www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 17:30:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1819 1820 1821 1822 1823 [1824] 1825 1826 1827 1828 1829 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13193518 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7675 Dátum: 2006 Október 01, 21:14:16 »

Közben pár házzal arrébb SzeDa, és Bugmaster pakolták be az 1.6 K-Jetet master bogijába...

erről valami beszámolót verjél ki a csávóból lécci :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7674 Dátum: 2006 Október 01, 20:20:39 »

úgy indult, de aztán elkattantam...  Grin
azok az oldalak még csak készülnek, ahogy haladunk az autóval...

Baráti alapon elkattanhatnál az enyémmel is...
Nekem a nagyfelújítás anno nem volt ilyen (igaz, 1999-2000 telén, na, akkor megfogadtam, télen autót soha...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7673 Dátum: 2006 Október 01, 20:17:33 »

Jó estét!
Megosztom veletek mert ilyen is van.
Dr Gonzó komám buszából folyton folyvást folyt az olaj.
Sorozatos szimmering csere, összehúzás, lendkerék kiegyensúlyozás, és még mindig folyik az olaj. Azán kizárásos alapon rájöttünk hogy nem onnan folyik az olaj, hanem a vezérműtengely végét lezáró vakdugónál. Nem zárt rendesen és szivárgott a blokk és közte.
Végülis  úgy sikerült megcsinálni hogy sterilre le lett tisztítva és be lett kenve, kétkomponensű ragasztóval /halenyv szagú/.  Járattuk 20 percig a földön most nem folyik.
Az érdekelne hogyha netán nem birná ez a tömítő, akkor milyen más lehetőség lenne még?


naugyemegmondtam, hogy kint kell elindítani és akkor kiderül a turpisság
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #7672 Dátum: 2006 Október 01, 20:15:04 »

Jó estét!
Megosztom veletek mert ilyen is van.
Dr Gonzó komám buszából folyton folyvást folyt az olaj.
Sorozatos szimmering csere, összehúzás, lendkerék kiegyensúlyozás, és még mindig folyik az olaj. Azán kizárásos alapon rájöttünk hogy nem onnan folyik az olaj, hanem a vezérműtengely végét lezáró vakdugónál. Nem zárt rendesen és szivárgott a blokk és közte.
Végülis  úgy sikerült megcsinálni hogy sterilre le lett tisztítva és be lett kenve, kétkomponensű ragasztóval /halenyv szagú/.  Járattuk 20 percig a földön most nem folyik.
Az érdekelne hogyha netán nem birná ez a tömítő, akkor milyen más lehetőség lenne még?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7671 Dátum: 2006 Október 01, 19:48:26 »

SiD!

Ha ez nálad "egy kis tél előtti gatyábarázás", mit takar egy felújítás? Grin
A restaurálást már számra sem merem venni...

A fotók 5. oldalától végig 404-es hibát jelez a rendszer.  Kár, mert érdekelt volna a többi fotó is!!
úgy indult, de aztán elkattantam...  Grin
azok az oldalak még csak készülnek, ahogy haladunk az autóval...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7670 Dátum: 2006 Október 01, 19:34:29 »

Oks, akkor majd hozod, amikor tudod.


Nálam van, de holnap nem biztos, hogy el tudom vinni.

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7669 Dátum: 2006 Október 01, 19:33:37 »

nem festés  a keritést festik!!
FÉNYEZÉST!! Evil Evil

ez festve lesz Tongue Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7668 Dátum: 2006 Október 01, 19:32:27 »

Nem spórolsz, öcsém.  Cheesy
Szurkolok.

köszi Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7667 Dátum: 2006 Október 01, 19:32:18 »

Akkor jó.
A karbikhoz kellene még két kis rugó, az Nálad van, vagy vegyek valahol?



Nálam van, de holnap nem biztos, hogy el tudom vinni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7666 Dátum: 2006 Október 01, 19:32:01 »

Milyen kiegészítőkkel?
Vagy meglepetés???

kiegészítő?
mire gondolsz?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7665 Dátum: 2006 Október 01, 19:29:52 »

és tényleg!  Grin  

Itt a ventillátor kerék a főtengely hátsó végén van, ékpályával és anyával rögzítve. Az ékszij csupán a dinamót hajtja.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7664 Dátum: 2006 Október 01, 19:29:37 »

Akkor jó.
A karbikhoz kellene még két kis rugó, az Nálad van, vagy vegyek valahol?

