www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 14:25:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 419 420 421 422 423 [424] 425 426 427 428 429 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14812829 alkalommal)
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63691 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:39:58 »

szerintem inkább a száraz rész miatt aggódjál.
ott nem kapnak kenést a himbák (meg egyéb szarok, amik ott vannak)
nem száraz csak kevesebb az olaj de ezt már sikerült megválaszolni hálisten Smiley
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63690 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:38:59 »

Azt javaslom, csinálj egy szervizt a motoron. Kb. 1 óra és ha mindent megnézel, megcsinálsz, akkor jónak kell lennie. Ha nem jó, akkor szervi baja van.

-Az összes szelephézagot állítsd be hideg motornál 0,1-0,15-re
-Állítsd be a megszakítóhézagot 0,4-re (Vagy a zárásszöget 47 fokra), ha szar a megszakító, cseréld
-Állítsd be az alapelőgyújtást jelre próbalámpával vagy stroboszkóppal
-Ha régiek a gyertyák, cserélj 4 gyertyát, ellenőrizd az elektródahézagot
-Ha picit is kétes a gyertyakábel szett, akkor cseréld le!

Ha ezek után sem jó, akkor kompressziómérés. Írtó primitív motorok ezek, ha minden jó, akkor működnie kell. Ha nem működik, akkor valami nem jó!

Rendben amint módomban áll megnézem. Smiley szerszám hiján kicsit nehéz de ismerősnek van megoldjuk valahogy .. megnézem .. sorba haladunk Smiley köszi a segítséget..
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63689 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:37:28 »

ha minden jó, akkor működnie kell. Ha nem működik, akkor valami nem jó!




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63688 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:36:56 »

A szerelés nem hit kérdése. Hozzám mindig ezzel hozzák ide az autókat: "Nem hiszem, hogy az a baja"
Ki kell próbálni!

megpróbálom másik gyertyakábellel de nem hiszem hogy menni fog de próba cseresznye Smiley

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63687 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:36:00 »

kcisit járatom a motort még utána aztán a tenyerem telefolyik mikor leveszem... a másikba meg szinte semmi nem száraz de nem is folyik semmi belőle..
szerintem inkább a száraz rész miatt aggódjál.
ott nem kapnak kenést a himbák (meg egyéb szarok, amik ott vannak)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63686 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:35:17 »

ABF-932 kérdése:

Szelephézag? Biztos rendben?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63685 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:33:54 »

Azt javaslom, csinálj egy szervizt a motoron. Kb. 1 óra és ha mindent megnézel, megcsinálsz, akkor jónak kell lennie. Ha nem jó, akkor szervi baja van.

-Az összes szelephézagot állítsd be hideg motornál 0,1-0,15-re
-Állítsd be a megszakítóhézagot 0,4-re (Vagy a zárásszöget 47 fokra), ha szar a megszakító, cseréld
-Állítsd be az alapelőgyújtást jelre próbalámpával vagy stroboszkóppal
-Ha régiek a gyertyák, cserélj 4 gyertyát, ellenőrizd az elektródahézagot
-Ha picit is kétes a gyertyakábel szett, akkor cseréld le!

Ha ezek után sem jó, akkor kompressziómérés. Írtó primitív motorok ezek, ha minden jó, akkor működnie kell. Ha nem működik, akkor valami nem jó!

igen igaz az elosztófedélnél de biztosan jó mert egy működő bogárról szedtem le.. mind a 4 kábelt.. szóval járó motornál húztam le fogóval és akkor mikor ahoz a hengerhez értem ami elméletileg nem megy annál semmi hagbeli változást nem halottam a másik 3 hengernél igen lehúztam és lehetett hallani a különbséget igaz hangyányit de észrevehető volt. :S

Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63684 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:32:50 »

