www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:36:13

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13154760 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62435 Dátum: 2012 Május 28, 19:19:32 »

Értem én, de az elektromossság fura dolog. Keres magának utat. A legegyszerűbb minden égőtől egy testkábelt lehúzni a közös pontra.


Az alsón látszik a jobb oldalon az indexizzó... az alatt van egy csatlakozó hely... arra megy a testkábel és ezen a lemezen keresztül kapja mindegyik...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62434 Dátum: 2012 Május 28, 19:16:28 »

Győző! 303-as lámpa... egy test van mindenhez! ami lámpán belül van alu aljzat, arra megy 1 db testkábel, ahogy láttam...
Értem én, de az elektromossság fura dolog. Keres magának utat. A legegyszerűbb minden égőtől egy testkábelt lehúzni a közös pontra.

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62433 Dátum: 2012 Május 28, 19:15:40 »

Mert az index testje odavan, és a helyzetjelzőn keresztül akarja pótolni. Erősebb kutya dominál alapon.
nekem meg most a jobb hátsó lámpánál van az, h az index müködik, meg a feklampa is, a helyzetjelző meg nem. Mondjuk majd ramerek es kiderül. Mert en meg aljzatot csereltem.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62432 Dátum: 2012 Május 28, 19:13:16 »

Mert az index testje odavan, és a helyzetjelzőn keresztül akarja pótolni. Erősebb kutya dominál alapon.

Győző! 303-as lámpa... egy test van mindenhez! ami lámpán belül van alu aljzat, arra megy 1 db testkábel, ahogy láttam...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62431 Dátum: 2012 Május 28, 19:11:56 »

Nos, tehát a szindróma: ha minden a helyén, és bekapcsolom az irányjelzőt jobbra, akkor a jobboldali index izzó alig pislákolva "villogott" és alatta halványa, de 'villogott" a helyzetjelző is (az indexizzó ütemével).... Amikor levettem a búrát róla és kivettem a helyzetjelző-féklámpa izzót, akkor az index nem működött...még halványan sem... Tongue
Mert az index testje odavan, és a helyzetjelzőn keresztül akarja pótolni. Erősebb kutya dominál alapon.

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62430 Dátum: 2012 Május 28, 18:50:59 »

Igen

Köszi! Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #62429 Dátum: 2012 Május 28, 18:49:06 »

Jó, majd holnap igyekszem megnézni... ha gyári motortér burkolat van, akkor az alatt van?
Igen
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62428 Dátum: 2012 Május 28, 18:48:01 »

Tati pontosan leírta, honnan megy a test.
Igen sok neki. a helyzetjelző 5W-os, annak ahalváyn pislákolásához nagyon kicsi áram kell, Az index 21W, annak lényegesen több.

Jó, majd holnap igyekszem megnézni... ha gyári motortér burkolat van, akkor az alatt van?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #62427 Dátum: 2012 Május 28, 18:41:57 »

a doblemez melletti vizszintes lemezen van a testelés csúszósaruzva .

Ööö... viszont a helyzetjelző, ha kicsit talán halványabban, de úgy tűnik, azért működik... vagy egyszerre már sok neki??? Roll Eyes
Vagy ideiglenesn kössek be egy testet, kipróbálni? Roll Eyes
Tati pontosan leírta, honnan megy a test.
Igen sok neki. a helyzetjelző 5W-os, annak ahalváyn pislákolásához nagyon kicsi áram kell, Az index 21W, annak lényegesen több.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62426 Dátum: 2012 Május 28, 18:38:34 »

Köszönöm a tippeket... Kezfogas
Ma már nincs kedvem a gyülekező felhők miatt lecaplatni a garázsba, de majd holnap megpróbálom, hogy a testet direktben valahogy rákötöm az aljzatra, hátha így már jó lesz...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62425 Dátum: 2012 Május 28, 18:35:54 »

Megtaláltam, van 2 féle is. Ha valaki akarja még az szóljon, mehet 1-2 kört tőlem. Aki eltöri hoz egy újat.  Grin
Csörögj mikor jönnél. Vagy írd, hogy Neked mikor jó, ha már tudod.
irok privát.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #62424 Dátum: 2012 Május 28, 18:34:24 »

