www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 20:41:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 436 437 438 439 440 [441] 442 443 444 445 446 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13110466 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #62992 Dátum: 2012 Július 21, 20:51:48 »


Szerintem.
Ha nem utaltam volna rá eléggé akkor mondom, hogy a gondom azzal volt amikor beírtad, hogy az űberfaszacsávó szambások egyből tudták a tutit, bezzeg a fórumosok csak okostojáskodnak meg kussolnak. EZ olyan xoyox-os volt.  Evil Grin
Tudom nem szó szerint, de valahogy ez jött át nekem.
Egyébként ha nem lenne annyi beszólogatás a segíteni akaróknak akkor talán többen lennének.
Ezzel most nem rád gondoltam, mert nem emlékszem tőled ilyen megnyilvánulásra. De azért biztos volt.  Evil  Grin
Annak meg külön örülök, ha valaki beírja, hogy mi volt a megoldás, mert abból többet lehet tanulni, mint az ötletelgetésből. POnt szoktam is reklamálni, ha valaki csak beírja, hogy megjavult, köszi elhúztam a kocsmába.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 21, 20:53:47 írta 1303LS »
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62991 Dátum: 2012 Július 21, 20:30:25 »

Köszönöm, túl vagyok rajta és jó lett! Csak az a baj, hogy ezzel kellett volna kezdenem, de semmi nem utalt rá. :-(

ird le egyszer pontosan ide mi a problemad es biztosan kapsz hasznalhato valaszokat
sem rutin, sem evek nem kellenek egy bogarbeallitasahoz.
0,6 mm-röl,  nem tudok
megszakito fontos : 0,4 mm
en szetszednem darabokra a helyedben, megpucolnam, bezsiroznam, a tengelyet föleg, ( a kis filc-et is jol beolajoznam, ami lecsurog  forgas közben, es extra keni a tengelyt )uj kalapaccsal beallitanam es amig elsz kitart.
Motort összerakni, pedig nyomatek-kulccsal csinald
ennyi
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #62990 Dátum: 2012 Július 21, 19:54:53 »

Ahhoz kellenek az évek meg a rutin, nem a 0,6mm beállításához hézagmérővel.
Szerintem.
ird le egyszer pontosan ide mi a problemad es biztosan kapsz hasznalhato valaszokat
sem rutin, sem evek nem kellenek egy bogarbeallitasahoz.
0,6 mm-röl,  nem tudok
megszakito fontos : 0,4 mm
en szetszednem darabokra a helyedben, megpucolnam, bezsiroznam, a tengelyet föleg, ( a kis filc-et is jol beolajoznam, ami lecsurog  forgas közben, es extra keni a tengelyt )uj kalapaccsal beallitanam es amig elsz kitart.
Motort összerakni, pedig nyomatek-kulccsal csinald
ennyi

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62989 Dátum: 2012 Július 21, 19:45:10 »

A sztorival egyébként arra szerettem volna rávilágítani, hogy sokszor nem csak a bonyolult összefüggéseket kell vizsgálni, hanem még egyszer, alaposan átnézni mindent.
De így két legyet ütöttem egyetlen csapásra, a Vili boldogabb, mintha nyert volna a lottón. :-))))

En szivesen olvastam rola, a tulsagosan okosakkal nem kell foglalkozni ;-))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62988 Dátum: 2012 Július 21, 19:42:48 »

Folyamatosan tudosítottam a problémával kapcsolatos történésekről.
En szivesen olvastam rola, a tulsagosan okosakkal nem kell foglalkozni ;-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62987 Dátum: 2012 Július 21, 19:39:31 »

