www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 00:32:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 427 428 429 430 431 [432] 433 434 435 436 437 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13101495 alkalommal)
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #63352 Dátum: 2012 Augusztus 13, 15:48:48 »

Szerintem ez az Alíz u-i töltéslopó rém műve lesz.... nem lehet véletlen, hogy 2 bogár van az utcában és mindkettő érintett.  Evil

Smiley)))))

legutobb siofokon sotetedes elott ment el a toltes...
nem mertunk hazaindulni, uh, Tütüben aludtunk mindketten Cheesy
hazajottunk (toltes nelkul) es most nem tudjuk eldonteni h el merjunk menni 15km oda es vissza vagy sem...

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #63351 Dátum: 2012 Augusztus 13, 15:21:25 »

Szerintem ez az Alíz u-i töltéslopó rém műve lesz.... nem lehet véletlen, hogy 2 bogár van az utcában és mindkettő érintett.  Evil

Hehe! Az meglehet... el is kerülöm, ha lehet... Roll Eyes Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63350 Dátum: 2012 Augusztus 13, 13:26:06 »

Akkor ott valami más lehet a bibi...  Undecided
Szerintem ez az Alíz u-i töltéslopó rém műve lesz.... nem lehet véletlen, hogy 2 bogár van az utcában és mindkettő érintett.  Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #63349 Dátum: 2012 Augusztus 13, 12:17:08 »

elvittem szabo mikihez, cserelt szenkefet, 150-200 km ok volt most meg megint....

Akkor ott valami más lehet a bibi...  Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #63348 Dátum: 2012 Augusztus 13, 12:15:47 »

Szia!
Ez még mindig gond? A Rajzáskor is ez volt nem?
Ha nem használsz lámpát, rádiót, feleslegesen vészvillogót, vagy sűrűn a féket, akkor sokat...
De nagyon meg kell nézetni, ha ekkora a gond vele!
ÜdvW!

elvittem szabo mikihez, cserelt szenkefet, 150-200 km ok volt most meg megint....

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #63347 Dátum: 2012 Augusztus 13, 12:14:56 »

sziasztok!
hany volt kell legyen az aksiban hogy elinduljon az auto?
kb hany km-t lehet menni toltes nelkul? (+lampa nelkul)
koszi,
agota

Szia!
Ez még mindig gond? A Rajzáskor is ez volt nem?
Ha nem használsz lámpát, rádiót, feleslegesen vészvillogót, vagy sűrűn a féket, akkor sokat...
De nagyon meg kell nézetni, ha ekkora a gond vele!
ÜdvW!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63346 Dátum: 2012 Augusztus 13, 11:56:46 »

hany volt kell legyen az aksiban hogy elinduljon az auto?
Sajnos a terheles nelkul merheto feszultseg nem sok mindent jelent, de 12+ V legyen benne ...

Idézet
kb hany km-t lehet menni toltes nelkul? (+lampa nelkul)
Ha jo az akksi es nem torlod az ablakot, nem inditozol sokat, akkor sok szaz kilometert elmegy egy feltoltott akkumulatorral.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #63345 Dátum: 2012 Augusztus 13, 11:47:08 »

sziasztok!


hany volt kell legyen az aksiban hogy elinduljon az auto?

kb hany km-t lehet menni toltes nelkul? (+lampa nelkul)


koszi,
agota

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63344 Dátum: 2012 Augusztus 13, 11:02:51 »

Hát jah!Hátul nem lóg semmi.Viszont emlékszem a váltókarnál állítnom kellett mikor összeraktam,mert előre hátra nem mozgott kellő utat ahhoz,hogy vegye a sebességet.Aztán fasza volt 1darabig.
Viszont az tény,hogy sebességbe akkora holtjátéka van oldalra,mint ha üresbe lenne.
Álítani fogok  karon,hátha javul
De még mindig tudatlan vagyok a szilikon persely akkor hol van?Váltokar alatt?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63343 Dátum: 2012 Augusztus 13, 09:29:55 »

Annyi még, hogy hátul az alvázszámnál lévő ablakban a baszt is nézd meg. Hernyócsavaros izé.
azt már írta, hogy fasza



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #63342 Dátum: 2012 Augusztus 13, 09:28:07 »

szilikon persely?Hupsz,azt néviëg nem ismerem.Hol találom?Mármint biztos találkoztam vele,de fog sincs melyik az.Amúgy ma is mentem vele.de nem vette egyszer sem a kettőt.Csak másodikra.de egyet és a lükvercet elsőre.
Esetleg próbálj meg állítani a váltókart rögzítő két csavarral lefogott lemezen. Nekem volt, hogy segített.

