www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:42:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 449 450 451 452 453 [454] 455 456 457 458 459 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13154828 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62475 Dátum: 2012 Június 04, 13:56:09 »

Köszönöm a tanácsokat.

WD40 és patent fogó kombináció már megvolt.
Már csak a melegítést nem próbáltam.

A melegítésnél vigyázz, mert a gumicső lerobban a fémrészről és az olaj ami meleg és ég az rádfröccsen. Bele az arcodba. Sokszor jártam így.Vágd le a gumicsövet tőben. Melegítsd meg és locsolj egyből rá vizet. Szépen szét fog tekeredni.
1303LS
« Hozzászólás #62474 Dátum: 2012 Június 04, 13:25:30 »

Nekem van egy MoS2 rozsdaoldó spray a kocsimban és próbálgattam is már, de nem vagyok benne biztos, hogy nem csak a pszichológia működik...
Tudja valaki, hogy mi a működési elve és hogyan kéne használni?
Az szerintem nem oldó hanem gátló spray.
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #62473 Dátum: 2012 Június 04, 13:23:21 »

gáz lámpa,patent fogó,

Köszönöm a tanácsokat.

WD40 és patent fogó kombináció már megvolt.
Már csak a melegítést nem próbáltam.

Petyó
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62472 Dátum: 2012 Június 04, 13:15:14 »

Valaki tud javasolni valami módszert összegyógyult fém és gumifékcső átmenet szétszereléséhez roncsolás nélkül? Roll Eyes

gáz lámpa,patent fogó,

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62471 Dátum: 2012 Június 04, 13:11:11 »

csavarlazító, wu2 (wd40 néven ismerik mások), imádkozás

ja, vetkőznöd az nem kell :-))
Nekem van egy MoS2 rozsdaoldó spray a kocsimban és próbálgattam is már, de nem vagyok benne biztos, hogy nem csak a pszichológia működik...
Tudja valaki, hogy mi a működési elve és hogyan kéne használni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62470 Dátum: 2012 Június 04, 12:52:32 »

Off autóról van szó de gondolom ilyen probléma minden tipusnál elő szokott fordulni.
Nem szeretnék sem fékcsövet sem gumicsövet gyártatni mert az külön hercehurca, persze lehet, hogy az lenne a megoldás de még reménykedem.

A képen az 1-es és az 5-ös közti csatlakozást kéne megbontani mert ehhez férek a legkönnybben hozzá, hogy a munkahengert végre ki tudjam venni.

<beszúrt kép törölve>

csavarlazító, wu2 (wd40 néven ismerik mások), imádkozás

ja, vetkőznöd az nem kell :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #62469 Dátum: 2012 Június 04, 12:37:49 »

Ujra akarod hasznalni azt a darab gumi fekcsovet ? Roll Eyes Miert ?
(Ha mar olyan oreg, hogy csak levagni lehet a csorol, akkor valoszinuleg jobb lenne ujat hasznanod ...)

Off autóról van szó de gondolom ilyen probléma minden tipusnál elő szokott fordulni.
Nem szeretnék sem fékcsövet sem gumicsövet gyártatni mert az külön hercehurca, persze lehet, hogy az lenne a megoldás de még reménykedem.

A képen az 1-es és az 5-ös közti csatlakozást kéne megbontani mert ehhez férek a legkönnybben hozzá, hogy a munkahengert végre ki tudjam venni.


Petyó
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62468 Dátum: 2012 Június 04, 11:55:02 »

Valaki tud javasolni valami módszert összegyógyult fém és gumifékcső átmenet szétszereléséhez roncsolás nélkül? Roll Eyes
Ujra akarod hasznalni azt a darab gumi fekcsovet ? Roll Eyes Miert ?
(Ha mar olyan oreg, hogy csak levagni lehet a csorol, akkor valoszinuleg jobb lenne ujat hasznanod ...)
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 04, 12:03:53 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #62467 Dátum: 2012 Június 04, 11:51:23 »

Valaki tud javasolni valami módszert összegyógyult fém és gumifékcső átmenet szétszereléséhez roncsolás nélkül? Roll Eyes

Petyó
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #62466 Dátum: 2012 Június 02, 12:04:57 »

he??   Huh Shocked

http://cbelectriccar.com/blog/vw-beetle/vw-ev-conversion-save-cost-with-your-own-electric-beetle/
1303LS
« Hozzászólás #62465 Dátum: 2012 Május 30, 19:34:17 »

Inkább ilyet:
<beszúrt kép törölve>

Köszi, már látom, csak a másik gépen nem láttam a képet, azt hittem ilyen. Törlök.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62464 Dátum: 2012 Május 30, 19:31:15 »

Köszi, próbálom keresni és kicibálni, mert új fékcsöveket szeretnék tenni mindenhová.

