www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 18, 15:58:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921391 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 424 425 426 427 428 [429] 430 431 432 433 434 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15519269 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63494 Dátum: 2012 Augusztus 27, 11:43:43 »

valami 5 ohm rémlik a két oldal között.
de ha nem 0 és nem végtelen ohm, akkor nagy baja nem lehet.
Akkor miért nincs szikra?
Ha az elosztó új, a kábelek is és a gyertyák is, akkor csak a trafó halhatott meg?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63493 Dátum: 2012 Augusztus 27, 11:42:36 »

Csak jelezném, hogy a J-csövek most már szuperül állnak és passzintosan benne vannak a kipufogóban. A helyzet az volt, amit Callook leírt, tehát a csavarokat fellazítva a cső elfordíthatóvá vált, tehát
nem hegesztve, hanem peremezve volt.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63492 Dátum: 2012 Augusztus 27, 09:58:46 »

A trafót hogyan lehet ellenőrizni, hogy működik-e? Gondolom, egyszerűen rá kell mérni a pólusokra, de milyen értékeket kell mérni?
Konkrétan egy deka szikra nincs, egyik gyertyán sem, pedig jó az elosztó, most már jók a kábelek is és a gyertyák is... mégsem...
Hogy nekem miért kell állandóan azzal szívni, ami éppen felmerül hibaként a fórumon...?

valami 5 ohm rémlik a két oldal között.
de ha nem 0 és nem végtelen ohm, akkor nagy baja nem lehet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63491 Dátum: 2012 Augusztus 27, 09:15:53 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63490 Dátum: 2012 Augusztus 27, 09:12:00 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63489 Dátum: 2012 Augusztus 27, 09:08:24 »

A trafót hogyan lehet ellenőrizni, hogy működik-e? Gondolom, egyszerűen rá kell mérni a pólusokra, de milyen értékeket kell mérni?
Konkrétan egy deka szikra nincs, egyik gyertyán sem, pedig jó az elosztó, most már jók a kábelek is és a gyertyák is... mégsem...
Hogy nekem miért kell állandóan azzal szívni, ami éppen felmerül hibaként a fórumon...?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #63488 Dátum: 2012 Augusztus 27, 08:31:58 »

Pl. piszkosul szikrázik a magszakító.

Aham. Mi a hibamegállapítás módja? Ki lehet mérni valahogy?

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63487 Dátum: 2012 Augusztus 26, 19:09:09 »

Aham. Mi a hibamegállapítás módja? Ki lehet mérni valahogy?

multiméteren  van kondenzátor teszt.
De inkább cseréld ki mert tönkre vágja a megszakítót is.
És nem szabad venni csak BOSCH MADE IN GERMANY kondenzátort. az utángyártott szart se bír.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63486 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:58:38 »

A legegyszerűbb próba gyanánt kicserélni a kondit... 5 perc...

Aham. Mi a hibamegállapítás módja? Ki lehet mérni valahogy?


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63485 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:57:39 »

Illetve van olyan is, hogy egyszerűen nem indul. Ha valaki indítózik, te meg nézed a szikrát, akkor az első szikra még intenzív, aztán a többi elhal.

Rángat mint az állat. mintha egy légkalapács lenne a motor helyett.
legalábbis nekem ezt produkálta.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63484 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:56:37 »

Aham. Mi a hibamegállapítás módja? Ki lehet mérni valahogy?

Rángat mint az állat. mintha egy légkalapács lenne a motor helyett.
legalábbis nekem ezt produkálta.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63483 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:55:15 »

Mi a jele annak, ha befosik a kondenzátor?
Rángat mint az állat. mintha egy légkalapács lenne a motor helyett.
legalábbis nekem ezt produkálta.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63482 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:54:04 »

Mi a jele annak, ha befosik a kondenzátor?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63481 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:37:22 »

Igaza van tanult barátomnak, a dupla ajkú fassság.

ez a dupla ajkú olyan, mint a hárommellű nő? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63480 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:24:19 »

mindegy hány miliméter a három hézagoló akkor is meg kell nézni a lógást ,másrész igen be kell olajozni a szimeringet mert megég vagy lekopik az éle , én nem tennék dupla ajkút mert a lendkerék töve többnyire kúpos ahova a külső ajak felszorul majd letépődik átfűződik a belső ajak és a lendkerék közé és elfossa magát... harmadrészt a lendkerékbe van egy gumi O gyűrű azt sem árt néha kicserélni és a lendkerék felvekvő felületét ahol összeér a főtengellyel azt is megszemlélni ... az ritkán van hogy minden felület hibátlan meg a szimering is meg az O gyűrű is meg a hátsó olajnyomás szabályzó szelep is és mégis a folyik az olaj  Roll Eyes

