www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 10, 15:27:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921212 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 405 406 407 408 409 [410] 411 412 413 414 415 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13059949 alkalommal)
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #64231 Dátum: 2012 Október 23, 16:32:46 »

Erről viszont írt már valahol az "Olajdoktor", hogy nem jelent semmit, hogy mennyire csillapítja az zajt meg ilyenek.
Persze lehet, hogy valami kétkerekűs cikkben.

Nos, nem csak ebben nyilvánult meg, de egyébként tényleg szebben, egyenletesebben járt a motor, hanem a hidegindítások is jobbak lettek, hamar kialudt az olajnyomásjelző is... Én nagyon meg voltam vele elégedve és nagyon sajnálom, hogy már nem leht kapni...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #64230 Dátum: 2012 Október 23, 16:29:43 »

de sajna már az sincs, pedig azzal járt talán a legszebben, Öcsisajt motorja... Roll Eyes
Erről viszont írt már valahol az "Olajdoktor", hogy nem jelent semmit, hogy mennyire csillapítja az zajt meg ilyenek.
Persze lehet, hogy valami kétkerekűs cikkben.
1303LS
« Hozzászólás #64229 Dátum: 2012 Október 23, 16:28:31 »

A Castrol Classic nagyon hasonló olaj, mint egy Botond. Az adalékcsomagja kimondottam öreg, kicsit kopottabb motorokhoz van kitalálva és van olyan adaléka, amely a korszerű motorokban nincs.

Egyáltalán nem hülyeség, de én is túlzónak érzem az árát.
Írhatnál egyszer pár sort arról is, hogy "lebegtetés" szempontjából, hogy is állunk.
Mert ugye -egyszer régen- említetted ezt, hogy az új olajok ebben nagyon jók, mármint, hogy sokáig lebegtetik a mocskot, hogy az minél jobban eljusson a szűrőig.
Namost nálunk szűrőtleneknél ez pont a visszájára fordul, mert az lenne a jó, ha gyorsan, hamar leülne az iszap és nem keringene körbe a csapágyakba.
Jól gondolom? Honnan lehetne megtudni, hogy melyik lebegtet jobban?
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #64228 Dátum: 2012 Október 23, 16:23:42 »

A Castrol Classic nagyon hasonló olaj, mint egy Botond. Az adalékcsomagja kimondottam öreg, kicsit kopottabb motorokhoz van kitalálva és van olyan adaléka, amely a korszerű motorokban nincs.

Egyáltalán nem hülyeség, de én is túlzónak érzem az árát.

Én is ezért írtam, amit írtam... anno a Castrolnak is volt valami hasonló, meg talán még most is: Castrol max Life, ha jól emlékszem... Egyszer használtam is, aztán eltűnt a környékről, de semmi gond nem volt vele... legalább olyan jó volt, mint a Castrol GTX3-as (a fekete falokonos), de sajna már az sincs, pedig azzal járt talán a legszebben, Öcsisajt motorja... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64227 Dátum: 2012 Október 23, 15:33:20 »

valaki meg teszkós olajat tölt bele, aztán neki is elmegy annyit a napi használatú autója, mint neked.

mivel hálája meg?

Én alig tudok a vezetésre koncentrálni, mert Ferdinánd folyton hálálkodik. Cheesy
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64226 Dátum: 2012 Október 23, 14:40:58 »


mivel hálája meg?
Épp az élettartamban.
De nem vitatkozom,mindenki azt tesz a motorjába amit akar.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #64225 Dátum: 2012 Október 23, 13:58:01 »

Amelyiken van kivezetés, az nem 30LE-s turbinaház, hanem az un. 30LE stílusú utángyártott, ami külsőre olyan mint a régi 30 lovas motoroké, viszont a belseje már a fiatal, széles turbinás, nagy olajhűtős. Szóval azokat tudod fiatalabb motorokra feltenni, és ezáltal régies külsőt adni nekik.