Sosem szakadt el a gázbovdenem. A kuplungbovden nyúlott meg rendszeresen, mindig utána kellett állítanom a nem gyári csavarral, emiatt volt szívás.
A testkábel beépítése/kicserélése után jobban indult a kocsi. Aztán valahogy megint nem (közben mentem vele megpakolva kb 200km-t). A túra alatt kb 15-20x indítóztam és egyetlen egyszer nem indult be (ekkor belöktük), de mondjuk 3 esetben is nehezebben. Tolásra AZONNAL indult, stabil alapjárat volt azonnal, jól gyorsult, jól fogyasztott, stb. Ezen a túrán  volt először olyan, hogy néha mintha kihagyott volna a gyújtás, de előtte soha semmi ilyesmi. Ezért döntöttem a teljes átnézés mellett.
Folyamatosan tudosítottam a problémával kapcsolatos történésekről. Persze megtehettem volna, hogy kussolok és csak élvezem, hogy most jónak tűnik az autó, hogy ne tudj belémkötni. Így viszont szereztem Neked egy jó napot. :-))))
A hibát a legnehezebb megtalálni, kijavítani már általában nem akkora ördöngősség. Ahhoz kellenek az évek meg a rutin, nem a 0,6mm beállításához hézagmérővel.
Szerintem.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #62986 Dátum: 2012 Július 21, 18:43:29 »

Hogy is mondják csepelen? tusé.  Evil
Te csepeli vagy?
Nem!
Stone csepeli?
Nem!
Én csepeli(szigeti)vagyok?
Igen!
Kérdésem:mészólszbeacsepelieknek? Grin

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #62985 Dátum: 2012 Július 21, 16:18:47 »

Hisz már hónapokkal ezelőtt megmondtad. :-))))
Az a különbség közöttünk, hogy én beírtam az előző hozzászólásom (vállalva a hibáimat), Te pedig bölcsen hallgattál volna róla. :-))))
Ja, a gyertyát valószínűleg én raktam bele, mikor kapkodva kellett feltenni az egyik javított hengerfejet, hogy odaérjünk a velodromra.

Ráérek, van kedvem tovább fűrészelni.  Cheesy
Nekem az rémlik, hogy jó régen, talán többször is felmerült, hogy MINDEN JÓ mégsem indul a kocsi.
Kb ekkor volt téme (lehet, hogy nem a Tieddel kapcsolatban) a testkábel hiány/hiba, meg a rejtélyesen folyton elszakadó gázbowden, meg valakinek a busza ami indítózás alatt nem indult, de elengedve azonnal. Többen tettünk be kapcsolásirajzokat, meg ment az ötletelés a gy.kapcsolóbetétekről. Az sem rémlik, hogy láttam volna, hogy megoldódott és mi volt a hiba végül. Persze lehet, hogy elkerülte a figyelmemet.
Aztán egyszer megjelentél -kicsit- sértődötten, hogy a szambások bezzeg megmondták a tuti, mert itt.... Testkábelhiány a hiba, hiszen ha MINDEN JÓ akkor csak ez lehet.
Azt meg végképp nem értem, hogy miből gondolod, hogy hallgattam volna róla, mert szerintem ilyen irányú tapasztalatod nincsen. Cheesy
Mindegy a lényeg, hogy olyan nincs, hogy minden jó és mégsem, megy. Mert ha minden jó akkor megy.
Egyébként sajnos sokszor tudom, hogy sokan nem írják be a segítő ötletüket, mert nincs kedvük a felbukkanó ráérős fikázásokat visszapattintani, lásd Józsi a napokban gy.állításról.
Hogy is mondják csepelen? tusé.  Evil
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62984 Dátum: 2012 Július 21, 15:15:10 »

Hisz már hónapokkal ezelőtt megmondtad. :-))))
Az a különbség közöttünk, hogy én beírtam az előző hozzászólásom (vállalva a hibáimat), Te pedig bölcsen hallgattál volna róla. :-))))
Ja, a gyertyát valószínűleg én raktam bele, mikor kapkodva kellett feltenni az egyik javított hengerfejet, hogy odaérjünk a velodromra.

