www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 09:42:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 603 604 605 606 607 [608] 609 610 611 612 613 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13163928 alkalommal)
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #56315 Dátum: 2011 Augusztus 17, 19:38:27 »

sziasztok
egy új tünet: bogár (62es) kormánya "kihúzhatóvá" alakult, azaz kezemben maradt megállás után, el lehet kb húzni 4-5 cmre magam felé...ha visszatolom akkor korményozható a gép de "kotyogós,kattogós"
esetleg ötlet hogy mi lehet? egyáltalán merjek e vele menni így - mármint visszatolt állapotban vagy ez vmi extrém hibát jelez?

előre is köszi

üdv


ha neked ez nem elég extrém, akkor mi az ami annak számít ?   Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56314 Dátum: 2011 Augusztus 17, 19:38:03 »

sziasztok
egy új tünet: bogár (62es) kormánya "kihúzhatóvá" alakult, azaz kezemben maradt megállás után, el lehet kb húzni 4-5 cmre magam felé...ha visszatolom akkor korményozható a gép de "kotyogós,kattogós"
esetleg ötlet hogy mi lehet? egyáltalán merjek e vele menni így - mármint visszatolt állapotban vagy ez vmi extrém hibát jelez?

előre is köszi

üdv
Vedd le a kürtnyomót, vagy közepet és húzd meg a csavart. Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56313 Dátum: 2011 Augusztus 17, 19:34:59 »

egyáltalán merjek e vele menni így - mármint visszatolt állapotban
remélem ezt csak viccből kérdezted

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #56312 Dátum: 2011 Augusztus 17, 19:33:14 »

sziasztok
egy új tünet: bogár (62es) kormánya "kihúzhatóvá" alakult, azaz kezemben maradt megállás után, el lehet kb húzni 4-5 cmre magam felé...ha visszatolom akkor korményozható a gép de "kotyogós,kattogós"
esetleg ötlet hogy mi lehet? egyáltalán merjek e vele menni így - mármint visszatolt állapotban vagy ez vmi extrém hibát jelez?

előre is köszi

üdv

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
RNIE
« Hozzászólás #56311 Dátum: 2011 Augusztus 17, 18:35:36 »

RNIE! FIVA-ra én cinkspray-vel fújtam le és tetszett a szakiknak. azóta mentem 2 hónapot és még nem égett le.
az lesz,köszi.a kipuffrendszer komplett lehomokolva,lefújom cinkkel,a takarólemezek meg már a szinterezőnél
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #56310 Dátum: 2011 Augusztus 17, 18:33:44 »

Rugóra van valami festék ami nem töredezik meg?vagy szinter?
a kipufogó csöveket,dobot érdemes szintereztetni vagy horganyspré?
RNIE! FIVA-ra én cinkspray-vel fújtam le és tetszett a szakiknak. azóta mentem 2 hónapot és még nem égett le.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #56309 Dátum: 2011 Augusztus 17, 18:21:45 »

esetleg megpróbálnám visszatolni előről a régit. ha sikerül ragassz hozzá egy spárgát vagy drótot, így az egészet előre kihúzod (de a vége még kilóg hátul), akkor van az újhoz egy befűző szálad. nem tudom mennyire nehéz az újat az üres csőbe befűzni, ezért próbálnám meg ezt ha könnyen kivitelezhető.

Ma megrendeltem a bowdent elméletileg holnap reggelre meg is jön. A régit sikerült vissza kitolni hátra, így majd megpróbálom azzal behúzni az újat.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #56308 Dátum: 2011 Augusztus 17, 14:16:24 »

Egy baj van vele - hogy "ezüst" színben még nem láttam.

fekete  van csak.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #56307 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:51:29 »

Egy baj van vele - hogy "ezüst" színben még nem láttam.

Leírom, de utoljára!
Kandalló festék! Nem ég le, semmilyen körülmények között a kipufogóról!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56306 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:44:00 »

600fokot írt a festékre amit vettem,a dobozán is egy motorblokk van
Na, az viszont nem rossz. De ez akkor nem egy szimpla horganyspré.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #56305 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:42:51 »


Kipufogó - szinte minden lejön. Nekem egyedül a tüzihorgany javító festéke maradt fenn. A szinter a hőfok (kb. 180 fokon olvasztják rá) és a tágulások miatt biztos lejön.