2 egybebakos motorom van, csak az egyiken kivezetéses kutyaház van a másikon meg nem(nem befoltozott,gyári). Csak nem tudtam hogy is van ez. Roll Eyes

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64224 Dátum: 2012 Október 23, 13:54:54 »

Amelyiken van kivezetés, az nem 30LE-s turbinaház, hanem az un. 30LE stílusú utángyártott, ami külsőre olyan mint a régi 30 lovas motoroké, viszont a belseje már a fiatal, széles turbinás, nagy olajhűtős. Szóval azokat tudod fiatalabb motorokra feltenni, és ezáltal régies külsőt adni nekik.

arra gondoltam, köszi!

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #64223 Dátum: 2012 Október 23, 13:51:17 »

Egyik 30 lovas motoron sem volt fűtéscső kivezetés (Ha a klasszikus értelemben vett 2 csonkra gondolsz), mert azoknál a motoroknál még máshogy oldották meg a fűtést.

arra gondoltam, köszi!

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64222 Dátum: 2012 Október 23, 13:47:12 »

Egyik 30 lovas motoron sem volt fűtéscső kivezetés (Ha a klasszikus értelemben vett 2 csonkra gondolsz), mert azoknál a motoroknál még máshogy oldották meg a fűtést.

gyári 30 lovas motorokon , fűtéscső kivezetés nélküli kutyaház milyen autókon volt? kübel?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64221 Dátum: 2012 Október 23, 13:31:02 »

Én a napi használatú autóinkat is hasonló árkategóriájú olajjal használom.Ilyenen nem érdemes spórolni,a motor meghálálja.
valaki meg teszkós olajat tölt bele, aztán neki is elmegy annyit a napi használatú autója, mint neked.
most geci leszek:
mivel hálája meg?
kevesebbet fogyaszt?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #64220 Dátum: 2012 Október 23, 13:21:28 »

gyári 30 lovas motorokon , fűtéscső kivezetés nélküli kutyaház milyen autókon volt? kübel?

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64219 Dátum: 2012 Október 23, 11:20:59 »

ha valaki vesz a kannat atveszem"

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #64218 Dátum: 2012 Október 23, 10:24:09 »

Milyen jó lett volna nekem az eleje, meg a tűzfal... Cool
Dehogy lett volna. "másfél centi magas ütött számokkal" volt.  Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64217 Dátum: 2012 Október 23, 10:07:40 »

Milyen jó lett volna nekem az eleje, meg a tűzfal... Cool

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64216 Dátum: 2012 Október 23, 09:53:29 »

Nem rossz, de ha valaki -már ne haragudj- ténylegesen használja a nem tuning bogarát, akkor bár jól hangzik, teljesen felesleges drága olajjal tennie, hogy aztán ötezer km után kiöntse. Más a kérdés, ha van a motorjában valami komoly megvédeni való, nem a gyári drótszűrő tisztítja az olajat, vagy csupán igényesen karbantartott, de nem igazán használt járműről van szó.
Én a napi használatú autóinkat is hasonló árkategóriájú olajjal használom.Ilyenen nem érdemes spórolni,a motor meghálálja.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64215 Dátum: 2012 Október 23, 09:21:02 »

Meg, akinek 2 db anyukája van... Pont egy méregdrága, semmivel sem jobb olajat, mint más gyártónál??? Uhhjj..... Ja, és nem a Mol Botond- ra gondolok...

A Castrol Classic nagyon hasonló olaj, mint egy Botond. Az adalékcsomagja kimondottam öreg, kicsit kopottabb motorokhoz van kitalálva és van olyan adaléka, amely a korszerű motorokban nincs.