Most nem azért, de a szambát bújod, keresed a misztikus hibára a megoldásokat ott, mert magyarországon már senki nem segít, nem ért ilyen szinten a motorhoz. Erre kiderül, hogy 3tized a gyertyahézag a mexakító meg 2 (ami ha lóg a tengely akár néha"0") Persze "minden OK mégsem indul a motor"
Aztán lehet, hogy csak minket szopatsz hónapok óta.
Ki tette be azt gyertyát így?
1303LS
« Hozzászólás #62983 Dátum: 2012 Július 21, 13:55:17 »

Ma megnézegettem a lényeges dolgokat az Oválon. Amiket tapasztaltam:
- a menetirány szerinti bal oldalon a gyertyák feketék voltak, a hézaguk kb 0,3-0,4mm
- a megszakítóhézag kb 0,2mm volt
- a szelephézagok nagyjából jók voltak, egy-két helyen talán kicsit kicsi.
Mindent beállítottam a gyári értékre, most az autó szinte pöccre indul. Még a gyújtást állítom be a váciak oldalán található multiméteres módszerrel (most csak fülre történt), remélem, tutti lesz!
Ahogy callokk kollégától megtanultam, a hibák szinte mindig összetettek, sok kicsi sokra megy.
Most nem azért, de a szambát bújod, keresed a misztikus hibára a megoldásokat ott, mert magyarországon már senki nem segít, nem ért ilyen szinten a motorhoz. Erre kiderül, hogy 3tized a gyertyahézag a mexakító meg 2 (ami ha lóg a tengely akár néha"0") Persze "minden OK mégsem indul a motor"
Aztán lehet, hogy csak minket szopatsz hónapok óta.
Ki tette be azt gyertyát így?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #62982 Dátum: 2012 Július 21, 13:15:29 »

ohh
na latod Smiley
/szentül megvoltam rola gyözödve, hogy ennyi idö utan mar az alap dolgokkal kiismered magad  /
gyujtast pedig jobb ha Stroboskoppal allitasz Smiley)

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62981 Dátum: 2012 Július 21, 11:42:30 »

Ma megnézegettem a lényeges dolgokat az Oválon. Amiket tapasztaltam:
- a menetirány szerinti bal oldalon a gyertyák feketék voltak, a hézaguk kb 0,3-0,4mm
- a megszakítóhézag kb 0,2mm volt
- a szelephézagok nagyjából jók voltak, egy-két helyen talán kicsit kicsi.
Mindent beállítottam a gyári értékre, most az autó szinte pöccre indul. Még a gyújtást állítom be a váciak oldalán található multiméteres módszerrel (most csak fülre történt), remélem, tutti lesz!
Ahogy callokk kollégától megtanultam, a hibák szinte mindig összetettek, sok kicsi sokra megy.
Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #62980 Dátum: 2012 Július 20, 14:26:49 »

6202 2Z kell bele 2 darab
Köszönöm!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62979 Dátum: 2012 Július 20, 08:52:45 »

Jónak kell lennie az elosztónak, és négytizedes hézaggal kell rendelkeznie a megszakítónak.
na ez nagy igazság ... otthon 5db elosztóbol 4 szarrá van kopva tiszta csíkos és rozsdás a bütykös tengelye és ebből a négyből háromnak be van rohadva a röpsúlyos szabályzója úgy hogy melegítve sem bírtam szétszedni..... mind működő autóból szedtem ki pont fele előgyújtást adtak le fordulaton mint kéne pedig pedig "autószerelő" állította be stroboszkóppal ( persze csak alapjáratot nézte ,mert minek is nézte volna fordulaton...)

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #62978 Dátum: 2012 Július 20, 08:06:16 »

Sziasztok!

Azt szeretném megtudni, hogy AB-s motoron lévő dinamó csapágyai milyen jelölésűek/méretűek.
 Válaszotokat előre is köszönöm.
6202 2Z kell bele 2 darab

Nem elérhető Ata
Hozzászólások: 114


« Hozzászólás #62977 Dátum: 2012 Július 19, 21:05:04 »

Sziasztok!

Azt szeretném megtudni, hogy AB-s motoron lévő dinamó csapágyai milyen jelölésűek/méretűek.
 Válaszotokat előre is köszönöm.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62976 Dátum: 2012 Július 19, 18:09:47 »

http://www.youtube.com/watch?v=lb0BGcQCLEg&NR=1&feature=endscreen

Nem bogár, de a technológíát kell figyelni.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #62975 Dátum: 2012 Július 19, 14:54:04 »

Lassan festeném az alvázat stb.