Leírom, de utoljára!
Kandalló festék! Nem ég le, semmilyen körülmények között a kipufogóról!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
RNIE
« Hozzászólás #56304 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:42:41 »

az 5perc alatt amikor a fiva-n beindítják maradjon fenn aztán mindegy Grin
RNIE
« Hozzászólás #56303 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:41:20 »

szerintem kevés lesz a horganyspré hőállósága. Én hőálló festékkel fújtam, de az okosok itt a napokban kandallófestéket javallottak.
600fokot írt a festékre amit vettem,a dobozán is egy motorblokk van
RNIE
« Hozzászólás #56302 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:40:57 »

Rugó - szinter. Lehet kérni rozsdagátlóként valami horganyos alapozót is. Legalábbis itt Újpesten. Az enyémen 4 éve nem mozdult meg.
Kipufogó - szinte minden lejön. Nekem egyedül a tüzihorgany javító festéke maradt fenn. A szinter a hőfok (kb. 180 fokon olvasztják rá) és a tágulások miatt biztos lejön.

kösz.akkor rugó szinter,többi horganyspré.a kipufogó melletti terelőlemezeket leszintereztettem,remélem nem dobálja le
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56301 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:40:21 »

Rugóra van valami festék ami nem töredezik meg?vagy szinter?
a kipufogó csöveket,dobot érdemes szintereztetni vagy horganyspré?
szerintem kevés lesz a horganyspré hőállósága. Én hőálló festékkel fújtam, de az okosok itt a napokban kandallófestéket javallottak.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #56300 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:39:20 »

Rugó - szinter. Lehet kérni rozsdagátlóként valami horganyos alapozót is. Legalábbis itt Újpesten. Az enyémen 4 éve nem mozdult meg.
Kipufogó - szinte minden lejön. Nekem egyedül a tüzihorgany javító festéke maradt fenn. A szinter a hőfok (kb. 180 fokon olvasztják rá) és a tágulások miatt biztos lejön.

Rugóra van valami festék ami nem töredezik meg?vagy szinter?
a kipufogó csöveket,dobot érdemes szintereztetni vagy horganyspré?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #56299 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:11:11 »

Szerinted hátulról a pedálra akasztós kampót hogyan húzza előre...
nem ezt írtam  Roll Eyes
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56298 Dátum: 2011 Augusztus 17, 13:09:52 »

esetleg megpróbálnám visszatolni előről a régit. ha sikerül ragassz hozzá egy spárgát vagy drótot, így az egészet előre kihúzod (de a vége még kilóg hátul), akkor van az újhoz egy befűző szálad. nem tudom mennyire nehéz az újat az üres csőbe befűzni, ezért próbálnám meg ezt ha könnyen kivitelezhető.

Szerinted hátulról a pedálra akasztós kampót hogyan húzza előre...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #56297 Dátum: 2011 Augusztus 17, 12:57:41 »

Hátul szakadt el a karburátortól néhány centire. De a baj hogy ahogy ráléptem a gázra beesett a pedál és behúzta a bowdent  Undecided Valahogy vissza kellene varázsolnom hátra a bowdent mert így nem tudom áthúzni az újjat.
esetleg megpróbálnám visszatolni előről a régit. ha sikerül ragassz hozzá egy spárgát vagy drótot, így az egészet előre kihúzod (de a vége még kilóg hátul), akkor van az újhoz egy befűző szálad. nem tudom mennyire nehéz az újat az üres csőbe befűzni, ezért próbálnám meg ezt ha könnyen kivitelezhető.
RNIE
« Hozzászólás #56296 Dátum: 2011 Augusztus 17, 12:47:52 »

Rugóra van valami festék ami nem töredezik meg?vagy szinter?
a kipufogó csöveket,dobot érdemes szintereztetni vagy horganyspré?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 17, 12:51:18 írta RNIE »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56295 Dátum: 2011 Augusztus 17, 12:47:44 »