Így van.
Nekem lóg az egész, mint a veszedelem. Igazi lekvárkeverő, de pöccre vesz minden sebességet.
Annyi még, hogy hátul az alvázszámnál lévő ablakban a baszt is nézd meg. Hernyócsavaros izé.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #63341 Dátum: 2012 Augusztus 13, 08:46:03 »

Esetleg próbálj meg állítani a váltókart rögzítő két csavarral lefogott lemezen. Nekem volt, hogy segített.

szilikon persely?Hupsz,azt néviëg nem ismerem.Hol találom?Mármint biztos találkoztam vele,de fog sincs melyik az.Amúgy ma is mentem vele.de nem vette egyszer sem a kettőt.Csak másodikra.de egyet és a lükvercet elsőre.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63340 Dátum: 2012 Augusztus 12, 23:16:28 »

szilikon persely?Hupsz,azt néviëg nem ismerem.Hol találom?Mármint biztos találkoztam vele,de fog sincs melyik az.Amúgy ma is mentem vele.de nem vette egyszer sem a kettőt.Csak másodikra.de egyet és a lükvercet elsőre.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #63339 Dátum: 2012 Augusztus 12, 22:08:35 »

lehetséges itt is a szilikon persely
Igen, Ha ilyen van, akkor érdemes megnézni az állapotát, és rögtön cserélni.
Ezért a héten megnézem a nem működő autómon, hogy milyen állapotban van.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63338 Dátum: 2012 Augusztus 12, 19:26:59 »

igazából a jelenség 80km-en belül jött elő.Lehetséges,hogy a váltókar alatt keressem a problémát?
lehetséges itt is a szilikon persely

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63337 Dátum: 2012 Augusztus 12, 12:39:29 »

elektronika után kis mechanika.
Ha lenne időm megnézném,lehet rá is jönnék,de addig rákérdek.

Sebváltómnak 4-2-be csak másodikra sikerül kapcsolnia.Nem a váltónak van baja,hanem a kapcsoló rúd környékén.Hátsó ülés alatt megnéztem,csavar rá van húzva,de mikor a váltóval tettem 4- 2-be,elég lassan késéssel fordult a rúd.
igazából a jelenség 80km-en belül jött elő.Lehetséges,hogy a váltókar alatt keressem a problémát?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63336 Dátum: 2012 Augusztus 12, 12:36:36 »

elektronika után kis mechanika.
Ha lenne időm megnézném,lehet rá is jönnék,de addig rákérdek.

Sebváltómnak 4-2-be csak másodikra sikerül kapcsolnia.Nem a váltónak van baja,hanem a kapcsoló rúd környékén.Hátsó ülés alatt megnéztem,csavar rá van húzva,de mikor a váltóval tettem 4- 2-be,elég lassan késéssel fordult a rúd.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63335 Dátum: 2012 Augusztus 11, 19:38:19 »

Ez újabb, ebben rengeteg biztosíték van a lábnál, meg a motortérben is. Mind szépen meg van nevezve érthetően, de index nincs köztük. Mindegy, már feladtam, majd a villanyember megcsinálja.
 de ha nem hát nem

Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #63334 Dátum: 2012 Augusztus 11, 18:31:28 »

...vagy ez igy hülyeség Imrüs ?

...na akkor hülyeséget irtam...                 ...levertem a cégért  Grin tidi didi diii di
1303LS
« Hozzászólás #63333 Dátum: 2012 Augusztus 11, 18:05:59 »

  a jenki szarokon switch nevű biztosítékon van
Ez újabb, ebben rengeteg biztosíték van a lábnál, meg a motortérben is. Mind szépen meg van nevezve érthetően, de index nincs köztük. Mindegy, már feladtam, majd a villanyember megcsinálja.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #63332 Dátum: 2012 Augusztus 11, 12:45:12 »

Amíg nincs gerjesztés (tehát nem kötöd be a visszajelző izzót), nincs töltés.