Egyáltalán nem hülyeség, de én is túlzónak érzem az árát.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #64214 Dátum: 2012 Október 23, 09:10:07 »


Meg, akinek 2 db anyukája van... Pont egy méregdrága, semmivel sem jobb olajat, mint más gyártónál??? Uhhjj..... Ja, és nem a Mol Botond- ra gondolok...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64213 Dátum: 2012 Október 23, 09:09:03 »

Nem rossz, de ha valaki -már ne haragudj- ténylegesen használja a nem tuning bogarát, akkor bár jól hangzik, teljesen felesleges drága olajjal tennie, hogy aztán ötezer km után kiöntse. Más a kérdés, ha van a motorjában valami komoly megvédeni való, nem a gyári drótszűrő tisztítja az olajat, vagy csupán igényesen karbantartott, de nem igazán használt járműről van szó.


Ez így van, valamint a viszonylag sűrű SAE20W50-es olajat csak kopott motorba érdemes beletenni, mert még elég magas hőmérsékleten is nagy a nyomás, ezért az olajhűtő megkerülő szelepét folyamatosan nyitva tartja és az olajhűtő felé csak az olaj egy rész megy, melegebb az olaj tőle.

A másik pedig, hogy nem akkor van jó kenés, ha nagyon nagy az olajnyomás, hanem akkor, amikor nagy térfogatáram van a csapágyakban és úgy van nagy nyomás. A sűrű olaj nem annyira jó.

Ne feledjük, hogy a Bogár gyári előírása nyáron SAE30-as egyfokozatú olaj. Ez egy elég híg olaj melegen. Én jó motorba a SAE10W40-et tenném, kopottabb, öregebb motorba SAE15W40.

Nem lesz baja a 20W50-től, de nem a legjobb.

Az enyémben Valvoline DuraBlend 10W40-es van most. Ez részszintetikus, de elég. A zöldben is ez van, mert maradt és nem akartam mást venni. Tökéletes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64212 Dátum: 2012 Október 23, 09:01:54 »

Nem rossz, de ha valaki -már ne haragudj- ténylegesen használja a nem tuning bogarát, akkor bár jól hangzik, teljesen felesleges drága olajjal tennie, hogy aztán ötezer km után kiöntse. Más a kérdés, ha van a motorjában valami komoly megvédeni való, nem a gyári drótszűrő tisztítja az olajat, vagy csupán igényesen karbantartott, de nem igazán használt járműről van szó.

Bácsi Győző
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #64211 Dátum: 2012 Október 23, 07:57:48 »

http://ratro.blogspot.hu/2012/10/another-body-murdered.html
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64210 Dátum: 2012 Október 23, 03:59:22 »

Én ezt javasolnám.
Hógyispersze!

http://www.olajdealer.hu/olaj/szemelygepjarmu/motorolaj/550015787-shell-helix-hx3-15w40-4l-motorolaj.html


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64209 Dátum: 2012 Október 23, 00:30:03 »

20W-50 es olajból jó áron milyet érdemes venni? Most akciós (1250 Ft talán) a Botond a Tescoba, vagy a Lángnál van 5 literes Vatoil kedvezménnyel 5700-ért. Utoljára Castrolt tettem bele, de most nem tudok szerezni.
Én ezt javasolnám.

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/8510-004/castrol-classic-motorolaj-20w50-%28454liter%29
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64208 Dátum: 2012 Október 23, 00:25:39 »

Igen, arra a 10 szálra dupla annyi rögzítési pontot alakítottak ki, és azokat is értelmesebb helyen, mint később a 20-30 szálra.
Egy eredeti ovál kábelezés olyan a csomagtartóban, mint amilyeneket a későbbi modelleknél show autókon csinálnak.  Wink Tudom, hogy neked is tetszik  Tongue

Talán mert a későbbi modelleknél a csomagtér kartonok szinte teljes egészében elrejtik ezeket a kábelkorbácsokat,az oválnál meg ugye borítás hiányában jobban szembetűnőek ezek a vezetékek,és így többet adtak az esztétikájára. Roll Eyes Undecided

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #64207 Dátum: 2012 Október 23, 00:03:34 »

20W-50 es olajból jó áron milyet érdemes venni? Most akciós (1250 Ft talán) a Botond a Tescoba, vagy a Lángnál van 5 literes Vatoil kedvezménnyel 5700-ért. Utoljára Castrolt tettem bele, de most nem tudok szerezni.
Miért 20W-50-es? Szarrá van kopva a motor?