Fel lehet tenni utólag (typ3-ra) és olyan, mint a bogáré, azt hiszem.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7663 Dátum: 2006 Október 01, 19:28:22 »

Akkor holnap pillantsunk rá, ha van időd...
Ugyan olyan, mint a Bogáré? Utólag fel lehet tenni?


Fel lehet tenni utólag (typ3-ra) és olyan, mint a bogáré, azt hiszem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7662 Dátum: 2006 Október 01, 19:27:38 »

mert?  Huh


Itt a ventillátor kerék a főtengely hátsó végén van, ékpályával és anyával rögzítve. Az ékszij csupán a dinamót hajtja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7661 Dátum: 2006 Október 01, 19:27:24 »

Akkor holnap pillantsunk rá, ha van időd...
Ugyan olyan, mint a Bogáré? Utólag fel lehet tenni?

Nálam nincs, de ott a cégednél láttam a nagy dobozban régebben.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7660 Dátum: 2006 Október 01, 19:26:28 »

Annak nálam kellene lennie?


Nálam nincs, de ott a cégednél láttam a nagy dobozban régebben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7659 Dátum: 2006 Október 01, 19:26:19 »

mert?  Huh

A bogáron, de nem a typ3-ason...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7658 Dátum: 2006 Október 01, 19:25:25 »

A melegedést meg az ékszíj méretének a változtatásával lehetne kiküszöbölni.


A bogáron, de nem a typ3-ason...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7657 Dátum: 2006 Október 01, 19:24:30 »

A melegedést meg az ékszíj méretének a változtatásával lehetne kiküszöbölni.


Elég fura lenne ha betennék egy 0.77-es negyediket... nagyot ejtene.
Gondoltam rá én is, mert nem kellene újra hézagolni a difit, attól kicsit félek.

Most nézem, 3500-nál 132 km/h menne. A harmadikat meg üvegre kellene huzatni, különben lezuhanna a fordulat, még egy nagy motor sem bírná.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7656 Dátum: 2006 Október 01, 19:24:06 »

Annak nálam kellene lennie?


Kell a hátsó motortakaró, ami a kuplungharangra ül fel, mert a gázbowden arra támaszkodik be.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7655 Dátum: 2006 Október 01, 19:23:09 »

Kurva életbe. Rossz helyre (magasabbra) tettük a Typ3 rendszámtábla világítását. Bö. De így egyedi. :-)
Gázbovden, ékszíj, és repülünk. Komplett a gép.
Köszi Bigbugnak és szedának a segítséget!


Kell a hátsó motortakaró, ami a kuplungharangra ül fel, mert a gázbowden arra támaszkodik be.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7654 Dátum: 2006 Október 01, 19:17:40 »

Ja, hogy Te csak a végáttételt fogod változtatni.
Nézegettem a csp-nél hosszú 4. fokozatot (0.77) de az is majdnem 300 ajro.
3.88-t meg lehet a Bakács téren venni 30e körül.




Elég fura lenne ha betennék egy 0.77-es negyediket... nagyot ejtene.
Gondoltam rá én is, mert nem kellene újra hézagolni a difit, attól kicsit félek.

Most nézem, 3500-nál 132 km/h menne. A harmadikat meg üvegre kellene huzatni, különben lezuhanna a fordulat, még egy nagy motor sem bírná.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 01, 19:20:23 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7653 Dátum: 2006 Október 01, 19:16:46 »

Kurva életbe. Rossz helyre (magasabbra) tettük a Typ3 rendszámtábla világítását. Bö. De így egyedi. :-)
Gázbovden, ékszíj, és repülünk. Komplett a gép.
Köszi Bigbugnak és szedának a segítséget!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7652 Dátum: 2006 Október 01, 19:15:33 »

egy overdrive lenne a megoldás!   Grin

Persze, nem célom egy drag váltó építése. Nekem az kell, hogy 130-140-et tudjak utazni tartósan. Ha olyan 3500 körül lenne 130-on az tuti.


Vigyázni kell a nagyon hosszú váltóval, mert mondjuk mész fel egy emelkedőre, a motor nagy lökettérfogatú (1915), nyomatékos és szépen krúzolsz fel 70-nel és a hengerfejed meg melegszik, mint a villanyrezsó. Észre sem veszed, csak amikor kihullik a szelepülék...