Hátul szakadt el a karburátortól néhány centire. De a baj hogy ahogy ráléptem a gázra beesett a pedál és behúzta a bowdent  Undecided Valahogy vissza kellene varázsolnom hátra a bowdent mert így nem tudom áthúzni az újjat.
Elölről tolod végig, a régit húzzad ki.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #56294 Dátum: 2011 Augusztus 17, 12:08:07 »

hol szakadt el azt tudod? elől a pedálnál?
először szerezd meg az újat, csak aztán szedd ki a régit. illetve a régivel jó esetben be tudod egyből fűzni az újat. legalábbis úgy lenne a legkönnyebb. én ugyan még nem cseréltem, csak ezek szoktak a  tanácsok lenni. szerintem előről kell befűzni, aztán elöl a pedálba beakasztani a kis pöcköt, utána hátul a szoritót a karbinál átrakni az újra
Hátul szakadt el a karburátortól néhány centire. De a baj hogy ahogy ráléptem a gázra beesett a pedál és behúzta a bowdent  Undecided Valahogy vissza kellene varázsolnom hátra a bowdent mert így nem tudom áthúzni az újjat.
1303LS
« Hozzászólás #56293 Dátum: 2011 Augusztus 17, 11:53:58 »

Sziasztok.
Tegnap este haza értem a Szigetről, gondoltam megyek egy kört a bogárral már úgy is olyan rég mentem vele. Sajnos kocsikázás közben elszakadt a gázbowden  Undecided A kérdésem az lenne, hogy milyen nehéz kicserélni? Vagy hogy fogjak neki?  Huh
Ki tud csúszni a fémcső ami átvezeti a bovdent a kutyaházon a hüvelyből és ott elakadhat.
Elvileg máshol nem lehet baj, pár perc alatt meg van.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56292 Dátum: 2011 Augusztus 17, 11:45:07 »

hol szakadt el azt tudod? elől a pedálnál?
először szerezd meg az újat, csak aztán szedd ki a régit. illetve a régivel jó esetben be tudod egyből fűzni az újat. legalábbis úgy lenne a legkönnyebb. én ugyan még nem cseréltem, csak ezek szoktak a  tanácsok lenni. szerintem előről kell befűzni, aztán elöl a pedálba beakasztani a kis pöcköt, utána hátul a szoritót a karbinál átrakni az újra
Kb. ennyi, az újnél érdemes megnézni, h. a végén az alu lezáró nem túl széles-e, nekem akadt már el miatta, jobb előbb reszelni, mint félig befűzés után idegesen. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #56291 Dátum: 2011 Augusztus 17, 11:34:10 »

Ha meg van és jó minden szükséges dolog a pedál és a karbi között.

hol szakadt el azt tudod? elől a pedálnál?
először szerezd meg az újat, csak aztán szedd ki a régit. illetve a régivel jó esetben be tudod egyből fűzni az újat. legalábbis úgy lenne a legkönnyebb. én ugyan még nem cseréltem, csak ezek szoktak a  tanácsok lenni. szerintem előről kell befűzni, aztán elöl a pedálba beakasztani a kis pöcköt, utána hátul a szoritót a karbinál átrakni az újra
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #56290 Dátum: 2011 Augusztus 17, 11:19:15 »

Sziasztok.
Tegnap este haza értem a Szigetről, gondoltam megyek egy kört a bogárral már úgy is olyan rég mentem vele. Sajnos kocsikázás közben elszakadt a gázbowden  Undecided A kérdésem az lenne, hogy milyen nehéz kicserélni? Vagy hogy fogjak neki?  Huh
hol szakadt el azt tudod? elől a pedálnál?
először szerezd meg az újat, csak aztán szedd ki a régit. illetve a régivel jó esetben be tudod egyből fűzni az újat. legalábbis úgy lenne a legkönnyebb. én ugyan még nem cseréltem, csak ezek szoktak a  tanácsok lenni. szerintem előről kell befűzni, aztán elöl a pedálba beakasztani a kis pöcköt, utána hátul a szoritót a karbinál átrakni az újra
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 17, 11:21:54 írta Typ117 »
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #56289 Dátum: 2011 Augusztus 17, 11:03:36 »