20W-50 1080 Ft/l
15W-40 1060 Ft/l
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64206 Dátum: 2012 Október 22, 23:31:08 »

Sziasztok!
Nos a mai fülelés alapján a 03-asom motorja úgy tűnik nem a hajtókar csapágy, hanem az elállítódott szelephézag miatt csattog, úgyhogy kdf Józsi nyerte a hangszórót  Wink
Köszönöm Stunt-nak és a többieknek is a biztatást, hogy nem kell egyből a legrosszabbra, kötelezően elkerülhetetlen gépmunkára, főtengely cserére gondolni. Üdvw!
mod: ja, és hát milyen illetlen vagyok, köszönöm Maresznak a hozzáértő fülelést!  Wink
Nincs mit

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64205 Dátum: 2012 Október 22, 21:13:30 »

20W-50 es olajból jó áron milyet érdemes venni? Most akciós (1250 Ft talán) a Botond a Tescoba, vagy a Lángnál van 5 literes Vatoil kedvezménnyel 5700-ért. Utoljára Castrolt tettem bele, de most nem tudok szerezni.
http://www.olajsziget.hu/szemelyauto/20w50/436-agip-shd-extra-20w50

Itt a sarki autósboltban is megkapom kb. ennyiért.

Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #64204 Dátum: 2012 Október 22, 21:10:33 »

20W-50 es olajból jó áron milyet érdemes venni? Most akciós (1250 Ft talán) a Botond a Tescoba, vagy a Lángnál van 5 literes Vatoil kedvezménnyel 5700-ért. Utoljára Castrolt tettem bele, de most nem tudok szerezni.

Ati
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #64203 Dátum: 2012 Október 22, 20:15:18 »

http://ratro.blogspot.hu/2012/10/szmb-nf.html

Ilyen retkes motort ég az életben nem láttam! Nem lehetett a bordák között átlátni az olajsártól és az alsó motortartó csavart alig lehetett alatta megtalálni! Egy alapos takarítás, hengerfejek átnézése, új kuplung, kipufogó, fűtésdob.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #64202 Dátum: 2012 Október 22, 19:52:56 »

az a jobbik.
a féket akkor is le kell bontanod.
természetesen igen le kell bontanom. De így kevésbé fogom saját magam hülyére dolgoztatni. Smiley
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64201 Dátum: 2012 Október 22, 19:05:50 »

Sziasztok!
Nos a mai fülelés alapján a 03-asom motorja úgy tűnik nem a hajtókar csapágy, hanem az elállítódott szelephézag miatt csattog, úgyhogy kdf Józsi nyerte a hangszórót  Wink
Köszönöm Stunt-nak és a többieknek is a biztatást, hogy nem kell egyből a legrosszabbra, kötelezően elkerülhetetlen gépmunkára, főtengely cserére gondolni. Üdvw!
mod: ja, és hát milyen illetlen vagyok, köszönöm Maresznak a hozzáértő fülelést!  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 22, 19:09:46 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64200 Dátum: 2012 Október 22, 16:57:41 »

Ha hirtelen gázadásra torpan az autó, az jellemzően minek a hibája a karbin és hogyan kell beállítani hogy ez megszűnjön?
Nézegettem a fórum főoldalán a leírást, de a hozzátartozó képeket nem találtam. Huh

nem talaltal, mert a fasszopo pirosbetüsek is csak itt ugatnak, törölnek, kepeket ami fontos lenne  meg nem tudnak beilleszteni, pedig elküldtem a buziknak .

Latom az okosok mar valaszoltak, amivel semmit nem tudsz kezdeni .

