www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 06:46:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 374 375 376 377 378 [379] 380 381 382 383 384 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12937502 alkalommal)
Sompi
« Hozzászólás #65457 Dátum: 2013 Január 20, 15:37:28 »

Októberi kép kb. Tavaszra kap új felnit (már bent van fészerben a 4db weltmeister) meg az azóta rozsdafoltossá vált lökhárítók tisztítása, meg az apróbb hibák orvoslása van hátra. Hozzátenném hogy mindennapi használatban van, ezzel járok suliba is Kalocsára, ami tőlünk egy 80km kb. Smiley

csinos!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #65456 Dátum: 2013 Január 20, 15:36:51 »

Sziasztok!

Augusztusban én is bogártulajdonos lettem. Smiley
Így télen, szerelgetés közben felmerült jó pár kérdés, köztük van egy két naiv dolog is..

1. Menet közben, kb az első 10-15 percben, 60-70es tempónál olyan mintha pislákolna minimálisan a lámpa, majd kb 4-5 percig csinálja és utána jó. Ez úgy az egész autó elektronikájára elmondható, mert ezzel egy időben a rádió kijelzője is ugyanígy minimálisan pislákol mint a lámpa. Mitől lehet ez, illetve ez normális dolog?
2. Hogy lehet állítani az első kerekek dőlését..? A bal oldali kerék határozottan kifele dől, míg a jobb oldali befele.
3. Kipufogó cseréhez ki kell venni a motort, vagy odaférek a villáskulcsal? (Hozzátenném, nincs itthon aknánk, ahol alá tudnék menni, szóval marad az aláfekvős dolog)
4. Hol futnak az autóban a kábelek? Konkrétan hátul szeretnék hangszórókat cserélni, nézegettem, de nem jöttem rá hogy hol futnak fel a műszerfalhoz a kábelek..

Így nagyjából egyenlőre ennyi, röhögni nem ér.  Grin Ja, 69es bogárról van szó.
Üdvözlünk!
1. Gyenge a töltés, dinamót meg kell nézetned.
2. Ne állj neki, a gömbfejet úgysem fogod tudni kiszedni, ha még sose csináltad.
3. Ki lehet cserélni, de szopás, ne állj neki.
4. Bal küszöb mellet, és a bal A oszlopon.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #65455 Dátum: 2013 Január 20, 15:36:18 »

Októberi kép kb. Tavaszra kap új felnit (már bent van fészerben a 4db weltmeister) meg az azóta rozsdafoltossá vált lökhárítók tisztítása, meg az apróbb hibák orvoslása van hátra. Hozzátenném hogy mindennapi használatban van, ezzel járok suliba is Kalocsára, ami tőlünk egy 80km kb. Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #65454 Dátum: 2013 Január 20, 15:27:15 »

Sziasztok!

Augusztusban én is bogártulajdonos lettem. Smiley
Így télen, szerelgetés közben felmerült jó pár kérdés, köztük van egy két naiv dolog is..

1. Menet közben, kb az első 10-15 percben, 60-70es tempónál olyan mintha pislákolna minimálisan a lámpa, majd kb 4-5 percig csinálja és utána jó. Ez úgy az egész autó elektronikájára elmondható, mert ezzel egy időben a rádió kijelzője is ugyanígy minimálisan pislákol mint a lámpa. Mitől lehet ez, illetve ez normális dolog?
2. Hogy lehet állítani az első kerekek dőlését..? A bal oldali kerék határozottan kifele dől, míg a jobb oldali befele.
3. Kipufogó cseréhez ki kell venni a motort, vagy odaférek a villáskulcsal? (Hozzátenném, nincs itthon aknánk, ahol alá tudnék menni, szóval marad az aláfekvős dolog)
4. Hol futnak az autóban a kábelek? Konkrétan hátul szeretnék hangszórókat cserélni, nézegettem, de nem jöttem rá hogy hol futnak fel a műszerfalhoz a kábelek..