A typ3-as amúgy is érzékeny a melegedésre. Most is a karbik tök meleg levegőt szivnak, ami nem jó. Erre majd kitalálok valamit. Valami menetszél odavezetést.

Bármit beleváltoztatsz a gyári jól kitalált elrendezésbe mindig jön valami ami nem kívánatos jarulék. Vagy nem lesz belőle baj, vagy bizonyos szituációkban valami beb*szik.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7651 Dátum: 2006 Október 01, 19:14:41 »

és végre csinált egy kártyát a fényező...
vasárnap festés Wink

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
nem festés  a keritést festik!!
FÉNYEZÉST!! Evil Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7650 Dátum: 2006 Október 01, 19:12:07 »

Ja, hogy Te csak a végáttételt fogod változtatni.
Nézegettem a csp-nél hosszú 4. fokozatot (0.77) de az is majdnem 300 ajro.
3.88-t meg lehet a Bakács téren venni 30e körül.



Persze, nem célom egy drag váltó építése. Nekem az kell, hogy 130-140-et tudjak utazni tartósan. Ha olyan 3500 körül lenne 130-on az tuti.


Vigyázni kell a nagyon hosszú váltóval, mert mondjuk mész fel egy emelkedőre, a motor nagy lökettérfogatú (1915), nyomatékos és szépen krúzolsz fel 70-nel és a hengerfejed meg melegszik, mint a villanyrezsó. Észre sem veszed, csak amikor kihullik a szelepülék...

A typ3-as amúgy is érzékeny a melegedésre. Most is a karbik tök meleg levegőt szivnak, ami nem jó. Erre majd kitalálok valamit. Valami menetszél odavezetést.

Bármit beleváltoztatsz a gyári jól kitalált elrendezésbe mindig jön valami ami nem kívánatos jarulék. Vagy nem lesz belőle baj, vagy bizonyos szituációkban valami beb*szik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7649 Dátum: 2006 Október 01, 19:02:01 »

Ja, hogy Te csak a végáttételt fogod változtatni.
Nézegettem a csp-nél hosszú 4. fokozatot (0.77) de az is majdnem 300 ajro.
3.88-t meg lehet a Bakács téren venni 30e körül.



Volt az ebay-en egy 3.44-es végáttétel, de majdnem 400 euro lett!  Shocked Shocked Shocked Shocked

Mondjuk az jó lett volna egy nyomatékos motorhoz, talán nem főtt volna meg 60-70-nel utazva sem (ilyenkor nagyon kicsi a légszállítás), úgyhogy most 3.88-asra vadászok és a typ3 DC váltó hosszú negyedikével ez egy jó páros lesz egy kicsit nagyobb motorhoz. Bár már szinte ez is elbírná, elég nyomatékos, pláne ahhoz képest, hogy csak 1600-os.

Én fogom megcsinálni, átépíteni a télen.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #7648 Dátum: 2006 Október 01, 18:58:10 »

gyári porsche gyöngyház Wink
Nem spórolsz, öcsém.  Cheesy
Szurkolok.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7647 Dátum: 2006 Október 01, 18:57:38 »

és végre csinált egy kártyát a fényező...
vasárnap festés Wink

Milyen kiegészítőkkel?
Vagy meglepetés???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #7646 Dátum: 2006 Október 01, 18:57:01 »

Komoly a szín Shocked Shocked
Jaja ! Nekem is teccen !
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7645 Dátum: 2006 Október 01, 18:56:03 »

Komoly a szín Shocked Shocked
gyári porsche gyöngyház Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #7644 Dátum: 2006 Október 01, 18:55:03 »

és végre csinált egy kártyát a fényező...

Komoly a szín Shocked Shocked

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7643 Dátum: 2006 Október 01, 18:45:30 »

és végre csinált egy kártyát a fényező...
vasárnap festés Wink



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7642 Dátum: 2006 Október 01, 18:43:25 »

és lealapozva..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7641 Dátum: 2006 Október 01, 18:41:00 »

7végi szmb.
alváz drótkorongozás,alapozás,motor kiszedés,burkolatok leszedése..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7640 Dátum: 2006 Október 01, 18:32:58 »

inkább a váltó projektedről beszélj kicsit!