Kérdés az, hogy az eddig jól működő váltót hogy tegyem vissza?
Mit kell cserélni, ha már kint van? Gumiharangok és a papírtömítések már a kukában.
Fékdob felőli végén? Gumigyűrűk, szimmeringek, papírok, csapágyak?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62974 Dátum: 2012 Július 19, 11:45:41 »

Ez viszont azt jelenti, hogy az előbbi segítőkész tanácsod ebben az esetben nem sokat ér sajna.
Jónak kell lennie az elosztónak, és négytizedes hézaggal kell rendelkeznie a megszakítónak. Működni kell a vákumos szabájzónak is. Ez az alap, e nélkül nem szabad máshoz hozzányúlni. A pici hibák összeadódnak. Arra is gondolni kell, hogy egy rég használt kocsinál, de lehet ez ritkán használtnál is, hogy a dugattyúgyűrük leragadnak a dugattyú falához. Nincs kellő kompresszió egy, esetleg két hengernél. Ha meg az akku is gyenge már szarul indul a kocsi. Ekkor szokták az elosztót elállítani, és csavargatni a karburátoron az üzemanyag csavart, már kis esély van arra, hogy elinduljon a kocsi. Ekkor még gyertyahibára gondolva a jó gyertyát rosszra cserélik, szerencsés esetben a gyenge hengerbe kerül.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #62973 Dátum: 2012 Július 19, 11:27:39 »

Nekem volt olyan hibám, ami sokáig szivatott. Lógott az elosztó tengelye oldalirányban, és az egyik csúcs egy tizeddel el is volt kopva a többihez képest. A kicsi megszakítóhézag miatt ami csak 2 tized volt, fordulaton még működött, de ott is beledurrogott a karbiba. Alapjáraton meg leállt mindig. A maradék két tized meg hamar egy tud lenni, ha beég a megszakító egy kicsit. Egy kopott sokat futott motornál ez előfordulhat. Ezt is azért írom, hogy ebből is lehet tanulni.

Ez viszont azt jelenti, hogy az előbbi segítőkész tanácsod ebben az esetben nem sokat ér sajna.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62972 Dátum: 2012 Július 19, 11:26:15 »

amikor alapjáraton forgatam az elosztót és a leg magasabb fordulatig akkor az alapjárati előgyújtás 16fok volt a 3500as fordulaton meg 50fok , na így lehet füllel tönkre tenni egy motort  Undecided
Grin Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62971 Dátum: 2012 Július 19, 11:06:30 »

amikor alapjáraton legnagyobb fordulatra állítottam, akkor szar volt.
a jelre állítás működik igazán, mert valami baszakodás van a harmadik hengernél, hogy ne főjön meg a motor.
amikor alapjáraton forgatam az elosztót és a leg magasabb fordulatig akkor az alapjárati előgyújtás 16fok volt a 3500as fordulaton meg 50fok , na így lehet füllel tönkre tenni egy motort  Undecided

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62970 Dátum: 2012 Július 19, 10:18:47 »

Ez a zsigulinál nem működik, de a bogárnál igen. 29 éve így állítom be, és 2 motort is generáloztam. Nem tudom mért nem fogadjátok el amit mondok, hisz nagy tapasztalattal rendelkezem.
amikor alapjáraton legnagyobb fordulatra állítottam, akkor szar volt.
a jelre állítás működik igazán, mert valami baszakodás van a harmadik hengernél, hogy ne főjön meg a motor.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62969 Dátum: 2012 Július 19, 10:12:08 »

