www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 03:21:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 447 448 449 450 451 [452] 453 454 455 456 457 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13113341 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #62552 Dátum: 2012 Június 09, 18:01:52 »

Hát igen csal nehézkesen.
Így már egész más a kérdés fekvése. Az önindító ugyanazt csinálja a motorral, mint a tolás, megforgatja azt.
Önindító tengelyének a kuplungharangban lévő perselye kopott ki.
Nehéz onnan kibányászni, keress valami hozzáértő bogaras szakembert.
Nem elérhető vw68
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #62551 Dátum: 2012 Június 09, 15:21:49 »

forgat az önindító?

Hát igen csal nehézkesen.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62550 Dátum: 2012 Június 09, 11:08:48 »

Uraim!

Egy kérdésem lenne.
Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy melegen nem akar elindulni a bogarunk. Hidegen pöcc röff melegen nyema meg kell várni míg visszahűl. vagy meg tolni 4-5 met és akkor is simán megy.
Merre induljak hibailag?
1,3 as F es motor dinamóval akksi jó.
Előre is köszi a segítséget.
Végül is, ha minden jó, akár a benzinszint is lehet magas, hidegen jól jön a plusz benya, melegen meg telepárologja a motort...

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62549 Dátum: 2012 Június 09, 05:54:22 »

Uraim!

Egy kérdésem lenne.
Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy melegen nem akar elindulni a bogarunk. Hidegen pöcc röff melegen nyema meg kell várni míg visszahűl. vagy meg tolni 4-5 met és akkor is simán megy.
Merre induljak hibailag?
1,3 as F es motor dinamóval akksi jó.
Előre is köszi a segítséget.

forgat az önindító?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw68
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #62548 Dátum: 2012 Június 08, 21:50:45 »

Megnézem , kipróbálom.
Köszi
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62547 Dátum: 2012 Június 08, 21:48:21 »

Nekem is vannak ilyen tünetek. Ahogy néztük van mikor visszaengedi az ac a benzint és addig nem indul még fel nem pumpálja. Lehet neked is ez a baj.  Undecided
Melegen teljes gázadásal benyomva a pedált kell indítani. Próbáld csak ki.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Június 08, 21:54:52 írta kdf 001 »
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #62546 Dátum: 2012 Június 08, 21:43:39 »

Uraim!

Egy kérdésem lenne.
Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy melegen nem akar elindulni a bogarunk. Hidegen pöcc röff melegen nyema meg kell várni míg visszahűl. vagy meg tolni 4-5 met és akkor is simán megy.
Merre induljak hibailag?
1,3 as F es motor dinamóval akksi jó.
Előre is köszi a segítséget.
Nekem is vannak ilyen tünetek. Ahogy néztük van mikor visszaengedi az ac a benzint és addig nem indul még fel nem pumpálja. Lehet neked is ez a baj.  Undecided
Nem elérhető vw68
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #62545 Dátum: 2012 Június 08, 21:27:33 »

Uraim!

Egy kérdésem lenne.
Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy melegen nem akar elindulni a bogarunk. Hidegen pöcc röff melegen nyema meg kell várni míg visszahűl. vagy meg tolni 4-5 met és akkor is simán megy.
Merre induljak hibailag?
1,3 as F es motor dinamóval akksi jó.
Előre is köszi a segítséget.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #62544 Dátum: 2012 Június 08, 16:05:09 »

jajj... Lips Sealed

elölről egy fokkal talán elfogadhatóbb...oldalnézetből látszik igazán...


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62543 Dátum: 2012 Június 08, 13:01:26 »

<beszúrt kép törölve>
jajj... Lips Sealed

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #62542 Dátum: 2012 Június 08, 10:43:46 »

after autónál van ilyen?


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62541 Dátum: 2012 Június 08, 10:36:13 »

Amerikai típusú, vastag energiaelnyelős tartó, és a hozzá való brutálronda lökhárító.
after autónál van ilyen?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #62540 Dátum: 2012 Június 08, 10:34:40 »

miről van szó?? Avassatok már be, mert nem fogom...
Amerikai típusú, vastag energiaelnyelős tartó, és a hozzá való brutálronda lökhárító.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62539 Dátum: 2012 Június 08, 10:33:36 »

Ez a hozzávaló lökhárítókkal lenne hatalmas kincs.
miről van szó?? Avassatok már be, mert nem fogom...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #62538 Dátum: 2012 Június 08, 10:32:35 »

Van négy "amerikan teleszkpokos" eladó, a hozzávaló puncigumival.