Ha megtorpanik, akkor sovany a benzinkevereked, sok levegöt kap, ezt a felsö nagyobb csavar becsavarasaval tudod kompenzalni, de egy CO merest (alatta levö kis csavar) is vegeztess, valahol barhol, , hogy közel legyen a 4-es ertekhez  .
a 2 csavarral lehet belöni
Sokszor probalgasd menet közben, kiszall, allit, figyel,  stb . vagy a leirast olvassa. kep nelkül  Huh Huh Cry Cry

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64199 Dátum: 2012 Október 22, 16:40:58 »

Az oválodnál még valóban így van, de a gömbfejes bogaraknál már nincs gyárilag furatolva a hatlapfej. Ott simán a rugós alátét biztosít. Csak azért írtam, nehogy mindenki lázasan elkezdje keresni a furatokat a csavarjaiban.  Wink Az ovál korszak sok jó és igényes megoldását elhagyták idővel. Pl. az ováloknál voltak utoljára nagyon szépen elvezetve a kábelek a csomagtartóban...

Nem tudtam, hogy elhagyták a drótbiztosítást. Jó, hogy írtad.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 22, 16:55:23 írta kdf 001 »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64198 Dátum: 2012 Október 22, 15:59:51 »

Ha hirtelen gázadásra torpan az autó, az jellemzően minek a hibája a karbin és hogyan kell beállítani hogy ez megszűnjön?
Nézegettem a fórum főoldalán a leírást, de a hozzátartozó képeket nem találtam. Huh

kb 2 órat lehetne irni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64197 Dátum: 2012 Október 22, 15:59:22 »

spricen gút , nájn spriccen nihtgút Roll Eyes óó jáhh
kb.... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64196 Dátum: 2012 Október 22, 15:55:14 »

Ha hirtelen gázadásra torpan az autó, az jellemzően minek a hibája a karbin és hogyan kell beállítani hogy ez megszűnjön?
Nézegettem a fórum főoldalán a leírást, de a hozzátartozó képeket nem találtam. Huh

spricen gút , nájn spriccen nihtgút Roll Eyes óó jáhh

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #64195 Dátum: 2012 Október 22, 14:27:02 »

Ha hirtelen gázadásra torpan az autó, az jellemzően minek a hibája a karbin és hogyan kell beállítani hogy ez megszűnjön?
Nézegettem a fórum főoldalán a leírást, de a hozzátartozó képeket nem találtam. Huh
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64194 Dátum: 2012 Október 22, 14:16:37 »

Igen, arra a 10 szálra dupla annyi rögzítési pontot alakítottak ki, és azokat is értelmesebb helyen, mint később a 20-30 szálra.
Egy eredeti ovál kábelezés olyan a csomagtartóban, mint amilyeneket a későbbi modelleknél show autókon csinálnak.  Wink Tudom, hogy neked is tetszik  Tongue

ez igy van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64193 Dátum: 2012 Október 22, 14:09:09 »

Igen, arra a 10 szálra dupla annyi rögzítési pontot alakítottak ki, és azokat is értelmesebb helyen, mint később a 20-30 szálra.
Egy eredeti ovál kábelezés olyan a csomagtartóban, mint amilyeneket a későbbi modelleknél show autókon csinálnak.  Wink Tudom, hogy neked is tetszik  Tongue

Mind a 10 szál Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64192 Dátum: 2012 Október 22, 13:20:10 »

Az oválodnál még valóban így van, de a gömbfejes bogaraknál már nincs gyárilag furatolva a hatlapfej. Ott simán a rugós alátét biztosít. Csak azért írtam, nehogy mindenki lázasan elkezdje keresni a furatokat a csavarjaiban.  Wink Az ovál korszak sok jó és igényes megoldását elhagyták idővel. Pl. az ováloknál voltak utoljára nagyon szépen elvezetve a kábelek a csomagtartóban...

Mind a 10 szál Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 405 406 407 408 409 [410] 411 412 413 414 415 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.22 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.