www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 08, 14:57:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921277 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 449 450 451 452 453 [454] 455 456 457 458 459 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13952066 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #62482 Dátum: 2012 Június 04, 19:35:37 »

Szerencsére még nincsenek szétgányolva a csavarok, nem veszett a helyzet de sajnos sejtem mi lesz a vége.
Azért óvatoskodom mert a 'gumi fékcső' amit le kellene vágni 16800 Ft-ba kerül (57 €), a fém pedig már nem kapható. Szerencsére a katalógusban benne van a mérete bár kettőféle is van belöle de csak hosszban térnek el 5 centit (M10/M10-280MM és M10/M10-330MM). Ez amúgy kuplung hidraulika de gondolom nincs különbség. Fékcsöveket hol lehet csináltatni?

Bugpartsnál van mindenhz fém és gumi fékcső is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62481 Dátum: 2012 Június 04, 15:38:57 »

Fékcsöveket hol lehet csináltatni?

itt nálunk, az autósboltban pölö megcsinálják.
www.ko-csi.hu



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62480 Dátum: 2012 Június 04, 15:37:02 »

Szerencsére még nincsenek szétgányolva a csavarok, nem veszett a helyzet de sajnos sejtem mi lesz a vége.
Azért óvatoskodom mert a 'gumi fékcső' amit le kellene vágni 16800 Ft-ba kerül (57 €), a fém pedig már nem kapható. Szerencsére a katalógusban benne van a mérete bár kettőféle is van belöle de csak hosszban térnek el 5 centit (M10/M10-280MM és M10/M10-330MM). Ez amúgy kuplung hidraulika de gondolom nincs különbség. Fékcsöveket hol lehet csináltatni?

még nem láttam olyan fékcsövet amit 1"-os  kacsacsőrű rothenberger vagy ridgid csőfogóval  nem bírtam megindítani ... és mind vissza is lehetett rakni  Undecided

Süni
« Hozzászólás #62479 Dátum: 2012 Június 04, 15:18:41 »

Szerencsére még nincsenek szétgányolva a csavarok, nem veszett a helyzet de sajnos sejtem mi lesz a vége.
Azért óvatoskodom mert a 'gumi fékcső' amit le kellene vágni 16800 Ft-ba kerül (57 €), a fém pedig már nem kapható. Szerencsére a katalógusban benne van a mérete bár kettőféle is van belöle de csak hosszban térnek el 5 centit (M10/M10-280MM és M10/M10-330MM). Ez amúgy kuplung hidraulika de gondolom nincs különbség. Fékcsöveket hol lehet csináltatni?

www.hefal.hu

Az a 16.800,- marha drágának tűnik nekem....  Roll Eyes
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #62478 Dátum: 2012 Június 04, 14:32:36 »

amugy nemtom mit szenvedtek mert pl 50cm csö kb 2000ft meg...szoval ha már szétvan nyalodva inkább csere

Szerencsére még nincsenek szétgányolva a csavarok, nem veszett a helyzet de sajnos sejtem mi lesz a vége.
Azért óvatoskodom mert a 'gumi fékcső' amit le kellene vágni 16800 Ft-ba kerül (57 €), a fém pedig már nem kapható. Szerencsére a katalógusban benne van a mérete bár kettőféle is van belöle de csak hosszban térnek el 5 centit (M10/M10-280MM és M10/M10-330MM). Ez amúgy kuplung hidraulika de gondolom nincs különbség. Fékcsöveket hol lehet csináltatni?

Petyó
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62477 Dátum: 2012 Június 04, 14:20:03 »

Az szerintem nem oldó hanem gátló spray.
Tényleg??? Basszus, akkor ez a baj?  Cool Grin Grin Lips Sealed

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62476 Dátum: 2012 Június 04, 13:59:24 »

amugy nemtom mit szenvedtek mert pl 50cm csö kb 2000ft meg...szoval ha már szétvan nyalodva inkább csere

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62475 Dátum: 2012 Június 04, 13:56:09 »

Köszönöm a tanácsokat.

WD40 és patent fogó kombináció már megvolt.
Már csak a melegítést nem próbáltam.

