www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 17:52:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 405 406 407 408 409 [410] 411 412 413 414 415 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13033453 alkalommal)
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #64225 Dátum: 2012 Október 23, 13:58:01 »

Amelyiken van kivezetés, az nem 30LE-s turbinaház, hanem az un. 30LE stílusú utángyártott, ami külsőre olyan mint a régi 30 lovas motoroké, viszont a belseje már a fiatal, széles turbinás, nagy olajhűtős. Szóval azokat tudod fiatalabb motorokra feltenni, és ezáltal régies külsőt adni nekik.

2 egybebakos motorom van, csak az egyiken kivezetéses kutyaház van a másikon meg nem(nem befoltozott,gyári). Csak nem tudtam hogy is van ez. Roll Eyes

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64224 Dátum: 2012 Október 23, 13:54:54 »

Amelyiken van kivezetés, az nem 30LE-s turbinaház, hanem az un. 30LE stílusú utángyártott, ami külsőre olyan mint a régi 30 lovas motoroké, viszont a belseje már a fiatal, széles turbinás, nagy olajhűtős. Szóval azokat tudod fiatalabb motorokra feltenni, és ezáltal régies külsőt adni nekik.

arra gondoltam, köszi!

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #64223 Dátum: 2012 Október 23, 13:51:17 »

Egyik 30 lovas motoron sem volt fűtéscső kivezetés (Ha a klasszikus értelemben vett 2 csonkra gondolsz), mert azoknál a motoroknál még máshogy oldották meg a fűtést.

arra gondoltam, köszi!

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64222 Dátum: 2012 Október 23, 13:47:12 »

Egyik 30 lovas motoron sem volt fűtéscső kivezetés (Ha a klasszikus értelemben vett 2 csonkra gondolsz), mert azoknál a motoroknál még máshogy oldották meg a fűtést.

gyári 30 lovas motorokon , fűtéscső kivezetés nélküli kutyaház milyen autókon volt? kübel?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64221 Dátum: 2012 Október 23, 13:31:02 »

Én a napi használatú autóinkat is hasonló árkategóriájú olajjal használom.Ilyenen nem érdemes spórolni,a motor meghálálja.
valaki meg teszkós olajat tölt bele, aztán neki is elmegy annyit a napi használatú autója, mint neked.
most geci leszek:
mivel hálája meg?
kevesebbet fogyaszt?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #64220 Dátum: 2012 Október 23, 13:21:28 »

gyári 30 lovas motorokon , fűtéscső kivezetés nélküli kutyaház milyen autókon volt? kübel?

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64219 Dátum: 2012 Október 23, 11:20:59 »

ha valaki vesz a kannat atveszem"

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #64218 Dátum: 2012 Október 23, 10:24:09 »

Milyen jó lett volna nekem az eleje, meg a tűzfal... Cool
Dehogy lett volna. "másfél centi magas ütött számokkal" volt.  Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64217 Dátum: 2012 Október 23, 10:07:40 »

Milyen jó lett volna nekem az eleje, meg a tűzfal... Cool

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64216 Dátum: 2012 Október 23, 09:53:29 »

Nem rossz, de ha valaki -már ne haragudj- ténylegesen használja a nem tuning bogarát, akkor bár jól hangzik, teljesen felesleges drága olajjal tennie, hogy aztán ötezer km után kiöntse. Más a kérdés, ha van a motorjában valami komoly megvédeni való, nem a gyári drótszűrő tisztítja az olajat, vagy csupán igényesen karbantartott, de nem igazán használt járműről van szó.
Én a napi használatú autóinkat is hasonló árkategóriájú olajjal használom.Ilyenen nem érdemes spórolni,a motor meghálálja.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64215 Dátum: 2012 Október 23, 09:21:02 »

Meg, akinek 2 db anyukája van... Pont egy méregdrága, semmivel sem jobb olajat, mint más gyártónál??? Uhhjj..... Ja, és nem a Mol Botond- ra gondolok...

A Castrol Classic nagyon hasonló olaj, mint egy Botond. Az adalékcsomagja kimondottam öreg, kicsit kopottabb motorokhoz van kitalálva és van olyan adaléka, amely a korszerű motorokban nincs.

Egyáltalán nem hülyeség, de én is túlzónak érzem az árát.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #64214 Dátum: 2012 Október 23, 09:10:07 »


Meg, akinek 2 db anyukája van... Pont egy méregdrága, semmivel sem jobb olajat, mint más gyártónál??? Uhhjj..... Ja, és nem a Mol Botond- ra gondolok...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64213 Dátum: 2012 Október 23, 09:09:03 »

Nem rossz, de ha valaki -már ne haragudj- ténylegesen használja a nem tuning bogarát, akkor bár jól hangzik, teljesen felesleges drága olajjal tennie, hogy aztán ötezer km után kiöntse. Más a kérdés, ha van a motorjában valami komoly megvédeni való, nem a gyári drótszűrő tisztítja az olajat, vagy csupán igényesen karbantartott, de nem igazán használt járműről van szó.