Így nagyjából egyenlőre ennyi, röhögni nem ér.  Grin Ja, 69es bogárról van szó.
1. Nem normális. Kontakt hiba, talán. Végig kell zongorázni a nem túl bonyolult elektromos rendszert.
2. Vidd inkább futóműveshez.
3. Szopni fogsz. Első alkalommal két pallóra álltam rá és úgy cseréltem. Következő alkalommal elvittem Megyóhoz és megcsináltattam vele.
4. Bal oldalon a küszöbnél kárpitok alatt.

Üdv a fórumon! Kérünk egy képet a járgányról.
Sompi
« Hozzászólás #65453 Dátum: 2013 Január 20, 15:21:57 »

Sziasztok!

Augusztusban én is bogártulajdonos lettem. Smiley
Így télen, szerelgetés közben felmerült jó pár kérdés, köztük van egy két naiv dolog is..

1. Menet közben, kb az első 10-15 percben, 60-70es tempónál olyan mintha pislákolna minimálisan a lámpa, majd kb 4-5 percig csinálja és utána jó. Ez úgy az egész autó elektronikájára elmondható, mert ezzel egy időben a rádió kijelzője is ugyanígy minimálisan pislákol mint a lámpa. Mitől lehet ez, illetve ez normális dolog?
2. Hogy lehet állítani az első kerekek dőlését..? A bal oldali kerék határozottan kifele dől, míg a jobb oldali befele.
3. Kipufogó cseréhez ki kell venni a motort, vagy odaférek a villáskulcsal? (Hozzátenném, nincs itthon aknánk, ahol alá tudnék menni, szóval marad az aláfekvős dolog)
4. Hol futnak az autóban a kábelek? Konkrétan hátul szeretnék hangszórókat cserélni, nézegettem, de nem jöttem rá hogy hol futnak fel a műszerfalhoz a kábelek..

Így nagyjából egyenlőre ennyi, röhögni nem ér.  Grin Ja, 69es bogárról van szó.

...képeket kérünk! Smiley

a kerékdőléssel én nem bajmolódnék itthon, elvinném futómű állításra a helyedben.
-kipuff cseréhez elvileg nem muszáj kivenni a motort, meg lehet oldani aláfekve is csak harcosabb.
kábelköteg elvileg bal küszöbben fut, de a bogarak nagy részénél ár a küszöb mellett belül. A csomitartóba az 'A' oszlop mellett a kárpit alatt van felfűzve a köteg
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #65452 Dátum: 2013 Január 20, 15:12:45 »

Sziasztok!

Augusztusban én is bogártulajdonos lettem. Smiley
Így télen, szerelgetés közben felmerült jó pár kérdés, köztük van egy két naiv dolog is..

1. Menet közben, kb az első 10-15 percben, 60-70es tempónál olyan mintha pislákolna minimálisan a lámpa, majd kb 4-5 percig csinálja és utána jó. Ez úgy az egész autó elektronikájára elmondható, mert ezzel egy időben a rádió kijelzője is ugyanígy minimálisan pislákol mint a lámpa. Mitől lehet ez, illetve ez normális dolog?
2. Hogy lehet állítani az első kerekek dőlését..? A bal oldali kerék határozottan kifele dől, míg a jobb oldali befele.
3. Kipufogó cseréhez ki kell venni a motort, vagy odaférek a villáskulcsal? (Hozzátenném, nincs itthon aknánk, ahol alá tudnék menni, szóval marad az aláfekvős dolog)
4. Hol futnak az autóban a kábelek? Konkrétan hátul szeretnék hangszórókat cserélni, nézegettem, de nem jöttem rá hogy hol futnak fel a műszerfalhoz a kábelek..