Igaza van tanult barátomnak, a dupla ajkú fassság.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63479 Dátum: 2012 Augusztus 26, 16:09:22 »

Nem lóg a főtengely semerre, 3 hézagoló van ami összesen 1mm. Olaj pedig mindig 15W 40-es volt benne. Csak az a baj hogy tavasszal kapott új szimeringet és nem lett meghajtva hogy ennyi idő után kiszoposodjon. De akkor kap egy másikat...és a dupla falúról mi a vélemény?
mindegy hány miliméter a három hézagoló akkor is meg kell nézni a lógást ,másrész igen be kell olajozni a szimeringet mert megég vagy lekopik az éle , én nem tennék dupla ajkút mert a lendkerék töve többnyire kúpos ahova a külső ajak felszorul majd letépődik átfűződik a belső ajak és a lendkerék közé és elfossa magát... harmadrészt a lendkerékbe van egy gumi O gyűrű azt sem árt néha kicserélni és a lendkerék felvekvő felületét ahol összeér a főtengellyel azt is megszemlélni ... az ritkán van hogy minden felület hibátlan meg a szimering is meg az O gyűrű is meg a hátsó olajnyomás szabályzó szelep is és mégis a folyik az olaj  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63478 Dátum: 2012 Augusztus 26, 16:01:10 »

hát ezt nem tudom hogy csinálod meg egy kész ajtón.. én akkora lyukat fúrtam, amin a csavar fér be nemhogy az anya vagy még az anya oldalához kívül egy hegesztő Shocked

nem kell behegeszteni az anyát én egy kb 10-15centi hosszú 2-3mm átmérőjű drótot ráhegesztem az anyára és kb a pillangó ablak sarkánál feldugom aztán belekapatom a tükröt és a meghúzom a dróttól meg az anya nem tud elforogni  Wink

1303LS
« Hozzászólás #63477 Dátum: 2012 Augusztus 26, 13:19:39 »

Nem lóg a főtengely semerre, 3 hézagoló van ami összesen 1mm. Olaj pedig mindig 15W 40-es volt benne. Csak az a baj hogy tavasszal kapott új szimeringet és nem lett meghajtva hogy ennyi idő után kiszoposodjon. De akkor kap egy másikat...és a dupla falúról mi a vélemény?
Arra nem írsz semmit, hogy a lendkeréken a futófelület milyen? Ha kizárjuk azokat a hibákat amiket a Józsi emlegetett, akkor már csak azt tudom elképzelni, hogy nagyon szárazon rakod össze és az első fordulatok elnyalják az élét. Sokan használják a féktisztítószprét eltúlozva.  Grin
Ha minden jó akkor annak nem szabad átengednie.
Másik. Kizárhatjuk, hogy a vezérmtengely dugójánál ereszti az olajat??? Na oda mehet a féktisztító és valami paszta, ha el lett baszva összerakáskor.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14021


30-347-1939

« Hozzászólás #63476 Dátum: 2012 Augusztus 26, 13:17:04 »

Lehet kapni dupla falú szimerineget,
Igen, lehet kapni 2029Ft Misinél
https://bugparts.hu

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 26, 13:35:12 írta sparkafer »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #63475 Dátum: 2012 Augusztus 26, 12:52:26 »

hát ezt nem tudom hogy csinálod meg egy kész ajtón.. én akkora lyukat fúrtam, amin a csavar fér be nemhogy az anya vagy még az anya oldalához kívül egy hegesztő Shocked

CO- val 3 pötty, lejavítod, ha szerencséd van, eltakarja a tükör alatti műanyag karika.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #63474 Dátum: 2012 Augusztus 26, 12:50:06 »

Kormány nagy anyája jó a tükörhöz, oda kell heftelni.
hát ezt nem tudom hogy csinálod meg egy kész ajtón.. én akkora lyukat fúrtam, amin a csavar fér be nemhogy az anya vagy még az anya oldalához kívül egy hegesztő Shocked
Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #63473 Dátum: 2012 Augusztus 26, 12:45:59 »

Lehet új futófelületet esztergálni a régire. (nem felpolírozni a meglévőt, hanem nagyobbat készíteni a kopott helyett). Mély barázdát hagy a vasba a szimering és a hosszirányba való főtengely lógásnál, ha oda ér, már egy csepp olaj el is szökik.

