www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 13:40:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 435 436 437 438 439 [440] 441 442 443 444 445 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13107680 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #63032 Dátum: 2012 Július 22, 22:22:30 »

mechikoi 1200 szvsz as41es blok.Nagyfuratos.
Az olajjárat igen, azt tudom, de a hengerek luka mekkora, mert ha nem kell gépmunkázni akkor beledugok 85,5-es hengeret és úgy lesz.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #63031 Dátum: 2012 Július 22, 22:20:45 »

Na de melyik a későbbi. Illetve nem is az érdekel engem, hanem hogy a mexikói "D"1200 nagyfuratos-e. Mert akkor még az is lehet, hogy azt csinálom meg a hengereket megmunkálva.
mechikoi 1200 szvsz as41es blok.Nagyfuratos.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #63030 Dátum: 2012 Július 22, 22:19:20 »

2fajta van
a későbbinek a furata akkora mint az 1,3-asnak.
Na de melyik a későbbi. Illetve nem is az érdekel engem, hanem hogy a mexikói "D"1200 nagyfuratos-e. Mert akkor még az is lehet, hogy azt csinálom meg a hengereket megmunkálva.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63029 Dátum: 2012 Július 22, 22:05:51 »

Tud valaki arról valamit, hogy a késői D1200-as motorok hengerfurata a blokkban már nem a kisebb, hanem a nagyobb, már akkora mint a 1,3-1,6 motoroké?
Eszembe sem jutott megnézni mikor szét volt borítva az enyém.  Roll Eyes
2fajta van
a későbbinek a furata akkora mint az 1,3-asnak.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #63028 Dátum: 2012 Július 22, 21:23:15 »

Tud valaki arról valamit, hogy a késői D1200-as motorok hengerfurata a blokkban már nem a kisebb, hanem a nagyobb, már akkora mint a 1,3-1,6 motoroké?
Eszembe sem jutott megnézni mikor szét volt borítva az enyém.  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 22, 21:25:39 írta 1303LS »
1303LS
« Hozzászólás #63027 Dátum: 2012 Július 22, 17:50:54 »

Szerintem meg nem. :-PP
Van egy bőrgatyám, megkapod és holnaptól azt kell hordanod.  Evil
Tördamagyart.  Grin
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63026 Dátum: 2012 Július 22, 17:34:20 »

en nem beszelni albanmadzsar keverek, en nem erteni teknik

csepeli proletaroke VOLT a jövö ott meg az intelligecia megvan, ök beszelni balkanul

szopjalle

callok hamarosen viszem vegre a motort a feterodhoz,april. lejart, csak all a garazsban ,   (eddig csak a z adot meg a biztositast fizettem ) vizsgazni, jo lenne hasznalni is Smiley)

2-3 het talan csao

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63025 Dátum: 2012 Július 22, 17:11:39 »

Szerintem meg nem. :-PP
szotyi, sör.... 



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63024 Dátum: 2012 Július 22, 17:05:35 »

az ELŐgyújtás, amikor túl korán durran be a keverék
Szerintem meg nem. :-PP


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63023 Dátum: 2012 Július 22, 17:00:26 »

Pontosan...

az ELŐgyújtás, amikor túl korán durran be a keverék, ezért a felfelé haladó dugattyú pont a  pofájába kapja ás csörög.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63022 Dátum: 2012 Július 22, 16:57:09 »

a csörges utogyujtasnal keletkezik ! nem elögyujtasnal ! kerem ezt jol megjegyezni
ugyanis Fizikailag  a masik lehetetlen .
beszélsz te magyarul?

az ELŐgyújtás, amikor túl korán durran be a keverék, ezért a felfelé haladó dugattyú pont a  pofájába kapja ás csörög.


a gyújtás témát jól kiveséztük, most kiderült, hogy minden szar, amivel valaha is ember próbálkozott.
na, szopjatok le! :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63021 Dátum: 2012 Július 22, 16:48:09 »

1/ Előfeltételezem ez nem okozhat problémát.  Grin
na löatod , ha ertelmesen körbeirod miröl van szo, megerti mindenki
amen
masokkal meg ne törödj
modositas :

a csörges utogyujtasnal keletkezik ! nem elögyujtasnal ! kerem ezt jol megjegyezni
ugyanis Fizikailag  a masik lehetetlen .
csok
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 22, 16:50:15 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #63020 Dátum: 2012 Július 22, 16:21:22 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #63019 Dátum: 2012 Július 22, 16:12:45 »

Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #63018 Dátum: 2012 Július 22, 14:51:59 »

Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget a váltórúd perselyével kapcsolatban,
különösen tati olvtársnak, aki egyből írta hogy mi a hiba.
Kicseréltem a perselyt, az itteni riogató felkonfárálás után nem is volt akkora
szopás. Viszont nem ment gyorsan, mert volt segítségem is Wink

Más: keresek jobb állapotú takarólemezt az alváz szerelőnyílására mint az enyém.



