasztok.
Tegnap este haza értem a Szigetről, gondoltam megyek egy kört a bogárral már úgy is olyan rég mentem vele. Sajnos kocsikázás közben elszakadt a gázbowden  Undecided A kérdésem az lenne, hogy milyen nehéz kicserélni? Vagy hogy fogjak neki?  Huh
hol szakadt el azt tudod? elől a pedálnál?
először szerezd meg az újat, csak aztán szedd ki a régit. illetve a régivel jó esetben be tudod egyből fűzni az újat. legalábbis úgy lenne a legkönnyebb. én ugyan még nem cseréltem, csak ezek szoktak a  tanácsok lenni. szerintem előről kell befűzni, aztán elöl a pedálba beakasztani a kis pöcköt, utána hátul a szoritót a karbinál átrakni az újra
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 17, 11:21:54 írta Typ117 »
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #56289 Dátum: 2011 Augusztus 17, 11:03:36 »

Sziasztok.
Tegnap este haza értem a Szigetről, gondoltam megyek egy kört a bogárral már úgy is olyan rég mentem vele. Sajnos kocsikázás közben elszakadt a gázbowden  Undecided A kérdésem az lenne, hogy milyen nehéz kicserélni? Vagy hogy fogjak neki?  Huh
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #56288 Dátum: 2011 Augusztus 16, 20:58:01 »

sziasztok! Hogy kell leszedni a fötengelyröl az ekszijtarcsat? Festenem a motorburkolatokat es a csavar lejött, de a tárcsa nagyon nem akar.
Csapágylehúzód van? Azzal le lehet huzatni, ha nics akkor 2 nagy csavarhúzóval vízszintesen 2 oldalról egész közel az ékszíjtárcsa tövéhez benyúlsz és óvatosan feszíted egyszerre a két csavarhúzót. A blokknak támasztva. Leírva bonyolultnak tűnik, megcsinálni egyszerűbb.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56287 Dátum: 2011 Augusztus 16, 20:51:43 »

sziasztok! Hogy kell leszedni a fötengelyröl az ekszijtarcsat? Festenem a motorburkolatokat es a csavar lejött, de a tárcsa nagyon nem akar.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #56286 Dátum: 2011 Augusztus 16, 19:45:29 »

bogárban 2,5
valóban. bár utána egy óra alatt sem tudtam beállítani, de maga a művelet gyors volt  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56285 Dátum: 2011 Augusztus 16, 12:17:42 »

Hehe!
Mondjuk nem rossz, hogy ha hozzászokik, hogy dolgozni is kell vele, nem csak elkunyizni a slusszkulcsot... Grin Cool
úgyis lesz gondom, mivel ez a legnagyobbiknak (10éves) készül (elvileg Wink)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #56284 Dátum: 2011 Augusztus 16, 12:12:49 »

Jól be van idomítva, ez alvás utáni kép, az első mondata ez volt: Csiszolhatok én is? Smiley

Hehe!
Mondjuk nem rossz, hogy ha hozzászokik, hogy dolgozni is kell vele, nem csak elkunyizni a slusszkulcsot... Grin Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56283 Dátum: 2011 Augusztus 16, 12:07:22 »

Gyerekmunka??? Shocked Roll Eyes Grin Csak a hatóságok meg ne tudják!!  Cool
Jól be van idomítva, ez alvás utáni kép, az első mondata ez volt: Csiszolhatok én is? Smiley

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56282 Dátum: 2011 Augusztus 16, 12:04:33 »

Ajjaj 3.

Ez mind a jobb hátsó kerékdob. Szerencsére ezeken és a bal hátsó lökhárítótartón kívül a többi kívülről ok.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56281 Dátum: 2011 Augusztus 16, 12:03:02 »

Ajjaj 2.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56280 Dátum: 2011 Augusztus 16, 12:02:26 »

Ajjaj 1.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56279 Dátum: 2011 Augusztus 16, 11:57:56 »

Ezzel is lesz még nem kicsi munka. Elég szar a bódé és a fűtéscsatornák is kakák Meg az alváz rohad is a pedáloknál  Cry

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56278 Dátum: 2011 Augusztus 16, 11:55:56 »

nagyon mű a mosoly,szegény nem érti hogy miért ezt csinálja és nem egy cicával játszik Grin
Mármint én? Smiley Ráparancsoltam, hogy tegyen úgy, mintha nem én kértem volna.  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56277 Dátum: 2011 Augusztus 16, 11:55:16 »

Aztán én is dolgoztam picit.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
RNIE
« Hozzászólás #56276 Dátum: 2011 Augusztus 16, 11:53:11 »

Én is csiszoltam a "segédemmel"  Grin
nagyon mű a mosoly,szegény nem érti hogy miért ezt csinálja és nem egy cicával játszik Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #56275 Dátum: 2011 Augusztus 16, 11:51:58 »

Én is csiszoltam a "segédemmel"  Grin

Gyerekmunka??? Shocked Roll Eyes Grin Csak a hatóságok meg ne tudják!!  Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56274 Dátum: 2011 Augusztus 16, 11:50:22 »

Én is csiszoltam a "segédemmel"  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56273 Dátum: 2011 Augusztus 16, 06:32:34 »

Tehetek mást?  Undecided
Nem.
Általában a hátsó lyukak a pontosak, mármint a motor felőli sor, aztán onnan kezdheted igazítani a lyukakat. Nekem a végén már majdnem öt centi eltérés volt. Szerencsére az eleje is stimmelt, de közben...? Tongue

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56272 Dátum: 2011 Augusztus 15, 23:57:03 »