Így nagyjából egyenlőre ennyi, röhögni nem ér.  Grin Ja, 69es bogárról van szó.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65451 Dátum: 2013 Január 20, 14:59:47 »

Töltést mérni kéne, amikor tőlünk elindultatok nagyon szentjános bogarasak voltatok.
tudjuk hogy az akksi gyenge. elég öreg már. dinamó meg alapjáraton keveset tölt
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #65450 Dátum: 2013 Január 20, 14:13:31 »

En ugy gondolom, hogy ha bekopte volna valamelyik gyertyat, akkor nem lehetett volna erezni az adott henger gyujtaskabelenek lehuzasakor valtozast.

Töltést mérni kéne, amikor tőlünk elindultatok nagyon szentjános bogarasak voltatok.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65449 Dátum: 2013 Január 20, 14:08:32 »

TYP 117 a kocsid beköpte a gyertyát, nics hiba.
En ugy gondolom, hogy ha bekopte volna valamelyik gyertyat, akkor nem lehetett volna erezni az adott henger gyujtaskabelenek lehuzasakor valtozast.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #65448 Dátum: 2013 Január 20, 14:02:20 »

és ezt hogy kell elmúlasztani gyertyakiszedés nélkül?
Termosztát jó?
Enyémet is rendszeresen beköpte. Maresz javaslatára került bele platina gyertya azóta nincs ilyen gondom.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #65447 Dátum: 2013 Január 20, 13:19:20 »

Az 1,6-os motorom (AF AR) 200-as kuplunggal lesz majd a bogárban.  A félhosszú váltóm, viszont a nem vezetett kinyomó csapágyas. Keresek hozzá megvezetőt!
A váltón meg vannak a csavar helyek. Szerelt már valaki utólag így vezetőt? A fúrással nincs gondom, csak a furatok kijelölésére van valakinek tippje?

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65446 Dátum: 2013 Január 20, 13:16:04 »

és ezt hogy kell elmúlasztani gyertyakiszedés nélkül?
Nem kell beinditani. Evil

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65445 Dátum: 2013 Január 20, 13:11:38 »

TYP 117 a kocsid beköpte a gyertyát, nics hiba.
és ezt hogy kell elmúlasztani gyertyakiszedés nélkül?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65444 Dátum: 2013 Január 20, 13:07:03 »

TYP 117 a kocsid beköpte a gyertyát, nics hiba.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65443 Dátum: 2013 Január 20, 12:56:39 »

mai feladvány:
tegnap reggel (még minuszok voltak és kint parkol) bogárral mentem a városba.
utoljára kb egy hete mentem a kocsival. Most csak második próbálkozásra indult be (gyenge már az akksi)
Most csak 3 henger indult be, (vagy legalábbis valami nem volt az igazi) nem akartam nagyon pörgetni, inkább közepes fordulaton haladtam. De kevesebb volt benne az erő, a pedált a szokásosnál jobban kellett nyomni, nem gyorsult úgy, egyszer próbáltam és nem tudtam volna 80nál gyorsabban menni. Régebben volt ilyen, hogy egy henger nem akart egyből beindulni, de egy perc után már helyreáll.
kb fél órát haladtam, végig változatlan volt, pedig bőven volt ideje átmelegedni, fűtés is volt. Mikor megálltam, egyesével lehúztam az elosztó tetején a gyertyakábeleket és mindegyiknél volt szikra, és mind a 4 esetben lassult az alapjárat. alapjáraton meg nem tudtam megkülönböztetni hogy akkor most hány henger is jár. leállítottam a ház előtt.
kb egy óra múlva mentem tovább, és egyből járt mind a 4 henger

A kérdés, hogy mi okozhatta ezt? és mitől múlhatott el?

legközelebb 5 perc háromhengerezés után álljak félre, várjak kicsit és indítsam újra? Roll Eyes biztos nem használtam neki, hogy fél órát mentem így..
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #65442 Dátum: 2013 Január 20, 11:25:20 »

újabb urbán legenda Roll Eyes
azért lehetnek jó kereskedők is Evil,vagy nem igy gondolod? Cool

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65441 Dátum: 2013 Január 20, 11:15:38 »

A kereskedő visszavette a karbit és kifizette a mi munkadíjunkat is!