[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63017 Dátum: 2012 Július 22, 14:39:24 »

Mééé, mitől tapad oda az olajcsepp a pálca végére? Cool

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #63016 Dátum: 2012 Július 22, 14:37:43 »

Iszol te rendesen? Roll Eyes
Mééé, mitől tapad oda az olajcsepp a pálca végére? Cool
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63015 Dátum: 2012 Július 22, 14:13:22 »

fogom a végén a kohéziós erő által odatapadt olajmolekulákat
Iszol te rendesen? Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #63014 Dátum: 2012 Július 22, 14:04:56 »

kollega !
most kene egy hangyanyit distingvalni !

1/ Becsörög a motor ha utogyujtassal megy, vagy alacsony oktanszamu a Benzined  . . .
2/ mi az , hogy a megallas utan ujjaddal megfogod a tarcsat, es ujjaddal megfogod az olajat ?

szedsz valami gyogyszert ?  Evil Kiss
1/ Előgyújtással, mert a robbanás túl korán odabasz a dugattyú tetejének, mielőtt az átfordulna a holtponton.
2/ Beteg autóval haladva hazafelé hirtelen félreállok, szememmel érzékelem, hogy a műszer 115C'-ot mutat, gyorsan hátraszaladok és kihúzom a nívópálcát és a másik kezem hüvelyk és mutatóujja közé fogom a végén a kohéziós erő által odatapadt olajmolekulákat azzal a szándékkal, hogy megvizsgáljam nem-e valamikor előbb jól el lett-e főzve hígra fosra.
Annyi csak a lényeg, hogy józan paraszti eszemmel nem hiszem, hogy a műszer jól mér, mert 115C'-os olaj mellett ezek a tapogatások más érzetet adtak volna. Pl. a bogaramban egy komolyabb menet után a nívópálcát alig tudom megfogni, nemhogy a végén a forró olajba 2mp-el előbb még belelógott részét. A tárcsát pedig azért tapogattam, mert meg akartam győződni róla, hogy nem lóg-e a főtengely, nem ette-e meg a motor a csapágyat és azért tapasztalható a kisebb olajnyomás. Végül bebizonyosodott, hogy előtte nagyon sokat mentek 2-3hengerezve és valóban felhígult az olaj benzinnel és ezért gyengébb a nyomás. Egyébként ott az út szélén feltöltve friss olajjal max fölé kicsivel már javult  anyomás is.
Gyógyszerből néha szoktam allergia ellen Rhinocort Aquat szedni. Illetve nem is szedni, mert ez orrba permetezős fajta, úgyhogy feltételezem ez nem okozhat problémát.  Grin
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63013 Dátum: 2012 Július 22, 13:55:28 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63012 Dátum: 2012 Július 22, 13:27:37 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63011 Dátum: 2012 Július 22, 13:22:39 »

Ha nagy az előgyújtás akkor az be is fog csörögni, azt meg illik észrevenni. SZVSZ ha nem csörög be akkor nagy baj nem lehet. SZVSZ túl van egy kicsit misztifikálva a dolog.
Más:
Szerinted ha meg tudom fogni a szíjtárcsát és a nívópálca végén az olajat az ujjammal azonnal hirtelen megállás után

kollega !
most kene egy hangyanyit distingvalni !

1/ Becsörög a motor ha utogyujtassal megy, vagy alacsony oktanszamu a Benzined  . . .
2/ mi az , hogy a megallas utan ujjaddal megfogod a tarcsat, es ujjaddal megfogod az olajat ?

szedsz valami gyogyszert ?  Evil Kiss

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
1303LS
« Hozzászólás #63010 Dátum: 2012 Július 22, 11:13:39 »

A fülre tekergetéses előgyújtás állító módszernél többek között az a baj, hogy az adott benzin levegő keverék minőségéhez állítod be az előgyújtást. Ha dús, akkor nagyobbat állítasz, mert ott pörög legjobban, aztán meg ha haladsz 3200-as fordulaton, akkor lesz az előgyújtásod 38 fokos és siránkozol, hogy melegszik a motor.


Ezt a harmadik henger 3 fokkal késletetett előgyújtást meg már szerintem nyugodtan elfelejthetjük, azok az osztófejek már mind szarrámentek, én is csak egyszer láttam ilyet működni, már az F-es motorokon sem volt ilyen.
 