Nem lóg a főtengely semerre, 3 hézagoló van ami összesen 1mm. Olaj pedig mindig 15W 40-es volt benne. Csak az a baj hogy tavasszal kapott új szimeringet és nem lett meghajtva hogy ennyi idő után kiszoposodjon. De akkor kap egy másikat...és a dupla falúról mi a vélemény?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #63472 Dátum: 2012 Augusztus 26, 12:37:53 »

én biztos hogy nem esztergáltattam.. vagy csavarboltból, vagy az aranyháromszögből vettem valószínűleg. (esetleg félbevágtam egy normálisat Roll Eyes )
Kormány nagy anyája jó a tükörhöz, oda kell heftelni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63471 Dátum: 2012 Augusztus 26, 12:15:15 »

Valaki világosítson már fel legyen szíves.. Huh már negyedjére szedem ki a motort a helyéről mert csöpög az olaj belőle, a negyedik szimeringet cserélem benne, igaz hogy 3 már használt volt de az újjal is ugyan azt csinálja. Lehet kapni dupla falú szimerineget, az esetleg lehet egy megoldás?
Lehet új futófelületet esztergálni a régire. (nem felpolírozni a meglévőt, hanem nagyobbat készíteni a kopott helyett). Mély barázdát hagy a vasba a szimering és a hosszirányba való főtengely lógásnál, ha oda ér, már egy csepp olaj el is szökik.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63470 Dátum: 2012 Augusztus 26, 12:10:06 »

Valaki világosítson már fel legyen szíves.. Huh már negyedjére szedem ki a motort a helyéről mert csöpög az olaj belőle, a negyedik szimeringet cserélem benne, igaz hogy 3 már használt volt de az újjal is ugyan azt csinálja. Lehet kapni dupla falú szimerineget, az esetleg lehet egy megoldás?
A szimering futófelületének is jónak kell lennie. A sok felszabályzástól is elkophat, és jónak látod, pedig méreten alul van. Meg kell mérni a futófelületet. Szokták a szimering rugóját megrövídíteni és újra összetekerni. Mindig új szimeringet tegyél be, létezik olyan ami a forgás irányában visszafelé hajtja az olajat. Nem jó a zsírhoz használt szimering! Meg kell nézned, hogy a főtengelyed nem lóg e nagyon mind oldal, mid hosszirányban. Ezt hézagolni kell. Végezetül az olaj 15 W 40 vagy 15 W 50 legyen, mert a híg olaj felmelegedve ebben a melegben jobban kiszökik.
Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #63469 Dátum: 2012 Augusztus 26, 11:36:02 »

Valaki világosítson már fel legyen szíves.. Huh már negyedjére szedem ki a motort a helyéről mert csöpög az olaj belőle, a negyedik szimeringet cserélem benne, igaz hogy 3 már használt volt de az újjal is ugyan azt csinálja. Lehet kapni dupla falú szimerineget, az esetleg lehet egy megoldás?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63468 Dátum: 2012 Augusztus 25, 22:36:44 »

én biztos hogy nem esztergáltattam.. vagy csavarboltból, vagy az aranyháromszögből vettem valószínűleg. (esetleg félbevágtam egy normálisat Roll Eyes )
ÍAmikor kellett, én is találtam itthon megfelelőt..., azért írtam.

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63467 Dátum: 2012 Augusztus 25, 21:36:49 »

Ma az Ovál hazafelé egyre kevésbé vette a fordulatot, végül szinte már csak alapjáraton tudtam vele jönni. Trafóra gyanakszom. Nagy melegben régebben is csinálta, hogy akadozott a szikra. Ennek ellenére a gyújtáselosztót is kiveszem, szétszedem és kitakarítom.
De ma szuper helyekre vitt el és végül haza is hozott. :-)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #63466 Dátum: 2012 Augusztus 25, 20:37:39 »

Végül is bármelyik sarkon esztergálnak hozzávaló anyát. Ha ugyan nem tart a csavarbolt megfelelőt...
én biztos hogy nem esztergáltattam.. vagy csavarboltból, vagy az aranyháromszögből vettem valószínűleg. (esetleg félbevágtam egy normálisat Roll Eyes )
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63465 Dátum: 2012 Augusztus 25, 19:32:48 »

Speciális a menet, és lapos az anya. Nem egyszerű a feladat.
Végül is bármelyik sarkon esztergálnak hozzávaló anyát. Ha ugyan nem tart a csavarbolt megfelelőt...

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63464 Dátum: 2012 Augusztus 25, 18:32:19 »

Köszönöm a jó tanácsot .kifogom próbálni!
Speciális a menet, és lapos az anya. Nem egyszerű a feladat.
Nem elérhető endre100
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #63463 Dátum: 2012 Augusztus 25, 16:09:33 »

nekem sem volt a '69-esen, de hiányoltam, és szerintem minden állólámpásra lehetett már kérni extraként.
szóval én kifúrtam először fúróval kb ott ahol a közepét sejtettem a másik oldal alapján, aztán tágítottam a lyukat dremmellel körben a megfelelő irányban és méretre a tükörhöz. belül van az ajtó vázában egy lyuk menet nélkül. ennek a másik oldalára kellett egy lapos, megfelelő méretű anyacsavart benőgyógyászkodni. ennek már vagy 5 éve, azóta is stabil.
Köszönöm a jó tanácsot .kifogom próbálni!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63462 Dátum: 2012 Augusztus 25, 16:01:21 »

igen én is az első zár/kilincs csavarjaira gondoltam. ezekszerint már gyakorlott vagy Undecided
sajnos. Tanulság: ne rakd fel a csomagtér kilincset, zárat bowden nélkül a zár alsó részében. Én a magam hülyeségéből megtanultam.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #63461 Dátum: 2012 Augusztus 25, 14:21:40 »