Ez a hozzávaló lökhárítókkal lenne hatalmas kincs.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62537 Dátum: 2012 Június 08, 10:13:45 »

Van négy "amerikan teleszkpokos" eladó, a hozzávaló puncigumival.

ez érdekelne, mert hónapok óta hajtok pre hátsó távtartókat, de most nem értem, mi a teleszkópos...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #62536 Dátum: 2012 Június 08, 08:40:30 »

Van négy "amerikan teleszkpokos" eladó, a hozzávaló puncigumival.

+amerikan teleszpokos.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #62535 Dátum: 2012 Június 08, 07:10:35 »

Van a síma , ami az orrlemez-farlemezen keresztül a gömbölyű lökhárítókhoz, és van a háromszög felülnézetű a szögletes lökhárítókhoz. Na meg a mexikói típusú, lyukas. Itt lehet folytatni. Grin
+amerikan teleszpokos.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62534 Dátum: 2012 Június 08, 07:01:31 »

Miután sikeres féltengely cserét hajtottunk végre a Luigin, felvetődött bennem, hogy nem célszerűbb-e ezt az igen izgalmas -akna hiányában pl-feladatot a váltó kiszerelt állapotában végrehajtani? Mert vagy a kezem nagy, vagy a hely kicsi, meg lehet, hogy vannak, akik sötétben is látnak, vagy jobb szerszámokkal bírnak, de ha lehet, holnap nem állnék neki mégegyszer. Esetleg holnap után... Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62533 Dátum: 2012 Június 08, 06:57:43 »

Most valójában hány féle lököstartó létezik 3??  vagy valami házi kendácsot láttam és csak kettő van???? Előre jön a sim egyenes csak hátra meg az a háromszög alakban lévő amin van vonószem is?????
Van a síma , ami az orrlemez-farlemezen keresztül a gömbölyű lökhárítókhoz, és van a háromszög felülnézetű a szögletes lökhárítókhoz. Na meg a mexikói típusú, lyukas. Itt lehet folytatni. Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62532 Dátum: 2012 Június 07, 22:54:07 »

Sziasztok!
Bosch vagy NGK gyertyát ajánlanátok 1.6os motorba?
Mik a tapasztalatok, van-e valami különbség teljesítmény, élettartam, egyebek terén?
Válaszokat, tanácsokat köszönöm!
Üdv
Tökmindegy én briskkel jártam, most platinával nyomom, mert utálom cserélni.  Tongue
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #62531 Dátum: 2012 Június 07, 22:50:14 »

Most valójában hány féle lököstartó létezik 3??  vagy valami házi kendácsot láttam és csak kettő van???? Előre jön a sim egyenes csak hátra meg az a háromszög alakban lévő amin van vonószem is?????

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #62530 Dátum: 2012 Június 07, 22:01:34 »

Sziasztok!
Bosch vagy NGK gyertyát ajánlanátok 1.6os motorba?
Mik a tapasztalatok, van-e valami különbség teljesítmény, élettartam, egyebek terén?
Válaszokat, tanácsokat köszönöm!
Üdv
Én a legutóbb a Bosch Platinum gyertyát vettem a sparba. Jó volt.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62529 Dátum: 2012 Június 07, 20:25:59 »

tökmindegy.

  ott a pont Kiss

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #62528 Dátum: 2012 Június 07, 20:10:50 »

Hangszoróval kapcsolatban köszi a tippeket/ ötleteket.Legalább van miből kiindulnom.PVC csövesről nincs képed?Eredményre vagyok kíváncsi.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62527 Dátum: 2012 Június 07, 19:27:40 »

Sziasztok!
Bosch vagy NGK gyertyát ajánlanátok 1.6os motorba?
Mik a tapasztalatok, van-e valami különbség teljesítmény, élettartam, egyebek terén?
Válaszokat, tanácsokat köszönöm!
Üdv

tökmindegy.
van, aki beru-val mászkál boldogan.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető dt
Hozzászólások: 248


« Hozzászólás #62526 Dátum: 2012 Június 07, 18:47:10 »

Sziasztok!
Bosch vagy NGK gyertyát ajánlanátok 1.6os motorba?
Mik a tapasztalatok, van-e valami különbség teljesítmény, élettartam, egyebek terén?
Válaszokat, tanácsokat köszönöm!
Üdv
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62525 Dátum: 2012 Június 07, 18:06:46 »

A kutyát nem érdekli, azt nem lehet mondani. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62524 Dátum: 2012 Június 07, 18:04:45 »

Két tized még mindig van benne.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62523 Dátum: 2012 Június 07, 18:03:43 »

Holnap folytatom. Újra be lett illesztve.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62522 Dátum: 2012 Június 07, 11:41:42 »

Én meg azon agyalok, hogy veszek egy másik kesztyűtartó ajtót (a gyárit elrakom), és valami igényes (na ilyet nem találtam eddig) megoldással beraknám a jobb oldali hangszórót (a bal oldali meg menne a gyári helyre).