Nos, megvolt... megmozgattam, megpucoltam... a helyzet változatlan. Viszont érdekes dologra figyeltem fel: bekapcsoltam a vészvillogót és ha nem volt benn a helyzetjelző-féklámpa izzó, akkor az index sem ment... ha benn volt, akkor mindkettő biluxolt, elég halványan... Valahol vezetékszakadás és összeérés foroghat fenn??? Csak ilyen állapotban még szerelőhöz is érdekes elvinni, mert a rend szigorú őrei eléggé nyűgösek lehetnek érte, ha találkoznánk... Tongue
Nincs ott szakadás, sem összeérés. Simán oxidálódott valahol a testelés.
Fogj egy jó hosszú vezetéket, egyik felét tedd valami tutibiztos testpontra, a másikkal szépen próbálgass rá minden lámpatestre. Ahol javulást tapasztalsz ott csinálj valamilyen módon tuti testet. Sajnos az áram a csupasz fémen tud csak átmenni, ez addig okés amíg réz az a fém. Sajnos a test a kasztniról jön az meg vasbul van, így előbb utóbb megrozsdál.
Tipikus még mikor a user panaszkodik, hogy havonta elszakad a gázbowdene. Közben csak annyi van, hogy azon kap a motor testet, mert a testkábel odavan. Örüljünk, ha nem gyullad ki a kocsi az izzó bowdentől.
1303LS
« Hozzászólás #62423 Dátum: 2012 Május 28, 18:28:46 »

köszi. Írtam.
Megtaláltam, van 2 féle is. Ha valaki akarja még az szóljon, mehet 1-2 kört tőlem. Aki eltöri hoz egy újat.  Grin
Csörögj mikor jönnél. Vagy írd, hogy Neked mikor jó, ha már tudod.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62422 Dátum: 2012 Május 28, 18:18:24 »

Tipikus testhiba.

Nos, tehát a szindróma: ha minden a helyén, és bekapcsolom az irányjelzőt jobbra, akkor a jobboldali index izzó alig pislákolva "villogott" és alatta halványa, de 'villogott" a helyzetjelző is (az indexizzó ütemével).... Amikor levettem a búrát róla és kivettem a helyzetjelző-féklámpa izzót, akkor az index nem működött...még halványan sem... Tongue
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62421 Dátum: 2012 Május 28, 18:15:20 »

Nos, tehát a szindróma: ha minden a helyén, és bekapcsolom az irányjelzőt jobbra, akkor a jobboldali index izzó alig pislákolva "villogott" és alatta halványa, de 'villogott" a helyzetjelző is (az indexizzó ütemével).... Amikor levettem a búrát róla és kivettem a helyzetjelző-féklámpa izzót, akkor az index nem működött...még halványan sem... Tongue
A sárvédő csavarokon húzzál, és a lámpa felfogató csavaron is. Megmozgatáskor (ide-oda) mozgatva lesz test. A sárvédőt kéder veszi körbe csak a csavaroknál megy át negatív. Ráadásul a lámpa alatt is gumi van. Ha lehet körmös recés alátétet tegyél az anya alá és az belekarcol a fémbe. Ha nincs, mozgasd a csavarokat, de bele ne szakítsd!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62420 Dátum: 2012 Május 28, 18:00:57 »

na de azt írtad nincs is bent  Roll Eyes  a helyzetjelző 5w-ja meg a féklámpa izzóján keresztül...

Nos, tehát a szindróma: ha minden a helyén, és bekapcsolom az irányjelzőt jobbra, akkor a jobboldali index izzó alig pislákolva "villogott" és alatta halványa, de 'villogott" a helyzetjelző is (az indexizzó ütemével).... Amikor levettem a búrát róla és kivettem a helyzetjelző-féklámpa izzót, akkor az index nem működött...még halványan sem... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62419 Dátum: 2012 Május 28, 16:50:03 »

Ööö... viszont a helyzetjelző, ha kicsit talán halványabban, de úgy tűnik, azért működik... vagy egyszerre már sok neki??? Roll Eyes
Vagy ideiglenesn kössek be egy testet, kipróbálni? Roll Eyes
na de azt írtad nincs is bent  Roll Eyes  a helyzetjelző 5w-ja meg a féklámpa izzóján keresztül...

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #62418 Dátum: 2012 Május 28, 16:42:22 »

Na jó, de azért az a kábel szakasz nem rövid, asszem... hol lehet benne a bibi? Egy vastagabb barna vezeték megy a testre az alu talpra, amiben az izzók vannak... az indexre meg egy kék vezeték csatlakozik... viszont a lámpatalp és a kaszni között valami védőcsőben, vagy miben mennek a vezetékek... ott is lehet gondolom, vagy valahol a kaszniban belül??? Tongue Roll Eyes
multiméter hasznos lesz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62417 Dátum: 2012 Május 28, 16:42:08 »

a kábel szakasz kb30cm, a hátsó lámpa vezetékei a a motortérben a motor mellett ágaznak el és a doblemez melletti vizszintes lemezen van a testelés csúszósaruzva .
gyárilag nincs védőcsőbe vagy átvezető gumiba mint elől.... Undecided