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #63331 Dátum: 2012 Augusztus 11, 12:35:11 »

Köszönöm, keresem.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63330 Dátum: 2012 Augusztus 11, 11:43:11 »

amerikánusba nem tudom de mercibe 3ból 3szor az elakadásjelző kapcsolója volt szar vagy kontaktos
egyébként  biztos van biztosítéka de lehet csak valamivel közös és azis lehet hogy kinti bizti
  a jenki szarokon switch nevű biztosítékon van

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63329 Dátum: 2012 Augusztus 11, 11:34:47 »

Ha már ennyire villany. Jeep cherokeen ha nem megy az index, de az elakadásjelző igen akkor merre keresgéljek?
Indexkart kizárnám, mert 2-vel is ezt csinálja.
amerikánusba nem tudom de mercibe 3ból 3szor az elakadásjelző kapcsolója volt szar vagy kontaktos
egyébként  biztos van biztosítéka de lehet csak valamivel közös és azis lehet hogy kinti bizti
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 11, 11:36:38 írta tati »

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #63328 Dátum: 2012 Augusztus 11, 11:29:29 »

Nos, megvolt az első küzdés Imrüssal telefonos online segítséggel. Első részeredmények alapján a szénkefék baromira nem viszik át az áramot mert a kefetartó eltört és nem merőlegesen áll az egyik kefe a csúszógyűrűre. Szóval keresek ép generátor szénkefe tartót.  Roll Eyes

 Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63327 Dátum: 2012 Augusztus 11, 11:20:32 »

Nos, megvolt az első küzdés Imrüssal telefonos online segítséggel. Első részeredmények alapján a szénkefék baromira nem viszik át az áramot mert a kefetartó eltört és nem merőlegesen áll az egyik kefe a csúszógyűrűre. Szóval keresek ép generátor szénkefe tartót.  Roll Eyes

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #63326 Dátum: 2012 Augusztus 11, 09:37:35 »

Ha már ennyire villany. Jeep cherokeen ha nem megy az index, de az elakadásjelző igen akkor merre keresgéljek?
Indexkart kizárnám, mert 2-vel is ezt csinálja.
Szóval egyáltalán külön van-e reléje. A benti biztosítéktáblán nincs csak a vészvillogónak biztosítéka.
Tatit jól elüldöztétek, pedig ő az amerikaiautós.
Ja grandcherokee
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63325 Dátum: 2012 Augusztus 11, 09:31:03 »

a feszültségszabályzó nem egyenirányító soha nem is volt , nem tudom minek osztjátok a észt olyanban amihez hülyék vagytok mint a segg! a dióda híd a generátorba van beépítve <beszúrt kép törölve> 16os számú alkatrész
oké, igazad van.
a villanyhoz pöcs vagyok.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #63324 Dátum: 2012 Augusztus 11, 09:13:17 »

Ha már ennyire villany. Jeep cherokeen ha nem megy az index, de az elakadásjelző igen akkor merre keresgéljek?
Indexkart kizárnám, mert 2-vel is ezt csinálja.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #63323 Dátum: 2012 Augusztus 11, 08:46:40 »

a feszültségszabályzó nem egyenirányító soha nem is volt , nem tudom minek osztjátok a észt olyanban amihez hülyék vagytok mint a segg! a dióda híd a generátorba van beépítve <beszúrt kép törölve> 16os számú alkatrész
lájk

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63322 Dátum: 2012 Augusztus 11, 08:45:43 »

maga a generátor váltóáramot csinál, amit a feszszabályzó (és egyben egyeniránytó) cuccos fordít át egyenárammá.
szóval valahol a feszszabályzó után kéne méricskélned.
a feszültségszabályzó nem egyenirányító soha nem is volt , nem tudom minek osztjátok a észt olyanban amihez hülyék vagytok mint a segg! a dióda híd a generátorba van beépítve 16os számú alkatrész

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63321 Dátum: 2012 Augusztus 11, 07:59:05 »

Nagyon köszönöm mindenkinek a leírásokat. Ma nagyobb bátorsággal és céltudatosabban rámérek, rápróbálok a leírt pontokra - az aksisarut nem húzom le - és beszámolok, hogy mi a helyzet.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63320 Dátum: 2012 Augusztus 11, 05:49:30 »