Sziasztok.
Tegnap este haza értem a Szigetről, gondoltam megyek egy kört a bogárral már úgy is olyan rég mentem vele. Sajnos kocsikázás közben elszakadt a gázbowden  Undecided A kérdésem az lenne, hogy milyen nehéz kicserélni? Vagy hogy fogjak neki?  Huh
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #56288 Dátum: 2011 Augusztus 16, 20:58:01 »

sziasztok! Hogy kell leszedni a fötengelyröl az ekszijtarcsat? Festenem a motorburkolatokat es a csavar lejött, de a tárcsa nagyon nem akar.
Csapágylehúzód van? Azzal le lehet huzatni, ha nics akkor 2 nagy csavarhúzóval vízszintesen 2 oldalról egész közel az ékszíjtárcsa tövéhez benyúlsz és óvatosan feszíted egyszerre a két csavarhúzót. A blokknak támasztva. Leírva bonyolultnak tűnik, megcsinálni egyszerűbb.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56287 Dátum: 2011 Augusztus 16, 20:51:43 »

sziasztok! Hogy kell leszedni a fötengelyröl az ekszijtarcsat? Festenem a motorburkolatokat es a csavar lejött, de a tárcsa nagyon nem akar.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #56286 Dátum: 2011 Augusztus 16, 19:45:29 »

bogárban 2,5
valóban. bár utána egy óra alatt sem tudtam beállítani, de maga a művelet gyors volt  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56285 Dátum: 2011 Augusztus 16, 12:17:42 »

Hehe!
Mondjuk nem rossz, hogy ha hozzászokik, hogy dolgozni is kell vele, nem csak elkunyizni a slusszkulcsot... Grin Cool
úgyis lesz gondom, mivel ez a legnagyobbiknak (10éves) készül (elvileg Wink)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #56284 Dátum: 2011 Augusztus 16, 12:12:49 »

Jól be van idomítva, ez alvás utáni kép, az első mondata ez volt: Csiszolhatok én is? Smiley

Hehe!
Mondjuk nem rossz, hogy ha hozzászokik, hogy dolgozni is kell vele, nem csak elkunyizni a slusszkulcsot... Grin Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56283 Dátum: 2011 Augusztus 16, 12:07:22 »

Gyerekmunka??? Shocked Roll Eyes Grin Csak a hatóságok meg ne tudják!!  Cool
Jól be van idomítva, ez alvás utáni kép, az első mondata ez volt: Csiszolhatok én is? Smiley

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56282 Dátum: 2011 Augusztus 16, 12:04:33 »

Ajjaj 3.

Ez mind a jobb hátsó kerékdob. Szerencsére ezeken és a bal hátsó lökhárítótartón kívül a többi kívülről ok.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56281 Dátum: 2011 Augusztus 16, 12:03:02 »

Ajjaj 2.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56280 Dátum: 2011 Augusztus 16, 12:02:26 »

Ajjaj 1.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56279 Dátum: 2011 Augusztus 16, 11:57:56 »

Ezzel is lesz még nem kicsi munka. Elég szar a bódé és a fűtéscsatornák is kakák Meg az alváz rohad is a pedáloknál  Cry

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56278 Dátum: 2011 Augusztus 16, 11:55:56 »

nagyon mű a mosoly,szegény nem érti hogy miért ezt csinálja és nem egy cicával játszik Grin
Mármint én? Smiley Ráparancsoltam, hogy tegyen úgy, mintha nem én kértem volna.  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56277 Dátum: 2011 Augusztus 16, 11:55:16 »

Aztán én is dolgoztam picit.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
RNIE
« Hozzászólás #56276 Dátum: 2011 Augusztus 16, 11:53:11 »

Én is csiszoltam a "segédemmel"  Grin
nagyon mű a mosoly,szegény nem érti hogy miért ezt csinálja és nem egy cicával játszik Grin
Oldalak: 1 ... 603 604 605 606 607 [608] 609 610 611 612 613 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.