Szeretném megkérdezni hogy hányas évjárattól szereltek a bogarakra jobbos visszapillantó tükröt.
1970 évjáratún, ha nincs helye ,akkor ne is barmoljam? A menetes végű M18x1,5 rövid szárú ajtóra szerelhetőre
gondoltam.
nekem sem volt a '69-esen, de hiányoltam, és szerintem minden állólámpásra lehetett már kérni extraként.
szóval én kifúrtam először fúróval kb ott ahol a közepét sejtettem a másik oldal alapján, aztán tágítottam a lyukat dremmellel körben a megfelelő irányban és méretre a tükörhöz. belül van az ajtó vázában egy lyuk menet nélkül. ennek a másik oldalára kellett egy lapos, megfelelő méretű anyacsavart benőgyógyászkodni. ennek már vagy 5 éve, azóta is stabil.
Nem elérhető endre100
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #63460 Dátum: 2012 Augusztus 25, 12:17:08 »

Szeretném megkérdezni hogy hányas évjárattól szereltek a bogarakra jobbos visszapillantó tükröt.
1970 évjáratún, ha nincs helye ,akkor ne is barmoljam? A menetes végű M18x1,5 rövid szárú ajtóra szerelhetőre
gondoltam.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #63459 Dátum: 2012 Augusztus 25, 11:57:15 »

egyáltalán nincs bent bowden, mert felujitottamta műszerfalat és még nem tettem vissza a kesztyűtartót és a bowdent. Flexelni én a kilincset gondoltam a csavaroknál, egy hete már sikerült igy az elözöt szetvagni. Legfeljebb új szép króm lesz a kilincs, ha már az autó ronda (egyelöre)
igen én is az első zár/kilincs csavarjaira gondoltam. ezekszerint már gyakorlott vagy Undecided
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63458 Dátum: 2012 Augusztus 25, 11:49:35 »

inkább fűrészlappal a zárat levágni..

biztosítéktáblán keresztül esetleg?  Grin
vagy tankbetöltőn? bár nem hiszem hogy kívülről megbontható Roll Eyes
1300asnál ha nincs bent a pótkerék onnan is van némi esély a kis szerelőablakokon át, de 03asban úgy emlékszem nincs ilyen..

egyáltalán nincs bent bovden, vagy csak nincs a helyén a kesztyűtartóban?
egyáltalán nincs bent bowden, mert felujitottamta műszerfalat és még nem tettem vissza a kesztyűtartót és a bowdent. Flexelni én a kilincset gondoltam a csavaroknál, egy hete már sikerült igy az elözöt szetvagni. Legfeljebb új szép króm lesz a kilincs, ha már az autó ronda (egyelöre)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18508


1969

« Hozzászólás #63457 Dátum: 2012 Augusztus 25, 10:28:13 »

303-nál, ha a bowden nincs benne a csomagtér zárban és lecsukódik, akkor a kinyitáshoz létezik más opció, mint a flex? Roll Eyes itt ugye nem játszik a kesztyűtartón keresztüli műtét...
inkább fűrészlappal a zárat levágni..

biztosítéktáblán keresztül esetleg?  Grin
vagy tankbetöltőn? bár nem hiszem hogy kívülről megbontható Roll Eyes
1300asnál ha nincs bent a pótkerék onnan is van némi esély a kis szerelőablakokon át, de 03asban úgy emlékszem nincs ilyen..

egyáltalán nincs bent bovden, vagy csak nincs a helyén a kesztyűtartóban?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 25, 10:29:57 írta Typ117 »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63456 Dátum: 2012 Augusztus 25, 09:59:04 »

303-nál, ha a bowden nincs benne a csomagtér zárban és lecsukódik, akkor a kinyitáshoz létezik más opció, mint a flex? Roll Eyes itt ugye nem játszik a kesztyűtartón keresztüli műtét...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Herczi
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #63455 Dátum: 2012 Augusztus 24, 15:37:32 »

elég sok minden.
karburátor, gyertya, megszakító, gyújtáselosztó, gyújtáskábelek.

Gyújtáselosztó a fő gyanúsított, majd kiderül, köszi a választ.
Oldalak: 1 ... 424 425 426 427 428 [429] 430 431 432 433 434 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.