Amíg nincs gerjesztés (tehát nem kötöd be a visszajelző izzót), nincs töltés.
Fogysz egy 5m hosszú vezetéket és a kocsin kívül szépen rákötöd a feszszab és a visszajelző izzó megfelelő pontjaira. Méred az akksin a töltőáramot, ha 13 voltnál több, működik a generátor.
Eztuán kisípolod kéziműszerrel (és az 5m-es drótod segítségével, ha szükség van rá), hogy melyik vezeték megy előre a generátortól. HA átalakították a kocsidat dinamósról generátorosra, akkor jó eséllyel az ülés alatt találsz egy toldást. Neked valószínűleg azért lehet kavar, mert először egy belső feszszabos generátort tettek bele, majd gondolom meghalt, és kapott egy külső feszszabost és nem volt kedve szépen megcsinálni.
Ezt előttem már elmondták, hátha összefoglalva jobban megy. Esetleg beviszed gumibogihoz és 10 perc alatt örömkönnyekkel távozol. Ha nagyon akarod, akár elmegyek segíteni megcsinálni valamikor.
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #63319 Dátum: 2012 Augusztus 10, 23:00:11 »

...vagy ez igy hülyeség Imrüs ?
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #63318 Dátum: 2012 Augusztus 10, 22:56:01 »

sajnos nekem is az, amint a mellékelt ábra mutatja. Pedig biztos nem annyira bonyolult, ha egyszer valaki hozzaertö elmagyarazna. Pont ezert kernek segitseget.

...nem irtad mi a helyzet a töltés lámpával...mert ahogy irtam azon az égőn keresztül áramnak kéne menni gyujtásráadáskor...

...tehát ha vissza tetted az égő végére a világoszöld vezetéket....valamint vissza tetted a foglalatba a kilóméter órán ahova rátetted a gyujtásról jövö pozitiv 12v vezetéket (leszigetelt közös pont, nehogy máshová!) akkor ha ráadod a gyujtás és hátra mégy valamennyi feszültséget kell mérned a világoszöld vezetéken a generátornál....ha nincs ott feszültség ...akkor marad a feszület Grin   ..akkor lehet szakadt pl. a vezeték  

...nézd meg ez nem bonyolult

...elviheted máshoz ...de az utszélén még jól jöhet ha megtudod magadnak is csinálni Wink
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #63317 Dátum: 2012 Augusztus 10, 22:47:08 »

de akkor honnan tudnám, h a generátor, vagy a fesszab szar?

Lehúzod a stekkert a Generátorról. Feszültségmérőt csatlakoztatsz a generátor B+ kivezetésére (azaz az akkura). Alapjáraton (!) járó motornál +12V-ot adsz a generátor DF kapcsára. (pl a B+ -ról) Ekkor a kapocsfeszültségnek meg kell növekedni ~0,5V-l. Ugyanekkor a generátor D+ pontján (töltésjelző is innen megy) szintén megjelenik a feszültség.

(ha nincs kéznél műszer: Lehúzott stekkerrel, álló motornál világítani kell, egy az akku (B+) és a D+ pont közé kötött ~2...4W/12V próbalámpának. Amikor a motor alapjáraton forog és +12V-t kapcsolsz a DF-re az izzó  elalszik)
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 10, 22:49:11 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63316 Dátum: 2012 Augusztus 10, 22:36:30 »

2-3 másodpercre sem? Meg tegyük hozzá, hogy csak generátornál, mert a dinamósnál le lehet venni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63315 Dátum: 2012 Augusztus 10, 22:20:11 »

NEM SZABAD járó motornál levenni az akku sarut mert leégnek a diódák
2-3 másodpercre sem? Meg tegyük hozzá, hogy csak generátornál, mert a dinamósnál le lehet venni.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 10, 22:21:50 írta kdf 001 »
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #63314 Dátum: 2012 Augusztus 10, 22:06:46 »

Beindítod a motort és leveszed járatás közben a pozitív sarut az akkuról. A motornak járnia kell, ha jó a dinamó vagy a generátor.
NEM SZABAD járó motornál levenni az akku sarut mert leégnek a diódák

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #63313 Dátum: 2012 Augusztus 10, 21:52:43 »

Nem, az egyik csövet tartja fül, ez valahogy máshogy szorul be valahová.

nekem gyári, de nem nézegettem még soha.

1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 427 428 429 430 431 [432] 433 434 435 436 437 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.201 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.