újabb urbán legenda Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65440 Dátum: 2013 Január 20, 11:12:09 »

Mellesleg ez egy olyan soproni autó volt, aminél a feljavítást nem Sopronban végezték. Ha már gatyába rázták az autót, akkor kapott új karbit meg új gyújtáselsztót. A tulaj hazaért az autóval, aztán rögtön jött hozzánk, hogy állítanánk-e a karbin, mert nagyon szarul megy az autó. Elsőre beállítottuk a gyújtást, ami a közelében nem volt a gyári értéknek, viszont a karbi érzéketlen volt az állítgatásra. Mindegy, jobb lett a gép. Aztán visszajött hozzánk egy alaposabb beállításra. A vége az lett, hogy visszakerült a gyári elosztója. Próbáltunk állítgatni, fúvókázni a karbin, de nem lett jobb, viszont iszonyatosan benzin szagú volt a kipufogógáz. Ekkor kicserélték a kínai karbit brazilra. Azt beállítottuk, jó lett a motor. De egy hét múlva visszahozta a tulaj az autót, hogy Ő úgy emlékszik korábban még jobb volt. Visszakerült rá a gyári karbi és tényleg jobb lett az autó a gyári karbi, gyújtás kombóval. A kereskedő visszavette a karbit és kifizette a mi munkadíjunkat is!

Itthon az egyik bogárboltban 52.800 Ft (Nem tudom, hogy a kínai vagy a brazil, legutóbb elsőre kínai jött, aztán amikor nem vált be, akkor cserélte brazilra)


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65439 Dátum: 2013 Január 20, 11:00:03 »

Itthon az egyik bogárboltban 52.800 Ft (Nem tudom, hogy a kínai vagy a brazil, legutóbb elsőre kínai jött, aztán amikor nem vált be, akkor cserélte brazilra)


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65438 Dátum: 2013 Január 20, 10:43:36 »

jóhogy, az fékrásegítős  Tongue
szerintem nem kéne ebbe a ki az okosabb meg szebb játékba belefolyni !
Főként hogy a régi 1200-es kereklámpás ladáknak nincs fékrásegítője  Kiss

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #65437 Dátum: 2013 Január 20, 09:58:04 »

Én nem Újitok fel ....
Merkis karbi volt már szar...de 10böl 9szer jó!

Brosol karbinál kissebb a riziko hogy elkurják Grin

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #65436 Dátum: 2013 Január 20, 08:19:50 »

Igen, de a sárvédőket már eladta róla. Komplett, ajtókkat, üvegekkel, lámpákkal és lökháratókkal. És kapok hozzá 4 sárvédőt, csak fényezni kell őket.


ez az, amit 100 körül hírdettek, még sárvédős képekkel?

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #65435 Dátum: 2013 Január 19, 22:20:28 »

Maresz is ezt szokta tanácsolni,hogy inkább újat mint felújítani,mert a Solex Pict karbik sokszor szarabbak lesznek a felújítás után,mint előtte voltak.

Ha erre jár és olvassa,talán megerősít!
Én nem Újitok fel ....
Merkis karbi volt már szar...de 10böl 9szer jó!

Brosol karbinál kissebb a riziko hogy elkurják Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #65434 Dátum: 2013 Január 19, 22:18:30 »

Igen, Maresz hiresen nem szeret a karbikkal foglalkozni :-)
ezt miböl szürted le?

elég sok 2 karbis 1 karbis kocsit csinálok.........


van amikor már egy karbi szarrá van kokányolva....töcsavar már m10 re felfurva....levegö csavar teflon szallagal betekerbe mert spiáterbe nincs menet.....gyorsitó kifurva nagyobbra.......
akkor igen amugy mindig mentem ami mnethető

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65433 Dátum: 2013 Január 19, 21:41:11 »