Lehet, hogy nem árt, mert a Patonyi Petink is majdnem ráfaragott egy (úgy tűnik) még a gyárban beszerelt gumi fékcsőre... Roll Eyes Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62463 Dátum: 2012 Május 30, 19:16:37 »

Inkább ilyet:
<beszúrt kép törölve>

Köszi, próbálom keresni és kicibálni, mert új fékcsöveket szeretnék tenni mindenhová.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62462 Dátum: 2012 Május 30, 19:09:46 »

Inkább ilyet:


Valami ilyesmit keress a rozsda alatt. Lehet, hogy tévedek, mert nálam nem látszik a kép  Cool, de ha egy villás lemezke van rajta akkor az.  Grin
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1269-500/fekcso-klipsz-t25
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62461 Dátum: 2012 Május 30, 18:37:19 »

Szakik!
Az első gumifékcsövek milyen módon vannak rögzítve az alvázfejen levő konzolhoz? Tegnap szétcsavaroztam a fémfékcsövet és a gumifékcsövet, de nem jött le a cső a konzolról.
Egy lemez tartja amit ki kell húzni. A csőból a másik fém csövet ki kell tekerni. Azon is hollander van.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Május 30, 18:39:05 írta kdf 001 »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62460 Dátum: 2012 Május 30, 18:35:39 »

Szakik!
Az első gumifékcsövek milyen módon vannak rögzítve az alvázfejen levő konzolhoz? Tegnap szétcsavaroztam a fémfékcsövet és a gumifékcsövet, de nem jött le a cső a konzolról.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #62459 Dátum: 2012 Május 30, 17:27:03 »


Tipikus még mikor a user panaszkodik, hogy havonta elszakad a gázbowdene. Közben csak annyi van, hogy azon kap a motor testet, mert a testkábel odavan. Örüljünk, ha nem gyullad ki a kocsi az izzó bowdentől.
ezt az okosságokba azért beírnám.... olvastam már valahol ugyanezt a storyt....

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62458 Dátum: 2012 Május 30, 12:52:06 »

Ez tényleg "Jézusom".  Grin És ez egy kölső fesszabos átszabása.
De volt egy valóban belsős és szépen elfért minden, kívülről nem is látszott.
jaj, bocs, akkor félrenéztem, úgy értettem, h külsősről van szó. Egyébként lehetne szebb a felesleges részek lenyesésével, de legalább nem mechanikus.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #62457 Dátum: 2012 Május 30, 12:41:13 »

Ehun e.  Cool

Ez tényleg "Jézusom".  Grin És ez egy kölső fesszabos átszabása.
De volt egy valóban belsős és szépen elfért minden, kívülről nem is látszott.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62456 Dátum: 2012 Május 30, 11:10:08 »

Ehun e.  Cool


Köszi szépen, eltettem... hátha eccer még szükség lenne rá... Roll Eyes Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62455 Dátum: 2012 Május 30, 11:05:01 »

Ehun e.  Cool

Jezusom ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62454 Dátum: 2012 Május 30, 10:59:39 »

Akkó lécci keressed majd elő, ha kérhetem! Köszi, előre is! Hátha szükség lesz rá.... Grin
Ehun e.  Cool


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62453 Dátum: 2012 Május 30, 10:39:47 »

Akkó lécci keressed majd elő, ha kérhetem! Köszi, előre is! Hátha szükség lesz rá.... Grin
Sajnos már keresem egy ideje sikertelenül. De most lemegyek a garázsba és lefotózom.  Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62452 Dátum: 2012 Május 30, 10:15:38 »

Nekem így van a 03-on, Golf fesszabból ki vannak műtve a szénkefék és oda van csatlakoztatva a 2 mazzag. Ha kell előkeresem a fotót. Nekem azért többől jött ki, szerintem 2100 Ft volt.  Most van is a fiókomban egy átalakításra váró fesszab, mert az enyém szerintem vacakol. Cool

Akkó lécci keressed majd elő, ha kérhetem! Köszi, előre is! Hátha szükség lesz rá.... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62451 Dátum: 2012 Május 30, 09:45:15 »

Hmmm... erre nem emlékszem.... De ha valakinek megvan, akkor lehet, hogy érdekelne a megoldás... Roll Eyes
Köszi!
Nekem így van a 03-on, Golf fesszabból ki vannak műtve a szénkefék és oda van csatlakoztatva a 2 mazzag. Ha kell előkeresem a fotót. Nekem azért többől jött ki, szerintem 2100 Ft volt.  Most van is a fiókomban egy átalakításra váró fesszab, mert az enyém szerintem vacakol. Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62450 Dátum: 2012 Május 30, 07:59:46 »

Belső fesszabosra régebben írt egyet valaki, hogy hogyan lehet átalakítani valami golféra, mert az kb 1500Ft és megbízható, jó minőség. Nem tettem el, mert az enyém külsős, nem érdekelt.