Ööö... viszont a helyzetjelző, ha kicsit talán halványabban, de úgy tűnik, azért működik... vagy egyszerre már sok neki??? Roll Eyes
Vagy ideiglenesn kössek be egy testet, kipróbálni? Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62416 Dátum: 2012 Május 28, 16:38:59 »

Na jó, de azért az a kábel szakasz nem rövid, asszem... hol lehet benne a bibi? Egy vastagabb barna vezeték megy a testre az alu talpra, amiben az izzók vannak... az indexre meg egy kék vezeték csatlakozik... viszont a lámpatalp és a kaszni között valami védőcsőben, vagy miben mennek a vezetékek... ott is lehet gondolom, vagy valahol a kaszniban belül??? Tongue Roll Eyes
a kábel szakasz kb30cm, a hátsó lámpa vezetékei a a motortérben a motor mellett ágaznak el és a doblemez melletti vizszintes lemezen van a testelés csúszósaruzva .
gyárilag nincs védőcsőbe vagy átvezető gumiba mint elől.... Undecided

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62415 Dátum: 2012 Május 28, 16:32:45 »

mert azokon kapta a testet ,megtaláltad a hibát Wink

Na jó, de azért az a kábel szakasz nem rövid, asszem... hol lehet benne a bibi? Egy vastagabb barna vezeték megy a testre az alu talpra, amiben az izzók vannak... az indexre meg egy kék vezeték csatlakozik... viszont a lámpatalp és a kaszni között valami védőcsőben, vagy miben mennek a vezetékek... ott is lehet gondolom, vagy valahol a kaszniban belül??? Tongue Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62414 Dátum: 2012 Május 28, 16:26:34 »

Nos, megvolt... megmozgattam, megpucoltam... a helyzet változatlan. Viszont érdekes dologra figyeltem fel: bekapcsoltam a vészvillogót és ha nem volt benn a helyzetjelző-féklámpa izzó, akkor az index sem ment... ha benn volt, akkor mindkettő biluxolt, elég halványan... Valahol vezetékszakadás és összeérés foroghat fenn??? Csak ilyen állapotban még szerelőhöz is érdekes elvinni, mert a rend szigorú őrei eléggé nyűgösek lehetnek érte, ha találkoznánk... Tongue
mert azokon kapta a testet ,megtaláltad a hibát Wink

Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62413 Dátum: 2012 Május 28, 16:19:07 »

Ahogy már megírták, nem kell bekötni.


köszönöm nem láttam

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62412 Dátum: 2012 Május 28, 16:17:26 »

Különben érdemes mindegyik érintkezőit jól megpucolni, feszesre állítani, meg a biztosítékok végét is és valami kontaktsrpaival megfújkálni.

Nos, megvolt... megmozgattam, megpucoltam... a helyzet változatlan. Viszont érdekes dologra figyeltem fel: bekapcsoltam a vészvillogót és ha nem volt benn a helyzetjelző-féklámpa izzó, akkor az index sem ment... ha benn volt, akkor mindkettő biluxolt, elég halványan... Valahol vezetékszakadás és összeérés foroghat fenn??? Csak ilyen állapotban még szerelőhöz is érdekes elvinni, mert a rend szigorú őrei eléggé nyűgösek lehetnek érte, ha találkoznánk... Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2012 Május 28, 16:19:43 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62411 Dátum: 2012 Május 28, 16:10:34 »

Ahogy már megírták, nem kell bekötni.

Tud valaki segíteni gyujtáskapcsoló  P kivezetéséröl hová megy a tyúkbél  szürke a szine Huh
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62410 Dátum: 2012 Május 28, 15:40:55 »

Tud valaki segíteni gyujtáskapcsoló  P kivezetéséröl hová megy a tyúkbél  szürke a szine Huh

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62409 Dátum: 2012 Május 28, 15:20:34 »

Szerintem gyakorlatlan kéz sok kárt tud tenni célszerszám hiányában. Én inkább megvárnám míg lesz valahonnan.
Forest holnap pl jársz felénk? Mert akkor előkeresem az enyémet. Lehet, hogy anyámnál van, de átugrok érte ha kell. Remélem nem adtam kölcsön és felejtettem el, mint már pár dolgomat.  Roll Eyes
köszi. Írtam.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #62408 Dátum: 2012 Május 28, 15:16:50 »

Érdekes.
Ha valami nagy viszkozításúra váltottál volna, lehetne gyanakodni, hogy fogja a motort, ha csebdesebb lett, akkor inkább csak audiális csalódás.
Tettem anno MZ váltóba gőzhenger olajat, a villanymotor nem olyan csendes, mint a motor volt, de  a sarokig nem tudtam felülni.