Volt az ebay-en egy 3.44-es végáttétel, de majdnem 400 euro lett!  Shocked Shocked Shocked Shocked

Mondjuk az jó lett volna egy nyomatékos motorhoz, talán nem főtt volna meg 60-70-nel utazva sem (ilyenkor nagyon kicsi a légszállítás), úgyhogy most 3.88-asra vadászok és a typ3 DC váltó hosszú negyedikével ez egy jó páros lesz egy kicsit nagyobb motorhoz. Bár már szinte ez is elbírná, elég nyomatékos, pláne ahhoz képest, hogy csak 1600-os.

Én fogom megcsinálni, átépíteni a télen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #7639 Dátum: 2006 Október 01, 18:29:51 »


Süni, ezeket tedd már át valahová, mondjuk a Szóljatok ide-be, oké? Köszi.
Bocsi ! Oda akartam, nem tom mér ide lett... Embarrassed
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7638 Dátum: 2006 Október 01, 18:29:34 »

inkább a váltó projektedről beszélj kicsit!

A forgósabb motorra sincs pénzem, így aztán nem gondolkodtam ezen. Nem akarok tovább nyújtózkodni, mint ameddig a takaróm ér, egy 1915-öst meg tudnék építeni nyomatékosra, olyan 85-90 lovasra, talán meg is lesz.

Nagyobb löketű motor azért nem olcsó, azok a főtengelyek 8 stiftesek, tehát kell egy új lendkerék is, kellenek hajtórudak és természetesen henger/dugó a nagyobb lökethosszhoz. Aztán a motortömböt ki kell reszelni, hogy elférjen, de akkor meg más abból is kéne egy alumínium vagy egy CB Supercase.

Ehhez képest más semmi, hogy a lemezeket is módosítani kell, karbi rudazatot, stb.

Én nem szeretem a félmegoldásokat, ha egyszer csinálok egy stroker-t, akkor az tuti lesz. De az sok pénz.
Viszont olyat nem akarok, hogy belerakok egy jó főtengelyt egy olyan-amilyen blokkba, valamit melléácsolok, aztán mindig lesz valami baj, ha más nem hát olajfolyás.


Egyelőre a nagyobb hengerek felé tendálok, gyári 69-es főtengellyel és a CB 044-es hengerfejekkel. Abból egy jó kombó kijön, szépen összeillő alkatrészekkel, a 40-es webereim tudják is etetni a nyomatékos motort 90 lóig.


De nem szeretek erről beszélni, mert ez csak álmodozás. Majd ha lesz valami.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7637 Dátum: 2006 Október 01, 18:26:33 »



Süni, ezeket tedd már át valahová, mondjuk a Szóljatok ide-be, oké? Köszi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7636 Dátum: 2006 Október 01, 18:25:31 »

Nagyobb löketben nem gondolkodtál még?
A forgósabb motor plusszköltségeit beletenni egy főtengelybe és egy faxa nyomatékos motort csinálni.
Ja és tán a szívás is fele annyi lenne vele.

A forgósabb motorra sincs pénzem, így aztán nem gondolkodtam ezen. Nem akarok tovább nyújtózkodni, mint ameddig a takaróm ér, egy 1915-öst meg tudnék építeni nyomatékosra, olyan 85-90 lovasra, talán meg is lesz.

Nagyobb löketű motor azért nem olcsó, azok a főtengelyek 8 stiftesek, tehát kell egy új lendkerék is, kellenek hajtórudak és természetesen henger/dugó a nagyobb lökethosszhoz. Aztán a motortömböt ki kell reszelni, hogy elférjen, de akkor meg más abból is kéne egy alumínium vagy egy CB Supercase.

Ehhez képest más semmi, hogy a lemezeket is módosítani kell, karbi rudazatot, stb.

Én nem szeretem a félmegoldásokat, ha egyszer csinálok egy stroker-t, akkor az tuti lesz. De az sok pénz.
Viszont olyat nem akarok, hogy belerakok egy jó főtengelyt egy olyan-amilyen blokkba, valamit melléácsolok, aztán mindig lesz valami baj, ha más nem hát olajfolyás.


Egyelőre a nagyobb hengerek felé tendálok, gyári 69-es főtengellyel és a CB 044-es hengerfejekkel. Abból egy jó kombó kijön, szépen összeillő alkatrészekkel, a 40-es webereim tudják is etetni a nyomatékos motort 90 lóig.


De nem szeretek erről beszélni, mert ez csak álmodozás. Majd ha lesz valami.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1819 1820 1821 1822 1823 [1824] 1825 1826 1827 1828 1829 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.