Szerintem napi viszonylatban elhanyagolható és megintcsak szerintem a szíjtárcsák jelölésének szórása ennél nagyobb is lehet. Láttam már tényleges FHP-n álló dugattyúnál a jelhez közel sem álló szíjtárcsajelölést.
Szerintem a saját motorom is ilyen lehet, mert stroboszkóppal állítva még sosem volt jó a motor. Nem indult, gyenge volt stb. Osztófejet anno szétszedtem rendberaktam, minden mozog, minden működik benne. Fülre a lejjebb írt módon viselkedik immár 42ezer km óta amiből kb 5ezret lakókocsival tettem meg, olyankor -nyugodtan mondhatom, hogy 80-90%-os motorterheléssel, jellemzően nyári30-35fokokban. Eddig a gyakorlat szerint OK. Ha nagy az előgyújtás akkor az be is fog csörögni, azt meg illik észrevenni. SZVSZ ha nem csörög be akkor nagy baj nem lehet. SZVSZ túl van egy kicsit misztifikálva a dolog.
Más:
Szerinted ha meg tudom fogni a szíjtárcsát és a nívópálca végén az olajat az ujjammal azonnal hirtelen megállás után akkor az lehet 115'-os?Mert a műszer akkor ezt mutatta. Tudod, hogy melyik motorról beszélek.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63009 Dátum: 2012 Július 22, 10:27:12 »

A fülre tekergetéses előgyújtás állító módszernél többek között az a baj, hogy az adott benzin levegő keverék minőségéhez állítod be az előgyújtást. Ha dús, akkor nagyobbat állítasz, mert ott pörög legjobban, aztán meg ha haladsz 3200-as fordulaton, akkor lesz az előgyújtásod 38 fokos és siránkozol, hogy melegszik a motor.


Ezt a harmadik henger 3 fokkal késletetett előgyújtást meg már szerintem nyugodtan elfelejthetjük, azok az osztófejek már mind szarrámentek, én is csak egyszer láttam ilyet működni, már az F-es motorokon sem volt ilyen.
 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63008 Dátum: 2012 Július 22, 10:15:41 »

Mindezek alapfeltétele a motor normális állapota, a szelephézagok beállítása, a karburálás megfelelősége.
Valamint a nem lógó gy.elosztó tengely, nem laposrakopott bütykök, jól működő, belevaló röpsúly, jól működö, belevaló vákuumdob, nem szoruló alaplap.
Pl kopott bütykök, mert feltételezzük, hogy 40 év távlatában volt olyan aki elmulasztotta olajozni a filcet a tengelyben  Grin. Többség szerintem nem is tudja, hogy van ilyen.  Grin
Szóval 1tized megszakítóhézag változás 3-4fok alapelőgyújtás változást okoz, ennyit bármelyik tengely lóghat.
Vissza a kopott bütyökhöz, ami a zárásszöget olyan mértékben eltolhatja a 45-50" környékéről, hogy magas fordulaton csak néz a polgár, hogy elfogy a szikra, pedig az "ellebegést" még kizárhatjuk. Ilyenkor ajánlatos akár 0,35 vagy 0,3 állítása, vagy műszerrel belőni a zárásszöget, de az már nem a "....ház előtt kategória"  Cheesy
Vizsgára műszeres beállítást végeztünk. Az autó úgy durrogott a karburátorba robbant az üzemanyag a nagy előgyújtástól. Gyári értékre volt minden állítva. Közlekedni sem lehetett vele, de a vizsgán megdicsérték a károsanyag kibocsájtási paramétereket. Még ott visszaállítottam a gyújtást vizsga után. ( Senki ne kövesse a példámat, én barom vagyok.) Azt még megjegyezném amit jól írtál, hogy kopott bütykök. Minden kopott egy régi autónál. A sok kopás miatt máshová esik a gyújtás, és nem a gyári helyére. Még a vezérműtengely sem ott nyitja a szelepeket ahogy a könyvben leírják. Senki ne jegyezze meg amit írtam, mert ez lehetetlen, csak az én kocsimon van ilyen válltozás.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63007 Dátum: 2012 Július 22, 09:59:14 »

egyébként ha nincs próbalámpád/multimétered/stroboszkópod, akkor leírom azt a gyújtásállítási módszert, amit a szakállasbulgárzsidótól (gyk: azs-tól) tanultam.
meglehetősen pontosan be lehet így lőni az előgyújtást.
na menny a picsaba remelem ezt nem irtad komolyan, mert lesznek idiotak akik komolyan veszik !
1/  ( Vannak szakkönyvek, ha maskeppen nem megy Etzold: VW KÄFER - So wird gemacht -Delius Klasing Kiadotol )
2/  Van a szikraproba az elosztoban levö megszakit. kalapács altal leadott,
3/  stb stb stb
de egyik baromtol atveszi a masik majd tovbbadja a baromsagokat --- igy sose lesznek del-Balkanon normalis kocsik . Csak szakalasbulgarzsido-index-spicli fele allatsagok .