"egyre nehezebben indult a gép, utolsó alkalommar már sehogy" -> ha a gyujtása nem lenne beállítva vagy a karbi, akkor nem ezek lennének a tünetek szerintem.
Nekem volt olyan hibám, ami sokáig szivatott. Lógott az elosztó tengelye oldalirányban, és az egyik csúcs egy tizeddel el is volt kopva a többihez képest. A kicsi megszakítóhézag miatt ami csak 2 tized volt, fordulaton még működött, de ott is beledurrogott a karbiba. Alapjáraton meg leállt mindig. A maradék két tized meg hamar egy tud lenni, ha beég a megszakító egy kicsit. Egy kopott sokat futott motornál ez előfordulhat. Ezt is azért írom, hogy ebből is lehet tanulni.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62968 Dátum: 2012 Július 19, 10:03:52 »

ez a módszer zsigulinál működik, de bogárnál nem.
3:20-nál és 8:21-nél nézd meg, hogy mennyit indítózok.

http://www.youtube.com/watch?v=Ta3zRKeeDAg&list=UUWxz8n4sB9vrFzBAtJdpaHA&index=7&feature=plcp

Nincs műszerem, fülre lett beállítva. A hatvanas években nem is volt az autószerelő műhelyekben erre műszer. Elmondanám, hogy a Mozaik utcában két ember állt a két oldalon és a féket úgy nézték, hogy blokkolnak e a kerekek. A zölfdkártya is 1990-től létezik.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #62967 Dátum: 2012 Július 19, 10:01:41 »

Adok egy jó tanácsot. Ha jár a motor és meleg is, akkor meglazítod az elosztó rögzitő csavarját, és fülre elforgatod az elosztót. Ahol a legjobban pörög a motor ott abban a helyzetben meghúzod a csavart. Ezután a benzin keverék csavarját addig tekered be mig megtorpan a motor, majd vissza tekered egy fél fordulatot a csavart. Vársz 2 percet, és gáz nélkül indulni fog a motor. Elég 1 másodperces indítózás!
"egyre nehezebben indult a gép, utolsó alkalommar már sehogy" -> ha a gyujtása nem lenne beállítva vagy a karbi, akkor nem ezek lennének a tünetek szerintem.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62966 Dátum: 2012 Július 19, 09:52:17 »

ez a módszer zsigulinál működik, de bogárnál nem.
Ez a zsigulinál nem működik, de a bogárnál igen. 29 éve így állítom be, és 2 motort is generáloztam. Nem tudom mért nem fogadjátok el amit mondok, hisz nagy tapasztalattal rendelkezem.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62965 Dátum: 2012 Július 19, 09:16:51 »

Adok egy jó tanácsot. Ha jár a motor és meleg is, akkor meglazítod az elosztó rögzitő csavarját, és fülre elforgatod az elosztót. Ahol a legjobban pörög a motor ott abban a helyzetben meghúzod a csavart.

ez a módszer zsigulinál működik, de bogárnál nem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62964 Dátum: 2012 Július 19, 08:50:12 »

Ma mentünk sokat, egyre nehezebben indult a gép, utolsó alkalommar már sehogy. Gyújtás probléma lesz (mert néha 3 hengerezik is), de csinálok egy szelepállítást is, feszt mérek, gyertyákat ellenőrzök, egyebek. A végére akarok mert már nagyon utálom.

Adok egy jó tanácsot. Ha jár a motor és meleg is, akkor meglazítod az elosztó rögzitő csavarját, és fülre elforgatod az elosztót. Ahol a legjobban pörög a motor ott abban a helyzetben meghúzod a csavart. Ezután a benzin keverék csavarját addig tekered be mig megtorpan a motor, majd vissza tekered egy fél fordulatot a csavart. Vársz 2 percet, és gáz nélkül indulni fog a motor. Elég 1 másodperces indítózás!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62963 Dátum: 2012 Július 19, 05:58:43 »

Ebben még D betű sincs. 30 ló, ha mindegyik az istállóban tartózkodik. :-)

A jó kis 1,2-es "D"-s motor   Grin Roll Eyes
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #62962 Dátum: 2012 Július 18, 23:12:17 »

Ma mentünk sokat, egyre nehezebben indult a gép, utolsó alkalommar már sehogy. Gyújtás probléma lesz (mert néha 3 hengerezik is), de csinálok egy szelepállítást is, feszt mérek, gyertyákat ellenőrzök, egyebek. A végére akarok mert már nagyon utálom.