A melegítésnél vigyázz, mert a gumicső lerobban a fémrészről és az olaj ami meleg és ég az rádfröccsen. Bele az arcodba. Sokszor jártam így.Vágd le a gumicsövet tőben. Melegítsd meg és locsolj egyből rá vizet. Szépen szét fog tekeredni.
1303LS
« Hozzászólás #62474 Dátum: 2012 Június 04, 13:25:30 »

Nekem van egy MoS2 rozsdaoldó spray a kocsimban és próbálgattam is már, de nem vagyok benne biztos, hogy nem csak a pszichológia működik...
Tudja valaki, hogy mi a működési elve és hogyan kéne használni?
Az szerintem nem oldó hanem gátló spray.
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #62473 Dátum: 2012 Június 04, 13:23:21 »

gáz lámpa,patent fogó,

Köszönöm a tanácsokat.

WD40 és patent fogó kombináció már megvolt.
Már csak a melegítést nem próbáltam.

Petyó
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62472 Dátum: 2012 Június 04, 13:15:14 »

Valaki tud javasolni valami módszert összegyógyult fém és gumifékcső átmenet szétszereléséhez roncsolás nélkül? Roll Eyes

gáz lámpa,patent fogó,

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62471 Dátum: 2012 Június 04, 13:11:11 »

csavarlazító, wu2 (wd40 néven ismerik mások), imádkozás

ja, vetkőznöd az nem kell :-))
Nekem van egy MoS2 rozsdaoldó spray a kocsimban és próbálgattam is már, de nem vagyok benne biztos, hogy nem csak a pszichológia működik...
Tudja valaki, hogy mi a működési elve és hogyan kéne használni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62470 Dátum: 2012 Június 04, 12:52:32 »

Off autóról van szó de gondolom ilyen probléma minden tipusnál elő szokott fordulni.
Nem szeretnék sem fékcsövet sem gumicsövet gyártatni mert az külön hercehurca, persze lehet, hogy az lenne a megoldás de még reménykedem.

A képen az 1-es és az 5-ös közti csatlakozást kéne megbontani mert ehhez férek a legkönnybben hozzá, hogy a munkahengert végre ki tudjam venni.

<beszúrt kép törölve>

csavarlazító, wu2 (wd40 néven ismerik mások), imádkozás

ja, vetkőznöd az nem kell :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #62469 Dátum: 2012 Június 04, 12:37:49 »

Ujra akarod hasznalni azt a darab gumi fekcsovet ? Roll Eyes Miert ?
(Ha mar olyan oreg, hogy csak levagni lehet a csorol, akkor valoszinuleg jobb lenne ujat hasznanod ...)

Off autóról van szó de gondolom ilyen probléma minden tipusnál elő szokott fordulni.
Nem szeretnék sem fékcsövet sem gumicsövet gyártatni mert az külön hercehurca, persze lehet, hogy az lenne a megoldás de még reménykedem.

A képen az 1-es és az 5-ös közti csatlakozást kéne megbontani mert ehhez férek a legkönnybben hozzá, hogy a munkahengert végre ki tudjam venni.


Petyó
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62468 Dátum: 2012 Június 04, 11:55:02 »

Valaki tud javasolni valami módszert összegyógyult fém és gumifékcső átmenet szétszereléséhez roncsolás nélkül? Roll Eyes
Ujra akarod hasznalni azt a darab gumi fekcsovet ? Roll Eyes Miert ?
(Ha mar olyan oreg, hogy csak levagni lehet a csorol, akkor valoszinuleg jobb lenne ujat hasznanod ...)
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 04, 12:03:53 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #62467 Dátum: 2012 Június 04, 11:51:23 »

Valaki tud javasolni valami módszert összegyógyult fém és gumifékcső átmenet szétszereléséhez roncsolás nélkül? Roll Eyes

Petyó
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #62466 Dátum: 2012 Június 02, 12:04:57 »

he??   Huh Shocked

http://cbelectriccar.com/blog/vw-beetle/vw-ev-conversion-save-cost-with-your-own-electric-beetle/
1303LS
« Hozzászólás #62465 Dátum: 2012 Május 30, 19:34:17 »

Inkább ilyet:
<beszúrt kép törölve>

Köszi, már látom, csak a másik gépen nem láttam a képet, azt hittem ilyen. Törlök.
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29090


Road Force One

« Hozzászólás #62464 Dátum: 2012 Május 30, 19:31:15 »

Köszi, próbálom keresni és kicibálni, mert új fékcsöveket szeretnék tenni mindenhová.