Ha elmennel talalkozokra es nem innad agyon az eszedet (sörök) ott talalkozhatnal em,berekkel , akikm felhomalyositananak, mit mikor miert, hogyan kell beallitani

Amen 

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
1303LS
« Hozzászólás #63006 Dátum: 2012 Július 22, 08:40:20 »


Mindezek alapfeltétele a motor normális állapota, a szelephézagok beállítása, a karburálás megfelelősége.
Valamint a nem lógó gy.elosztó tengely, nem laposrakopott bütykök, jól működő, belevaló röpsúly, jól működö, belevaló vákuumdob, nem szoruló alaplap.
Pl kopott bütykök, mert feltételezzük, hogy 40 év távlatában volt olyan aki elmulasztotta olajozni a filcet a tengelyben  Grin. Többség szerintem nem is tudja, hogy van ilyen.  Grin
Szóval 1tized megszakítóhézag változás 3-4fok alapelőgyújtás változást okoz, ennyit bármelyik tengely lóghat.
Vissza a kopott bütyökhöz, ami a zárásszöget olyan mértékben eltolhatja a 45-50" környékéről, hogy magas fordulaton csak néz a polgár, hogy elfogy a szikra, pedig az "ellebegést" még kizárhatjuk. Ilyenkor ajánlatos akár 0,35 vagy 0,3 állítása, vagy műszerrel belőni a zárásszöget, de az már nem a "....ház előtt kategória"  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #63005 Dátum: 2012 Július 22, 08:24:16 »

egyébként ha nincs próbalámpád/multimétered/stroboszkópod, akkor leírom azt a gyújtásállítási módszert, amit a szakállasbulgárzsidótól (gyk: azs-tól) tanultam.
meglehetősen pontosan be lehet így lőni az előgyújtást.

szóval a bal kezecskéddel rátámaszkodsz a ventillátorházra, a jobb kezecskéddel meg elkezded tekerni a megszakítót az óramutató járásával egyező irányba.
szépen emelkedni fog a fordulat, amikor is egyszer csak a bal kezecskéddel megérzed, hogy elkezd vibrálni a motor.
ilyenkor kezd beleugatni a 3. henger, ami ugye el van egy kicsit tolva a többihez képest a hűtési problémák miatt.
kissé visszacsavarod az elosztót, hogy ez a vibráció éppen megszűnjön.

na, most a gyárihoz hasonló az alapelőgyújtás beállítása.
A módszer jó és gyakorlatilag azt írja le amit a Józsi is mondott.
A körítés hozzá viszont szar.
A 3. hengeres gyújtáseltolás csak a nagyon régi motorokon volt, talán már a külső olajhűtő megjelenése előtt elhagyták, de az 1000%, hogy a külső olajhűtős kutyaházasokon már nincs ilyen.
Ha a fenti módszerrel beállítottad a gyújtást megfelelő alapjárat mellett, akkor álló motornál a következő értékeket ellenőrizheted. 0', 5', 7,5', 10', FHPután5', asszem több nincs.  Grin
Kb 100féle gyújtáselosztót gyártottak a typ1 motorra. Honnan fogja tudni a laikus "...aház előtt", hogy az övé 40 év távlatából éppen milyen.
Valahol olvastam, hogy a 70-es évekbeli gyári ajánlás kimondottan nem javasolta a stroboszkópos állítást valami hőtágulásokra hivatkozva.
A megfelelő alapjáratot az előbb azért emeltem ki, mert van aki pl az 1100-1200-as fordulatot használja, van aki az 500-600-at. 1100-1200 nál már 10-13' is lehet az érték, míg 5-600-nál még a vákuum sem olyan , mint 850-900nál.
Tehát, ha a Józsi és a Teáltalad leírt módszerrel körültekintően beállítod az alapjáratkörnyéki előgyújtást, majd próbakörön a motor nagy terhelésnél nem csörög be, jól megy, akkor annyi. "SZMB a ház előtt" ennyit tudott, boldogság, hippi, könyök az ablakba.
Minden más esetben (tuning, jól felszerelt szakműhely, magas fokú hozzáértés) alkalmazható más metódus is ami valószínűleg JOBB is.
Akkor még egy életből merített példa:
Fenti módszerrel beállított gyújtás, hétköznapi körülmények között minden tekintetben 100%-os jól működés.
Majd EXTRÉM körülmények közötti üzem: 35' külsőhőmérséklet, 80-90%-os motorkihasználás hosszú ideig (mondjuk 1óra) közepes fordulatszámon, majd pillanatnyi 100%-os terhelésnél nagyon enyhe becsörgés ami egy gázfröccsel (pici plusz hűtőbenzin bespriccelés) elmulasztható, vagy a közepes fordulatszámot kicsit megemelve (5-10km/h sebességnövelés) így a hűtést a kb 70%-ról 80%ra növelve szintén elmulasztható.
A fenti sok körülmény közül bármelyiket is az extrém tartományból icipicit is elmozdítva a becsörgős jelenség nem produkálható.
Tehát a motor gyakorlatilag kopogáshatáron üzemel, ami kb az ideális.

« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 22, 08:27:14 írta 1303LS »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63004 Dátum: 2012 Július 22, 08:08:43 »

Nem.
A botfülűek vigyék el szerelőhöz és ne a topic címét alkalmazva hobbiskodjanak.  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #63003 Dátum: 2012 Július 22, 07:48:46 »

ez elég lesz?

Nem.
A botfülűek vigyék el szerelőhöz és ne a topic címét alkalmazva hobbiskodjanak.  Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63002 Dátum: 2012 Július 21, 23:04:18 »

Ilyet o biztosan nem mondott! :-P
jóvanbazmeg, akkor az elosztót. :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63001 Dátum: 2012 Július 21, 22:58:01 »

elkezded tekerni a megszakítót
Ilyet o biztosan nem mondott! :-P


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63000 Dátum: 2012 Július 21, 22:54:40 »

egyébként ha nincs próbalámpád/multimétered/stroboszkópod, akkor leírom azt a gyújtásállítási módszert, amit a szakállasbulgárzsidótól (gyk: azs-tól) tanultam.
meglehetősen pontosan be lehet így lőni az előgyújtást.

szóval a bal kezecskéddel rátámaszkodsz a ventillátorházra, a jobb kezecskéddel meg elkezded tekerni a megszakítót az óramutató járásával egyező irányba.
szépen emelkedni fog a fordulat, amikor is egyszer csak a bal kezecskéddel megérzed, hogy elkezd vibrálni a motor.
ilyenkor kezd beleugatni a 3. henger, ami ugye el van egy kicsit tolva a többihez képest a hűtési problémák miatt.
kissé visszacsavarod az elosztót, hogy ez a vibráció éppen megszűnjön.

na, most a gyárihoz hasonló az alapelőgyújtás beállítása.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62999 Dátum: 2012 Július 21, 22:51:05 »

Pedig én csak segíteni akartam.
tudom, fel sem tételeztem az ellenkezőjét



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62998 Dátum: 2012 Július 21, 22:43:25 »

Támaszd alá, vagy egészítsd ki.
ez elég lesz?

amikor alapjáraton forgatam az elosztót és a leg magasabb fordulatig akkor az alapjárati előgyújtás 16fok volt a 3500as fordulaton meg 50fok , na így lehet füllel tönkre tenni egy motort  Undecided



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #62997 Dátum: 2012 Július 21, 22:13:26 »

szerintem akkor is nem jó ötletet adott a gyújtásállításhoz.
legközelebb is be fogok ugatni ilyenért, ha teszik, ha nem.
Támaszd alá, vagy egészítsd ki.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62996 Dátum: 2012 Július 21, 22:13:04 »

szerintem akkor is nem jó ötletet adott a gyújtásállításhoz.
legközelebb is be fogok ugatni ilyenért, ha teszik, ha nem.
Pedig én csak segíteni akartam.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62995 Dátum: 2012 Július 21, 22:04:51 »

lásd Józsi a napokban gy.állításról.

szerintem akkor is nem jó ötletet adott a gyújtásállításhoz.
legközelebb is be fogok ugatni ilyenért, ha teszik, ha nem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #62994 Dátum: 2012 Július 21, 20:53:06 »

de semmi nem utalt rá. :-(

Dehogynem, hiszen nem indult.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #62993 Dátum: 2012 Július 21, 20:52:36 »


Kérdésem:mészólszbeacsepelieknek? Grin
A rossz tapasztalat.  Evil Evil Grin Grin
Oldalak: 1 ... 435 436 437 438 439 [440] 441 442 443 444 445 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.22 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.