Ez nem jelenti azt, hogy jó... Pl. Ha a gyertyakábel áthúz a hengerfejnél, de te kivett gyertyával próbálod, akkor nincs a kábel azon a helyen, ahol üzem közben, így próbakor lehet, hogy nem húz át, de máskor igen. Vagy pl. van, hogy egy gyertya ad szikrát kiszerelve, de kompresszió alatt már nem tud begyújtani, stb.
Nem lehetsz biztos benne, hogy jó, hisz nem üzemi körülmények között tesztelted.

megpróbálom másik gyertyakábellel de nem hiszem hogy menni fog de próba cseresznye Smiley
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63683 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:29:20 »

Ez nem jelenti azt, hogy jó... Pl. Ha a gyertyakábel áthúz a hengerfejnél, de te kivett gyertyával próbálod, akkor nincs a kábel azon a helyen, ahol üzem közben, így próbakor lehet, hogy nem húz át, de máskor igen. Vagy pl. van, hogy egy gyertya ad szikrát kiszerelve, de kompresszió alatt már nem tud begyújtani, stb.
Nem lehetsz biztos benne, hogy jó, hisz nem üzemi körülmények között tesztelted.

erre gondotlam hogy kompresszió alatt nem adja le.. de akkor az minek a hibája?? gyerát cseréltem megcseréltem a  két gyertyát is  ami elötte nem ment utána a másikba ment..
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63682 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:27:48 »

Értem, de menet közben, járó motornál lehúzgáltad egyenként a kábeleket és úgy nézted meg, hogy melyik henger nem megy?

először majd be sz..tam mert ott csattogott az elosztó vége és a kábel közt a szikra.. Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63681 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:27:05 »

Ez nem jelenti azt, hogy jó... Pl. Ha a gyertyakábel áthúz a hengerfejnél, de te kivett gyertyával próbálod, akkor nincs a kábel azon a helyen, ahol üzem közben, így próbakor lehet, hogy nem húz át, de máskor igen. Vagy pl. van, hogy egy gyertya ad szikrát kiszerelve, de kompresszió alatt már nem tud begyújtani, stb.
Nem lehetsz biztos benne, hogy jó, hisz nem üzemi körülmények között tesztelted.

az elösztófedélnél is megnéztük kihúztuk bedugtuk. a gyertyát kivettük pipába dugtuk szikrát is ad :S

Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63680 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:26:46 »

Értem, de menet közben, járó motornál lehúzgáltad egyenként a kábeleket és úgy nézted meg, hogy melyik henger nem megy?

igen igaz az elosztófedélnél de biztosan jó mert egy működő bogárról szedtem le.. mind a 4 kábelt.. szóval járó motornál húztam le fogóval és akkor mikor ahoz a hengerhez értem ami elméletileg nem megy annál semmi hagbeli változást nem halottam a másik 3 hengernél igen lehúztam és lehetett hallani a különbséget igaz hangyányit de észrevehető volt. :S
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63679 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:23:26 »

Értem, de menet közben, járó motornál lehúzgáltad egyenként a kábeleket és úgy nézted meg, hogy melyik henger nem megy?

az elösztófedélnél is megnéztük kihúztuk bedugtuk. a gyertyát kivettük pipába dugtuk szikrát is ad :S

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63678 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:22:26 »

az elösztófedélnél is megnéztük kihúztuk bedugtuk. a gyertyát kivettük pipába dugtuk szikrát is ad :S
Szelepállítás előtt, vagy után?
De már jó kezekben vagy, hagylak...

Bácsi Győző
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63677 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:20:31 »

Valami mégsem jó. Gyújtáskábel lehúzással állapítottad meg, hogy nem megy az a henger?

az elösztófedélnél is megnéztük kihúztuk bedugtuk. a gyertyát kivettük pipába dugtuk szikrát is ad :S
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63676 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:18:08 »

Valami mégsem jó. Gyújtáskábel lehúzással állapítottad meg, hogy nem megy az a henger?

nem sík terepen van a  tütü..nem arra gondoltam hogy azért nem megy a henger.. csak hogy esetleg lehet e valami köze hozzá.. szikra van kábel nem szar. elméletileg mennie kéne de mégsem..

Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63675 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:17:37 »

A szelepfedél alatt lévő himbasor kenése úgy történik, hogy a 4-4 nyomórúd (ami nyomja a himbákat), az üreges. Azokon a pálcákon nyomja fel az olajat. Az olaj pedig úgy jut el a himbák tengelyéig, hogy a himbákban is van olajjárat, ami a pálcákhoz csatlakozófej részt köti össze a tengellyel. Ott rohadt sok olaj tud ám felmenni. Egy teljesen jól működő motornál, ha levennéd a szelepfedelet és 30 másodpercet járatnád, akkor csinálna neked a földre egy 20cm átmérőjű olajtócsát. Ott nem baj ha olaj van.
Lehet azért folyik ki az egyik oldalon, mert picit ferdén áll a motorod. Rengeteg bogár motort szereltem már és az esetek nagy részében mindig az egyik oldalról folyik ki az olaj, a másikról meg alig, mert gyárilag úgy áll a motor, hogy vízszintes az a felület, ahol meg tud állni az olaj a szelepfedél alatt. Így ha egy picit is ferdén áll a motor, vagy picit egyenetlen a talaj, akkor az egyik oldalon kifolyik 1 deci, a másikon meg max pár csepp.


na így már érthető köszönöm Smiley . akkor már csak arra kéne rájönni hogy miért nem megy a hátsó henger :S
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63674 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:16:42 »

Egy óra múlva is ugyanannyi olaj lenne ott mint 1 perc múlva, mert a harmónikacsöveken folyik vissza a motorba. Így van kitalálva.

jó oké még mindig azt mondom hogy értem én ezt hát világos beszéltük, kell lennie olajnak de 10 perc alatt kb 5cl olaj ?? mi lenne 1 óramúlva?? Cheesy

Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63673 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:15:29 »

A lokorudak koruli harmonikacsoveken folyik vissza a motorba. Nem gyulemlik fel, ne aggodj!
áááh köszi na azé csak megkaptama  választ Cheesy erre nem gondoltam ezen agyaltam hogy ha ennyi idő alatt ennyi jön mi lesz vele később. de akkor így értem... azért vagytok hogy megértsem  Roll Eyes így értem és amúgy ha alul látom a csöveket ott a környéke olajos.. lehet ott se nem százas valami...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63672 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:13:40 »

A szelepfedél alatt lévő himbasor kenése úgy történik, hogy a 4-4 nyomórúd (ami nyomja a himbákat), az üreges. Azokon a pálcákon nyomja fel az olajat. Az olaj pedig úgy jut el a himbák tengelyéig, hogy a himbákban is van olajjárat, ami a pálcákhoz csatlakozófej részt köti össze a tengellyel. Ott rohadt sok olaj tud ám felmenni. Egy teljesen jól működő motornál, ha levennéd a szelepfedelet és 30 másodpercet járatnád, akkor csinálna neked a földre egy 20cm átmérőjű olajtócsát. Ott nem baj ha olaj van.
Lehet azért folyik ki az egyik oldalon, mert picit ferdén áll a motorod. Rengeteg bogár motort szereltem már és az esetek nagy részében mindig az egyik oldalról folyik ki az olaj, a másikról meg alig, mert gyárilag úgy áll a motor, hogy vízszintes az a felület, ahol meg tud állni az olaj a szelepfedél alatt. Így ha egy picit is ferdén áll a motor, vagy picit egyenetlen a talaj, akkor az egyik oldalon kifolyik 1 deci, a másikon meg max pár csepp.


igen ezt értem valamennyinek kikell folynia  ezt már feszegettük pár hozzászólásnál.. mindenki azt mondta hogy szelepfedél tömítést cseréljek.. rendben van én ezt értem kicsreélem de attól még az olajat veri bele a fedélbe attól függetlenül hogy nem folyik ki.. de szerintem rendellenes megyek vele 1 kilómétert vagy kcisit járatom a motort még utána aztán a tenyerem telefolyik mikor leveszem... a másikba meg szinte semmi nem száraz de nem is folyik semmi belőle..

Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63671 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:13:02 »

Ha arra gondolsz, hogy a szelepfedél alatt lévő olaj okozza a nemműködést, szerintem rossz nyomon jársz. Véletlenül nem efelé az oldal felé dől a motorod?
nem sík terepen van a  tütü..nem arra gondoltam hogy azért nem megy a henger.. csak hogy esetleg lehet e valami köze hozzá.. szikra van kábel nem szar. elméletileg mennie kéne de mégsem..
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63670 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:11:42 »

jó oké még mindig azt mondom hogy értem én ezt hát világos beszéltük, kell lennie olajnak de 10 perc alatt kb 5cl olaj ?? mi lenne 1 óramúlva?? Cheesy
A lokorudak koruli harmonikacsoveken folyik vissza a motorba. Nem gyulemlik fel, ne aggodj!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63669 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:10:44 »

Cheesy de nem megy a hátsó henger amelyik fedélbe belefolyik az olaj..  alacsony a komresszió? kopott a henger? sok olajat tol? miért? Cheesy
Ha arra gondolsz, hogy a szelepfedél alatt lévő olaj okozza a nemműködést, szerintem rossz nyomon jársz. Véletlenül nem efelé az oldal felé dől a motorod?

Bácsi Győző
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63668 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:10:09 »

Szerintem meg nem. A himbakat es egyeb furgangokat szerinted mi olajozza, ha nem az ott folydogalo motorolaj ? Teljesen normalis, sot az lenne a nagy baj, ha szaraz lenne ott minden. A gond az, ha kifolyik onnan, mert szarul van felrakva a szelepfedel es/vagy a tomites.
jó oké még mindig azt mondom hogy értem én ezt hát világos beszéltük, kell lennie olajnak de 10 perc alatt kb 5cl olaj ?? mi lenne 1 óramúlva?? Cheesy
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63667 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:06:49 »

de szerintem rendellenes
Szerintem meg nem. A himbakat es egyeb furgangokat szerinted mi olajozza, ha nem az ott folydogalo motorolaj ? Teljesen normalis, sot az lenne a nagy baj, ha szaraz lenne ott minden. A gond az, ha kifolyik onnan, mert szarul van felrakva a szelepfedel es/vagy a tomites.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63666 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:06:18 »

De nem kell levenni! akkor nem folyik ki.
Cheesy de nem megy a hátsó henger amelyik fedélbe belefolyik az olaj..  alacsony a komresszió? kopott a henger? sok olajat tol? miért? Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63665 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:03:55 »

igen ezt értem valamennyinek kikell folynia  ezt már feszegettük pár hozzászólásnál.. mindenki azt mondta hogy szelepfedél tömítést cseréljek.. rendben van én ezt értem kicsreélem de attól még az olajat veri bele a fedélbe attól függetlenül hogy nem folyik ki.. de szerintem rendellenes megyek vele 1 kilómétert vagy kcisit járatom a motort még utána aztán a tenyerem telefolyik mikor leveszem... a másikba meg szinte semmi nem száraz de nem is folyik semmi belőle..
De nem kell levenni! akkor nem folyik ki.

Bácsi Győző
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63664 Dátum: 2012 Szeptember 11, 15:01:14 »

Ezt nem értem?! Ha leveszed a fedelet akkor kifolyik az olaj. Ez természetes. Azért van a fedél.

igen ezt értem valamennyinek kikell folynia  ezt már feszegettük pár hozzászólásnál.. mindenki azt mondta hogy szelepfedél tömítést cseréljek.. rendben van én ezt értem kicsreélem de attól még az olajat veri bele a fedélbe attól függetlenül hogy nem folyik ki.. de szerintem rendellenes megyek vele 1 kilómétert vagy kcisit járatom a motort még utána aztán a tenyerem telefolyik mikor leveszem... a másikba meg szinte semmi nem száraz de nem is folyik semmi belőle..
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63663 Dátum: 2012 Szeptember 11, 14:58:44 »

aztán leengedés után ellenőrizni kell a végállásokat, mert akkor ugye a kerék a terhelés miatt máshol van a kasztnioz képest. vagy eleve aknán érdemes beállítani