Lehet, hogy nem árt, mert a Patonyi Petink is majdnem ráfaragott egy (úgy tűnik) még a gyárban beszerelt gumi fékcsőre... Roll Eyes Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62463 Dátum: 2012 Május 30, 19:16:37 »

Inkább ilyet:
<beszúrt kép törölve>

Köszi, próbálom keresni és kicibálni, mert új fékcsöveket szeretnék tenni mindenhová.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62462 Dátum: 2012 Május 30, 19:09:46 »

Inkább ilyet:


Valami ilyesmit keress a rozsda alatt. Lehet, hogy tévedek, mert nálam nem látszik a kép  Cool, de ha egy villás lemezke van rajta akkor az.  Grin
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1269-500/fekcso-klipsz-t25
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62461 Dátum: 2012 Május 30, 18:37:19 »

Szakik!
Az első gumifékcsövek milyen módon vannak rögzítve az alvázfejen levő konzolhoz? Tegnap szétcsavaroztam a fémfékcsövet és a gumifékcsövet, de nem jött le a cső a konzolról.
Egy lemez tartja amit ki kell húzni. A csőból a másik fém csövet ki kell tekerni. Azon is hollander van.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Május 30, 18:39:05 írta kdf 001 »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62460 Dátum: 2012 Május 30, 18:35:39 »

Szakik!
Az első gumifékcsövek milyen módon vannak rögzítve az alvázfejen levő konzolhoz? Tegnap szétcsavaroztam a fémfékcsövet és a gumifékcsövet, de nem jött le a cső a konzolról.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #62459 Dátum: 2012 Május 30, 17:27:03 »


Tipikus még mikor a user panaszkodik, hogy havonta elszakad a gázbowdene. Közben csak annyi van, hogy azon kap a motor testet, mert a testkábel odavan. Örüljünk, ha nem gyullad ki a kocsi az izzó bowdentől.
ezt az okosságokba azért beírnám.... olvastam már valahol ugyanezt a storyt....

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62458 Dátum: 2012 Május 30, 12:52:06 »

Ez tényleg "Jézusom".  Grin És ez egy kölső fesszabos átszabása.
De volt egy valóban belsős és szépen elfért minden, kívülről nem is látszott.
jaj, bocs, akkor félrenéztem, úgy értettem, h külsősről van szó. Egyébként lehetne szebb a felesleges részek lenyesésével, de legalább nem mechanikus.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #62457 Dátum: 2012 Május 30, 12:41:13 »

Ehun e.  Cool

Ez tényleg "Jézusom".  Grin És ez egy kölső fesszabos átszabása.
De volt egy valóban belsős és szépen elfért minden, kívülről nem is látszott.
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29090


Road Force One

« Hozzászólás #62456 Dátum: 2012 Május 30, 11:10:08 »

Ehun e.  Cool


Köszi szépen, eltettem... hátha eccer még szükség lenne rá... Roll Eyes Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62455 Dátum: 2012 Május 30, 11:05:01 »

Ehun e.  Cool

Jezusom ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62454 Dátum: 2012 Május 30, 10:59:39 »

Akkó lécci keressed majd elő, ha kérhetem! Köszi, előre is! Hátha szükség lesz rá.... Grin
Ehun e.  Cool


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62453 Dátum: 2012 Május 30, 10:39:47 »

Akkó lécci keressed majd elő, ha kérhetem! Köszi, előre is! Hátha szükség lesz rá.... Grin
Sajnos már keresem egy ideje sikertelenül. De most lemegyek a garázsba és lefotózom.  Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29090


Road Force One

« Hozzászólás #62452 Dátum: 2012 Május 30, 10:15:38 »

Nekem így van a 03-on, Golf fesszabból ki vannak műtve a szénkefék és oda van csatlakoztatva a 2 mazzag. Ha kell előkeresem a fotót. Nekem azért többől jött ki, szerintem 2100 Ft volt.  Most van is a fiókomban egy átalakításra váró fesszab, mert az enyém szerintem vacakol. Cool

Akkó lécci keressed majd elő, ha kérhetem! Köszi, előre is! Hátha szükség lesz rá.... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62451 Dátum: 2012 Május 30, 09:45:15 »

Hmmm... erre nem emlékszem.... De ha valakinek megvan, akkor lehet, hogy érdekelne a megoldás... Roll Eyes
Köszi!
Nekem így van a 03-on, Golf fesszabból ki vannak műtve a szénkefék és oda van csatlakoztatva a 2 mazzag. Ha kell előkeresem a fotót. Nekem azért többől jött ki, szerintem 2100 Ft volt.  Most van is a fiókomban egy átalakításra váró fesszab, mert az enyém szerintem vacakol. Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29090


Road Force One

« Hozzászólás #62450 Dátum: 2012 Május 30, 07:59:46 »

Belső fesszabosra régebben írt egyet valaki, hogy hogyan lehet átalakítani valami golféra, mert az kb 1500Ft és megbízható, jó minőség. Nem tettem el, mert az enyém külsős, nem érdekelt.