Ez így van, valamint a viszonylag sűrű SAE20W50-es olajat csak kopott motorba érdemes beletenni, mert még elég magas hőmérsékleten is nagy a nyomás, ezért az olajhűtő megkerülő szelepét folyamatosan nyitva tartja és az olajhűtő felé csak az olaj egy rész megy, melegebb az olaj tőle.

A másik pedig, hogy nem akkor van jó kenés, ha nagyon nagy az olajnyomás, hanem akkor, amikor nagy térfogatáram van a csapágyakban és úgy van nagy nyomás. A sűrű olaj nem annyira jó.

Ne feledjük, hogy a Bogár gyári előírása nyáron SAE30-as egyfokozatú olaj. Ez egy elég híg olaj melegen. Én jó motorba a SAE10W40-et tenném, kopottabb, öregebb motorba SAE15W40.

Nem lesz baja a 20W50-től, de nem a legjobb.

Az enyémben Valvoline DuraBlend 10W40-es van most. Ez részszintetikus, de elég. A zöldben is ez van, mert maradt és nem akartam mást venni. Tökéletes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64212 Dátum: 2012 Október 23, 09:01:54 »

Nem rossz, de ha valaki -már ne haragudj- ténylegesen használja a nem tuning bogarát, akkor bár jól hangzik, teljesen felesleges drága olajjal tennie, hogy aztán ötezer km után kiöntse. Más a kérdés, ha van a motorjában valami komoly megvédeni való, nem a gyári drótszűrő tisztítja az olajat, vagy csupán igényesen karbantartott, de nem igazán használt járműről van szó.

Bácsi Győző
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #64211 Dátum: 2012 Október 23, 07:57:48 »

http://ratro.blogspot.hu/2012/10/another-body-murdered.html
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64210 Dátum: 2012 Október 23, 03:59:22 »

Én ezt javasolnám.
Hógyispersze!

http://www.olajdealer.hu/olaj/szemelygepjarmu/motorolaj/550015787-shell-helix-hx3-15w40-4l-motorolaj.html


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64209 Dátum: 2012 Október 23, 00:30:03 »

20W-50 es olajból jó áron milyet érdemes venni? Most akciós (1250 Ft talán) a Botond a Tescoba, vagy a Lángnál van 5 literes Vatoil kedvezménnyel 5700-ért. Utoljára Castrolt tettem bele, de most nem tudok szerezni.
Én ezt javasolnám.

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/8510-004/castrol-classic-motorolaj-20w50-%28454liter%29
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64208 Dátum: 2012 Október 23, 00:25:39 »

Igen, arra a 10 szálra dupla annyi rögzítési pontot alakítottak ki, és azokat is értelmesebb helyen, mint később a 20-30 szálra.
Egy eredeti ovál kábelezés olyan a csomagtartóban, mint amilyeneket a későbbi modelleknél show autókon csinálnak.  Wink Tudom, hogy neked is tetszik  Tongue

Talán mert a későbbi modelleknél a csomagtér kartonok szinte teljes egészében elrejtik ezeket a kábelkorbácsokat,az oválnál meg ugye borítás hiányában jobban szembetűnőek ezek a vezetékek,és így többet adtak az esztétikájára. Roll Eyes Undecided

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64207 Dátum: 2012 Október 23, 00:03:34 »

20W-50 es olajból jó áron milyet érdemes venni? Most akciós (1250 Ft talán) a Botond a Tescoba, vagy a Lángnál van 5 literes Vatoil kedvezménnyel 5700-ért. Utoljára Castrolt tettem bele, de most nem tudok szerezni.
Miért 20W-50-es? Szarrá van kopva a motor?

20W-50 1080 Ft/l
15W-40 1060 Ft/l
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64206 Dátum: 2012 Október 22, 23:31:08 »

Sziasztok!
Nos a mai fülelés alapján a 03-asom motorja úgy tűnik nem a hajtókar csapágy, hanem az elállítódott szelephézag miatt csattog, úgyhogy kdf Józsi nyerte a hangszórót  Wink
Köszönöm Stunt-nak és a többieknek is a biztatást, hogy nem kell egyből a legrosszabbra, kötelezően elkerülhetetlen gépmunkára, főtengely cserére gondolni. Üdvw!
mod: ja, és hát milyen illetlen vagyok, köszönöm Maresznak a hozzáértő fülelést!  Wink
Nincs mit

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64205 Dátum: 2012 Október 22, 21:13:30 »

20W-50 es olajból jó áron milyet érdemes venni? Most akciós (1250 Ft talán) a Botond a Tescoba, vagy a Lángnál van 5 literes Vatoil kedvezménnyel 5700-ért. Utoljára Castrolt tettem bele, de most nem tudok szerezni.
http://www.olajsziget.hu/szemelyauto/20w50/436-agip-shd-extra-20w50

Itt a sarki autósboltban is megkapom kb. ennyiért.

Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #64204 Dátum: 2012 Október 22, 21:10:33 »

20W-50 es olajból jó áron milyet érdemes venni? Most akciós (1250 Ft talán) a Botond a Tescoba, vagy a Lángnál van 5 literes Vatoil kedvezménnyel 5700-ért. Utoljára Castrolt tettem bele, de most nem tudok szerezni.

Ati
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #64203 Dátum: 2012 Október 22, 20:15:18 »

http://ratro.blogspot.hu/2012/10/szmb-nf.html

Ilyen retkes motort ég az életben nem láttam! Nem lehetett a bordák között átlátni az olajsártól és az alsó motortartó csavart alig lehetett alatta megtalálni! Egy alapos takarítás, hengerfejek átnézése, új kuplung, kipufogó, fűtésdob.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #64202 Dátum: 2012 Október 22, 19:52:56 »

az a jobbik.
a féket akkor is le kell bontanod.
természetesen igen le kell bontanom. De így kevésbé fogom saját magam hülyére dolgoztatni. Smiley
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64201 Dátum: 2012 Október 22, 19:05:50 »

Sziasztok!
Nos a mai fülelés alapján a 03-asom motorja úgy tűnik nem a hajtókar csapágy, hanem az elállítódott szelephézag miatt csattog, úgyhogy kdf Józsi nyerte a hangszórót  Wink
Köszönöm Stunt-nak és a többieknek is a biztatást, hogy nem kell egyből a legrosszabbra, kötelezően elkerülhetetlen gépmunkára, főtengely cserére gondolni. Üdvw!
mod: ja, és hát milyen illetlen vagyok, köszönöm Maresznak a hozzáértő fülelést!  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 22, 19:09:46 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64200 Dátum: 2012 Október 22, 16:57:41 »

Ha hirtelen gázadásra torpan az autó, az jellemzően minek a hibája a karbin és hogyan kell beállítani hogy ez megszűnjön?
Nézegettem a fórum főoldalán a leírást, de a hozzátartozó képeket nem találtam. Huh

nem talaltal, mert a fasszopo pirosbetüsek is csak itt ugatnak, törölnek, kepeket ami fontos lenne  meg nem tudnak beilleszteni, pedig elküldtem a buziknak .

Latom az okosok mar valaszoltak, amivel semmit nem tudsz kezdeni .

Ha megtorpanik, akkor sovany a benzinkevereked, sok levegöt kap, ezt a felsö nagyobb csavar becsavarasaval tudod kompenzalni, de egy CO merest (alatta levö kis csavar) is vegeztess, valahol barhol, , hogy közel legyen a 4-es ertekhez  .
a 2 csavarral lehet belöni
Sokszor probalgasd menet közben, kiszall, allit, figyel,  stb . vagy a leirast olvassa. kep nelkül  Huh Huh Cry Cry

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64199 Dátum: 2012 Október 22, 16:40:58 »

Az oválodnál még valóban így van, de a gömbfejes bogaraknál már nincs gyárilag furatolva a hatlapfej. Ott simán a rugós alátét biztosít. Csak azért írtam, nehogy mindenki lázasan elkezdje keresni a furatokat a csavarjaiban.  Wink Az ovál korszak sok jó és igényes megoldását elhagyták idővel. Pl. az ováloknál voltak utoljára nagyon szépen elvezetve a kábelek a csomagtartóban...

Nem tudtam, hogy elhagyták a drótbiztosítást. Jó, hogy írtad.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 22, 16:55:23 írta kdf 001 »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64198 Dátum: 2012 Október 22, 15:59:51 »

Ha hirtelen gázadásra torpan az autó, az jellemzően minek a hibája a karbin és hogyan kell beállítani hogy ez megszűnjön?
Nézegettem a fórum főoldalán a leírást, de a hozzátartozó képeket nem találtam. Huh

kb 2 órat lehetne irni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64197 Dátum: 2012 Október 22, 15:59:22 »

spricen gút , nájn spriccen nihtgút Roll Eyes óó jáhh
kb.... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64196 Dátum: 2012 Október 22, 15:55:14 »

Ha hirtelen gázadásra torpan az autó, az jellemzően minek a hibája a karbin és hogyan kell beállítani hogy ez megszűnjön?
Nézegettem a fórum főoldalán a leírást, de a hozzátartozó képeket nem találtam. Huh

spricen gút , nájn spriccen nihtgút Roll Eyes óó jáhh

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #64195 Dátum: 2012 Október 22, 14:27:02 »