Grin
ez az, amit 100 körül hírdettek, még sárvédős képekkel?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65432 Dátum: 2013 Január 19, 21:28:44 »

Nem emlékszem a pontos összegre, de majdnem 30-at fizettem a karbiért úgy, hogy a Merki elmondása szerint nem is volt annyira szar a karbim. Ennyiből szerintem lehet újat venni, ha nem is a Hudáknál, de Amerikából biztosan.
Shocked Shocked

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65431 Dátum: 2013 Január 19, 21:07:57 »

KDF Józsi meg azt szokta mondani, hogy a Lada főfékhenger jobb a bogárba mint a gyári VW, akkor az úgy van?  Tongue

jóhogy, az fékrásegítős  Tongue

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #65430 Dátum: 2013 Január 19, 21:02:18 »

Mert nekem a felújítás az a gyártáskori állapot visszaállítása.

Ez a kulcsmondat. Nem felújítod a karbikat, hanem restaurálod.  Wink Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65429 Dátum: 2013 Január 19, 20:39:03 »

KDF Józsi meg azt szokta mondani, hogy a Lada főfékhenger jobb a bogárba mint a gyári VW, akkor az úgy van?  Tongue

Maresz is ezt szokta tanácsolni,hogy inkább újat mint felújítani,mert a Solex Pict karbik sokszor szarabbak lesznek a felújítás után,mint előtte voltak.

Ha erre jár és olvassa,talán megerősít!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65428 Dátum: 2013 Január 19, 20:37:37 »

De megérted azt, hogy akkor akinél felújítás után rosszabb lesz egy karbi, akkor az nem jól csinálja?!
Én nem egy rossz tapasztalatból, vagy valamilyen megalapozatlan meggyőződésből, vagy hallottak alapján mondom azt, hogy lehet jól felújítani egy karbit, hanem arra alapozva, hogy ha egy furat akkora mint amekkorának lennie kell, ha egy membrán megfelelő anyagból van és nem lyukas, ha egy tengely 2 központos furatokon megy át, stb. akkor az jó.

És azt is elhiszem, hogy a Solex pict karbik sokszor szarabbak lesznek felújítás után, de csak akkor ha valaki rosszul újítja fel őket. Mert nekem a felújítás az a gyártáskori állapot visszaállítása. Ezek a karbik pedig újkorukban jók voltak. Ha felújítás után nem jók, akkor nem állították vissza a gyártáskori állapotot. És azt is elhiszem, hogy több ilyen felújító van, de ettől még nem kell azt kijelenteni, hogy nem lehet felújítani egy karbit, hogy újat kell venni, stb. Egyébként én nem vagyok sem felújítás, sem új karbi, sem használt karbi párti. Mindegyikkel volt dolgom, mindegyik lehet jó és rossz is.



Maresz is ezt szokta tanácsolni,hogy inkább újat mint felújítani,mert a Solex Pict karbik sokszor szarabbak lesznek a felújítás után,mint előtte voltak.

Ha erre jár és olvassa,talán megerősít!

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65427 Dátum: 2013 Január 19, 20:32:32 »

Maresz is ezt szokta tanácsolni,hogy inkább újat mint felújítani
Igen, Maresz hiresen nem szeret a karbikkal foglalkozni :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65426 Dátum: 2013 Január 19, 20:15:48 »

Maresz is ezt szokta tanácsolni,hogy inkább újat mint felújítani,mert a Solex Pict karbik sokszor szarabbak lesznek a felújítás után,mint előtte voltak.