Hmmm... erre nem emlékszem.... De ha valakinek megvan, akkor lehet, hogy érdekelne a megoldás... Roll Eyes
Köszi!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #62449 Dátum: 2012 Május 30, 07:42:11 »

Mértünk az akksinál és a generátornál is... Mindkét helyen közel azonos értékeket... alapjáraton és emelt fordulaton is...
Ez meg sajnos belső fesszabos, ami még kicsit bonyolít a dolgon...
Majd még kutakodunk, legközelebb...
Belső fesszabosra régebben írt egyet valaki, hogy hogyan lehet átalakítani valami golféra, mert az kb 1500Ft és megbízható, jó minőség. Nem tettem el, mert az enyém külsős, nem érdekelt.
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29090


Road Force One

« Hozzászólás #62448 Dátum: 2012 Május 30, 07:39:39 »

A jó hosszú kábel a kocsin kívülről megint csak sokat segíthet a diagnosztikában. A 13,5V az tényleg kicsit kevés, de lehet műszerpontatlanság is simán, vagy "messze" mértétek a generátortól. Lámpával, anélkül és motort forgatva mértétek?
Bár gondolom a Patonyi ért hozzá. Én megnézném másik műszerrel is mielőtt szétszedném a generátort, illetve cserélnék fesszabályzót. Mert a generátor, nem így szokott elromlani.

Mértünk az akksinál és a generátornál is... Mindkét helyen közel azonos értékeket... alapjáraton és emelt fordulaton is...
Ez meg sajnos belső fesszabos, ami még kicsit bonyolít a dolgon...
Majd még kutakodunk, legközelebb...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #62447 Dátum: 2012 Május 30, 07:33:34 »

A csomagtérben lévő testeléseket is átcsiszatoltuk, át kontakt spray-ztük... de nem nagyon változott... Ha eccer lenne annyi lóvém, akkor lehet nem ártana átkábelezni... de egyelőre nincs...
Köszi a tippeket! Kezfogas
A jó hosszú kábel a kocsin kívülről megint csak sokat segíthet a diagnosztikában. A 13,5V az tényleg kicsit kevés, de lehet műszerpontatlanság is simán, vagy "messze" mértétek a generátortól. Lámpával, anélkül és motort forgatva mértétek?
Bár gondolom a Patonyi ért hozzá. Én megnézném másik műszerrel is mielőtt szétszedném a generátort, illetve cserélnék fesszabályzót. Mert a generátor, nem így szokott elromlani.
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29090


Road Force One

« Hozzászólás #62446 Dátum: 2012 Május 30, 07:10:09 »

a 13,5V teljesen jó.
ne basztasd

Patonyi Peti valami 14 v feletti értékeket várt volna a méréstől... Annemjó??? Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29090


Road Force One

« Hozzászólás #62445 Dátum: 2012 Május 30, 07:09:20 »

Még mindig test hiba van. Talán az első indexek amik ugye a hátsóval vannak összekötve, és csak hátulról kapnak testet, vagy éppen fordítva. Egyszer fel kell tőlteni az akkut és járó motornál kell nézni az indexeket.

A csomagtérben lévő testeléseket is átcsiszatoltuk, át kontakt spray-ztük... de nem nagyon változott... Ha eccer lenne annyi lóvém, akkor lehet nem ártana átkábelezni... de egyelőre nincs...
Köszi a tippeket! Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62444 Dátum: 2012 Május 30, 06:22:50 »

No igen... Most már csak ez az együttes villogás okoz fejtörést, meg a generátor "gyengesége"... Lehet ugye, hogy emiatt merül elég hamar le az akksim... Undecided

a 13,5V teljesen jó.
ne basztasd



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62443 Dátum: 2012 Május 29, 22:33:14 »

No igen... Most már csak ez az együttes villogás okoz fejtörést, meg a generátor "gyengesége"... Lehet ugye, hogy emiatt merül elég hamar le az akksim... Undecided
Még mindig test hiba van. Talán az első indexek amik ugye a hátsóval vannak összekötve, és csak hátulról kapnak testet, vagy éppen fordítva. Egyszer fel kell tőlteni az akkut és járó motornál kell nézni az indexeket.
Oldalak: 1 ... 449 450 451 452 453 [454] 455 456 457 458 459 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.