értem Smiley köszönöm a segítséget első dolgom hogy ezeket megnézem... valószínű h még jövök sok kérdéssel Cheesy köszönöm még1szer Smiley Roll Eyes
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63662 Dátum: 2012 Szeptember 11, 14:57:51 »

Ezt nem értem?! Ha leveszed a fedelet akkor kifolyik az olaj. Ez természetes. Azért van a fedél.

úgy néz ki az olajszivárgás nem szűnt meg a szelepfedél környékén annyi a különbség hogy nem csöpög az olaj. de ha leveszem a fedelet kifolyik az olajocska.. szóval az olajszivárgás nem szűnt meg

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #63661 Dátum: 2012 Szeptember 11, 14:56:05 »

Mennyi olaj megy a váltóba az 1303S-nél?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #63660 Dátum: 2012 Szeptember 11, 14:53:28 »


A kormánymű beállítása két ütközőcsavarral történik, felemelve az elejét alá tudsz feküdni, megnézni, a középállástól mennyire enged jobbra-balra. Ha egyébként minden stimmel, egy tizenhármas kulcs elegendő a beállításhoz.
aztán leengedés után ellenőrizni kell a végállásokat, mert akkor ugye a kerék a terhelés miatt máshol van a kasztnioz képest. vagy eleve aknán érdemes beállítani
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63659 Dátum: 2012 Szeptember 11, 14:51:16 »

huha mikor adok neki gázt akkor a kocsiban, belül kicsit csúnya hangja van de kívül nem hallani semmit.. :O lehet hogy ez lehet a baj :S ezt megnézem ez eszembe sem jutott.. :S és nemtudod esetleg lehet futómű beállítási hiba ha egyik oldalra jobban kanyarodik és elér valamit a másik irányba fordul ugyan de nem akkora ívben :O
Két ember kell az ellenőrzéshez, az egyik beül, és behúzott kézifék mellett lassan engedi a kuplungot, a másik figyeli a váltó mozgását a művelet közben.
A kormánymű beállítása két ütközőcsavarral történik, felemelve az elejét alá tudsz feküdni, megnézni, a középállástól mennyire enged jobbra-balra. Ha egyébként minden stimmel, egy tizenhármas kulcs elegendő a beállításhoz.

Bácsi Győző
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63658 Dátum: 2012 Szeptember 11, 14:46:52 »

A motor -váltó kombó súlypontja elvileg elöl van, a két nyúlványon található nagy csavarok, és a váltó elején lévő gumibak adja azt a háromszöget, amin a padlólemezhez kötődik. Nem tudom, mit csináltak autódon kasznimunkát, akár abban is lehet bibi, de ha az első bak elfáradt, akkor biztosan előre fog dőlni az egész, ergo hátul a kipufogó feltámaszkodik a farlemezre. Biztos jele, ha induláskor a váltó vége veri a padlót ezerrel. A váltóharang belsejében van a másik kettő gumibak, ha a motor ferdén áll, azokkal is lehet baj.

huha mikor adok neki gázt akkor a kocsiban, belül kicsit csúnya hangja van de kívül nem hallani semmit.. :O lehet hogy ez lehet a baj :S ezt megnézem ez eszembe sem jutott.. :S és nemtudod esetleg lehet futómű beállítási hiba ha egyik oldalra jobban kanyarodik és elér valamit a másik irányba fordul ugyan de nem akkora ívben :O
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63657 Dátum: 2012 Szeptember 11, 14:38:29 »