Hmmm... erre nem emlékszem.... De ha valakinek megvan, akkor lehet, hogy érdekelne a megoldás... Roll Eyes
Köszi!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #62449 Dátum: 2012 Május 30, 07:42:11 »

Mértünk az akksinál és a generátornál is... Mindkét helyen közel azonos értékeket... alapjáraton és emelt fordulaton is...
Ez meg sajnos belső fesszabos, ami még kicsit bonyolít a dolgon...
Majd még kutakodunk, legközelebb...
Belső fesszabosra régebben írt egyet valaki, hogy hogyan lehet átalakítani valami golféra, mert az kb 1500Ft és megbízható, jó minőség. Nem tettem el, mert az enyém külsős, nem érdekelt.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62448 Dátum: 2012 Május 30, 07:39:39 »

A jó hosszú kábel a kocsin kívülről megint csak sokat segíthet a diagnosztikában. A 13,5V az tényleg kicsit kevés, de lehet műszerpontatlanság is simán, vagy "messze" mértétek a generátortól. Lámpával, anélkül és motort forgatva mértétek?
Bár gondolom a Patonyi ért hozzá. Én megnézném másik műszerrel is mielőtt szétszedném a generátort, illetve cserélnék fesszabályzót. Mert a generátor, nem így szokott elromlani.

Mértünk az akksinál és a generátornál is... Mindkét helyen közel azonos értékeket... alapjáraton és emelt fordulaton is...
Ez meg sajnos belső fesszabos, ami még kicsit bonyolít a dolgon...
Majd még kutakodunk, legközelebb...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #62447 Dátum: 2012 Május 30, 07:33:34 »

A csomagtérben lévő testeléseket is átcsiszatoltuk, át kontakt spray-ztük... de nem nagyon változott... Ha eccer lenne annyi lóvém, akkor lehet nem ártana átkábelezni... de egyelőre nincs...
Köszi a tippeket! Kezfogas
A jó hosszú kábel a kocsin kívülről megint csak sokat segíthet a diagnosztikában. A 13,5V az tényleg kicsit kevés, de lehet műszerpontatlanság is simán, vagy "messze" mértétek a generátortól. Lámpával, anélkül és motort forgatva mértétek?
Bár gondolom a Patonyi ért hozzá. Én megnézném másik műszerrel is mielőtt szétszedném a generátort, illetve cserélnék fesszabályzót. Mert a generátor, nem így szokott elromlani.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62446 Dátum: 2012 Május 30, 07:10:09 »

a 13,5V teljesen jó.
ne basztasd

Patonyi Peti valami 14 v feletti értékeket várt volna a méréstől... Annemjó??? Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62445 Dátum: 2012 Május 30, 07:09:20 »

Még mindig test hiba van. Talán az első indexek amik ugye a hátsóval vannak összekötve, és csak hátulról kapnak testet, vagy éppen fordítva. Egyszer fel kell tőlteni az akkut és járó motornál kell nézni az indexeket.

A csomagtérben lévő testeléseket is átcsiszatoltuk, át kontakt spray-ztük... de nem nagyon változott... Ha eccer lenne annyi lóvém, akkor lehet nem ártana átkábelezni... de egyelőre nincs...
Köszi a tippeket! Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62444 Dátum: 2012 Május 30, 06:22:50 »

No igen... Most már csak ez az együttes villogás okoz fejtörést, meg a generátor "gyengesége"... Lehet ugye, hogy emiatt merül elég hamar le az akksim... Undecided

a 13,5V teljesen jó.
ne basztasd



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62443 Dátum: 2012 Május 29, 22:33:14 »

No igen... Most már csak ez az együttes villogás okoz fejtörést, meg a generátor "gyengesége"... Lehet ugye, hogy emiatt merül elég hamar le az akksim... Undecided
Még mindig test hiba van. Talán az első indexek amik ugye a hátsóval vannak összekötve, és csak hátulról kapnak testet, vagy éppen fordítva. Egyszer fel kell tőlteni az akkut és járó motornál kell nézni az indexeket.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62442 Dátum: 2012 Május 29, 22:27:21 »

Na akkor (villoghatsz). Cheesy Örülök, hogy megoldódott a probléma.