Ha erre jár és olvassa,talán megerősít!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65425 Dátum: 2013 Január 19, 20:04:04 »

Ez meg a másik. A legtöbb bogár amit javítottunk az sima használt karbikkal fut, nem pedig új, illetve felújítottakkal. Többször van szükség egy jó beállításra, esetleg fúvókázásra, tisztításra, mint felújításra.

egy karbi nem űrtechnika.
ha a megadott méretű fúvókák vannak benne, sok baja nem lehet.

engem sokszor becumiztatott a gyújtás, ami tökre a karbi hibájára hajazó tüneteket produkált.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65424 Dátum: 2013 Január 19, 19:55:45 »

Ennyi. Azért mert valaki már b@szott el karbi felújítást, attól még ha valaki ért hozzá, az fel tudja újítani. Ha valaki ért hozzá, akkor az nem olyan, hogy 10-ből véletlenül 3 sikerül, hanem elvégzi a megfelelő forgácsolási munkákat és kicseréli a szükséges alkatrészeket. Ha egy karbi ház jól van megperselyezve, akkor ott nem lesz fals levegő, ha rosszul van, akkor lesz fals levegő. Ez nem olyan, hogy megperselyezed a tengelyhez a megfelelő illesztéssel, aztán a fele jó, a fele meg nem. Az más kérdés, hogy ha a felét szarul perselyezed meg, akkor az szar is lesz. Hiszen a gyárban sem űrlények csinálták ezeket a karbikat.  Roll Eyes

szerintem ez marhaság. ha egy karbin nincs mechanikai sérülés menetek kiszakadva úszóház repedés tengelykiverődés akkor azt fel lehet újítani.

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #65423 Dátum: 2013 Január 19, 19:52:54 »

Ismétlés a tudás...  Wink

A karosszéria és a padlólemez közé a gumiszigetelést rakom, és összecsavar a kattőt??
Esetleg valami fontos, vagy célszerű dolgot csináljak  a későbbi szop@s.k elkerülése végett??

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65422 Dátum: 2013 Január 19, 19:50:02 »

Visszaolvashattam volna... Ezt már betették  Roll Eyes

a jószándék a fontos Kiss

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65421 Dátum: 2013 Január 19, 19:47:11 »

Visszaolvashattam volna... Ezt már betették  Roll Eyes

elöl :benzintankot ki alatta 2 csavar , km spirál,kűrt,féklámpagomba,fékolajtartály csövei,kormányrúd,
Hátul pótrugókar (stabikarkinézetű), összes motorra vezető kábel, benzincső,önindítóra menő kábelek,
hirtelen ennyi, majd kipótolják az okosok Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65420 Dátum: 2013 Január 19, 19:44:47 »

Padlólemez 2 oldalán alulról végig az összes csavar ki. (elől is a 2-2 db). Hátsó ülés alatt a csavarok ki. Hátsó kerekek mögött a lengéscsillapító tartó öntvénynél a csavarok ki.

elöl :benzintankot ki alatta 2 csavar , km spirál,kűrt,féklámpagomba,fékolajtartály csövei,kormányrúd,
Hátul pótrugókar (stabikarkinézetű), összes motorra vezető kábel, benzincső,önindítóra menő kábelek,
hirtelen ennyi, majd kipótolják az okosok Roll Eyes

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #65419 Dátum: 2013 Január 19, 19:38:22 »

Köszönöm, nagyon hasznos információk most nekem az alábbiak!!   Grin Grin Grin

 

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65418 Dátum: 2013 Január 19, 19:38:16 »

Egy barátom kérdésére kérnék nyilvánosan tanácsokat szakiktól, tapasztaltaktól:
Érdemes-e az eredeti karburátort megőrizni, annak felújíttatásában gondolkozni (ha igen hol?), vagy nem biztos a sikere és vegyen egy új Brosolt? (vagy az sem jó ... ?)
(valamint a napokban felvetődött kormánybőröző elérhetőségét is kérném priv. ha lehet!)
egy karbi nem űrtechnika.
ha a megadott méretű fúvókák vannak benne, sok baja nem lehet.

engem sokszor becumiztatott a gyújtás, ami tökre a karbi hibájára hajazó tüneteket produkált.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 374 375 376 377 378 [379] 380 381 382 383 384 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 5.677 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.