A jó kis 1,2-es "D"-s motor   Grin Roll Eyes

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62961 Dátum: 2012 Július 18, 23:10:17 »

már nagyon utálom.
:-/
Sajnalom, en is nagyon szoktam utalni az ilyeneket, ilyenkor szoktam - Pity utan szabadon - felgyujtani a getszibe ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62960 Dátum: 2012 Július 18, 21:22:55 »

Ma mentünk sokat, egyre nehezebben indult a gép, utolsó alkalommar már sehogy. Gyújtás probléma lesz (mert néha 3 hengerezik is), de csinálok egy szelepállítást is, feszt mérek, gyertyákat ellenőrzök, egyebek. A végére akarok mert már nagyon utálom.

Ma-holnap járok vele, remélem, megoldódott a probléma.
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #62959 Dátum: 2012 Július 18, 19:59:24 »

Láttál már vas-szűzben nőgyógyászt? Na, most az leszel Smiley

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!
Alákukkantottam, megvan a harmadik lyuk, és találtam Haynes-féle leírást is a művelethez.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62958 Dátum: 2012 Július 18, 14:28:51 »

Ezekről a lyukakról van szó? Csak mielőtt nekiállok feleslegesen szopni.
Megvettem a perselyt, remélem jó lesz. A boltban bizonytalankodtak hogy egy vagy két karika
jár-e hozzá, én meg még nem láttam ilyet.


lesz egy lik ....amikor kuhuztad a rudazatott(giga cumi után) és oda betolod fémkarika rá....
rudazat jol elpucol....bezsiroz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #62957 Dátum: 2012 Július 18, 14:17:34 »

Láttál már vas-szűzben nőgyógyászt? Na, most az leszel Smiley

Ezekről a lyukakról van szó? Csak mielőtt nekiállok feleslegesen szopni.
Megvettem a perselyt, remélem jó lesz. A boltban bizonytalankodtak hogy egy vagy két karika
jár-e hozzá, én meg még nem láttam ilyet.


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #62956 Dátum: 2012 Július 18, 14:04:35 »

Ezekről a lyukakról van szó? Csak mielőtt nekiállok feleslegesen szopni.


Igen és alatta van egy harmadik. Na az nekem csak erősen melegítve jött ki.

« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 18, 14:10:37 írta Zoli »

Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #62955 Dátum: 2012 Július 18, 13:58:39 »

nem egészen  Undecided hátul lekötöd a rudat a váltóról előrefele kihúzod az alvázgerendából egészen a pótkerék tartó zsebbe ,beszereled a perselyt és visszadugod a rudat . volt hogy 1óra alatt megcsináltam de előfordult a másfél nap is mikor be volt hegesztve a pótkeréktartón a luk Jezusom ...
Ezekről a lyukakról van szó? Csak mielőtt nekiállok feleslegesen szopni.
Megvettem a perselyt, remélem jó lesz. A boltban bizonytalankodtak hogy egy vagy két karika
jár-e hozzá, én meg még nem láttam ilyet.



[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62954 Dátum: 2012 Július 17, 11:03:19 »

ilyen szakvéleményt én is hallottam hortobágyon a busz esetén, oszt hazafelé csak szétesett, a 4-esen kívül nem volt több fokozat  Grin
kuplunggal sokmindent meg lehet oldani.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #62953 Dátum: 2012 Július 17, 11:00:32 »

ilyen szakvéleményt én is hallottam hortobágyon a busz esetén, oszt hazafelé csak szétesett, a 4-esen kívül nem volt több fokozat  Grin
Ez úgy látszik hogy találkozós betegség.
Egyszer egy siroki motorostalálkozón egy Pannóniájánál is sokkal szakadtabb részeg arc tolta befele a kannás bort,
és közben szinte érthetetlenül azt gurgulázta, hogy hányszáz kilométerről jött a Pancsival ami 4 sebességes,
van rajt' három üres meg a negyedik Smiley
Oldalak: 1 ... 436 437 438 439 440 [441] 442 443 444 445 446 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.169 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.