No igen... Most már csak ez az együttes villogás okoz fejtörést, meg a generátor "gyengesége"... Lehet ugye, hogy emiatt merül elég hamar le az akksim... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62441 Dátum: 2012 Május 29, 21:30:18 »

Nos, ma SZMB keretében, részben Patonyi Peti barátom segedelmével pár dolgot megcsináltunk Öcsisajton.
Először is köszi a tippeket... a motortéren belüli testeléssel volt némi gond... Bár nem egészen a tati által leírt ponton volt a bibi, mert valaki, előzőleg a sárvédő egyik csavarján át oldotta meg a testet, a lámpákhoz... Mielőtt a Peti jött, ezt már megtaláltam: a csavar nemes egyszerűséggel leesett róla, így a régifajta belső motortér szigetelő lemez amennyire odaszorította a doblemezhez, annyira volt test...
Megpucoltuk, kontakt sprayvel átfújtuk...visszacsavaroztam, most már müxik... Megnéztük a kocsi elejében lévőket is, azokat is átcsiszoltuk, megpucoltuk..
Viszont valami még maradt azért vele: ha megy a vészvillogó, akkor halványan, de biluxol a helyzetjelző is... Tongue
Ja, meg rámértünk a töltésre, de olyan 13,5 V körüli értéket mutatott a multiméter.... Az meg nem túl sok... Valszeg kinéz majd egy felújítás a generátornak? Undecided
Na akkor (villoghatsz). Cheesy Örülök, hogy megoldódott a probléma.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62440 Dátum: 2012 Május 29, 20:46:20 »

Nos, ma SZMB keretében, részben Patonyi Peti barátom segedelmével pár dolgot megcsináltunk Öcsisajton.
Először is köszi a tippeket... a motortéren belüli testeléssel volt némi gond... Bár nem egészen a tati által leírt ponton volt a bibi, mert valaki, előzőleg a sárvédő egyik csavarján át oldotta meg a testet, a lámpákhoz... Mielőtt a Peti jött, ezt már megtaláltam: a csavar nemes egyszerűséggel leesett róla, így a régifajta belső motortér szigetelő lemez amennyire odaszorította a doblemezhez, annyira volt test...
Megpucoltuk, kontakt sprayvel átfújtuk...visszacsavaroztam, most már müxik... Megnéztük a kocsi elejében lévőket is, azokat is átcsiszoltuk, megpucoltuk..
Viszont valami még maradt azért vele: ha megy a vészvillogó, akkor halványan, de biluxol a helyzetjelző is... Tongue
Ja, meg rámértünk a töltésre, de olyan 13,5 V körüli értéket mutatott a multiméter.... Az meg nem túl sok... Valszeg kinéz majd egy felújítás a generátornak? Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62439 Dátum: 2012 Május 28, 19:33:18 »

Még egyszerűbb, A lemezt kell átcsiszolni, amiben a foglalatok vannak, főleg az égők tájékán. Vagy ami lehet, hogy az egész lemezt kéne elszigetelni az alaptól, mert lehet, hogy a rossz test helyett arra tud érintkezni. Nincs előttem, meddig is lehet bontani az aljzatot, de nem nagy a hiba.

Mint írtam, a lámpán belül átcsiszoltam, megigazítottam mindent... Most még majd megnézem, holnap, a motortéren belüli testcsatlakozót... Vagy kötök be valahogyan egy másik testet...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #62438 Dátum: 2012 Május 28, 19:32:02 »

Ennek olyan hiánya van mint nekem 1 jó TEST. Grin

Na ja....  Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62437 Dátum: 2012 Május 28, 19:27:54 »

<beszúrt kép törölve>
Az alsón látszik a jobb oldalon az indexizzó... az alatt van egy csatlakozó hely... arra megy a testkábel és ezen a lemezen keresztül kapja mindegyik...
Még egyszerűbb, A lemezt kell átcsiszolni, amiben a foglalatok vannak, főleg az égők tájékán. Vagy ami lehet, hogy az egész lemezt kéne elszigetelni az alaptól, mert lehet, hogy a rossz test helyett arra tud érintkezni. Nincs előttem, meddig is lehet bontani az aljzatot, de nem nagy a hiba.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Május 28, 19:30:56 írta ABF-932 »

Bácsi Győző
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62436 Dátum: 2012 Május 28, 19:22:39 »

Nos, tehát a szindróma: ha minden a helyén, és bekapcsolom az irányjelzőt jobbra, akkor a jobboldali index izzó alig pislákolva "villogott" és alatta halványa, de 'villogott" a helyzetjelző is (az indexizzó ütemével).... Amikor levettem a búrát róla és kivettem a helyzetjelző-féklámpa izzót, akkor az index nem működött...még halványan sem... Tongue

Ennek olyan hiánya van mint nekem 1 jó TEST. Grin

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Oldalak: 1 ... 449 450 451 452 453 [454] 455 456 457 458 459 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.