Ezért figyeltem erősen, ha jobbkormányos bontásról volt szó.. Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #62521 Dátum: 2012 Június 07, 10:23:00 »

Én meg azon agyalok, hogy veszek egy másik kesztyűtartó ajtót (a gyárit elrakom), és valami igényes (na ilyet nem találtam eddig) megoldással beraknám a jobb oldali hangszórót (a bal oldali meg menne a gyári helyre).


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #62520 Dátum: 2012 Június 07, 10:21:40 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62519 Dátum: 2012 Június 07, 10:19:13 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62518 Dátum: 2012 Június 07, 05:34:19 »

Én meg azon agyalok, hogy veszek egy másik kesztyűtartó ajtót (a gyárit elrakom), és valami igényes (na ilyet nem találtam eddig) megoldással beraknám a jobb oldali hangszórót (a bal oldali meg menne a gyári helyre).

PVC csövet raktam be az oszlop előtti kerékdob oldalára. Egy egész délután volt befaragni. Abba vannak betéve a 2 utas hangszórók. Tulajdonképpen a lábtérben oldalt az oldallemez és a doblemez találkozásánál. Hátra a 3 utas hangszórók meg az ülés alatti két panelbe lettek téve, ahol a fűtés jön ki. Farostlemezből legyártottam, az eredetieket eltettem. Elöl is csak 2-2 csavar fogja a hangszórókat, ennyi lyukkal van több a kasztnin nagyon nem látható helyen.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #62517 Dátum: 2012 Június 07, 00:29:50 »

Valaki adhatna ötletet előre hangszoró meholdáshoz.Kárpitba nem akarom előre jelzem.Esetleg kép ötleteket is várok.Mélyláda megy hátulra,annak kellene el˝l valami közép hangszoró


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #62516 Dátum: 2012 Június 06, 23:18:00 »

Valaki adhatna ötletet előre hangszoró meholdáshoz.Kárpitba nem akarom előre jelzem.Esetleg kép ötleteket is várok.Mélyláda megy hátulra,annak kellene el˝l valami közép hangszoró
PVC csövet raktam be az oszlop előtti kerékdob oldalára. Egy egész délután volt befaragni. Abba vannak betéve a 2 utas hangszórók. Tulajdonképpen a lábtérben oldalt az oldallemez és a doblemez találkozásánál. Hátra a 3 utas hangszórók meg az ülés alatti két panelbe lettek téve, ahol a fűtés jön ki. Farostlemezből legyártottam, az eredetieket eltettem. Elöl is csak 2-2 csavar fogja a hangszórókat, ennyi lyukkal van több a kasztnin nagyon nem látható helyen.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #62515 Dátum: 2012 Június 06, 20:26:33 »

Naná, hogy 3000 fotintért nem jól szabályozták fel a fékdobjaimat. A képen egy bogaras barátom van és ma vele indikátor órával megnéztük az ovalitást. Egy másik váltóból kinyert féltengely volt az alap, ezt is ellenőriztük, majd erre került a fékdob.
Ezt tessék betenni a csajos topkba is!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62514 Dátum: 2012 Június 06, 19:12:58 »

Mióta nálam van a kocsi, mentem vele 40ezer kilométert, nem szól egyik csapágy sem. Pedig 40e-el ezelőtt sem voltak újak.  Roll Eyes
A Zsiguliban 120 000 van és hibátlan.  A bogaramban a csapágy volt cserélve, még én raktam bele. 20 000 Km lehet benne. Holnap nézem meg, hogy esetleg nem lóg, vagy görbe a féltengely. Ezek a tizedek összeadódhatnak és a végén egy nagy 6 tizedes ütés jön ki.
1303LS
« Hozzászólás #62513 Dátum: 2012 Június 06, 19:06:37 »

Vettem féltengelycsapágyat is. Vettem ladát, mert ugyan az és zárt, így nem engedi el az olajat. 2500 forint/ darab. Vettem franciát ami 1000 forint/ darab. 6306-os. Most van csapágyam tartalékba is.
Mióta nálam van a kocsi, mentem vele 40ezer kilométert, nem szól egyik csapágy sem. Pedig 40e-el ezelőtt sem voltak újak.  Roll Eyes
Oldalak: 1 ... 447 448 449 450 451 [452] 453 454 455 456 457 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.201 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.