Ha hirtelen gázadásra torpan az autó, az jellemzően minek a hibája a karbin és hogyan kell beállítani hogy ez megszűnjön?
Nézegettem a fórum főoldalán a leírást, de a hozzátartozó képeket nem találtam. Huh
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64194 Dátum: 2012 Október 22, 14:16:37 »

Igen, arra a 10 szálra dupla annyi rögzítési pontot alakítottak ki, és azokat is értelmesebb helyen, mint később a 20-30 szálra.
Egy eredeti ovál kábelezés olyan a csomagtartóban, mint amilyeneket a későbbi modelleknél show autókon csinálnak.  Wink Tudom, hogy neked is tetszik  Tongue

ez igy van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64193 Dátum: 2012 Október 22, 14:09:09 »

Igen, arra a 10 szálra dupla annyi rögzítési pontot alakítottak ki, és azokat is értelmesebb helyen, mint később a 20-30 szálra.
Egy eredeti ovál kábelezés olyan a csomagtartóban, mint amilyeneket a későbbi modelleknél show autókon csinálnak.  Wink Tudom, hogy neked is tetszik  Tongue

Mind a 10 szál Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64192 Dátum: 2012 Október 22, 13:20:10 »

Az oválodnál még valóban így van, de a gömbfejes bogaraknál már nincs gyárilag furatolva a hatlapfej. Ott simán a rugós alátét biztosít. Csak azért írtam, nehogy mindenki lázasan elkezdje keresni a furatokat a csavarjaiban.  Wink Az ovál korszak sok jó és igényes megoldását elhagyták idővel. Pl. az ováloknál voltak utoljára nagyon szépen elvezetve a kábelek a csomagtartóban...

Mind a 10 szál Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64191 Dátum: 2012 Október 22, 13:17:57 »

Az oválodnál még valóban így van, de a gömbfejes bogaraknál már nincs gyárilag furatolva a hatlapfej. Ott simán a rugós alátét biztosít. Csak azért írtam, nehogy mindenki lázasan elkezdje keresni a furatokat a csavarjaiban.  Wink Az ovál korszak sok jó és igényes megoldását elhagyták idővel. Pl. az ováloknál voltak utoljára nagyon szépen elvezetve a kábelek a csomagtartóban...

A csavarokon van furat és át kell fűzni rajta drótot az a biztosítása!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64190 Dátum: 2012 Október 22, 13:15:00 »

- féket le kell dobnod
- kompletten, féltengelyestől ki kell húznod a váltót
- féltengely csöveket leszerelni
- féltengelyeket kihúzni (kurvanagy zégerrel van rögzítve)
- visszaimádkozni a másikba a féltengelyeket
- féltengely csövet visszarakni
- külső szimmeringet betenni (úgyis ereszteni fog)
- az egész vissza a helyére
- fék vissza a helyére

csak ennyi....

Igy csináják csepelen maradjunk enyibe Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64189 Dátum: 2012 Október 22, 12:26:22 »

és mekkora a "szopás" vele ha egyszerűen a váltót féltengelyestül együtt cserélem?  Wink
az a jobbik.
a féket akkor is le kell bontanod.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #64188 Dátum: 2012 Október 22, 11:33:21 »

- féket le kell dobnod
- kompletten, féltengelyestől ki kell húznod a váltót
- féltengely csöveket leszerelni
- féltengelyeket kihúzni (kurvanagy zégerrel van rögzítve)
- visszaimádkozni a másikba a féltengelyeket
- féltengely csövet visszarakni
- külső szimmeringet betenni (úgyis ereszteni fog)
- az egész vissza a helyére
- fék vissza a helyére

csak ennyi....

és mekkora a "szopás" vele ha egyszerűen a váltót féltengelyestül együtt cserélem?  Wink
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64187 Dátum: 2012 Október 22, 10:26:35 »

ez érdekelne! Itt mire gondolsz?

Más.....Megvan mi volt a zuhogás minden irányváltott első fékezésnél.A fékalaplapot tartó 3 csavar elől. kivoltak lazulva,amit még annó a műszakin sem vettek észre.Vagy ki tudja hogyis volt?.....
A csavarokon van furat és át kell fűzni rajta drótot az a biztosítása!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64186 Dátum: 2012 Október 22, 07:52:41 »

ez érdekelne! Itt mire gondolsz?

- féket le kell dobnod
- kompletten, féltengelyestől ki kell húznod a váltót
- féltengely csöveket leszerelni
- féltengelyeket kihúzni (kurvanagy zégerrel van rögzítve)
- visszaimádkozni a másikba a féltengelyeket
- féltengely csövet visszarakni
- külső szimmeringet betenni (úgyis ereszteni fog)
- az egész vissza a helyére
- fék vissza a helyére

csak ennyi....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 405 406 407 408 409 [410] 411 412 413 414 415 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.