Persze közben rájöttem, f@sz vagyok megint, lehet csak azért csendesebb, mert megigazítottam kipuffon a bilincset, ami összefogja a hőcserélővel a 3-as henger felől, a fele lógott, és kifújt ott  Grin Grin Grin

Na mindegy, majd rendes meleg motornál kiderül , mi helyzet.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Május 28, 15:40:43 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #62407 Dátum: 2012 Május 28, 15:11:18 »

Ahogyan Harry Potternek mondták sikertelen átkot követően: "azt akarni is kell ám"!  Wink
Szerintem gyakorlatlan kéz sok kárt tud tenni célszerszám hiányában. Én inkább megvárnám míg lesz valahonnan.
Forest holnap pl jársz felénk? Mert akkor előkeresem az enyémet. Lehet, hogy anyámnál van, de átugrok érte ha kell. Remélem nem adtam kölcsön és felejtettem el, mint már pár dolgomat.  Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #62406 Dátum: 2012 Május 28, 15:08:49 »

Ez nem jó, mert amerikai kivitelre vonatkozik, és normál bítlire. 03-asra nem ok. SZVSZ.
A 113/superbeetle szerintem a lényeget lefedi. Hol látod, hogy ez USA? Esetleg USA-val kiegészített leírás.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62405 Dátum: 2012 Május 28, 15:08:23 »

Ahogyan Harry Potternek mondták sikertelen átkot követően: "azt akarni is kell ám"!  Wink
meg az alsó lengőkar gömbfejhez hozza sem lehet férni kalapáccsal csak úgy. Ha kint a felső, akkor azon a lukon keresztül valami vasrúddal lehetne. A célszerszám odafér az alsóhoz?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62404 Dátum: 2012 Május 28, 15:03:25 »

gondolom. De nekem - Veled ellentétben - az ajtózsanérokat sem sikerült kiütnöm. Vagy gyenge vagyok, vagy a kalapács szar, kicsi.
Ahogyan Harry Potternek mondták sikertelen átkot követően: "azt akarni is kell ám"!  Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62403 Dátum: 2012 Május 28, 14:58:28 »

Hát célszerszámmal könnyebb, az igaz .De olykor elkap a harci ideg, ha valami nem enged. Cheesy
gondolom. De nekem - Veled ellentétben - az ajtózsanérokat sem sikerült kiütnöm. Vagy gyenge vagyok, vagy a kalapács szar, kicsi.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62402 Dátum: 2012 Május 28, 14:46:13 »

sajnos a kalapács nem segitett..
Hát célszerszámmal könnyebb, az igaz .De olykor elkap a harci ideg, ha valami nem enged. Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62401 Dátum: 2012 Május 28, 14:44:43 »

Az első autószerelő műhelyben szoktam kölcsönkérni arra a három percre. Ha nem adják, a kalapács mindig segít...
sajnos a kalapács nem segitett..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62400 Dátum: 2012 Május 28, 14:38:08 »

Kísérletképp ma 15w40 -es olajat raktam a bogárba a korábbi 10w40 helyett. Csak egy próbakört mentem vele,  a motor csöndesebb lett, de mintha erőtlenebb is lenne. Hmm.
Érdekes.
Ha valami nagy viszkozításúra váltottál volna, lehetne gyanakodni, hogy fogja a motort, ha csebdesebb lett, akkor inkább csak audiális csalódás.
Tettem anno MZ váltóba gőzhenger olajat, a villanymotor nem olyan csendes, mint a motor volt, de  a sarokig nem tudtam felülni.

Bácsi Győző
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #62399 Dátum: 2012 Május 28, 14:34:56 »


Ez nem jó, mert amerikai kivitelre vonatkozik, és normál bítlire. 03-asra nem ok. SZVSZ.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62398 Dátum: 2012 Május 28, 14:34:28 »

segítség! Nem tudok levenni az első futóműnél 4 gömbcsuklót. Az alsó lengőkar és kerékddob közöttieket és a kormányösszekötő rudak vége és kerékdob közöttieket. Létezik erre valami prés célszerszám? Ha igen, tudna valaki sos kölcsönadni?
Az első autószerelő műhelyben szoktam kölcsönkérni arra a három percre. Ha nem adják, a kalapács mindig segít...

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62397 Dátum: 2012 Május 28, 14:30:43 »

segítség! Nem tudok levenni az első futóműnél 4 gömbcsuklót. Az alsó lengőkar és kerékddob közöttieket és a kormányösszekötő rudak vége és kerékdob közöttieket. Létezik erre valami prés célszerszám? Ha igen, tudna valaki sos kölcsönadni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #62396 Dátum: 2012 Május 28, 14:27:20 »

Kísérletképp ma 15w40 -es olajat raktam a bogárba a korábbi 10w40 helyett. Csak egy próbakört mentem vele,  a motor csöndesebb lett, de mintha erőtlenebb is lenne. Hmm.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.