mi okozhatja nézzem meg azt az ekkora elváltozást cisnálhat?? hátulról úgy néz ki hogy a kipufogó helyeknél a kipufogó végek fent vannak ütközésig és kicsit jobbra áll.. néztem a válto és a motor összeillesztését azzal minden rendben van szerintem..
A motor -váltó kombó súlypontja elvileg elöl van, a két nyúlványon található nagy csavarok, és a váltó elején lévő gumibak adja azt a háromszöget, amin a padlólemezhez kötődik. Nem tudom, mit csináltak autódon kasznimunkát, akár abban is lehet bibi, de ha az első bak elfáradt, akkor biztosan előre fog dőlni az egész, ergo hátul a kipufogó feltámaszkodik a farlemezre. Biztos jele, ha induláskor a váltó vége veri a padlót ezerrel. A váltóharang belsejében van a másik kettő gumibak, ha a motor ferdén áll, azokkal is lehet baj.

Bácsi Győző
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63656 Dátum: 2012 Szeptember 11, 14:28:09 »

Ha előre billen a motorod, akár a váltótartó bak is érdekes lehet.

mi okozhatja ?nézzem meg azt?az ekkora elváltozást cisnálhat?? hátulról úgy néz ki hogy a kipufogó helyeknél a kipufogó végek fent vannak ütközésig és kicsit jobbra áll.. néztem a válto és a motor összeillesztését azzal minden rendben van szerintem..
« Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 11, 14:34:18 írta trobert22 »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63655 Dátum: 2012 Szeptember 11, 14:24:21 »

ÜDv mindenki!

úgy néz ki az olajszivárgás nem szűnt meg a szelepfedél környékén annyi a különbség hogy nem csöpög az olaj. de ha leveszem a fedelet kifolyik az olajocska.. szóval az olajszivárgás nem szűnt meg és a hátsó hengernél amire azt hittem hogy megy, hát mégsem Cheesy.. mondjuk szelephézag nem is volt.. nem tom mia  gebasz... viszont van még 1 problémám.. hogy lehet az hogy a kaszni hozzáér a kipufogóhoz.. valszinű nem a kipufogó miatt van mert a turbainaházból is kivan reszelve egy darabocska.. ha a kaszni volt javítva mit cseszhettek el hogy nem jó helyre került??
Ha előre billen a motorod, akár a váltótartó bak is érdekes lehet.

Bácsi Győző
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63654 Dátum: 2012 Szeptember 11, 14:19:13 »

ÜDv mindenki!

úgy néz ki az olajszivárgás nem szűnt meg a szelepfedél környékén annyi a különbség hogy nem csöpög az olaj. de ha leveszem a fedelet kifolyik az olajocska.. szóval az olajszivárgás nem szűnt meg és a hátsó hengernél amire azt hittem hogy megy, hát mégsem Cheesy.. mondjuk szelephézag nem is volt.. nem tom mia  gebasz... viszont van még 1 problémám.. hogy lehet az hogy a kaszni hozzáér a kipufogóhoz.. valszinű nem a kipufogó miatt van mert a turbainaházból is kivan reszelve egy darabocska.. ha a kaszni volt javítva mit cseszhettek el hogy nem jó helyre került??
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #63653 Dátum: 2012 Szeptember 11, 01:34:10 »

Ha csak télen akarom szétszedni,addig néha mennék vele,mire figyeljek?Azon kívűl,hogy legyen benne olaj. Vagy inkább ne is hajtsam?
kuplung csúszás? nekem ez volt a tünet és bontás után szimering + O gyűrű csere
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #63652 Dátum: 2012 Szeptember 10, 21:04:07 »

Ha csak télen akarom szétszedni,addig néha mennék vele,mire figyeljek?Azon kívűl,hogy legyen benne olaj. Vagy inkább ne is hajtsam?
ha nincs más tünet, elég a sűrű olajszintellenőrzés. nekem a bogim ilyen 2 éve, 15k kilométer óta Grin
Oldalak: 1 ... 419 420 421 422 423 [424] 425 426 427 428 429 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.