16-8-8-8-16-8-8-8-8-8
elvileg
Itt meg egész más:  Huh Huh Huh


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56271 Dátum: 2011 Augusztus 15, 23:40:28 »

Most mégis találtam az egyik "owner's manual"-ban egy utalást, hogy mindig legyen nálad néhány 8A-s bizti, de mindegyik ekkora?
16-8-8-8-16-8-8-8-8-8
elvileg
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 15, 23:46:53 írta Zoli »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56270 Dátum: 2011 Augusztus 15, 23:36:18 »

Gyárilag hány amperosak a bogár biztosítékai? Későbbi évjáratokra vonatkozóan találtam értéket, de a 70-es 1.3-ra nem.
Most összevissza van benne (lehet, hogy így a jó), de a régi biztosítékokon még érték sincs...
Most mégis találtam az egyik "owner's manual"-ban egy utalást, hogy mindig legyen nálad néhány 8A-s bizti, de mindegyik ekkora?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56269 Dátum: 2011 Augusztus 15, 23:32:43 »

Gyárilag hány amperosak a bogár biztosítékai? Későbbi évjáratokra vonatkozóan találtam értéket, de a 70-es 1.3-ra nem.
Most összevissza van benne (lehet, hogy így a jó), de a régi biztosítékokon még érték sincs...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56268 Dátum: 2011 Augusztus 15, 23:16:30 »

Kireszeled a lyukat.
Tehetek mást?  Undecided

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #56267 Dátum: 2011 Augusztus 15, 23:14:22 »

ez minek a maradványa?
boxter?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56266 Dátum: 2011 Augusztus 15, 23:05:31 »

Ilyen pontos a "brazil gépsor" :
Kireszeled a lyukat.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56265 Dátum: 2011 Augusztus 15, 22:51:36 »

Ilyen pontos a "brazil gépsor" :

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56264 Dátum: 2011 Augusztus 15, 22:49:39 »

a kispályásoknak csináltam a hétvégén egy képet Kiss
Inkább azt mondd meg, gíakorlatiasan hol kell mérni és mennyit a padlólemez befaragásnál, mivel a kasznim is szar, nem tudok mihez mérni...
Egy ilyenem van, eléggé pontatlan rajz.


Ja és a hátsó torzió-házhoz hogy van hozzáfogatva a padló gyárilag?

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 15, 23:12:52 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56263 Dátum: 2011 Augusztus 15, 22:46:39 »

Köcce mindenkinek Kiss
Én ezt használom, nagyon jó, és nem kell ledrótkefézni, nagyon masszív réteget alkot, lehet rá festeni.
Üregvédőnek is használható kb...

http://www.chemsearch.com/productDetail.asp?country=UK&language=English&language_id=4&countryName=UK&pLetter=C&pName=CHELADE%0D%0A

RNIE
« Hozzászólás #56262 Dátum: 2011 Augusztus 15, 22:16:57 »

Köcce mindenkinek Kiss
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #56261 Dátum: 2011 Augusztus 15, 19:04:28 »

nem kell azonnal válaszolni,ráér a 3-4 flexes-bontós poén után Cool

Grin Grin Grin
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56260 Dátum: 2011 Augusztus 15, 18:10:59 »

Én Ferropassitot használok. Nem kell letörölni.
Ez fehér tejszerűből fekete lesz, ha megszáradt és működött.
bocs, hülyeséget irtam. Én is Korantot már. A ferropassit olyan, mint az ro55. Olyan is van itthon, de jobb a Korant.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56259 Dátum: 2011 Augusztus 15, 18:03:55 »

Korant.
Én Ferropassitot használok. Nem kell letörölni.
Ez fehér tejszerűből fekete lesz, ha megszáradt és működött.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #56258 Dátum: 2011 Augusztus 15, 17:32:12 »

pl:
A flakon alatt látszik az erdmény

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #56257 Dátum: 2011 Augusztus 15, 17:27:49 »

rozsdaátalakítóból mi ajánlott?valami foszfátos cucc?
nem kell azonnal válaszolni,ráér a 3-4 flexes-bontós poén után Cool
Korant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #56256 Dátum: 2011 Augusztus 15, 17:16:13 »

Lényeg, hogy a maradékot vízzel töröld le. Humbug, hogy rajta kell hagyni. Az Evipass-ban a foszforsavon kívül valami hasomló más is van.

rozsdaátalakítóból mi ajánlott?valami foszfátos cucc?
nem kell azonnal válaszolni,ráér a 3-4 flexes-bontós poén után Cool
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #56255 Dátum: 2011 Augusztus 15, 16:20:24 »

rozsdaátalakítóból mi ajánlott?valami foszfátos cucc?
nem kell azonnal válaszolni,ráér a 3-4 flexes-bontós poén után Cool
pl:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56254 Dátum: 2011 Augusztus 15, 15:53:39 »

rozsdaátalakítóból mi ajánlott?valami foszfátos cucc?
nem kell azonnal válaszolni,ráér a 3-4 flexes-bontós poén után Cool
Mihez? Amúgy Ro55 vagy Evipass, egykutya. Nekem a Ro55 tetszik, mert szép a színe. Smiley
(Mind foszfátos)

VW Beetle - the original since 1938
RNIE
« Hozzászólás #56253 Dátum: 2011 Augusztus 15, 15:25:39 »

rozsdaátalakítóból mi ajánlott?valami foszfátos cucc?
nem kell azonnal válaszolni,ráér a 3-4 flexes-bontós poén után Cool
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #56252 Dátum: 2011 Augusztus 15, 14:21:54 »

a kispályásoknak csináltam a hétvégén egy képet Kiss
ez minek a maradványa?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 604 605 606 607 608 [609] 610 611 612 613 614 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.